Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mieke van Lith de Jong 26-01-2018 Via de website gekocht

Een super winkel !

Prettige en duidelijke winkel en een hele goede service!
Ook telefonisch word je duidelijk en heel vriendelijk te woord gestaan.

Matthijs 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goedkoop, goed product

Duidelijke website met veel informatie, producten tegen bodemprijzen en supersnelle levering. Alles wat een consumentenhartje begeert:-)

N Snijder 26-01-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Universele laptoplader. Ik kwam er zelf niet uit en heb de winkel gebeld. Een hele aardige meneer heeft me super geholpen en mijn laptop is weet vol van accu.
Dank jullie wel

Rene 26-01-2018 Via de website gekocht

Top

Fijne website op te surfen, snelle levering en duidelijke mededelingen omtrent productgegevens en superupdates over levering via mail en sms

Aije 26-01-2018 Via de website gekocht

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Prima ondersteuning bij selectie. Duidelijke en eerlijke info. Prima levering. Je mag dat eigenlijk gewoon vinden maar het blijft bijzonder als dat ook daadwerkelijk gebeurt!

Ben 26-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en geweldige service

Heb je zelf iets fout gedaan ook dan voor Coolblue geen enkel probleem. Problemen bij aflevering worden ook altijd naar tevredenheid opgelost. Ervaringen van een trouwe klant.

Klopper 26-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Tsja Coolblue... wie kent ze niet... snelle levering, duidelijke website en geen "gedoe" mocht iets niet bevallen. Topper in webshop land!

Claudia 26-01-2018 Via de website gekocht

Meer dan aangenaam verrast

Normaliter gaat mijn voorkeur uit naar lokale winkeliers omdat die echt hun best voor je doen in het oplossen van jouw vraag. Omdat mijn pc gecrasht was, moest ik op stel en sprong een nieuwe. Coolblue bleek niet alleen dat te hebben wat ik nodig had tegen een goede prijs, maar heeft me tot twee keer toe super geholpen. De ene keer voor en de andere keer na de aankoop. De helpdesk kon mij als niet-techneut helder en duidelijk dingen uitleggen en adviseerde me hoe eea op te lossen. Ze leken daarin alle voor mij benodigde tijd te nemen. Ik was aangenaam verrast - ik had dat zo niet verwacht; Coolblue is zó groot. De klantenservice weet niet alleen waarover ze het hebben, maar heeft ook echt als doel pas op te hangen als het antwoord duidelijk is. Dat is mijn gevoel in elk geval. Petje af. Daar kunnen andere internetkolossen écht iets van leren. En sommige winkeliers ook ;-)

Rene 26-01-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare web winkel

Goede en betrouwbare web winkel , snelle levering zou wel fijn zijn als de prijs op sommige producten gelijk was met de concurrent dat scheeld soms best veel maar ik vertrouw coolblue dus betaal ik liever iets meer

Els, Kerstin 26-01-2018 Via de website gekocht

Gedaan wat wordt beloofd

Duidelijke website, no nonsense, en Coolblue doet wat het beloofd: goeie prijs, snelle, uiterst vriendelijke en professionele aflevering en aansluiting van het aangeschafte apparaat. En het oude apparaat werd net zo makkelijk meegenomen.

Gonnie van Muijlwijk 26-01-2018 Via de website gekocht

in 1 woord super!! Beter kan haast niet. Top!!!

Alles gaat zoals beloofd, bijzonder klantvriendelijk, een verademing bij zo,n bedrijf iets te kopen. Je kan van alles vragen, vriendelijk personeel, handige website, extra tips in mijn geval bij koop tv, ga zo door Coolblue, cool zijn jullie.

Cleo 26-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Super snelle service. Ik kon de volgende middag mijn mp3 speler bij het ptt- service punt ophalen.
Zeer tevreden.

Jan bos 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering correcte afhandeling en goede service wasmachine gekocht netjes thuis gebracht en geplaatst oude meegenomen nergens geen omkijken naar .

Karel 26-01-2018 Via de website gekocht

Perfect alles optijd en goed afgeleverd.

Alles naar wens afgehandeld en super snelle levering vriendelijke mensen bij aflevering produkt en goede uitleg over gebruik van het produkt.

Simone 26-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service, erg klantvriendelijk

Het is makkelijk om te bestellen en de koelkast werd de volgende dag al geleverd! Netjes voor tijd een sms en belletje gehad. Ze hebben alles netjes geïnstalleerd en de oude meegenomen.

Cees Groenendaal 26-01-2018 Via de website gekocht

Don't be a fool, don't be blue, be cool, bestel bij COOLBLUE

Besteld U ook vaak online? Wordt U ook gevraagd voor een review? Daar kun je druk mee zijn, dus ik doe dat niet of zeer beperkt. Maar soms zijn er bedrijven die het echt verdienen om aan te bevelen bij andere consumenten. En Coolblue is zo'n bedrijf, werkelijk top, behalve een vriendelijk en scherp geprijsd assortiment zijn ook de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Duidelijk en transparant en U wordt goed op de hoogte gehouden van de status van Uw bestelling. En werkelijk een verademing ten opzichte van die verweg-online-shops, waarvan de aanbieding aantrekkelijk lijkt, maar je toch weer teleurgesteld bent als het eindelijk wordt bezorgd. En terugsturen, als er al achter komt hoe dat moet, blijkt het een heel ritueel. En dan hebben we het al helemaal niet over een verrassing indien de douane ook nog eerst wat geld wil zien. Dus ... "Don't be a fool, don't be blue, be cool, bestel bij COOLBLUE". Van harte aanbevolen, met vriendelijke groet, xxxx
xxx

Gino 26-01-2018 Via de website gekocht

Leuke webwinkel, goede service, snelle levering.

Tja... aan de titel is al snel te zien wat ik zo ontzettend goed vind aan Coolblue. De webshop ziet er leuk en modern uit. De medewerkers staan altijd voor je klaar en leveringen zijn super snel binnen! Voor een klein extra bedrag krijg je je pakketje zelfs al dezelfde avond binnen! Ik beveel Coolblue daarom zeker aan!

Sakina 26-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, levering, contact en website.

Coolblue is echt de webwinkel voor aanschaf van bijna alles wat je kan bedenken.
Ze leveren enorm snel, nemen je oude apparaat eventueel gratis mee en zijn enorm klantvriendelijk. Bij Coolblue is de klant echt koning!

hannie 26-01-2018 Via de website gekocht

fantastische service keurig personeel

site is heel overzichtelijk, alles wat je wil weten staat er ook ,De levering is bijzonder snel, smiddags besteld de volgende ochtend stond de wasmachine al te draaien toppie

hannie 26-01-2018 Via de website gekocht

fantastische service keurig personeel

Tormentil14 26-01-2018 Via de website gekocht

Zeer breed assortment en super smells levering

Geen gezeur met omruilen vriendelijk te woord gestaan
Zonder probleem het juiste artikel in zeer korte tijd geleverd

Marcel 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en enthousiaste medewerkers bezorgdienst

Duidelijk website, nuttige informatie en reviews over producten. Zeer vriendelijke en enthousiaste medewerkers van de bezorgdienst.

Alie 26-01-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

de shop is duidelijk en het personeel is vriendelijk en werken keurig netjes, de wasmachine is geplaats, aangesloten en de oude machine is meegenomen.

D rovers 26-01-2018 Via de website gekocht

De online service is perfect altijd beleefd en vriendelijk.

Nou dat kan ik niet uitleggen.is een leuke winkel.aardig personeel. Is moeilijk om uit te leggen.goeie service

Petra 26-01-2018 Via de website gekocht

Jammer

Dit was de eerste slechte ervaring van mij, als Coolblue-fan.
Niet de levering zelf, die was zoals altijd goed en netjes op tijd maar een blijkbaar kleine klacht die op een aparte manier afgehandeld werd. Tendentie of eenmalige situatie?
Ik heb een roeiapparaat gekocht, samen met een Floor protection mat en een hartslagsensor in een set voor samen 1100,- euro. Na opbouw van het apparaat blijkt de mat een stuk te kort voor het roeiapparaat. Vanzelfsprekend ging ik van een klein foutje uit en belde om de mat te ruilen tegen de juiste. De manier waarop dit gesprek verliep leek eerder op een gesprek dat je van bol.com zou verwachten, maar zeker niet van Coolblue. De medewerker gaaf aan dat dit al de grootste mat was die ze hebben en dus geen passende konden aanbieden terwijl dit een complet set zou zijn. Hij gaaf mij twee mogelijkheden aan, hoe dit op te lossen was:
a. de mat door midden snijden en de ene helft onder de voorpoten en de andere onder de achterpoten schuiven of
b. de mat retourneren en op internet elders naar een passende mat gaan zoeken.
Dit is niet het Coolblue dat ik gewend ben.

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste Petra,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het verloop van het gesprek en het advies die jij van onze klantenservice medewerker hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de service en expertise die je van Coolblue mag verwachten. Wij willen direct met jou meekijken welke oplossingen wij in deze situatie kunnen aanbieden.

Daarnaast zijn wij ook erg benieuwd met welke medewerker je hebt gesproken en op welke dag en tijdstip het gesprek heeft plaats gevonden. Met behulp van deze gegevens kunnen wij namelijk het gesprek beluisteren en onze medewerker van feedback voorzien. Aan de hand van deze informatie kunnen wij onze service verbeteren.

Graag zien wij jouw ordernummer met een korte toelichting en de benodigde informatie in een e-mail tegemoet. Deze informatie kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen wij jou graag verder. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jac.B 26-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Ik heb nu enkele aankopen gedaan via deze web shop en ik heb daar zeker geen spijt van.
Service is prima, bij vragen staan ze je zelfs s avonds om10 uur nog vrolijk en deskundig te woord.

Joost 26-01-2018 Via de website gekocht

Geen gedoe. Gewoon de volgende dag in huis

Vorige week donderdag had ik een headset besteld bij de Media Markt, met de belofte dat ik hem de volgende dag in huis had. Zaterdag was hij er nog steeds niet, dus ben ik elke dag gaan bellen. Nadat ik hem dinsdag nog steeds niet had, heb ik hem geannuleerd. Hoop gedoe, maar gelukkig had ik niet van te voren betaald... Toen direct dezelfde headset bij Coolblue besteld en direct de volgende dag in huis. Ik houd van winkels die zich aan hun belofte houden.

Walter 26-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Geluk bij een ongeluk en super service.

Dinsdag bedacht dat we een I robot wilde rond een uur of 5. Gebeld met Coolblue om te vragen of het product op voorraad was. Dat was hij dus konden we hem dezelfde dag nog ophalen omdat de winkel tot 20:00 open is. Super gezellige mensen mooie winkel en geen wachttijden. Vandaag is helaas de I Robot stuk gegaan. Er brak een lipje af. Paniek. Gebeld en meteen weer goed geholpen. De robot mag retour en de nieuwe ligt alweer klaar. Top service !

m.h.k. verzijl 26-01-2018 Via de website gekocht

prima service snelle accurate levering

goede ervaring ,snelle accurate levering en zeer duidelijke richtlijnen,begrijpelijk en een duidelijke site,prima.Voelt prettig aan.

Timo 26-01-2018 Via de website gekocht

Fijne omgang, snelle en duidelijke service

Nog niet eerder gebruik gemaakt van coolblue, maar ga dat zeker doen. Snelle service en uitstekende communicatie over de levering, welke je ook gratis kan laten leveren in de avond op werkdagen!
Gooi hierbij nog wat hilarische teksten en linkjes. Ik ben niet eerder zo tevreden geweest over een online bestelling.

renata 26-01-2018 Via de website gekocht

Neem bij vragen contact op met de klantenservice

Als je vragen hebt, bel gerust de klantenservice. Je krijgt altijd een medewerker aan de lijn. Ze helpen je duidelijk met alle plezier net zolang totdat je tevreden bent. En als je moet wachten op een medewerker kun je kiezen of je naar een muziekje wilt luisteren. Heerlijk, wat een uitvinding.

HDV 26-01-2018 Via de website gekocht

gemak

onlangs heb ik een SSD gekocht, dit is natuurlijk al een snelle HD maar toch een duidelijk omschrijving is een must.
zeker met lees en schrijf snelheden is dit bij een SSD zeer van belang.
bij Coolblue is dit zeker het geval.

Frank Schram 26-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, klein foutje

Service is prima geweest; aardige mensen die de wasmachine vlot hebben geinstalleerd. Daarbij een klein foutje gemaakt, door de afwaterslang in het verkeerde afwateringskanaal te steken. Hierdoor kleine lekkage opgetreden.

Helga walter 25-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte, geweldige levering

Ik heb de wasmachine d avond voor de levering via de website besteld. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van het moment van de levering. Ben erg enthousiast over de snelheid en de levering. De bezorgers waren professioneel en correct en vriendelijk!

Martijn 25-01-2018 Via de website gekocht

Wederom super service!

Makkelijk uitzoeken van product op de website (Oakley Airbrake XL) en binnen een paar clicks besteld. Dag later thuis bezorgd!

Pim 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en heel attend, ballonnen voor de kids :-)

Prima selectie, prijs erg concurrerend en als beste de service!! Wasmachines naar binnen gebracht, aangesloten en oude machine weer mee terug

Daniela 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Ik heb coolblue gekozen omdat ik het al eerder gedaan heb! Geen klachten, de levering is goed, was niet thuis toen, maar het groot
pakket werd netjes bij de buren afgeleverd!

Vernooij 25-01-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke online shop met heldere uitleg en overzichtelijke gegevens met mogelijkheid om te vergelijken. De bestelling is zoals aan gegeven wordt de volgende geleverd.

Ashok 25-01-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Heden laat in de avond besteld en morgen ontvangen. Alles hoe ze op hun website aangeven. Ik ben heel blij mee

bianca 25-01-2018 In de winkel gekocht
denhaag bij station denhaag centraal

coolblue gaf ons zeker de glimlach super service gehad

voor ons geen media markt meer daar service nul.nul winkel denhaag geweest super goed geholpen , en ook de levering was hartstikke goed geregeld, gewoon naar boven gebracht zonder gezeur. Ook de tijd van levering goed aangegeven zodat je niet de hele tijd hoeft te wachten.

Els 25-01-2018 Via de website gekocht

alles volgens afspraak

alles keurig volgens afspraak. aardige medewerkers zowel de dame aan de klantenservice voor enkele vragen die ik nog had, als de 3 sterke heren die de wasmachine 3 trappen omhoog en de oude wasmachine , die een stuk zwaarder was, ook 3 trappen omlaag hebben gedragen.
Niks te klagen!

RMG 25-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice!

Vriendelijk en deskundig personeel die behulpzaam is bij het vinden van het voor mij geschikt product. Alle vragen omtrent het product zijn ook beantwoord.
Uitstekende bereikbaarheid klantenservice: je krijgt altijd iemand aan de telefoon.
Snelle en gratis levering.
Mijn eerste aanschaf is al heel lang geleden. Als een zeer tevreden klant kom ik hier regelmatig terug.

Vladimir 25-01-2018 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service! :)

Ben afgelopen dagen flink aan't inkopen, meeste dingen wat ik nodig had kon ik bij Coolblue vinden, prijzen vallen heel erg mee. Service is ideaal: een ding was niet op voorraad, er ontstond een kleine verwarring mbt is het er wel is het er niet, maar na contact met medewerkers was alles netjes opgelost. Bestellingen worden zeer snel geleverd, verpakkingmateriaal is geweldig, UX van de site ook. Kortom een toppertje! :)

Stephan Bos 25-01-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden niet nagekomen

In de maand augustus heb ik deze laptop aangeschaft. De levering was snel en de prijs was goed. Rond november begon ik problemen te krijgen met de laptop. Mijn laptop hapert om de zoveel tijd en functioneert dan niet goed voor een aantal seconden/minuten. Toentertijd heb ik mijn laptop opgestuurd en werd hij netjes gerepareerd. Op de pakbon stond dat alleen een software-update uitgevoerd was. Het probleem deed zich erna weer snel voor en daarom besloot ik om met mijn laptop naar de winkel te gaan. In de winkel werd tegen mij gezegd dat als de laptop terug kwam van de reparatie dat ik hem dan grondig moest testen, als de laptop dan nog steeds niet normaal functioneerde dan zou ik meteen die dag een oplossing krijgen. Dit werd opgeslagen in het systeem en mijn laptop werd weer gerepareerd. Na de reparatie was het probleem er nog steeds en toen ik weer naar de winkel ging om dit te melden werd mij verteld dat er niks in de computer stond over de gemaakte afspraak. Nu moet mijn laptop weer ter reparatie worden opgestuurd en zit ik weer een bepaalde tijd zonder laptop.

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste meneer Bos,

Het spijt ons dat jij na aanschaf van jouw laptop meerdere malen het product retour hebt gestuurd voor een reparatie. We hebben meteen alle retourmeldingen gecontroleerd.

Gelukkig hebben onze collega's van de backoffice-afdeling jou van een alternatieve oplossing voorzien naar aanleiding van de laatste reparatie. Je hebt het aankoopbedrag kunnen gebruiken voor het aanschaffen van een nieuw model. Wij hopen dat de splinternieuwe MSI laptop volledig naar wens is.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Frank S. 25-01-2018 Via de website gekocht

Snelle zeer correcte levering.

Snelle levering, groot aanbod vele betalings mogelijkheden.
Bestelde apparaten worden uitgepakt en uitgebreid getest en ingeregeld.
Tenslote wordt er nog een extra uitleg over het geleverde gegeven.

Annie Bouman 25-01-2018 Via de website gekocht

echt geweldige service

Gisteren een lovende review geschreven over de buitengewone service van hun.
Had een telefoon gekocht met een hoesje. Telefoon top, hoesje de verkeerde. Retour bon ingevuld en kreeg een bericht gelijk binnen een uur dat het geld van het hoesje wordt teruggestort en het hoesje niet hoef terug te sturen. De derde x voor mij echt TOPSERVICE

Carin 25-01-2018 Via de website gekocht

Echt top!

Nog nooit eerder bij coolblue besteld, maar via google een zoekopdracht ingevoerd en kwam bij coolblue uit. Laat in de avond besteld, volgende dag vroeg in de middag bezorgd! Super snelle service, bestelling compleet geleverd en niks beschadigd. Echt top 👌🏻.

R.Nagtgl 25-01-2018 Via de website gekocht

goede website met prima service

prima en betrouwbare website waar je makkelijk en verantwoord af kan rekenen. prima begeleiding via bericht op telefoon van de bezorgafspraak. tot slot 10 min voor de bezorging een telefoontje van de bezorger dat zij binnen de 5 minuten bij je zijn. ze brengen de wasmachine op de plaats die jij wilt en sluiten hem aan en laten hem proef draaien. daarna nemen zij de oude machine mee. dus een perfecte en goedkope manier voor jezelf. ik zou mijn volgende aankoop beslist bij Cool blue online weer gaan doen.

Lia 25-01-2018 Via de website gekocht

Fijne medewerkers en een geweldige service.

Ik kwam er niet uit en heb de telefoon gepakt.
Ik kreeg een hele aardige dame aan de telefoon die me heel goed advies heeft gegeven en de tijd er ook voor nam.
De keus die ik heb gemaakt was nu niet zo moeilijk meer.
Ik ben een zeer tevreden klant en ook heel blij met de snelle levering.
De mannen die het kwamen brengen waren ook heel voorzichtig en gaven een goede uitleg.

Walther Tempelaars 25-01-2018 Via de website gekocht

Loop warm voor koel blauw...

Ik zoek altijd op meerdere webshops. Bij gelijke prijzen kies ik voor Cool Blue. Betrouwbaar en altijd op tijd. De klantenservice is een verademing in vergelijking met andere webshops.