Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wendy 22-04-2021

Er waren rioleringswerken in de straat waardoor auto´s niet door konden. De koerier is te voet gekomen door de aarde om de bestelde printer af te leveren. Top service!

Jules 22-04-2021

Aanbod +service (een minimaal aantal karakters opleggen is, mijns inzien, zinloos!)

Suleyman 22-04-2021

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. De prijzen van producten zijn altijd goed, vaak zelfs goedkopen dan elders. Ook de service is heel goed en de bestelling is binnen één of twee werkdagen thuis.

Ik heb persoonlijk telkens een goede ervaring gehad en zal in de toekomst ook de site bezoeken voor mijn electronics etc.

Berten 22-04-2021

Perfecte service en prima product van gerenommeerd merk aan prijs kwaliteit.

Peter Dsp 22-04-2021

Bestellen was heel gemakkelijk. Heel vlotte levering en installatie. Zeer vriendelijke kerels !

Helene 22-04-2021

Favoriete winkel als ik iets moet bestellen!
Zeer stipt qua levering en steeds heel vriendelijke mensen aan de deur gehad!
Ooit eens problemen gehad met een toestel en ik werd heel snel en goed geholpen!
Betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk!
TOP

Fabienne 22-04-2021

Site is zeer gebruiksvriendelijk. Door de vergelijkingsmodule heb ik het juiste product kunnen kiezen

Liesbeth 22-04-2021

Snelle levering, netjes verpakt. Goede uitleg en keuzehulp voor het kiezen van de juiste stofzuiger. Rekening gehouden met de coolblue aanbevelingen

RS 22-04-2021

Eerlijke prijzen en altijd een snelle en correcte levering bij coolblue! De shop is ook handig in gebruik, zeker als je verschillende producten met elkaar wil vergelijken 👍

Jordi 22-04-2021

Snelle levering, maar vooral goeie after sales service, gewoon binnen wandelen en zij doen de rest!

Sam 20-04-2021

Wanneer op zaterdag besteld zondag al mogen ontvangen.
Super service en alles was in orde. Niets op aan te merken.

JGRS 20-04-2021

Wasmachine eenvoudig besteld en heel snel geleverd en geïnstalleerd. Vriendelijke service. Alles precies zoals gewenst

marc 19-04-2021

correcte hulp bij de on-line bestelling.Afhandeling ging snel ,en het product was s'anderendaags vriendelijk afgeleverd.

RS 19-04-2021

Cindt 19-04-2021

Alles is zoals omschreven
Steeds op tijd geleverd en netjes verpakt.
Ook de bomlunicatie is super vlot

Jordi 19-04-2021

Christiaan Goetgeluck 19-04-2021

Alles klopt perfect: de eigenschappen van het bestelde product, de bestelling zelf, de betalingswijze en de levering.
Héél efficiënte werking en zeer professionele handelswijze.
Alsook heel vriendelijk en dienstbereid voor toelichting bij het gewenste product.
Ben uitermate tevreden.
Met vriendelijke groeten,

Kim 19-04-2021

Wij zijn heel tevreden van coolblue.
Bijna al onze elektrische apparaten komt van bij coolblue.
Je hebt er altijd een goede, lage prijs.
Vlugge en goede levering, het product is goed verpakt en wordt geleverd zonder beschadigingen.
Ook als er iets geïnstalleerd moet worden, wordt dat goed gedaan met de nodige, verstaanbare uitleg, de verpakking en oud product wordt terug meegenomen zodat je als klant er geen problemen mee hebt.

Kris 19-04-2021

Super service en gemakkelijk bestellen. Gewoon klik klik klik en gedaan. Een voorbeeld!

Diana 19-04-2021

Ik bestelde op vrijdagmiddag en er werd levering beloofd de volgende dag op zaterdag. Geloofde ik niets van. Maar ik kreeg een bericht dat tegen de middag zou worden geleverd, na nog een sms'je. En inderdaad, precies op tijd klonk de bel. Pakje voor de deur, de persoon die leverde stond met mondkapje op enkele meters afstand. Goed hoor!

inge C 19-04-2021

schandalig slechte service.
We kopen online voor 350euro met cadeaucheques. Door een interne fout wordt de bestelling niet gereleased. Nochtans bevestigen ze dat alles is betaald met de cheques. Ze kunnen dit niet voor ons oplossen en ze dwingen ons 8 dagen te wachten ofwel opnieuw te betalen. Afzetterij. ze hebben hun administratie niet op orde en de klant moet ervoor boeten. Al 3 x contact gehad met klantendienst. Geen hond die het wil oplossen. "U moet wachten tot adminstratie uw geval behandelt". wat een service zeg. Nooit meer .

Sarah S. 18-04-2021

Robotstofzuiger besteld en deze werd de volgende dag meteen al geleverd. De uitleg bij het product hebben me uiteindelijk overhaald om het te kopen. Ook na het bestellen werd ik op de hoogte gehouden van de leveringstermijn. Fantastische service dus en ik ben bovendien supertevreden van mijn Ecovacs die ik bovendien niet zomaar overal kon aanschaffen. Top!

Lina 18-04-2021

Fijn dat je via sms gecontacteerd wordt met het uur van levering.
Er werd geleverd met de fiets, iets wat ik zeker een meerwaarde vind!
Vriendelijke bezorger + dag na bestellen geleverd. Helemaal top dus.

Kenzi 18-04-2021

Goede website, makkelijk te vinden wat ik zoek. Ook een goed aanbod aan “tweedekans” producten. Altijd op tijd geleverd en goede klantendienst. Go to website voor elektronica.

Princen Bea 18-04-2021

snel gevonden wat we nodig hebben door de duidelijke website en geleverd zoals bevestigd bij aankoop