William 18-04-2021

Heel duidelijke website. Uitgebreide informatie. De beste keuze van coolblue is een echte aanrader.

Laurens 17-04-2021

De site is zeer gebruiksvriendelijk, ik vond meteen alles wat ik nodig had en de dag erna had ik mijn bestelling al ontvangen.

John 17-04-2021

het bestelde artikel zat in een veel te grote doos en klotste van links naar rechts ofwel moet je de grote doos opvullen zodat het bestelde artikel schokvrij kan vervoerd worden

Eric 17-04-2021

Prima product en sterke prijs.
Technische kennis van de installateur kon beter

Marleen Raman 17-04-2021

Ik vind de keuzemogelijkheid en de beoordeling van het product door Coolblue zelf super. De video's ter ondersteuning bij het wachten naar je pakje zijn heel grappig. De verpakking is heel praktisch en degelijk. Voor mij is het warme, het menselijke en duidelijke ondanks de online bestelling een dichte benadering van het gewone winkelen en mensen van mijn leeftijd(63) houden daar van en hechten er belang aan. En bovenop komt het pakje supersnel bij je aan.

Rombouts Marc 17-04-2021

Snelle levering van kwalitatieve producten uit een zéér groot en gevarieerd aanbod.

Pascale 17-04-2021

Alles fantastisch, van begin tot einde, ook een dikke proficiat aan de persoon die mij geholpen heeft aan de telefoon, weet zijn naam niet. Zo vriendelijk echt ongelooflijk, en ook de levering was fantastisch 😍

Jonas Servaes 17-04-2021

Laat ik beginnen bij het begin. Zowel in de app als op de website is alles zeer overzichtelijk. Van productinformatie tot reviews van andere kopers vind je zeer snel de juiste informatie terug. Ik vond het ook heel gemakkelijk om verschillende producten met elkaar te vergelijken, niet alleen in prijs maar ook de verschillen tussen toch zeer gelijkaardige producten.

Bij het afrekenen van je gekozen product(en) moet je niet eerst door eindeloze webpagina's waar ze extra producten aanbevelen, dat gebeurt bij het aanmaken van je winkelmandje en niet achteraf.

De betaling gaat heel vlot via de betaalapp op je gsm en wordt meteen bevestigd via mail.

Uiteraard is er niets lastiger dan moeten wachten op je langverwachte pakje. Ook hier wordt leuk op ingespeeld door de 'afwachtingtherapie', een zeer leuk extraatje.

De communicatie met het gekozen postbedrijf verliep ook zeer vlot. Je wordt eerst en vooral op de hoogte gehouden door Coolblue wanneer je pakketje verzonden is, en daarna neemt het postbedrijf dit proces over.

De leveringstijd kwam perfect overeen met het vooraf meegedeelde tijdstip.

Om kort samen te vatten: een heel klantvriendelijke website/app waar je eenvoudig informatie kan doornemen en je product bestellen. Zowel service voor als service na aankoop is top en zeer correct. Een aangename koopervaring waar je als klant voorop staat.

Dirk 17-04-2021

Goede en vriendelijke bediening.
Snelle en correcte levering.
Goede omschrijving van de producten.

Denbleeke 16-04-2021

Zéér klantvriendelijke website en service. Mooi aanbod aan eerlijke prijzen.

Herlinde 15-04-2021

ik ben heel tevreden over de shop ,snelle levering ,met zorg afgeleverd ,prima service van alles . Dank U

tine vermeire 15-04-2021

Ik kocht een beschermscreen en een aantal bijhorende toebehoren voor mijn gsm. Het screen is onmogelijk aan te brengen, hoewel ik op voorhand meerdere videofilmpjes hierover kekeek en de instructies nauwgezet volgde. Het beschermscreen was volgens uw website ook aanbevolen en helemaal aangepast aan de Samsung Galaxy S21. Als ik de GSM niet makkelijk kan beschermen, dan hoef ik niets te hebben, Ik bezorgt u alles terug.

Niels pierlet 15-04-2021

Product na 4 dagen nog niet aangekomen ondanks dat de website van zowel Coolblue en PostNL aangaf geleverd te hebben. Tot vandaag helaas ook nog geen antwoord op mijn retour melding.

Patrick 15-04-2021

Uitgebreide keuze, scherpe prijzen, duidelijk en objectief advies. Zeer snelle service.

Duchesst 15-04-2021

Coolblue is altijd tijdig en keurig met zijn leveringen. En bij grote toestellen zoals ik dit keer bestelde plaatsen hun leverteams alles netjes op zijn plaats en nemen de rommel (Karton en piepschuim...) terug mee wat super handig is.

Deze keer had ik ook een vraag en die werd snel behandeld door hun helpdesk.

Linda 15-04-2021

steeds zeer professioneel, correct, zeer goede service, snelle levering en zeer vriendelijk

Fiscobel 15-04-2021

Goede omschrijving van het product, snelle levering, iets duurder dan bol.com maar wel mogelijkheid tot zakelijke aankoop.

Jozef 15-04-2021

Perfect technisch onderlegde klantendienst. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeer vriendelijke bezorger die er op stond de inhoud van de doos te controleren omdat de buitenste doos een beetje beschadigd was. Ondanks die beschadiging was de inhoud perfect! EN geleverd tot aan de deur op de eerste verdieping! Al met al ben ik zeer tevreden met de aankoop en de hulp van het Coolblue personeel! Met recht de titel van klantvriendelijkste verdiend vorig jaar en voor mijn part ook dit jaar!

Carina 15-04-2021

Handige overzichtelijke website én scherpe prijzen. Razendsnelle levering, met vooraf de melding wanneer ze komen leveren.

FC 15-04-2021

Delivery service is quick and reliable. It's in-house, even for the small items and their deliverers are motivated and very kind. This is where Coolblue really excels, in my opinion.
Compared to their main competitors in Ghent, they are more client-oriented and their staff is well trained. No real expert among them, though, so you must know up front what you need. But this is kind of normal, considering we are talking about a big retail chain and not a specialist shop.
Prices are generally good: you can only beat them if you shop by online-only businesses.

Kurt 15-04-2021

Niet kunnen leveren wat aangeboden was op website. Hierdoor uiteindelijk moeten bijbetalen om roeimachine te hebben. Leveringsuur 5 x verzet en telkens pas als verwachte uur bijna of helemaal verlopen was.

Jonas 14-04-2021

Ik ben zoals steeds enorm tevreden van de volledige service van CoolBlue.
De site is zeer overzichtelijk. De producten zijn duidelijk en correct weergegeven waardoor je als consument een juiste inschatting en keuze kan maken. De gebruiksvriendelijkheid van het platform om een product te bestellen is prima. De service voorafgaand de levering is uitstekend. Ik werd tijdig en correct verwittigd dat mijn pakket onderweg was. Deze werd op een milieu vriendelijke manier afgeleverd. De bezorger was heel vriendelijk en beleefd. Het pakketje was correct en milieuvriendelijk ingepakt. Deze positieve ervaring staat volledig in lijn met mijn voorgaande ervaringen met bestellingen bij CoolBlue. Ik ben opnieuw een zeer tevreden klant.

Dirk 14-04-2021

Uitgebreide keuzemogelijkheden tussen verschillende merken en types. Overzichtelijke website met mogelijkheid om producten te vergelijken. Voor mij heel belangrijk is DE WINKEL waar je terecht kan voor persoonlijk advies, retourneren zonder verzendkosten of ophaling!!!

Eenmanszaak 13-04-2021

Vind het een heel aangename shop, snelle afhandeling en correct, heel vriendelijk personeel aan de lijn.

Stijn Libbrecht 13-04-2021

Besteld op zaterdagmiddag, geleverd op zondagmiddag. Perfect zoals afgesproken.