Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mathijn 12-08-2019

Coolblue is makkelijk om te bestellen en te leveren. Maar after-sales is waardeloos en men komt niet eens de verplichtingen na die je van een leverancier kan en mag verwachten.
Wij hadden een koelkast gekocht (https://www.coolblue.nl/product/711474). Na twee jaar een een paar weken doet de koelkast helemaal niets meer (precies minden in onze vakantie toen er niemand thuis was). Het antwoord van Coolblue was meerdere malen: Sorry de de garantie is verlopen. Terwijl je een levensduur van een koelkast van minimaal 5 jaar mag verwachten en over dit soort zaken zijn afspraken (https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-buiten-garantietermijn). Er zijn geen opties geboden voor alternatieven of tegemoetkomingen, helemaal niets.
Grote bedrijven met hun "service-afdelingen" laten de medewerkers een protocollen volgen en helpen hun klanten niet of nauwelijks, maar men wordt om de tuingeleid.
Ronduit onbeschoft.

M Bierma 12-08-2019

Super tevreden over de goede en persoonlijke service van Coolblue. Ze hebben een zeer duidelijke website met gedetailleerde beschrijvingen (+ opties). Groot assortiment en snel en betrouwbare levering. Ze zijn zeer eenvoudig, op verschillende manieren bereikbaar, Top!

Peter 12-08-2019

De service is perfect en je hebt alles snel in huis en de prijzen zijn goed echt een top bedrijf

Peter uit Almere 12-08-2019

Prettige website en lekker snelle levering. Vind de prijzen goed/scherp en ik kan hier zonder zorgen bestellen. Mijn nieuwe autoradio wordt zonder verzendkosten geleverd.
Netjes dat ze zelf een filmpje over de inbouw van de autoradio hebben gemaakt! Deze kreeg ik als tip via mail toegestuurd na de bestelling.

Christine Schenk 12-08-2019

Coolblue: perfect bedrijf!

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment en je kan duidelijk filteren op wat jij belangrijk vindt bij een bepaald product. De prijs is goed, bij mijn product zelfs het goedkoopste van alle aanbieders van het product. Ik vind de (woord)grappen ook heel leuk in de mail die je krijgt (je kan bij Coolblue dus in wachttherapie, vet leuk). Daarnaast wordt er gezorgd voor een snelle levering, kortom: bij Coolblue moet je wezen !

Fiona 12-08-2019

Ik had een nieuwe laptop nodig voor m’n studie. Ik besloot bij Coolblue te kijken wegens het ruime aanbod. Ook is de prijs-kwaliteitverhouding goed! Ik heb (met een beetje hulp) makkelijk de perfecte laptop gevonden. Levering was ook super snel!

Richard 12-08-2019

Alles wordt uit eigen naam gehandeld en geleverd, top dus. Niet zoals een hoop andere aanbieders (bol.com etc..) die als platform dienen voor andere leveranciers en daarmee hun verantwoordelijkheid weerleggen.

Theaux 12-08-2019

Bestellingen worden nooit op maandag bezorgd. Kortom waardeloos. Oplossing volgens Coolblue, "kies de volgende keer een ander bezorg moment, bijvoorbeeld op dinsdag" ??? Sorry hoor, dit slaat nergens op!

Vincent 12-08-2019

Ik heb een laptop beeldscherm muis en toetsenbord aangeschaft bij CoolBlue. De website is erg overzichtelijk en er is veel aanbod om uit te kiezen, waarbij ook de optie om 2 dezelfde producten te vergelijken handig is. Bij de toetsenborden waren de korte beschrijvingen niet allemaal even eenduidig waardoor je de volledige beschrijving moet openen.
Betaling gaat makkelijk en veilig met iDEAL. De levering was erg snel. Besteld om 15 uur en bezorgd de volgende dag om 10 uur!! Echt klasse!

Birgit Coppieters 12-08-2019

Ik kies heel graag voor Coolblue om verschillende redenen. In de eerste plaats is er de klantvriendelijkheid. Er zijn veel en transparante klantenbeoordelingen, en wanneer deze niet volstaan kon ik steeds terecht bij een medewerker via de telefoon of in de fysieke winkel. Wellicht ook online, dat heb ik nog niet geprobeerd. Heel behulpzaam correct, ook de dienst na verkoop.
Verder vind ik dat ze een heel groot assortiment hebben, waaronder ook een aantal duurzame merken, waar ik echt naar zoek. De prijs-kwaliteit is echt top.
Last but not least: ze hebben een goede deal met Mobile Vikings, waardoor ik geld uitspaar!

Caroline van Kooten 12-08-2019

Web-site zeer snel en correct
Makkelijke bestel formule
Zeer snelle levering en informatie over de levering

Rob 11-08-2019

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering en super vriendelijke bezorgers die onze TV hebben geïnstalleerd. Chapeau!!!

Bar 11-08-2019

Slechte aflevering vrijdag besteld en betaald om 16.00 uur en niet geleverd op zaterdag zoals de reclame zegt maar pas op maandag

Jack 11-08-2019

Duidelijke webshop met goede prijzen. Alles overzichtelijk met goede informatie over de produkten en de leveringsvoorwaarden.

Roy 11-08-2019

De site is heel gebruikers vriendelijk. De vergelijk functie ontzettend handig. En kom je er niet uit, stap je naar een vestiging voor een vakkundig advies. Zo heb ik al twee keer een goede keuze kunnen maken voor een mobiel.

Diederik TP 11-08-2019

Snelle en betrouwbare service. Spullen die je besteld heb je echt de volgende dag in huis. Ook wordt je via mail met track & trace gegevens goed op de hoogte gehouden.

Greyhound 11-08-2019

Geduld, vriendelijkheid, en weer geduld ondanks het feit dat mijn order zoek was in de computer.
Alles is goed gekomen voor en met een smile!

Bessel 11-08-2019

Coolblue is een winkel die snel levert en goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ook hun aftersales is goed georganiseerd en ze komen gauw met passende oplossingen. Daarnaast hebben ze een overzichtelijk website en bieden ze veel service aan. Ik koop er al jaren en blijf dit in de toekomst ook doen!

Lisa 11-08-2019

Coolblue, alles voor een glimlach. Mag ik dat even ter discussie stellen? Ik wacht al 4 dagen op dat mijn koelkast wordt opgehaald. Wat een stelletje amateurs daar. Het is tenenkrommend dat er beloftes worden gedaan bij het bestellen van produkten (oude produkt meenemen) en dat er vervolgens blunder op blunder wordt gestapeld bij het waarmaken van die beloftes. Nooit meer Cool blue voor mij.

Marianne 10-08-2019

Bij Coolblue een wasdroger bestelt die er in de test van de Consumenten bond goed uitkwam.

Levering heel precies op afgesproken tijd, echt super. Je hoeft hier tenminste niet de hele dag op je levering te wachten!

Vriendelijke jongens die hem aangesloten hebben en goede gebruiks instructies gegeven hebben. Droger kon meteen gebruikt en werd ook meteen gebruikt! De oude droger werd netjes meegenomen.

Elly 10-08-2019

Wat een slechte organisatie! Nooit meer Coolblue voor mij. Wasmachine besteld, duurde drie dagen voor ze leverden, eindelijk...Daar kwamen ze. Reuze vriendelijke mannen, maar....ze hadden een droger voor mij. Lang verhaal kort. Mijn wasmachine is zoek en als ik 117 euro bijbetaal krijg ik een soortgelijke wasmachine! Wat denk je zelf!?

jan kloos 10-08-2019

om 17.40 een Iphone xr 64gb gekocht en om kwart over 8 de volgende ochtend stond de postbode met de Iphone voor de deur. Het is bijna of ik aan de toonbank stond en de juffrouw even naar het magazijn liep om het ding te pakken. Wat duidelijk is, is dat ze de internet consument heel goed begrijpen bij Coolblue. En hun motto¨ alles voor een glimlach¨ meer dan waar maken.

Yvonne 10-08-2019

Vanaf het moment dat je iets hebt besteld tot de aflevering houden ze je keurig op de hoogte en houden ze zich eraan. Pluim voor Cool Blue

Linda Kerrebijn 10-08-2019

Heledag zitten wachten op mijn wasmachine maar niet ontvangen gebeld en kreeg te horen dat de hele rit niet is gemaakt. Wordt nu vier dagen later. Heb nu geannuleerd want zo wil ik niet behandeld worden een telefoontje is het minste wat ze konden doen. Nu nog vier dagen wachten tot het geld retour wordt gestort. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik wat bij jullie bestel.

Paolo Fusilli 10-08-2019

Site is erg gebruiksvriendelijk. De bevestigingsmail van je order, de klantenservice totaan de bezorger: Van alles druipt de klantvriendelijkheid af!
Levering snel en keurig volgens afspraak. Product naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

jeroen 10-08-2019

Computer besteld afgebeeld met diskdrive. Bij levering blijkt er geen diskdrive bij te zitten. Inmiddels meerdere programma's op computer gezet. Coolblue kan als enige oplossing een ander model tegen bijbetaling leveren, Geen Service.

Edi 10-08-2019

Vrij. droger en wasmachine besteld en betaald. Zou wo. bezorgd worden. Ivm een aanvullende verzekering (die niet meer bestond) is de bestelling geannuleerd. Wij hebben hier geen enkele bericht over gekregen. We hebben wo. uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Duizendmaal excuses. Ze zouden de bezorging herinplannen. Aankomende zaterdag zou het met zekerheid bezorgd worden. Wederom e-mail gekregen met bezorgdatum / tijd. Vandaag (zaterdag) weer uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Even nachecken. Bezorging is geannuleerd. Klantenservice dame weet niet waarom. “Zullen we weer een afspraak inplannen?” Nee, dank je wel. Al 2 weken geen werkende wasmachine en droger. En of we nu even doordeweeks vrij willen vragen van werk, zodat het bezorgd kan worden. Al 2 maal toe uitstel door hun eigen fouten en geen initiatief om met een tijdige en passende oplossing te komen. Nooit. Meer. Coolblue.

Joy 10-08-2019

Pluspunt coolblue ze nemen bij bezorging al het verpakkingsmateriaal mee en in ons geval de oude koelkast.

Minpunt ; vandaag besteld morgen geleverd en dan 4 dagen wachten op het product. Is niet erg maar zal fijn zijn als dit vermeld word.

Ik snap dat er onderbezetting kan zijn i.v.m. vakantie.

In ons geval waren de chauffeurs super vriendelijk en enthausiast was leuk om te zien.

Arie 09-08-2019

De airco is van goede kwaliteit, de levering verliep keurig, en prijstechnisch was ook goed.
Conclusie; bij dit bedrijf kun je gerust terecht.

Gerard 09-08-2019

Een geweldige site .... gemakkelijk te bestellen en vervolgens een snelle en correcte levering.
Tot en met de levering goed gecommuniceerd.

Nu een aantal keren een artikel besteld, naar volle tevredenheid.

Prijstechnisch óók goed!

Kortom kopen bij Coolblue is zeker aan te bevelen. DOEN!

Fay 09-08-2019

Heel overzichtelijke webshop. De productinformatie is duidelijk en volledig. Het bestellen ging erg makkelijk. Mijn bestelling werd de volgende werkdag al bezorgd. Het bezorgtijdstip werd ook doorgegeven zodat je niet een hele dag kwijt bent aan op je bestelling wachten. Heel erg fijn!

Wim 09-08-2019

Ik heb één keer wat besteld en ben heel erg tevreden daar om heb ik mijn tweede bestelling kort daar op ook gedaan. En ben zeker van plan als we in de toekomst weer iets nodig hebben zeker bij Coolbleu weer een bestelling te plaatsen.

Fam. Doppenberg 09-08-2019

Zeer snelle communicatie en zelf leverdag kiezen. Installatie van wasmachine en droger was erg prettig en ging allemaal in goed overleg en de oude apparaten en verpakking werd gratis weer meegenomen

peggy 09-08-2019

Goede, snelle en deskundige hulp. Let er wel op dat je in de fysieke winkel een nummertje moet trekken ;)

Dick van der Maal 09-08-2019

Snelle reactie op de aankoop, snelle levering binnen 24 uur door vriendelijke chauffeur. Gedurende hele proces op de hoogte gehouden van de voortgang. Prima service.

Rachel&Lieven 09-08-2019

Vanaf het kiezen van de toestellen tot het bestellen in de winkel in Wilrijk (vanwege ecocheques) verloopt alles vlot en vriendelijk. Ook de levering die stipt zoals beloofd (en op 't voorhand aangekondigd) uitgevoerd wordt, is een pluim waard. De kerels die de wasmachine en de droogkast plaatsten en de oude toestellen meenamen, deden dit netjes, snel en professioneel.

Geert 09-08-2019

Online zelf alles al bekeken, prima adviesgesprek verder nog in winkel, volgende dag geleverd en goed alles geplaatst en aangesloten door prima jonge mannen. Alleszins geweldig dus!!

Siebe 09-08-2019

De levering was echt perfect, ik vond de heren top die de bestelling leverde en de oude machine weer inname (2 hoog) zo soepel verlopen en de uitleg bij de nieuwe machine was perfect! Ik ben hier erg enthousiast over. website is overzichtelijk en de prijs is vaak beter dan andere sites, maar het belangrijkste is voor mij de goede service en levering.

Riny 08-08-2019

Ruime keuze, vriendelijke geprijsd en betrouwbare levering. Daarnaast leuke extra's, zoals de wachttherapie.

Broekroelofs 08-08-2019

Een hele snelle bezorging, hele goede uitleg over de wasmachine. De bezorgers waren heel erg vriendelijk en correct. Top!

Wuyts J. 08-08-2019

Wij hebben voor de eerste maal gebruik gemaakt van coolblue ivm aankoop nieuwe inbouw ijskast. We zijn voor 100% tevreden. Van bestelling, betaling tot levering verliep alles vlekkeloos. Nog vermelden dat de jongens die de levering deden enorm vriendelijk en behulpzaam waren, ondanks hun waarschijnlijk toch wel overvolle agenda. Chapeau.

J m 08-08-2019

Omhet moment dat je een was machine koopt staat hij bewijs van spreken de volgende dag in huis maar op het moment dat je wasmachine binnen een half jaar kapot is moet je ruim een week wachten tot er een monteur beschikbaar is en een tijdelijk vervangend model homaar bij een organisatie als cool bleu zou er tog wel een vervangend model service aan wezig moeten zijn
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2019

Beste,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je machine stuk gaat. Daar wordt niemand blij van. Gelukkig heb je fabrieksgarantie.

Helaas zijn wij zelf geen monteurs en sturen daarom graag de vakman bij je langs. Helaas hebben wij geen inzage in de agenda van de monteur.

Wij hebben alle vertrouwen in een spoedig herstel.

geej 08-08-2019

Uiterst snelle levering, betrouwbare internetwinkel. Goede retour mogelijkheden.

Iris 08-08-2019

Shop ziet er goed uit. Alles staat er duidelijk, goede omschrijvingen. Groot aanbod. Goede prijzen. Bij vragen een goede klantenservice. Ik heb er nu vaker gekocht en naar tevredenheid. Bevalt het product je niet kun je het genakkelijk terug sturen en krijg je snel, netjes je geld terug. Producten worden snel geleverd van klein tot groot. Goede bezorgers die de producten netjes in je huis plaatsen en alle "troep" weer mee nemen. Eventueel incl oude apparatuur. Ik vind het een aanrader!

Freddy Bernaerts 08-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke website, boordevol informatie.
Bezoek aan de winkel in Zaventem, was zeer aangenaam met vlot, bekwaam en vriendelijk personeel

Frank 08-08-2019

De site van Coolblue is heel overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Een ruime keus van artikelen. De tip van anderen is dus goed geweest !!

Ger 08-08-2019

door slechte ervaring in een grote winkel organisatie een bezoek gebracht op de website van kieskeurig en zo bij Coolblue terecht gekomen
Prima overzichtelijke site goede prijs kwaliteits verhouding'
Levering volgens afspraak op tijd
keurig en vakkundig op de plaats gebracht en aangesloten
prima en vriendelijke uitleg door bezorgers
oude machine meegenomen

H. Kater 08-08-2019

Donderdagavond een LG scherm gekocht en gekozen voor bezorging op afspraak. Kosten 9.95, maar dan zou er de volgende morgen bezorgd worden tussen 08.00 uur en 10.00 uur. Echter de volgende morgen om 08.04 uur ontving ik van Dynalogic een sms dat de bezorging zou plaats vinden tussen 11.15 uur en 14.15 uur. Coolblue gebeld. Er schijnen daar dus meerdere klachten over binnen te komen. En uiteraard krijg ik die 9.95 terug. Maar daarmee is dit niet minder vervelend. Uiteindelijk werd er om 14.30 uur bezorgd. Dus nee ik ben niet blij met Coolblue, zij moeten dit gewoon veranderen. Dynalogic zit ook fout, maar het is aan Coolblue om zijn klanten tevreden te stellen.
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2019

Beste meneer/mevrouw Kater,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je de dupe bent geworden van de vertraging bij onze vervoerders. Wij zijn hier natuurlijk ook niet blij mee.

Gelukkig heb je de bestelling alsnog ontvangen en storten wij de extra kosten netjes terug.

Monique 08-08-2019

Ik ben tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding, het bestellen was makkelijk en snel, en bij levering waren de spullen heel degelijk verpakt. Kortom, heel tevreden!

Frank 08-08-2019

Alles perfect, alleen bezorging binnen een dag werd niet waargemaakt (werd 4 dagen)