Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan van den Berg 25-03-2017 Via de website gekocht

Steengoede service!

Ben onderhand al een paar jaar vaste klant en met reden!
Altijd weer even plezierig alsook gemakkelijk:
Uitkiezen, bestellen, afrekenen voor een betaalbare prijs en aanpakken aan de deur.
Hoe eenvoudig kan het zijn

Anne Klaassen 25-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Coolblue komt alle verwachtingen te boven, Snelle levering. Duidelijke website. Fijne optie om zelf een afleveringsdatum en tijd te kunnen invoeren. Goede producten.

Marja 25-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en adequate afhandeling

Gratis verzending: heel belangrijk voor mij. En daarnaast snelle bezorging waarvan je tot in de details op de hoogte wordt gehouden. Hulde!

Bert 25-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

* Groot aanbod
* goede prijzen
* correcte en snelle levering (ook in het weekend!)
* goede omschrijving van producten en diensten

M. de Jong 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede sevice, correcte levering en op tijd

Prima shop zowel in de winkel als via internet kleurige verpakking en goede service goede prijs kwaliteit verhouding

John Ockeloen 25-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Veel aanbiedingen en goede service dus zeker de moeite waard om hier iets te bestellen, goede acties hebben ze ook.

Duidelijke site en echt bestelgemak. 25-03-2017 Via de website gekocht

Doen wat word beloofd!

Wanneer ik weet wat ik zoek en kopen wil, zoals deze afzuigkap, kijk ik eerst bij Coolblue.
Prijs is veelal he laagst en wanneer op voorraad, zorgvuldig reeds volgende dag bezorgd.

Nicole 25-03-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Snelle levering. En klantvriendelijke bezorgers!
Stellen zich netjes voor en zorgen dat alles op zijn plek komt.

Arend 25-03-2017 Via de website gekocht

vlot afgehandeld

Overzichtelijk en scherpe prijs uit ruime keus van m'n product.
Ook bezorging gaat sneller dan ik verwachtte

elien branbergen 25-03-2017 Via de website gekocht

fantastische service

Snel, goed, beleefd, vriendelijk. sAvonds besteld, hulp bij betaling via internet, hulp bij keuze van apparaat. Volgende morgen bezorgd. Vooraf telefoontje wanneer aankomst. Onderling hulpvaardig contact tussen chauffeur en bezorgers.

Renske 25-03-2017 Via de website gekocht

Beter kan niet!!

Ik wilde een nieuwe laptop kopen en ben rond gaan kijken waar ze een laptop verkopen die me aanstond. Al gauw kwam ik bij coolblue uit vanwege eerdere goede ervaringen. Op de website kan je erg makkelijk aangeven wat je precies zoekt in een product, in mijn geval in de laptop. De website selecteerde automatisch modellen die aan mijn eisen voldeden. Natuurlijk had ik een aantal vragen, hoe gaat het instellen van de laptop, staat er al een besturingssysteem op, en nog een aantal praktische vragen. Via de 'chat' van coolblue heb ik mijn vragen gesteld en kreeg binnen no-time antwoord op al mijn vragen. Elke keer wanneer ik iemand sprak op de chat, kreeg ik het gevoel dat ze wisten waar ze het over hadden. Ik werd zoals bij vele andere webwinkels van het kastje naar de muur gestuurd om een vraag beantwoord te hebben. Ook vond ik de chatfunctie lekker laagdrempelig.
Toen ik eruit was welke laptop ik wilde kopen, ben ik deze gaan bestellen. Dit proces verliep erg makkelijk en kreeg korting op accessoires die ik erbij kocht, erg handig, want sommige dingen heb je gewoon nodig. Fijne 'pakkage-deals' dus. Bestellen ging dus erg makkelijk en toen was het natuurlijk wachten..
Ik was al erg enthousiast, maar coolblue maakt zelfs wachten op je pakketje leuk!! Heb meerdere malen gelachen om de mailtjes die ik van ze binnen kreeg.
Uiteindelijk laptop binnen gekregen en meteen aan de slag natuurlijk. Ik kon deze vanuit de instructies van coolblue erg makkelijk instellen en als er iemand niet echt verstand heeft van deze dingen ben ik het wel. Na deze stappen te hebben doorgelopen, miste ik nog het een en ander in informatie, dus wederom de chat raadgepleegd. Waarbij ik bij andere webwinkels wel eens ervoer dat ik niet meer werd geholpen toen ik het product had, werd ook hier alle tijd voor me genomen en de vragen werden meteen beantwoord, zodat ik aan de slag kon. Ook de specifieke vragen over de laptop konden ze beantwoorden.

Al met al, super service, niks op aan te merken. Ze zeggen wel eens, klant is koning..en geloof me, coolblue laat je echt een koning voelen! ;)

Erwin Engelsma 25-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijkheid bij bestellen en bij levering

Product was eenvoudig te vinden, goede omschrijving, en prima geleverd volgens afspraak. Dan vind ik het wel weer vreemd dat in de aanbevelingstekst die ik nu zit te schrijven tenminste 100 karakters moeten staan. Waarom langer doen als ik het ook kernachtig uit kan drukken? Ik vraag me dan altijd weer af wat voor een programmeur dat heft verzonnen en of dit een onderdeel was van de requirements van dit tekstblok en hoe men requirement management doet. Dat is een beetje een afwijkin gvan me, maar nu is in ieder geval het minimum van 100 karakters wel gehaald. Ik zou nu natuurlijk door kunnen gaan op zoek naar het maximum, wat dan weer niet aangegeven staat... :-)

E. v Dommele 25-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Wij waren toe aan een nieuwe wasmachine daar de oude kapot was. Op internet gezocht en we kwamen al gauw bij Coolbleu terecht. De reden dat we hem bij jullie hebben gekocht is de grote keus, zowel in merken als prijzen, en we wilden een machine waar 10 of 11 kg wasgoed in kan. Het bestellen ging heel gemakkelijk omdat de website echt gebruiksvriendelijk is van bestellen tot afrekenen.

Alex 25-03-2017 Via de website gekocht

Ongekende Service

Dehoofdtelefoon zit te straken er wordt meteen al gewezen op de vrijheid om te retourneren. Daar boven op dat het een kwestie van uitproberen kan zijn en welke ik dan dus zou willen uitproberen.

Top service dus!

Geke 25-03-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, snel, veel voorraad

Ze hebben (bijna?) alles en ook nog op voorraad. Levering is super snel en altijd heel vriendelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de filmpjes bij de producten zijn leuk.

E de Roode 25-03-2017 Via de website gekocht

Cool Blue "mijn winkel"

Een oud tante van mij "93 jaar" had een nieuwe TV nodig zonder toeters of bellen. Bij Cool Blue vond ik voor niet veel geld een goede Philips TV van 80cm.volgende ochtend al om 9uur geleverd.Was zij erg blij mee.Prima service. Ik koop trouwens alle producten bij Cool Blue goede prijs en snelle levering.
Eens bestelde ik een printer aangeklikt en betaald met de email die kwam zag ik dat ik d verkeerde had. Belde met mijn 06 naar de servicedesk en de dame zag direct wat mijn bestelling was en corrigeerde het. En daarom Cool Blue !

Bianca 25-03-2017 Via de website gekocht

Ik moest helaas het service centre bellen aangezien mijn product niet op de afgesproken tijd werd geleverd. In plaats van tussen 16.00 en 18.00 werd het pas om 21.45 bezorgd.
Bezorging was overgedragen aan post nl.
De medewerker van het service centre was vriendelijk maar kon me ook niet verder helpen

Pien 25-03-2017 Via de website gekocht

Het whatsappen is echt een toegevoegde waarde!

Om 11u 'S avonds nog besteld en wilde heel graag dat het de volgende dag in huis zou zijn. Ik kreeg maar geen mail dat het was gelukt, dus het ik het whatsapp nummer geappt. Ze reageerde snel en keken het voor mij na. Gelukkig zeiden ze dat hij vannacht nog werd verzonden en ik heb de volgende dag zou hebben. Ik geef het cijfer 9, omdat ik 2x naar de winkel moest aangezien het mij niet duidelijk was dat het twee pakketjes waren, maar hier ook over geappt en heel netjes en duidelijk antwoordt gekregen. Ik ben heel tevreden!

Edward 25-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige , volgende dag levering , vriendelijke mensen

Goede prijs, info, en zeer vriendelijke mensen. Dit is de 2 bestelling .Kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Harry 25-03-2017 Via de website gekocht

Snel prijs gemak en service.

Ophalen in de buurt.
Dan hoef je niet thuis te blijven
dat vind ik het grootste voordeel.
Retour sturen is ook geen probleem .

Bertw 25-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs. En een betrouwbaar merk. Als kers op de taart: ook grappige bezorgdoos.

Chris Peeters 25-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar EN snel!!

Ik bestel met plezier bij Coolblue! Goede omschrijving van de producten.Gemakkelijke betaling.Supersnelle, gratis en betrouwbare levering.Alles in orde!

mag 25-03-2017 Via de website gekocht

Super

Super snelle levering. Het klopt echt: vandaag besteld, morgen in huis. Product ook prima. Fijne service

Mars 25-03-2017 Via de website gekocht

top winkel

Ik bestel graag bij Coolbleu. Heb inmiddels meerdere producten bij hen besteld. Presentatie van het product is top, het bestellen is heel gemakkelijk, bestellingen worden geleverd volgens afspraak. En geen geneuzel over verzendkosten. Ben zeer tevreden. Voor mij DE internetwinkel .

GVDH 25-03-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod ! Snelle en correcte levering !

Ruim aanbod, en beloftes worden nageleefd. Loopt er toch eens iets niet zoals beloofd of voorzien dan zorgt een perfect werkende klantendienst wel voor een snelle en correcte oplossing en rechtzetting.

Lia Tuijp 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering

Geweldige levering met hele aardige bezorgers met goede adviezen. Ze moesten bij mij naar de kelder met 2 trapjes. Prima gedaan en de oude wasmachine mee genomen. helemaal top!

Lemmonlipss 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle nette levering.

Goede kwaliteit apparaten, snelle levering en goede service. Koffiezetapparaat voldoet aan verwachting. Ziet er mooi uit.

Bas 24-03-2017 Via de website gekocht

All in one -HP computer gekocht

De shop is overzichtelijk en goed bereikbaar. Ook heb ik enkele keren met de klantenservice gebeld, en je wordt snel en goed geholpen.

Giny 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zelfs op zondag

Snelle en goede levering. Zaterdag besteld via de website en netjes op zondag geleverd, de prijs is redelijk.

Martijn van Hoogstraten 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, komen altijd de leveringsafspraken na!

Alles is top, de site; duidelijk en gebruikersvriendelijk en de levering altijd zoals afgesproken. Als het product niet aan je verwachtingen voldoet, kan het gewoon retour zonder een reden. Heb al aardig wat besteld bij Cool Blue en steeds naar tevredenheid.

Marchel 24-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb deze shop geprobeerd vanwege de reclames op tv. De humor is echt geweldig en uiteraard de service ook.

Jerrydude 24-03-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Al wat ik besteld heb bij coolblue, komt op tijd en in goede conditie binnen. Meer kan je niet wensen!

Jan 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service.

De levering was 100 % in orden, snel en ik was verbaast dat er ook het zondags geleverd woord.
Blijf dat doen

Han 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, uitgebreid sortiment!

Perfecte levering geheel volgens afspraak tegen scherpe prijs. Na uitgebreid internet onderzoek bleek Coolblue de beste aanbieding voor mij te hebben.

Wing 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima verrassing om met Coolblue te werken

Ik was online aan t zoeken naar een specifiek wifi oplossing em werd naar coolblue gedirigeerd...
prima overzicht van website, makkelijk/snel doorklikken naar een categorie em product, zoekfuncite werkt ook goed
uitleg over t product plus motivatie van andere kopers erg belangrijk
tevens specifieke aanbiedingen rond t product em een package deal met korting
website, incl taalgebruik, toon, kleuren, grappen, etc is erg simpathiek; dat helpt !!
aflever tracking (De Track & Trace-link ), on time delivery, mails om process te checken, uitstraling klantvriendelijkeheid.
ga zo door; ik zal meer bestellen.

Leo Leurs 24-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.

Alles is verlopen volgens afspraak. Op die manier hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Personeel is vriendelijk en geven nog goede tips over het gebruik van het apparaat. Het apparaat wordt op zijn plek gezet en aangesloten.
Het oude apparaat wordt meegenomen. Zo hoef je zelf niets te regelen.

Peter 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, een voorbeeld voor andere winkels.

Correcte bezorging en een probleemloze klantensevice.
Is zeker de winkel om een volgende bestelling te plaatsen.

Iwanka 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel met topservice

Eerste keer voor Coolblue gekozen toen we een vaatwasser nodig hadden. De overzichtelijke site en goede prijzen waren een reden om weer een keer wat te bestellen. Dit keer een koffiezetapparaat. Ook nu weer een goede prijs en snelle levering. Wij zijn fan!! Overigens waren de bezorgers van de vaatwasser hilarisch. Wat je noemt service met een lach!

Bianca 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service én rugzak

Via Coolblue in juni 2016 een Herschel rugzak gekocht. Laatst liet de band ineens los. Tas teruggestuurd en binnen no time had ik een berichtje dat ik een nieuwe tas mocht uitzoeken! Mijn vragen werden snel en goed beantwoord en binnen een dag had ik mijn nieuwe Herschel in huis. Toen er nog een handgeschreven ansichtkaart van mijn 2 contactpersonen achteraan kwam was ik echt een blije klant.

Barbara 24-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue: stabiele en altijd betrouwbare goed service !

Ik ben nog nooit teleurgesteld door Coolblue. Snel, overzichtelijk en altijd goede kwaliteit.
De levering is mega snel: heerlijk ! En als er 's iets niet goed is, doen ze nooit moeilijk.

Visser 24-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Per abuis had ik een printerkabel 2 x besteld. De 2e hoefde ik niet terug te sturen en kreeg mijn geld terug. prima geregeld bedankt

Atillio 24-03-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes

Het pakketje kwam snel en netjes binnen en ik werd 100% op de hoogte gehouden.

9/11 was an inside job.

Harman 24-03-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf om daar te kopen

Het is het bedrijf waar ik graag bestel omdat de kwaliteit goed is verzending super snel de prijs laag is heel groot assortiment en vriendelijk en behulpzaam bij problemen met instellingen ze weten waar ze het over hebben.

R. Dorreboom 24-03-2017 Via de website gekocht

Op tijd geleverd

Een prima assortiment en de koelkast die wij zochten voor een aantrekkelijke prijs. De service van Coolblue, de snelle levering, het innemen van de oude koelkast en de gratis bezorging heeft er toe geleid bij Coolblue te bestellen

Frans 24-03-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Vriendelijke en bekwame klantenservice. Ook uitstekende bezorgservice en bezorgers. Groot en goed aanbod. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader.

Superaankoop! 24-03-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Supersnelle levering, en door mail- sms en telefonisch contact heel duidelijk hoe laat ze komen. Dus niet eindeloos wachten op de bezorging. En heel vriendelijke bezorgers!

Thomas 24-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en goed product!

De service van coolblue is zeer goed. Alles staat duidelijk omschreven om te weten over het product. Zelf heb ik alle vertrouwen in dit bedrijf. Om te bestellen via de webwinkel is erg vertrouwbaar en komt altijd netjes de volgende dag binnen.

De Jonge 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op de site wordt het product goed en duidelijk omschreven, bestellen gaat heel eenvoudig. De levering van het bestelde is heel snel. Alles is heel zorgvuldig verpakt. Na levering volgde nog een mail met instructies betreffende de installatie van de laptop.

Robin 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer snelle levering en mooie duidelijke webshop. Ruime keuze en producten zijn makkelijk te vergelijken in een overzichtelijke lijst.

Annette 24-03-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

*goede website voor productvergelijking
*gratis plaatsing en aansluitservice bij grote apparaten
*continu op de hoogte houden van levering voor klant
*vriendelijke en beleefde bezorgers