Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ja 13-10-2019

Ik heb weer via coolblue besteld omdat ik weet dat, mocht het product stuk zijn of niet bevallen dit meteen wordt opgelost

jan verhoeven 13-10-2019

ruime keuze, redelijke prijzen , goede service en zeer goede naverkoopdienst met vriendelijk en behulpzaam personeel - duidelijke uitleg (winkel te Wilrijk)

Els 13-10-2019

Overzichtelijke en duidelijke site, ruim assortiment EN een snelle bezorging.

Lein 13-10-2019

Fijn dat er ook tweede kans producten zijn. Fantastisch service en punctuele levering.

marren 13-10-2019

Is me qua service, ook voor verzekerd bij hen, heel erg tegen gevallen. Nooit meer Cool Blue. kocht Asprie C 22. na een paar maanden harde schijf kapot. CB gebeld. Moet u opzenden. We kijken wat we er aan kunnen doen en of u het vergoed krijgt. Hoezo vergoed. PC is pas nieuws. Doos kopen en opzenden. Werd niet gezegd waar naar toe. en of het bij het filiaal R'dam gebracht kan worden. Waardeloos dus. Na 12 jaar nu wasmachine, droger en vaatwasser laten vervangen, bij kleine winkel met echt service.

Luypaert Hugo 12-10-2019

Een shop die doet wat het beloofd, snelle en exacte levertijd, personeel efficiënt en vriendelijk !

Esile 12-10-2019

Coolblue is een betrouwbaar ondernemen met een uitgebreid assortiment met de beste prijzen, snelle levering die altijd op tijd geleverd word door vriendelijke bezorgers. Keurige afhandeling en een retourzending is geen probleem. Fijn bedrijf, ik koop graag bij Coolblue.

Lisa 12-10-2019

Zeer veel keuze, eenvoudige website die gemakkelijk is in gebruik, zeer snelle levering en een vleug humor dat het online shoppen leuk maakt!
Zeer betrouwbare website!

Rob 12-10-2019

heb meerdere malen besteld bij Coolblue en zij komen op de afgesproken tijd bezorgen, de bezorgers zijn altijd vriendelijk het is gewoon een heel fijn bedrijf waar ik met een goed gevoel bij kan bestellen.

Margo R. 12-10-2019

Hele snelle levertijden, zelfs op zondag bezorgd en dat is erg praktisch als je een fulltime baan hebt.
Retour proces gaat relatief snel en kwaliteit van de producten is goed.
Ze zijn wel iets duurder maar voor dergelijke service betaal ik gerust een procentje meer.
Klantenservice telefonisch is vaak druk en via Facebook krijg je na 24u pas reactie, dus mag wel wat personeel bij, maar alsnog zijn de telefonische wachttijden niet extreem lang.

Monique 12-10-2019

Wat een teleurstellende ervaring is de aankoop bij Coolblue geweest!! Je wordt in de winkel vriendelijk geholpen, maar dan komt het leveren. Daarvan gebeurt dus niets van wat er beloofd is! jEr wordt niet geleverd zoals afgesproken!! Ik heb een koelkast besteld en die zou boven gebracht moeten worden, geïnstalleerd en de oude meegenomen. Staat zo op papier, maar dat gebeurt dus niet!! De bezorger had de opdracht tot de deur te leveren en dat is beneden bij het portiek! Installeren, dwz ook waterpas afstellen, was ook niet zijn opdracht en de oude meenemen ging zeker niet gebeuren!! Daar heb ik een nieuwe afspraak voor moeten maken. Hele slechte dienstverlening dus! En dan zal ik maar niet herhalen wat de jongen aan de telefoon nog voor misplaatste grappen maakte.
Officiele reactie van Coolblue 18-10-2019

Beste Monique,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen os best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat vervelend dat de levering van jouw koelkast anders is verlopen dan verwacht. Helaas maken wij uit jouw review niet op om wat voor koelkast het gaat. Er zijn helaas modellen die te groot zijn en inderdaad geleverd worden tot aan de drempel. Het aansluiten, inbouwen en waterpas zetten is geen standaard service. Jammer te vernemen dat dit niet duidelijk met je besproken is in de winkel.

Natuurlijk maken wij dit wel bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Daan 12-10-2019

Makkelijk en altijd snel, alles op voorraad in de winkel en anders de volgende dag. Top

Adri 11-10-2019

Het is een fijne winkel vriendelijk personeel snelle levering.
Doet niet moeilijk voor eventueel omruiling top.

Johan 11-10-2019

Coolblue is zowel in de online winkel als in de fysieke shop 'State of the Art'. Coolblue zegt wat het doet en doet wat het zegt. Het personeel in de fysieke shop (Den Haag) is van de buitencategorie in serviceverlening. Coolblue is een geweldige leverancier.

Ania O. 11-10-2019

Ik heb een bestelling geplaatst die volgende dag bezorgd zou worden. Ik kon kiezen uit 6 aanbieders maar Coolblue adverteerde met levering de volgende dag. Vrij snel na bestelling (en betaling!) heb ik een mail gehad dat het toch niet gaat lukken. Na telefonisch overleg kwam Coolblue niet verder dan dat dit heel vervelend is maar dat dit de schuld is van PostNL waar ze geen grip op hebben. Ik mis nu een trouwcadeau. Pas op mensen Coolblue pakt snel je geld en zegt dan pas dat ze niet op tijd gaan leveren. Wees gewaarschuwd. Ze komen niet met een oplossing. Wat op de website van Coolblue staat kunnen ze niet garanderen! Ik pleit voor aanpassing van de website van Coolblue: "Binnen 24 uur verlaat uw pakje ons magazijn, wat daarna volgt ziet u later".
Officiele reactie van Coolblue 18-10-2019

Beste Ania,

Wat ontzettend vervelend dat jouw huwelijkscadeau vertraging heeft opgelopen, natuurlijk baal je. Dat doen wij ook. Wij streven altijd naar een foutloze levering. Helaas zijn er altijd factoren waar wij geen grip op hebben. Neem het weer of een storing bij de externe vervoerder. Helaas ben jij nu de dupe geworden.

Het spijt ons.

Chris Opzee 11-10-2019

Groot en goed assortiment. Keurige prijs. Zeer goede en betrouwbare bezorgdienst

Joost 11-10-2019

De website zit prachtig in elkaar en de prijs-kwaliteit is helemaal in orde. De levering is fantastisch op de tijd zodat je niet de hele dag voor niks zit te wachtten. De levering is echt perfect. Super aardige jongens en nergens te beroerd voor. Cool Bleu geef ik een 10.

Harriët Andriessen 11-10-2019

assortiment, hulp bij kiezen, prettige toon van communicatie, makkelijke website, snelle levering

Marion 11-10-2019

Snelle en keurige levering en besteld product voldoet volkomen aan onze verwachting.

Ilse 11-10-2019

Goede service, fijne mensen in de winkel, kwaliteit van de producten zijn super en tijdens het wachten stond mijn bekertje water al klaar. Super!

Roel 11-10-2019

Duidelijke website met makkelijk bestelproces en super levering door eigen bezorgdienst.

jouck vw 10-10-2019

Fijne webshop, snelle levering, zeer goede klantenservice. Als je belt wordt je goed geholpen zonder lange keuzemenu's en irritante wachtmuziek. Verder wordt je niet verplicht een account aan te maken.

C. Reijnen 10-10-2019

Als ik wat nodig heb bestel ik dit bij Coolblue. Ruim aanbod, fijne en gebruiksvriendelijke website met uitgebreide product informatie. Zeer goede service en snelle levertijd, helemaal top!!

Sien 10-10-2019

Ik had geen tijd om naar de winkel te gaan, ik werk van 10 tot 18u en had dringend een gsmlader nodig. Ik kreeg de bestelling vlugger dan dat ik in de winkel zou geraken. Voor 23u59 besteld en de volgende dag kreeg ik mijn pakje op het werk geleverd.

Shaab 10-10-2019

Regelmatig bestel ik via Coolblue en het gaat altijd heel soepel; bezorging is super snel (voor een aantal euro extra nog dezelfde avond!) en anders kan het nog sneller door het even op te halen in de coolblue store. Dit blijft mijn favoriete webshop voor gadgets!
Onlangs ook zo de nieuwe iPhone 11 pro besteld, die was elders niet op voorraad maar als je coolblue regelmatig checkt dan hebben ze het vaak wel en anders heel snel weer. ‘s Ochtends besteld en om 6 uur in de avond had ik de telefoon binnen! Makkelijker kan haast niet.

June 10-10-2019

Goede en duidelijke website. Je kunt producten met elkaar vergelijken. Bestellen gaat makkelijk en snelle levering. Ook groot aanbod van artikelen

Henk Don 10-10-2019

Het uitgebreide assortiment op de website ende uitgebreide uitleg van mijn wasmachine. Ook bij levering door de bezorgers werd een uitleg gegeven.

Manou 10-10-2019

Coolblue is vooral duidelijk en makkelijk. De website is makkelijk in gebruik en samen met het brede assortiment en de uitgebreide productomschrijvingen vind je snel het product dat het beste bij je past, ongeacht het nu om een koptelefoon, laptop of koelkast gaat.

Brischinsky 10-10-2019

Ik bestel meestal online bij Coolblue, dikwijls ga ik ook naar de fysieke winkel (Groningen, in mijn geval) om het product te kunnen zien en extra advies te verkrijgen, of om mijn bestelling zelf op te halen. (Maar bellen naar de klantenservice werkt ook prima.) Als je in de buurt van een Coolblue-winkel woont is het een absolute aanrader om eens te gaan kijken. Altijd een vriendelijke ontvangst en prima medewerkers, en met kennis van zaken. Gewoon eens doen, is hartstikke leuk. En je kunt het zo gek maken als je wilt, het moet al heel raar lopen als Coolblue het niet heeft. Dat vind ik een heel sterk punt, dat er veel keuze is uit merken, modellen, e.d. en dat ze veel productlijnen hebben, en veelal uit voorraad leverbaar. En de prijsstelling van de producten is goed. De retourregeling is uitstekend voor elkaar, zo ook service en reparatie na je aankoop.

Roy 10-10-2019

goede vergelijking van producten wat het overzichtelijk maakt om te kiezen, afspraken worden perfect nagekomen, duidelijke informatie en uitleg gegeven door de medewerkers.

Rene 10-10-2019

Duidelijke website met een snel bestel- en leveringsproces. Steekt de concurrerende websites/winkels de loef af in service en klantbeleving!

Ed 10-10-2019

Super goede service.
Groot assortiment.

Coolblue komt OP TIJD bij het leveren, volginformatie up to date.

Ria 10-10-2019

De site van coolblue is duidelijk en de levering snel. Ben uiterst tevreden.

Motormous 09-10-2019

Niet verder gaan zoeken! Uitstekende service! Prima producten, enorme keus! Goede "after sale" service, doen echt niet moeilijk!"

C.D. Booij 09-10-2019

Ik werd in de winkel keurig geholpen. De TV die ik gekocht heb werd zelfs (het regende) door de medewerkster in de auto gezet. Nooit meegemaakt. Super!

Leo Reynderw 09-10-2019

Ruim aanbod
Duidelijke productinformatie
Stipte en correcte levering
Vriendelijk personeel

Marian 09-10-2019

Heel tevreden Correcte levering En hele vriendelijke bezorgers We kopen heel vaak bij Coolblue

Liam 09-10-2019

Brilliant store with extremely helpful employee's and a wide range of well-priced products. Also adding to this the main reason I like this store is the peace of mind that if something doesn't go right with your product then you will be well looked after by their policies in place

Has stopped me having to trek all the way to MediaMarkt :-)

Wilma 08-10-2019

Prima webshop.
Je koopt op afstand, maar het voelt alsof je persoonlijk geholpen word. De site is duidelijk.
De berzorgers waren zeer vriendelijk en bekwaam.

Peter 08-10-2019

Ik heb een laptop besteld en kon het bezorgmoment zelf kiezen. Toen de laptop bezorgd was bleek er een beschadiging in het beeldscherm te zitten. Gelukkig was de servicedesk nog vrij laat bereikbaar en ik kreeg vrij snel de toezegging, dat ik de laptop de volgende dag in de lokale coolblue-winkel kon ruilen. Ging allemaal erg goed.

G 08-10-2019

Zondag een bestelling gedaan voor levering op dinsdag op bepaald tijdvak waarvoor we extra betaalde. Vlak voor de levering werd deze schriftelijk afgezegd. Contact opgenomen met Coolblue en na enig aandringen konden ze toch wel in contact treden met Dynalogic de transporteur. Het zou nu in de avond geleverd worden, helaas pakket is op foute locatie en kan niet bezorgd worden - er wordt nog contact opgenomen. Dit alles na meerdere tegenstrijdige berichten van Dynalogic en Coolblue. Telefonisch gesprek met coolblue en we zouden kosteloos!! woensdag een nieuwe levering krijgen echter niet compleet want een item was uitverkocht. Ze konden nu niet het tijdvak kiezen voor Woensdag hoewel we hier bijna 10 EUR voor betaald hebben om een tijdvak te kiezen. Dan maar geld terugvragen en dat kan alleen als het pakket dat op een foute locatie staat bij Dynalogic terug bij Coolblue is. Dus klant moet wachten totdat interne processen op orde zijn voordat deze zijn geld terugkrijgt..een keer en nooit meer!

Maria 08-10-2019

Een zaak, die een snelle service biedt
De bezorger was zeer vriendelijk
Mensen zeker iets bestellen bij Cool Bleu. Ik vind hetTOP..

Peter Sonder 08-10-2019

Bij Coolblue een wasmachine besteld. Binnen enkele dagen werd deze (in het weekend) geleverd. De medewerkers sloten de wasmachine aan (ik heb twee linker handjes) en namen de oude mee. Helemaal top.

Eva 08-10-2019

Vriendelijke en snelle service, groot aanbod, enorme productkennis, medewerker neemt uitgebreid de tijd om te helpen en is erg geduldig. Ook de naservice is uitstekend: er wordt niet moeilijk gedaan over retourneren, defecten of klachten... Een aanrader !!!

LDDS 08-10-2019

Fijne winkel, zowel online als de fysieke winkel. Leuk en gemotiveerd personeel. Een aantal keren een maandagochtend model gekocht en het omruilen ging erg vlot en zonder morren. Goede service!

Ivonne 08-10-2019

Bijna 3 weken geleden ging mijn wasmachine kapot gelijk coolblue gebeld'binnen 48 zou ik gebeld worden door een monteur helaas,donderdag nog maar even gebeld Ojee vergeten in het systeem te zetten oke uiteindelijk komt de monteur dinsdag wasmachine kan niet meer gemaakt worden helaas hadden ze mijn model niet meer wel 1 van 100 euro duurder oke na bijna anderhalve week zonder wasmachine moet je wel hehe eindelijk zondag staat hij boven op zolder blijken ze een droger neergezet te hebben!! Mee terug genomen dinsdag een andere bezorgd Ojee het is een kapotte weer mee terug donderdag om 9 uur in de avond jippy ik kan wassen niks dan lof voor de bezorgers
Resultaat bijna 7 uur telefonisch in de wacht gestaan 4 vrije dagen opgeofferd het heen en weer gesleep met werkkleding naar vrienden om daar iets te wassen
Compensatie van Coolblue een wasmiddelpakket nooit ontvangen een tegoedbon van 20 euro
De 100 retour die ik moest bijbetalen omdat ze mijn model niet meer verkopen dit alles nog in de garantie van mijn oude wasmachine

Dus geen enkele compensatie of wat dan wat ook
Bedankt coolblue voor deze zeer stressvolle 3 weken

B-nice 07-10-2019

Iets bestellen is op zich al leuk, maar Coolblue maakt t nog net even wat leuker door kleine opmerkingen en details.
Verder ervaar ik altijd een snelle en betrouwbare levering (incl de beloofde glimlach).

Henri 07-10-2019

Uitstekende site en webwinkel met een ruime keus uit allerlei producten. Je kunt heel eenvoudig filteren en verfijnen tot hé precies te zien krijgt wat je wilt. Het bestellen en betalen is een makkie, kan niet verkeerd. En vervolgens wordt het product inderdaad de volgende dag afgeleverd. Heb al vaker via Coolblue besteld (oa laptop) , is altijd prima gegaan en ook hun garantie en medewerking bij omruilen is supertop!

Lientje 07-10-2019

Snelle levering van de laptop (de volgende dag al), goed strak en veilig (redelijk schokbestendig) verpakt, online duidelijke weergave van de productspecificaties.

Er wordt helaas geen gebruiksaanwijzing om het apparaat te installeren meegeleverd. Die kreeg ik online, maar was niet helemaal up-to-date.

Gaby 07-10-2019

Goede service, bestelgemak, ruime keuze, prijs/kwaliteits verhouding. Super snelle bezorging