Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

N. Bloemendal 13-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering, groot aanbod en leuk winkelen, zelfs de verzenddoos is leuk ontworpen. Ga hier zeker vaker bestellen.

irma 13-08-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

ik vind de shop overzichtelijk. ik ben er gekomen via kieskeurig en was zo klaar met mijn keuze, die ook nog eens de volgende dag al binnen was.

AvE 13-08-2018 Via de website gekocht

fout op fout

In het verleden vaker producten besteld bij Coolblue en eigenlijk altijd tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Afgelopen vrijdag een vaatwasser besteld met de bedoeling dat die zaterdags zou worden afgeleverd. Op zaterdag blijkt dat de vaatwasser bij aankomst zwaar beschadigd is. Met de toezegging dat er zondag een andere zou worden geleverd vertrekken de bezorgers weer. Zondag geen mail en geen vaatwasser. Zelf maar gebeld met de klantenservice: ja sorry, ik zie dat hij niet is aangemeld; maar dat ga ik nu voor u doen en dan wordt hij morgen [maandag] geleverd. Op maandag staat er 's morgens een wagen van Coolblue voor de deur. Helaas zit daarin geen vaatwasser. Blijkbaar niet ingeladen. Weer de klantenservice: ja sorry, ik zet hem nu opnieuw in het systeem; dan heeft u hem morgen. En dat wordt dan de tweede werkdag dat ik thuis moet blijven en maar weer moet afwachten, of en wanneer, ik mijn nieuwe vaatwasser krijg.
Iedereen [bezorgers en klantenservice] is vol begrip en excuses, maar na drie pogingen heb ik nog steeds geen vaatwasser en moet ik maar afwachten of het morgen wel lukt
Blijkbaar is er niemand binnen Coolblue persoonlijk verantwoordelijk voor dit soort fouten. En blijkbaar voelt ook niemand zich geroepen om te zorgen voor een snelle en passende oplossing buiten het systeem om.

Officiele reactie van Coolblue 16-08-2018

Beste Ave,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend dat het zo verlopen is. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Ondertussen hebben wij contact met je gehad en is alles besproken en opgelost.

Harrie 13-08-2018 Via de website gekocht

Alles is goed en snel verlopen. Keurig verpakt en de volgende dag (op zondag) afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

M. 13-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Tweedekansje gekocht. Zou compleet zijn, maar was dat niet en wel dusdanig dat product niet bruikbaar was. Zuigstang stofzuiger ontbrak.

Gebeld: missende onderdeel zou worden nageleverd... Daarna mail, want men wist niet om welk onderdeel het precies ging. Terug gemaild en gebeld.

Vervolgens bleek na 1 week wachten dat men vergeten was te melden dat nalevering maar liefst 4-5 weken (!) kon duren.
- en dat terwijl in de webshop van de Nederlandse fabrikant (P....ps) het missende onderdeel binnen 1 werkdag geleverd kan worden tegen zeer schappelijke prijs (helft van de prijs bij onderdelenwinkels).

Maar NEE, men geeft geen cashback van 17,98 euro waarmee ik het product binnen 1 werkdag in gebruik had kunnen nemen... Ik mag doodleuk 4-5 weken wachten tot ik mijn huis weer kan schoonmaken. DOEI!

Dit was mijn eerste ervaring met Coolblue. En dus ook meteen mijn laatste. Zijn totaal niet pragmatisch ingesteld v.w.b. probleemoplossing.

Officiele reactie van Coolblue 16-08-2018

Beste M.

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het Tweedekansje niet goed gecontroleerd was voor verzending. Dit hoort natuurlijk niet.

Coolblue wil dit graag voor je oplossen door middel van een nalevering. Deze is reeds in werking gezet en wij hebben alle vertrouwen in een spoedige afhandeling van jouw nalevering.

Marleen 13-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Shop in orde.
Al meerdere x een bestelling gedaan en steeds oke.
Enkel nu de laatste bestelling werkte het produkt niet, na een telefoontje had ik de dag erna een nieuw.
Top

Henry 12-08-2018 Via de website gekocht

Super contact

Ja heb regelmatig producten van Cool blue en is altijd wat ze beloven doen ze,hele goede ervaringen mee en altijd bereikbaar dat kan heel gemakkelijk zijn.

Jeannette 12-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Deze shop verstuurd erg snel, keurig verpakt en netjes afgeleverd. We hadden er voor gekozen om bij een ophaalpunten het pakketje op te halen. Via de app van post nl kon ik zien dat ik mijn pakje op kon halen.

Frank Bonte 12-08-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens zoals beloofd.

Mijn zoon had reeds goede ervaringen met Coolblue.
Daarom niet verder gezocht.
Bestelt en de volgende dag al afgeleverd!

Fried Peters 12-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service en website

Uitstekende shop snel besteld op internet gemakkelijk en fijne website daarna snel in huis en een goede service en een goed voorkomen de gene die het bracht met eigen besteldiendt

Jan Fahmel 12-08-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, kennis van zaken en een TOP service!

Ruim aanbod, goede telefonische helpdesk en een supersnelle levering van goederen, en (bijna) alles op voorraad direct leverbaar.

Liesbeth 12-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en uiterst vriendelijk personeel

Uitstekende service. Personeel heel vriendelijk en doortastend. Heb een wasmachine omgeruild en dat was zo geregeld. Duidelijk wanneer het product werd gebracht.

T van Wijchen 12-08-2018 Via de website gekocht

Super. !!!!!

Snelle afhandeling van vragen, en direct oplossing gekregen over de vraag,zelfs 25 euro ontvangen voor ons probleem

Jan Vrijhof 12-08-2018 Via de website gekocht

goed assortiment

snelle levering met een goed overzicht op de website en duidelijke leveringsvoorwaarden. Dit maakt goede en snelle keuze mogelijk

Joke 12-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Goede service, duidelijke website, snelle levering, je krijgt een bericht als je pakje is toegekomen.. Gewoon super

Ryanneke 12-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed, vriendelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding

Coolblue is inmiddels mijn vaste internetwinkel geworden. Producten zijn snel leverbaar, goede kwaliteit voor goede prijs, ruime keuze, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site, service is goed.
Klein dingetje wat me ook aanspreekt is de humor die overal tussen verwekt is. Merk je wanneer je iets bestelt, betaalt en wacht op de bezorging ervan.
Ik ben zeer tevreden over Coolblue!

marcel 12-08-2018 Via de website gekocht

prima service en snelle leverantie

groot assortiment, snelle levering en directe installatie van apparatuur. Levering op een door jou gekozen dag is ook erg handig

Nic 12-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, helder site

Site met humor! Helder en makkelijk te doorzoeken.
Bezorgservice is uitstekend, doen wat beloofd wordt.
Zeker aan te raden om hier eens goed rond te kijken!

G. 12-08-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Binnen 24 uur levering van onze stofzuigerrobot.
Helaas waren er 2 borsteltjes verbogen en die moet ik nog omruilen. Ik hoop dat dit net zo goed geregeld is.
Nog even afwachten dus.

Dick van Baren 11-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en foutloze levering

Prima prijs en snelle foutloze levering.
Minder vind ik de reclame achteraf.
Mijn voorlaatste koop was een Miele wasmachine en nu betrof mijn aankoop een printer.
Nog heel lang na mijn wasmachine aankoop kreeg ik en ook nu weer na mijn printeraankoop krijg ik steeds reclame van Coolblue over wat ik al gekocht had. Ik ga toch écht niet twee keer hetzelfde product kopen.

Joyce 11-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Makkelijk uitzoeken welk product je wilt en is snel leverbaar. Alles wordt je makkelijk gemaakt. Coolblue brengt je product naar binnen, sluit het aan en zelfs het schoonmaakprogramma van de wasmachine al aangezet.

Willem 11-08-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven. Dat is zeker

Goede duidelijke site met vraag en antwoord, veel keuze uit gelijksoortige apparaten en de levering is ook zoals op de site beloofd.

Samsonite koffer 11-08-2018 Via de website gekocht

Veel keuze

Veel keus, prijsverhouding kwaliteit uitstekend , snelle levering , heel blij met aankoop van Samsonite koffer hardcase en zonder rits wat voor ons een vereiste was

Shani 11-08-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk snellelevertermijn!

Zondagavond om 22u besteld en maandagochtend al in de bus! Ook de klantendienst is top. Vragen worden snel beantwoord. Ik zal zeker vaker kopen via Coolblue!

ann 11-08-2018 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n correcte en vriendelijke levering meegemaakt!

Corrcte prijs en zeer vriendelijk service! Nooit eerder heb ik zo'n vriendelijk en behulpzaam trio leveranciers over de vloer gehad. Correcte berichtgeving via sms over de verwachte leveringstijd is ook heel handig en het neemt veel van de stress van de levering aan huis weg!

Gino Naessens 11-08-2018 Via de website gekocht

Uitzonderlijke service !

Een scheer apparaat dat ik hier in de streek in de winkels niet kon vinden bestelde ik door aanraden van mijn zoon bij CoolBlue, de zondag omstreeks 17.00 h, De maandag werd het omstreeks 9.00 h reeds geleverd !!!!

John 11-08-2018 Via de website gekocht

Als je iets zoekt vind je het vrij snel op de site. Bestellen en betalen is ook makkelijk. Wat voor mij alleen niet hoeft is dat ze ook op zondag leveren. Kwam ik pas leer achter, had het niet goed gelezen.

Simon 11-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

's Avonds besteld, volgende ochtend vanaf 9 uur ophalen bij afhaalpunt, voldoende afhaalpunten zo te zien

Frank J 11-08-2018 Via de website gekocht

Zéér goede service!

Heel tevreden over de levering aan huis. Zware ijskast via de trap naar de eerste verdieping gebracht en oude terug meegenomen met zeer veel respect voor de muren, trap, vloer,... En dit allemaal met een glimlach! Topservice!!

Thee 11-08-2018 Via de website gekocht

Perfect !

Wasmachine netjes geleverd en geïnstalleerd , top service door de jongens van coolblue! Vlot besteld, leveringsmoment gekozen en netjes op het voorziene uur levering en installatie.

Debby 11-08-2018 Via de website gekocht

Verplaatst zich in de klant, top!!

Super service, via de mail nog tips gekregen over onze aangeschafte laptop. Onze zoon heeft hier zijn ps4 gekocht. Na een aantal weken kreeg de controler problemen. Terug gestuurd ter reparatie. Waar je bij andere bedrijven vaak weken moet wachten, werd hier binnen anderhalve week al een nieuwe controler bezorgd. Helemaal top!!

J Smeets 11-08-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Alles naar wens verlopen. Vriendelijke bezorgers die zeer correct waren. mooi op tijd en nemen de oude machine weer mee.

Trudi Groenendijk 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had al een eerdere ervaring met Coolblue (voor ‘iets klein’) maar door goeie website en vele producten kom je weer terug. Ze leveren snel, adviseren en zijn er problemen, krijg je iets niet aangesloten o.i.d. kun je met een vriendelijke medewerker van de klantenservice bellen. Ze helpen je tot het wel werkt e.d.

Barry 10-08-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Leuk Nederlands bedrijf ! Bezorging ook op zondag. Bezorgers zetten de bestelde goederen op de plek waar ze horen. Perfect.

Freddy 10-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle verwerking van aankopen

Na mijn vorige aankopen die ik op deze manier heb gedaan ben ik nog altijd zeer tevreden ,vooral de snelheid en het gemak van de gratis levering en plaatsing van de toestellen .

Rob 10-08-2018 Via de website gekocht

Alles op voorraad. Dus volgende dag in huis.

Veel op voorraad. Dus volgende dag in huis. Daar kan geen aanbiedingen tegenop. Die vervolgens uitverkocht is.

M. Roosma 10-08-2018 Via de website gekocht

goede afwikkeling betaling, snelle aflevering, goed product

Makkelijk zoeken naar producten van belang, goede informatie over producten, levering in voldoende beschermende verpakking met de opvallende kleuren van
coolbleu.

Leen van Hoorn 10-08-2018 Via de website gekocht

goede service!

ze doen precies wat ze zeggen, je kunt je bestelling precies volgen zodat je weet hoe laat ze bij je zijn!

Theo 10-08-2018 Via de website gekocht

Probleemloos gemak

Ik heb nu een aantal keer een aanschaf gedaan via CoolBlue en elke keer was ik zeer tevreden.
Mijn samenvattend oordeel: "CoolBlue zegt wat ze doen en doet wat ze zeggen!!!"

Marjan 10-08-2018 Via de website gekocht

Prima!

Gebruiksvriendelijke website, levering duidelijk en prima uitgevoerd. Ze hebben goed nagedacht over de begeleidende teksten bij het uitzoeken en op de verpakkingen, die persoonlijk, maar ook grappig zijn.

Danielle 10-08-2018 Via de website gekocht

Aangezien we een half jaar geleden onze wasmachine tot grote tevredenheid hadden aangeschaft bij Coolblue, hoefden we niet lang na te denken waar we onze vaatwasser zouden kopen toen de oude het begaf.
Ik heb het apparaat op dinsdagavond besteld en de volgende ochtend om 8.00 uur stond hij al in huis! We hebben er voor gekozen om de vaatwasser zelf in te bouwen, dat kan Coolblue ook tegen meerprijs doen maar dat kost dan ook weer 2 a 3 dagen extra.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling, wie de chauffeur en de bijrijder is en ze bellen een kwartier voordat ze er zijn netjes op.
Helemaal super!

Henk Soeters 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service ik vindt het HET IS SUPER GOED .

handig, prima overzicht . De prijzen zijn oké .de bezorging is grandioos .mijn ervaring met de medewerkers van Coolblue zijn goed ,advies en service zijn geweldig . Ik zou niet meer zonder Coolblue kunnen .

Edwin 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring

Gemakkelijk bestelproces, snel en netjes afgeleverd. Goede info over verzending en bezorging. Gewoon in orde!

Kees Steenkamer 10-08-2018 Via de website gekocht

Na aankoop nog een leuk kaartje!!

Helemaal perfecte service. Ik heb een fitbit horloge (Versa) gekocht en was eerst teleurgesteld dat de bataal functie niet inb Nederland werkt. Heb hem toch gehouden, omdat er ook veel andere leuke applicaties o.a. voor het sporten opzitten. Helemaal toen ik van XXXX van de klantenservice nog een kaartje kreeg met dank voor de aankop. Dat is nog eens persoonlijke aandacht!!

Doeke 09-08-2018 Via de website gekocht

Goed gedaan en snel geleverd

bij Coolblue zit je 's avonds op je gemak wat uit te zoeken en te bestellen en de volgende dag is het er al, hetzij thuis of op het afhaalpunt. geweldig geregeld!!

Rudy - Turnhout 09-08-2018 Via de website gekocht

TOP service

zeer correct en een super behulpzame en vriendelijke klantendienst.
Levering steeds prima in orde.zeker aan te bevelen.TOP

Tom De Backer 09-08-2018 Via de website gekocht

Sterk, echt indrukwekkend sterk

Duidelijke website, keigoed navigeerbaar. Al na één dag had ik mijn lamineermachine in huis. Dat vind ik sterk.

Maggie 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service, precies volgens aangegeven tijden. Goed op de hoogte gehouden van de levering. Goed verpakt.

van Vliet 09-08-2018 Via de website gekocht

Leuke Philips TV voor de slaapkamer

Je kan bij Coolblue goed shoppen op de website, erg overzichtelijk, een goede product informatie, snelle aflevering en een goede service.

Michelle 09-08-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen ECHT in huis!

Menig keer heb ik online een bestelling gedaan waarvan beloofd werd dat deze de volgende dag in huis zou zijn. Tot nog toe is alleen coolblue deze belofte ook daadwerkelijk nagekomen. De website heeft goede aanbiedingen, bijna nergens anders goedkoper. En het bestelproces gaat fantastisch makkelijk. Ook kun je je product na aankoop nog annuleren. Een geweldige optie, alleen moeten ze nog duidelijk vermelden dat je ook je geld teruggestort krijgt en dan is het perfect.