Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JeroenvanGils 23-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed producten te vergelijken.

Dit gaat voornamelijk over de levering. Deze was top! Kreeg op tijd de mailtjes met daarin de code om mijn pakket te volgen.

Hier kan ik heel duidelijk over zijn. Ze hebben alles wat ik zou willen kopen.

Er zullen altijd andere winkels zijn waar ik vrienden naar toe stuur maar in 9 van de 10 gevallen zal het coolblue zijn.

De duidelijke vindbaarheid van producten en de snelle levering spreken mij zeer aan bij Coolblue. Ik zal zeker nog een keer 'online' terugkomen om iets aan te schaffen.

wendy stessens 23-06-2015 Via de website gekocht

vandaag bestellen,morgen in huis

geweldige service! Een tijdje geleden bestelde ik een gsm voor mijn man,deze kwam helaas niet toe,de postbode had namelijk het pakketje boven op de brievenbus gelegd, volgens haar was het bij ons afgelegen genoeg en ze dacht dat hier toch niet veel mensen passeerden.Gevolg...pakje gestolen.Na dit gemeld te hebben bij coolblue moest ik een formulier invullen en tekenen en terug doormailen want ze zouden dit rechtsstreeks met de post regelen.En jawel hoor...de dag erna kreeg ik een nieuwe gsm.Knap hoor,dat noem ik pas service!

heel uitgebreide keuze en revieuws

Heuseveldt1406 23-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, met goede reviews

Kwalitatieve producten, met voldoende keuzemogelijkheden

Roel Rap 23-06-2015 Via de website gekocht

De website was erg duidelijk en gebruiksvriendelijk

de procedure van aankoop tot en met bezorging was heel goed te volgen. Ook deze route was gebruiksvriendelijk.

Op de website is veel informatie te vinden en dankzij de goede afbeeldingen, eerlijke plus en minpunten is de aankoopkeuze goed te maken.

Ik kan het iedereen aanbevelen: op alle onderdelen gebruiksvriendelijk en klantvriendelijk.

Ik kan geen negatieve punten bedenken.

interarnold 23-06-2015 Via de website gekocht

To the point.
Alleen jammer dat betaling achteraf middels factuur niet mogelijk is. Dat zou echt aankoopgemak zijn.

Geen service bij deze aankoop nodig gehad. Bij eerdere aankopen wel. Maar je weet pas echt hoe goed de service is, wanneer er na de aankoop problemen opgelost moeten worden.......

Prima voor wat ik nodig had

bjarne asselberghs 23-06-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om mee te werken !

Super snel had mij pakket om 22:15 besteld en de volgende dag 09:30 was het al aangekomen! Top

Heel groot assortiment je vind er alles

Ik zou de onlinewinkel zeker aanbevelen! Ik heb al besteld op andere sites en geen enkele was zo snel en gemakkelijk als deze

Alles is positief aan deze winkel! Niets op aan te merken!

mmesmeijervisser 23-06-2015 Via de website gekocht

Prettig shoppen op de website.

Snelle levering.

Aantrekkelijk en goede sortering met goede en auotgebreide informatie

Coolblue kan ik zeker aanbevelen bij mijn vrienden en bekenden.

Er is een goede sortering in produkten met uothebreide informatie. Het was de eerste keer dat ik van deze webshop iets bestelde. Vandaagnesteld en morhen on huis!

Coolnmt 23-06-2015 Via de website gekocht

Geen problemen ondervonden

Kon de juiste keuze maken

Alles via internet liep erg goed

Ook via postnl liep alles goed

beyens eduard 23-06-2015 Via de website gekocht

perfect

subliem

groot

direct

niets op aan te merken

Dean Depelseneer 23-06-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk te bestellen, duidelijk. Met een klik heb je je materiaal. Ook tof dat er samengestelde producten zijn in een pakket.

Zeer goed dat je kan bestellen tot 23:59. En dat het dan nog de dag erna geleverd wordt is echt geweldig. Top!

Er is wel een breed assortiment, maar er zijn niet veel echt lage prijs klassen. Dit vanwege de kwaliteit van de producten misschien of de merken? Het is misschien fijn om bij sommige producten ook goedkope versies aan te bieden.

Ik beveel deze site zeker aan! Ik heb er geen enkel probleem met gehad en het gaat echt snel. Je krijgt ook wat je vraagt. Dus waarom niet?

Het is een goede winkel vanwege het grote assortiment en de zeer snelle service. Misschien meer aan het milieu denken bij het verpakken? Want het is nogal veel papier en plastic.

pmdlaere 23-06-2015 Via de website gekocht

's avonds vanuit de zetel besteld, de volgende dag netjes in de brievenbus

vlot, gemakkelijk en indien nodig assistentie bij het maken van de juiste keuze

heel ruim

easy shopping

easy shopping vanuit de luie zetel: rustig uitzoeken wat je precies nodig hebt, dan bestellen en de volgende dag alles thuis geleverd!

reinator 23-06-2015 Via de website gekocht

Aan klikken wat je hebben wil en aangeven wanneer je het ontvangen wil.
En het komt op de afgesproken tijd

Ze hebben bijna alles

Zou niet weten wat beter kan

Debeuf.kathleen 23-06-2015 Via de website gekocht

Zoeken naar een product gaat heel simpel en vlot.

Je weet op tijd wat er gebeurd.

Voor wat ik zocht,heb ik het ook gevonden.

De webwinkel meer dan de winkel omdat ze te ver uit mijn gebuurte zijn.

De beschikbaarheid van de producten op een weekeinde dag. Het kunnen vergelijken van producten en soms de informatieve videobeelden.

Roosmarijntje 23-06-2015 Via de website gekocht

bestelling wordt de dag erna al geleverd !

Bpost levert het af aan huis

Werkelijk alles kan je vinden !

Sowieso vooral omdat het bestellen en leveren zo snel en feilloos gaat !

Ik vind het super dat het assortiment zo groot is en dat wanneer op voorraad de bestelling de dag erna al wordt geleverd !

Imvandertier 23-06-2015 Via de website gekocht

Alles is telefonisch voor me geregeld en hoefde niets te doen. Ook informatie over bezorging was helder.

Zeer nette hulp

Zeer tevreden. Product alleen niet in alle kleuren leverbaar

swertsk 23-06-2015 Via de website gekocht

De levering was niet zoals het hoorde. Ik verwachtte de levering zoals aangegeven de volgende dag. Ik kreeg ook een sms van de transportfirma met een tijdspanne maar er werd niets geleverd die dag ... de volgende dag gelukkig wel.

de online winkel op zich werkt perfect ... enkel de levering via een externe transportfirma is niet zo denderend.

ginkelb 23-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, overzichtelijke opties en levering dezelfde dag nog mogelijk.

Bestellen en dezelfde dag nog in huis. Netjes met een tijdvenster van 2 uur en een kwartier van te voren een SMSje dat de chauffeur er bijna is.

Dat het product dat je besteld het product is dat je besteld hebt mag voor zich spreken. Maar het is de service eromheen die een webwinkel echt goed maakt. Dus goede suggesties over accesoires voor bij mijn nieuwe fotocamera. Groot assortiment met mogelijkheden waarvan direct duidelijk is dat ze passen bij je nieuwe toestel en als klap op de vuurpijl dezelfde avond nog geleverd aan huis. Netjes met een kwartier van te voren een SMSje dat de chauffeur er bijna was.

L Putters 23-06-2015 Via de website gekocht

Betere service kan volgens mij niet!

De servicegraad van Coolblue is enorm hoog. Doen meer dan je verwacht en dat is ook wel eens prettig. Kon mijn pakketje zelfs gratis! op zondag laten bezorgen.

Justice4all 22-06-2015 Via de website gekocht

Snel het product gevonden

keus genoeg

Supersnelle levering, sneller dan Bol.com en goedkoper

Ik liet mijn telefoon vallen. Ik kon dezelfde dag tot 23:59 een bestelling plaatsen en voordat ik de volgende dag naar mijn werk ging om half acht mijn nieuwe telefoon op het postkantoor halen! is toch TOP!

Richard 22-06-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, overzichtelijke webwinkel.

Duidelijke informatie (wat klanten kunnen verwachten, status van bestellingen of eventuele retouren, enzovoorts).

Ruim assortiment van producten die wij eigenlijk zouden "moeten" hebben, als budget geen beperkende factor was ;)

Prima service en last-but-not-least ook scherpe prijzen.

Deze winkel is Cool! en blue... maar niet zoals in 'de blues' want het is juist een vrolijke organisatie :)

Hansdegroot 22-06-2015 Via de website gekocht

2,8

Afspraken worden niet nagekomen. Er wordt gewoonweg niet geleverd!

Je krijgt geen antwoord op vragen ver de slechte levering!

Drama!
Je krijgt je producten niet!
Als je mailt wordt er niet gereageerd.

Je krijgt je producten niet en afspraken worden niet nagekomen. Drama! Afrader!

Officiele reactie van Coolblue 23-06-2015

Beste Hans de Groot,

Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling niet is geleverd. Wij kijken graag voor u na wat er mis is gegaan. Als u contact opneemt met onze klantenservice gaan wij hier direct achteraan zodat dit probleem zo spoedig mogelijk kan worden opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

mhvd 22-06-2015 Via de website gekocht

simpel en doeltreffend

gebeld en prima geholpen

de eerste keer besteld dus kan dit nog niet helemaal beoordelen maar heb er zeker vertrouwen in.

Beter kan vlgs mij niet prima service en heel snel

jjfeijtel 22-06-2015 Via de website gekocht

alles was goed en gemakelijk geregeld!!!!! SUPER

vivian lempereur 22-06-2015 Via de website gekocht

ik ben zeeer tevreden over de diensten van coolblue, vandaag bestellen , morgen in huis , dat zijn er veel die dat zeggen, maar bij coolblue is dat werkelijk zo super gewoon zo een snelle service, en correct, super , zou het iedereen aanraden ,en nog goede prijzen ook , super gewoon

Steph027 22-06-2015 Via de website gekocht

Onlangs een paar minuten voor 24.00 uur een bestelling geplaatst die dan de volgende dag geleverd zou worden. Inderdaad wordt het pakketje de volgende dag bezorgd.
Ik zag pas een vacature bij jullie voor een Recruiter waarbij een bedrijfsfilmpje was toegevoegd. Indrukwekkend vond ik om te zien hoe jullie je missie en visie en kijk op jullie medewerkers zien. Ga zo door!

Afspraak is afspraak, zelfs op zondagavond laat. Klasse.

Zeer ruim assortiment in verschillende prijsklasses.

Jullie zijn niet zomaar een webshop die even wat geld wil verdienen. Er zit een aanpak en visie achter die me aanspreekt. Ik kom zeker bij jullie terug.

Flk 22-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke webshop.

erg klantvriendelijk!

uitgebreide keus

Door de klantvriendelijkheid en de super snelle levering beveel ik deze site aan iedereen aan.

maickelvanheeswijk 22-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met veel mogelijkheden om te filteren zodat je snel vindt wat je hebben wilt

Altijd de beste service , geen moeilijk gedoe

Ze verkopen zowat alles :)

Absoluut ! Veilig en zeer betrouwbaar

Snelle gratis levering Levering ook op zondag Zelfde dag levering mogelijk Duidelijke beschrijving van product Veel betaal mogelijkheden

maris84 22-06-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld is ook daadwerkelijk morgen in huis.

Heb je een vraag, stuur een email en je krijgt dezelfde dag nog een persoonlijke reactie! Heb je een probleem met een artikel, er wordt altijd naar een passende oplossing gezocht.

Een heel breed assortiment. Voor elk wat wils!

Ik verbaas me steeds weer over de goede, snelle en persoonlijke service!

Wij hebben vorig jaar een babyfoon besteld, echter hier was steeds van alles mis mee. Coolblue aarzelde niet en gaf ons gelijk het aangekochte bedrag in de vorm van shoptegoed terug. Er werd dezelfde dag nog gereageerd op mijn email en de volgende dag had ik de nieuwe babyfoon al in huis! Waar we overigens super tevreden over zijn!

Moosse 22-06-2015 Via de website gekocht

Eevoudig mijn product kunnen vinden. Snel en efficient betalingsproces

Weinig ervaring met het gehele assortiment van Coolblue. Ze hebben aangeboden wat ik zocht.

Alleen maar positief! Super fijne webinkel en service!

mirremeis 22-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke, goede website.

Verschillende lever opties. Ook zelfde dag in huis optie.

duidelijke website, prima en snelle levering.

goede website, en snelle levering.

josee225 22-06-2015 Via de website gekocht

6,5

artikelen zijn makkelijk te vinden

donderdag iets besteld vrijdag niet binnen verkeerde lijn post nl zaterdag post nl vertraagd was een vaderdag kado cool blue deed geen moeite om het alsnog zondag bezorgd te krijgen lag allemaal aan post nl daar was het wachten op

zie bericht service houdt niet aan de afspraak zondag bezorgen lukt niet bij hun

nog niet in bezit heb net een mail van post nl ontvangen dat het onderweg is dat post nl een werk niet goed doet is mijn probleem niet vindt het schandalig van cool blue dat ze het zondag niet wilden bezorgen

Officiele reactie van Coolblue 23-06-2015

Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Wij streven er te allen tijde naar bestellingen zo goed en snel mogelijk geleverd te krijgen bij onze klanten en hiervoor werken wij nauw samen met onze vervoerspartners. Helaas komt het sporadisch voor dat pakketten te laat worden geleverd of niet correct worden geleverd. Wij streven ernaar om u elke dag een glimlach te bezorgen en daar hoort een goede bezorgservice uiteraard ook bij. Als u contact opneemt met onze klantenservice kijken wij graag voor u na wat er mis is gegaan en zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

pietlansu 22-06-2015 Via de website gekocht

wij hoeven niet naar een winkel in Boxmeer of Venray om de telefoon te kopen

Grote keuze

Zeer snelle levering met goede gebruiksaanwijzing

AEG1600DROOG 22-06-2015 Via de website gekocht

De machine was binnen 20 m ge plaats op de tweede etage aan gesloten, oude mee en de heren waren met de proef was bezig. Ik hoef dus alleen maar de plek aan te wijzen.

Binnen 14 uur na bestelling staat het product in huis te werken.

Groot en veel.

Blind aan iedereen, de bezorgers zijn zeer klant vriendelijk en geven ook nog extra product informatie

Ik ben zeer tevreden met het product, de bezorgers en alles er omheen.

VNY 21-06-2015 Via de website gekocht

Coolblue levert snel, doet wat zij belooft. Het product voldoet precies aan de beschrijving die is gegeven.

paulmmkeizer 21-06-2015 Via de website gekocht

Any time bereikbaar.
Any way bereikbaar.
Super (-snelle) service.
Super betrouwbaar.

Je gaat gewoon tevreden 'de deur uit'.

Hebben bijna alles.

Ik gun mijn vrienden klanttevredenheid meer dan het laatste dubbeltje goedkoper.

Ik stel hoge eisen en ik ben een zeurkous. Maar ik ben nog niet teleurgesteld. Zou ik soms wel willen, want ik voel me nu veel te veel 'verplicht' om bij Coolblue te kopen. Maar ja, ze blijven het steeds maar goed doen.

ilsel3 21-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke website.

snelle levering

goede kwaliteit.

alles prima in orde.

4adeqm6e 21-06-2015 Via de website gekocht

Alles wat je van een webwinkel verwacht heeft Coolblue in huis!

Service is bijna belangrijker dan het product zelf. Bijna alle bedrijven kunnen hier veel van leren.

Met zoveel webwinkels in één is geen nee te koop.

Het assortiment is enorm, de service is uitstekend. Echt een fijne winkel om je spullen online te bestellen.

koopmann 21-06-2015 Via de website gekocht

Helemaal super. Wasmachine de volgende dag al geleverd. Helemaal naar de tweede verdieping gebracht, netjes aangesloten en de oude weer meegenomen.

jenstemel 21-06-2015 Via de website gekocht

product word op afgesproken datum geleverd

zeer veel keuze met goede product omschrijving

heb deze site aan mijn baas aan bevolen.

dit is de tweede keer dat ik iets aan gekocht heb bij Coolblue. ik beveel deze site bij iedereen aan die iets via internet wil aankopen. dank u wel Coolblue voor iedere keer de perfecte bediening.

FvRo 21-06-2015 Via de website gekocht

Simpele bestelprocedure

Heel fijn dat je je order kan volgen en dat je het tijdstip van bezorging nauwkeurig (binnen 3 uur) van te voren weet

De prijs was met de aanbieding scherp

Sommige producten zijn wel wat duurder dan op andere websites, maar de service die ertegenover staat is dat dubbel en dwars waard

MaximeDeVleeschouwer 21-06-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijke website om het juiste product te vinden!

In de week besteld om 21u30, volgende dag om 11u geleverd!

Zeer groot assortiment

Zeer goede en correcte winkel!

De winkel is zeer uitgebreid, Je kan onmiddellijk bestellen op een eenvoudige manier. Betalen via mistercash (Bancontact) is mogelijk en eenvoudig. Vandaag besteld, morgen in huis.

patpet 21-06-2015 Via de website gekocht

Altijd gratis verzending

Supersnelle reacties op Facebook bij vragen.

super dat je rustig van thuis alle merken kunt vergelijken en dan zelfs kunt bestellen. Met opgroeiende tieners in huis kan niets snel genoeg gaan. Sneller dan Coolblue kan niet!

Wim Duson 21-06-2015 Via de website gekocht

internet bestellen ging makkelijk, goed geprijsd aanbod

Snelle levering, inderdaad binnen de 24u maar wel op het verkeerde adres namelijk bij een buurman die op 200m van het leveringsadres woont.Nog een geluk dat Scherpenheuvel een vrij kleine gemeenschap is waar iedereen quasi iedereen kent...

aanbod is breed en prijs kwaliteit verhouding is goed

Buiten de foutieve leveringsplaats is alles top.

Leveringsadres was fout.

adriaro 21-06-2015 Via de website gekocht

lekker rustig thuis kiezen en voor vele producten is er zelfs een video aanwezig

alles verloopt vlot , eerst online betalen en dan wachten tot de postdienst langskomt

ik denk dat bijna van alle producten alle modellen aanwezig zijn

ik weet gewoon niets negatiefs over coolblue , dus ik beveel het iedereen aan

ik denk dat ik alles al gezegd heb , gewoon perfect

Gercohuige 21-06-2015 Via de website gekocht

Inloggen , bestelen , klaar

Heb 2 artikelen gekocht bij cool bleu, 1 direct geleverd, 2e even voor gebeld, was een deellevering en hebben toen direct mijn artikel opgestuurd, de rest komt later. kan gebeuren.

bedenk het maar, ze hebben het.

alles is goed, dus waarom niet.

Coolbleu staat voor de producten en service zoals belooft. kortom top.

daan.1 20-06-2015 Via de website gekocht

Apple magic mouse op zaterdag besteld en zondag middag in huis, dit is hoe een webwinkel hoort te zijn. Coolblue is en blijft gewoon de beste.

soeka 20-06-2015 Via de website gekocht

Klantvriendelijke bestelprocedure

Zaterdag besteld, zondag al geleverd. Super!

Prima en vertrouwde shop.

Dit was onze eerste ervaring met deze winkel. Meteen een zeer goede indruk gekregen. Een verbeterpunt zou kunnen zijn dat bij de bestelling, in dit geval een smartphone, gelijktijdig te bestellen accessoires worden weergegeven.

paul1901 20-06-2015 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site, snelle correcte levering.

prima

goed, mis wat bij produkten, zoals kabeltje,s en hoesjes

helemaal goed, simpel en overzichtelijk

zeer tevreden.

nic dols 20-06-2015 Via de website gekocht

vanuit je stoel achter de computer je bestelling plaatsen

Perfect op de hoogte gehouden waar het bestelde zich bevindt en ook de snelheid waarmee dat gaat

ruime keuze dus zeer groot assortiment

supersnelle afhandeling en zie bovenstaande waarderingen

goede wijn beh…………………geen krans

martien1969 20-06-2015 Via de website gekocht

vanachter je pc bestellen en de volgende dag in huis

keurig en stevig ingepakt

genoeg keuze voor iedereen wat

het gemak en assortiment zijn heel ruim hoeft niet naar overvolle winkels en zoeken en wachten dit is helemaal top

het gemak is ideaal en voor 23:59 besteld de volgende dag in huis prima ,en nog op tijd geleverd ook