Deze score is berekend op basis van 3268 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pacque Peter 04-08-2017 Via de website gekocht

Kopen met een gerust hart.

Een shop waar je koopt met een gerust hart. Je koopt goede, kwaliteitsvolle producten.
Goede en correcte service.
Eerlijke prijzen.
Stipte en correcte levering.
Een echt aanspreekpunt indien er in het bestelproces toch iets fout loopt, geen gedoe met eindeloos telefoneren, mailen,...
Kiezen, kopen, betalen en genieten van het geleverde product.
TOP.

Coolblue is top! 04-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Uitstekende service, erg klantvriendelijk en duidelijke communicatie! Ik zou het iedereen aanbevelen

Anja jansen 04-08-2017 Via de website gekocht

Super ,precies zoals belooft en meer

Gezien op tv-reclame ,en het is echt zoals ze beloven. Brengen het naar boven etage sluiten wasmachiene aan nemen oude mee ,de eigen droger zetten ze er ook nog op!

Jos Pasmans 04-08-2017 Via de website gekocht

super goede service

Ik vind dat je goed geholpen word en dat alles vlug werd geleverd blijf zo door gaan Ik ga in de toekomst vaker kijken

Yancey 04-08-2017 Via de website gekocht

Bovengemiddelde service

Er is altijd ruimte voor verbetering. Daarom een 9. Maar ik heb niks aan te merken op coolblue. En is er iets fout met je product? (meestal omdat jij het verkeerde besteld) lossen ze het buitengewoon netjes met je op.

BP 04-08-2017 Via de website gekocht

Te vrolijk

Irritant veel mailtjes na 1 bestelling. Verder mag het wel iets zakelijker ipv iedereen als 4-jarige aan te spreken. Snel geleverd, goede prijs.

Groenendijk 04-08-2017 Via de website gekocht

slechte garantie en service

Ongebruikte tent na n jaar alle elastiek in stokken stuk. Vlak voor we het jaar erop weg zouden gaan met deze tent komen we daar achter.
Contact opgenomen moeten we terug sturen. Maar geen geld terug dus moesten we een nieuwe tent kopen( niet bij coolblue). Omdat we op vakantie gingen.
Na verschillende mails en de tent naar de reparateur zijn de stokken stuk door " gebruikersschade" ...hoe kan dat ...de tent is niet gebruikt. En al hadden we hem wel gebruikt dan ik t niet raar dat de stokken na 1 jaar stuk zijn ???
Maar...voor 60 euro krijg ik n nieuwe tent...

Ik dacht het niet...waardeloos en elke keer iemand anders die op je mail reageer.

Ik ben dus vreselijk niet tevreden en ga z.s.m na mijn vakantie verhaal halen. Belachelijke service!

Heb n nieuwe tent moeten kopen en voor 60 euro krijg ik de kapotte weer " heel" terug.
Dus naast de coolblue kapotte tent 225 heb ik n nieuwe tent moeten kopen 200 euro en voor 60 krijg ik de kapotte weer heel terug. 485 euro ....nou coolblue bedankt

Officiele reactie van Coolblue 05-08-2017

Beste,

Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend om te lezen dat jouw tent kapot is gegaan vlak voor jouw vakantie. Dat is natuurlijk niet prettig. We willen dan ook onze excuses aanbieden voor het nare gevoel wat je hebt gekregen van deze situatie. Zou je zo vriendelijk willen zin om jouw adresgegevens en ordernummer van de bestelling naar ons toe te e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoed.

henk 04-08-2017 Via de website gekocht

super snel en correct

door div. sites te bekijken en te vergelijken betreffende mijn aankoop. (een senseoapparaat)
heb ik puur op gevoel gekozen voor cool bleu.
Dit gevoel is mij niet beschaamt moet ik zeggen.
ze vertelden op de site vandaag besteld, morgen in huis.
Dit is ook volledig gebeurd.
Ik ben dus zeer tevreden met de bestelling en de afhandeling hiervan.

GF 04-08-2017 Via de website gekocht

lastige site

Je koopt een product, althans dat voornemen heb je, maar dan krijg je eerst nog accessoires voorgeschoteld met kortingen. Ik had er nog twee nodig, maar dan begint het ondoorzichtige gegoochel. Volgens mij heb ik zonder pakketkorting nu toch een accessoire die goedkoper is dan mét de voorgeschotelde korting. Telefonisch contact gezocht. Er werd niet opgenomen

Esmée Kurvers 04-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Staan op ieder moment voor je klaar en alles wordt direct voor je geregeld. Super snelle bezorging (mits Post NL een beetje meewerkt). De kleine dingetjes maken het verschil.

Lou Janssen 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.??

Om 23.00 uur besteldt en de volgende dag om 13.30 uur in huis en in goede conditie zonder schade bravo.

Geert van der Velden 04-08-2017 Via de website gekocht

Prima service; komen afspraken na!

Duidelijke website waar alle producten goed te vinden zijn. De levering is snel. Ik bestel graag bij Cool Blue; het bedrijf komt zijn afspraken altijd na en is erg betrouwbaar wat ik belangrijk vind.

Eveline 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede site - klantvriendelijk - goede service

Geweldig! Zelf kunnen aangeven de dag van levering, betrouwbaar,
Snelle levering en goede aankondiging voor de levering,
gratis bezorgen!

Tevreden klant! 04-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en supersnel!

Makkelijke website, duidelijk en overzichtelijk waar je moet zoeken! Zeer snelle levering, je ziet bij je account al dat binnen 5 minuten jouw bestelling wordt ingepakt! Ik had 's avonds 3 verschillende bestellingen gedaan, zelfs nog net voor 24.00 uur. De volgende dag 's middags om 13.30 uur alles in huis! Keurig netjes ingepakt, niets mis mee!

Bob Janson 04-08-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldige service vanuit Coolblue!

Volgende dag om 08:30 op kunnen halen bij de Primera om de hoek, heerlijke service! Valt altijd te rekenen op Coolblue!

Robert 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

S avonds laat besteld, volgende morgen stonden ze al op de stoep met de wasmachine en droger! We hadden het niet beter kunnen wensen

Jenny 04-08-2017 Via de website gekocht

goede snelle levering

Kwam deze site tegen op internet.
Ben heel tevreden over het product.
Bestel weer wel via deze site.

Michelle 04-08-2017 Via de website gekocht

Al mijn vragen werden meteen beantwoordt. Telefoniste was zeer vriendelijk en dienstverlend. Ben Naar tevredenheid geholpen.

W.A.Mostert 04-08-2017 Via de website gekocht

Tweede kans product werkte niet dus terug gestuurd.

Gelukkig kon product gratis worden teruggestuurd. Wel heel veel rompslomp (en voorbereidende kosten) met teleurstelling als resultaat.

Wil 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice en snelle levering.

De site van Coolblue is prettig, de bezorging is Top door vriendelijke bezorgers en op tijd en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de levertijd.

Martin 04-08-2017 Via de website gekocht

Te late levering

Vanwege defecte machine hadden we snel een nieuwe nodig. Zondagavond besteld, zou maandag komen. Maandag tot 22 uur gewacht, kwam niet. Dinsdag gebeld. Werd woensdag. Woensdag werd geannuleerd. Uiteindelijk pas donderdag in huis. Ergernis.

Officiele reactie van Coolblue 04-08-2017

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling zo laat is bezorgd. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het nare gevoel wat je hebt gekregen in deze situatie. We willen dit graag nakijken zodat we onze processen voor in de toekomst kunnen verbeteren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw adresgegevens en ordernummer van de bestelling naar ons toe te willen e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoet.

Sander 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige monitor

Monitor is goed. Ik ben heel blij met het en de service. En voor €140 is het een koopje. Ik zal zeker nog iets kopen bij hun.

Anja Ligtvoet 04-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Netjes afgeleverd de volgende dag al.De chauffeur belt van te voren of er iemand thuis is.En het ouwe apparaat wordt mee terug genomen!!

Bart vA 04-08-2017 Via de website gekocht

Zoals verwacht alles perfect verlopen!!

Weer een goede ervaring met de bestelling van een wasmachine.
Goede service en doen wat je verwacht!
Erg tevreden met de afterservice. Als er iets mis is wordt dat zeer goed opgepakt en opgelost!!!

Marianne 04-08-2017 Via de website gekocht

Helaas was ons product niet mee gegaan met verzending

Helaas was ons product niet meegegaan in de zending. Kregen wel steeds communicatie over dat de zending klaar stond en binnen welk tijdvak dese werd geleverd. Na een telefoontje bleek dat het product achter was gebleven in het magazijn . Er zou geprobeerd worden om de zending nog te leveren, maar helaas niks meer gehoord. Uiteindelijk een standaard mailtje om ene nieuwe afspraak te maken.
De wasmachine werd geleverd door 2 best wel chaotische jongens. Het apparaat wer snel naar boven getild en mij was een beetje onduidelijk n hoeverre de wasmachine was aangesloten en was klaar was.

Officiele reactie van Coolblue 04-08-2017

Hoi Marianne,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je jouw bestelling niet volgens afspraak is bezorgd. Natuurlijk het feit dat het bezorgmoment ook niet soepel is verlopen, vinden wij ook niet fijn om te lezen. We willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. We willen dit heel graag nakijken, zodat we onze processen voor in de toekomst sterk kunnen verbeteren. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen toesturen? Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoet.

Jos Klomp 04-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Het product was perfect. De vriendelijkheid van de medewerker in de winkel was als vanouds. De levering was stipt op tijd. De verstrekte informatie volledig. Ik koop al sinds 2004 bij Coolblue en zijn voorgangers (o.a. PDAshop) en ben nog steeds zeer tevreden.

Brenda 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Fijne shop, makkelijk om iets te bedtellen. Aanbod van tweede kans product vind ik ook goed. redelijke prijzen en snelle levering.

Niels 04-08-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken.

Coolblue heeft me als eerst geholpen naar de keuze van mijn nieuwe rugzak, via allerhande filters, met nuttige opties.

Nadat de keuze gemaakt was lag praktisch 15 uren later de mijn bestelling bij het afgesproken pick up point

D. Jipat 04-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, luisterend oor en een goede service. Medewerkers zij zeer aardig. Indien er problemen zijn worden die gelijk opgelost.

gerrit 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle services

Snelle en goede services,we hadden hem zaterdagavond besteld en zondag 12.30uur werd de tv afgeleverd.
Super toch ??

Yajos 04-08-2017 Via de website gekocht

Top

Correcte informatie en afbeelding. Zeker met al die verschillende soorten en zeker als het over een niet recente model gaat!

Edwin 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Overzichtelijke website, ruime keuze, beste prijs en levering binnen 1 dag. Helemaal geweldig en Al hier zeker vaker terugkomen 👍

Rene Koch 04-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken/vinden; goede prijs; top service!

Als laatste heb ik een laptop rugzak gekocht, via de site kon ik makkelijk vinden wat ik wilde hebben. De afbeeldingen, omschrijving en reviews helden daar enorm bij.

Ook het bestel proces en het volgen van je pakketje tot aan je voordeur gaat fantastisch!

Martijn 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snel geleverd. Bestellen via internet makkelijk. Kwaliteit goed! Bestel graag via Coolblue ! Aanrader

Tamara 04-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en aardige mensen ??????

Enorm blij met mijn aankoop!
Zeer snelle levering en aardige mensen..
Zeker een winkel waar ik vaker spullen ga kopen.
👍

Linn 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer goede service

Retourzendingen en reparaties worden snel verwerkt, bestelling snel geleverd en je word goed op de hoogte gehouden! Top!

Henk Többen 04-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering goed verpakt

Veel keuze en een duidelijk verwijs naar andere produkten en duidelijke omschrijving van installatie

Peter 04-08-2017 Via de website gekocht

In een woord !!! SUPER!!!!!!

Al diverse keren besteld bij Coolblue nu ook weer een Miele wasmachine gekocht en weer alles super geregeld, van tevoren werd ik gebeld dat ze onderweg waren. Alles werd netjes aangesloten en de oude wasmachine werd meegenomen alles met een glimlach . Dus SUPER!!!!!!

Marcel 04-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Top service, snelle levering. Prijzen zijn goed. Alles bij elkaar erg prettig en gemakkelijk om bij Coolblue te kopen.

Ruud 04-08-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Snelle levering. Correcte maar onvriendelijke monteurs. Overigens niet zo gek als je 4 hoog de trap op moet zonder hulpmiddelen omdat ik geen lift heb. (mag dat van de ARBO?) . Alles keurig aangesloten en een proefdraai laten doen dus helemaal OK. De oude machine ook netjes afgevoerd al hadden ze die liever over het balkon gemikt maar ook daar kon ik me wel iets bij voorstellen :D

Anne 04-08-2017 Via de website gekocht

Transparant no nonsens bedrijf

Mijn dochter had goede ervaring met jullie en ik nu dus ook. Ga direct een nieuwe bestelling voor mijn moeder doen

Alexander 03-08-2017 Via de website gekocht

Powerline Devolo 1200AC

Prima webshop: simpel en eenvoudig bestellen en betalen: volgende dag per pakketpost afgeleverd: meteen te gebruiken. Zo hoort het!!!

MF 03-08-2017 Via de website gekocht

Top

Door het bezorgingssysteem weet je precies wanneer je bestelling komt. Niet uren wachten. Daarna snel en vakkundig de wasmachine geplaatst.

Percy 03-08-2017 Via de website gekocht

Wat een toppers!

Wasmachine besteld. Vanaf bestellen tot leveren werd er uitstekend gecommuniceerd. En de bezorgers...wat een toppers. Enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. De wasmachine is keurig aangesloten, goede uitleg gekregen en de eerste testwas aangezet. Perfect... en de droger die ik een dag eerder aan de kant moest zetten om bij de wasmachine te kunnen... Ik hoefde niet eens te vragen om die terug te zetten, dat boden ze zelf aan.

J. Bakker 03-08-2017 Via de website gekocht

Mooie site met duidelijke omschrijving van de producten en reviews, vaak meerdere foto's.
Bellen en chatten zijn ook mogelijk

Carola 03-08-2017 Via de website gekocht

Wat een leuke bezorgers!

Helder, duidelijk, goede nazorg en veel humor.
Wat ik niet helemaal snapte is dat ik van te voren een bericht zou krijgen wanneer de bezorger in aantocht was. Niet gekregen, ze stonden eerder dan gepland voor de deur en het bericht kreeg ik een uur later. Humor of slordigheidje. Goed dat ik thuis was anders waren ze waarschijnlijk weggereden....

Marjolein 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prettige service

Sowieso had Coolblue de wasmachine die wilden hebben in tegenstelling tot de winkels waar we wilden kijken. De ene dag besteld, de volgende dag gekeverd is fijn. Want een kapotte machine met een gezin is lastig. Vriendelijke bezorgers die hem netjes aansluiten en de oude meenemen.
Ook het tijdslot dat je krijgt en de sms en het belletje als ze onderweg zijn vind ik superklatvriendelijk

Boogiemachine1975 03-08-2017 Via de website gekocht

Prima service!

2x een tv besteld die niet voldeed aan mijn wensen. 2x terug gestuurd en dit was geen probleem.. Kon ze kosteloos terugsturen. Kan de humor van de mensen bij de klantenservice erg waarderen.. Zo hoort het!

Nico 03-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service

De webshop is zeer overzichtelijk, een goede technische beschrijving
van de apparaten en de prijs dat was voor mij doorslag gevend om
hem bij jullie te bestellen.

Jan 03-08-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Een duidelijke website, met veel artikelen en tegen een scherpe prijs. Goede service en snelle levering van de producten. Ook als een product retour wordt gestuurd, is de service nog primma, ze werken mee om tot een oplossing te komen.