Katrien Van Geyt 31-08-2023

Goede omschrijving van de producten. Eventueel voorstellen voor betere versies.

Edward 31-08-2023

Altijd het gewenste product, vlotte levering! Doen nooit moeilijk over eventuele retouren.

Bvr 30-08-2023

Ik kocht vorig jaar een papierversnipperaar van Fellowes. Enkele weken geleden bleek die defect. Coolblue heeft mij mijn geld terugbetaald. Ik kocht gewoon weer een andere bij Coolblue.

Lin Potoms 30-08-2023

Snelle en vlotte service! Correcte leveringstijd. Ruim aanbod voor een redelijke prijs.

Anja 30-08-2023

Heel duidelijke uitleg op de website, gebruiksvriendelijk en heel snelle levering. Prima prijs-kwaliteit

WiDe 30-08-2023

Vlot, duidelijk, correct, snel,… goede prijs/kwaliteit! Ook verzending was perfect!

TOP WINKEL 30-08-2023

ZONDAG BESTELD EN MAANDAG GELEVERD, TOP , KAN HET IEDEREEN AANRADEN BIJ COOLBLUE TE KOPEN

Anneleen 30-08-2023

Al jaren klant bij coolblue: overzichtelijke website, vlotte communicatie en verzending, ook bij retourneren, en goede support bij vragen en problemen.

Christiaan Marien 30-08-2023

Levering in orde en belangrijk vond ik de technische bijkomende documentatie

maria 30-08-2023

Ben zeer tevreden, vlugge levering en mooie uitleg, zal zeker nog bestellingen plaatsen.

Johan 29-08-2023

Coolblue heeft een groot aanbod aan scherpe prijzen.
Ik bestelde een TP-Link M7350. s'Anderdaags reeds geleverd! Proficiat.
Jammer dat het voorgestelde 'hulp na aankoop' onvolledig was. Je hebt hiervoor de browser Chrome of Safari nodig, wat ik niet heb. Het lukt wel via de app tpMifi (enkel in het Engels beschikbaar). Waarom wordt deze mogelijkheid niet vermeld in de handleiding?

Rudi Geens 29-08-2023

Alles is goed . en hij gaat goed. Ik ben er blij met de Nokia GSM . Ik wil geen ander.

Michiel 28-08-2023

De aankoop verliep zeer vlot. Het was gemakkelijk te vinden wat ik zocht, alsook het te vergelijken met soortgelijke artikelen. De communicatie achteraf was ook zeer duidelijk, er werd nauwkeurig gecommuniceerd wanneer mijn pakje er zou zijn. Het was ook optijd en er zijn geen problemen mee.

MatthiasDH 28-08-2023

Zeer goede klantenservice en duidelijke website. Snelle verzending of ophaling op locatie.

Jacques 28-08-2023

Heb tot driemaal toe een bij Coolblue gekochte fiets-GPS van het merk MioCyclo moeten binnenbrengen wegens ernstige defecten. Een keer hersteld, één keer omgeruild, en de derde keer een tegoedbon gekregen omdat hij onherstelbaar bleek. Ik dacht dat de waarborg vervallen was, maar Coolblue heeft er mij zelf op gewezen dat ik een verlengde waarborgperiode genoot omwille van de omruil. Dit wist ik niet. Topservice. Ook de tegoedbon stond meteen op mijn account, en werd bij mijn volgende aankoop meteen correct verrekend. Van het merk Mio ben ik niet echt tevreden, van Coolblue des te meer. Ook de service in de winkel in Hasselt was telkens prima. Mij lijkt dat Coolblue steeds probeert persoonlijk een oplossing te vinden voor de klant. Dit is bij andere winkels niet steeds in dezelfde mate het geval.

Patrick 28-08-2023

Zeer goede ontvangst,en vlug geholpen.
Ben zeer tevreden over mijn aankoop.
Mvg

François Peeters 28-08-2023

Coolblue is één van de weinige webwinkels die de slogan "Vandaag besteld, morgen in huis" 100% waar maakt.
Daarbij gebeurt dit op een zeer correcte en klantvriendelijke manier, ook wanneer er problemen zijn.
Het assortiment is zeer uitgebreid waarbij er een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding is.
Daarom raad ik dan ook Coolblue bij al mijn vrienden, kennissen en familie aan.
Zeker omdat ik uit eigen ervaring kan spreken.
Zo had ik bij een van mijn eerdere bestellingen/leveringen een e reader die niet correct werkte.
Deze werd gratis en zonder morren na terugzenden vervangen door een nieuwe.
Ik ben al vele jaren een trouwe en tevreden klant, U ook?

El Deher 28-08-2023

Prima filtermechanisme om juiste product te vinden. Snelle verwerking. Correcte en snelle levering de volgende dag met bPost.

Rjb 27-08-2023

een smart tv aangekocht. zeer tevreden, geweldig geluid en beeld. Snelle levering zoals verwacht.

chris 27-08-2023

ik kan direct een factuur krijgen met btwnr !
geen omslachtig gedoe met invullen van formulieren of omzwervingen eer je eraan geraakt.
top !

Deborah 27-08-2023

's Avonds mijn dierencamera besteld, de volgende ochtend reeds geleverd. Topprodukt aan topprijs (tweede kansprodukt) Ik ben een zeer tevreden klant.
Ik kan ons oud hondje in de gaten houden op mijn gsm wanneer ik even niet thuis ben. Dit geeft een zeer gerust gevoel.

Philip 27-08-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site. Goede uitleg van het product met duidelijke foto's. Vlotte en correcte levering.

Hogedruk reiniger 26-08-2023

Snelle levering en eenvoudig besteld. Levering in Belgie aan ophaal punt waardoor ik niet thuis hoef te wachten tot de chaufeur komt.

Brecht 25-08-2023

Goede service. Snelle levering. Kwaliteit.
Ook dienst na verkoop altijd zeer goed

Liliane 25-08-2023

Heel snelle levering en perfect correct ! Een aanrader ! Ook het uitkiezen en bestellen van het produkt verliep vlekkeloos.