Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

schilder 23-07-2018 Via de website gekocht

goede service

na 16 maanden stopte mijn mielie cats en dog stofzuiger ermee. het viel binnen de twee jaar garantie. de stofzuiger kon niet gemaakt worden kreeg dus na 16 maanden een voucher van het aankoop bedrag . heb nu weer een nieuwe stofzuiger met weer twee jaar garantie. coolblue goed opgelost

Helene 23-07-2018 Via de website gekocht

Lichte en handzame verpakking. Makkelijk te openen.

Ik heb voor deze winkel gekozen om dit te vergelijken met Bol.com.
De voordelen heb ik nu al gemerkt en ook de zeer vlotte thuisbezorging.
Dag ervoor, begin middag, besteld. Volgende ochtend om 10.30 uur al in huis.
Ik ben blij met Coolblue!.

Dirk 23-07-2018 Via de website gekocht

Deze winkel gekozen om de scherpe prijs en de snelle levering.
Al eerder ervaring met met coolbleu gehad ook heel goed bevallen.

Sweet 23-07-2018 Via de website gekocht

snel betaling incasseren langzaam geld retouneren

bij het bestellen van een airco verliep alles voorspoedig, besteld, betaald. Na 20 minuten was de bevestiging van de order binnen. Helaas half uur later mail dat de airco niet op voorraad is, alternatieven vor deze airco waren niet beschikbaar. gevolg wel binnen een half uur het bedrag van mijn rekening afgeschrijven, maar het terugstorten duurt 3 dagen. duidelijk dus ontvangen is sneller dan terugbetalen. als iemand zelf een order herroept kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar buiten de schuld van de klant om moet er een snellere teruggave mogelijk zijn zodat de klant verder kan gaan zoeken en iets betalen.

Officiele reactie van Coolblue 25-07-2018

Beste Sweet,

Bedankt voor je review. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te vernemen dat de bestelde airco niet op voorraad is. Dit is uiteraard niet de bedoeling als je een bevestiging ontvangt. Excuses hiervoor!

Wij willen graag nakijken waar het mis is gegaan en natuurlijk willen wij dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Wil je zo vriendelijk zijn om het ordernummer van je bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

We horen het graag van je!

Isabella Raposo 23-07-2018 Via de website gekocht

Great Service!

Excellent service! The delivery guys are very friendly and explain everything! Also, delivery and installation for free!

Durk jan 23-07-2018 Via de website gekocht

Service vab het hoogste niveau

De service is hier echt super vooral m.b.t. het lever moment. Vriendelijke en professionele bezorgen. Installatie en uitleg is ook top

Joost 23-07-2018 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site, je maakt nooit de verkeerde keus

Nu al een paar keer bij coolblue besteld en ik ben zeer tevreden! Normaal gesproken struin ik het hele internet af naar de beste aanbieding, maar eigenlijk zit je bij coolblue altijd goed. Je betaald misschien een paar eurotjes meer dan de allergoedkoopste site, maar daarvoor krijg je wel een site die goed in elkaar zit zodat je het beste product voor jou kunt kiezen. Daarnaast is de service van coolblue uitstekend en heb je je bestelling in no time in huis. Kortom: coolblue is een hele goede winkel

Paul 23-07-2018 Via de website gekocht

Met de bakfiets!

De camera die ik de avond ervoor had besteld, werd - zoals aangekondigd en verwacht - de volgende dag bezorgd, maar per blauwe bakfiets, hetgeen ik erg kan waarderen.
Ik vroeg aan xxx, de bezorger, of hij de oude kapotte camera mee terug wilde nemen, en dat kon. Super!

Yvonne 23-07-2018 Via de website gekocht

Top!

Belofte helemaal nagekomen. Duidelijk wanneer ik het pakket kon verwachten. Snelle levering. Cool blue is zeker een aanrader!

jaapb 23-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

We wilden een combi-magnetron kopen, maar de hoeveelheid aan informatie, maakt het voor ons erg moeilijk een keuze te maken. We zijn dus naar de Coolblue winkel in Groningen gegaan. Prima geholpen, de de keuze was gauw gemaakt. De link van onze keuze werd door de verkoper naar mijn emailadres gestuurd en thuis hebben we de magnetron nog even bekeken. Daarna besteld en de volgende dag hadden we de magnetron in huis. Aan de verkoper hebben we gevraagd wat we met de oude magnetron moesten doen. Die mochten we bij de winkel van coolblue langs brengen. Dat hebben we gedaan en we zijn erg blij met de service en uiteraard de magnetron.

Chrisje 23-07-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S!

Het aanbod is divers. De overzichtelijk site maakt het makkelijk een keuze te maken. Ook om producten nader te bekijken en te vergelijken. Eenmaal gekozen is het bestelproces snel evenals de levering! Zó fijn als bv je oude koelkast ‘s avonds de geest heeft gegeven en je de dag erop al een nieuwe in gebruik kan nemen.

Veroniek 23-07-2018 Via de website gekocht

Klant staat hier echt centraal!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij in de volledige werkwijze laten zien dat een klant hier echt op nummer 1 staat. Voor mijn werk was ik op zoek naar een laptop en ik had enkele voorkeuren, de helpdesk heeft mij juist weten te adviseren en kwam met de oplossing. Na uiteindelijk mijn bestelling te hebben geplaatst kwam ik erachter dat ik een muis en hoes was vergeten te bestellen. Er was 1 kort telefoontje nodig om dit te regelen en ik ontving een betaalverzoek voor het overige bedrag. Snelle service die werkt!

Miranda 23-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is een geweldige online winkel met goede service!

Coolblue heeft een overzichtelijke webwinkel met veel aanbod. Ik vind de uitgebreide reviews bij de producten erg fijn, want deze helpen mij bij het maken van mijn keuze. De service bij Coolblue is erg goed. Ze leveren snel en de emails omtrent de levering zijn duidelijk met een grappige twist. Ik zal voortaan iedere keer mijn (huishoudelijke) producten bij Coolblue kopen.

Alex 22-07-2018 Via de website gekocht

Goede service maar verkeerde bezorgdienst

Shop van Coolblue is onverslaanbaar. Bijzonder goed, met snelle service. Alleen jammer dat ze DHL parcel service gebruiken voor het leveren van de pakketjes. Dat is me toch een vervelende partij. Doen geen moeite, komen vooral overdag als ik aan het werk ben en voor alles is een handtekening nodig ook al geef ik aan dat ze het achter op de oprit mogen neerzetten. De volgende werkdag ben ik er namelijk ook niet.

Betty 22-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering vlg afspraak. Alleen wat verwarring over afleveringstijd door bezorgservice. DHL of Post.NL,beiden genoemd met verschillende afleverdata en tijden. Verwarrend.

Bénédicte 22-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk, stipt, behulpzaam. Top service.

Vlot bereikbare telefonische hulp. Ik vind het fijn om enkele vragen live te kunnen stellen en onmiddellijk beantwoord te krijgen. Zeer stipte levering door zeer hulpvaardige medewerkers.

Jan 22-07-2018 Via de website gekocht

Super betrouwbaar

Coolblue is de standaard en is denk ik de meest gekopieerde webshop van Nederland. Een webshop kopiëren is niet moeilijk. Echter de service en klantvriendelijkheid van dit alles voor een glimlach bedrijf kopiëren lukt de concurrentie niet. Klantvriendelijkheid en service zit in de genen van dit bedrijf, Dit heeft ze groot gemaakt en wordt steevast als zeer positief ervaren door hun klanten.

AM 22-07-2018 Via de website gekocht

Nice service and super fast delivery

I was very nice welcomed in one of the shops when wishing to replace a product. I have bought 2 instead afterwards. And prompt and fast delivery, even on Sundays.

Boyan 22-07-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service!

Toen mijn soundbar het al begaf (onder garantie) heb ik coolblue gebeld en hebbe ze me meteen gezegd wat ik moest doen om alles vlotjes te laten verlopen. Na dat mijn soundbar het te lang van zich liet weten hebben ze mij de keuze gegeven om de waarde van het aankoopbedrag volledig te recupereren! Nu heb ik men nieuwe soundbar al enkele dagen en alles werkt terug perfect! Coolblue is zeker en vast aan te raden! :)

Judith zirkzee 22-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en bezorgdienst

Goede website want bij veel producten staat er een introductie filmpje en je producten makkelijk vergelijken en ze hebben een geweldige bezorgdienst. Bij vragen krijg je gelijk de juiste persoon.

krijn visser 22-07-2018 Via de website gekocht

sevise van groote waarde

vivd dit goede shop voor degene die wat kopen wil.
is dat cool blue
om dat klatvriedelijk van groot belang is.
wat men ook vraagt altijd behulpzaam
de prijs van welke aan koop betaalbaar is

Anka 22-07-2018 Via de website gekocht

Idd geweldige service en snel contact

Ik had wat besteld en er miste iets in mijn pakket. Dat kan gebeuren.
Meteen een mail gestuurd en binnen een half uur antwoord. Dat is zo fijn.
Vervolgens de dag erna weer keurig een mail met de meerling dat t meteen nagestuurd werd. Volgende dag had ik t in huis.

Wat ik t aller prettigst vind is dat er meteen gereageerd wordt op je mail en actie wordt ondernomen.

Steven 22-07-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering met nodige service indien nodig

S'avonds om 22u artikels besteld en de dag erna aan de deur om 9u30 afgeleverd. Wat moet een mens nog meer wensen? Als er toch iets mis loopt dat je dit gratis en voor niks kunt terug sturen en zonder morren (bij mij toch) hetzelfde artikel of eventueel een ander met overleg gratis opgestuurd wordt. Prijzen zijn soms net iets hoger dan andere webshops bij sommige artikelen maar dan moet je weer langer wachten of zijn ze niet direct leverbaar.

Yo 22-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Site is duidelijk en geeft veel informatie over de producten. Uitgebreide specificatielijsten waardoor je goed kan vergelijken. Bij vragen is de online service snel en helder en vriendelijk. voelt zeer betrouwbaar.

Gerrit 21-07-2018 Via de website gekocht

Super snel , gemakkelijk en eerlijk

Je kan zien of het op voorraad is en dan heb je het de andere dag ,ook de grote lompe aankopen !
Uitpakken , installeren en de rotzooi weer mee terug !
Via mond op mond reclame gekozen vanwege de service bij problemen .
Niet alles , maar wel producten waar ze achterstaan.
Koop je geen kat in de zak.
Goede prijs , mooie producten en goede service , kom zeker weer terug 😀👍

Simon31 21-07-2018 Via de website gekocht

Alles loopt op rolletjes

Geweldige webshop met fijne zoekfunctie. Gemakkelijk te doorlopen door de apparatuur. eigenlijk geen verdere toelichting nodig. Gemakkelijk te selecteren en te bestellen. Het afrekenen verloopt als een tierelier. Fijn dat je in overleg met de leverancier kunt bepalen wanneer jij het apparaat wil laten bezorgen en aansluiten. Zeer fijne en correcte monteur van "De Smid Reparatie" die de afwasmachine van Siemens naar alle tevredenheid heeft geplaatst en aangesloten. Perfect! Toteen volgende bestelling!!

Ronald 21-07-2018 Via de website gekocht

Kopen zonder enig risico.

Top service, bijna op elk moment goed bereikbaar, tegen middernacht bestellen en dan nog morgen in huis!

Tom 21-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is awesome!

Had mijn game-controller in een emmer water laten tuimelen (don't ask). Coolblue bekeken, nieuwe uitgezocht, volgende dag om half een was-ie binnen. En ik woon niet eens in een grote stad of zo.
Heb al vaker bij coolblue besteld, en ze zijn heel consistent met dit niveau van service. En dat vind ik echt tof :)

rene 21-07-2018 Via de website gekocht

web is goed

de levering is niet aangekomen, maar dat licht niet aan coolblue de rest is wel goed gegaan, website is gewoon goed.

Fam van Diem 21-07-2018 Via de website gekocht

Wat wordt gezegd wordt nagekomen goede service aftersales!!!

Na diverse bestellingen via Coolbleu zijn wij meer dan tevreden, ook de klantenservice is boven verwachting. Gisteren (Vrijdag om 21: 00 uur) stopte onze wasmachine er mee. Vanmiddag (Zaterdag) middag stond de nieuwe om 15:00 uur al weer te draaien. De oude werd mee genomen en de nieuwe correct aangesloten en waterpas gesteld! Coolblue is voor ons een prettige en betrouwbare leverancier!

Peter 21-07-2018 Via de website gekocht

Maakt snelle levering echt waar.

Al meerdere keren 's avonds dingen besteld en echt de volgende dag (vroeg) geleverd, echt heel praktisch en kan er zelf niet voor gaan rijden. Verpakkingen zijn mooi stevig, soms mag er om breekbare spullen wel iets meer bescherming gedaan worden.

hetty Van zee 21-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb 16/07/2018 voor het eerst een bestelling gedaan bij Coolblue dat is mij uitstekend bevallen ,het is net of ze bij je langs kwamen om het persoonlijk op te nemen heel gezellig,mijn bestelling was binnen 24 uur bezorgt en dat is erg snel netjes en met liefde verpakt,mijn eerst volgende bestelling doe ik zeer zeker weer bij Cool Bue in een word Geweldig.

Epimetheus 21-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt zijn naam weer waar.

In de hittegolf van juli 2018 begaf mijn koelkast het. Geprobeerd er een bij BCC te bestellen, maar hun afleverdienst was zo drukd at ze past over twee weken konden bezorgen. (vertaling: hun chauffeurs zijn op vakantie).
Bij Coolblue betseld en binnen 18 uur bezorghd en anagesloten. Bezorgers hebben me zelfs geholpen met het verplaatsen van mijn magnetron die ik zelf niet kon tillen. Chapeau!

Ronald 21-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede leverings, garantie en service voorwaarden!

Wij bestellen regelmatig bij deze webshop, met soms iets groter prijsverschil dan concurrende webshops, maar als klant ben je wel verzekerd van zeer goede leverings, garantie en service voorwaarden! Dat is uiteraard ook wat waard.

Pleuntje 21-07-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling en supersnel !

Duidelijke site, correcte afhandeling en supersnelle levering. Perfect.
's Middags besteld en de volgende middag al bezorgd.

Charles van Driest 21-07-2018 Via de website gekocht

COOLBLUE is èen aanrader!!!!!

Je denkt ik bestel bij een groot bedrijf gaat dat goed,nou ik kan je het aanraden.
Ouderwetse service en top bezorgers.

N. 21-07-2018 Via de website gekocht

Levering als beloofd

‘s Avonds een vervangend TomTom horlogebandje besteld, de volgende dag in huis, zoals beloofd. Bij andere websites wordt het nog wel eens een dag later, niet bij Coolblue.

Isabelle 20-07-2018 Via de website gekocht

Zaligste winkel in België!

Wat een verademing met hun concurrentie! Deze mensen zijn opgeleid en weten waarover ze spreken! Heb je toch een sociale fobie: geen probleem! Hun website is zo gebruiksvriendelijk en verduidelijkend dat je geen verkoper meer nodig hebt (enkel een portie hersenen). Lukt het toch niet? Een mailtje naar de lieve medewerkers kan ook!
Ben van in het prille begin dat coolblue begon in België reeds klant en begin meer en meer het verschil met hun concurrentie te merken: vriendelijker, professioneler, groter aanbod, Geen gedoe met levering!
Doe zo verder jongens! 👍

Robert 20-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Product gekocht via website 2 afspraken om te bezorgen niet op komen dagen wel 2 dagen voor niks gewacht zouden me tegemoet komen omdat het verkeerd gelopen was ook dat zijn ze niet nagekomen.

Officiele reactie van Coolblue 25-07-2018

Beste Robert,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat de levering van jouw zending tot twee keer toe niet is gelukt! Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag voor je nakijken.

Wil je zo vriendelijk zijn om het ordernummer van je bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

We horen het graag van je!

Thijs 20-07-2018 Via de website gekocht

Alles is top!

Bij Coolblue is alles top! De prijzen zijn vaak lager dan bij andere verkopers. De bezorging is super! Ook retourzendingen worden snel verwerkt en je geld is snel teruggestort. Daarnaast heeft Coolblue een zeer groot assortiment en kan je eenvoudig m.b.v. filters je ideale product vinden. Kortom, een geweldige winkel!

Peter Konings 20-07-2018 Via de website gekocht

Afspraak is Afspraak

Vrijdag 13/07/2018 Koelvriescombinatie besteld.
Zaterdag 14/07/2018 om 10.35 uur geleverd en koeler retour. (levertijd 09.42 en 10.42)
Zondag 15/07/2018 Klantenservice gebeld ivm ophalen vrieskast.
Maandag 16/07/2018 om 08.40 uur vrieskast opgehaald. ( tussen 08.23 en 09.23)
Je krijgt via track en trace de geplande levertijd.
30 minuten voor de levering een sms.
15 minuten voor de levering wordt je gebeld door de bezorgers.
Dit noem ik nu een geweldige service, Chapeau !!!
Hulde voor de bezorgers want ze deden het met een big smile !!!

maurice 20-07-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

snelle levering voldoet aan de slogan vandaag besteld morgen in huis.
goed verpakt.
product informatie overzichtelijk op de site.

Heleen 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, hoede prijzen en betrouwbaar advies

De helpdesk is heel hulpvaardig. De Coolblue adviezen zijn goed (en niet persé de duurste variant) en je kan daar prima van op aan.
Een sympathiek bedrijf dat duidelijk prioriteit geeft aan klantgerichtheid

Aarts 20-07-2018 Via de website gekocht

De tv is kapot, lang leve de nieuwe tv

Op vrijdagavond ging de tv kapot, zat eraan te komen maar was toch nog een beetje een verrassing.
's Avonds een nieuwe gekozen nadat we nog een lading sites hadden vergeleken.
Besteld, volgende dag geleverd. Precies op tijd, met een 30min van tevoren een SMS bericht.

Ik zou het bijna de Coolblue verzekering noemen. Halen alle zorgen weg en maken de ervaring minder triest.

Annie van den Berge 20-07-2018 Via de website gekocht

Hele mooie barbecue ,en de prijs valt mee

Deze kwam heel goed uit de test ,en was bij Coolblue het goedkoopste ,vandaar dat ik hem daar heb besteld

Robbe Vekemans 20-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende services, duidelijke website, een ruim aanbod en een super snelle levering.
Een betrouwbaren online shop!

Oscar 20-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Fantastische service in de winkel in Amsterdam

Ik wilde eens zien hoe de winkel eruit zag en of ze werkelijk de service bieden waarover reclame wordt gemaakt. Het was echt zo, binnenkomen en een werknemer wordt aan je gelinkt die bij je blijft tot je tevreden bent. Bakje koffie, veel uitleg, niet opdringerig etc.
Hierdoor een beoordeling met cijfer 10. Kom echter niet met de auto want parkeren is erg duur in de omgeving maar daar kan Coolblue weinig aan doen.

Mirjam Ploeger 20-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en goede contacten!

Fijne contacten! Goede producten! Uitstekende service. De bezorging is correct wat betreft datum en tijdstip!

Leo 20-07-2018 Via de website gekocht

Geen gedonder gewoon meteen in 1 keer goed

Nog nooit een verkeerd product gekregen en altijd correct op tijd binnen en bij vragen goeie service👍

Peter. 20-07-2018 Via de website gekocht

Ruime keus. Snelle levering.

Overzichtelijk en informatief. Producten zijn op voorraad en worden snel geleverd en zijn goed ingepakt.