Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lara 13-09-2023

Uitstekende service, snelle levering, prima garantie in geval van problemen.

Kelsey 13-09-2023

Super snelle levering! In de namiddag besteld en de volgende ochtend al ontvangen. Product voldoet aan de verwachtingen volgens de omschrijving op coolblue. De optie om producten rechtstreeks op de site te vergelijken heeft me goed geholpzn bij het maken van mijn keuze. Ik heb het product (in mijn geval een steelstofzuiger) ook gezocht op andere webwinkels maar coolblue was ook de goeiekoopste. Nog een pluspunt dus!

ChantalJ 11-09-2023

Ongelooflijk nauwkeurige timing van thuisbezorging. Vooraf ook SMS 15 min voor aflevering. Met fiets dus enorm duurzaam. Heel vriendelijke besteller.
Dit na eerder contact in winkel Wilrijk waar een topverkoper mij heel nauwkeurig en vriendelijk de mogelijke opties eeft toegelicht.

Diego 11-09-2023

Besteld op 07/09 en de volgende dag meteen geleverd. Coolblue komt hun beloftes na. Vandaag besteld, morgen geleverd! Heel tevreden!

Dirk Cotteleer 11-09-2023

Snelle levering -goede verpakking en het juiste item geleverd----- TOP firma.

Ron 05-09-2023

Veel producten snel thuis, ophalen of bezorgen. Vriendelijk, meestal, deskundig personeel. Meestal iets duurder dan andere aanbieders.

Rani 05-09-2023

Uiterst snelle levering. Steeds vriendelijke klantenservice en mooie, overzichtelijke website.

Paul Des 05-09-2023

Enorme keuze, steeds deskundig advies, onklopbare prijzen, prachtige deals, en super snelle levering, zelfs op zondag, en gratis… dan kan ik niet anders dan een 10 geven !!!

Philip 04-09-2023

Al jaren klant bij Coolblue om meerdere redenen. Hun aanbod is divers, groot en kwalitatief. Levering en betaling is altijd correct en snel. De belangrijkste reden waarom we trouw blijven bij Coolblue is echter hun service! Of het nu advies is op hun website, facebook of in hun winkel, diensten voor en na verkoop,... de mensen van Coolblue helpen je graag verder. Ze zijn altijd vriendelijk en proactief. Ik heb geen enkele vraag gehad die niet uitermate positief en correct werd afgehandeld. Het is bijna een plezier om naar de winkel te moeten met een vraag of probleem! Snel producten leveren kan elke webshop, maar zo'n goede service, dat moet je koesteren!

Aïcha 03-09-2023

Altijd erg tevreden geweest van Coolblue, ook al zijn ze niet altijd de goedkoopste. Ze hebben een zeer goede klantenservice en dat is een dik pluspunt voor me. Ze komen hun belofte na en dienst na verkoop helpt je heel graag als je een probleem zou hebben of met een vraag zit. Dit is een bedrijf die een goede klantenservice hoog draagt, top!

Vince 03-09-2023

Grote keus, snelle levering, redelijke prijs, handleiding beschikbaar ( zodat je weet of het dat is wat je zoekt), gemakkelijk retourneren indien nodig. Soms mag info beter ( af en toe fouten in specificaties).

Philippe 03-09-2023

Snelle en uitstekende dienst
Levering met de fiets! Even in het slechtste weer !!
Alle toestellen beschikbaar en leverbaar op de snelste manieren
Top organisatie

Lieve 03-09-2023

Ik vond makkelijk een degelijke uitleg over mijn product wat ik heel belangrijk vond voor een dergelijke aankoop. Mijn ipad was zoals beloofd de volgende ochtend al in huis. Dadelijk kreeg ik ook een mail om de installatie vlot te kunnen doen! Top afhandeling.

bruno 03-09-2023

steeds snel geleverd, correcte prijs, goede informatie op de website over het gezochte product

Lorisdv 02-09-2023

In de avond om 23:30 besteld de volgende dag om 8:30 geleverd. Hiervoor altijd bij bol.com besteld, daar komt nu verandering in;)

E.M 02-09-2023

Stevige kabel die doet wat hij moet doen.
wij zijn er alvast tevreden van. Savonds besteld, dag erna geleverd zonder fout. Een groot pluspunt als je over geen auto beschikt.

M.Dirkx 02-09-2023

Levering van wasmachine en droogkast...super toffe kerels, hulpvaardig en goede uitleg gekregen.

Ysmina 01-09-2023

Snelle levering, duidelijke productomschrijving en altijd vriendelijke service!

Walter 01-09-2023

snelle en milieuvriendelijke levering! Product geleverd zoals foto op de website!

Peter 01-09-2023

Het gezochte product moet niet lang worden gezocht. Er staat een duidelijke uitleg met betrekking tot de toepassing ervan. Levering was geheel volgens de verwachting.

Leo 01-09-2023

Excelent !alles prima in orde, altijd zeer vriendelijk en altijd gemakkelijk berijkbaar

Ine 31-08-2023

Heel goede communicatie via e-mail. Goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Correcte communicatie. Snelle levering en vriendelijke medewerkers.

Joshua Dellaert 31-08-2023

Steeds snel geleverd, goed werkende en duidelijke site en app, een waaier aan betaalopties. Alleen maar lof!

Gert 31-08-2023

Duidelijke omschrijving, eerlijke prijs, snelle levering. Ook de vergelijksmogelijkheden zijn top.

Katrien Van Geyt 31-08-2023

Goede omschrijving van de producten. Eventueel voorstellen voor betere versies.