Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Petra 26-08-2018 Via de website gekocht

Fijne uitstraling en uitstekende service

De website is helder, de keuze uitgebreid en de prijzen aantrekkelijk.
Bij contact krijg je inderdaad de beloofde vriendelijke medewerker aan de telefoon. De service is uitstekend en heel snelle levering.
Kortom, ik bestel tegenwoordig steeds vaker bij Coolblue, zelfs ook grote aankopen zoals mijn nieuwe laptop.
Heel erg tevreden

Ferre 26-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Artikelen worden geleverd zoals ze worden beschreven op de website. Nooit problemen gehad met de ontvangen produkten. Zeer snelle levering en dan nog gratis.

Helmie 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle reacties

Aankoop Inventum inductiekookplaat ; probleem gemeld, dezelfde avond nog reactie ; wordt onder garantie gerepareerd. Het bleek een normaal verschijnsel wat door Inventum gemeld werd. To volle tevredenheid opgelost . De snelle reactie en vervolgstappen van Coolblue hebben wij zeer op prijs gesteld !!

Hans 26-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie, scherpe prijzen

Ik koop redelijk veel bij Coolblue. Ik vind het enorme productaanbod handig, maar vooral de manier van communiceren rond de verzending is erg goed. Volgende keer weer!

Hemmo van Donderen 26-08-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens !

Makkelijk bestellen, en de volgende levering en plaatsing, van het product alsook het innemen van het oude apparaat. en dit alles dan elke weer door 2 super aardige en vlotte medewerkers !!!
ik kijk niet eens meer op andere sites !
Dit keer stonden ze wel een beetje vroeg aan de deur, Haha maar gelukkig bellen ze van tevoren nog even, en kon ik me snel aankleden en koffie zetten. gr Hemmo van Donderen

Fien 26-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige shop. Heel gebruiksvriendelijk. Service heel goed. De heren die de wasmachine kwamen brengen waren heel vriendelijk en sertvice gericht.

Elize 26-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ruime keus, duidelijke site, hele snelle bezorging ,je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzendproces en krijgt een netjes verpakt product thuis.

Bill 26-08-2018 Via de website gekocht

Prima shop!

Site is prima, levering snel en prima mailtjes die je op de hoogte houden.

Erg blij met mijn aanschaf, na zoeken op internet kom je steeds weer bij Coolblue uit als eerste keuze.

C. van Buschbach 25-08-2018 Via de website gekocht

Dhr van Buschbach

Ja zeker weten de site is geweldig en heel overzichtelijk om te vinden wat je wil kopen en goed verpakt en een snelle levering ben zeer tevreden dit is zeer zeker mijn website nu al 2 x iets besteld ben tevreden

Nouws 25-08-2018 Via de website gekocht

Precies zoals in de reclame

Levering werd keurig actueel doorgegeven. Aansluiting van het apparaat was bij de prijs inbegrepen. Omdat de levering eerder was dan eerst aangegeven en we nog met gasten zaten te eten hielpen de bezorgers met uit- en inbouwen van de oven, wat eigenlijk niet tot hun taak behoorde. Echt aardig en klantvriendelijk.

Yvonne 25-08-2018 Via de website gekocht

Ik heb een diepvries gekocht aangezien de oude het na 26 jaar had begeven.
'S avonds besteld en de volgende dag keurig geleverd door zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers! Helemaal top! Ik ben zeer tevreden.

Désirée 25-08-2018 Via de website gekocht

Prima webshop op alle fronten!

Uitgebreide keus, goede toelichting op de producten, vriendelijke klantenservice, snelle levering.
Ik zocht een seniorentelefoon voor mijn blinde en behoorlijk dove moeder; de voorselectie was al door Coolblue gemaakt door de beste telefoons aan te bieden.

Eldert 25-08-2018 Via de website gekocht

Zoals in de reclame

De aflevering, de snelheid en de zorgvuldige berichten over tijdtip levering was conform de reclame. Prima!

Frans 25-08-2018 Via de website gekocht

Senseo koffiepad apparaat Viva

Geweldige service, ben niet anders gewent van Cool Blue maar jammer dat hij na 1 dag levering bij Blokker € 5,- voordeliger was in de aanbieding. Maar vind het een geweldig apparaat zet heerlijke koffie.

Jacob 25-08-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering

Ik wilde een opvolger voor mijn vastgelopen Tomtom en wilde de goedkoopste TT, deze vond ik op Coolbleu, besteld en de volgende dag stipt op tijd geleverd. De kwaliteit is een tegenvaller, maar daar kan Cool bleu niets aan doen

pavala 24-08-2018 Via de website gekocht

geleverde koelkast

Onlangs bij mij een koelkast geleverd, maar de reclame ziet er toch stukken beter uit. Alles was teveel zelfs de oude mee terugnemen wat wel wordt aangegeven. In de reclame we zijn pas tevreden als u dat bent maar en dan nog mijn vraag hebben jullie nog uitleg daarover zeggen ze ..lees het boekje maar. En dan nog de deur verhangen... moet u een melding van maken... zo niet service gericht.

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2018

Beste Pavala,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de levering van jouw koelkast anders is verlopen dan verwacht. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en hiervoor bieden wij ons excuus aan.

Wat betreft het omdraaien van de deur. Dit is een extra dienst en is aan te vragen tijdens het bestellen. Voor deze extra dienst brengen wij kosten in rekening. Het kan tijdens het bestellen, maar ook achteraf worden aangevraagd. Onze klantenservice maakt graag een afspraak voor deze extra dienst.

Nickjuhsil 24-08-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, goed service

Duidelijke site met veel reviews over de producten. Je kunt alle informatie vinden die je nodig hebt om producten te vergelijken. En er is een ruim aanbod. Ook snelle levering.

Cath 24-08-2018 Via de website gekocht

Snel gevonden wat je zoekt

Super simpel en goed kopen wat je zoekt. Snelle en correcte levering. Prijs oké. Al vaak wat gekocht en nog steeds tevreden.

Marcel 24-08-2018 Via de website gekocht

Internet- en echte winkels

Coolblue is een veelzijdige internetwinkel waar je tegen redelijke prijzen kunt kopen. En is er iets met je aankoop, dan kun je ook in een echte winkel verhaal halen. In de echte winkel wordt je snel en prettig ontvangen en naar de juiste medewerker gebracht. En kan je product niet gemaakt worden en zat er nog garantie op, dan krijg je snel een goed aanbod (in mijn geval het volledig aankoopbedrag als shoptegoed en dat al twee weken nadat ik het product in de echte winkel had aangeboden).

Rick 24-08-2018 Via de website gekocht

zoals beloofd een zeer snelle levering

Rugzak voor mijn dochter besteld voor een nette prijs en inderdaad zoals beloofd de volgende dag al in huis.

Huub Zwambag 24-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte bezorging.

Bezorging op de dag die ik aangegeven had. Toppie. Zending is ook correct geleverd en er mankeerde niets aan. Ik ben zeer tevreden ver Coolblue.

Sara 24-08-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Hele fijne en duidelijke website. Producten kunnen worden vergeleken en zo Kun je een goede keuze maken. Ze houden goed contact met je en de service is helemaal top. levering is heel snel! Volgende dag had ik mijn laptop al in huis.

DJ Marcel 24-08-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Zoals steeds de best mogelijke service

De shop heeft een zeer klantvriendelijke uitstraling. Alles wordt in het werk gesteld om het de klant zo aangenaam als mogelijk te maken. Dit voel je van bij binnenkomst en wordt bevestigd als je aan de beurt bent.

Gruttovriend 24-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare leverancier en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering, betrouwbare leverancier, scherpe prijs die goed kan concurreren met andere leveranciers

Fred Suring 24-08-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd!

Snelle en correcte afhandeling en het apparaat werkt prima.
Degelijke verpakking en op tijd bezorgd.

Hadassa 24-08-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Geweldige en snelle service!

Goede informatie over producten. Bestellen is eenvoudig. Artikelen kunnen na bestellen ook opgehaald worden in diverse winkels in het land. Op de site is ook te zien wat de voorraad is van de winkels. Mocht het niet op voorraad zijn, dan kan je het al de volgende dag ophalen. In de winkel zelf altijd direct en vriendelijk geholpen.

Cathelijne Spijker 24-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede producten, snel in huis!

We hebben eerder een koelkast gekocht bij Coolblue. Nu de wasmachine stuk was zijn we vanwege grote tevredenheid weer gaan kijken bij Coolblue. We hebben goed reviews gelezen en onderzoek gedaan. Op de site kun je ook goed de producten vergelijken. Uiteindelijk een machine naar wens uitgezocht. We werden vervolgens goe oude hoogte gehouden wannende machine zou komen, zelf een bericht dat ze binnen eenhalf uur zouden komen. Dus geen gezeur met " tussen 9 en 15". Prettige en aardige kerels die de machine netjes op zolder hebben gezet en de oude weer meegenomen. Uitleg over het apparaat, en hup, een kind kan de was doen!

P. de Jong 24-08-2018 Via de website gekocht

heel goede

snel geleverd en makkelijk te bestellen een echte aanrader op deze website en een goede je kan van alles vinden

Priscilla Woodford 23-08-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk online winkel. Heb een laptop en een reiskoffer besteld in twee verschillende bestellingen. Beide keren snel een goed afgehandeld, levering op tijd zoals beloofd. Ben zeer tevereden!

Wouter van Dongen 23-08-2018 Via de website gekocht

Hele fijne winkel om online iets te zoeken

Mooie website waarop iets makkelijk te vinden is. Ook het vergelijken van verschillende producten is een hele mooie optie.

Theo Bosch 23-08-2018 Via de website gekocht

zeer vlotte en correcte service

no nonsense webshop, vol humor en zeer veel informatie. ook de video's maken het makkelijker, ik zou een volgende keer zeker voor Cool Blue te kiezen!!!

P. van Dee 23-08-2018 Via de website gekocht

CoolBlue Assault Airbike

Assault airbike aangeschaft bij Coolblue, omdat wij dat een betrouwbare winkel vinden. Goede website, snelle en duidelijke afhandeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden ivm afleveringsdag en tijd. Zeer nette en vriendelijke bezorgers. Ook de montage, dat geregeld is via een ander bedrijf, was zeer goed geregeld.

Rob 23-08-2018 Via de website gekocht

all in one HP printer gekocht via Cool Blue

De site is overzichtelijk met duidelijke info. Tussen de aankoop en levering op de volgende dag kreeg ik ook nog een installatie advies dat duidelijker was dan die van HP zelf. Aansluiting was nu een fluitje van een cent.

Uwe Tharun-Seymour 23-08-2018 In de winkel gekocht
AMSTERDAM

tevreden klant

elke keer dat ik iets bij CoolBlue nodig heb wordt ik verrast door de behulpzaamheid van de verkopers. Hetzelfde geldt ook voor de bezorgers. Ze zijn altijd vriendelijk, hebben ontzettend veel geduld en domme vragen bestaan voor hun niet. Op internet krijg je ook bij veel producten goede en uitgebreide informatie.
Als ik op zoek naar iets ben ga ik altijd als eerste bij CoolBlue kijken.

Wouter Hurkmans 23-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare Webshop: duidelijke communicatie!

Altijd snelle en duidelijke communicatie bij bestellingen met Coolblue.

Absolute aanrader voor diegene die een betrouwbare webshop met een zeer compleet assortiment zoekt!

Sonja 22-08-2018 Via de website gekocht

Wat een toppers!!

Echt supersnelle bediening!! s' Avonds laat besteld en de volgende stonden ze al om 8.30 uur op de stoep. Keurig de nieuwe wasmachine aangesloten en in werking gezet en de droger er weer op geplaatst en oude machine meegenomen. Ook nog netjes uitleg gehad van de nieuwe machine! Echt top!!

Irene 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, prima advies

Prima service, snelle levering maar ook nog eens meedenken. Nette vriendelijke klantenservice en grappige teksten

Johan 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle Levertijd, zaterdag besteld, zondag in huis.

Snelle levering, scherpe prijs en geen verzendkosten. Zoals ik al schreef, zaterdagmiddag besteld en zondagmiddag al geleverd

Yarno van de Wiel 22-08-2018 Via de website gekocht

AANRADER!!!!

Ik bestel al jaren bij Coolblue en iedere keer weer sta ik versteld van het bestelgemak, het grote aanbod, de nuttige reviews en vele productvideos, snelle leveringen, hoe goed en netjes alles is verpakt en hun keurig nette retourbeleid. Hier koop je echt met een gerust hart bijna alles wat je hartje begeert.

Raouk 22-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en veelzijdig

Coolblue heeft een groot en divers assortiment en zorgt altijd voor snelle levering. Bij coolblue weet je dat je bij een betrouwbare webwinkel bent!

Mas 22-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Betrouwbaarder dan de meeste concurrenten

Online een product gereserveerd bij de Mediamarkt half Amsterdam afgereden maar telkens nul op rekest. Voorraad komt niet overeen met hetgeen online wordt vermeld. Vervolgens in de auto product bij Coolblue gereserveerd en na een half uur in mijn handen!

Coco 22-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Ruime keuze en goede beschrijving van de producten.Makkelijk om te bestellen en zeer vlotte levering

Anita 22-08-2018 Via de website gekocht

Snel en vakkundig!

Duidelijke site, goed gestructureerd menu en je hoeft geen account aan te maken. Verder mag je ook de sfkverdag zelf kiezen.

weer snel én goed geleverd 22-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue levert snel én goed.

al diverse producten besteld bij Coolblue. Ze leveren snel en goed. Zo wordt bijvoorbeeld witgoed op de etage afgeleverd én geïnstalleerd.

yoni 22-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service!

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van de levering en vriendelijk personeel! Televisie werd helemaal tot in het appartement bezorgd (flat), dat zien we niet vaak.

Mevrouw T. Musch 22-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig:website, keuze, betaling, geleverd, geinstalleerd.

Overzichtelijke website, goede kleurstijl, duidelijk met de foto's.
Goede balken met keuzes van prijs van hoog naar laag en andersom.

Marc 22-08-2018 Via de website gekocht

Top bezorging

Ondanks een klein prijsverschil, concurrent was 12 euro goedkoper, gekozen voor Coolblue.
Bezorging en communicatie was perfect en gratis retour (indien nodig).

albert 22-08-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

leuke shop! gekozen voor de aanbieding van de heu lampen. 6 stuks in een pakket. alleen jammer dat je moet betalen voor een avondlevering! Daarom laten bezorgen bij het postkantoor.

Rien 22-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel met uitstekende service.

Uitstekende website met een groot aantal producten en goede informatie met o.a. duidelijke instructie filmpjes.
Vriendelijk en hulpvaardig personeel zowel aan de telefoon als in de winkel.
Zeer snelle levering, een printer besteld om 23.45 uur en de volgende middag al in huis!
Prima retourbeleid met duidelijke voorwaarden.
Kortom een web winkel waar ik erg blij van wordt!

Joëy de Man 22-08-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S

Website is overzichtelijk. Kom je er toch niet uit dan kun je bellen en word je super geadviseerd.
Coolbleu mag van mij trainingen in service en klantvriendelijkheid geven bij heel veel andere bedrijven. Wordt erg blij van ze!