Deze score is berekend op basis van 3630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marlotte 01-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Zeer snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de bestellingstatus. Scherpe prijzen en overzichtelijke site!

Jane 01-08-2017 Via de website gekocht

Jammer dat het zo mis ging

Helaas door fouten en beschadigingen heb ik drie keer een koelkast moeten laten bezorgen. Dit ging giga mis. Heb er zelfs een extra vrije dag voor moeten inruilen. Gelukkig is coolblue mij redelijk tegemoet gekomen. Ik heb als nog een beschadigde koelkast. Maar lees goed; dit kwam letterlijk zo van de fabrikant af. De coolblue bezorgers zijn fantastisch en hebben heel voorzichtig gehandeld. De externe bezorger daar was ik niet over te spreken. Maar logisch zij leveren tot de drempel. Al met al veel stress en gedoe. Denk goed na als je groot apparatuur besteld.

Beste Jane,

Wat balen dat het zo mis heeft moeten gaan bij jouw levering. Gelukkig hebben we het naar verwachting kunnen oplossen. Geniet van het toestel.

M Ter Horst 01-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

De keus is groot. Duidelijke omschrijving vd artikelen. Mooie prijzen.
Op zaterdagavond besteld en zondag netjes op tijd bezorgd. Werkelijk een verademing. Koelkast is prima en mooie aanvulling in onze keuken . Was eerste keer dat ik bestelde.Zal vaker gaan gebeuren.

Cor de Enige 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima website en prima service, mooi op tijd geleverd met een goede uitleg en vriedelijk personeel!!!!!!!.

Ruud 01-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De Coolblue website is zeer gebruikersvriendelijk. Artikelen zijn snel te vinden en goed te vergelijken. De prijzen zijn meer dan uitstekend; eigenlijk altijd de laagste prijs. Zo ook nu weer. De levering super snel.

Ruud 01-08-2017 Via de website gekocht

Maakt belofte niet helemaal waar

Het bestelde artikel werd niet zoals beloofd de volgende dag bezorgd, maar een dag later. Pas 's middags kreeg ik bericht dat het een dag later zou worden.
Lastig als je daarvoor speciaal thuisblijft!

Beste Ruud,

Wat ontzettend balen dat je bestelling niet de volgende dag, maar de dag erna pas wordt afgeleverd. Dat is niet wat je van ons mag verwachten. Zou je misschien het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Kijken we graag met je mee.

Cyriel 01-08-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

ik heb vlot kunnen bestellen, vlot kunnen betalen.
De stand van de bestelling kan prima opgevolgd worden, de leveringstijd wordt goed aangekondigd. De levering gebeurde binnen de 15 uren na bestelling.

jean pierre 01-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering!!!

S'avonds een snoeimachine van Bosh besteld en s'morgens kon ik direct aan het werk met mijn nieuwe. Snelle levering, goede kwaliteit aan een scherpe prijs.

Dave 01-08-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak!

Al meerdere malen bij Coolblue besteld en altijd precies volgens afspraak geleverd. Zeer betrouwbaar op dat gebied en altijd zijn de spullen netjes en degelijk verpakt.

Peter 01-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte info over de aflevering. Top

De mailtjes van Coolblue over de bestelling zijn altijd vrolijk enthousiast. Ook is de levering voortgang perfect geregeld. Bij de bestelling weet je direct dat je bestelling de volgende dag wordt geleverd. Daarna weet je begin van de avond al dat ze voor 12:00 uur komen. Daarna weet je begin van de dag dat ze tussen 08:45-09:45 komen. Vervolgens wordt er keurig door de bezorgers om 08:40 gebeld de ze er met 15 minuten zijn. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

paul van haren 01-08-2017 Via de website gekocht

prima winkel, 2e kans is mooi initiatief

duidelijke website, kun je goed op zoeken, vergelijken, komen afspraken na, 2e kans is een fijn alternatief en ook goed beschreven waar de mankementen zitten zodat je weet wat je aanschaft

Sjoerd 01-08-2017 Via de website gekocht

Alles voor een brede glimlach!

Coolblue is mijn hoofdleverancier.. de meeste dingen zie ik hier voor een scherpe prijs. De 2e kansjes zijn soms erg interessant!!
De retour mogelijkheden en telefonische service is heerlijk..

Wel laatst 2x een monitor ontvangen die stuk was.. vette pech, ik baalde hard, maar ze hebben het netjes opgelost!

Arnold van Peppen 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Het is een overzichtelijke site en Je krijgt wat je op de site ziet vervolgens gaat ook de levering volgens afspraak/planning.

Jonathan 01-08-2017 Via de website gekocht

Altijd weer goed geholpen

Geweldige levering, alles goed geïnstalleerd ter plaatse en al het overbodige weer meegenomen. Altijd weer fijn.

Sanya 01-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Website gekozen vanwege product. Website is duidelijk en overzichtelijk. Hierna een hele snelle levering waar je telkens van op de hoogte wordt gehouden.

Patrick 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service, zeer content.

Vrijdag koelkast besteld, zaterdag al in huis. Tevens oude apparaat meegenomen. Geweldig. Apparaat voldoet aan al mijn wensen.

Puupie 01-08-2017 Via de website gekocht

Wordt gewoon op zondag bezorgd.

Alles is simpel en snel: Product zoeken, beoordelen, kopen en bezorgen. Goed verpakt. Geen gedoe nadat het product bezorgd is: onzinnige nieuwsbrieven of aanbevelingen.

S 01-08-2017 Via de website gekocht

Levering top!

Goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Hoewel 10 min later maakte de service van de bezorgers het meer dan goed. Na aansluiten wasmachine lekte mijn kraan (niet door aansluiting veroorzaakt). De heren van de bezorging waren nog in de buurt en kwamen speciaal nog even terug om samen met mij het euvel te verhelpen. Echt klasse Ricardo & Oscar!

Van den Dolder 01-08-2017 Via de website gekocht

Snellen service

Mooie aanbieding en op zondag geleverd. Geweldig. Bestelt en de volgende dag geleverd een mooie service.

Jasper 01-08-2017 Via de website gekocht

subliem

Prima bezorgservice, wasmachine deur kon na plaatsing niet direct open (moest nog even op tegels worden gezet om over randje te komen). Bezorger geeft dit zelf netjes aan en meldt meteen dat wanneer ik de tegels er zelf niet onder krijg, dat ze zelfs daarvoor nog wel terug wilden komen. Was niet nodig gelukkig, maar echt super zo'n aanbod!

Frank 01-08-2017 Via de website gekocht

Beloven volgende dag te bezorgen maar doen het niet

Bezorgen duurt langer dan ze beloven op de site....verder is het gewoon prima service. ..
...............

Rob 01-08-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld en niet morgen geleverd

Dynalogic 2 x levering uitgesteld 2 x een halve dag vrij genomen
Na 2 dagen wel geleverd door coolblue zelf op zaterdag

Officiele reactie van Coolblue 06-08-2017

Hey Rob,

Bedankt voor het invullen van een review. Wat ontzettend balen dat het zo lang heeft geduurd voor jij de levering eindelijk in huis had. Dat was uiteraard niet wat wij samen hadden afgesproken en daar bieden wij onze excuses voor aan. Wij werken nu heel hard aan onze eigen bezorgdienst zodat wij dit voortaan allemaal zelf in de gaten kunnen houden. We hopen dan ook dat wij je snel mogen laten zien waar onze service echt om draait.

Poppediene 01-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf en ondanks,dat het zo groot is,een persoonlijke benadering.
Ik heb al meerdere keren bij Coolblue gekocht en ook deze keer weer top.
Met name ook de nazorg cq service is zeer goed

Rs 01-08-2017 Via de website gekocht

Volgende dag inderdaad in huis

Site is duidelijk, bestelling ging vlot.
Levering... tja net jammer... je krijgt een brede range wanneer je pakket geleverd kan worden. Hij werd helaas een kwartier later bezorgd. Tien minuten is misschien niet zo veel, maar wel net jammer als je er al de hele middag voor thuis blijft.
Verder prima!

Een dikke 10
groetjes Michael Bron

Lisa 01-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Fijn dat ik er op kan rekenen dat er snel geleverd wordt. Vandaag besteld en vaak de volgende dag in huis.

Ton 01-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige, zeer snelle service/levering en goed bereikbaar!!

Geweldige, zeer snelle service/levering en goed bereikbaar!! De prijs/kwalitiet is ook zeer scherp.
Helaas werd alleen de Paypal betaling niet geaccepteerd welke de dag erna wel prima werkte bij overige aankopen,

Bert Gerritsen 01-08-2017 Via de website gekocht

Witheet over Coolblue

Op vrijdag airpods besteld met expres bezorging dezelfde dag. Hier betaal je extra voor maar dat is een eigen keuze en mijn afwezigheid op zaterdag was voor mij de reden om dit te doen. Koerier zou tussen 19.00 en 22.00 uur komen, de beste man was volgestopt met minimaal 21 stops (ik was nummer 21) en had daar 3 uur de tijd voor, naar mijn mening een lastige klus. Dat bleek waar want tegen 22.30 uur stond in de update van de track&trace dat ik een nieuwe afspraak moest maken, met andere woorden het product zou niet meer geleverd worden op vrijdag.
Gelijk met Coollblue klantenservice gebeld om te kijken hoe we dit netjes konden oplossen. Zoals al eerder aangegeven was ik zaterdag niet aanwezig, en mijn vraag of het ook op zondag geleverd kon worden werd bevestigend beantwoord, echter er was een maar. Ik moest deze order dan annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen voor levering op zondag(en een keer extra betalen, en die snap ik dus niet. Uiteraard zou ik het geld terug krijgen van de eerste bestelling maar dat kon wel even duren. Coolblue maakt een fout en ik moet het oplossen en financieel bloeden? echt te belachelijk voor woorden. De derde oplossing was een nieuwe afspraak op maandag. Dat was voor mij financieel de enige oplossing maar niet de service die ik verwacht had van van Coolblue die van de daken schreeuwt dat ze zo'n goede service heeft.
Ook hebben ze mijn woede en teleurstelling extra gevoed met fantastische automatische mailtjes over hoe ze snappen dat ik zit te popelen om mijn bestelde product te ontvangen (duh) en sturen ze een prachtige mail van een productspecialist....die beschrijft hoe ik mijn product kan aansluiten, alleen slaat die mail voor mijn bestelde product volledig de plank mis omdat de verstrekte info onjuist is. Na nog wat extra geklaag bij de klantenservice kon ik een vergoeding krijgen voor de situatie, een tegoedbon van €7,50, meer een belediging dan een oplossing. Maar daar ik echt nooit meer wat wil bestellen bij dit bedrijf en al zijn takken (gelukkig heel goed herkenbaar) heb ik hier vanaf gezien.
Ik hoop maandag mijn product te ontvangen en er van te gaan genieten, maar aan Coolblue zal ik altijd een nare nasmaak overhouden.

Beste Bert,

Wat enorm vervelend dat jouw levering niet is gegaan zoals dit zou moeten. We snappen je teleurstelling dan ook volkomen. Wij zien ook liever dat de VandaagNog levering werd nagekomen. Het blijft helaas mensenwerk en het kan fout gaan, zoals helaas in jouw geval. Dan is het aan ons om dit voor je op te lossen. Als zaterdag niet uitkomt, dan kijken wij natuurlijk ook het liefst naar zondag. Sterker nog, we hebben ook gewoon zondagleveringen. Dit geldt alleen op dit moment nog voor nieuwe leveringen. Een vertraagde levering kan alleen niet op zondag worden afgeleverd. Vandaar dat onze collega adviseerde om dan een nieuwe bestelling te plaatsen. We begrijpen nu dat dit in het verkeerde keelgat is geschoten en daarom willen wij je ook onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie. De e-mails die je dan van ons krijgt strooien extra zout in de wonden. Deze zijn geautomatiseerd en uiteraard niet bedoeld om je nog kwader te maken. De waardebon is bedoeld als goedmaker voor de situatie. Je bent natuurlijk niet verplicht dit aan te nemen. We willen graag voor je kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je daarom het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen toesturen?

Ellie 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, vriendelijk personeel.

Ik ben super tevreden. Werd heel goed geholpen door een van de medewerkers. Berichtgeving over de levering was top. Aflevering zelf prima.

Paul 01-08-2017 Via de website gekocht

Savonds om 20:00 vaatwasserst stuk Next day om 10:00 nieuwe

Handig dat er mee gedacht wordt en zo veel op voorraad is. ook het uitzoeken was handig via de keuzen hulp

andre de werdt 31-07-2017 Via de website gekocht

koelkast niet uitgepakt waterbalet achtergelaten

de shop op de zuidas is bijzonder vriendelijk.en behulpzaam .ook online kreeg ik omdat ik 7 dagen per week tot 12 uur dialyseer een tijdsafspraak.maar de bezorgers waren binnen 10 seconden weer weg,wel met een glimlach.mij als tot mijn middel verlamde in de puinhoop achterlatend.

Beste Andre,

Wat tof om te zien dat je in de winkel en online goed bent geholpen! Dat de levering niet dat niveau haalt is jammer! We nemen dit uiteraard hoog op en willen dit verbeteren. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling willen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken wij dit graag uit.

marc 31-07-2017 Via de website gekocht

fantastisch toestel

fantastisch toestel prijs/kwaliteit
zuigt geweldig
echt een aanrader!!
je zal geen spijt hebben van je aankoop met dit toestel
heel goede service van coolblue

diana 31-07-2017 Via de website gekocht

Koelkast goed !

De koelkast ben ik heel te vreden mee. De levering was jammer genoeg erg laat. Ze zouden tussen 14:30/17:30 bezorgen. We kregen om 17:45 een sms dat ze er om 18:15 zouden zijn. Helaas kwamen ze pas om 19:45 zonder verder bericht dat ze vertraagd waren. Erg spijtig. Ruim 5 uur wachten is best lang.

r j lamers 31-07-2017 Via de website gekocht

supersnelle service tijdens ruilen

Ik had helaas het verkeerde artikel besteld. Via de chat kreeg ik direct een link naar het juiste artikel en tevens mail hoe het kosteloos tetug te sturen. Op donderdag middag teruggestuurd, op vrijdag een ontvangstbevestiging en zaterdagochtend het juiste onderdeel in huis. Wat een service!

Fred 31-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Duidelijk en overzichtelijk, met voldoende afbeeldingen om een idee te krijgen wat je koopt.
Ook goede prijs prestatie verhouding.

Jannes 31-07-2017 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare levering met BlueSpoed

Prima producten, goede prijs, snelle en betrouwbare levering en gratis retourneren. En altijd in voor iets positiefs!

J. 31-07-2017 Via de website gekocht

Verzoek voor review ontvangen, maar wasmachine nog niet

Wasmachine kapot op zondag. Omdat overal staat: vandaag besteld, morgen in huis, heb ik gewacht tot vrijdagochtend met bestellen, omdat ik m graag zaterdag bezorgd wilde hebben. Toen kwam ik er helaas pas achter dat bezorgen niet binnen een dag gebeurt omdat ik voor de optie 'aansluiten op trekschakelaar' heb gekozen. Vrijdagmiddag gebeld of ik kon annuleren, en er een zonder die optie kon bestellen zodat hij snel binnen is. Maar omdat de order al in een 'ver gevorderd stadium' was en waarschijnlijk snel bezorgd zou worden heb ik daar maar op vertrouwd. Zeker ook omdat de 'bezorgpartij' ook gewoon op zaterdag/zondag werkt, dus er geen weekenddagen verloren gaan. Dus maar gewacht,en mn telefoon in de gaten gehouden omdat ik voor een afspraak gebeld zou worden (normaal leef ik zonder telefoon, dus dat is ook zeer irritant). Nu is het maandagavond, ik ben nog steeds niet gebeld, heb wel een automatische mail gekregen om te beoordelen, en daarom schrijf ik dit nu.
Ik heb nu spijt van 1) dat ik tot vrijdag heb gewacht met bestellen 2) voor het aansluiten op trekschakelaar heb gekozen (eigenlijk alleen maar omdat ik geen geschikte schroevendraaier in huis heb).
Ik heb dus nog niets ontvangen. Ik geef deze lage beoordeling puur omdat het syteem niet lijkt te kloppen (vraagt mij te reviewen terwijl ik niets heb gekregen) en omdat anderen wellicht na het lezen van mijn verhaal ook een betere keuze maken: Als je de machine snel wilt hebben, kies dan zeker niet voor die optie 'aansluiten op trekschakelaar' dat kun je beter zelf, of iemand uit je omgeving laten doen! Dat is het verschil tussen morgen in huis/ na meer dan 5 dagen in huis.
Verder wil ik graag sneller een bezorg moment inplannen (mocht ik morgenochtend gebeld worden dan is dat pas 4 dagen na mijn bestelling).
De reden waarom ik Cool Blue had gekozen was omdat ik dacht dat het dan snel geregeld kon worden.

Beste J.

Wat enorm vervelend dat je nu nog steeds geen toestel in huis hebt. We hebben het blijkbaar niet duidelijk vermeld op de website. Anders was het je natuurlijk duidelijk hoe dit in elkaar zit. Dit gaan we doorgeven, zodat het duidelijker op de website kan. Daarnaast willen met je meekijken voor een oplossing. Zou je het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Dan kijken we erg graag met je mee.

Marjon Melissen 31-07-2017 Via de website gekocht

Top top top

De uiteindelijke bezorging moest worden uitgesteld en dat was geen enkel probleem. 1 telefoontje en het was geregeld.
Bij levering hebben ze alles keurig naar boven getild, op de juiste plek gezet en volledig geïnstalleerd. En dan ook nog onderhoudstips meegeven, super! Ik ben erg tevreden over de service.

Angel 31-07-2017 Via de website gekocht

Goed contact, zowel klantenservice als bezorgservice

Consumentenbond beoordeling staat bij de producten en vergelijken is altijd fijn. Klantenservice was duidelijk en bereikbaar. Bezorgservice houd je goed op de hoogte van bezorgtijden.

Babs Jurien 31-07-2017 Via de website gekocht

SUPER SERVICE!!

snelle levering grote hoeveelheid aanwezig! vandaag besteld en zelfs in het weekend geleverd!
dus supersnel en niet goed meteen weer terug sturen

huub 31-07-2017 Via de website gekocht

Garantie afhandeling

Let op met de garantie afhandeling van Coolblue. Het is een pickup en return garantie wat 2 tot 3 weken kan duren. Je bent het apparaat dus al die tijd kwijt.

Beste Huub,

Het klopt inderdaad dat we op het gros van de artikelen een 'carry-in' garantie hebben. Als er dan een defect is, dan kun je het toestel opsturen zodat het kan worden gerepareerd. Dit neemt 2 - 3 weken in beslag. Bij grotere artikelen zit vaak een 'on-site' garantie. Dat betekent dat er een monteur aan huis kan komen. Je kunt dit vaak terugvinden op de productpagina.

Hans 31-07-2017 Via de website gekocht

Altijd een geweldige service!

Altijd goed geholpen en altijd keurig netjes thuis bezorgd. Goede vriendelijke medewerkers en wat belangrijk is,met kennis van zaken! Telefonisch contact altijd correct!

Willem 31-07-2017 Via de website gekocht

Wederom een 10

Het lijkt zo makkelijk maar het moet toch elke keer weer gebeuren;
Groot aanbod
Prijzen in lijn met de concurrent
Afhandeling en levering gewoon goed

Nina 31-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, overzichtelijk en super snelle levering!

Als ik iets wil bestellen, kijk ik altijd eerst bij kieskeurig.nl Soms vindt er niet voldoende info en dan kijk ik automatisch bij coolblue.nl. Vaak toch meer producten te vinden met veel en duidelijke recensies, wat het kiezen makkelijker maakt. Mooie en duidelijke site, heel fijn ook dat ik mag kiezen welke bezorgdag! Alles is keurig verzorgd, betrouwbaar en prima service! Coolblue weet wat klantenservice is en gaat graag nog een stapje verder dan andere webwinkels. Ik kom zeker vaker terug!

Henk 31-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Duidelijke en goede voorlichting. En een heel snelle levering.
Goed te volgen ook via internet. Keurige heren die kwamen installeren.

Ellen 31-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke website met vergelijkmogelijkheid. Bezorging verliep soepel, goed aangekondigd zowel per mail, sms en telefonisch en binnen een zeer redelijk tijdspanne.

Mb 31-07-2017 Via de website gekocht

Bezorger wassen zeer sacherijnig zit in rolstoel wat nog teveel moeite om even karton van de koelkast af te halen om te zien of er beschadigingen op zaten . Wat moe en bad om 18:00 uur nog een wagen vol om te bezorgen. Niet mijn schuld , waar ik die service waar ze reclame voor maken . Beetje jammer !

Officiele reactie van Coolblue 31-07-2017

Hallo meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend om te lezen dat jij onze bezorgservice op deze manier hebt ervaren. We gaan er namelijk vanuit dat je de volledige Coolblue service ontvangt wanneer producten worden geleverd door bezorgers die welwillend zijn om het product voor jou uit te pakken.

Natuurlijk zijn wij onwijs benieuwd of je de koelkast in nieuwstaat hebt ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ons het ordernummer versturen per e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl. Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Groetjes,

Lucinda de Vries 31-07-2017 Via de website gekocht

Erg enthousiaste bezorgers!

De website van Coolblue is overzichtelijk en erg klantvriendelijk ingericht. Ik vind persoonlijk ook de (standaard) e-mails die je ontvangt erg grappig! (Zeker het blad om zelf confetti te kunnen maken om de bezorgers enthousiast te onthalen). De bezorgers waren keurig op tijd, sterker nog iets te vroeg en hebben dan ook netjes gebeld en gevraagd of dat een probleem was. Erg vriendelijke en behulpzame jongens! Heel goed gedaan Coolblue!!

Danielle 31-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering, goede service

De website is duidelijk, je kunt artikelen met elkaar vergelijken. Levering is ook super snel. Als er iets is wordt het meteen goed opgelost.

Eric Daelman 31-07-2017 Via de website gekocht

coolblue de beste online site, geweldige service!!

een laptop aangekocht via coolblue omdat er een zeer volledige beschrijving bijstaat over het produckt en de juiste keuze kan maken!! en al wat er gezegd is op de site wordt ook ingevuld zoals op tijd leveren en correct afgeleverd, subliem!