Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

patricia 21-01-2017 Via de website gekocht

vangestel patricia

IK had al veel reclame op tv gezien en besloot van toch eens te proberen Zondag stofzuiger besteld en maandag al geleverd. Prijs en kwaliteit zijn echt een topper. Ik kan het iedereen aanraden en zal in de toekomst nog bij cool bleu kopen.

Dave 21-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue top!

Goede prijzen, snelle levering, klasse klantenservice! Het enige wat er was is dat mijn PayPal betaling tot 2 keer toe niet lukte, maar dit was zo opgelost met behulp van de klantenservice.

• Levering

Minpunten

• PayPal betaling lukte 2 keer niet

Cor 21-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk

Ik ervaar Coolblue als een zeer prettige winkel. Misschien niet altijd de goedkoopste, wel altijd de beste keus. Van hoeveel winkels heb je ervarendat de service en eventuele ondersteuning niet alleen tijdens de aankoop maar zelfs maanden na aanschaf nog uitstekend is? Bij Coolblue is het allemaal netjes geregeld. Is retourneren gewenst, dan verloopt dat vlekkeloos, zonder gedoe en zonder verzendkosten. Heb ik iets nodig, kijk ik Inmiddels eerst of Coolblue het verkoopt. Zo ja is de keuze voor de leverancier snel gemaakt. Een echte aanrader en als (web)winkel een dikke pluim waard!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • goede beschrijvingen van produkteigenschappen
  • Prima support
  • Snelle levering
  • Retourneren verloopt vlekkeloos en snel

Jolien 20-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Ze doen wat ze zeggen.
Snelle levering. 's avonds besteld de volgende dag in huis.
Goede service.
Geen extra kosten voor plaatsen product.

Eenvoudig zoek naar producten. Je kunt goed filteren op eigenschappen.
Vergelijking goed en en overzichtelijk.

Geen extra kosten voor transport en plaatsen van wasmachine.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correct
  • klantvriendelijk

Johan 20-01-2017 Via de website gekocht

Homeplug

Als je voor de eerste keer met cool blue te maken krijgt weet je niet wat je overkomt. Wat een assortiment en service als je via internet besteld.Nog voor ik de bestelde goederen gehaald had had ik al een mail met richtlijnen om het apparaat te installeren. Prima service

Rens 20-01-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Goede service. Ze doen wat ze beloven. Eerst een wasmachine besteld bij de concurrent...iets met media en markt in de naam. Daar staat bij het product 'volgende dag in huis', maar daarmee bedoelen ze 'over vier dagen'. Meteen geannuleerd en bij Coolblue besteld, en die komen hun beloften wel na. Ook betaal je hier niet extra voor aansluiten en oud apparaat meenemen en dat moet bij die markt wel! Top!

Pluspunten

• Goede service
  • Komen beloftes na

Jacqueline 20-01-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide handset en makkelijk in te stellen

Snelle levering...volop keus en het vergelijken van verschillende producten is erg handig. De goede service is erg prettig. Kortom erg tevreden. Leuk details op de ontvangen doos met een knipoog.

Pluspunten

• Service
  • Grote keus

carbot 20-01-2017 Via de website gekocht

review

deze shop gekozen omdat door mij gezochte product tegen redelijke prijs werd aangeboden en er een ruime keuze was. Ook de goede reviews gaven de doorslag

Pluspunten

• artikelop voorraad
  • snelle levering

Hans-Peter 20-01-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel

Dit is nu de derde of vierde keer dat ik iets besteld heb bij coolblue. Wat ze beter doen dan de rest is de manier waarop ze je faciliteren bij het kopen van een product. In dit geval: een desktop. Ze vatten in een paar woorden correct samen waar het product goed voor is, en waar niet. Ik ben fan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte informatie op de website

Minpunten

• Geen één!

Anmaja 20-01-2017 Via de website gekocht

Altijd zeer tevreden!

Voor mij alleen maar Coolblue! Zeer behulpzame en terzakekundige klantenservice en de volgende dag wordt mijn bestelling altijd perfect afgeleverd!

Pluspunten

• Klantenservice is geweldig
  • Doen wat ze beloven

Vincent Roelofs 20-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue,niet gek!

Ik was op zoek naar de Motorola moto G3,een wat ouder model die ondertussen moeilijk verkrijgbaar is,maar Coolblue had hem nog en voor de beste prijs!

Pluspunten

• Aanbod
  • Service

T. J. Van den Bos 20-01-2017 Via de website gekocht

Op korte termijn blender nodig !!

Duidelijk en voldoende keuze , ook reviews gelezen dus keuze was niet zo moeilijk !! Afgeleverd op tijd volgens track en tracé aan gegeven tijd !!

Lieve D. 20-01-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over aankoop droogkast bij coolblue

Website met goede productinformatie, ook veel referenties te lezen. De droogkast die ik koos wat niet dadelijk beschikbaar, wel een exemplaar met een paar deukjes achteraan tegen een verminderde prijs. Betaling en reactie daarop liep vlot, ze wisten snel te zeggen wanneer ze kwamen met extra telefoontje vlak voor de levering. Keldertrap was geen probleem, droogkast werd aangesloten, getest, de oude meegenomen. Alles in de prijs inbegrepen. Heel vlot, heel gemakkelijk. Ik ben dus zeer tevreden. Lieve D.

Nvg 20-01-2017 Via de website gekocht

Canon PIXMA iP7250

Duidelijk, mooi gepresenteerd en snel in levering. De handleiding en het installeren word goed en duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• duidelijke gebruiksaanwijzing
  • wifi werkt heel goed op alle apparaten

Minpunten

• valt redelijk groot uit

De heer van Drunen 20-01-2017 Via de website gekocht

De witte was

Duidelijke Site, super snelle levering. Helemaal top, Ik zou anderen zeker adviseren gebruik te maken van de CoolBlue Site.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke Site

Wittie 20-01-2017 Via de website gekocht

Prima website en service

Zeer duidelijke website met ruime keuze. Snelle levering op zelf uit te kiezen dag.
Je krijgt van tevoren een mail en berichtje met de verwachte bezorgtijden. Ook bellen ze even als ze er bijna zijn.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keuze
  • Sluiten aan
  • Nemen oude apparaat mee
  • Contact net voor bezorging

Wilma 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke site

Super snelle levering. Had tab besteld bij andere firma en kreeg tegen de avond een bevestiging en dat hij niet leverbaar was. Toen snel bij coolblue besteld, gelijk een bevestiging en melding dat ie gelijk op post ging. Rond 24.00 kreeg ik een track en trace code en 's morgens op 11.00 werd ie geleverd. Toppie

HJ kooijman 20-01-2017 Via de website gekocht

HJK

Prettige en betrouwbare ervaring, zowel online als fysiek in een vd winkels. Aardige mensen in de winkel, die lijken te weten, waar zij het over hebben.
Website en afhandeling ook geheel als beloofd.

Pluspunten

• duidelijke website
  • afhandeling prima
  • prijzen concurrerend

Fred 20-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader

De snelheid en efficiëntie waarmee geleverd wordt is telkens weer verbazend. Soms niet de goedkoopste, maar wel de beste!

Boy 20-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik wilde al een tijdje een nieuwe wasmachine. Na wat zoeken had ik besloten welke wasmachine ik wilde hebben, maar vaak is de levering niet echt geweldig qua service. Coolblue heeft mij binnen 24 uur een wasmachine geleverd en afgemonteerd. Tijdens de voorgang van de levering werd ik regelmatig op de hoogte gehouden. in een woord geweldig!

Pluspunten

• Snelheid van de levering
  • Goede service
  • Gratis bezorging

Mirte98 20-01-2017 Via de website gekocht

Tablet Case

Ik heb coolblue gekozen omdat het een van de winkels was waar ik uit de meeste cases kon kiezen en voor een goedkope prijs. Levering was erg snel, en pakket kwam heel aan. Toen ik hem wou terugsturen omdat hij te groot was kon dat ook heel makkelijk.

Robert 20-01-2017 Via de website gekocht

Super!

Ik koop regelmatig (voornamelijk zakelijk) bij Coolblue en ik ben heel erg tevreden. De site is duidelijk, artikelen makkelijk vindbaar en de artikelen worden echt ALTIJD de volgende dag geleverd.

In het uitzonderlijke geval dat er iets niet klopt, is de helpdesk uiterst vriendelijk, kundig en behulpzaam. Kortom: Een topzaak.

Pluspunten

• Mooie, duidelijke site
  • Snelle levering
  • Doen nooit moeilijk over retouren
  • Zeer vriendelijke helpdesk

Adriana te Papendrecht 20-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue contact en winkels

We kunnen als mensen heel ver komen op het internet...maar ik heb toch altijd nog even dat menselijke contact nodig om even te kunnen overleggen over een product dat ik op het punt staat om te kopen ...dus Coolblue gebeld...tref je zo'n heerlijk rustig mens die er helemaal zit voor jou en je goed advies geeft. Gaaf dat Coolblue er is! Plus daarbij komt ook nog de snelle af werking en het keurige pakketje dat je dan thuis krijgt...wat wil een mens nu nog meer??
Met de troost dat als je online gekochte product niet goed bevalt je het mag komen ruilen bij een van de Coolblue winkels! Heel fijn!

heleentje 20-01-2017 Via de website gekocht

Blij met onze koel/vries combinatie LG

Vlotte, aardige, correcte aflevering en service. Het apparaat werd zelfs tot de 3e etage gesjouwd. De omschrijving van het apparaat klopt met de werkelijkheid. Lekker veel ruimte!

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • vlotte aflevering
  • omschrijving klopt met werkelijkheid

Jo Vandervelden 20-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue aanrader

Product supersnel geleverd. Factuur digitaal ontvangen.
Website met duidelijke informatie over product.
In afwachting van de levering in tussentijd nog een mail ontvangen met tips voor aansluiting ervan.

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • goede prijs/kwaliteit

Ronald 20-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop tablet

Prima informatie en overzichtelijke website. Levertijd wordt goed nagekomen en informatie over de levering en tijdstip van afleveren zijn duidelijk. Afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

• Nakomen afspraken
  • Snelle levering

J. Hertoghs 20-01-2017 Via de website gekocht

Canon LBP6030w

Heel snelle levering.
Het was een tweedekanstoestel.
Jammer dat er al 1050 prints mee gedaan waren.
Maar er zat een 'verse' toner in...een 'wit product'.

Pluspunten

• Handig en niet groot.
  • Doet wat het moet doen
  • Nieuwe toner

Minpunten

• Er waren al 1050 prints mee gedaan
  • Een beetje moeite ondervonden met installeren.
  • Toner is een 'wit product'

hans 20-01-2017 Via de website gekocht

bestelling coolbleu

na veel sites bezocht te hebben voor het eerst bij coolbleu besteld.
dit ook zeker doordat de levertijd zeer kort was, namelijk voor 21.30 bestellen de volgende dag 08.30 afhalen op afhaalpunt.
de terugkoppeling en meldingen waren zoals aangegeven op de site en dus prima.
pakket stond op afgesproken datum en tijd klaar en de prijs van het product lag gelijk of zelfs lager als bij andere leveranciers.

Pluspunten

• snelle levering
  • juiste prijs
  • goede communicatie

Jan Kees 20-01-2017 Via de website gekocht

Lenovo Yoga gekocht via CoolBlue

Fijne site waar je goed kunt vergelijken. Producten op voorraad en toch een fysieke winkel waar je naar toe kunt voor vragen/service.

Jet Beentjes 20-01-2017 Via de website gekocht

Beter dan de mediamartk!

Voor mijn studie heb ik een HP laptop aangeschaft. De keuzehulp heeft mij erg geholpen! Ik heb namelijk helemaal geen verstand van laptop 's . Op advies van een vriend toch even naar de mediamarkt geweest en daar hadden ze lang niet zoveel keus en konden ze mij ook geen advies geven. Heb terwijl ik door de mediamarkt liep de site van Coolblue open gezet en op Coolblue waren alle laptop 's goedkoper en beter! Ben direct naar huis gegaan en heb via Coolblue besteld! Het is super fijn dat ze de volgende dag al bezorgen. In mijn geval zou het tussen 11.30 en 16.30 worden geleverd. Ik heb de hele middag vol spanning gewacht maar het pakketje kwam pas om 18.00 uur. Maakte het openmaken wel extra leuk! I

Kortom ik zal zeker de volgende keer weer bij Coolblue bestellen!

Pluspunten

• Volgende dag bezorgd
  • Keuzehulp

Minpunten

• Te veel keus, maakt het moeilijker kiezen

Ed 20-01-2017 Via de website gekocht

Motorola Moto G4. Bij Coolblue gekocht. Cool!!

Een aantal jaren geleden had ik via Coolblue een smartphone gekocht en ik was toen zeer gecharmeerd van de wijze hoe de aankoop verliep. Vriendelijk, snel, to the point en vooral betrouwbaar en klantvriendelijk. Vorige week wilde ik een nieuw toestel aankopen en wederom koos ik direct voor Coolblue. En ook dit keer ben ik weer getroffen door de snelheid, de vriendlijkheid, de kwaliteit en wederom bovenal de betrouwbaarheid van Coolblue. Per mail, per facebook of telefonisch: je wordt geholpen, snel en goed. Tot laat in de avond. Ik vind Coolblue een top online shop. Een shop die de woorden betrouwbaar en klantvriendelijk 100% waarmaakt.

Pluspunten

• klantvriendlijk
  • betrouwbaar
  • snelle levering
  • klantenservice top

Martin 20-01-2017 Via de website gekocht

Blauw Logo en is cool

Goede service, prima adviezen, correcte afhandeling van order, prima after sale. Zeer ruime keuze mogelijkheden.

Aart 20-01-2017 Via de website gekocht

zeer snel en accuraat

Goede ervaringen uit verleden deden mij terugkeren bij deze leverancier. Diversiteit en kwaliteit zijn geweldig en de bezorging is snel en accuraat.

Pluspunten

• snel
  • accuraat
  • diversiteit van goede kwaliteit

Louk 20-01-2017 Via de website gekocht

Klant is koning!

Kocht zo'n 20 jaar geleden mijn eerste MP3-speler bij die gekke jongens in Rotterdam. Al toen viel de deskundigheid en vriendelijkheid mij op. Ook al kocht je geen Palm, je kreeg toch het enthousiaste verhaal erover! Vanaf toen diverse malen in een van de winkels geweest en de winkels zien groeien in omvang en assortiment. Maar de vriendelijkheid en deskundigheid bleef gelijk. De laatste jaren koop ik online. Zelfs hier merk je de klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht wanneer je een vraag stelt. Verbazingwekkend hoe groot een zaak kan worden zonder zijn persoonlijkheid te verliezen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Afspraak = afspraak.

Fred 20-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe computer

Snelle levering met opstart begeleiding.
Bij een vraag stellen krijg je binnen 1 uur een antwoord volgend de website!
Bij mij na ongeveer een dag nog niets vernomen, bij mij is de glimlach verdwenen, jammer.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijsgunstig

Minpunten

• Geen website beloofd antwoord

Maries 20-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Goede onlineshop. Ik had een vraag voor de klantenservice en deze is binnen het uur beantwoord via facebook. De levering was stipt de volgende dag.

Pluspunten

• Goede en snelle klantenservice
  • Snelle lervering

Ronald 20-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon betrouwbaar en snel

Koop al lang bij Coolblue, nog nooit teleurgesteld in levering en service. En ondertussen is hun productassortiment zodanig groot, dat je er voor heel veel dingen terecht kunt.

Hans 20-01-2017 Via de website gekocht

Klasse

Goede ervaringen na diverse aankopen. Laatste aankoop een Tomtom bandit (action cam) waar wat problemen mee waren. Perfect geholpen en opgelost.

Dave 19-01-2017 Via de website gekocht

Dit is thuis winkelen en thuis bezorgd zoals het hoort.

Al eerder bij coolblue gekocht en net als toen. Dik tevreden! Bestelling op de voet te volgen en optijd bezorgd.

Pluspunten

• Bestellen gaat zoals het hoort
  • Bezorging is snel
  • Pakket is op de voet te volgen

Saskia 19-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon super

Snelle en goede service. De bezorgtijden worden via de mail en de sms en ook nog via bellen doorgegeven.

Pluspunten

• Snelle service
  • Speciafieke bezorgtijden

Giel 19-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Telefoon Fysic FX 3850 s' middag besteld , de volgende dag in huis. Fijne en duidelijke site , keuze genoeg!

Pluspunten

• Grote toetsen
  • Helder geluid
  • Met stem in te spreken

Minpunten

• Scherm niet erg scherp verlicht.

Leo van Vuuren 19-01-2017 Via de website gekocht

kwaliteit voor een kleine prijs

Het assortiment is groot genoeg om tot een keuze te kunnen komen die bij jouw wensen past, een uitstekende voorlichting helpt daarbij, de levering is conform de voorspelling daarover perfect uitgevoerd.

Debbie 19-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige levering

Naast het direct de volgende dag leveren kon je ook een andere leverdatum kiezen. Erg fijn. Geen rommel, werd allemaal meegenomen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen rommel in huis

Minpunten

• Die folder bij afleveren is echt overbodig

Ingrid 19-01-2017 Via de website gekocht

Ingrid

De shop heeft een uitgebreid assortiment,tevens een zeer overzichtelijke site. De levering is ook heel snel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment

Stephan 19-01-2017 Via de website gekocht

Top service!

Kan geen negatieve zaken vinden. Site is duidelijk, goede keuzehulp, scherpe prijs. Tot middernacht bestellen, volgende ochtend geleverd. Direct na bestelling een mail met indicatie van de levertijd, paar uur later ('s nachts) al een nauwkeurigere indicatie. Vanaf dat moment online te volgen wanneer men ongeveer komt. Dan ook nog een SMS 30 minuten van tevoren en een belletje 10 minuten van tevoren. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Kortom, de ideale winkel wat mij betreft!

Pluspunten

• informatie
  • prijs

Jan 19-01-2017 Via de website gekocht

levering van verwarmingselement

De service is echt top.
Scherpe prijs en de meest snelle levering. Niet te overtreffen. ze maken het credo voor 23.59 besteld de volgende dag geleverd volledig waar.

Pluspunten

• uitgebreidde assortimen
  • snelheid van leveren

Rudy 19-01-2017 Via de website gekocht

Uitermate tevreden

De snelste, correcte reviews en doorgaans de laagste prijs; onvoorstelbaar sterk! Het was niet de eerste keer dat ik iets kocht bij Coolblue en het zal zeker ook niet de laatste keer zijn. deze shop is én blijft een aanrader. Knap werk!

Emma L-K 19-01-2017 Via de website gekocht

Goede zaak!

Bestelling geplaatst en de volgende dag het Produkt ontvangen. Zeer tevreden! Zal Cool Blue zeker aanbevelen aan familie en vrienden!

Jasr 19-01-2017 Via de website gekocht

Onze kleinzoon zou zeggen 'COOL'

De mogelijkheid om de juiste keuze te maken is gewoon goed.
Ook de verrassende stock van producten vind ik fantastisch.
Ook de beloofde levertijd was correct alsook zeer tevreden van de zorg dat in samenhang met de gekozen leveringsdienst.

Mooi zo, doe zo verder.

Pluspunten

• levering
  • prijs
  • kwaliteit
  • enorme stock
  • makkelijk te vergelijken tussen modellen

Peter 19-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en super service

Super snelle levering en vergelijken van artikelen gaat ook super makkelijk en super duidelijk allemaal en als je er even niet uitkomt is er wel de klantenservice die ja kan overtuigen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geweldige service

Minpunten

• Geen tot nu toe