Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lies247 17-10-2016 Via de website gekocht

Topservice

Geweldige communicatie, top service, vriendelijke bezorgers. Wasmachine werd netjes op tijd geleverd, geplaatst, getest en ik kreeg ook meteen uitleg en tips. Echt top!

Pluspunten

• Goed assortiment
  • Uitstekend product
  • Top service

Simone 17-10-2016 Via de website gekocht

beste service ooit

op vrijdagavond om 20.00 de wasmachine besteld, meteen een bevestiging van de bestelling met bericht dat we voor 02.00 te horen zouden krijgen wanneer de machine geleverd zou worden, 's ochtends een sms met tijdindicatie van één uur en 20 minuten voordat ze bij het adres waren nog een telefoontje hoe laat ze er zouden zijn. Daarnaast nette (voeten vegen, handje schudden, u-vorm) service, afval van de nieuwe machine hebben ze meegenomen, met 20 minuten stond de nieuwe machine waterpas een eerste was te draaien. We kregen uitleg over de machine en hebben een korte vraaglijst ingevuld over eventuele beschadigingen (geen uiteraard).
Kortom: duidelijke communicatie, snelle bezorging en net resultaat. Niets dan lof voor de service!

Pluspunten

• snelle levering en installatie
  • nette bezorgers

Jos Schulpen 17-10-2016 Via de website gekocht

Deze shop heeft een ruime aanbieding, goede service, klant vriendelijk en eerlijke prijzen. De klantendienst is uitstekend.

Luuk 17-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Top Service en nog beter bereikbaar!

Coolblue heeft een prima en gevarieerd aanbod tegen een gunstige prijs. Maar wat pas echt geweldig is, de de manier waarop 14 dagen bedenktermijn wordt ingevuld.

Is er een keer iets mis met je product, dan wordt het net zo snel opgelost. De bereikbaarheid via WhatsApp, Social Media, Mail etc. is echt geweldig. Snel en makkelijk een antwoord op je vraag.

Owja, ook de tweedekans producten zijn een mooi alternatief.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • 14 dagen bedenktermijn
  • Tweedekans

Erwin 17-10-2016 Via de website gekocht

prima service bij levering warmtepompdroger

Goede beoordeling van cool blue is voor mij reden geweest om warmtepompdroger bij dit internetbedrijf te bestellen. Apparaat besteld en volgende dag geleverd. Via mail tijdstip levering ontvangen en vervolgens telefoontje ontvangen wanneer men er exact zou zijn. Oude machine meegenomen en nieuwe machine naar tweede verdieping gebracht en geïnstalleerd. Uitstekende service.

M. Velthuis 17-10-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Wij hebben een koelkast en een wasdroger besteld. Deze werden de volgende ochtend al geleverd en op juist plek in het huis geplaatst en gereed gemaakt voor gebruik. Zonder ook maar een krasje op het product of het huis te maken.

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk personeel
  • geen beschadiging

Marco 17-10-2016 Via de website gekocht

Tsja

Ik heb mijn bestelling op dinsdag geplaatst. Coolblue beloofde mij de bestelling de volgende dag te leveren. Ik moet helaas vaststellen dat deze belofte waargemaakt is, alweer.
Na de levering heb ik een bordje 'niet storen' op mijn voordeur gehangen en ben aan het uitpakken gegaan. Ik heb mijn bestelling, een beamer, voorzichtig uitgepakt en op de tafel gezet. Helaas was de beamer niet beschadigd ofzo. Hij was gewoon écht nieuw.

Om de HDMI aansluiting te kunnen uitproberen heb ik er een lekkere lange kabel bijbesteld, ééntje van 10 meter. Nu ben ik niet voor één gat te vangen, dus ik heb de lengte van de kabel opgemeten. Ik was zwaar teleurgesteld want de kabel was inderdaad 10 meter lang en de zo belangrijke stekkers zaten er gewoon aan. Dit is niet leuk, het klopt alweer.

Nu is 1 + 1 normaliter 2, dus 1 beamer en 1 HDMI kabel zou moeten betekenen dat beeld uit mijn laptop zou moeten kunnen laten zien.
Alles dus aangesloten en geprobeerd aan te zetten.

HA! GOTCHA! Hij doet het niet, zou het dan toch.... een fout???
Sjips, de stekker van de beamer zit er niet in, tsja, dat staat ook niet op de verpakking vermeld... maar helaas wel in de (te) duidelijke handleiding.

Stekker er in en helaas, de beamer gaat aan én er komt nog een haarscherp beeld uit de projector ook.

Jammer... wéér niets te klagen.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Makkelijk betalen

Minpunten

• Ze doen wat ze beloven

Heidy 17-10-2016 Via de website gekocht

uitstekend

Een webshop zonder poespas met de juiste info en mocht je er niet uitkomen kan je altijd nog naar ëen echte winkel waar je deskundig te word wordt gestaan.

jose VandeVijvere 17-10-2016 Via de website gekocht

Prijs politiek

Opgepast,
Printer besteld maar wel de verkeerde.Terug gestuurd met vermelding verkeerd besteld zo ver alles Ok.Zelfde dag andere printer gekozen , rond de prijs van 150,-Euro.Volgende dag wil ik de gekozen printer bestellen ,maar de prijs is plots189,99Euro.Dan maar de Nederlandse site eens gecheckt en daar staat hij 139,-.Hoe klantvriendelijk ?!!!

krijgsman 17-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf van wasmachine

Was op zoek naar een nieuwe wasmachine op een verglijkings site en zag de machine op cool blue.
Vandaar was het heel duidelijk wat de prijs was , de beschrijving van de machine en waarderingen waren allemaal gemakkelijk te vinden.
Na het besluit om de aanschaf te doen was de site van cool blue duidelijk en gemakkelijk om mee te bestellen. De bezorging van de machine was prompt op tijd , met vriendelijke en behulpzame medewerkers van cool blue.
Wij zijn erg tevreden.

Conny 17-10-2016 Via de website gekocht

Keuze is enorm, de vele revieuws bij een product, maken de keuze makkelijker. Je krijgt de tijd snel door wanneer ze de volgende dag komen (marge van een uur) en ze bellen nog eens van te voren als ze er bijna zijn. Vervolgens zijn ze binnen 5 minuten weer weg, is je oude apparaat weg en kun je meteen aan de slag met je nieuwe. Superservice!

Peter nuijten 16-10-2016 Via de website gekocht

Peter Nuijten

Duidelijke omschrijving van het product.
Snelle levering 23.56uur besteld en volgende dag s,middags binnen de bezorger is 2x aan de deur geweest omdat ik begin van de middag niet thuis was.
De panasonic telefoon kx-TG8062 is makkelijk in te stellen en een fijn en mooi apparaat.
Top service.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Top service

Maurits 16-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

Webside is zeer overzichtelijk en de snelheid van levering perfect en de voorziene tijd van levering was zeer correct ingeschat zeer sterk Aan Te bevelen

Pluspunten

• Snelheid van levering

Saskia 16-10-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld

Prima afhandeling en fijn dat je weet hoe laat je bestelling wordt afgeleverd.
Alle verpakkingen meegenomen en goede instructies gekregen

Ron 15-10-2016 Via de website gekocht

Wederom een glimlach +1

16GB (2x 8GB) DDR3 SODIMM geheugenbankjes voor de laptop besteld (en zelfs de dag erna ontvangen!!!!!!)

Pluspunten

• Vlot
  • Vlug
  • Snel
  • Stipt

Minpunten

• Ze doen echt alles voor een glimlach, pffff

Bos 15-10-2016 Via de website gekocht

Zaterdagavond een stofzuiger uitgezocht en bestelt en zondagmiddag al bezorgd ! Super.

Prijs was ook een van de goedkoopste.

Richard 15-10-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen

Ik was op zoek naar een goedkope USB voor een vriend van me om er MP3 bestanden op te zetten. Kwam al gauw uit bij coolblue. Had eerdere ervaringen met coolblue. Door de product informatie en de betrouwbaarheid bij coolblue besteld. Volgende dag al geleverd. Niets dan lof.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt

Annelieke van Buiten 15-10-2016 Via de website gekocht

Annelieke

Mijn oude wasmachine hield er mee op, 's middags om 16:00 uur een nieuwe besteld. De volgende morgen om 8:00 uur had ik de nieuwe machine al aangesloten op zolder staan. De oude wasmachine werd zonder extra kosten door de bezorgers meegenomen. Super service!

Flip 15-10-2016 Via de website gekocht

Wat een top-bedrijf

Koelkast gekocht voor mijn schoonouders. Volgende dag bezorgd. Na 3 dagen was ik bij hen op bezoek. Koelkast deed het perfect maar de koelkast was best erg groot voor hun kleine keuken. Coolblue gebeld. Of we toch nog konden ruilen. Uiteraard!!

Volgende dag werd de koelkast gratis omgeruild. Nieuwe (kleinere) koelkast was ook nog iets goedkoper. Geld dat je teveel hebt betaald krijg je meteen teruggestort.

Beste winkel ooit. Jammer dat je geen 10+ kan geven voor hun score😊.

Pluspunten

• Beste service ooit
  • Bijna alles wordt de volgende dag bezorgd
  • Ruime keuze
  • Ben blij dat ik hun klant mag zijn

D 15-10-2016 Via de website gekocht

Siemens Vaatwasser

Gisteren kregen we van de servicemonteur te horen dat onze vastwasser (geen Siemens) het definitief had begeven. Uitkijken naar een nieuwe dus. Nadat ik verschillende witgoedsites had bekeken, en reviews van vaatwassers had gelezen, uitgekomen bij Coolblue. We hebben daar al verschillende dingen gekocht en de shop blijkt elke keer weer de giddkoopste. Wij hebben gekozen voor een Siemens Vastwasser 'tweede kans'.
Toen de machine vandaag gebracht werd hebben we echt herl goed moeten zoeken wat dan de schade was. Bleek een rubbertje te zijn dat je niet ziet. Toch 104 euro goedkoper uit. En, gisteren besteld en een dag later in huis. De bezorgers waren netjes en brachten de machine met beleid naar binnen. Kortom, top zaak.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Leveringstijd wordt precies weergegeven op de site
  • Mooie site
  • Heel vaak de goedkoopste

Marco 15-10-2016 Via de website gekocht

Ik ben fan!

Coolblue blinkt uit in service! Bij bezorging van wasmachine niet alleen de nieuwe machine geplaatst en de pude meegenomen, maar ook nog uitleg en een eerste testprogramma gedraaid.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Betrouwbaarheid

Dennis 15-10-2016 Via de website gekocht

Snel en zonder addertjes onder het gras

Goedkoopste prijs, installeren op de 4e verdieping zit gewoon bij de prijs inbegrepen. Geen verrassingen in de totaalprijs naderhand. Vriendelijke bezorgers. Snel, doeltreffend en betrouwbaar.

Pluspunten

• All-in prijs
  • Snel en duidelijk

Hadimassa 15-10-2016 Via de website gekocht

Snel, eenvoudig, klantvriendelijk

Temidden van alle dure winkels houdt Coolblue het hoofd koel, door voor schappelijke prijs, snel en klantvriendelijk te leveren. Dat geldt ook voor haar tweedekans aanbod, niet van nieuw te onderscheiden, en ook heel prima, met twee jaar garantie. Een verademing.

Wim G 15-10-2016 Via de website gekocht

Ook als het niet goed gaat een goede service

Punt van kritiek, bij de bestelling wordt je niet meer gevraagd waar de bestelling naar toe moet. Als je meer adressen hebt is dat lastig. Hierdoor ging mijn bestelling naar Rotterdam ipv mijn woonplaats bij Haarlem. Direct 's ochtends gebeld en melding gemaakt. Dit zou worden doorgegeven aan de besteldienst. Dat was kennelijk niet gelukt, maar die belde zelf keurig een kwartier van te voren, zodat ik alsnog kon vragen de bestelling niet af te leveren. 2 dagen later alsnog afgeleverd op goede adres door 2 zeer vriendelijke en behulpzame mannen. Oude koelkast meegenomen.

Pluspunten

• Zeer goed callcenter
  • Zeer professionele aflevering
  • Zeer goede website
  • Concrurrende prijzen

Minpunten

• Afleveradres wordt standaard gehanteerd

Bob 15-10-2016 Via de website gekocht

Maken de beloofde service niet (van harte) waar.

De shop werkt prima en is erg duidelijk. Mede omdat beloofd werd dat de oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal meegenomen zouden worden en de nieuwe wasmachine geinstaleerd zou worden heb ik voor Coolblue gekozen.
Een vriendin gecharterd om de wasmachine in ontvangst te nemen en de bezorgers begonnen al gelijk moeilijk te doen toen bleek dat de machine 2 trappen omhoog moest. Daarna wilden ze het verpakkingsmateriaal niet meenemen.
Vandaag ben ik alsnog zelf de wasmachine aan het installeren. De pootjes aan het uitdraaien en waterpas stellen. In de installatiehandleiding staat nl dat er lucht onder de machine moet kunnen en hij niet in het tapijt mag staan. De bijgeleverde afdichtdopjes in de achterkant aan het doen. Dit was niet de bedoeling.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

Minpunten

• De bezorgers/installateurs

Officiele reactie van Coolblue 18-10-2016

Beste Bob, wat vervelend om te lezen dat de levering van uw wasmachine niet geheel volgens afspraak is verlopen. De bezorgers horen de wasmachine gewoon op zijn plek te zetten, ook als dit twee verdiepingen hoog is, en deze te installeren. We vinden het dan ook naar om te lezen dat u dit nu zelf hebt moeten doen. Is het uiteindelijk wel gelukt, ook met het afvoeren van het verpakkingsmateriaal? Mochten wij hierin nog iets kunnen betekenen, wilt u dan uw ordernummer en een referentie aan deze review e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?
We willen in ieder geval onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Dit is niet wat u van ons mag verwachten.

Theo 15-10-2016 Via de website gekocht

Tuinverlichting bij CoolBlue

Binnenkort krijgt onze tuin een opknapbeurt dus waren we op zoek naar nieuwe tuinverlichting. Nadat we wisten wat we wilden hebben zijn we gaan kijken waar we het voordeligst konden kopen. Dit bleek bij CoolBlue te zijn, een webshop waar we al menig maal iets hebben gekocht. Zoals gewoonlijk makkelijk bestellen en betalen. De levering was zoals beloofd de volgende dag. Alles dik in orde!

Pluspunten

• Grote sortering
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Pascal Leurs 15-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Goeie prijzen, goede service, snelle levering, wat wil je nog meer?
En over het product an sich ben ik ook meer dan tevreden, snel apparaat, makkelijk in het gebruik, super mooi beeld (groot formaat 5,5").

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Makkelijk bestellen
  • Snelle levering

Kees Swinkels 15-10-2016 Via de website gekocht

Coolbue

Goed aanbod met eerlijke prijzen. Medewerkers hebben echt verstand van zaken en dat maak je ook wel eens anders mee. Daarnaast heeft Coolblue de klantbeleving echt hoog in het vaandel.

Pluspunten

• Service
  • Aanbod
  • Snelheid levering
  • Kennis van producten

Ffffffff 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service. Toen het geleverde product beschadigd was werd direct een nieuwe geleverd. Jammer genoeg was deze ook beschadigd en was de voorraad daarna op. Wat meer aandacht voor het goed behandelen tijdens het logistieke proces is een verbeterpunt

Dick. 15-10-2016 Via de website gekocht

Levering warmtepomp droger.

Apparaat op tijd en volgens afspraak geleverd door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ROBSON de chauffeur en collega.
Duidelijke uitleg over e.v.t. schade en gebruik.
Als het product niet bevalt, een voeding omruilen heb ik begrepen.

K. Winters 15-10-2016 Via de website gekocht

Samsung wasmachine eco bubble

Goede uitleg van het gewilde product. Goede productomschrijving en een fantastische bezorging. Ook helemaal top dat mijn oude wasmachine werd meegenomen.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snel en hele goede bezorgers

Joel Ulfman 15-10-2016 Via de website gekocht

Inbouwoven Miele snel geplaatst

We hadden op zeer korte termijn graag een nieuwe inbouwoven, hoppla, zó geregeld. Heerlijk als je 2 linkerhandjes hebt terwijl je rechts bent. Nu de eerste appeltaart al weer gebakken.

Pluspunten

• Assortiment ruim
  • telefonisch advies
  • Snelle plaatsing

Nathja 15-10-2016 Via de website gekocht

mevrouw

Hele goede service met de klantenservice. Netjes mijn bestelling telefonisch aangenomen. De monteurs die de machine brachten waren netjes en vriendelijk

Daan 14-10-2016 Via de website gekocht

Nooit teleurgesteld!

Super divers aanbod, goede prijzen, een duideljke site en nog humor in de communicatie ook :-)
Heb tot nu toe afwasmachines, boormachines, navigatie en computerspullen gekocht. Altijd pefect geregeld.

Pluspunten

• duidelijke sitw
  • aanbod
  • prijzen
  • reviews

Peter 14-10-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd dik in orde.

Al meerdere dingen gekocht bij Coolblue en nu een nieuwe TV nodig.
Op de overzichtelijke website was in no time een keus gemaakt uit het grote aanbod, ik kon gewoon alle opties die ik belangrijk vond aanvinken en er rolde een lijst uit met tv's die aan mijn eisen voldeden, met de optie vergelijken kwam even later op de beste keus voor mij eruit.
Ik kon uit diverse betaalmogelijkheden kiezen en de prijs was aantrekkelijk. s'Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis en dat voor de beste prijs die ik kon vinden.
Alles (acceptatie bestelling, betaling, verzending en verwachte leveringstijd) werd via email weer netjes teruggekoppeld, alleen daarvan kunnen andere online retailers nog wat van leren.
Kortom, wederom een goede ervaring met Coolblue.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede prijs
  • Goede communicatie naar klant toe
  • Zeer snelle levering

Ida 14-10-2016 Via de website gekocht

Ida Roos

Ik heb bij Coolblue een koffiezetapparaat gekocht! Er zat een vreemd geluid in het apparaat! Ik heb contact met de firma op genomen en ik kon mijn koffieapparaat terugsturen en ik had tot mijn verbazing 2 dagen later al een nieuwe!
Ik vind dat super service en zij verdienen een pluim van mij! Echt geweldige service

Sandra 14-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice

Ik heb een aankoop gedaan van zo'n 60 netwerkkabels. Helaas waren er 7 niet op voorraad. Gebeld met de klantenservice en die heeft me vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Ze dacht met me mee en uiteindelijk kon ik dezelfde kabels in een andere kleur bijbestellen voor dezelfde prijs. En ze werden ook de volgende dag geleverd!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Makkelijke website

B 14-10-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Goede service, ruim assortiment en een vlekkeloze bezorging. Ik heb een ijskast besteld en deze werd op het afgesproken tijdstip naar boven getild en in keuken geplaatst.

Jeffrey 14-10-2016 Via de website gekocht

Top Service!

Ik had mijn bestelling op 29 september om 23:40 besteld en ik kreeg mijn pakketje meteen de volgende dag!! Eerste ervaring met coolblue, maar zeker niet de laatste!!

Pluspunten

• Snelle verzending!
  • Duidelijkheid over bestelling en bezorging!

Johan 14-10-2016 Via de website gekocht

Zoveelste bestelling.......

En het is gewoon weer goed verlopen..... :-) alle bestellingen die ik heb gedaan heb ik 2 keer een foutje gehad wat mijn eigen schuld was. telefonisch waren die problemen zo opgelost door het vriendelijke personeel. Tot op heden ben ik nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

• goed bereikbaar
  • goede oplossingen
  • erg vriendelijk

Jan 14-10-2016 Via de website gekocht

Navigatie

Overzichtelijk eerlijk commentaar op een product goede prijzen aanbiedingen . Goede afspraken wie leverd wanneer . Kunt altijd bellen als er iets voordoet terug geef gerantie niet goed geld terug

MichelH 14-10-2016 Via de website gekocht

Handig dat je zelf een bezorgtijd kunt uitkiezen.

Uitstekende webwinkel. Handig ook dat je aan kunt geven hoe laat je je pakket bezorgt wilt hebben. Hier zit wel kosten aan, maar geeft je aan dat het 's avonds bezorgt moet worden (handig met je werk), dan is dat gratis. Verder snelle service en geen moeilijk gedoe als je een product terug stuurt.

Pluspunten

• snel
  • avondbezorging
  • zondag bezorging

Minpunten

• geen VVV bonnen in te wisselen (zoals bij Bol)

Marianne 14-10-2016 Via de website gekocht

Fijne website, snelle levering, goede verpakking

Fijne website, veel variatie, snelle levering, goede degelijke verpakking.
Meerdere keuze van betaling

Pluspunten

• Fijne website
  • Snelle levering
  • Degelijke verpakking

Bo 14-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue: Vooral niet te veel voor een glimlach!

Na 3 weken heen en weer mailen/bellen heb ik het helemaal gehad met Coolblue.

Een elektrische deken gekocht voor de koude wintermaanden die er weer aan gaan komen. Ons bed is 140 breed, dus ook een elektrische deken gekocht van 140 breed. Althans zo adverteerde Coolblue de Inventum HNL4112Z. Als klant mag je er dus toch ook vanuit gaan dat de deken 140 breed is.

Door een fout in het afleveradres kon de levering een paar dagen langer duren. Daar had ik uiteraard alle begrip voor. Helaas raakte ze al snel het hele pakket kwijt en heb ik ruim 2 weken gewacht voordat het geleverd werd. Ondertussen al een paar keer extra thuis gebleven omdat het erop leek dat het pakket geleverd zou worden.

Het begint nu 's nachts toch redelijk koud te worden, dus ik kon niet wachten om mijn elektrische deken op mijn bed te gooien. Helaas bleek de Inventum HNL4112Z helemaal geen 140 breed te zijn. Ik vind het niet erg om knus te slapen met mijn partner, maar een elektrische deken van maar 80 cm breed wordt toch wel erg krap.

Gelijk contact opgenomen met Coolblue. Het artikel nummer is hetzelfde, maar de maat klopt niet. Fout van Coolblue dus. Ik had er zelfs een screenshot van als bewijs van hun fout.
Mijn klacht werd echter afgedaan met de mogelijkheid om het pakket te retourneren en ene cadeaubon van 10 euro. Een artikel retourneren noem ik geen extra service. Iedereen mag een pakket retourneren ongeacht de reden. Moet ik ook nog extra tijd vrijmaken om naar een retourneer punt te gaan etc.

De 10 euro cadeaubon was aardig geweest voor het lange wachten op mijn pakket. Maar dat compenseert niet de valse advertentie die Coolblue mij voorschotelde.

Zelf kom ik uit een zeer bekend Zweeds bedrijf waar de klant altijd de prijs krijgt die op het prijskaartje stond. Hier hoeft de klant niet 3 keer voor te bellen en 2 keer alles uit te leggen.

Laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel. Slechte klantenservice! Valse advertentie met artikelen en valse advertentie met de slogan: Alles voor een glimlach.

Je kunt beter online winkelen bij Bol.com of een andere webshop. Daar luisteren ze wel naar de klant.

Minpunten

• Slechte service
  • Valse advertentie
  • Luisteren niet naar de klant

Marieke 14-10-2016 Via de website gekocht

Humor van de bovenste plank, evenals de service trouwens.

Superleuke site met veel informatie over de producten. Snelle levering en goede service. Hier ga ik vaker mijn spullen kopen.
Ik moet ontzettend lachen om de humor op de site, reclame-folder en in de mail. Ik hou hiervan.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Persoonlijke benadering
  • Humor

Herman 13-10-2016 Via de website gekocht

Binnen 24 uur nieuwe wasmachine op z'n plek!

Onze wasmachine was kapot gegaan, en op Coolblue vonden we een hele mooie aanbieding. 's Avonds besteld en eind volgende ochtend stond ie al in onze badkamer te blinken. Vriendelijke bezorgers hebben keurig de nieuwe wasmachine naar boven gedragen en de oude weer afgevoerd. En de machine doet het prima!

Pluspunten

• veel keuze
  • scherpe aanbieding
  • snelle levering
  • keurige & vriendelijke bezorgers

Gabriëlla 13-10-2016 Via de website gekocht

Erg slecht. Stofzuiger die ik wilde bestellen staat op kieskeurig voor €139,-. Wil ik bij coolblue afrekenen willen ze dat ik €152,- ga betalen. Naar de klantenservice gebeld. Ze kunnen niets aan de prijs doen. Hij blijft €152,-
Je begrijpt dat ik tegenwoordig ergens anders bestel, want dit grapje is niet de eerste keer en ik zal ook de enigste niet zijn.

Minpunten

• Slechte service
  • Betalen prijs is hoger dan waar ze mee adverteren

Officiele reactie van Coolblue 13-10-2016

Beste Gabriëlla,

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt met ons. Het kan zijn dat een advertentie op een andere website achterloopt, waardoor de prijs op de website anders is. De prijs op onze website is echter altijd leidend. We vinden het jammer dat u hierdoor niets mere bij ons wilt bestellen. We hopen dat u ons later nog een nieuwe kans wilt geven. We wensen u nog een fijne dag.

Groeten,

P.H.Nielen 13-10-2016 Via de website gekocht

Passeerzeef

Na even geleden voor het eerst een bestelling gedaan te hebben zoveel service dat ik het deze keer weer heb gedaan. Weer alle lof en snelle service en levering.

Pluspunten

• Direct leverbaar en thuis.

Janneke 13-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Siemens

Goede en snelle levering. Er wordt een tijdsbestek van twee uur doorgegeven voor de levering, waarbij er ook nog eens twintig minuten voor aankomst wordt gebeld! Super fijn. Het brengen en halen van kinderen naar school wordt daardoor een stuk minder stressvol. Hele behulpzame medewerkers bij het plaatsen van de machine, die tevens tips gaven om de levensduur van de machine te verlengen!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kundige medewerkers

Marjolein 13-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Product was zoals omschreven, duidelijk bestelproces en supersnelle levering. Hier bestel ik vaker en is altijd, ook het ruilen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Duidelijke website