Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Olivergame 14-08-2017 Via de website gekocht

ik had waarschijnlijk pech

ik wilde voor nood een 2de kans koelkast komen en die had ik snel nodig!
dus daarvoor heb ik voor coolblue gekozen snel en op locatie
de bestelling plaatsen ging prima en een keuze maken wanneer te leveren ook
daarna de problemen

1. ik wilde het zo snel mogelijk dus had ik voor de ochtend gekozen want ik bestelde na 18:00
klink prima toch?
helaas was deze dus verkeer uitgesorteerd en kon dus niet op tijd geleverd worden

2.herkansing klink goed he dus ik moest bellen als ik het nog op tijd wilde wat ik dus graag wilde
ik moest hiervoor wel bijbetalen €2 wat wel een beetje belachelijk want ik wilde een product en hun hebben een fout gemaakt .en je zou dus eigenlijk een vervangend product moeten krijgen.

3.ik heb betaalt en dus zou ik die zelfde dat nog krijgen en dat ging dus weer mis omdat coolblue volgens de bezorger de koelkast niet voldoenen en veilig verpakt zou hebben
zou hem dan weer een dag later krijgen

4.ik heb een andere koelkast op de kop kunnen slaan en heb dus uiteindelijk mijn koelkast moeten annuleren dus ik heb coolblue gebelt en ben daar prima geholden en de hele bestelling is dus genuleert

ik heb pech gehad met de koelkast het is jammer dat waneer de nood aan de man is dat coolblue moet niet had kunnen helpen
ik hoop dat ze de volgende keer het beter doen want ben wel van mening dat 1 van de dingen die gebeur is elk bedrijf kan overkomen

punten die de service had kunnen verbeteren waren:
1. niet €2 vragen voor een vervangend product dat had service op voldoende gezet
2. mijn gelijk bellen voor een volgende aflever moment dat had de service goed gezet
3. een kortings bon voor de volgene aankoop omdat dit is gebeurt had service op uitsteken gezet

levering :
denk dat ik daar niks over hoeft te zeggen

gemak:
die is op goed en niet op uitstekend van wegen de service (punt 2.)

ik hoop dat deze winkel daar aan kan werken en ze zullen dan zeker een aanbeveling krijgen

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je uitgebreide review. We vinden het prettig dat je de tijd hebt genomen om deze achter te laten. Wel schrikken we van de beschreven situatie. Dit is tenslotte niet wat je van ons mag verwachten en we willen je hiervoor onze excuses aanbieden. We willen je bedanken voor je tips en hopen dat je ons in de toekomst nog eens een kans geeft. Hopelijk kunnen wij je dan laten zien hoe een levering wel hoort te verlopen. Mochten wij je op dit moment toch nog verder kunnen helpen, kun je ons altijd een e-mail sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Sven 14-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld

S'avonds om 22:30 uur een wasmachine besteld welke ik eerst bij bcc besteld had maar die op deze dag van levering niet kwam leveren en zelf niet snapte waarom de bezorging niet gelukt was.. na dat ik zelf eenhalve dag voor niets had gewacht thuis en vier keer heb gebeld wanneer men zou komen omdat het tijdblok dat was opgegeven al voorbij was...

Uit frustratie dus elders besteld en kwam bij coolblue.
Ongelofelijk zelfde wasmachine s'avonds 22:30 besteld en volgende morgen 10:00 uur geleverd .

Nette afhandeling en bezorging incl plaatsing en proefwas programma door bezorger ingesteld .

Top dus!

Marloes dv 14-08-2017 Via de website gekocht

Heel erg goed geholpen!

Ik vond de service heel goed. Uiteindelijk heb ik voor coolblue gekozen vanwege de snelle levering en de laagste prijs. Uiteindelijk bleek op de dag van bestelling het product in mijn winkelwagen verhoogd te zijn in prijs. Terwijl ik hem de dag ervoor voor een andere prijs in mijn wagentje gedaan had. Gebeld en kreeg hem alsof voor de lagere prijs. Dat noem ik nog eens service!

Syl 14-08-2017 Via de website gekocht

service

een bijzonder prettige afhandeling, correct en precies. Geen verzendkosten ook een groot voordeel.De artikelen ziin bijzonder goed verpakt en altijd perfect.

cjcb 14-08-2017 Via de website gekocht

artikel niet wat er in de maatvoering vermeld is

de pan die we kochten is geen 30 cm hoog zoals op de site vermeld maar 15 cm.
na de klacht hierover zouden we binnen 24 uur een antwoord krijgen maar ook dat is niet gebeurd. na wederom telefonisch contact moeten weer 24 uur wachten maar nog niets opgelost.

we houden hoop op een oplossing en er zal achter de schermen vast wat gebeuren .

Beste meneer/mevrouw,

Wat ongelofelijk naar om te lezen dat je al zo lang zit te wachten op een reactie van onze collega's. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt en dat je benieuwd bent naar een antwoord. Wanneer je het prettig zou vinden, kijken wij graag ook nog eens met je mee. Zou je hiervoor een korte toelichting en je ordernummer kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij zo snel mogelijk verder met je mee.

Han Verkuijlen 14-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze zegt. Prima service.Chapeau!

Coolblue maakt waar wat ze ook pretendeert te zijn. Ruime keuze uit de artikelen, prima service, puik personeel , snelle levering. Deze webwinkel heeft alles goed op orde.

Leonard 14-08-2017 Via de website gekocht

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Er zijn goede productomschrijvingen met foto's. De foto's zijn heel belangrijk.

Wat misschien leuk en handig zou zijn is, dat het mogelijk is om nadat de bestelling gedaan is er toch een mogelijkheid is om een ander adres op te geven.

Ernst 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van tv, maar.....

De tv werd snel geleverd door extern bedrijf maar tot aan de voordeur. Handtekening voor ontvangst en wegwezen. Zoek het verder maar uit. Naar aanleiding van reclame van Coolblue had ik iets meer service verwacht.

Beste Ernst,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het heel vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe televisie zo is tegenvallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij willen je hiervoor onze excuses aanbieden. Wanneer je het fijn zou vinden, kijken wij graag nog eens met je mee naar de situatie. Zou je, wanneer je dit prettig vindt, je ordernummer en een korte toelichting willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Lysette 14-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue had én een goede prijs en snelle levering van de blender die ik aangeschaft heb.
Helaas was de blender bij de eerste test al kapot, erg vervelend natuurlijk, maar 1 telefoontje met coolblue en het was geregeld. De kapotte blender opgestuurd en gelijk een nieuwe blender (die het wel doet) ontvangen.
Erg fijn!

Ger Janssen 14-08-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

S.avonds besteld, dag erna in huis. Van te voren een sms over de tijd dat men aan huis was. prima levering. Perfecte koop, prima prijs/kwaliteit verhouding

Karla Lankhorst 14-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service meer dan je mag verwachten.

Ik heb bij Coolblue een wasmachine besteld. Wel aangegeven dat eea van zn plaats moest. In eerste instantie kon dit niet, maar is uiteindelijk helemaal in orde gekomen. Complimenten.

Eveline 14-08-2017 Via de website gekocht

Cool Blue voor mij een topper!

Wasmachine de ene dag gekocht via de website, de volgende dag stond hij te draaien! De reden waarom ik altijd bij Cool Blue bestel is omdat de aflevering altijd zo goed geregeld is. Je krijgt keurig van tevoren een tijdsbestek van twee uur door. Een half uur voor aankomst word je gebeld door de monteurs. Monteurs zijn altijd uiterst correct en behulpzaam.

Anoniem 14-08-2017 Via de website gekocht

Heel vriendelijk, niks was een probleem, goede service

Site prima, telefonisch contact prima , heel vriendelijk en positief ,uitstekende service en erg blij met optie geen muziek😃

Jacqueline 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De snelle levering, de plaatsing op de derde verdieping en het mee terug nemen van wasmachine en droger. Allemaal top geregeld.

Cobie 14-08-2017 Via de website gekocht

perfecte bestelling en bezorging

Goede prijs, fijne webshop, goede afhandeling qua bezorging. Hoe de service verder is weet ik niet want ik moet het product nog gaan gebruiken.

Minpunten

Doen wat ze beloven. Alles voor een glimlach :). 14-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, levering en met humor :)!

Op de site met weinig zoekwoorden uitkomen bij het juiste product. Fijn dat je 7 dagen per week je product geleverd kan krijgen. De glimlach volgt vanzelf :).

Ferry D. 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Geen nonsens en er wordt gewoon snel en goed geleverd. Heb je vragen? kan je ze stellen en krijg je ook snel antwoord.

J. Linssen 14-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Zoals belooft is alles op tijd geleverd en het voordeel is dat CoolBlue heel veel producten heeft zodat je meerdere dingen tegelijk kunt bestellen.

Ton Maastricht 14-08-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering en fantastisch tablet

2e kans Huawei tablet gekocht, was gewoon nieuw en perfect compleet. Betrouwbaarheid van Coolblue is op hoog niveau. Geweldig product voor superlage prijs.

Leo 14-08-2017 Via de website gekocht

Ik wil het product vandaag nog.......EN DAT KAN!

Even bellen of het product geschikt is voor het product wat ik al heb, en gelijk telefonisch mijn bestelling klaar gezet. (alleen nog betalen) En diezelfde dag nog in huis!

Barbara 14-08-2017 Via de website gekocht

Fijne aankoop

Ruime keuze aan toestellen, stipte levering, goed verpakt, kwaliteitsvolle klantendienst.
éénmalig een toestel moeten retourneren wegens fabricagefout en vlot een omruiling gekregen.

Joost 14-08-2017 Via de website gekocht

PostNL en Coolblue komen belofte niet na

Doelbewust besteld omdat binnen 24 u geleverd zou worden. Niet gebeurd en als je dan om oplossing vraagt moet je opnieuw bestellen en voorschieten. Slecht

Beste Joost,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We kunnen goed begrijpen dat je onwijs baalt van je vertraagde pakket. Dit is natuurlijk ook niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor allereerst onze excuses aanbieden. Onze collega's hebben jou de mogelijke oplossing aangeboden. Wij begrijpen dat dit geen ideale situatie is en hebben geprobeerd om mee te denken in mogelijkheden. Mochten wij op dit moment toch nog iets voor jou kunnen betekenen, kun je altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Christa van Coolblue

Koen 13-08-2017 Via de website gekocht

Product prima, levering geen fijne ervaring.

Wasmachine gekocht die bezorgd werd door dynalogic. Waren twee arabische mannen die hoi in het Nederlands zeiden maar verder, ook in mijn woning, alleen maar arabisch met elkaar spraken. Vond dat absoluut niet prettig en zeker ook niet netjes! Dus van de zo befaamde coolblue service heb ik helaas niet genoten.

Beste Koen,

Bedankt voor je review. We vinden het onwijs vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo naar is verlopen. Dit is niet de bedoeling en we kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van bent geworden. We willen dan ook graag met je mee kijken naar een oplossing zodat je in ieder geval nog met een kleine glimlach kunt terugkijken op je bestelling. Kun je hiervoor een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met je ordernummer en een korte toelichting? We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Mirjam 13-08-2017 Via de website gekocht

Trage levering

De CoolBlue site was prima. Het bestelde artikel heb ik op donderdag besteld en zou vrijdag geleverd worden. Het is nu zondag en het artikel is er nog steeds niet. PostNL is tussen vrijdag en zaterdag meerdere keren langs geweest maar het bestelde artikel was er helaas niet bij....

Beste Mirjam,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat onwijs vreemd en vervelend dat jij je pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken dan ook graag met je mee naar de situatie. Zou je ons hiervoor op geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting kunnen sturen? We gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Karin 13-08-2017 Via de website gekocht

Super service met enthousiaste en kundige medewerkers

Prima informatie op de site. Veel reviews waardoor je je een goed beeld kunt vormen. Na het plaatsen van de orde continue updates t.a.v. de bestelling. Persoonlijk tintje want je kent de namen van de bezorgers. Die bezorgers, Pim en Dennis, lieten merken dat ze trots waren om bij Coolblue te werken: mooi. Verder natuurlijk ook belangrijk: kundig. Dus dikke pluim.

arie 13-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering. Ruime keuze. Goede prijs. Echt een aanrader. Lekker thuis kiezen uit een ruim assortiment van produkten.

E. Broekhuijsen 13-08-2017 Via de website gekocht

Altijd op tijd

Ik heb meerdere keren gebruik gemaakt van Coolblue en elke keer maakte ze waar wat ze beloofde namelijk de volgende dag leveren. Ideaal.

Nalini 13-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik zal nergens anders meer bestellen, coolblue is perfect, niets op aan te merken. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, een aanrader voor iedereen!!

maribas 13-08-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

duidelijke beschrijving van het artikel, alle specificaties zijn aanwezig. Een snelle levering en op de afgesproken tijd.

Nanda 13-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Coolblue doet wat het belooft! Zeer snelle service en zeer vriendelijk personeel. Meerdere keren nu producten gekocht en nog steeds zeer tevreden.

Jac Staals 13-08-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue staat de klant centraal ,vriendelijk personeel!

Overzichtelijke website en winkel - deskundig en vriendelijk personeel - prijs/kwaliteit verhouding - snelle levering !

Geen tevreden klant 13-08-2017 Via de website gekocht

Service minder dan verwacht

Het product de koelkast ziet er echt super leuk uit alleen de service wat minder. Ik ben op kamers gaan wonen dus ik heb een koelkast besteld bij coolblue echt een hele leuke zo'n retro model.
Afijn nadat de bezorgers de koelkast kwamen brengen pakte ze het beneden uit en zette ze de koelkast op een karretje waardoor er aan de onderkant krasse ontstonden. Daarna hebben ze het naar de 3e etage getild wat wel top was. Een maal boven hebben ze de koelkast neergezet en mochten ze hem niet aanzetten door de verplaatsing naar boven. Afijn dat was het dan ik moest tekenen en weg waren ze. Ik kreeg nog wel het advies om bierviltjes onder de koelkast te zetten omdat deze wiebelde. Oké nou ja ik was een beetje overdonderd en ging ermee akkoord .
Toen ik daarna in de koelkast keek zaten daar de pootjes en het handsvat in. De bezorgers waren nog niet zo lang weg dus belde ik ze op of ze misschien de koelkast konden maken( ik ben zelf niet handig) maar toen werd ik gewezen op de handleiding en dat het hun veranderdwoordelijkheid niet was en ze kwamen ook niet meer terug.
Dit was geen bezorging met een glimlach.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We kunnen ons goed voorstellen dat de levering van deze nieuwe koelkast niet erg prettig is verlopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en natuurlijk een enorme domper. Je bent tenslotte juist zo blij met je nieuwe retro koelkast. Zou je ons via geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer kunnen toesturen en een korte toelichting? Dan kijken wij zo snel mogelijk verder met je mee.

Barbara 13-08-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ruime keus~ goede kwaliteit~ redelijke prijzen~ en het belangrijkste.....zeer klantvriendelijk!!
Had leuk contact mer medewerker hij stuurde me zelfs een kaartje na ons gesprek. Heel attent van hem, en een reden te meer om klant te blijven van Cool Blue;))

Suresh 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede service met een maar ...

Bestelling en levering: prima gedaan. Maar op de website wordt gezegd dat het oude apparaat wordt meegenomen. Maar dat kon niet, want de vrachtwagen zat vol. De chauffeur liet het mij ook zien. Ik moest het dus zelf zien kwijt te raken. Dat was dus minder. Met deze kanttekening zou ik Coolblue wel aanbevelen.

Geesje van de Crommert 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede online service

Tot nu toe vrijwel alleen maar goede ervaringen met deze webshop. Wanneer er iets niet loopt zoals gepland wordt het direct opgelost. Het contact met klantenservice is erg goed en professioneel.

N H 13-08-2017 Via de website gekocht

Prima shop. Snelle levering en juiste tijd uitleveren.

Gewoon doen wat je adverteert. Snelle levering. Tijdspanne aangeven wanneer geleverd wordt en zich daar aan houden. Meenemen oude en installeren nieuwe met uitleg, zoals je dat van elke winkel zou moeten verwachten.

a van wingerden 13-08-2017 Via de website gekocht

Goeie telefoon service, leuk gesprek geweest met verkoper!

Kan alleen nog niet beoordelen of mijn aankoop goed of betrouwbaar is, m'n ijskast moet nog komen!! Jammer dat dat niet eerder kon!Donderdag besteld en dinsdag wordt hij pas afgeleverd!

Paul 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, Top bezorgservice!

Op zondag een vaatwasser besteld, maandagmorgen volgens afspraak bezorgd, aangesloten en getest door de bezorgers van Coolblue.
Oude machine netjes mee terug genomen.
Vooraf goede communicatie wat betreft het bezorg moment.

CC 13-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service !!

De site is gebruiksvriendelijk, de levering super snel en veel op voorraad !! Ook over de evt. retouren wordt niet moeilijk gedaan.

Jan 13-08-2017 Via de website gekocht

Schitterende service!!

Correcte en supersnelle levering. Vóór 15u besteld en voor de "spoed" levering gekozen (+9,95€) Resultaat, om 20u werd mijn bestelling correct aan huis geleverd. In één woord schitterende service!

Bastiaan 13-08-2017 Via de website gekocht

Snel met een goede klantenservice die snel reageert vragen.

Netjes, klantgericht en super snel antwoord. Net zoals de levering. Ik moest een sd kaart hebben voor mijn Go pro. Stelde hierover een vraag via het internet kreeg binnen 15 min een reactie met link etc top.

Stranno 13-08-2017 Via de website gekocht

Kan het nog beter? Ik denk het niet!

Zeer snelle levering (binnen 1 dag).
Je wordt uitstekend geïnformeerd over de status van de levering.
Vriendelijke en behulpzame bezorgers die mijn oude wasmachine weer meenamen.

Nick 13-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Afgelopen week laat in de avond een SD-kaartje besteld. De levering lag de volgende dag vanaf 15:00u al op me te wachten bij het afhaalpunt. Top verpakt, en supersnelle levering. Zo zie ik het graag!

Bernard 13-08-2017 Via de website gekocht

zoals altijd een supersnelle bezorging

Overzichtelijke website met een duidelijke omschrijving van de producten, gunstige prijzen en zoals beloofd supersnel bezorgd.

rustru 13-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

snelle en correcte levering, toestel voldoet aan de verwachtingen.
warmhoud tijd in te stellen max 60min

Jeroen 13-08-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen

Ze leveren wasmachine en droger tot en met de vierde verdieping en suiten ook de boel aan... hoe fijn is dat!

Inge 13-08-2017 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk te gebruiken. De bestelling was goed verlopen. De levering was zeer snel. Zeer tevreden.

Eveline 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goeie prijzen en goede productinformatie

Erg tevreden met mijn bestellingen bij Coolblue, een overzichtelijke site met ruim aanbod aan producten en kloppende goed vergelijkbare informatie. De service is snel en je word op de hoogte gebracht in welk proces jou bestelling zich plaats vind. Kortom een echte aanrader!

peter van der Vliet 13-08-2017 Via de website gekocht

snelheid en info over aflevering

Gekochte produkt is overal te verkrijgen en zelfs bij Cool Blue iets duurder ( stofzuiger € 10,-- duurder ) maar aflevering, info hierover en je daar ook daadwerkelijk aan houden is prima

Frans 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede keus

Eenvoudig te programmeren en te gebruiken.
Jammer dat de lijst van gemiste telefoontjes ontbreekt, maar dat komt door het ontbreken van een antwoordapparaat(eigen keus)