Deze score is berekend op basis van 2735 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

s.koene 26-01-2017 Via de website gekocht

Super cool

Mijn eerst ervaring met coolblue zal zeker niet de laatste zijn.
Duidelijk webshop makkelijk te bestellen ,volgende dag al geleverd netjes belletje van te voren.
Super aardige jongens netjes al het verpakkingsmateriaal buiten eraf gehaald geen troep in huis.
Top geplaats oude koelkast mee niks dan lof over dit bedrijf een aanrader!!!

Pluspunten

• geen bezorgkosten

kelly 26-01-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

goede service en veel keuze. En snelle en correcte levering! Zeer tevreden. Een echte aanrader voor.

Pluspunten

• snelle levering
  • veel keuze
  • goede service

Martin 26-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Bij het plaatsen van een bestelling met een kortingvoucher ( gekregen omdat bij de vorige bestelling het verkeerde typenummer in de doos zat) ging de site opeens over naar het veld dat de bestelling geplaatst was. Dit klopte niet omdat er eerst nog betaald moest worden. Via een medewerkster het probleem gemeld en binnen vijf minuten was alls opgelost en de voucher was verrekend. De betaling kon worden afgerond en de volgende dag kwam de bestelling binnen. De dag daarop lag er een kaartje in de bus van de medewerkster of alles goed was aangekomen en of ik nog vragen had, top zo'n aftersale!!!!!!!!

Pluspunten

• Goede srevice
  • Aardige medewerkers

Minpunten

• Verpakking mag iets kleiner

joyce 26-01-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Fijne website en super snelle levering. Oude machine word meegenomen en nieuwe machine netjes aangesloten. Stipt op tijd en vrolijke en correcte bezorgers.

Kris 25-01-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en zelfs op zondag

De site is overzichtelijk, ik heb snel gevonden wat ik zocht. Ruime keus en ik ben vooral gecharmeerd van de snelheid waarmee de artikelen worden gebracht.

Fam. Herkelman 25-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en op tijd! Ook is de site overzichtelijk en makkelijk te volgen. Geen ingewikkelde of onduidelijke velden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Doen wat ze beloven
  • Makkelijke website

Dick Akkerhuis 25-01-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en een super goede stofzuiger

Zeer ruime keuze en een mooie website zodat je precies kunt kiezen waar je naar op zoek bent. Goed aangegeven wat de plus- en minpunten zijn van een product.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Heldere website
  • Snel geleverd

A Hoogeboom 25-01-2017 Via de website gekocht

snel verzonden wat ik besteld had binnen 24 uur in huis

goed overzicht op de site wat je zoekt, goede informatie hierbij en snel verzonden en op voorraad

Pluspunten

• Snelle vezending

LianneV 25-01-2017 Via de website gekocht

Moderne, overzichtelijke webwinkel

Coolblue had de printer die ik zocht voor een nette prijs. Daarnaast hebben ze ook nog eens heel overzichtelijk eigenschappen, reviews en nog veel meer.

Ook de mogelijkheid om een "tweedekansproduct" te kopen vind ik echt een pluspunt van Coolblue.

En dan heb je het ook nog eens de volgende dag in huis.

Helemaal top!

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk

LVM 25-01-2017 Via de website gekocht

Fijne ervaring met coolblue. Wat ik erg prettig vind, is dat coolblue 1 dag voor levering een email verstuurd waarop een tijdslijn van 1 uur wordt vermeld wanneer het product geleverd wordt op die dag. Daarbij krijg je 15 minuten voor levering ook een telefoontje, erg prettig. Vooral omdat we nogal een specifieke vraag van levering hadden. Deze konden we alvast even doorspreken met de leveranciers.
We zijn ook erg blij met de aankoop! Top!

bruinpet 25-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte website. Betrouwbaar.

Zeer duidelijke informatie. Scherpe prijzen. Zeer snelle afwikkeling van je bestelling. Track and Trace. Kortom alles klopt. Elke keer weer prettige aankoopervaring.

JM07 25-01-2017 Via de website gekocht

Goedkoper en snellere levering dan philips webshop zelf

Heb hier een blender gekocht. Keek eerst op Philips webshop zelf, maar Coolblue heeft een breder aanbod. Betere prijzen en snellere levering. Zondagavond besteld, maandag geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop
  • Ruim aanbod

Manon 25-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht bij Coolblue

Wat een super bedrijf is Coolblue zelfs de bezorgers waren jong, fris en super vriendelijk!!
Zeker de volgende keer weer bij Coolblue iets bestellen. Het hele bedrijf straalt enthousiasme en liefde voor het werk uit, service was top, snel geleverd en aangesloten. Binnen 24 uur konden we weer wassen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Continue op de hoogte waar je bestelling is

Edwin 25-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ruime keuze voor een eerlijke prijs. Een snelle levering en zeer goede service. Echt een betrouwbare partner.

Pluspunten

• ruime product keus
  • goede service
  • eerlijke prijs
  • betrouwbaar

Chantal 25-01-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

Ik had een mobiel besteld, hij was de volgende dag binnen op het juiste adres. Hij was netjes en veilig verpakt, via de mail werd ik op de hoogte gehouden van verzending en aankomst van het pakketje.

Coco 25-01-2017 Via de website gekocht

Top service Coolblue

De webshop is duidelijk, betaling eenvoudig, volgende dag zoals aangegeven en met vooraankondiging per mail en sms geleverd- wauw!

Frans 25-01-2017 In de winkel gekocht
Coolbleu Eindhoven

Coolbleu Eindhoven,seniorentelefoon gekocht goed geholpen !

Heb hier gekocht omdat ze een ruim aanbod hebben met goede beschrijving erbij, daar naast zijn de medewerkers in de winkel heel erg behulpzaam en vriendelijk tenminste dat is onze ervaring, gewoon geen nonsens een fijne winkel!

Pluspunten

• Makkelijk te bereiken
  • Vlotte hulp,je hoeft niet erg lang te wachten
  • Koffie staat klaar
  • Vriendelijk personeel
  • Een winkel die goed georganiseerd is!

Els 25-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Super service,Je weet tot op een half uur nauwkeurig wanneer je product geleverd wordt, dmv een sms en een kwartier voordat de bezorgers voor de deur staan wordt je nog gebeld. De bezorgers sluiten keurig aan en gaan pas weg als de machine zijn eerste water pakt.

Jaap 25-01-2017 Via de website gekocht

aanschaf hometriner bij coolblue

overzichtelijke website, Gemakkelijk om keuze te maken. Uitstekende hometrainer, Eenvoudig te monteren door de duidelijke handleiding. Aflevering op tijd na aankondiging per sms.

AFM de Lepper 25-01-2017 Via de website gekocht

Coolbleu webshop

In eerste instantie wat onduidelijkheden voor mij. Ik ben géén techneut op pc-gebied.

Èen mailtje naar Coolbleu en "I" antwoordde in no-time; super! Het antwoord was zelfs persoonlijk. Niks standaardbriefje!. En dat op zondag!

Geweldige service: Chapeau!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Eerlijke voorlichting
  • Prijs vs kwaliteit

Minpunten

• Zou het niet weten.

Leon 25-01-2017 Via de website gekocht

Top

Binnen 1 dag wasmachine geleverd, keurig op de hoogte gehouden van tijdstip afleveren, aangesloten en oude wasmachine meegenomen. Perfect!!

Duursema 25-01-2017 Via de website gekocht

Via de website een router besteld en een dag later geleverd, nu was deze defect, en ben ik de auto gestapt om naar filiaal Groningen te gaan.daar door een dame zeer prettig geholpen( kreeg zelfs koffie ) ik heb inmiddels een nieuwe router ! Compliment Coolblue

JanMoll53 25-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Garmin Vivoactive HR

een site waar je goed kunt vergelijken en een goede informatie vind over een aanteschaffen product en de snelle levering met een goed volgsysteem.

RinusJ 25-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop ips monitor van iilyamo 24 inch

De internetsite werkt voldoende snel op mijn ipad en geeft snel het gewenste zoekresultaat.
Er is ook een goed overzicht van de alternatieven.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Toegangkelijke internetsite
  • Goede prijs

Minpunten

• Heb ik nog niet

Nancy 25-01-2017 Via de website gekocht

Razendsnel geleverd!

De lader van onze Garmin-navigatie was kapot dus zondagavond een nieuwe besteld. Fantastisch, maandagochtend werd de nieuwe al geleverd. Helemaal top!

L.A.Storm-Simonis 25-01-2017 Via de website gekocht

eindelijk telefoons die het goed doen.

Had al eerder 2x telefoons gekocht. Maar altijd was er iets mis mee. Ben blij met de set (3) telefoons van Panasonic.
Als ik volgende keer iets nodig heb, ga ik eerst bij Cool Blue kijken.

Lieve 25-01-2017 Via de website gekocht

Suppersnelle levering

Al een paar keer iets besteld bij Coolblue, heel tevreden over. Ook het engagement, willen gaan voor tevreden klanten vind ik qua visie de max! Deze keer weer: zondagavond breekhamer besteld, dinsdag afgehaald. Geen tijd verloren aan uitzoeken van een product, gekozen op basis van reviews en inderdaad, het product is perfect voor ons qua kwaliteit/prijsverhouding

Johan 25-01-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende levering

Uitstekend `menselijk`contact. Gevoel dat je gewaardeerd wordt als klant en niet de zoveelste wandelende portemonnee bent. Levering van producten is uitmuntend.

Bar 25-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering, goede service! De Samsung J3 werd snel bezorgd en is goed geprijsd.
Ook op mail wordt snel gereageerd. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

APeeters 25-01-2017

TOP!

Top site, hele uitgebreide keuze en bijpassende gegevens over het product waar je naar zoekt!
Hele snelle levering en in de tijd die je moet wachten weten ze je ook nog te vermaken!

Kortom van a tot z alles goed geregeld bij Cool bleu

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Snelle service
  • Sterke communicatie

Bart Brandenburg 25-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue legt de lat voor online winkelen op hoog niveau

Sinds ik Coolblue een jaar of twee geleden ontdekte, is het bedrijf er steeds in geslaagd om me positief en aangenaam te verrassen met snelle service, probleemloze procedures en vooral met een beetje humor. Véél bedrijven zeggen dat ze hun klanten voorop stellen. Coolblue slaagt daarin - in mijn ogen - met afstand als beste in.

Pluspunten

• Snelle en probleemloze service
  • Informatieve website, handig kiezen
  • Humor!

Minpunten

• Niet de laagste prijs, wél het verschil waard

Johan 25-01-2017 Via de website gekocht

te grote verpakking

Zoals gebruikelijk: razendsnel in huis. 's Avonds laat een card reader besteld, tegen de middag in huis. Maar waarom in zo'n grote doos? Had wel in iets gepast wat in de brievenbus had gepast. Scheelt een "grote" doos en ik moest de buren weer eens lastig vallen.

wendy 25-01-2017 Via de website gekocht

aankoop telefoon

door de duidelijke beschrijving van de producten en de klantvriendelijkheid doordat jullie ons ook helpen uit te zoeken of bepaalde app's (die voor ons noodzakelijk zijn in aanschaf van een telefoon) wel werken of niet heeft ons doen besluiten om bij jullie te bestellen.

Pluspunten

• snelle service
  • zeer klantvriendelijk
  • snelle en duidelijke antwoorden op je vragen

Hans Nijkamp 24-01-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Coolblue doet gewoon "heel simpel", alles wat ze ook op de site beloven. Daar kan menige webwinkel een voorbeeld aan nemen. Vlotte levering, keurig verpakt en ze helpen je gericht op weg met de installatie. Dikke pluim

Pluspunten

• Alle beloftes worden waargemaakt
  • Service stopt niet bij levering

Jacco 24-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijke webshop; concurrerende prijzen; eenvoudig, duidelijk bestelproces; zeer snelle levering in degelijke verpakking. Enige minpuntje was het veel te ruime tijdvak voor bezorging, tussen 12:00 en 18:00 uur. Uiteindelijk werd er pas rond 17:45 uur bezorgd en zit je toch de hele middag te wachten...

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Duidelijk bestelproces
  • Zeer snelle levering
  • Degelijke verpakking
  • Concurrerende prijzen

Minpunten

• Te ruim tijdvak voor bezorging

G. de Jong 24-01-2017 Via de website gekocht

twee keer electronica besteld

De bestelde goederen waren altijd op tijd in de winkel aanwezig en kreeg daarbij een goede uitleg door aardig en kundig personeel.

Pluspunten

• makkelijk online bestellen
  • aardig en kundig personeel

Niels Naglé 24-01-2017 Via de website gekocht

Excellente service!!

Telefonisch op de hoogte gebracht dat mijn mobiele contract zou gaan verlopen en ik kon verlengen. Op basis van gesprek heb ik meerdere aanbiedingen ontvangen en zijn de opties samen met mij vergeleken. Medewerker was vriendelijk en duidelijk over de mogelijkheden en gaf goed advies.

Service was echt top. Het was dan ook geen probleem om halverwege de uitleg even de rest van het gesprek uit te stellen en iets later(30 min) terug te bellen omdat ik mijn zoontje op bed moest leggen.

Vandaar de titel Excellente Service!! Een echte aanrader

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Begripvol
  • Helder

Nel Harkema 24-01-2017 Via de website gekocht

Telefoon gekocht op zaterdag en op zondag keurig bezorgd

Deze webshop gekozen om eerdere goede ervaring en het bezorgen op zondag .keurig op tijd en werd steeds per email op de hoogte gehouden van de zending

Pluspunten

• In weekenden bezorgen

Kevin 24-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, en snelle levering iets op zaterdag bestelt en zondag binnen. En ook nog binnen de bloktijd.
Top winkel.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Duidelijk webpagina

Eddy 24-01-2017 Via de website gekocht

snel en goed

perfecte en snelle afhandeling. De bestelling is zeer vlot verlopen; de levering was snel en zoals afgesproken.

Pluspunten

• vlotte afhandeling
  • snelle afhandeling
  • goede prijs

Bram 24-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs en super leverings tijd!

60 euro goedkoper dan de concurrent... AWESOME-O! Het ging hier dan wel om een aanbieding maar toch. Vooral de humor en leveringstijd maken voor mij het verschil tussen een 9 en een 10. Ga zo door!

Pluspunten

• Snel bezorgd minder 24 uur
  • Grappige levering dingen

Syco 24-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik bestel regelmatig. Altijd levering op tijd. Klantenservice die snel reageert, meedenkt, flexibel is. Prijs is vaak gemiddeld en als ik een paar euro is dat gezien bovenstaande voor mij geen issue. Voor 24u besteld, ook zondag in huis. Ik vind Coolblue een voorbeeld voor vernieuwend ondernemen.

Pluspunten

• Na 24u besteld, volgende dag binnen
  • Levering op zondag
  • Veel op voorraad
  • Bereikbaar via alle kanalen
  • Super klantgerichte klantenservice

Minpunten

• Soms iets duurder

Coolblue is LIT 24-01-2017 Via de website gekocht

coole service met een blauw tintje

Ik had een aantal vragen via de chat system. Ik werd snel geholpen. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord. En er werd beleefd gereageerd. Overall een top winkel!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Efficient
  • Eerlijk
  • Snelle levering (ook op zondag)

Minpunten

• te goed oke

Niek Huijsmans 24-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Coolbleu

Goed geholpen tot aan de levering toe. Bij coolbleu zijn ze net zo vriendelijk als de website is. Al met al aanrader

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed geholpen

Minpunten

• Kon software van apparaat niet testen

Karen Binnendijk 24-01-2017 Via de website gekocht

Karen Binnendijk

Super service! In verband met twijfel over de kleur van de tv heb ik even met de klantenservice gebeld, hier werd ik heel vriendelijk geholpen. Bezorging was super snel. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de status van het pakketje. Ik zal zeker nog eens wat bij Cool blue bestellen.

Cor 24-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop hoes voor Ipad

Al vaker goederen via Coolblue gekocht en altijd zeer tevreden over bestelwijze, afhandeling en service. Duidelijke besite met reviews en andere info die bijdragen aan het maken van de juiste keuze door de consument.

Pluspunten

• Service
  • Info
  • Nakomen wat men zegt

Gwen 24-01-2017 Via de website gekocht

zoals altijd prima service

We bestellen regelmatig op Coolblue en zijn altijd tevreden. Duidelijke website, grote keuze, makkelijk filteren op merk, ... , makkelijk artikelen te vergelijken, snelle levering.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • snelle levering

Koen 24-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Zaterdag pakket besteld, continue updates over de status. Was niet thuis op zondag maar maamdag pakket al ontvangen. Super.

Francine Buurman 24-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb een hele tijd geleden een wasmachine besteld en ontvangen, die in eerste instantie beschadigd was, wat ik niet tijdig door had. Hierop is een monteur gekomen die de beschadiging constateerde. De volgende dag werd een nieuwe wasmachine bezorgd en omdat blijkbaar niet dezelfde die ik besteld had, op voorraad was, kreeg ik een duurdere uitvoering. Daarbij was het contact met de klantenservice van Coolblue via Facebook geweldig. Sindsdien heb ik vaker bij Coolblue besteld en altijd tot mijn volle tevredenheid. Ik hoop van harte dat het zo blijft!

Pluspunten

• afhandeling klantenservice
  • accuratesse afhandeling bestellingen en bezorging

Minpunten

• vakkundigheid bezorgers apparatuur

Ingrid 24-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

Droger had een korte levertijd. Snelle levering en keurig op tijd vooraankondiging van levering. Tijdens installeren droger geen moeite teveel de droger goed op een rubbermatje op de juiste plek neer te zetten.

Pluspunten

• snelheid
  • service

Minpunten

• nvt