Filip 11-10-2021

Gebruik deze site al vele jaren. Nog nooit een slechte ervaring gehad en bij problemen steeds makkelijk bereikbaar via alle mogelijke kanalen. Prijs/kwaliteit de beste.

Sabien 10-10-2021

Op de webshop werd ik begeleid om het voor mij meest geschikte toestel te vinden.

Superwinkel ! 10-10-2021

Aangename mooi ingerichte winkel met zeer vriendelijk personeel ! Ruime keuze van alle produkten welke mooi aangeboden worden .

Bert Nijs 10-10-2021

duidelijk en zeer behulpzaam met vergelijkingstool
snelle levering en goede indicatie m.b.t. levertijd

Tinne 10-10-2021

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment in elke prijsklasse. De leveringen gebeuren altijd netjes en vriendelijk.

Max 10-10-2021

Snelle en duidelijke afhandeling. Niet te veel mails, geen onnodig grote verpakking.

Sam Smith 10-10-2021

Coolblue is de beste online winkel die ik ken. De klantenservice is perfect in orde en mijn bestelling was binnen 24u beschikbaar. Geweldig!

Sam Vanspringel 10-10-2021

Patrick 10-10-2021

correcte afhandeling van de bestelling en goede communicatie over de levering

Diana 10-10-2021

erg goede en duidelijke website, ruime keuze, goede prijs en zeer snelle levering

Andy 10-10-2021

Goede service! Snelle levering zoals het moet! Ik bestel nergens anders meer dan alleen bij hun!

Sandra 10-10-2021

Vrijdagavond besteld, de zaterdagmiddag al in mijn brievenbus. Supersnelle levering !

Joke 09-10-2021

De medewerkers een 10!
De locatie bij de blauwe boulevard in Hasselt iets minder. Terwijl je het thuis gratis kan laten leveren betaal je daar 1,50€ voor 15 minuten te parkeren. Dat zou best gecompenseerd mogen worden.

Constant De Herdt 09-10-2021

Met winkels in Vlaanderen , bijna een Vlaamse firma.
Met een uitgebreide handleiding door een specialist van Coolblue.

Paul 09-10-2021

Bij coolblue vind ik veel meer dan in de meeste andere webshops en aan zeer aantrekkelijke prijzen.
De afspraak de dag nadien geleverd werd perfect nagekomen.
Zal in de toekomst zeker de eerste site zijn voor mijn aankopen.

DonSparco 08-10-2021

Altijd snelle handelingen en leveringen. Dé webshop bij uitstek waar ik het liefst naartoe surf.

Katrien 08-10-2021

doordat de website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is, vond ik zeer vlot wat ik zocht en de levering was er super snel

Blabbi 07-10-2021

Snelle en correcte levering.
Scherpe prijs en producten van goede kwaliteit

Bart Kestelyn 07-10-2021

Duidelijke site, correcte prijzen, snelle levering indien gewenst, perfecte dienst na verkoop.

Cools Patricia 07-10-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze dichtbij is voor de levering
wat ik enorm waardeer is dat de levering via fiets is uitgevoerd, Coolblue is milieubewust

Northlander 07-10-2021

perfecte, zeer vlugge levering, Nederlandstalige handleiding was eerst niet beschikbaar, maar na tusselkomst van medewerkers van Coolblue werd dit opgelost, handleiding nu online kunnen downloaden, bedankt Coolblue voor de inspanningen !!!!

Marc 06-10-2021

TV gekocht voor de verjaardag van mijn 91 jarige moeder, mooi toestel, beeld en geluid zijn perfect , gemakkelijk en snel ingesteld,voor zijn prijs zeker een aanrader en zoals altijd stipt en met veel zorg door coolblue geleverd.

IM 06-10-2021

De website is heel overzichtelijk. Ik kon heel gemakkelijk mijn keuze vinden.
Heel fijn is ook de snelle levering. Ik had zaterdag besteld en zondag ontving ik deze al, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Fijne verrassing dus.

Gilbert 06-10-2021

Alles ok ! Wanner ik op zoek ga naar een bepaald artikel bekijk ik in de eerste plaats altijd de webside van CoolBlue. Dit doe ik al jaren, maar ik moet er ook bijzeggen dat ik, wanneer het desbetreffende artikel niet bij CoolBlue beschikbaar is, ook al eens bij een andere firma aankoop.

G 06-10-2021

Alles verloopt altijd snel, enkel nadeel van hun eigen succes is dat de Belgische klantendienst het soms niet alleen getrokken krijgt en gebonden Nederland uitkomt …. En daar trekt het op niks