Deze score is berekend op basis van 7101 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

jordy 30-08-2020

De prijs van artikelen is hier niet overdreven en als er probleem is, is er een uitstekende service.

Jos 30-08-2020

Snel, correct en grappige bezorging door een vrolijk meisje met een bakfiets

Peter 30-08-2020

Supersnelle levering.
Onlangs een garantiegeval gehad en ook dat ging zonder enig probleem. Bovendien is de samenwerking met mobile vikings een plus.

Cynthia 30-08-2020

Site werkt fijn. Duidelijke uitleg. Ook fijn dat eventuele minpunten worden benoemd. Snelle levering. Fijne afhandeling bij klachten

Annie 30-08-2020

Super snelle levering, goed verpakt, niks was beschadigd. Alleen wel een hele grote doos voor wat ik had besteld.

Eric 30-08-2020

Zeer tevreden met de uitstekende bezorgservice. Alles wordt netjes verpakt en nog belangrijker is dat je regelmatig op de hoogte wordt gehouden over de bezorgtijden.

Stefanie 30-08-2020

Meestal een goede prijs, je wordt zeer goed ingelicht omtrent een product, zeer gebruiksvriendelijke website, ook zeer vriendelijke klantenservice en steeds zeer snelle levering!

Walter 30-08-2020

Zeer snelle levering: 's avonds 11.00 besteld, s'anderendaags 11.00 geleverd.

santje 30-08-2020

Voor bestelling contact gehad via facebook omdat ik niet zeker wist welke laptop ik het beste kon nemen. Hier heel vriendelijk en fijn geholpen. Ook hebben ze mij gersut gesteld dat als er iets met de bestelling zou gebeuren dit opgelost ging worden.

Pedro5100 30-08-2020

Het tablet Samsung Galaxy Tab 10.1 versie 2019 werd volgens afspraak en oed verpakt bij ons afgeleverd. Het apparaat was eenvoudig gebruiksklaar te maken. Ziet er goed strak uit. Mooi beeld en makkelijk te bedienen. Best redelijk snel. een goede aankoop voor een redelijke prijs.

Kim Vdb 30-08-2020

Levering zoals voorzien en beloofd op de website bij bestelling, goede en duidelijke bevestigingsmail, goed verpakt

Johan Theo 30-08-2020

Ruime keus
Super snelle levering
En niet te vergeten:
Flinke doos(es) HUMOR 👍🏼😁

Luc 30-08-2020

Zeer ruim assortiment produkten en ook van het produkt zelf.
Zeer scherpe prijzen.
'S anderdaags geleverd
Telefonisch contact mogelijk om uitleg /advies te vragen

Wigra 30-08-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte levering. Coolblue doet wat het belooft.

Nico 30-08-2020

Super handige app met veel informatievoorziening over het product met soms zelfs filmpjes over gebruik. Wat ik zelf superfijn vindt, ik heb een laptop gekocht voor mijn zoon zn opleiding en kon deze meteen verzekeren voor 3 jaar.

Pien 29-08-2020

Erg fijne winkel. Ik kan makkelijk laptops vergelijken en kopen. Volgende dag is de laptop al binnen, met 2 jaar garantie en 1 jaar antivirus. Altijd een goede ervaring met deze winkel gehad.

Ed 29-08-2020

Ik koop al jaren producten bij Coolblue. Ik ben elke keer weer ontzettend blij met service, vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Daarbij stipte levering.

san 29-08-2020

Mijn koptelefoon was door een ongelukje stuk gedaan. gelukkig een nieuwe dezelfde binnen 2 dagen, alleen jammer niet zoals vorig jaar. Toen was er een aanbieding. Dus 40,00 euro duurder dan een jaar geleden. a

Sebastiaan 29-08-2020

Super snel, zeer servicegericht en toffe bezorgers! Coolblue is voor ons bijna een one-stop-shop

Wietse 29-08-2020

Duidelijke omschrijving in de shop, artikelen worden snel geleverd en altijd met een glimlach

EVD 29-08-2020

Goede beschrijving van het product, nuttige tips en reviews!
Correcte prijzen.

Ger 29-08-2020

Ik was altijd zeer tevreden en een redelijk grote afnemer. Helaas zal ik vanaf nu de voorkeur aan een andere leverancier geven. Ik kocht een 65 inch TV en de bezorgers mochten de TV niet uitpakken. Een jaar gelden kocht ik een 49 inch TV en die werd wel uitgepakt. Had er toen niet om verzocht. De dienstverlening is dus verlaagd. Voor mij een dichtgeslagen boek.

Dany 29-08-2020

Super gemakkelijk, veilig, vlug en leuk geprijsd.
Vandaag besteld meestal de volgende dag in huis. Wat wil je nog meer. Service eerste klas.

Geraldo 29-08-2020

Internet is het nieuwe winkelcentrum, gezellig rond gekeken en bij cool blue terecht gekomen. Prima prijs, prima informatie en prima service. Kortom lekker gewinkeld

Laura 29-08-2020

Helemaal tevreden en blij met mijn diepvriezer, nagenoeg geluidloos, werkt als een zonnetje!
Snelle en accurate behandeling en bezorging.

Arjan 29-08-2020

Alles gaat lekker gemakkelijk, van zoeken en bestellen tot het daadwerkelijk leveren .
Wij hadden een Haier wasmachine besteld waar een full-service op zat. Dit was vanuit kantoor naar het bezorgd team niet helemaal goed gecommuniceerd,
Maar deze mannen(zeer tevreden over) kwam hier achter en hebben met z’n tweeën de machine op zijn plek gezet en helemaal aangesloten.
Zeer tevreden

Peter 29-08-2020

Heel goede beschrijving en uitleg.Alles was precies zoals beschreven en snel geleverd zoals ze beloven !

Chantal 29-08-2020

Zeer vriendelijk .
Zeer behulpzaam .
zelfs tijdens levering uitleg gevraagt en ze geven dat met veel plezier .
Snelle levering ook en als je iets niet weet leggen ze het zeer duidelijk uit .
Prijsklasse zeer goed
Wij zijn heel tevreden over onze 3 grote aankopen

Nicky 29-08-2020

Coolblue is een fijne winkel, nette prijzen, ruime keuze en geweldige klantenservice! Altijd een aanbeveler!

Onno 29-08-2020

Snelle en goede service, komen hun belofte qua service zeker na, tijdstip bezorging keurig aangegeven, en klopt. Ook in de winkel zelf altijd bijzonder goed geholpen door hun uitstekend goed gekwalificeerd personeel. Ga zo door.

Hans 29-08-2020

Bestellen gaat super, binnen 1 dag het juiste product bezorgd. Al vaker besteld, helemaal tevreden. Ik weet wel wat ik doe, als fan van Coolblue!

Onbekend 29-08-2020

Slechte service! zit op dit moment al 54 dagen met een kapot product. 1e keer retour miste er iets volgens de fabrikant. Het gaat om een moederbord, bestaat verder niet uit veel losse onderdelen. Backoffice zou zogenaamd met een oplossing komen. Hun oplossing: stuur maar nog een keer op. Fabrikant kan niet duidelijk vertellen wat er mist bij de retourzending. Coolblue wil echter op een antwoord. Nogmaals, wacht al 54 dagen op dit moment en geen oplossing. Koop je product bij BOL.com, die weten tenminste wat service is.

Eva 29-08-2020

Very user friendly site with helpful information. Delivery arrived as planned and outside office hours without extra cost. Previously had good experience with customer service. And I expect it to be a more ethical company than amazon.

Hessel 29-08-2020

Heb een laptop hier gekocht die snel en in goede staat aankwam. Alhoewel een paar minuten nadat ik heb aan had gezet bevroor het beeldscherm om de paar minuten, zelf moest ik erachter komen dat ik eerst nog drivers moest installeren, dit kon coolblue of de fabrikant wel beter aangeven. Hierna deed hij het trouwens perfect.

Polina 29-08-2020

Snelle bezorging, ruime keuze artikelen, duidelijke en prettige communicatie, goede oplossingen geboden door de klantenservice.

Hanneke 29-08-2020

Een duidelijke website met voldoende informatie over de producten. Snelle levering

Michel de Haan 29-08-2020

Snelle levering.
Één dingetje.
Coolblue gekozen voor weekend levering.
Op zaterdag besteld.
Bij het artikel stond, voor xx besteld morgen in huis.
Geen levering op zondag maar op maandag.

Liza 29-08-2020

Bij coolblue is het makkelijk kiezen met coolblue's keuze. Daarnaast kun je makkelijk vergelijken. Het terugsturen en omruilen van de tv was ook geen probleem. Allemaal lekker snel geregeld.

Martin 29-08-2020

Zoals bekend gebeurt alles bij Coolblue met een glimlach. Van de service krijg ik ook wel een glimlach, dat was prima. Ik vind het wel heel erg dat Coolblue 1 bezorger stuurt om een vriezer van ruim 30 kilo de trap op te tillen. Kom op Coolblue, geef ook je personeel een glimlach en hou je aan arbo wetgeving.

Johan 29-08-2020

Onze bestelling hebben wij niet ontvangen. Het is heel moeilijk om Coolblue daarover aan te spreken, je kan er zelfs geen mail naar toe sturen. Wel via Face book, maar wanneer krijg je daar antwoord op?

laura 29-08-2020

Super snelle bezorging! Helaas zag ik elders een goedkopere aanbieding voor hetzelfde product, maar de service bij coolblue is top en dat is ook wat waard.

jurgen van de velde 29-08-2020

Ik kan niet zeggen dat ik in al mijn jaren als klant al ooit een onaangename ervaring heb gehad.

Emanuel 29-08-2020

Nieuwe muis besteld. Telefonisch hadden ze direct mijn account gegevens beschikbaar en kon ik de muis direct ophalen in de vestiging in Leiden. Eenmaal daar binnen 1 min geholpen, koffie aangeboden gekregen en het pand weer kunnen verlaten. Super snelle service zónder poespas. Duidelijk en snel!

Ring 29-08-2020

Men vraagt aan mij diverse antwoorden en voor mij is het heel simpel iedere vraag krijgt als antwoord oke.

Yvonne 29-08-2020

Topwinkel met klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel . De uitleg op de site over verschillende keuzes bij een product en de filmpjes zijn een goede aanvulling op het online shoppen. Daarnaast wel eens contact gehad met klantenservice en dat was elke keer meer dan uitstekend. ‘Alles voor een glimlach‘ maken ze helemaal waar.

José 29-08-2020

Duidelijk site. Goedkoop en een fijne, goede webshop.
Goede bezorging en vervolgens op de afgesproken tijd.

Luc Denayer 29-08-2020

Vlugge, vlotte levering van gekocht item.
Heb gevonden wat ik zocht, maar aanbod is soms beperkt. M.a.w. Niet alle merken en/ of modellen zijn te verkrijgen.

Marinda 29-08-2020

Woensdagmiddag crashte mijn vorige laptop vlak voor mijn school begon, woensdagavond snel een nieuwe besteld via Coolblue en volgende middag al in huis. Ideaal! Fijne en overzichtelijke website ook waar veel professioneel advies op staat.

Coco Hendriks 29-08-2020

Het is een super fijne en vriendelijke service.
Als de pakketjes worden bezorgd zijn ze altijd super vriendelijk en netjes tegen je.
Niks is teveel gevraagd en ze sjauwen eht altijd even naar binnen als het zwaar is.
Ik bestel hier al super lang en ik heb nooit wat te klagen.

WillyR 29-08-2020

Ben heel blij en gelukkig met mijn Inventum voorhoofdthermometer.
Werkt heel snel en handig in gebruik.
Lang op zoek geweest,alle thermometers waren uitverkocht en/of niet leverbaar.