Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nosy8 16-06-2012

De shop maakt volledig waar wat gezegd wordt : "bestelling voor 22.30 uur besteld, morgen in huis". Op vrijdag besteld en zaterdag afgeleverd. Dat noem ik nog eens logistiek ! Prima service. Ga zo door, mannen en vrouwen !!

Coelers 05-06-2012

De tondeuse bij dit bedrijf gekocht. Alles ging helemaal goed. De site werkt goed en is overzichtelijk. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Dit ging bij mij helaas helemaal mis. De eerste dag had PostNL een vertraging. En de tweede dag gaf PostNL aan dat ze langs zijn geweest maar dat er niemand aanwezig was. Toen maar even gebeld met Tondeusestore.nl. Ik werd erg netjes te woord gestaand en er werd me verteld dat ze er werk van zouden maken en dat ik het pakket de dag erna zou ontvangen. De dag erna gaf de Trackandtrace weer aan dat er niemand aanwezig was. Weer contact gehad met tondeusestore.nl . Zij hebben toen weer contact opgenomen met PostNL. En uiteindelijk is toch nog diezelfde dag mijn pakket geleverd. Wat dat te gaat erg veel lof voor de service van Tondeusestore.nl

Cathy123 05-06-2012

- snelle bezorging;

- zoeken naar voor geschikte producten is op deze website eenvoudig;

- mededelingen over wanneer pakket wordt verstuurd en ontvangen via e-mail zijn goed;

- ik heb alleen 2x gebeld (omdat ik niet werd terug gebeld) met de vraag of de riem van de tas af kon. Laptopshop gaf aan dat dat kon en nu blijkt de riem niet van de tas af te kunnen. Dat vind ik jammer. Dan had ik namelijk een andere tas gekozen.

- wel fijn dat ze niet extra rekenen als je ze wilt bellen.

FlevoMarco 04-06-2012

Digicamshop doet wat ze belooft:
- zeer snelle levering conform afspraak;
- snel reageren op vragen via mail;

Verder ben ik in het bijzonder te spreken over de excellente aftersales. Van tevoren vroeg ik of een bepaald type flitser bij de camera zou zitten omdat ik dat een beetje uit de website afleidde en medewerkers aldaar ook. Achteraf bleek deze specifieke flitser er toch niet bij te zitten maar een mindere. Hierover in contact getreden en waar ik voorbereid was op een discussie is de flitser alsnog zonder enige vorm van bijbetaling voor me besteld. De enige teleurstelling die ze niet weg konden nemen (het "slechte" nieuws) is de levertijd. Hij komt pas eind juni binnen. Alsof ik me daar nog druk om kan maken er deze service!

Verder waar de site zich t.o.v. De concurrentie onderscheidt is het kopje met sterke en minder sterke punten van de camera. Dat kom je niet vaak tegen.

senji 03-06-2012

product wordt in goed beschermende verpakking verstuurd en aftersale service is echt top. goede communicatie en er wordt serieus met je behaldeling omgegaan

John4203 02-06-2012

PDAshop maakt waar wat ze op hun website vermeld. Snelle antwoorden en snelle, correcte leveringen. Heerlijk om weer eens met een betrouwbare webwinkel te werken. De laatste tijd komt het helaas steeds vaker voor dat voorraadschermen er perfect uitzien "op voorraad, direct leverbaar" en na bestellen en betalen blijkt de werkelijke levertijd pas. Maar niet bij PDAshop, die hanteren nog ouderwets "afspraak is afspraak". Klasse.

miloman1959 21-05-2012

Dag voor hemelvaart besteld. Keurig binnen de vermelde tijd gebeld voor het maken van een afleverafspraak. Dag na hemelvaart kwam de koerier het pakket keurig afleveren. Was wel wat te vroeg op, want afleverafspraak moest verschoven worden, maar was gelukkig geen probleem. Top geregeld zo!

Hendrikjannetje 20-05-2012

Geen problemen ondervonden. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag eind de middag in huis met PostNL zoals beloofd op de website. Geen verzendkosten en ook nog eens de laagste prijs.

Lethela 19-05-2012

Vrijdagavond om 22.15 besteld, de dag erna voor 14.00 in huis! Dat noem ik service! Keurige mailtjes en sms om je op de hoogte te houden.

Maria004 19-05-2012

's-avonds half 10 besteld. De volgende dag in huis. Helaas was de machine licht beschadigd. Na telefonisch contact met klantenservice (direct contact!) de machine nog dezelfde dag gratis teruggestuurd. De volgende dag 's-avonds al een mail dat er een nieuwe machine klaar voor verzending stond. En inderdaad volgende dag in huis. Je word goed op de hoogte gehouden over de retourstatus en status van je order. Deze goede en snelle service ben ik nog bij geen enkele webwinkel tegengekomen.(en ik bestel al jaren via internet)
Een dikke tien voor deze winkel.

Ketelbinkie 15-05-2012

Een zeer overzichtelijke site. Vooral de slicing maakt het kiezen eenvoudiger. Heb ze nog gebeld met een vraag en werd ook in het weekend vrij snel te woord gestaan en goed te woord gestaan. Belangrijk vind ik het ook dat producten op voorraad zijn, bovendien geen verzendkosten. Levering was zoals verwacht werd hierbij ook keurig via sms en mail op de hoogte gehouden.

harold44 11-05-2012

Na een grote teleurstelling met Pixmania (een maand ellende en frustratie en geen navigatie) snel via de website besteld en naar de winkel gereden om 'm op te halen.
Snelle behandeling en nette service.
Navigatie voldoet aan de verwachtingen in tegenstelling tot levering van Pixmania (deze bleek gebruikt / incompleet en defect).

Met aftersales (nog) geen ervaring, maar dat zal ook wel goed zitten bij gps shop.

Geocacher66 28-04-2012

Mijn gps die ik een aantal maanden geleden bij de gpsshop gekocht heb is stuk gegaan. Na een mail naar de klantenservice ben ik prima geholpen, kon ik mijn gps gratis retourneren ter reparatie en kreeg ik een dag later een niewe gps.
Superservice!

Paul Boeters 27-04-2012

Ik had 4 gb geheugen aangekocht via deze webwinkel wat achteraf niet functioneerde in mijn netbook. Dom van mij, ik had in de technische detail van mijn netbook moeten kijken en ook nog eens op de site van de laptopshop, want daar werd dit risico nog eens extra onder de aandacht gebracht. Ik heb de 4gb weer ingepakt en opgestuurd en enkele dagen later de 2 gb ontvangen die wel goed werkt. Ik ben heel tevreden!

Sand- 23-04-2012

Eerst rustig door het assortiment van Laptopshop gegaan en daarna met de hulp van de klantenservice de juiste keuze kunnen maken. Gemakkelijk en snel en een levering daags nadien !

naam a v d w 17-04-2012

Uitstekende webwinkel word alle minuut op de hoogte gehouden waar het bestelde product is, TOP ga zo door

assie1963 15-04-2012

keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling via mail en sms, de volgende dag bezorgt, geen bezorgkosten, heemaal top

Dinkys 13-04-2012

Gisteren bij Coolblue een telefoon besteld. Vandaag geleverd.

Het toestel was ruim €10 duurder dan bij GsmTrack en Belsimpel. Gekozen voor Coolblue omdat de andere 2 webshops naast NL toestellen ook europese toestellen leveren en ik bij Coolblue een beter gevoel heb, Bij GsmTrack weet je nooit of het toestel wel of niet op voorraad is. Dit heb ik meegemaakt en dan wordt het bedrag terug gestort en kan ik weer ergens anders gaan bestellen.

Hoe ben ik bij Coolblue terecht gekomen:
In maart 2012 kwam de Nokia Asha 302 op de markt. Nog maar weinig winkels/webshops konden dit toestel leveren. De winkels/webshops die de Nokia Asha 302 wel konden leveren vragen € 89,95 (t-mobile adviesprijs). Coolblue kon het toestel aanbieden voor €79. Uiteraard was het toestel de volgende dag al uitverkocht.

Een leuk detail: Coolblue levert de producten in een blauw doosje met grappige teksten.

Een sms bij verzending vind ik ook erg handig.

Producten worden de volgende dag geleverd, mits op voorraad.

Over de service qua garantie kan ik gelukkig (nog) geen mening geven.

Op de site kon ik helaas geen laagste prijs garantie vinden anders had ik het prijsverschil misschien kunnen terug krijgen in de vorm van bijvoorbeeld een waardebon.

Èèn ding is zeker. Als ik de volgende keer weer eens iets nodig heb ga ik zeker de site van Coolblue bezoeken en bestellen, mits het prijs verschil vrij klein is of zelfs goedkoper is.

PS. Op kieskeurig.nl kon ik prepaidstore en smartphoneshop niet vinden. Daarom geplaatst bij PDAshop, omdat al deze winkels onder de naam CoolBlue vallen.

Dinkys 27-04-2012

Update review,

De bestelde telefoon werkte helaas niet goed icm mijn modem. De bedenktijd van 14 dagen waren bijna afgelopen, dus heb ik gelijk gebeld naar smartphoneshop (Coolblue). Na bijna 10 minuten had ik nog niemand aan de telefoon. Vervolgens heb ik een mail gestuurd (rond 15.00 uur).

De volgende ochtend kreeg ik een mail met de mogelijkheden;
- Retour sturen
- Langs komen in een verstiging

Bij het retour sturen gaat een tijdje overheen omdat het verwerkt moet worden en er een ander artikel naar mij toe gestuurd moet worden. Daarom gekozen om de telefoon langs te brengen in een vestiging.

Toestel is retour genomen, nieuw product heb ik mee gekregen en het verschil wordt terug gestort.

N.a.v. mijn vorige review kreeg ik van CoolBlue een bedank kaartje. CoolBlue heeft dus duidelijk oog voor de klant. Ga zo door.

Will-Vee 09-04-2012

Website is OK en goed bereikbaar, levering artikel zo als altijd binnen 24 uur.
Geleverde printer was kennelijk een maandagochtend exemplaar, gezien de lange lijst mankementen.
Kan voorkomen.
Toen ik zeker wist dat de problemen niet aan mij lagen, telefonische melding gedaan bij helpdesk.
Binnen een uur de (gratis) retour informatie ontvangen en 2 dagen later een vervangend exemplaar.

Zo hoort het, compliment!

Dhr. Klijn 06-04-2012

Scherpe prijs en de volgende dag in huis, ik dacht: "Dat moet ik proberen".

Op de website bevestigen ze dit nogmaals met een live klok die aangeeft: "Bestel binnen 4 uur en 25 minuten en je hebt je bestelling morgen in huis". Ze vermelden tot hoelaat ze vandaag open zijn. De duidelijkheid/openlijkheid spat ervan af, dit waardeer ik zeer.

Het bestellen ging ook heel goed. Verzending is gratis. Ik kon probleemloos betalen met creditcard en daar rekenen ze niets extra voor. Dat zie ik niet vaak in Nederland! Ook nog even gekeken hoe zij omgaan met eventueel terugsturen: daar rekenen ze ook niks voor, Top!

's avonds ontving ik een SMSje (want ik had tijdens de bestelling m'n 06 achtergelaten) met daarin: "We hebben uw TVstore.nl bestelling (blabla) ingepakt. We houden u verder op de hoogte via e-mail".

's avonds na 23:00 ontving ik een email dat ze het zojuist hadden verzonden. In de email hadden ze ook een link bijgevoegd naar "Uw pakket volgen bij Post NL". Daarbij hoefde ik geen 13 lettercode over te typen gevolgd door mijn postcode, maar het werkte gewoon! Klik, klaar!

Om 12.00u de volgende dag kwam de postbode langs met m'n nieuwe TV.

Super impressed

sjon50 06-04-2012

Na het lezen van de reactie's op de logitech one+ deze aangeschaft, en wat denk je.... niets is minder waar als wat iedereen schrijft (met uitzondering van de reactie's die minder positief waren of negatief).
Het is in een woord gewoon een klasse product en werkt kinderlijk eenvoudig.

Ik ben heel erg tevreden over de gehele bestel - betaal en levings procedure.

Coolblue..... ga zo door en wij (ik) doe(n) de mond tot mond reclame wel naar een ieder die het maar horen wil.

Dank en tot ziens.

slechte levering 04-04-2012

5,7
Gisteren een laptop besteld bij laptopshop. Garantie dat het product binnen 24 uur zou worden afgeleverd, helaas volgens de pakket bezorger postnl waren wij niet thuis, hetgeen wel het geval was. Erg jammer, postnl kan blijkbaar de 24 uurs service niet waar maken.

Officiele reactie van Coolblue 05-04-2012

Wat vervelend voor u dat u het pakket een dag later hebt ontvangen.

Samen met Postnl zijn wij bijna dagelijks bezig met het verbeteren van onze leveringen en onze service. Want wij beloven niet voor niets: Vandaag besteld voor 22.30 uur, morgen in huis.

RoRoo 04-04-2012

Na al eerder naar volle tevredenheid een hoesje te hebben besteld, ook maar voor mijn vrouw een hoesje besteld.
Wederom netjes de volgende dag binnen na zeer heldere communicatie via SMS en e-mail.
Helaas was dit hoesje incl. verpakking beschadigt geraakt tijdens transport.

een telefoontje gepleegd en besloten om een ander hoesje te bestellen en het geld van de ander terug te laten storten.

Volgende dag kregen we een mailtje dat we het defecte hoesje niet hoefden op te sturen, maar dat het geld teruggestort zou worden.

Super service!

MrTheo 31-03-2012

5,5
Gisteravond een EMINENT EM7280 Besteld
Schreeuwerige reclame op de website: BELOOFD voor 22:30 besteld, morgen in huis....
Ik dacht WOW, dus bestellen voor 22:00, maar vanochtend is de status dus gewoon nog: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden...

Ik heb dan zoiets van, zet het dan ff niet op je website! Beloofd! Dacht al zoiets van, dat kan niet zo snel.

Peterhhw 25-03-2012

Geweldige service!
Na mijn bestelling kreeg ik keurig een mailtje dat het de vlgd dag geleverd werd etc...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik dik tevreden ben over PDAshop! Een aanrader!

Erik1976 07-03-2012

Bij deze winkel een printer gekocht. Helaas werkte de printer niet naar behoren. Ik werd door de klantenservice echter perfect geholpen en al de volgende dag was er een monteur van xerox om het probleem te verhelpen.
Na een paar weken trad hetzelfde probleem weer op. Opnieuw gemeld bij de klantenservice en opnieuw lukte het om de volgende dag al een monteur aan huis te hebben. Even ging het goed, maar toen opnieuw dezelfde melding. Printershop bood opnieuw een monteur aan, maar toen ik aangaf een nieuwe reparatie niet te zien zitten, kon ik het apparaat kosteloos terugsturen. Het bedrag werd ook zonder enig probleem gecrediteerd.

Complimenten voor deze service. Steeds snel en goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en zeer professioneel geholpen. Ondanks dat het product dus niet beviel, ben ik zeer tevreden over de service!

Etienne Snoeckx 05-03-2012

Kocht dit toestel(en ook reeds een aantal laptops en acessoires) bij coolblue.
Pluspunten:
-goede verkoopdienst
-goede ondersteuning
-perfecte levering
-levering binnen 24 uur
Belangrijk is hier op te merken dat ook de dienst na verkoop zeer goed is:
-garantiebepalingen worden correct nageleefd en probleem snel opgelost
-na aankoop, wanneer men om welke reden dan ook, de indruk heeft een miskoop te hebben gedaan wordt ook dat prima door de klantendienst opgelost.Het aangekochte toestel kan binnen 14dagen na aankoop kosteloos en zonder opgave van reden worden geruild en als dat niet kan wordt het betaalde bedrag integraal teruggestort.Dit is dus geen reclamestunt die via hun website wordt gemaakt, maar het is de realiteit. Smartphoneshop van coolblue is niet alleen de beste webwinkel op dit moment het is ook het huis waar elke klant optimaal ondersteund en geholpen wordt.Er zijn niet voor niks zoveel klanten die hun aankoop doen via coolblue.
DE verkoopdienst van coolblue verdient een dikke pluim!

hvane 04-03-2012

na een update deed mijn HTC het niet meer, na contact te hebben gehad kon ik mijn HTC kosteloos terug sturen en binnen 2 dagen had ik gewoon een nieuwe HTC gekregen! geweldige service en geweldige klant vriendelijkheid! van mij een dikke 10 op alle fronten!

RvG1 03-03-2012

Super snelle service. Vandaag besteld, inderdaad volgens hun info de volgende dag geleverd. Geheel volgens de verwachting. Je voelt je weer eens als klant behandeld.

Roelof J 03-03-2012

Ik koop al een tijdje bij de PDA-shop. Was dat in het begin om de heel scherpe prijs, nu doe ik dat, terwijl de pda-shop vaak een paar procent duurder is dan de goedkoopsten, omdat er steevast heel snel geleverd wordt maar ook omdat als er al eens wat niet in orde is, men dat heel snel hersteld.
De logistiek is fantastisch. Door dom toeval waren een paar van de geleverde producten niet in orde. Een parrot helicopter, een harde schijf en een Samsung Note. Wel verdeeld over een langere periode gelukkig ;) de rest was altijd prima. Maar als iets niet in orde was en nadat ik het gemeld had kreeg ik in alle gevallen een retourmail binen het uur met een retourformulier. Nadat het pakket via de post was teruggezonden had ik in alle gevallen het vervangende produkt na 3 dragen in huis. 1 Dag voor verzending, 1 dag voor behandeling en 1 dag voor terugzending. Kijk, daar heb ik dus met liefde een iets hogere prijs voor over want als iets niet in orde is en je moet gaan zitten wachten, dat is gewoon beroerd.
Pda-shop: top in orde, professionals dus.

aaltje 02-03-2012

Ik bestel hier altijd van alles van stofzuiger tot laptop tot spiegelreflexcamera. Altijd vlot bezorgd en keurig ingepakt. Geen enkel negatief punt.

Arend Vermazeren 26-02-2012

Een paar dagen geleden kocht ik een nieuwe PC bij computerstore. De levering was zeer snel, 's avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Na een paar uur werken ging de fan een gek geluid maken en nam ik contact op met computerstore. De computer kon teruggestuurd worden en ik kreeg adres etiket en retourbon via de mail toegestuurd. Diezelfde middag stuurde ik hem op en twee dagen later had ik een nieuwe PC in huis, zeer tevreden!

Simon654 24-02-2012

Na een foutieve bestelling (een niet compatible component) doen ze niet moeilijk en nemen ze het product gewoon terug.
Daarnaast uitstekende informatievoorziening gedurende het proces van aanschaf en afhandeling melding.

nvrijn 21-02-2012

Bij vorige internet winkels wordt een Nederlandse uitvoering belooft maar wordt een niet Nederlandse uitvoering geleverd.
PDAshop belooft een nederlandse uitvoering en levert die OOK!.Alles prima geregeld.

Alleen 'vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis kunnen zij niet waarmaken. De levering kwam een dag later. Niet erg maar beloof dit dan ook niet.

Leon Rodigas 21-02-2012

De levering was uiterst snel, gratis en correct. Een onderdeel was defect maar werd, nadat ik het op woensdag had teruggestuurd,reeds op vrijdag weer nieuw geleverd.

Mohoelo 14-02-2012

Ik was niet tevreden over het product dat ik had gekocht (Onkyo htx-22hdx) en heb deze zonder problemen & gratis terug kunnen sturen.

Website:
Goed en duidelijk. Alle nodige informatie is makkelijk te vinden. Extra kortingen op accessoires is ook mooi meegenomen.

Bereikbaarheid:
Ik had nog wat vragen over het terugsturen en werd via de telefoon snel en vriendelijk geholpen. Telefoonnummer en tot hoe laat je kunt bellen is ook in één oogopslag te zien.
Daarnaast is het ook fijn om te weten dat Coolblue 3 filialen heeft.

Bestelling en levering:
Een groot pluspunt is het kiezen van de leveringsdag. Alles zat verder netjes verpakt.

Aftersales:
Ge-emaild dat ik product wil retourneren en deze werd snel beantwoord, inclusief verzendpapier die uitgeprint en opgeplakt moesten worden. Vervolgens netjes binnen de 10 dagen volledige bedrag teruggestort gekregen.

Jef1982 12-02-2012

Duidelijke en overzichtelijke webshop met een vrijwel compleet assortiment. Alle bekende merken koffieapparaten zijn er te vinden.

De website is goed te navigeren. Alles is snel te vinden en biedt een goede hulp bij het kiezen van het juiste apparaat. Ook de product informatie is uitstekend: alle nodige specificaties zijn er te vinden.

De klantenservice is goed bereikbaar, zelfs op een later tijdstip. En, zeer belangrijk, het product kan afgehaald worden in de winkels waar ik nog wat vragen kon stellen. Goed om te weten dat ik hier nog terecht kan mocht het nodig zijn

De Groot1956 11-02-2012

Ik heb in januari een bestelling gedaan en dit is nu na een maand stuk gegaan en ik heb de smartphoneshop gebeld en dit voor gelegd en zonder problemen er van te maken sturen ze de andere dag netjes een nieuwe ik vind dit een zeer goede service
tevens vind ik dat de winkels waar ook de smartphoneshop deel van uitmaak een prima beleid voering hebben van besteld is direct verzenden en als klant heb je dit ook dan zeer snel in huis en dit ook incl verzend kosten
Coolbleu [ Smartphoneshop] gaat zo door

Sanderrrrrrrrrr 11-02-2012

Erg goede ervaring met Shaveshop.nl. Een Wahl Bodyshaver gekocht een aantal weken/maanden geleden. Dit was snel en handig geregeld. De volgende dag al in huis. Helaas begaf het apparaat het vorige week.

Maar met een perfecte aftersales afgehandeld. Een perfecte service van Shavershop. Ik heb nu weer een werkende thuis gekregen.

Anoniem 09-02-2012

Wederom een geslaagde aankoop bij een webwinkel uit de coolblue keten. Dit keer heb ik een draadloze IP camera gekocht bij computerstore.nl, de DCS 932L.

Het aankopen gaat altijd makkelijk, vooral als je een eigen account hebt aangemaakt. Scheelt weer het continu invullen van je persoonlijke/adresgegevens.

Via sms en track en trace ben je altijd op de hoogte van de leveringstatus. Helaas kreeg ik mijn product niet de volgende dag binnen, ondanks dat ik voor 22:30 had besteld. Maar dit lag volgens mij meer aan TNT en het winters weer.

frieda501960 08-02-2012

Prima klantenservice. Mijn e-reader liep steeds vast, eerst tot 2 x toe omgeruild voor een nieuw exemplaar en nu geld retour ontvangen. Prima service, zonder moeilijk doen. Geweldig.

Raul34 04-02-2012

Ik koos ervoor om het product via deze aanbieder te bestellen omdat zij een scherpe prijs hanteren en geen verzendkosten berekenen. Dit laatste is zelf opmerkelijk aangezien ik deze bestelling om 21.00 uur plaatste en direct de volgende dag het product in ontvangst mocht nemen. Dat is mijn inziens een extra service waar deze winkel € 0,00 voor vraagt. Deze winkel voeg ik even toe aan mijn favoriete lijst.

pieter 4320 02-02-2012

had een karkit besteld welke netjes werd bezord. Bleek dat bij deze geen box zat voor het schakelen naar je speakers. Een belletje was voldoende om uit te zoeken dat hij apart besteld kon worden ondanks dat hij niet op de site stond. Na mailwisseling werd hij meteen afgestuurd waardoor ik uiteindelijk een goed werkend systeem heb. hulde voor de snelle actie scheelde me opnieuw de boel uit elkaar te halen... goede service!!

bruno01 27-01-2012

na een slechte start toch in orde gekomen...
feit: ik bestel een product dat op voorraad is dus ga ik er van uit om de volgende dag deze te ontvangen.
na een uurtje krijg ik standaard mailtje met de vermelding u product is niet op voorraad ... inderdaad hier krijg ik wat van !
na een telefoontje en twee mails heb ik dan toch mijn toestel na 1 week ontvangen.
ik heb begrip dat dingen fout kunnen lopen maar een eerlijk antwoord is het minste wat je als klant zou mogen verwachten en niet ... ja meneer uw product word zeker deze week geleverd om te concluderen dat het dan toch niet zo is , tja ... maar enfin het is goed gekomen het is ze vergeven en ik moet toegeven dat hun verpakking wel zeer origineel en mooi is

gerrit1963 23-01-2012

Was al een tijdje opzoek naar de samsung wis09 voor mijn samsung tv voor draadloos internet en all share maar kon het niet bemachting maar wel bij cool bleu die hadden het op voorraad vrijdag 20 januari besteld zaterdag morgen in huis zeer snelle levering en zeer netjes en goed verpakt wij zijn hier dan ook zeer tevreden over en gaan zeker vaker kopen bij cool bleu echt een aanrader.

G.Oost

Cora P. 22-01-2012

De dag na het schrijven van dit review had ik contact opgenomen om te horen of er al verandering was gekomen in hun standpunt. "Toevallig" was de man die ik aan de lijn kreeg een andere mening toegedaan en bleek er wel van alles mogelijk...... Eindresultaat is dat ik een substantieel bedrag terug kreeg (gelijk aan de afschrijving over 4 jaar), en dat ik een andere e-reader kon uitzoeken. Kortom ondanks alles toch naar volle tevredenheid opgelost. Of het iets met review heeft te maken van hiervoor is niet bekend maar het is goed dat je als consument een platform hebt als Kieskeurig.nl om dit soort verhalen te delen.
Dank hiervoor Kieskeurig!!!!

Paul Wendels 22-01-2012

Op zoek naar een nieuwe camera.
Deze snel gevonden op de overzichtelijke site.
Bestelling gemaakt en volgende dag opgehaald in de nette winkel met vriendelijk personeel.
Thuis de camera getest en blijkt dat er 12 pixels defect zijn!!!!
Net even een mailtje gestuurd, en nu maar hopen dat de service net zo goed is als de rest.

(het zesje van de bereikbaarheid heb ik gegeven omdat ik heb gebeld en na TIEN minuten wachten maar weer heb opgehangen) Daarintegen is de bereikbaarheid van de winkel (parkeren) juist weer goed.)

va0075 20-01-2012

sinds 22 juli 2011 in mijn bezit Vanaf aanschaf problemen met navigatiesysteem.
1e keer werd ik verzocht direct contact op te nemen met Navigon, omdat zij die afspraak met Navigon zouden hebben. Helaas Navigon reageerde op geen enkele wijze. Terug naar GPSshop. En zowaar via hun gemaakt. Helaas nu weer kapot. Kontakt met hun zowel telefonisch als per mail. Eerst apparaat opgestuurd en twee dagen later toebehoren als opladers en zuignap. Dit omdat de indruk werd gewekt dat er een omruil zou plaats vinden. Vandaag volgende antwoord ontvangen. "Uw retour valt helaas niet onder de garantie. Indien wij het product opsturen zal de fabrikant met een prijsopgave komen.
Hierbij heeft u drie opties.
1. Akkoord gaan met de prijsopgave, het bedrag voldoen en uw product gerepareerd retour ontvangen.
2. U gaat niet akkoord en wenst uw product ongerepareerd retour. De administratie en onderzoekskosten bedragen 50,- euro hiervoor.
3. Het toestel laten vernietigen. Er worden geen kosten aan u berekend.
Wij vernemen graag wat u wenst.
Op dit punt kunnen wij het toestel nog ongerepareerd aan u retourneren zonder bijkomende kosten."
Geen enkele toelichting waarom het niet onder de garantie valt. Absurde afwikkeling voor een toestel van nog geen half jaar oud.
Conclusie prima levering, echter waardeloze nazorg.

Officiele reactie van GPSshop.nl 23-01-2012

Beste va0075,

Het kan natuurlijk altijd dat u het niet eens bent met onze constatering. Daarom gaan we uw navigatiesysteem opsturen naar Navigon voor een second opinion. Zodra wij meer informatie hierover hebben nemen wij direct contact met u op.

cora p. 19-01-2012

5,8
We hebben in december 2010 een ereader (cool-er) gekocht bij de ereaderstore. Na 5 maanden startte het apparaat niet meer op. De reparatie duurde 3 weken.
7 Maande later, de garantie was net 3 weken verlopen, stopte de reader weer met hetzelfde probleem. De reader is wederom ter reparatie opgestuurd en tot onze verbazing kregen we een mail met daarin de boodschap dat de reader buiten garantie is en dat alle kosten voor onze rekening zouden zijn bij reparatie! Na een telefoontje richting de Ereaderstore (Coolblue) bleek het niet om een “vergissing” te gaan maar om een gebruikelijke procedure. Toen ik de medewerker attendeerde op het feit dat je mag verwachten dat een ereader langer meegaat dat 13 maanden wat het antwoord dat hij daar niet over ging maar wel een mailtje zou sturen….

InkieA.S 09-01-2012

Een supersnelle bezorging, 's avonds half 11 besteld, de volgende dag half 5 had ik m'n keukenmachine in huis. Via internet was ook te volgen waar mijn pakketje zich bevond onderweg. Geen extra bezorgkosten. De verpakking was veilig en netjes maar ook heel creatief gedaan. Echt heel erg leuk gedaan! Op Facebook een eigen pagina ( van CoolBleu waartoe deze webwinkel behoort)waar je allerlei vragen kan stellen die binnen no-time beantwoord worden. De after-sales heb ik zelf niks mee te maken gehad maar naar wat ik lees geen enkele slechte ervaring van anderen...Voor mij eigenlijk een dikke 10 deze webshop.