Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GL 22-04-2017 Via de website gekocht

stop

Ik vind het gehengel naar complimenten en de eindeloze hoeveelheid mails over 1 bestelling echt stuitend en erg vervelend.

Officiele reactie van Coolblue 22-04-2017

Beste meneer/mevrouw,

Het is jammer om te zien dat u onze service als zodanig negatief heeft ervaren. Graag horen we op welke berichtgevingen u doelt, wellicht kunnen we hier lering uit trekken. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,"

ton 22-04-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

snelle levering en was de goedkoopste en daarom zal ik bij de volgende aankoop eerst bij coolblue op de site kijken.

Frank 22-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Levering was prima, voordat ik het wist stond alles op ze plek en was het aangesloten. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Cees 22-04-2017 Via de website gekocht

Alles geheel conform de afspraak en advertentiebeloften.

Super!! De snelle levering was geheel conform de afspraak, de prijs was concurrerend en de service uitstekend. Het product voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen. Een echte aanrader.

Aydin 22-04-2017 Via de website gekocht

Slechte service

2 x geleverd op zelfde dag ondanks dit vooraf geregeld te hebben. Van 8 tot 22 thuis moeten wachten.

Officiele reactie van Coolblue 22-04-2017

Beste Aydin!

We vinden het uiterst teleurstellen om te moeten vernemen dat het bezorgen van jouw bestelling zo negatief verlopen. Dat doet natuurlijk afbreuk aan het vertrouwen u in ons stelt. Daarvoor dan ook onze welgemeende excuses. We hopen dat alles uiteindelijk is op gelost. is dit niet het geval? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Jj 22-04-2017 Via de website gekocht

Snel koken dankzij Coolblue!

Nieuwe keuken gezet en daarbij van gas naar electrisch koken gegaan. Met pasen zaten we onder de 'pannen' bij onze ouders. De dag daarna moesten we weer zelf koken, en ja hoor.. de pannen die ik bij een andere winkel (huismerk) had gekocht werkten niet.
Gelukkig nog 1 BK pan die werkte.. deze dus bij Coolblue bij besteld en de welbekende volgende dag opgehaald bij een postnl punt.
We hebben nog wel lekker gegeten uit die ene pan..

Sandra 22-04-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze. Goede productomschrijvingen en door de reviews kan je beter een keus maken. Duidelijke overzichtelijke site en super snelle levering.

Ellie 22-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer vriendelijke bezorging wasmachine

Kon goed kiezen wat ik wilde op de website. Snelle bestelling. Goede en snelle bezorging van onze bestelde wasmachine.
Zeer vriendelijke bezorging door twee monteurs. Ik werd gewoon vrolijk van deze twee mannen.

MacAllen 22-04-2017 Via de website gekocht

Super customerservice, echt zo goed, een voorbeeld !!

Voor het eerst een probleem gehad met een product (of de box waar je de koptelefoon in stopt) een mailtje en paar goede vragen en binnen een dag opgelost. Daar kom je voor terug !

Manon 21-04-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam oostplein

goed geholpen op een drukke paasmaandag

Heel fijn dat jullie zelf op het internet kijken om producten te vergelijken die jullie niet zelf in het assortiment hebben.
Het betrof hier de vergelijking van verschillende Dyson stofzuigers.

Geerts 21-04-2017 Via de website gekocht

In 1 woord GEWELDIG!

Lijkt de Overtoom wel!
Snel, betrouwbaar.
Voor 24.00uur besteld, volgende dag in huis.
Klasse.
Hoe krijgen ze het voor elkaar!

Johanna Veerenhuis 21-04-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach, grote grijns bij mij!

Twee keer bestelde ik een telefoonhoesje, twee keer perfecte service, levering, verpakking etc.! Helaas gingen de hoesjes vrij snel stuk, maar dat is fantastisch afgehandeld door Coolblue, gisteren ontving ik een prachtig nieuw hoesje!
Én een handgeschreven ansichtkaartje, ondertekend door de contactpersoon, dat is écht leuk in deze digitale tijd!
Ik vind dit een superbedrijf, met het ondernemershart op de juiste plaats!

Thérèse 21-04-2017 Via de website gekocht

Een tweedekansje gekocht, maar zag er perfekt uit. Werkte ook goed. Ik ben blij met mijn aankoop. Ook heel fijn dat ik hem de volgende ochtend al kon ophalen.

Marion 21-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service, gebracht met humor

Ik kies voor deze winkel omdat ze hun belofte nakomen. De aankondiging per mail wanneer ik het artikel kon verwachten, bracht gezien de onverwachte humor een glimlach op mijn gezicht.

Mike 21-04-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Goeie service , snelle levering, vriendelijke bezorgers.
Zeer aan te raden, nooit problemen gehad.
In de winkel word je vriendelijk ontvangen en begroet.

Erna 21-04-2017 Via de website gekocht

Top wasmachine met perfecte service

Bij Coolblue geven ze een perfectie service en hebben een duidelijke webshop met betaalbare prijzen. Ik kan het iedereen aanraden.

Hanska 21-04-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Binnen de opgegeven tijd geleverd, echter was het afhaal punt maar tot 18.00 uur open (HEMA Boekel) dus de dag erop pas opgehaald, goed verpakt, en dus ook goed ontvangen,
kortom op verwachte datum opgehaald en ontvangen.

HugoNL 21-04-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het

Betrouwbaar, doen wat ze beloven en als het eens mis gaat geen smoesjes, maar goede service om het op te lossen.

Janz Piet 21-04-2017 Via de website gekocht

niet geleverd - heel erg laat geld terug!

OP woensdag bestel ik een duur product van 1150 euro. Deze komt echter niet aan, maar de volgende dag, maar mijn partner is op de bezorgdatum jarig, Ik geeft aan bij coolblue aan dat ik het geld direct terug moet hebben want (ook als dodelijk vermoeid) ik wil het pakje wel hebben. Mevr. Gaf aan u bent RABO ik ING, dus dat gaat wel even duren. Niet leuk maar prima, 1000 euro van mijn moeder geleend. Vrijdag nog niks. Coolblue geeft aan dat ze het pakket in goed orde willen ontvangen en dan komt het geld retour. Bedenk je dat ik geen pakket heb ontvangen het is direct te geannuleerd en nu krijg ik mijn geld pas over andre halve week terug, In een woord: schofterig, Waarom gaat hun zekerheid boven het mijne wil ik wel eens weten van de directeur Entrepreneur and CEO #Coolblue
Daarbij krijg je van alle medewerkers het zelfde zalvende mailtje....

j. zeelenberg 21-04-2017 Via de website gekocht

goede service

optijd gelevert jammer van mailtje dat ik niet thuis was en dat het pakje opnieuw word aangeboden ik heb allang ontvangen en in gebruik en werkt goed

Cisca 21-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en ontzettend snel ontvangen

Smiddags besteld en de volgende dag hing mijn tv al dus goede en snelle levering ben erg tevreden en zal in de toekomst zeker gebruik maken van jullie webshop, vriendelijke groetjes Cisca

Aiemit 21-04-2017 Via de website gekocht

Altijd service, voorbeeld voor elke webwinkel!

In verband met de aankoop van een nieuw huis veel besteld bij Coolblue afgelopen 6 maanden. Steeds blij verrast met de snelle levering. Twee keer ging er iets mis met de bezorging, beide keren de schuld van de bezorgdienst, maar Coolblue loste het beide keren goed op, waarvoor dank. Geweldige service en vrijwel de enige winkel die kan zeggen dat ze daadwerkelijk klantgericht zijn.

Gait 21-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering. Goede service.

's avonds besteld, 's ochtends in huis, vriendelijke service. De prijs is ook meestal wel scherp ;-)

Dick en Kitty Mulder 21-04-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Snelle, prettige en enthousiastme van de medewerkers bij de aankoop en levering van onze Siemens wasmachine. Service staat hoog in het vaandel bij Coolblue. Wat ons betreft een aanrader om te gaan webwinkelen.👍

H.Kerkheide 21-04-2017 Via de website gekocht

service geweldig, ben zeer tevreden

op woensdag besteld, en Donderdagmorgen al de postbode voor de deur. met het gewenste pakket, Dus dit is voor iedereen aan te raden

Devos 21-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Directe bestelling geen verzendkosten uitgebreide keuze lage kostprijs en Belgisch
Alles om tevreden over te zijn

SemeeseG 21-04-2017 Via de website gekocht

Eerste zakelijke bestelling: SUPER!

Reeds vaak bij coolblue besteld als particulier, maar nu voor de eerste maal als zelfstandige. Telefonisch contact opgenomen met 'Coolblue Zakelijk' en alle info gekregen die ik vroeg, ook door het volledige proces begeleid geweest (mijn account aanpassen naar zakelijk, extra info gekregen over een product dat niet duidelijk bij de specs stond). Product bestelde ik vroeger op een andere site, maar bleek nu toch goedkoper te zijn bij Coolblue zelfs incl BTW. Ik had eerder de vergelijking moeten maken...

Marc 21-04-2017 Via de website gekocht

Service 100% een aanrader dat is Coolblue

Snelle en betrouwbare service , transparant, Coolblue is een aanrader eens iets gekocht blijf je klant voor je volgende aankopen echt een topper

Edwin 21-04-2017 Via de website gekocht

Super, router op zondag gebracht!

Makkelijk zoeken, goede product omschrijving, zondag levering en binnen 24 uur. Kortom de perfecte winkel.

angelus1969 21-04-2017 Via de website gekocht

Doen (meestal) wat ze beloven

Bij CoolBlue doen ze (meestal) wat ze beloven; tegenwoordig steeds vaker een uitzondering helaas. Ze hebben niet altijd de beste prijs, maar over het algemeen wel een zeer goede service.

Ellen 21-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Gebeld met Cool Blue, nadat ik mijn keuze had gemaakt, maar nog wel enkele vragen had. Deze werden uiterst vriendelijk beantwoord en ik werd direct geholpen met het bestellen van mijn keuze: een Bosch wasmachine. Machine werd zo snel mogelijk geleverd, zonder problemen geinstalleerd door 2 vriendelijke jongens die keurig op tijd kwamen. Gelijk gestart met wassen zonder een enkel probleem. TOP

Daan 21-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle bezorging

Usability van de site is perfect, levering en service is ook niks op aan te merken. top! Snel besteld alle stappen zijn makkelijk te doorlopen en het was de volgende dag op de aangegeven tijd binnen..

Ben 21-04-2017 Via de website gekocht

Op internet is de prijs een belangrijke factor. Daarnaast moet je nergens heen. De volgende dag ligt het artikel in huis.

Fons 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Autoradio besteld, kreeg om 23.45 al een mail met de verzendbevestiging. Dag erna om 9.00 werd de radio al bezorgd. Prima service.

Lotte 21-04-2017 Via de website gekocht

Fantastisch service en vriendelijke personeel

Bijna 3 weken mijn laptop kwijt geweest, die ik heel hard nodig heb voor mijn studie. Inmiddels was ik heb bijna 3 weken kwijt en was ik ondertussen al 2x op de hoogte gebracht wat er met mijn laptop ging gebeuren. Nadat ik heb bijna 3 weken kwijt was ben ik gaan bellen wat inmiddels de status was van mijn laptop. Ik werd even in de wacht gezet en werd daarna vertelt dat ik het aankoopbedrag van mijn laptop terug kreeg. Daarna een mooie nieuwe laptop bestelt.

Bedankt voor de goede service en het vriendelijke personeel!

Willem 21-04-2017 Via de website gekocht

Tweede kans een uitkomst

Het fijne van coolblue is dat je mogelijkheid hebt een artikel als tweede kans met korting te kopen. Het artikel voldoet aan alle eisen en valt onder de normale garantie het is alleen een keer retour gezonden.

christianeh 21-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige ervaring, ruim aanbod en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site, makkelijke betaling, snelle levering.
Een zeer positieve ervaring. Aan te bevelen.

Michele 21-04-2017 Via de website gekocht

Excellent service

Ordered a Samsung A5 and it was delivered on time as promised. Really satisfied with the service provided.

Marijn 21-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op vrijdagavond om 23:00 iets bestellen en dan de melding krijgen dat je het de volgende dag om 16:00 op het postkantoor kan ophalen. Dan de volgende dag wakker worden en zien dat het pakketje al om 08:30 afgeleverd was. Ik natuurlijk erg blij, want nu kon ik meteen al van mijn nieuwe speaker genieten!

Hein 21-04-2017 Via de website gekocht

Geen bezorging!!

Helaas is het product niet op tijd bezorgd. Ten eerste wasde juiste bezorglokatie niet goed doorgekomen, meteen gemaild om dese aan te passen. Was helaas niet mogelijk. Toe. Konden we de bezorgtijd ook niet aanpassen voor de dag erop. Bezirger gemist, meteen bezorgtijd vadtgekegd voor de dag daarop.... helaas geen bezirging van pakketje. Contact gehad met cool blueom de volgende dag voor tien uur het pakjetje bezorgd te krijgen ivm vakantie, isook niet gelukt. Dat zijn een hoop #fail op een rij

Officiele reactie van Coolblue 21-04-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend jammer dat wij uw bestelling niet hebben geleverd op de afgesproken aflevermoment. Dit is absoluut niet de service die u van ons mag verwachten. Wanneer een afleverafspraak is ingepland, gaan wij er ook vanuit dat deze wordt nagekomen. Uiteraard willen wij graag voor u nalopen hoe de bezorging is verlopen. Zou u ons een e-mail kunnen versturen met het ordernummer? Dan kijken we direct mee en kunnen wij u eventueel voorzien van een oplossing.

U kunt een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

Coolblue.

Marianne Bouman 21-04-2017 Via de website gekocht

TOP bebrijf, komt al hun afspraken na !!!

Vanaf bestelling tot levering werden we op de hoogte gehouden via de email, met nog een telefoontje dat de bezorgers eraan kwamen, zelfs op 2e Paasdag werd onze nieuwe wasmachine op de 2e verdieping afgeleverd, gemonteerd, wasmachine aangezet om het vet uit de nieuwe machine te verwijderen en de oude machine weer meegenomen. Vriendelijke bezorgers en dan nog een mail over de werkzaamheid en tips over de nieuwe wasmachine. Daar kan een andere witgoed leverancier een voorbeeld aan nemen !!!

johan van der struik 21-04-2017 Via de website gekocht

Super servive

Eenvoudig het product vinden bij Coolblue. Recensies die bij de producten staan, zeer overzichtelijk. Coolblue levert de juiste producten voor een prima prijs en de service is top

Dimajobra 20-04-2017 Via de website gekocht

Ik ben eerst in de stenen winkel geweest en was blij verrast door de goede informatie. Op basis daarvan via de webshop een chromebook besteld.

coen 20-04-2017 Via de website gekocht

bestelt op de 2e paasdag en de andere dag in huis.

Betrouwbare winkel en snelle levering.
Het is een prima product de chromecast audio.
De audio kwaliteit is top.

Franssen 20-04-2017 Via de website gekocht

Toppie

Zeer correct en duidelijk . Levering op afgesproken tijd. Je word goed op de hoogte gehouden middels E mail en sms zeer prettig. Hebben in het verleden al eens een afwasmachine en een oven besteld . Dat was ook al ok.

Michiel 20-04-2017 Via de website gekocht

Online besteld; offline gehaald. Top.

Online het product besteld, daarna bij de winkel opgehaald zodat ik zelf kon weten wanneer ik het kon halen. De melder lag op mij te wachten, samen nog even besproken en in een paar tellen stond ik buiten.
Zo hoort het.

oonsGert 20-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon allemaal goed

Prima communicatie, overzichtelijke website met veel informatie, snelle levering en vooral correcte service.

Judith 20-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service, mooie laptop!

Prijs van coolblue is de beste wat betreft de laptops. Eerder ook al was en droogcombinatie bij jullie gekocht! Erg tevreden mee!

Ja 20-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Een uitgebreide keus en snelle afhandeling. Website is overzichtelijk opgezet. Zeker Aan te raden ..

Don C0x 20-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Via kieskeurig waar ik naar wasmachines zocht vond ik daar een link naar coolbleu waar ik verder zocht op de website naar een was machine. Daar vond ik direct CoolBlues keuze en daarna heb ik er een besteld.