Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nab JF 20-09-2019

savonds een Inventum inductiekookplaat besteld ,de volgende morgen om 11 uur smorgens al bezorgd . in de loop van de middag al voor de eerste keer gekookt op de Inventum kookplaat .Zowel de Inventum kookplaat als de bezorging prima inorde

Riny 20-09-2019

Fijne manier om online bestellingen te plaatsen.
Ik ben heel bij met het product maar natuurlijk ook de snelle levering en het gemak van de website. Ik ben nog nooit teleurgesteld door deze coolblue winkel.

Huub 20-09-2019

Uitstekende service met uiterst redelijke voorwaarden + uitmuntende bezorging zonder gezeur over een trap meer of minder.

Humphrey 20-09-2019

Ik heb al diverse producten via Coolblue gekocht. Ditmaal ging het om een accuboormachine van DeWalt. Prachtig product! Veel onderzoek vooraf gedaan en bij deze uitgekomen. Tot nu toe heel tevreden. Ook de andere producten die ik heb besteld, zijn goed. Levertijd, communicatie en service zijn ronduit prima!

Dirk 20-09-2019

Installatie van de koelkast is voor de 2° keer zonder boe of ba niet doorgegaan zonder iets te laten weten. Geen enkele communicatie naar de klant toe.
Klantendienst kan enkel zijn excuses aanbieden en een nieuwe afspraak inplannen.
Dit strookt niet met de beloftes die in de reclame gedaan worden. Dit lijken me eerder slogans dan een engagement.

Jaco 19-09-2019

Deze winkel is duidelijk in zijn afspraken en komen ze ook na,ook bij problemen worden deze
naar volle tevredenheid opgelost

Jacqueline 19-09-2019

Ik surf vaak direct naar Coolbleu toe als ik iets nodig heb.
Duidelijke en overzichtelijke website, vele recensies van klanten die mij dan doen besluiten het product te kopen ja of nee.
Prijzen zijn zo goed als gelijk aan andere websites, aankoop volgende dag in huis dus geef mij maar CoolBleu

Ingrid 19-09-2019

Ruime keuze, zeer snelle levering en goede informatie. Top product, bevalt erg goed.

Tanja 19-09-2019

Fijne en betrouwbare webwinkel. Daarnaast een snelle levering en tijdens en na mijn bestelling heel veel humor gespot. Daar hou ik wel van!
Ik heb hier mijn toestel gevonden voor een hele scherpe prijs en daarnaast nog gebruik kunnen maken van een actie via Samsung zelf.

Jimmy 19-09-2019

Het aanbod is zeer ruim, scherpe prijzen, snelle verzending (vandaag besteld voor 23 59 is morgen in huis) en uitstekende service

Jet 19-09-2019

Ik ben heel tevreden over Coolblue, veel aanbod, goede prijs/kwaliteit, vlotte levering en (vaak) gratis verzending

EvdH 18-09-2019

Op zoek naar een grote vrieskast, kon ik het aanbod gemakkelijk filteren en vergelijken. De bezorgers waren supervriendelijke en correct, en ze informeerden mij goed. Na het plaatsen van de vrieskast namen ze alle verpakkingsrommel mee. Fijn.

Robert 18-09-2019

Duidelijke website maakt het makkelijk om snel een juiste keuze te maken.
De reviews zijn bij mij doorslaggevend voor de aanschaf.
Het bestellen is bij Coolblue simpel en er word supersnel geleverd!

Aviwa 18-09-2019

Nog nooit problemen met Coolblue gehad. Snelle levering, goede producten en top klantenservice

Marc 18-09-2019

Goed overzicht in de verschillende producten. Makkelijk om af te rekenen. En vooral, snelle levering. Zelfs te snel. Pakje ontvangen op zondag. Had rekening gehouden met maandag of dinsdag. Van mij hoeven jullie niet te werken op zondag, en kan de pakjesman ook eens een terrasje doen. 😊 Het leven is al druk genoeg.

Sjaak 17-09-2019

Typisch gevalletje van veel marketing maar als het er op aan komt niet de service leveren die je zou verwachten. Laptop van EUR 1000 na 2 jaar en 2 dagen kapot en guess what? Pech gehad. Kansloos.

Sven Golz 17-09-2019 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Ik had een aantal vragen over producten dat ik wilde kopen. Ik kreeg duidelijk en snel antwoord terug. Erg fijn!

Patty de Boer 17-09-2019

Beamers zijn niet meer zo 1,2,3 in een winkel te koop. Helaas. Want ik wil ze zien en eigenlijk ook werkend zien. Echter, in de winkel van Coolblue in Amsterdam-Zuid werden mij zulke goede vragen gesteld en mij de garantie gegeven dat het wel goed zou komen dat ik op advies van de medewerkers mijn keuze kon maken. De beamer kwam eerder dan verwacht en daardoor had ik extra tijd om ermee om te leren gaan en te customizen.

Cornelis 17-09-2019

Groot assortiment, prima toelichting op alle producten, keuzehulp, duidelijke bestelprocedure inclusief voortgangsinformatie, snelle levering, en prima service.

Melanie 16-09-2019

Coolblue bood een Macbook Air 2018 (128gb) aan voor €999. Wat een topdeal! De bestelling ging vlot en de pc was al de volgende ochtend rond 9u30 geleverd in een veilige doos met bescherming. Zeer tevreden!

Barbara 16-09-2019

Via website aankoop gedaan + installatie. Zeer vriendelijke (en gezellige) medewerkers die prima werk hebben afgeleverd. De aankondiging was ook zeer perfect. Heel blij dat ik precies op de hoogte was wanneer ze kwamen. En ondertussen hebben de medewerkers die de apparatuur kwamen afleveren en installeren me ook nog informatie over andere zaken van Coolblue.
Ben uiterst tevreden!. De volgend apparatuur bestel ik weer via Coolblue!

Mieke 16-09-2019

Alle contact die ik ooit gehad heb met Coolblue was betrokken , persoonlijk en zeer informatief. Daardoor is het voor mij een enorme winkel met ruime keus en info,maar met een oersoonlijk tintje, vind ik fijn😊

Jeanne van de Geest 16-09-2019

Snelle levering, track en trace, geen gedoe, prima what you see is what you get

Ruud 16-09-2019

Vriendelijk en gemotiveerd met goed getraind personeel. Bezorging is perfect en netjes, gewoon een verademing. Beantwoord correct en met geduld je vragen. Consument staat centraal. Aan te bevelen.

John te Nuenen 16-09-2019

Wist niet goed wat ik wilde bestellen, maar door goed advies van deskundige medewerker zijn we toto de juiste beslissing gekomen.

Wilfried 16-09-2019

Gebruiksvriendelijkheid site voor keuze laptop: OK. Volledige specificaties en daardoor bruikbare vergelijkfunctie. Breed keuzegamma met zeer uiteenlopende prestaties. Levering zeer snel en correct.

Henk Eggels 16-09-2019

Coolbleu is denk ik wel een van de beste websites waar je aankopen kunt doen. De keuze is buitengewoon groot. De prijskwaliteit is altijd goed. Het bestelgemak is gewoon geweldig. Je wordt na de aankoop continu op de hoogte gehouden van het verloop van het bestelproces tot de levering.
Zelfs een uur of een half uur voor levering wordt je op de hoogte gehouden. Chapeau Coolbleu!

JoJo5578 15-09-2019

Alles goed geregeld, ondanks dat het een dag later kwam. Tijdige communicatie. Super geregeld

Peter L. 15-09-2019

Philips Hue Bridge aangeschaft.
Handige on-line shop, goede navigatie en goede prijzen.
Product werd gratis en binnen no-time bezorgd.

SC 15-09-2019

Vrienden en familie gaven mij het advies om een TV of andere elektronische producten bij Coolblue aan te schaffen. Vanwege het feit dat er een goeie service wordt aangeboden! Het personeel van Coolblue Den Haag neemt echt de tijd voor hun klanten en blijven ongeacht welke situatie erg vriendelijk. Ik ben ontzettend goed geholpen en tot op de dag van vandaag nog steeds erg blij met mijn aankopen.

Dannu 15-09-2019

Vriendelijke werknemers, fijne sfeer. En net een beetje extra service na aankoop van je product dan de concurrenten. Top

Annemieke 15-09-2019

Naast de humoristische suggesties, ook erg handige, gebruiksvriendelijke site. Groot assortiment. Levering supersnel en op orde.

Bob 15-09-2019

Duidelijk website, goede sortering, eenvoudige bestel procedure, snelle levering met flexibele keuze van aflevertijdstip.

Okkie 15-09-2019

Het doet me pijn dat CoolBlue zich inlaat met de volgende URL
Als u hier intrapt, dan kunt u dat merken doordat u later in de mand € 70.-- moet betalen want ongemerkt heeft u een abonnement genomen.

Chris 14-09-2019

breed aanbod. steeds interessant 'Keuze van Coolblue'
snelle, vlotte en correcte levering. Bij ons al enkel malen per (bak)fiets
Gemakkelijke betaling en correcte prijzen

Marcel 14-09-2019

Coolblue komt afspraken na. Leveren op zondag.
Goed product voor eerlijke prijs.

Rene Artois 14-09-2019

Ik vind de shop wel mooi en overzichtelijk. En de prijs was goed. Maar toen ik mijn
aankoop (een heggeschaar) kreeg zag ik al gelijk dat de verpakking opnieuw dichtgeplakt
was en verder bleek het apparaat ook sporen van gebruik en zelfs lichte beschadingen
te vertonen. Ik was teleurgesteld omdat ik een fonkelnieuw apparaat verwacht had.

Claire B. 14-09-2019

Zeer tevreden over Coolblue. De uitgebreide uitleg behorende bij de diverse productgroepen vind ik zeer handig om tot een goede keuze te komen. Het assortiment is zeer groot, voor elk wat wils in diverse prijsklassen. De website is gebruiksvriendelijk en helder en de bestelde artikelen zijn snel in huis. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Laatst hadden we een vraag buiten de gebruiksaanwijzing om en ook dat zochten ze voor ons uit.
Ik kan Coolblue van harte aanbevelen!

Henk Eggels 13-09-2019

Marcel 13-09-2019

Coolblue is een honderd procent betrouwbare online winkel. Het aanbod is groot, de bestel- en betaalprocedure verloopt razendsnel, evenals de levering die zoals beloofd de volgende werkdag plaats vindt. Wat mij erg enthousiast maakt is de mail met gebruikstips voor het aangekochte toestel, nog voor de levering plaats vindt. Sneller kan niet. Heel af en toe is het gekozen voorwerp elders iets goedkoper te vinden, online blijven vergelijken is dus de boodschap. Maar Coolblue is steeds de allereerste winkel waar ik ga kijken.

Natasja 13-09-2019

Makkelijk te bestellen via de webshop en prettige en klantvriendelijke bezorging.
Een zware wasmachine naar zolder brengen en de oude meenemen en afkoppelen was geen probleem.

Angelien Metz 13-09-2019

Empatisch vermogen van de medewerkers van de Klantenservice is erg hoog ... Website werkt overzichtelijk en is vrij snel ... Bezorgers zijn leuk, erg vriendelijk en ontzettend hulpvaardig ...

mathias 13-09-2019

top service 9u in de avond besteld, dag erna om half 1 in de namiddag al geleverd.
goederen waren top verpakt, geen enkel deukje of beschadiging te bespeuren.

zeer tevreden van deze eerste ervaring met coolblue

Hans T. 13-09-2019

Ik heb nu voor de eerste keer via de website van coolblue een product besteld , betaald , en ontvangen en ik kan niet anders zeggen over coolblue dat zij doen wat zij zeggen en beloven , ik ben echt SUPER tevreden

Celine 13-09-2019

Het personeel is heel aardig en helpt goed. Als je even moet wachten bieden ze je drinken aan . Heel tevreden!!!

Huub 13-09-2019

Ik ben sinds 't begin klant van coolblue, toen ze nog heel klein waren. De afgelopen jaren iederjaar enkele aankopen gedaan. Blij dat hun assortiment uitbreidt, zodat ik meer spullen niet bij andere, minder prettige winkels hoef te kopen. Mijn ervaringen: Nog geen enkele leveringsfout meegemaakt. Extreem aardige en deskundige medewerkers. Extreem soepel betaal en lever-proces. Goed advies product keuze ("keuze van coolblue" zijn zonder uitzondering goede producten. Extreem handige website voor zoeken en bestellen. (Daar kunnen Amazon, Bol en Booking nog veel van leren). Is allmeaal leuk. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om: Zonder uitzondering goede producten die zonder uitzondering op afgesproken tijd, netjes (onbeschadigd!) geleverd worden. Aleen maar complimenten.

Ien 12-09-2019

Makkelijk bestellen en de dag van bezorging aangeven, er word een dag tevoren aangegeven hoelaat het geleverd wordt en een kwartier voor aankomst nog een belletje.

Blije klant 12-09-2019

Makkelijke te gebruiken website. Product goed te vinden en snel te bestellen. Snelle betaling en levering. En in goede orde ontvangen. Fijne snelle service dus.

Mariska 12-09-2019

Waardeloos. De tv die we bestelden voor mijn moeder hebben we twee keer betaald door een storing. Hij is niet bezorgd op de afgesproken dag.
We wachten nu na een week nog op het terug te storten bedrag. Je staat ook uren in de wacht als je telefonisch contact wil opnemen. Ik koop er nooit meer wat.

M.J.Reinders 12-09-2019

Levering goed en op tijd. Goede regelingen t.a.v. service.
Wel vindt ik de toon naar klanten niet fijn. Te populair, domme grapjes.