Deze score is berekend op basis van 2157 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

DPC 14-05-2013

Supersnelle levering. Geinige opmerkingen op de verpakking. Uitstekende communicatie tijdens verzending en nadien.

RWMM.Jansen 12-05-2013

Website is onduidelijk en onvolledig. Er wordt vermeld kleur van toestel zwart en grijs, maar toestel blijkt alleen in zwart leverbaar. Alleen een toestel gekocht zonder abonnement en bij overzetten van SIM kaart blijkt er nu een micro simkaart nodig te zijn. Dit staat wel onderaan bij de specificaties bij nalezen, maar was voor mij beter geweest als dit meteen op hoofdscherm duidelijk vermeld werd. Moet nu eerst achter een andere simkaart aan.

Officiele reactie van Coolblue 14-05-2013

Beste meneer Jansen,

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent.

De kleur staat op de website inderdaad aangegeven als grijs,zwart.
Dit houdt in dat de telefoon de kleur grijs/zwart heeft en niet in zijn geheel zwart is. Het toestel is alleen in deze kleur te bestellen en niet in het grijs of zwart.
Dit komt misschien onduidelijk over, dus we nemen uw feedback mee ter verbetering.

Er staat inderdaad in de specificaties dat de simkaart een micro sim betreft. Elke klant heeft zo zijn eigen wensen bij een toestel. De meest relevantie specificaties worden bovenaan de website vermeld. Helaas kunnen we hier niet alle gewenste specificaties weergeven.

Mocht het probleem met de simkaart nog niet opgelost zijn, dan kunt u uw simkaart eenvoudig bij de desbetreffende provider omruilen voor een micro simkaart.

Heeft u verder nog vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

amf250963 11-05-2013

Ik maak al jaren prive gebruik van Iiyama monitoren naar volle tevredenheid. Keuze van het merk was dus al snel gemaakt.
In verband met wat minder zichtsvermogen (ouderdom?!) op zoek naar een groter model dus 27 inch geworden.
Monitorstore.nl is een van de vele websites van Coolblue. Bij Coolblue kan je zeer eenvoudig en snel iets bestellen. Je bent gegarandeerd van een snelle levering indien product op voorraad is, en dat is vaak! Ook de prijs was aantrekkelijk dus keuze snel gemaakt.

Over de monitor: goede kwaliteit, zeker waarvoor ik het gebruik (internet, programmering, tekstverwerking en sporadisch een spelletje).

Recent online gekocht, dus bereikbaarheid en after sales: geen beoordeling. De rest prima in orde.

Schuytgraaf 10-05-2013

Telefonische bereikbaarheid ivm vragen vooraf over het product was matig (wachttijd). Product was de volgende dag binnen, top!

mqms71 08-05-2013

Deze winkelketen (videocamerashop.nl) zet de maatstaf voor service.
Vanaf het moment dat je je product uitzoekt op 1 van fantastische websites van videocamerashop.nl, tot aan de levering aan huis. Vanaf het eerste moment na de aankoop wordt je als klant werkelijk nauwkeurig geïnformeerd over de status van je bestelling.
Uit eerdere aankopen kan ik melden dat ook hun aftersales een dikke 10 verdiend.
Een leerschool voor menig webwinkel.. groot en klein!

Leon Jansen 08-05-2013

Ik ben over Tabletcenter zeer te spreken.
De website is goed, zeer uitgebreid, helder en boordevol informatie.
De leveringen zijn snel (volgende dag) en de afhandeling is zeer correct. Ik word met sms én e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Ook in de winkel in Eindhoven ben ik heel prettig en vakkundig geholpen voor eerdere aankopen.
Als ik op vergelijkingssites als 'Kieskeurig' kijk, zoek ik altijd eerst Coolblue op en al is is er ooit en ander wat goedkoper, dan is dit toch mijn favoriet, omdat ik er in het verleden zo'n goede ervaringen mee had en omdat ik weet, dat ik hierop kan vertrouwen. Ik geef een dikke 10!

mqms71 08-05-2013

De service van deze winkel (en Cool Blue in het algemeen) is de absolute maatstaf voor hoe je online zaken behoord te doen.
Niet alleen is de website top, maar ook de aftersales.
Ik had in eerste instantie een ander product besteld, maar bij aankomst bleek het tasje toch te klein voor mijn camera.
Via facebook (facebook? jawel Facebook)laten weten dat ik het product wilde ruilen.
Effin in minder dan 48 uur had ik mijn nieuwe product in huis! (terug sturen GRATIS!).
Nog nooit in zo'n dikke 10 jaar online kopen heb ik zulk gemak en service meegemaakt. Daar kunnen andere winkels alleen maar van leren.
Ik zeg een dikke 10!

Jon 69 02-05-2013

Per email wordt je uitstekend op de hoogte gehouden middels orderbevestiging, verwerking en verzending. Order werd snel verwerkt en afgeleverd. Prima verpakking van het product. En dat allemaal voor een aantrekkelijke prijs.

popzie 01-05-2013

De bestelling is om 20.00 uur de deur uit gegaan en de volgende middag lag het pakketje al in de bus. Verder hanteren ze uitstekend concurrerende prijzen.

RRMB 01-05-2013

In lijn met mijn overige ervaringen met de CoolBlue bedrijven: netjes vooraf geadviseerd en prompte levering.

mobile8 25-04-2013

PDA shop is niet altijd de goedkoopste maar wel een zeer betrouwbaar adres om waardevolle zaken als smartphones aan te schaffen. Na slechte ervaringen met de goedkopere leveranciers (producten met Poolse garantie i.p.v. Nederlandse dus parallel import) en het moeilijk doen over retour betalen, heb ik mijn lesje geleerd. Goedkoop is duurkoop, je moet echt uitkijken met webshops. Sterke punten van CoolBlue en pda shop: Je kunt een gewoon telefoon nummer bellen als je vragen hebt (geen 0900 nummer)ze leveren snel, je krijgt een artikel met Nederlandse garantie en ze houden je goed op de hoogte van de levering zelfs met een sms bij versturen.

rondebruin 23-04-2013

Duidelijke website, prima informatie over de voortgang van de bestelling. Op tijd en volgens afspraak geleverd.

Frank04 23-04-2013

Duidelijke, overzichtelijke website; handige vergelijk functie om makkelijk een keuze te kunnen maken.
Zeer snelle levering, keurig verpakt.

L.Richter 23-04-2013

Website overzichtelijk,Prijs kwaliteit verhouding goed,extra toebehoren goed te vinden die bij een bepaalde aankoop horen,snelle afwikkeling bij aankoop en snelle levering binnen een dag, daarbij ook nog gratis verzending.
Van After Sales heb ik nog ervaring , krijg wel emails of ik tevreden ben over het gekochte product.

brilletje 23-04-2013

Zeer duidelijke webshop, snel je gezochte product vinden.
Bezorging zoals op hun site staat en goed verpakt
Product was zoals ik kon verwachten.
Informatie over product op de site was overzichtelijk en eerlijk.
Prima winkel. Snel. Goede aftersales . Een aanrader deze webshop.

Mijno1977 20-04-2013

Sporthorlogecenter.nl is een onderdeel van Coolblue. De sites zijn zeer goed opgezet en bieden veel informatie. Men heeft ook vaak filmpjes waarin de producten gedemonstreerd worden, dit is een nuttige toevoeging. De bestelling werd snel en correct geleverd (zonder leverkosten). De kans dat wij nog eens wat bij 'coolblue' kopen is dan ook zeer groot!

3October 19-04-2013

Snelle levering (1 werkdag).
Prima prijs (incl. verzendkosten)
Ruim assortiment.
Kortom, een aanrader. Dat geldt overigens voor alle webwinkels van Coolblue.

merijnvogel 17-04-2013

Al jaren trouwe klant van coolblue voor zo'n beetje alles waar een stekker aan zit. Camera's, stofzuigers etc.

Prima klantenservice die zelfs om 21:00 's avonds goed bereikbaar is via een normaal telefoonnummer. Wijzigingen doorvoeren, zoals dubbel aangeklikte items laten verwijderen of het aanpassen van het afleveradres naar je werkadres is geen enkel probleem.

Tot nu toe heeft coolblue altijd waargemaakt dat ze de dag na je bestelling afleveren en nog nooit moeilijk gedaan over aanpassingen of garantie.

Kleus 17-04-2013

Op dinsdag omstreeks 16.00 besteld en de daarop volgende dag om 12.30 uur geleverd. Perfect. Men doet wat men beloofd.

AGMB 17-04-2013

nu bijna een week het apparaat in bezit en genieten elke dag volop van de heerlijke koffie. nog nooit zulke lekkere espresso kunnen zetten als nu! maar ook voor gewone koffie een prima apparaat! we hopen er lang van te kunnen genieten!
De ene dag besteld en de volgende ochtend geleverd was echt top!

jeroen.bertus 16-04-2013

je krijgt van elke stap in het bestelproces een bevestiging, en de hele bestelling is perfect verlopen. Ook de bezorging door PostNL is prima gegaan.

Leendert van der Wiel 13-04-2013

Positief: duidelijke website, aantrekkelijke aanbiedingen van accessoires, betalen per credit card, duidelijke informatie over de status van de verzending, goed verpakt.

Tonio 2002 12-04-2013

Gewoon een erg goede webshop. Alles klopt wat ze beloven. Foute bestelling? Wordt kostenloos geannuleerd. Vlotte levering, kortom alles wat ze beloven doen ze.

plm.robben48 12-04-2013

's-Avonds bestelt,waarna ik via mail perfect op de hoogte werd gehouden van de voortgang van de levering. De volgende dag in de middag in huis. Er is niets aan te merken op Coolblue. Duidelijke website, goede en snelle levering. Chapeau!
Peter R.

j.bleekman 12-04-2013

Olympus SP-810UZ besteld zeer snelle geleverd perfect allemaal
en toestel ook heel fijn bedieningsgemak goed scherpe foto's en
filmpjes al met al een aanrader.

Lazaroms 10-04-2013

Overzichtelijke webshop met goede produktomschrijvingen en scherpe prijzen.
Bestelling op afgesproken dag bezorgd en zeer goed verpakt.
Bestelling compleet.

vermrijk 06-04-2013

Het product werd snel geleverd en zat goed verpakt.
Ik wilde nog een paar grotere opzetkammen bij-
bestellen, maar deze konden ze blijkbaar niet
leveren, want ik heb niets meer vernomen van ze.
Ik heb ze nu ergens anders besteld. Verder ben ik
tevreden, ook wat betreft de tondeuse, want die is super

fj berghuis 05-04-2013

vriendelijke en behulpzame telefoodienst.
perfecte aftersales na een misverstandje!
kortom mijn complimenten en ga zo door.
Met vriendelijke groeten, F.J. Bxx

omer_sezer 04-04-2013

Duidelijke website waar je alles makkelijk terug kan vinden, zeer snelle gratis aflevering zoals belooft netjes afgeleverd.

Ernestine Jansen 04-04-2013

Na een teleurstellende ervaring bij een andere webshop heb ik telefonisch mijn bestelling gedaan, nadat ik op de nieuwe en mooie website mijn keuze had gemaakt. Ik kreeg duidelijke antwoorden op al mijn vragen en de bestelling verliep uiterst correct en prettig. Het leveringsproces was uitstekend te volgen via mail en ontvangen sms-berichten van het transportbedrijf. De volgende dag al kon ik mijn nieuwe wasmachine gebruiken. Plaatsing en aansluiting op de eerste verdieping - evenals meenemen van het oude apparaat vanaf dezelfde verdieping - waren inclusief en vanzelfsprekend! Ik ben zeer tevreden.

Anoniem 02-04-2013

Printershop.nl kwam als voordeligste uit een vergelijkingssite.
Ik had de printer al gekozen op de HP website
Afhandeling en betaling was makkelijk/snel
Ik kon de aflever-dag in de week kiezen.
Levering stipt & compleet

Willie 66 02-04-2013

Prima winkel, snel geleverd.
Product is geheel naar verwachting.
Informatie over product op de site was overzichtelijk en correct.

marcokristelijn 02-04-2013

Coolblue adverteert met vandaag besteld morgen in huis, ik heb op donderdag 28 maart 2013 een vaatwasser besteld en nu nog steeds niet binnen. Klantenservice reageert niet of met standaard afscheep e-mails op mijn e-mails, als ik ze bel sta ik uren in de wacht, maar er neemt niemand op. waardeloos!

Vandaag 02-04-2013 nog steeds geen vaatwasser ontvangen en wederom geen reactie op mijn e-mails erover.

Herman - IVI Veenendaal 04-04-2013

U kunt deze machine ook kopen bij Mediagigant.nl, deze kunt u dinsdag 9 april dan geleverd krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 29-07-2013

Geachte heer Kristelijn,

Op 30 maart ontvingen wij van u het bericht dat uw vaatwasser niet was bezorgd. Toen is direct een onderzoek gestart hiernaar. Uit dit onderzoek bleek dat uw bestelling bij PostNL in het sorteerproces was blijven steken. Wij kunnen in het systeem terugzien dat uw vaatwasser uiteindelijk op woensdag 3 april bij u was bezorgd.

Zoals u zelf aangeeft was dit te laat. Daarnaast geeft u aan dat wij niet reageerden op uw e-mails en u afscheepten met standaard e-mails. Dit is absoluut niet onze werkwijze en we vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Omdat wij elke dag een beetje beter willen worden nemen we graag telefonisch contact met u op om hiervan te leren. We vernemen graag of u hiermee akkoord gaat.

pwhvanloon 02-04-2013

ik bestelde een andere twijfelde en het werd meteen per telefoon in orde gemaakt, met zelfde razendsnelle levering, prima

Ipn 01-04-2013

Dit was mijn eerste bestelling bij PDA. 's avonds na 22.30 heb ik mijn bestelling geplaatst. Omdat ik overdag werk heb ik er voor gekozen om de bestelling zelf op te halen bij een post-nl ophaalpunt. Daar zou ik het na 16.00 op kunnen halen. Maar het was er al om 13.30. Supersnelle levering.

vbsardjoe 30-03-2013

ik heb al zoveel spullen bij een van de coolblue webshops gekocht en ik had een grote harde schijf nodig.
's avonds besteld en de volgende dag al in huis.
je wordt goed op de hoogte gesteld van de voortgang van je bestelling.
echt een aanrader voor iederen die een harde schijf of iets anders zoekt

Cecile E. 29-03-2013

Fijne website, concurrerende prijzen, supersnelle levering!!
Ik ben dik tevreden en raad iedereen deze webwinkel aan!!
Super Cool Blue!

SjefK 28-03-2013

Weer een keurige afhandeling en stipte levering. Je wordt op de hoogte gehouden via SMS, mailtjes en dergelijke. Dag na bestelling is de printer geleverd.

Ronald1959 28-03-2013

Al heel veel online gekocht de laatste jaren, maar zelden zo'n nette en goede service meegemaakt als nu de eerste keer bij een bestelling bij Coolblue. Prima webwinkel.

lexkrosse 27-03-2013

1,5
Je kunt geluk hebben, dat had ik niet. Mijn telefoon vertoonde kuren, dus de telefoon teruggestuurd. Nu na 2 weken blijkt dat de telefoon kwijt is. Niet het probleem van pda, maar gelukkig kon ik, via track&trace bewijzen dat de telefoon daar is aangepakt. Nu twee weken verder zijn ze het nog aan het uitzoeken, en het kan nog wel even duren, vertelde een medewerker die ik na 3 kwartier aan de lijn kreeg. "Want het wordt druk met de Pasen".

angel0808 27-03-2013

duidelijk, goede service, snelle afhandeling. beloven wat ze zeggen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus Cool Bleu is zeker aan te raden

irenerooze 27-03-2013

Ik zou de volgende dag op vakantie met de auto en bedacht me dat het wel handig was om een autohouder te hebben voor mijn telefoon. Ik bestelde 's avonds om 23.30 uur en de volgende ochtend om 08.30 stond de postbode met mijn pakketje voor de deur. Ik wist niet eens dat het zo snel kon. De winkels waren nog niets eens open geweest. Geweldig!

Peanuts 26-03-2013

Duidelijke website, goede service en snelle levering. Uitstekend verpakt in een mooie doos van Coolblue (onderdeel van Digicamshop). Ik ben een tevreden klant.

J.H. Kramer 26-03-2013

Het is een duidelijke webshop, waar je gemakkelijk je gewenste product kunt vinden. Maar als ze je, op kieskeurig gevonden product niet hebben komt de website niet naar voren met een alternatief, zodat je toch bij de laptopshop uit kan komen. Bestellen gaat super! Alles binnen 1 dag in huis! Wel jammer dat ze ,toen ik telefonisch contact had opgenomen met vragen over eventueel bij te bestellen software, werd daar niet echt een duidelijk antwoord op gegeven. Toen zelf maar even gegoogled en kwam ik er wel uit. Ik wou n.l. de software voor office er bij, maar die was elders goedkoper dan in het accessoire pakket van de laptopshop. Daar deed de medewerker niet echt duidelijk over. Maar alles super verder!

leidumont 25-03-2013

Printer besteld, daags erna gelevrd.
Beviel niet, kosteloos geretourneerd.
Nieuwe besteld, weer snel geleverd.
Prima service bij de helpdesk, snelle levering, geen gezeur bij retourzenden. Super allemaal. Bedankt!

merallas 25-03-2013

Bestelling is prima afgehandeld. s'Avonds tegen elven besteld en inderdaad volgende dag apparaat al in huis. Mooie prijsstelling t.o.v. andere internet shops.

Ddlzkk 25-03-2013

Sinds kort lijken we bij alles wat we online bestellen bij een Cool bleu winkel uit te komen.
We zijn dan ook tevreden klant, goede service, snelle levering en een mooie en overzichtelijke website.
De stofzuiger die we bij Stofzuigerstore.nl hebben gekocht werd zowel hier op Kieskeurig.nl als bij Stofzuigerstore.nl als erg goed beoordeeld en tot nu toe zijn we zeer tevreden. Eindelijk eens een stofzuiger dat na 1x stofzuigen nog net zoveel zuigkracht heeft als aan het begin.

Jale 32 25-03-2013

Een Tefal wafelijzer bestelt,snelle levering echter artikel was defect.Na vriendelijke , goede en deskundige communicatie,gratis terugzending en onderzoek , werd twee dagen later een nieuw wafelijzer afgeleverd.Gedurende het gehele proces een uitstekende begeleiding per email en telefoon(geen duur 0900 nummer !!! een voorbeeld voor de hele branche ! Prima.

jannyt 22-03-2013

Heel fijn geholpen en nog beter werd mijn probleem opgelost en ook nog een leuk kaartje in de bus gevonden voor mij een TOPWINKEL

testpilot46 21-03-2013

Gewoon perfect.
Volgens website was besteld artikel voorradig.
Bleek dus niet zo te zijn.
Gelijk een telefoontje en tijdens de verdere gang van zaken via de mail op de hoogte gehouden.
En het artikel kwam slechts een dag later dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Helemaal goed.