Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tanja 25-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is vet cool!

Ik word heel blij van Coolblue. Omdat het bestellen supereenvoudig is en de levering supersnel. Prijs/kwaliteitverhouding prima. Er zijn bijna altijd wel leuke aanbiedinkjes te vinden.
Vooral word ik vrolijk van de klantvriendelijke benadering van Coolblue. Open, origineel, enthousiast, humoristisch. Voor mij ook belangrijk!

Pluspunten

• Eenvoudig bestelproces
  • Snelle levering
  • Klantvriendelijk

CoolBlue 25-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

Fijne website met duidelijke tekst en uitleg. Snelle levering en goede service! Coolblue doet wat het zegt: alles voor een glimlach! Nou, die van mij hebben ze :-)

Pluspunten

• Productomschrijving
  • Service
  • Snel

Patricia 24-09-2016 Via de website gekocht

Service with a smile

Wasmachine en droger laten bezorgen. Twee hele aardige jongemannen brachten de apparaten en hebben ze netjes op hun plek gezet. Ze legde netjes uit hoe ik de eerste testwas moest draaien, ruimden het verpakkingsmatariaal op en namen de oude apparaten weer keurig mee.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Kennis van de apparatuur

Wil 24-09-2016 Via de website gekocht

Topservice

Website duidelijk, uitgebreid assortiment en de bezorging was binnen 24 uur. Het traject was duidelijk te volgen en de monteur zond een sms een half uur voordat hij arriveerde. Na installatie van de wasmachine en droger bleken de meegeleverde trillingsdempers niet te zijn geplaatst. Die zaten nog in het doosje! Was mijn fout door niet de monteurs te vertellen dat deze ook geplaatst moesten worden. Ondanks dat zij al achterliepen op hun schema hebben de monteurs alsnog de dempers onder de wasmachine geïnstalleerd, wat duidt op echte service!

Leon 24-09-2016 Via de website gekocht

Een prima winkel,met een ruim assortiment,en een geweldige service.
Vragen worden op een correcte wijze beantwoord.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Prima service

Silo 24-09-2016 Via de website gekocht

Kan niet beter

Je word met vriendelijkheid geholpen zelf in de avond. Je bestelling word de volgende dag geleverd. De prijs valt mee en het aanbod zeker. Al vaak besteld en zeeeeer tevreden. En er is geen risico door het gratis terug sturen. Heb al op verschillende plaatsen besteld maar wil niets anders meer, top!

• Hulp
  • Vriendelijkheid
  • Gratis terug sturen

Johnn Jansen 24-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Bosch wasmachine WAY32841NL

Het bestellen via internet is duidelijk en overzichtelijk en daarom moeiteloos. De keuze voor de financiële afwikkeling is groot en ongecompliceerd

Pluspunten

• groot assortiment
  • correcte afhandeling
  • houdt zich aan afspraak

Rogier 24-09-2016 Via de website gekocht

Gevarieerde aankopen

Je kan er bijna alles vinden, overzichtelijk en duidelijke voorwaarden.
Waarschijnlijk de snelste webshop leverancier.
Ook geen gebruikte goederen als nieuw aansmeren, die je soms wel kan meemaken op het web.
Conclusie, het gat in de markt is gedicht met Coolbleu !

Pluspunten

• supersnel levering
  • Vlotte website
  • Snel antwoord op vraag

Minpunten

• niet altijd goedkoopste

Tjoeben 24-09-2016 Via de website gekocht

Het liep mis, maar het kwam toch weer allemaal goed.

Ik plaatse een verkeerde bestelling, ik ontdekte dit pas toen het pakket aankwam. Dan heb ik een retour aangevraagd, en dat liep vlot. Toen het retourproduct mijn kant moest vertrekken lukte dat niet omdat ik zogezegd te veel had betaald, maar dat klopte niet. Na een paar keer mailen en bellen is het allemaal goed gekomen.
Ook al loopt het soms eens fout, de service is goed. En aan de telefoon is men heel vriendelijk.

Pluspunten

• Gratis omruilen

Minpunten

• Soms loopt het mis

Roland 24-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe Miele wasmachine en droger

Vriendelijke mensen die de tijd nemen om je te helpen, tot dus ver met al mijn aankopen geen problemen gehad. Nu dit keer Grote aanschaf wasmachine & droger van Miele.. Wederom kan ik zeggen duidelijk afspraken die ook worden nagekomen.. Tevens wil ik langs deze weg de jongens die deze machines hebben gebracht zeer vriendelijk bedanken, ze waren zeer vriendelijk en hebben deze zware machines keurig op hun plaats gezet en aangesloten.. en de ouwe machines retour genomen.

Pluspunten

• Vriendelijke mensen
  • Komen afspraak na

henkie77 24-09-2016 Via de website gekocht

Vertrouwen naar dieptepunt

Heb verschillende artikelen gekocht bij Coolbleu,was opzich tevreden,totdat er. Iets bijzonder vreemd gebeurde bij een bestelling, ik had een fotocamera besteld, maar kreeg een fotodoos met twee zakjes witte poeder, ik denk voor het gewicht
Dan schrik je wel even want dat verwacht je niet van Coolbleu, na een hoop gebelt te hebben en een politie rapport te hebben gestuurd kreeg ik na veel bellen een andere gestuurd,heb nog een opmerking ik stuurde een nieuwe andere camera terug binnen het 14 dagen termijn, maar kreeg nog maar 75% van de aankoop terug, er zaten gebruiksaanwijzing sporen op was de reden, mijn ervaring met Coolbleu ik eigenlijk teleurstellend.

Pluspunten

• Beloven veel

Minpunten

• Onbetrouwbaar

Officiele reactie van Coolblue 24-09-2016

Beste,

We vinden het ongelofelijk vervelend en bizar wat er is gebeurd. We snappen niet helemaal wat je precies bedoeld met de fotodoos met twee zakjes met witte poeder erin. Dit klinkt niet als de manier waarop wij werken.

We willen u dan ook vragen om een toelichting, samen met een ordernummer of retournummer toe te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

We willen je ook onze oprechte excuses aanbieden voor het geleden ongemak.

Josien 24-09-2016 Via de website gekocht

Simpelweg uitstekend

Coolblue heeft een duidelijke website, kan productadvies geven en je kan producten met elkaar vergelijken. Het is mij (nog) niet voorgekomen dat ik hetzelfde artikel elders goedkoper heb gevonden. Heb je eenmaal de keuze gemaakt, hoef je geen ingewikkeld account aan te maken (optie is er wel) en kan er betaald worden met iDEAL en andere opties. Bijna alle producten zijn dezelfde dag in huis (zo niet staat dit aangegeven) en je pakketje is natuurlijk netjes te volgen. Verzendkosten? Die zijn er niet. Retourneren? Altijd gratis. Kortom, simpelweg uitstekend.

Monique045 24-09-2016 Via de website gekocht

Alles was goed geregeld!

Prijs was een stukje goedkoper als andere webwinkels, levering was zoals beloofd de volgende dag. Het was netjes verpakt en geleverd.
Ik ben tevreden en raad het zeker aan!

Pluspunten

• Overzichtelijke webshop
  • Betrouwbaar bedrijf
  • Snel een bevestigingsmail
  • Snel geleverd

Pieter 24-09-2016 Via de website gekocht

Buitengewoon goed

Alles is op voorraad en wat je vandaag besteld is morgen in huis, dat is het fijne eraan. En je hoeft de deur niet uit om iets te gaan kopen.

Tienus 24-09-2016 Via de website gekocht

Tienus

Supersnelle levering.
Vriendelijke bezorgers.
Staat het product je toch niet niet aan, dan kun je ook nog eens kosteloos retourneren!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vakkundige bezorgers

AKZimmer 23-09-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, totdat het echt mis gaat.

Ik kocht een "tweedekansje" bij Coolblue van de HP spectre 360. Dat wil zeggen een laptop die teruggestuurd zou zijn door een klant, maar als nieuw was en compleet met garantie, daarvoor kreeg ik dan een leuke kleine korting. Eens maar nooit weer. Al snel begon de laptop kleine gebreken te vertonen, maar niet zo erg dat ik 'm terug wou sturen. Totdat het complete toetsenbord ermee ophield. De eerste keer was dit oplosbaar met hulp op afstand, dus ik was weer blij. De tweede keer toen dit gebeurde was dit was niet oplosbaar met hulp op afstand dus hij ging terug nadat een reboot ook niet hielp. Ik kreeg 'm na anderhalve week weer terug waarbij ik na een kwartier weer exact hetzelfde probleem had. Weer terug. Nu was ik al aardig boos, want blijkbaar was mijn klacht niet erg serieus genomen en hebben ze toe hij het na (nog) een reboot even weer deed gelijk teruggestuurd. Toen kwam hij weer terug. Het toetsenbord leek het weer te doen, toen viel deze weer even weg, maar daarna deed hij het weer. Nog een aantal keer kwam dit voor naast steeds meer irritante rare dingetjes. Ik had inmiddels al zo'n vier weken zonder laptop gezeten van het halve jaar dat ik hem had en was alle vertrouwen in het product verloren, dus vroeg ik om een alternatieve oplossing. Er zou worden overlegd, maar toen ik na twee weken nogmaals contact opnam bleek dat ze zonder mij er van op de hoogte te stellen weer terug naar de fabriek hadden gestuurd voor reparatie. Hier kon de klantenservice natuurlijk niks aan doen, maar ik ben nu wel erg teleurgesteld in Coolblue, dat zich toch presenteert als een op klantvriendelijkheid gericht bedrijf. Ik ben al jaren een trouwe en goede klant, maar men kan blijkbaar niet op ze rekenen als je tot drie keer toe ernstige problemen hebt met een toch niet al te goedkope laptop van 1300 euro. Inmiddels ben ik mijn laptop 6 weken kwijt geweest en dan noem ik de periode dat ik er problemen mee heb gehad nog niet; de helft van de tijd dat de laptop in mijn bezit is heb ik er problemen mee gehad, van irritant tot totaal onbruikbaar. Blijkbaar is er dan toch echt iets mis zou ik denken. Zelfs dan kunnen ze nog niks voor je doen blijkbaar. Ik weet van andere bedrijven dat ze bereidwilliger zijn om te helpen als je dit soort wanproducten hebt gekocht. Omdat ik eerder positievere ervaringen met ze heb gehad niet een, maar twee sterren. Voor mij geen Coolblue meer helaas.

Officiele reactie van Coolblue 23-09-2016

Geachte mevrouw Hampe,

Wij hebben u inmiddels gemaild en gaan de mogelijkheden nog een keer intern bespreken. Wij houden je per mail op de hoogte en hopen uiteraard dat wij alsnog samen tot een oplossing kunnen komen.

Alwin 23-09-2016 Via de website gekocht

Service CoolBlue goed, verzendpartij laat te wensen over

Regelmatig bestel ik wat bij CoolBlue. Vandaag voor 23:59 besteld, morgen bezorgd. Dat gebeurt bij al mijn bestellingen, mits ze door TNT geleverd worden. Kennelijk maakt CoolBlue ook gebruik van Dynalogic (wellicht voor de grotere pakketten). Het pakket is netjes door Coolblue geleverd, maar bij Dynalogic waren ze het pakket eerst kwijt. Het bleek in het sorteercentrum naar de verkeerde locatie verzonden te zijn. Vervolgens een dag later geleverd. Jammer dat ik nu een extra dag vrij moest nemen. Helaas is mijn ervaring met Dynalogic dat zij al 3 keer op rij afspraken niet zijn nagekomen. Het is jammer dat Coolblue met een dergelijke partij zaken doet. Voor de rest is CoolBlue echt een aanrader.

Pluspunten

• Prijsstelling
  • Service
  • Bereikbaarheid
  • Kundig personeel

Minpunten

• Dynalogic als partner

Officiele reactie van Coolblue 23-09-2016

Geachte meneer,

Bedankt voor uw bericht en wat ontzettend vervelend dat u zulke slechte ervaringen heeft met ons. Wij snappen uw frustratie en zijn jammer genoeg afhankelijk van derde partijen. Wij zijn onze beloftes niet nagekomen, maar wij hopen dat wij onze fouten in de toekomst nog kunnen herstellen en dat je ons nog een kans geeft. Wij waarderen uw feedback en zullen het zeker meenemen in de verbeteringen van ons bedrijf. Zo worden wij elke dag een beetje beter.

Wij hopen in ieder geval dat de bestelde producten wel helemaal aan uw verwachtingen voldoen.

Groeten,

atighi 23-09-2016 Via de website gekocht

perfect!

bezorging precies in de 1 uur slot zoals afgesproken. perfecte service. aardige bezorgers. wasmachine meteen geinstalleerd.

Pluspunten

• snel
  • service
  • secuur
  • op tijd

Jan 23-09-2016 In de winkel gekocht

zeer goed bedrijf

Snelle levering en duidelijke afspraken, je weet precies waar je aan toe bent
Alles is keurig afgeleverd, en de oude (kapotte) aparaten worden door de chauffeur mee genomen.

Pluspunten

• correcte aflevering
  • volgende dag al in huis
  • oude aparaten mee terug

Hanneke 23-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en super goede service

Dinsdagavond wasmachine besteld. De volgende ochtend Had ik een mail met een tijd waarop bezorgd zou worden, vervolgens belde de bezorger een half uur van tevoren dat ze eraan kwamen.
De drie jongens hebben alles keurig geïnstalleerd en achtergelaten en uitleg gegeven. Vervolgens hebben ze nog een zware kast op mijn wasmachine getild. Ben zeer tevreden met de service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Behulpzame bezorgers

Sander van Woerkom 23-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is in alle facetten prima

Ik heb via meerdere 'sub-winkels' van CoolBlue al artikelen besteld, ook zelfs een keer in de fysieke winkel iets opgehaald. Prima prijzen (vaak het goedkoopst), sympathieke uitstraling, en volgens betrouwbare bronnen een superservice.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Gigantisch aanbod
  • Goede service
  • Sympathiek
  • Snelle levertijd

Memet 22-09-2016 Via de website gekocht

Prettige webwinkel

Goede website, met ruime keuze aan artikelen. Productbeschrijving is goed en uitgebreid. Website is overzichtelijk. Je kunt bovendien zonder registratie van je gegevens toch bestellen.

Pluspunten

• Goede webwinkel
  • Vriendelijke bezorgers
  • Concurerende prijzen

Minpunten

• SMS mbt levering was laat

Bouk 22-09-2016 Via de website gekocht

Kan niet beter

Snelle levering, goede informatievoorzienining mbt levertijd, geplaatst op 2e etage en oude apparaat mee terug. Wat wil je nog meer!

Pluspunten

• Installatie inbegrepen
  • Ook op 2e etage!
  • Goede informatie

Maaike 22-09-2016 Via de website gekocht

Maakt waar wat ze beloven!

Ik heb al verschillende keren iets gekocht bij Coolblue. Eén keer in de winkel afgehaald omdat ik iets persé dezelfde dag nog wilde hebben en ik het in mijn omgeving nergens kon krijgen. We zijn toen een uur naar Groningen gereden maar daar lag het artikel dan ook keurig voor mij klaar zodat ik het inderdaad dezelfde dag nog had. Ook al een paar keer iets via de website besteld. De laatste bestelling wilde ik ook graag snel hebben. Deze werd door meerdere online winkels aangeboden echter slechts enkele bezorgen ook op zondag. Bij Coolblue kon ik nog tot 23.59 uur op zaterdagavond bestellen en het artikel zonder bijkomende kosten de volgende dag al ontvangen. Dit gaf voor mij de doorslag om voor Coolblue te kiezen en ook dit keer hebben ze mij weer laten glimlachen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering en mijn artikel werd netjes op zondag begin van de middag geleverd. Super!

Pluspunten

• Bestellen tot middernacht
  • Flexibele Klantenservice
  • Goede informatie

Rob Verweij 22-09-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Perfecte service

In de mooie winkel wordt je geholpen door correct, deskundig en enthousiast personeel. De verdere bestelling via internet geschied perfect, correct en snel.

Pluspunten

• Mooie overzichtelijk
  • Kleurstelling
  • Ontvangst

Minpunten

• aantal producten display
  • parkeren

Marcel Kockx 22-09-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Snel geleverd tegen zeer scherpe prijs en een berg aan service. Coolblue heeft het echt begrepen.
Zware wasmachine gratis bezorgd en op zolder geplaatst en aangesloten, zelfs calibratiebprogramma laten lopen. Werkelijk fantastisch. Oude machine retour, ook gratis.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk
  • Prijs/kwaliteit

Cornelis 22-09-2016 Via de website gekocht

Beste internet winkel!

CoolBlue is de beste internetwinkel! Producten kiezen en vergelijken gaat uitstekend op de website. Zo kom je precies tot de juiste keus van je product. Betalen gaat bijna vanzelf, en het produkt wordt de volgende dag probleemloos thuisbezorgd, of op een vooraf aangegeven voorkeur voor een tijdstip. Zo hoef je voor de koerier ook niet langer thuis te blijven dan noodzakelijk!

Pluspunten

• Vergelijken op de site
  • Groot aanbod
  • Super efficiënt

Saskia 22-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijke informatie, razend snelle levering

Veel keus, goede prijs, goede informatie, snelle afhandeling van bestelling en razendsnelle levering.

Pluspunten

• ruime keus
  • goede productinformatie
  • snelle levering

Martin Boers 22-09-2016 Via de website gekocht

Ik koop al jaren producten op internet en ben zelden een webwinkel tegen gekomen met zulke goede klantenservice, als een product niet bevalt of kapot is kan je het zonder kosten terug sturen en krijg je het bedrag terug of een vervangend product (kan je zelf kiezen), dit bedrag wordt ook zodra ze de producten retour hebben gelijk overgestort. Verder is de verzending supersnel wat ook erg fijn is.

Pluspunten

• Supersnelle verzending
  • Geweldige klantenservice
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Goede beschrijvingen

Saskia1977 22-09-2016 Via de website gekocht

Nergens goedkoper en snelle, gratis (!) levering!

Mooie, overzichtelijke website. Het door mij gekochte product was nergens goedkoper en werd de volgende dag zelfs gratis bezorgd.

Pluspunten

• Snelle, gratis levering
  • Overzichtelijke website
  • Concurrerende prijzen

Paul 22-09-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Reeds vele malen iets bij Coolblue besteld en telkens tot mijn grootste tevredenheid verliep de bestelling alsook de levering supersnel. De prijzen waren steeds de goedkoopste op de markt.

Pluspunten

• prijs
  • levering
  • ruim aanbod

Kervel 22-09-2016 Via de website gekocht

Fitbit Charge 2

Een nette levering en snelle levering. Het is een tweedehandse Fitbit Charge 2 maar doet het super goed.

Pluspunten

• Goede levering
  • Duidelijke website
  • Goede product info

Lilian 21-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een giede keuze

Uitgebreide productkeuze.
Gemakkelijke bestelproces. Een zeer snelle levering en helemaal gratis. Prima service dus.

Wilson Markus 21-09-2016 Via de website gekocht

Ervaing met Coolblue

Veel producten op voorraad, snelle leveringen, eenvoudig en gratis retouren zijn een aantal redenen waarom ik Coolblue een aanrader vind. Zelfs zo tevreden dat ik de tijd even neem een recensie te plaatsen ;-)

Pluspunten

• Geld terug bij ontevreden
  • Gratis verzenden
  • Snelle leveringen

Monique 21-09-2016 Via de website gekocht

Prima service

Nauwkeurige aanduidiing wanneer de bestelling geleverd werd en kwartier van tevoren nog een belletje dst men onderweg was.

Pluspunten

• Duidelijke communicatie
  • Snelle leveting

Theo 21-09-2016 Via de website gekocht

TomTom navigatie GO61

Gemakkelijk bestelllen via de site. Levering volgens opgave. Goed verpakt en goed volgbaar via Trach and Trace.

Hans 21-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tevreden over de super snelle levering en plaatsen en aansluiten van de Miele wasautomaat.
Maar ik wist het wel daarom Coolblue.

Willem 21-09-2016 Via de website gekocht

Perfect in orde!

Wasmachine besteld op zondagmiddag, op maandagmiddag stond deze aangesloten en wel te draaien op onze zolder.
Perfect!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke dite
  • Vriendelijke medewerkers

W. Vos 21-09-2016 Via de website gekocht

Ervaring met Coolblue

Veel informatie bij producten, correcte afhandeling bestelling en betaling. Goede en fijne bezorging. Coolblue heeft mijn twijfels weggenomen.

Jeff 21-09-2016 Via de website gekocht

sony KD-49X8005C Android tv

Snelle levering. Bestelling op zondagavond gedaan. Direct uit voorraad geleverd op maandag.
Klantenservice Via App bereikbaar.

Pluspunten

• Levertijden

Daniel 21-09-2016 Via de website gekocht

Wat een zuigkracht!

Een heel ruim assortiment van producten. Dan denk je waar ga ik beginnen ,gelukkig is er bij cool blue een handige functie om je daarbij te helpen. Top. Als ik nog iets nodig heb dat is het eerste waar ik ga internetten , bij cool blue!

Sander 21-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare serviceverlening van Coolblue

Betrouwbare service van Coolblue.
Vandaag besteld is morgen in huis, tegen scherpe prijzen.
Duidelijke site met goede foto's en omschrijvingen.
Bij diverse artikelen ook video reviews.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Betrouwbare service
  • Snelle levering
  • Goede adviezen

Rinske 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima service en keurig op tijd geleverd.

1x Eerder bestelde ik iets via Coolblue en ook toen was de service prima. Alles is keurig op tijd geleverd zoals aangegeven in de mail die je krijgt. Persoon aan de deur is ook klantvriendelijk.
Al met al niks op aan te merken.

Jesun 20-09-2016 Via de website gekocht

Top service CoolBlue

Groot assortiment, goede beschrijvingen, ook (vaak) duidelijke foto erbij/360gr.
Je kunt tot laat in de avond nog bestellen en (voor mij) werd de levering binnen 16 uur aan huis gebracht.

Pluspunten

• Site zoekt makkelijk
  • super snelle levering
  • ook correcte levering
  • late bestelling mogelijk

Minpunten

• Niet altijd goedkoopste

Joop 20-09-2016 Via de website gekocht

gemangeld door Coolblue

Niets voor een glimlach.
als alles goed gaat is het misschien een prima club. Maar dat was bij ons niet, en dan laten ze keihard vallen als klant.
We hebben een HP labtop gekocht bij coolblue, en wilden hem omruilen voor een Chrome book omdat hij toch niet bracht wat we hadden gedacht. Alles netjes in een doos, veel beschermingsmateriaal erin en opgestuurd. 100% zeker dat alles erin zat. Coolblue kon echter de adapter niet vinden. Weggegooid met het verpakkingsmateriaal? Niet te achterhalen. Volgens Coolblue was de retourzending niet compleet en wilden ze dus slechts 75% terugbetalen. 125 Euro voor ons. Voor een fout die zij hoogst waarschijnlijk zelf hebben gemaakt. Flexibiliteit: nul. Klantvriendelijkheid: nul. Eigenbelang eerst: 100.

Wat mij betreft heeft Coolblue volledig afgedaan.

Nooit meer iets kopen

Alle risico ligt bij de klant, Coolblue neemt geen enkele verantwoordelijkheid

Pluspunten

Minpunten

• klantonvriendelijk

Officiele reactie van Coolblue 21-09-2016

Hoi Joop,

Wat super vervelend dat dit op deze manier gelopen is bij u. We willen graag kijken of dit op een andere manier eventueel nog op te lossen is voor u, gezien het feit dat we het heel erg vervelend vinden, hoe dit is gelopen. Kunt u wellicht het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Op die manier kijken we graag met u mee.

Fabian 20-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering ook op zondag

Veel op voorraad en de volgende dag in huis, een belofte die ze telkens waar maken.

Daarnaast uitgebreide informatie, specificaties en of alternatieven

Pluspunten

• Snelle 24/7 levering

H Moor 20-09-2016 Via de website gekocht

De snelle winkel

Pan nodig. zaterdag middag besteld en zondag middag er in koken. Sneller kan niet. En prima kwaliteit pannen. Bedankt Coolblue

Pluspunten

• makkelijke site
  • grote keuze
  • snelle levering.

Barry 20-09-2016 Via de website gekocht

Goeie website duidelijk info. snel geleverd

Overzichtelijke webshop en daardaar makkelijk een keuze te maken ook de reviews van andere bezoekers helpt keuzes te maken. Service is uitstekend en de levering thuis ook meteen de wasmachine aangesloten en een duidelijke productuitleg. Oude wasmachine ook meteen mee! De mannen waren later dan aangegeven maar wij werden netjes gebeld over de vertraging.

Pluspunten

• bezorgservice
  • de volgende dag geleverd
  • fijne communicatie

JannekeBN 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima service, ruim assortiment

Coolblue biedt een overzichtelijke webshop en heeft voldoende aanbod, snelle service en een duidelijke toelichting. Daarnaast een scherpe prijs, ook niet onbelangrijk 😃

Fons 20-09-2016 Via de website gekocht

Zaterdagavond bestellen, zondag bezorgd. Gratis. Topservice!

Zaterdagavond cadeaubon besteld, zondagmiddag nog bezorgd. Gratis zelfs. Wat een topservice toch bij Coolblue!

Pluspunten

• Assortiment
  • Service
  • Snelheid
  • Sympathie