Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Huppel1900 20-04-2010

Duidelijke website en bij bestellen geen extra kosten voor betalen met creditcard en geen verzendkosten. Ik heb een navigon PND bij ze beteld, niet omdat ze de goedkoopste waren maar vanwege de goede beoordelingen. En ik moet zeggen die hebben ze meer dan waar gemasakt. Ik diverse keren contact gehad met de klantenservice (kon Freshmaps niet activeren, probelemen met het eerste apparaat, daarna appraat omgeruild voor een ander model etc) en elke keer werd ik zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. De klantenservice is ook buiten kantoortijden goed bereikbaar op een normaal (niet 0900) telefoonnummer.

jwvelders 18-04-2010

Mijn koffiezetapparaat gekocht bij Koffiecenter.nl. Het is een overzichtelijke site en het is gratis geleverd.

Koffie smaakt perfect! Koffie thuis is echt lekker.

Ik vond het smsje dezelfde avond fijn. Zo kon ik ook de status van de bestelling volgen.

Nadelen heb ik niet gevonden.

trieske 10-04-2010

gisteravond om half 9 een bestelling gedaan en vanochtend om 10 uur zat ie al bij de post! en dat op vrijdag/zaterdag!!! ik vind het geweldig!

Ton Beek 07-04-2010

Bij de Laptopshop Eindhoven (men heeft ook een drietal winkels en behoort tot de Coolblue organisatie), een keurig verzorgde en overzichtelijke winkel met vriendelijke jonge verkopers, een notebook gekocht, de Samsung N135. Dit toestel werkte erg traag, zeg maar slecht, en dus na een week teruggebracht. Daarbij had ik tussendoor ook nog even contact gehad met een van de medewerkers van het hoofdkantoor te Rotterdam en ook daar werd ik prima te woord gestaan. In de winkel had men geen N135 meer op voorraad, maar binnen twee dagen werd mij een nieuw exemplaar toegestuurd. Ook deze werkte allesbehalve plezierig, dus ook weer na een week teruggebracht. Ik had inmiddels besloten dit merk notebook maar niet meer aan te schaffen dus kreeg ik probleemloos een creditfactuur. Daarbij ontving ik ter oriëntatie ook nog een computeruitdraai van een ander merk notebook. Kortom, ik werd heel plezierig geholpen.
Zaterdags had ik het toestel teruggebracht en op woensdag (er zat zelfs een tweede paasdag tussen!!), zag ik al het bedrag keurig bijgeboekt om mijn rekening staan.
Prima adres!

rutfi 05-03-2010

Bestelling was gedaan om 21:45 en het pakketje was volgende dag voor 12 bij mij thuis. Perfecte service.

De levering was in perfecte staat.

aaike100 26-02-2010

5,2
Waardeloze service, duurt veel te lang voordat je antwoord hebt op vragen, tenslotte wordt je afgewimpeld
met het verhaal dat het apparaat niet meer te repareren is, kortom waardeloze service.

hvm54 08-02-2010

Zeer overzichtelijke website. Als je iets hebt besteld, in mijn geval een gsm met abonn. wordt je teruggebeld om hetgeen je besteld hebt door te nemen zodat er geen foutje in kan zitten. Ook wordt een afspraak voor afleveren gemaakt. Je krijgt ook een smsje als het toestel wordt verpakt en nog één als het pakketje verzonden wordt. Prima service dus. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen.

PieterJellema 01-02-2010

6,5
Besteld: Karcher SC1122

De website is goed overzichtelijk. Toevallig was het door mij gewenste artikel op voorraad. Deze heb ik de volgende dag afgehaald.

Bij thuiskomst, bleek een van de doeken niet in de doos aanwezig te zijn. Bovendien zaten de extra onderdelen los in de doos. Nu heb ik eerder iets bij een van de shops van Coolblue besteld (een fototoestel) en deze was duidelijk tweedehands: geen accu, alles los in de doos etc.

Nu over de doek. Ik heb meteen een mail gestuurd met daarin mijn klacht. Een reactie krijg je snel terug, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik heb de stoomcleaner ondertussen 3 weken in huis en hij is nog steeds niet compleet. Het heeft twee weken geduurd voordat ik een inhoudelijke reactie kreeg, waarin men aangaf dat het artikelnummer niet zou kloppen. Ik heb bij de klacht aangegeven om welk artikel (naam) het ging.

We wachten maar weer verder, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Ze hebben nog een week en anders gaat de cleaner maar weer terug.

Overigens mag deze reactie, inclusief naam en email-adres naar de winkel gestuurd worden.

Bart073 25-01-2010

6,2
Site ziet er prima uit, telefoon wordt snel opgenomen, maar helaas ze kunnen je veelal niet helpen. Nu al 2 slechte ervaringen met Coolblue. Ondanks de belofte van Sander Kouwenhoven (manager klantenservice) dat men werkt aan verbetering is hier één jaar later niks van te merken. In tegendeel, de aftersales verloopt nog steeds met horte en stoten. Apparaat moet 3x opgestuurd worden en is nog niet gerepareerd.

Panasonic scheerapparaat gekocht, helaas na aantal maanden defect dus teruggestuurd onder garantie. Apparaat komt na een maand ongerepareerd terug, dus weer teruggestuurd, na weer een maand komt het apparaat wederom defect terug. Dus wederom apparaat terug gestuurd met verzoek tot creditering (retour 193290)

Omdat ik in de tussentijd mijzelf toch moet scheren heb ik een Braun via Shavershop gekocht, waarbij het de bedoeling was om, wanneer de Panasonic Shaver gerepareerd was de Braun terug te sturen naar Braun met behulp van de 2 maanden op proef actie. Niet echt netjes, daarvoor is zo’n actie niet bedoeld, maar Shavershop wilde mij niet voorzien van een tijdelijke shaver. Nu was het gebruik van de 2 maanden op proef actie van Braun geen probleem geweest, zij het niet dat Shavershop mijn reparatie niet binnen 2 maanden kan afhandelen.

Dus situatie uitgelegd en gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen van de Panasonic shaver (zodat ik de Braun kan houden) want anders dan moest ik uiterlijk 23 jan 2010 de Braun terugsturen om gebruik te kunnen maken van de 2 maanden op proef actie zodat ik uiteindelijk niet en een Braun en een Panasonic shaver zou hebben. Nou waarschijnlijk kreeg ik mijn geld terug, maar helemaal zeker was het niet. Advies van de helpdesk van Shavershop:

- Koop nogmaals een nieuwe Braun shaver via onze webshop en stuurde de eerste Braun vast retour naar Braun. Dan heeft u in iedergeval nog een shaver zodat u zich kunt scheren, als de reparatie van de Panasonic is afgehandeld stuurt u de tweede Braun shaver weer terug naar Braun onder vermelding van de 2 maanden op proef actie.

Kortom ik moet dus 2x een shaver kopen en terugsturen naar de fabrikant Braun onder de noemer 2 maanden op proef actie, zodat Coolblue/Shavershop nog vrolijk even de tijd mag nemen – inmiddels al ruim 2 maanden – om de reparatie te bewerkstelligen. 1x vind ik al niet netjes, laat staan 2x, dus ik heb mijn Braun shaver gehouden en met de helpdesk afgesproken dat ik er dan vanuit ging dat alles in orde kwam en ik mijn geld van de Panasonic shaver terug zou krijgen. De helpdeskmedewerker (Laila had dit overlegd met haar manager Donato en zij zouden aandringen op creditering). Nou dan ga je er als klant vanuit dat het in orde komt, maar helaas. Ik hoorde maar niks, dus weer gebeld en wat blijkt. Ik krijg dus niet mijn geld terug en zit nu dus met 2 shavers. Bedankt voor de bagger service Shavershop/Coolblue!

winkel12 22-01-2010

Duidelijke site eerlijke informatie, binnen 5 uur reachtie op een mail. Snelle levering, je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

miwebcy8r 17-01-2010

2,5
Op 30 dec. product besteld en betaald.
Bericht gekregen dat het op 4 jan. verstuurd zou zijn. Tot op heden (17 jan.) nog steeds niets ontvangen.
Op mailbericht krijgen we geen reactie en telefonisch is het bedrijf moeilijk te bereiken. Een hele ochtend bellen (op het tijdstip dat staat aangegeven) heeft geen gehoor opgeleverd.

JaapW80 14-01-2010

Na lang wikken en wegen heb besloot ik rond de jaarwisseling van 2009/2010 een nieuw objectief aan te schaffen voor mijn Canon 350D.

De keuze viel op de alom geprezen Canon 17-55mm 2.8 IS USM.

Via Kieskeurig kwam ik eerst uit bij Foto Konijnenberg en Kamera Express, maar bij beide zaken was het objectief niet op voorraad.

Toen pas viel mij Digitale Warehouse.nl op. De site komt niet echt heel erg overzichtelijk over, maar ze hadden een scherpe prijs en zaten ook nog eens een keer in de buurt voor mij (Amsterdam Osdorp).

Ik heb het objectief opgehaald en meegenomen naar huis. In de eerste week na aanschaf veel getest, maar eigenlijk was ik enorm teleurgesteld. De lens was wijd open op mijn body gewoon niet scherp.

Dus, terug naar de winkel, hopend op een goede aftersales. Dan pas kom je erachter hoe goed een winkel echt is.

Dat bleek enorm positief uit te vallen. De verkoper snapte mijn probleem en begreep dat je bij een dermate duur objectief gewoon het vertrouwen wil hebben dat je een goede versie van het objectief hebt. Hij heeft zonder problemen het objectief geruild voor een ander exemplaar. Die werkt naar behoren.

Het viel mij enorm mee en dat is een groot compliment voor Digital Warehouse. Aan mij hebben ze een blijvende klant. Als dank heb ik meteen een 430EX II flitser meegenomen. Zo help je elkaar dus!

Digital Warehouse.nl is voor mij dus een goede winkel. Redelijk scherpe prijzen, goede klantvriendelijkheid, het is er rustiger dan bij andere shops én ze geven goede service.

Gea1945 08-01-2010

IK heb mijn panasonic lumix dit jar bij digicam gekocht en afgehaald.alles werd prima uitgelegd met veel geduld. Later heb ik nog een macro-lens besteld en daarover kreeg ik keurig bericht per mail.

puntv000 03-01-2010

Mijn bestelling werd perfect afgehandeld, zowel per e-mail als de aflevering (om 19.30 besteld, de volgende morgen om 10.00 uur in huis!)

belgjemmfr 31-12-2009

Hebben een xbox360 gekocht en via ideal betaald, had alleen de verkeerde aangeklikt wilde die met een spel erbij en kwam er te laat achter, heb ze meteen opgebeld, moest de volgende ochtend terugbellen en nadat ik een beetje had bijbetaald werd alles meteen verstuurd, toen bleek 1 controller kapot en dit werd allemaal heel snel en correct afgehandeld en moest de kapotte ook niet retour sturen. Snelle en goede service en een winkel waar we zo weer wat zouden kopen.

pjork 27-12-2009

Na meerdere bestellingen blijkt dat dit echt een van de betere winkels is.
Ook na de aanschaf vriendelijk een hulpvaardig.
Recent kocht ik een Archos 5 IT met een extra accessoire waarvan ik een 30 minuten na de bestelling spijt van had.

Gebeld en en mijn verhaal gedaan. De volgende dag lag mijn bestelling op de voordeurmat. En het was helemaal goed gegaan. Het accessoire was van de bon gehaald en 2 dagen later was het teveel betaalde terug gestort op mijn bankrekening.
(ik had de rekening voldaan met ideal)

Bij een eerdere bestelling had ik lopen knoeien met de update van de firmware van mijn creative MP3 speler.
Mijn schuld dat het appraat niet meer werkte!
Ondanks dit, eerst per telefoon en email alles gedaan om mij te helpen.
(ik vertrok binnen een week naar het buitenland voor langere tijd)
Toen dit niet lukte, opgestuurd naar de MP3shop en is daar door een medewerker weer voor elkaar gemaakt.
Kosten € 0,00 en de verzendkosten terug betaald door de MP3shop.

Een prettige en betrouwbare winkel.
Zo een waar ik blind op durf te vertrouwen.

aavanputten 16-12-2009

2,8
PDA Shop doet het vooral leuk qua marketing. Als je er echter iets koopt dat niet werkt, gaan ze uit van het principe "niet goed, geld weg". De telefonische helpdesk doet allerlei toezeggingen die ze niet nakomt. Het zijn meestal studenten die weinig kennis hebben van de producten die ze verkopen. Defecte producten worden niet teruggenomen en de kosten van terugsturen en in/uitbouw worden ook niet vergoed. Je blijft dus zitten met een duur product waar je niets aan hebt. Al met al een winkel om te mijden. De klantenservice is onkundig en ronduit onbeschoft. Hun manager, Sander Kouwenhoven, krijg je nooit aan de lijn. De directeur van het moederbedrijf Pieter Zwart won ooit als internetmarketeer de prijs van ondernemer van het jaar. Marketing is hij goed in, maar het succes is dit bedrijf naar het hoofd gestegen.

bethere63 10-12-2009

Zeer duidelijke website. De aanbieding van de XBOX 360 met 8! games was de goedkoopste van alle websites. Toen er 2 uur na mijn bestelling nog een extra game bij het pakket erbij was gekomen, was een telefoontje voldoende. De game werd kosteloos erbij verstuurd. Je kan tot 22:00 uur bestellen, en de volgende dag is het in huis!

Zeer correct en snel behandeld voor een zeer goede prijs. De beste webshop waar ik tot nu toe een bestelling heb geplaatst!

veryfrank14 04-12-2009

Printercartridge HP 351 XL color besteld voor mijn vrij nieuwe HP C4580. Was maar 34 euro i.p.v. ongeveer 38 euro bij de meeste andere winkels. Geen verzendkosten hoeven te betalen. Volgende dag werd ie al bezorgd. Afhalen had gekund. Woon niet ver van Eindhoven. Later op die avond vond ik nog WEL een goedkoper adres, maar ik kon de bestelling NIET meer terugdraaien(naar mijn idee tenminste/zal misschien wel hebben gekund, maar door snelheid van levering zou dit probleem kunnen zijn geworden.
Gisteren ben ik in de Coolblue winkel in Eindhoven geweest om iets anders(scheerapparaat) te gaan kopen bij een ander onderdeel van deze winkel-"keten". Alles met shop.nl erachter. In dit geval shavershop.nl

Veryfrank14 04-12-2009

Ophalen/kopen in Eindhoven bij EEN van de 3 winkels van COOLBLUE van scheerapparaat Braun 360 - 3. is goed verlopen. Ook veel andere winkelformules van Coolblue in zelfde pand. Heb via internet bij deze firma pas geleden ook online een inktcartridge voor mijn HP-printer besteld verliep ook prima en snel. volgende dag al in huis.
Prima winkelformule, ze hebben ECHT alles daar!!!!!

peter1234567891 03-12-2009

4,3
Helaas laat de nazorg duidelijk te wensen over. een gekochte screenprotector van €18,- is aangebracht door een medewerkervan de winkel, daar deze niet goed hechtte is door hem een aantekening gemaakt op de kassabon dat ik deze mocht omruilen als het erger zou worden. na 3 maanden, toen ik toevallig in de buurt was om deze om te ruilen en de folie er inmiddels niet meer uit zag , gaven ze helaas niet thuis. vervolgens werd ik ik de winkel ook nog op een zeer onvriendelijk wijze te woord gestaan.

jorieke81 27-11-2009

Deze winkel is erg compleet met zijn informatie. Je kan met de keuzehulp het enorme aanbod verfijnen naar een aantal modellen die je ook nog eens kunt vergelijken. Zodra de keuze 2 modellen betreft kan je de specs vergelijken of de tekst bekijken, waar je gebruiksinformatie vind, zodat je uiteindelijk zonder twijfel het juiste model kiest. Ik had mijn Canon Powershot SX200 de volgende dag al in huis. En wat bleek: Het is precies wat ik er van had verwacht. Ik ben, na een reis van 6 weken, erg enthousiast over deze camera. Ik ben zeker van plan om nog meer producten op deze site of de andere sites te kopen. Want ik weet zeker dat hun informatie en levering betrouwbaar is.

robrd 19-11-2009

Super snelle levering. Bestelling de volgende dag nl. al in huis.
Had 1 defect en gebeld en volgende dag nieuwe artikel in huis. Zijn goed bereikbaar en heel correct aan de telefoon en alles is goed te volgen via email

Toppertje 07-11-2009

4,5
Wij hebben een mobiel daar gekocht waar de achterklep niet goed van was. Gelijk de dag nadat we hem binnen hadden moeten terug sturen en na bijna 2 weken kreeg ik de telefoon weer eindelijk terug met een nieuw klepje.
Nu zitten we nog steeds te wachten op onze lader voor in het stopcontact want die waren ze vergeten in de doos te stoppen. We zitten nu al 1 maand te wachten en we bellen en mailen en krijgen dan in eens een thuislader voor een Nokia i.p.v. een Samsung.
En nu vandaag nog steeds geen goede lader ontvangen.
Dus een hele slechte service...koop daar niks!

mjeijsman 02-11-2009

Super: 's avonds om 21.45 uur besteld en de volgende dag werd het keurig afgeleverd op het aangegeven adres. Alles prima in orde. Dat is pas service!

roth911 20-10-2009

Ik heb bij Digicamshop.nl vorige week vrijdag een Canon EOS 450D besteld.Omdat
ik de Canon de volgende dag nodig had s'avonds om 21.30 besteld. Zaterdag om
9.20 in huis. Sneller dan dit kan gewoon niet.

Ik kwam er niet helemaal uit met het installeren van de bijgeleverde software
dus de klantenservice gebeld op zondag.
Ik werd goed te woord gestaan en was binnen enkele minuten weer aan het werk.

Ideaal dat deze klantenservice ook op zondag bereikbaar is. Digicamshop.nl gaat
mij vaker terugzien!

Ik was al tevreden over de service van de webwinkels van Coolblue
(www.coolblue.nl), maar digicamshop.nl laat helemaal zien hoe het moet!

mtthw 19-10-2009

Supersnelle reactie op e-mails, alles wat op de site vermeld staat komen ze na
(binnen 2 uur terugbellen bij bestelling van gsm+abo voor een afleverafspraak).
Vrijdagavond rond 20u besteld, de volgende ochtend om 8u gsm+SIM kaart bezorgd.
Supergoed geregeld!

aaltje58 28-09-2009

Keurig in een woord(overzichtelijke site,bereikbaarheid per telefoon en email
uitstekend, bestelling binnen 24 uur); ik wilde na de aankoop een BTW factuur.
Geen probleem, binnen een 1/2 dag per email.

mevr. j. dikmans 24-09-2009

Ik had drie games besteld. Alles is netjes geleverd. Wel is het in twee
verzonden omdat een spel een langeren levertijd had, dat had voor mij ook in
een keer gemogen. maar ja nu kon ik wel alvast spelen.Ik had waarschijnlijk
iets minder verzendkosten betaald. Jongens zijn correct en mailen snel terug
als je een vraag hebt. Ze doen echt je best te helpen als je iets niet kunt
vinden.

Kieskeurig_fan 14-09-2009

Prima winkel. Ik werd goed te woord gestaan en geholpen. Je kunt tevens in de
direkte omgeving gratis parkeren. Mooie en duidelijke website en is op gebied
van mobiele telefonie voor mij in ieder geval de goedkoopste geweest.

Rik17 12-09-2009

Bij aankoop wordt je nog vriendelijk te woord gestaan.
Maar als je vervolgens met een defect toestel 1 week later aan de balie staat
veranderd ineens de stemming en wordt er een simpel verteld dat je met je
probleem maar naar je gsm provider moet gaan, terwijl je daar live staat aan te
tonen dat het probleem in de telefoon zit.
Dit was de eerste maar ook direkt de laatste keer dat ik een toestel bij deze
zaak heb gekocht. De brutaliteit en ongeintresseerdheid heb ik zelden zo gezien

aaddj 09-09-2009

Goede winkel. Snelle levering en goede service.
Telefoon na enkele dagen defect, maar snelle afwilkkeling van zaken. Zeer snel
een nieuwe telefoon gekregen.

weet 08-09-2009

Kort na aanschaf is de stekker van de brodit holder stuk gegaan. Zonder omhaal
heb ik de holder kunnen retourneren en een paar dagen later een nieuwe
toegestuurd gekregen. Een onderdeel van de mountset zat op de door mij ter
reparatie ingestuurde brodit holder, waardoor de mountset incompleet was. Een
telefoontje naar de pda-shop was voldoende om een paar dagen later kostenloos
ook een nieuwe mountset te ontvangen. Een dikke duim voor deze service.

zwevenisleven 08-09-2009

Zeer tevreden, over de telefoon een mandje met mijn bestelling klaar gemaild,
hoefde alleen maar goed te keuren en ja hoor netjes binnen een dag afgeleverd
en mail over de afwikkeling gekregen. Ook de sms'n waarin je kan volgen wat er
met je bestelling is, zijn leuk en handig.

Paul R 26-08-2009

Had een camcorder besteld bij Bol.com. Heb een vooruitbetaling (meest veilige
betalingsvorm op dit moment) gedaan, waarbij Bol.com er 5 (!) dagen over doet
om tot acceptatie over te gaan, daarna bleek dat ze de camera niet meer konden
leveren; ben je precies een week verder. Mijn suggestie om iets te doen aan de
bijzonder lange acceptatietermijn van 5 dagen werd tot 5 keer toe met een
standaardreactie verdedigd.
Daarna camcorder bij Digicamshop besteld: binnen 2 dagen in huis! Complimenten!

jutta 25-08-2009

Snelle bezorging. Door middel van emails word je goed op de hoogte gehouden.
Retourneren gaat ook goed. Enige minpunt daarbij is dat je zelf de
verzendkosten moet betalen.
Veel exra informatie over product ook op de website te vinden.

rbalkema 01-08-2009

Goede heldere site.
Relatief lage prijzen en , heel belangrijk, daarbovenop géén verzendkosten!
Makkelijk betalen met I-Deal.
Voor de levering kan je zelf een dag aangeven.
Ik kreeg een sms-je dat het product was ingepakt en daarna een mail dat het was
verzonden. En inderdaad, het werd precies op de gewenste dag geleverd! Alleen
de TNT-tracker werkt van geen meter maar daar kan dit bedrijf natuurlijk niks
aan doen.

Mijn eerste ervaring met deze shop is prima.

Frank0418 09-07-2009

4,3
Ik heb gebeld of ze een hp laptop op voorraad hadden en deze laten reseveren
zodat ik deze af kon halen in
Rotterdam. In Rotterdam aangekomen blijkt het apparaat toch niet op voorraad te
zijn!!! Ik heb hiervoor 1.5 uur heen en weer 1.5 uur terug moeten rijden.
Antwoord, dat is pech hebben maar je kunt van ons een gratis muis krijgen. Je
snapt natuurlijk wel dat je hier knap ziek van wordt.

peet60 06-07-2009

Goed en correct

Ton1981 04-07-2009

Heb nu een aantal keren spullen voor mijn digitale camera aangeschaft bij
Digicamshop en ben zeer tevreden over alles. Dit bedrijf heeft alles tot in de
puntjes goed verzorgd. Goede prijzen, een groot assortiment, goede
beschikbaarheid en allemaal Nederlandse modellen. Qua aftersales heb ik een
keer een ervaring gehad en ook deze was uiterst positief. Het bedrijf houd je
goed op de hoogte en stuurde binnen een week een gloednieuw exemplaar van de
gekochte lens retour. Een woord...hulde!

rbudding 02-07-2009

4,2
Hele slechte winkel, typische geval van doen alsof er voorraad is en je laten
bestellen plus betalen. Maar ja, ik ben geen bank, ik wil gewoon de bestelling
ontvangen zoals op deze site beloofd wordt! Jammer, vermijden dus deze club!

poerieja 02-07-2009

3,5
Voor de bestelling gaf de webwinkel aan dat het product in voorraad is,
achteraf (na betalen) bleek dat het product toch niet op voorraad is.
Ik zit al weken op mijn product wachten. Geld terugkrijgen is geen optie.

louis bogers 27-06-2009

2 produkten voor mijn TomTom besteld.Prima snelle en keurige levering.Heb ook
nog telefonisch en per e-mail contact gehad en zij doen hun uiterste best,zijn
vriendelijk en behulpzaam.Bij sommige artikelen mag best een uitgebreidere
beschrijving staan b.v. qua formaat en gebruiksvriendelijkheid.Ik heb een
sunprotector gekocht en die past nu niet meer in de tomtom case.Zij hebben er
ook geen passende case voor dus iedere keer de ssunprotector er maaar weer op
zetten en afkalen

BobvdB 17-06-2009

Nette, overzichtelijke site met leuke cominatie aanbiedingen. Bestellen voor
22.00 uur en bestelling komt keurig de volgende binnen. Altijd geod verpakt,
zending is goed te volgen.

mattie2629 16-06-2009

5,8
mooie website, wel wat problemen mee gehad, uiteindelijk goedgekomen

J_O 10-06-2009

super zaak! groot assortiment, overzichtelijk gepresenteerd en snelle levering
van producten. Word tevens goed op de hoogte gehouden van statusveranderingen
van de order. Top!

hannes1966 10-06-2009

5,2
Ben zeer ontevreden over de manier waarop in de winkel in Eindhoven ben
benaderd. Ongeinteresseerd, cynisch, spottend. Erg klantonvriendelijk. Heb
uiteindelijk hen mijn order niet gegund. Ben daarna bij andere winkel
carkitstunter.nl terecht gekomen en zij hebben in alle opzichten en aan mijn
verwachtingen voldaan. Vond dat uitzonderlijk.

GJvL 03-06-2009

Prima website.
Niet altijd de goedkoopste, maar de kwaliteit van Coolblue maakt dat wel waard.

vedro 25-05-2009

Top site, levering binnen 24 uur, veel keus en vrij goede prijzen.

naam86 14-05-2009

Na het plaatsen van een bestelling wordt je keurig op de hoogte gehouden en
weet je precies hoever het met je bestelling staat. Ook een klacht na ontvangst
van het bestelde product wordt supersnel afgedaan en tot volle tevredenheid
opgelost. De informatie over het product is duidelijk en voor iedereen te
begrijpen, geen moeilijke technische termen maar gewone spreektaal. De
bestelling wordt ook nog gratis bezorgd op het gewenste adres. Wat wil een mens
nog meer.