Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kris 02-03-2017 Via de website gekocht

LG FH4B8TDA7 wasmachine via coolblue

Geweldig,geen gezeur geen gezeik, gewoon service!
Tussen 10 en 11 zouden ze komen, maar via SMS en een belletje waren ze er al om 9:15.
Zonder probleem de oude mee, de nieuwe op zo'n plek,weg voordat ik besefte dat ik een nieuwe wasmachine had.
Zeer mooie stille wasmachine, energie zuinig, ik was teleurgesteld dat ik maar 1 was te draaien had!
Leuke geluidjes,weer eens wat anders.

Ruud 02-03-2017 Via de website gekocht

JBL T450BT Zwart koptelefoon

Zeer mooie en degelijke koptelefoon met ingebouwde bluetooth gekocht bij Coolblue. Goede geluidsweergave voor een zeer redelijke prijs. En heel snel geleverd door dit bedrijf. Wij hebben eerder al een ijskast bij Coolblue gekocht en tot op heden zeer naar onze wens. De klant wordt precies op de hoogte gebracht van het product op de site met de plus en minpunten. Geen ellenlang verkoopverhaal maar alleen relevante informatie.

Been 01-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

LaVerkeerde laptop besteld

We hadden een verkeerde laptop besteld met een ander toetsenbord,na gebeld te hebben keurig verder geholpen

Adrie 01-03-2017 Via de website gekocht

Super goede service

je bestelt wat en het is snel binnen super goede service, gewoon top.
ik kan wel 100 karakters type in een woord super goed.

linda 01-03-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Zeer snelle levering en een goede begeleiding middels mails gericht op het gekochte product. Andere producten, dezelfde dag besteld, maar bij een andere verkoper kwamen pas 2 dagen later aan. Een pluim.

Babsxx 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service??

Op de hhb een stofzuiger gekocht.
ik kon hem de volgende dag al ophalen na 8.30 uur!!!
Super service!!
Wel jammer dat ik mijn vvv bon niet kon gebruiken😞

Cynthia 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Zaterdag besteld en zondag al bezorgd. Ook belangrijk was dat het product het goedkoopst was via CoolBlue en dit een betrouwbare site is.

Niels 01-03-2017 Via de website gekocht

Laptop

Zeer goede service, veel informatie beschikbaar over bezorging. Krijg 30 min. van te voren een melding dat het pakket eraan kwam.

Anna1972 01-03-2017 Via de website gekocht

Super service via telefoon, chat en whatsapp

Binnen 30 minuten antwoord via WhatsApp. Zeer aardig aan telefoon. Op tijd de zending verstuurd. Ik kreeg de levering pas na 3 dagen maar dat lag aan postnl. Coolblue heeft netjes en snel voor mij nagekeken waar ze zending op dat moment was.

Arno Moeijes 01-03-2017 Via de website gekocht

prima service in de winkel

Ben snel en goed geholpen bij het kiezen van een laptop. Veel kennis in huis. Vragen zijn snel beantwoord en hebben genoeg voorbeeld in de shop.

Perfecte webwinkel 01-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Vriendelijk geholpen en volgens afspraak is de bestelling netjes op tijd geleverd op het aangegeven adres.

Jeroen 01-03-2017 Via de website gekocht

uitstekende webwinkel met fysieke vestigingen

Erg snelle service, ruime keuze op de website, goede keuzehulp bij de website, prima prijzen, in de fysieke winkel werken vriendelijke en erg capabele mensen, mogelijkheid om een tweedekansje (retourproducten zonder schade/mankementen) te vinden. Al met al een goede aanrader.

J.L. Pen 01-03-2017 Via de website gekocht

Toppie !

Samsung wasmachine gekocht. Volgende dag in huis. Top service. Bezorgdienst was perfect te volgen via Track & Trace en precies op tijd zoals vooraf was aangegeven. Jongens van de bezorgdienst heel beleefd, voorzichtig en oplettend. Duidelijke uitleg. Oude machine meegenomen, Nieuwe wasmachine werkt perfect. Goed gedaan Cool Blue !!

Tom 01-03-2017 Via de website gekocht

Goeie webshop...

Het nodige gekocht bij Coolblue, van kleine dingen tot een dure tablet. Soms laten bezorgen, dan weer opgehaald in de winkel na gereserveerd te hebben. Dan weet je zeker dat dat wat je wilt hebben op voorraad is en je dus niet voor niets gaat. Niet altijd helemaal de voordeligste maar echt veel scheelt het nooit en er staat een prima service tegenover. Geeft een vertrouwd gevoel deze shop, bestel hier en het komt goed! Dat is een heel ander gevoel dan sommige prijsvechters je geven!

Maarten tV 01-03-2017 Via de website gekocht

Vlot en uiterst betrouwbaar.

Al vele malen via Coolblue bestellingen laten afleveren. Alle keer goed verpakt en snel geleverd. Vaak al binnen 24 uur. Doorlopend wordt je via sms of mail op de hoogte gehouden hoever jouw bestelling is.
Kortom betrouwbare en vlotte webwinkel.

Alex 01-03-2017 Via de website gekocht

Goede bezorging, snel en op tijd!

Een goede uitleg van de producten. Heel fijn dat je met een tijdspanne van twee uur de bezorgtijden hebt. Het pakje werd netjes bezorgd.

Koffie 01-03-2017 Via de website gekocht

Internet bestelling

Prima service en vriendelijke bezorger. Snel geleverd. Gebruikersvriendelijk internet pagina. Keurig verzorgd. Netjes verpakt in stevige doos.

Jack 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en veel keuze ...

De website is gemakkelijk en de keuze is zeer groot en indien je extra info nodig of wel via chat of wel via de klantenservice waar je binnen een goede tijd je antwoordt krijgt. De zoekfunctie werkt ook zeer goed en je kunt dan ook nog bij het product zelf aangeven of je extra's wilt e.d. Ook de product helpfunctie is zeer goed aangeven wat je wilt en de keuze wordt al een stuk beter.

R. de Hoop 01-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

We zochten twee bagagekoffers in verschillende kleuren met de maten 55 - 35 - 20.
Coolblue leidde ons perfect door de website naar de juiste koffers. Omdat we twee bestelden kregen we ook nog korting. Binnen 24 uur stonden ze onbeschadigd vanwege de prima verpakking
(dozen van coolblue) in de kamer. Klasse.

Pieter van der Stoep 01-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, vaak iets duurder dan concurrenten

Ik bestel tegenwoordig bijna alles wat ik nodig heb bij Coolblue. Ze bieden een geweldige service. Zo heb ik recent een wasmachine besteld. Kreeg 's nachts een mail met een indicatie hoe laat de wasmachine bezorgd zou worden (tussen 8-9 en niet zoals bij veel bedrijven 'in de ochtend'). En een kwartier voor ze er waren belde de chauffeur dat ze er bijna waren. Alles netjes aangesloten, testprogramma gedraaid en alle verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine meegenomen. En uit eerdere ervaringen; als er achteraf iets niet helemaal in orde is doen ze hun best om het op te lossen voor je. De geweldige service rechtvaardigd voor mij de (vaak) iets hogere prijs dan bij concurrenten.

Johan Bazen 01-03-2017 Via de website gekocht

Zeer ruime sortering.

De website is zeer makkelijk in gebruik en zeer duidelijk in eventuele uitleg. Wanneer je wat besteld dan wordt alles voor je geregeld. De aflevering niets dan LOF.

ingrid 01-03-2017 Via de website gekocht

supersnel en goede service

wat ze doen beloven ze. Bij levering keurig sms en telefoontje vooraf. Wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten zonder meerprijs of verzendkosten. in winkel ook altijd netjes geholpen.superblij met coolblue

Veronique 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering, zelfs tussen de carnavalsoptocht door werd er bezorgd. Overzichtelijke site met volop keuze.

Eddie 01-03-2017 Via de website gekocht

snelheid en kwaliteit

Wat voor 23.59 uur besteld wordt heb je inderdaad de volgende dag in huis. En dat zonder bezorgingskosten te betalen. Duidelijke website: er staat duidelijk of een artikel voorradig is. De prijzen zijn concurrerend met andere andere websites/winkels.

service 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles op tijd geleverd en gratis avondlevering. Klantvriendelijkheid van Post-NL kon iets beter, ik moest zelf een zware doos omhoogtillen naar 3 hoog en heb geen lift en rugklachten.

Alex Mous 01-03-2017 Via de website gekocht

Post de kluts kwijt

Met Cool Blue, de producten en levertijd an sich ben ik zeer tevreden. Mijn ontevredenheid wordt veroorzaakt door de bezorgservice van Post.nl. Ik had op de bestelpagina een postagentschap bij mij in de buurt (Beukenplein) opgegeven, om niet de kans te lopen afwezig te zijn als de bestelling werd aangeboden. Wie schetst mijn verbazing dat ik een sms'je kreeg dat de bezorger mij niet thuis getroffen had (ik was de hele dag aanwezig) en dat het pakket daarom op een postkantoor was afgegeven, veel verder bij mij vandaan, maar toevallig binnen dezelfde postcode. Dat postkantoor bevindt zich op het Waterlooplein, op zaterdagmiddag niet de makkelijks bereikbare lokatie.

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2017

Beste meneer/mevrouw Mous,

Wat ontzettend jammer dat uw bestelling niet op het gewenste postkantoor is geleverd. Wellicht dat de bezorgers het verzoek om uw pakket af te leveren bij een postkantoor over het hoofd hebben gezien en toch langs jouw huis zijn gegaan. Excuses hiervoor. We hopen wel dat u dit eerder heeft aangekaart zodat wij dit kunnen meegeven aan de koerier om dit aan te kaarten. Anders kunt u dit alsnog doen door een e-mail te versturen met het ordernummer en een korte samenvatting van de situatie naar geenglimlach@coolblue.nl.

Uiteraard wensen wij u veel plezier met uw bestelling.

Groeten,

Coolblue.

Waldorfandstatler 01-03-2017 Via de website gekocht

Trefzeker en geen gedoe

Op zondag tussen alle leuke dingen door even een mixer kopen. Op maandag geleverd en je kunt er meteen mee aan de slag. Wat een uitkomst! Perfecte service, super snel geleverd, goed verpakt. Zo weinig gedoe als je het vergelijkt met vroeger: toen winkels langs, sjouwen met je aanschaf en nu gemak dient de mens....

Jeannette 01-03-2017 Via de website gekocht

artikel op tijd geleverd. Nieuw in verpakking. Tevreden

Helder communicatie over bestelproces.
Duidelijke uitleg in filmpje op you tube over te kopen product.
Op tijd geleverd.

Myrjam 01-03-2017 Via de website gekocht

Verrassend goed!

Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst bij Cool Blue besteld, en dat was een aangename verrassing. Meestal koop ik mijn apparatuur (printer in dit geval) bij een fysieke winkel, maar ik vond zoveel goede informatie op de website dat een verkoper dit haast niet beter had gekund. Een aangename ervaring, zodat ik daarna vaker iets heb besteld en nog altijd geen verbeterpunt heb kunnen ontdekken!

Sander Klugt 01-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, slecht apparaat!

2 maanden geleden een stofzuiger, dirt devil rebel 24 HF gekocht bij Coolblue. Deze stond aangeprezen als 'beste koop'. Over de service van Coolblue niets dan goeds, maar wat een slecht apparaat! Als dit de beste koop is, dan wil ik niet weten wat de slechtste koop is. De stofzuiger is nog net in staat om een donsveertje op te zuigen, maar daar houdt het verder helemaal mee op. Ik heb er gewoonweg niets aan. Dus verbeterpunt voor Coolblue... van 'beste koop' heb ik andere verwachtingen.

Nick 01-03-2017 Via de website gekocht

Bezorging snel en de hulp van de klantenservice gewoon goed!

Telefoon besteld en deze was snel binnen. Tevens had ik van tevoren een vraag via de klantenservice en deze hebben mij snel en duidelijk geholpen. Kortom tevreden.

Gérard 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Op zaterdag avond besteld en zondag middag in huis. Super. Het product is dat wat beloofd is. De website is zeer gebruiksvriendelijk.

Jeroen 01-03-2017 Via de website gekocht

Tweedehandsje gekocht en werkt prima

Heb een Netgear WN2500RP gekocht die niet helemaal nieuw meer was. Deze voldeed exact aan de omschrijving, alleen wat krasjes, verder helemaal compleet inclusief doos, handleidingen etc. Het apparaat werkt uitstekend en de service van Coolblue was als altijd weer prima!

trees 01-03-2017 Via de website gekocht

slechte: het product is nog niet geleverd (4 dagen later)

ik koos de shop vanwege de duidelijke service, maar dat valt dus tegen: nog geen levering! Telkens wordt het uitgesteld 'tot morgen".

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend dat uw bestelling na 4 dagen alsnog niet is geleverd! Dit is absoluut niet de service die u van Coolblue mag verwachten. Wij zorgen er juist namelijk voor dat bestellingen tijdig worden geleverd. In dit geval is dit niet gelukt maar willen wij heel graag voor u uitzoeken waarom de levering steeds wordt uitgesteld. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we direct onderzoeken wat er aan de hand is met de levering en u zo spoedig mogelijk voorzien van een gepaste oplossing.

Groeten,

Coolblue.

C.A. 01-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en snele GRATIS levering

Een fijn en bijzonder groot en ruim opgezet assortiment, met een betrouwbare en snelle gratis levering.

monique 01-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering en advisering op de site.

Goede site, duidelijk, snel zoeken. Vind het ook goed dat er een rating aan de producten wordt gegeven. snelle levering!

Ate 01-03-2017 Via de website gekocht

Goed, snel, prima service

Al vaak wat besteld bij Coolblue, altijd goede producten, goed voorgelicht. Door een foutje van mijzelf klantenservice nodig welke nog tot heel last bereikbaar zijn en je wordt uitstekend geholpen. Top web winkel!!

Fateh Singh 01-03-2017 Via de website gekocht

good service

very good service and very efficient and fast.would always purchase my products from here.and would recommend other also to consider this shop.

Linda 01-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Reeds vele malen bij Coolblue producten besteld en altijd een correcte levering gehad. Retour proces is ook makkelijk mocht je een artikel niet willen behouden. Recent een, tijdens de garantieperiode, defect geraakt artikel retour gestuurd voor reparatie, uitstekend geholpen en ik had binnen 1 week een volledig nieuw apparaat terwijl slechts 1 onderdeel defect was. Top service dus! Deze week wasmachine en droger laten bezorgen, deze zijn netjes op hun plaats neergezet en voldoen zeker aan de verwachtingen. Owja en de oude zijn meegenomen :)

JW 01-03-2017 Via de website gekocht

Top, binnen 24 uur besteld en geleverd.

Productvergelijk was erg goed, met de juiste filters om te kunnen selecteren op de eigenschappen die ik belangrijk vind. Order verliep duidelijk, regelmatige updates. Glimlach is zeker geleverd.

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop!

Heldere web sites, eenvoudig en duidelijk bestel proces, directe levering ( tot nu toe altijd op tijd geleverd). Soms iets duurder dan anderen maar daarvoor perfecte afhandeling, gegarandeerde levering en een super klanten support!
ik bestel er vaak en veel, zakelijk en privé!

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

aankoop bij Coolblue

een goed keuze bij Coolblue voor snelle aankopen, Zeer goed communicatie i.v.m. de leveringen.
prima waarborg en gratis retourzendingen + prijs kwaliteit zeer goed, ongelooflijk snelle leveringen van uw product,= al bij al een aanrader!!

Corrie 01-03-2017 Via de website gekocht

Wow, niks wachten tot je een ons weegt

Tijdvak levering van een uur. Krijgt een SMS als ze een half uur later komen en bellen ook nog een keer tien minuten van tevoren. Ik haat oeverloos wachten. Dit is pas service!
Daarnaast ook nog wasmachine aangesloten en oude meegenomen.

Tilloboy 01-03-2017 Via de website gekocht

alles prima in orde

Gebruiksvriendelijke webshop. Levering in orde en ook geleverd op tijd. Al meerdere malen bij Cool Blue gekocht en nog nooit problemen gehad.

Vera 01-03-2017 Via de website gekocht

Super

Overzichtelijke webshop. Voldoende keuze. Ze beloven volgende dag levering en dat is ook effectief zo. Wat super snel is. Alles netjes verpakt. Een aanrader.

Marco 01-03-2017 Via de website gekocht

Ik slaag altijd.

Heerlijk. Gewoonweg in de zoekbalk aangeven wat je zoekt en plop...
Weet je het niet zeker, even op facebook je vraag stellen, en binnen no time krijg je antwoord en 90% van de tijd met een link. En snel thuis zelfs op zondag. Wat wil je nog meer......

Wendy 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden online. Ieder product heeft plus en minpunten. De beste koop staat goed aangegeven en Coolblue komt zelf met een keuze. Bestellen en betalen gaat heel snel en eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering en de bezorging verloopt perfect.

Ruud van Laarhoven 01-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop hakbeitel

Ik was op zoek naar een hakbeitel op lucht en bij Coolblue vond ik meteen het door mij gezochte product tegen de laagste prijs en bovendien, zoals beloofd, de volgende dag al in huis, zelfs op caranavalzondag. Petje af voor die service.

F. Scholtens 01-03-2017 Via de website gekocht

LG 32 inch smart tv.

Makkelijk en snel op de site besteld, en zelfs op zondag geleverd. Sneller kan niet. Bovendien een mooi apparaat en makkelijk geïnstalleerd.

Irene 28-02-2017 In de winkel gekocht

nieuwe mobile

Ik wilde een nieuwe mobiele telefoon, had op het internet al gezocht en een gevonden, maar wilde deze toch eerst zelf in de hand houden om te zien of ik hem prettig zou vinden. Op een vergelijkingssite bleek dit model goedkoper te zijn bij Coolblue dan bij elke andere winkel, dus op naar Coolblue. De behandeling was perfect. Er was rust en aandacht voor ons, ondanks de drukte in de winkel. De verkoopster nam alle tijd voor ons en aan haar merkte je dan ook niet dat het zo druk was in de winkel.