Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janko 20-11-2016 Via de website gekocht

Bezorgers met een glimlach

Top, gewoon doen wat beloofd is evn naar boven brengen, aansluiten en de rommel weer meenemen en dat alles met een glimlach. Waar vind je die Service nog....

Pluspunten

• Op tijd
  • Sevice
  • Glimlach

Martin 20-11-2016 Via de website gekocht

Prima service, ruime keus, eerlijke prijs.

Onze wasmachine was na 16 jaar stuk. De keuze en heldere manier om te vergelijken is bij Coolblue erg goed. We waren er dan ook snel uit, weer een AEG. Nog even de prijs gecontroleerd, maar die is ook prima.
Zondag besteld, maandag geleverd. Op de zeer duidelijk aangegeven tijd.
De Monteurs waren heel netjes en hebben de wasmachine aangesloten en getest voordat ze weggingen. Kortom hier gaan we vaker kopen!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Snel vergelijken
  • Scherpe prijs
  • Snelle service

Jan 20-11-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Overzichtelijke website, duidelijke en veel informatie over de produkten (ook negatieve aspecten), snelle levering, met veel keuzemogelijken waar af te leveren / op te halen. Meerdere keren besteld en tot nu toe zeer tevreden.

Nico 20-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product

Coolblue was de goedkoopste aanbieder van de telefoon die ik heb gekocht. Ik had het product de volgende dag in huis en de telefoon bevalt goed. Info op de site duidelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site

Jeetje 20-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Mijn bestelling bij Coolblue (wasmachine, stofzuiger en koel/vriescombi) werd keurig op de afgesproken dag geleverd. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop het ongeveer afgeleverd zou worden. Toen de bezorgers weer weggingen, stond alles keurig op z'n plek en was klaar voor gebruik! Ideaal!

Herbert roenhorst 20-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Gezocht en gevonden, de zuinigste wasmachine in zijn prijs klasse, de lg. Coolblue bood hem aan voor 399 inc 49 wasbeurten (49 pods van ariel ) gratis. Bestelling was tot op de kilometer te volgen, oude machine mee, nieuwe werd aangesloten en aangezet.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop
  • Ruimer assortiment dan andere web winkels

Erica 20-11-2016 Via de website gekocht

prima gsm voor een prima prijs

Ik heb al vaker iets besteld bij Coolblue. Het is een betrouwbare site, met een grappige en klantvriendelijke benadering. Vanaf de bestelling (in mijn geval een gsm) tot en met de levering aan huis is de zending te volgen. Prima service! Ik kan Coolblue echt aanraden als webshop !

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • ruim assortiment
  • klantvriendelijkheid

Yvonne B 20-11-2016 Via de website gekocht

Goed en voordelig

Bij mijn zoektocht op internet naar een bepaald product, in het laatste geval een TV, kwam ik, net als eerder bij de aanschaf van een printer en een computer, bij Cool Blue terecht als voordeligste. Bij de TV was het verschil aanzienlijk, € 164,-.
De levering gaat super snel via Post.nl en kan zelfs op dezelfde dag.
Ook mijn andere bestellingen waren een stuk voordeliger en werken naar volle tevredenheid.

Helga 20-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine gekocht bij coolblue

Geweldige service. 's Avonds besteld, 's mogens om half negen al in huis. Bezorgd door twee zeer gemotiveerde jongens met de juiste kennis op zak. Goed product, goed geregeld ! Dikke pluim !

Mattijs 20-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, kantvriebelijk en snel.

Ruime keus, een goede beschrijving van de gezochte artikelen op de website. Na bestelling volgt meteen een bevestiging van de bestelling en een indicatie van het bezorgmoment. Verpakking is perfect en eventuele retourzending is voorbereid. Kortom erg tevreden.

Pluspunten

• Ruime Keus
  • Goede website met goede produkt beschrijving
  • Snelle en verzorgde levering.
  • Goede feedback

Minpunten

• Medewerkers missen specifieke kennis van produkten

Ger M. 20-11-2016 Via de website gekocht

Bk soeppan

Na een zoektocht op internet naar een nieuwe soeppan ben ik terechtgekomen bij Coolblue. Ik had gekozen voor een pan van bk en deze was het goedkoopste en het snelste leverbaar bij Coolblue.
Besteld op zondagmiddag en in huis op dinsdag. Top!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel leveren

Brugman 20-11-2016 Via de website gekocht

Brugman

Eerlijk gezegd heb ik vooral besteld bij Coolbleu omdat bezorgen en plaatsen gratis is,vandaag besteld en morgen in huis..nemen oude wasmachine mee.En de AEG wasmachine die ik besteld heb is het goedkoopst bij Coolbleu en bevalt me prima.

Pluspunten

• Gratis bezorging
  • Snelle levering

Eline Naudts-Haemels 19-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik heb hier een televisie gekocht als cadeau voor mijn vriend. Hij was er zeer tevreden mee maar ik was ook heel content door de verloop van het verkoop. Alles is vlot verlopen, alles kwam optijd aan (de dag na de bestelling al!) en op de website vond je al de informatie die mogelijk was. Super tevreden van deze service, ik raad het zeker aan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk betalen
  • Overzichtelijke website
  • Je wordt op de hoogte gehouden met e-mails

Charlotte 19-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering en service

De service van Coolblue is altijd top! De wasmachine werd snel, behendig en bovenal zonder schade netjes naar zolder gebracht. Keurig waterpas gesteld en de eerste testwas aangezet. Tot slot nog een paar handige wastips en -tricks, waarna de oude machine op dezelfde nette wijze naar beneden is gebracht.

Pluspunten

• Netjes te woord gestaan
  • Snel en vakkundig geplaatst
  • Professionele medewerkers

Zeer tevreden klant 19-11-2016 Via de website gekocht

Coolbleu

Coolbleu heeft een supergoede levering van het bestelde product. Voor mıj hadden ze de beste ( goedkoopste) prijs.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Super goed levering

M 19-11-2016 Via de website gekocht

Kwalitatief product helaas slechte bezorgers!!

Wasmachine werkt goed, maakt niet al te veel geluid en het is van goede kwaliteit. Een koopje voor het merk Bosch!

Grote minpunt aan de bezorging was dat de bezorgers het niet wouden installeren en je uiteindelijk zelf moet installeren. Hiernaast hadden ze mijn wasmachine buiten uitgepakt zodat ze het "makkelijker" hadden!! Het ergste van alles was dat ze ook nog eens schade aan m'n badkamerdrempel hebben gemaakt!! Vergoeding van Coolblue wel gehad maar ze mogen zeker wel iets doen aan de klantvriendelijkheid van hun bezorgers en de manier waarop ze met klanten omgaan!!! Op de site staat duidelijk gratis bezorgen en installeren!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Makkelijk betalen
  • Snel bereikbaar

Minpunten

• Geen klantvriendelijke bezorgers
  • Installatie wouden de bezorgers niet doen

Officiele reactie van Coolblue 20-11-2016

Beste M,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Als we uw verhaal zo lezen, snappen we wel een beetje waarom. Dit is natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten. Fijn dat u inmiddels wel een tegemoetkoming van ons hebt ontvangen. Als we verder nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag.

Weet niet 19-11-2016 Via de website gekocht

Bij Coolblue iets bestellen is fantastisch.

Ik, persoonlijk vindt het leuk om met coolblue materiaal te bestellen. Ik beveel aan allen om iets online te kopen met Coolblue want zo´n service zal men elders ver mogen zoeken. De levering is ongelooflijk snel. En ik wens al hezt personeel die werkt voor Cooblue een proficiat toe.Vriendelijke groetjes. Chris. By

Bob 19-11-2016 Via de website gekocht

Goed(koop) en snel

Tot nog toe alles snel en voor concurrerende prijzen geleverd. Ook is de nazorg prettig en er wordt interesse getoond voor de klant. Alle gekochte producten bevallen tot nog toe goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Goede prijs
  • Steeds erna benaderd of alles Ok was

Minpunten

• Nog geen minpunt gehad

Assie 19-11-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers

Een duidelijke website waar de plus en min punten van product keurig vermeld staan. Super snelle levering binnen 13 uur na betalen al in huis zonder bezorgkosten! En in tegenstelling tot andere bedrijven die tot achter 1ste deur bezorgen, keurig op zolder geplaatst en aangesloten. Heb tot op heden nog geen producten gehad die reparatie nodig hadden dus kan die service niet beoordelen. Daarom een 9 ipv 10

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Vriendelijke bezorgers

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gijzen 19-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Indesit XWE 81683X WSSS EU

Duidelijke site, makkelijk te vergelijken, goede en duidelijke informatie.
Snelle levering en vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

• Makkelijk te vergelijken.
  • Redelijke prijzen
  • Snelle levering

Marcus 19-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Service service service
Betere service dan Coolblue ben ik nog niet tegengekomen.
Alles staat in het teken van de klant.
Hou er elke keer weer een goed gevoel aan over.

Pluspunten

• Online bestellen kan tot middernacht

Sonja 19-11-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met Coolblue

Ik koop al een poosje artikelen hier. Maar nu voor het eerst een warmtepomp droger. Ben zeer tevreden over het bestelproces en de levering. Eerst een mail met een geschatte tijd van bezorgen. En daarna een whats app. En werd nog een keer gebeld dat ze met 15 min bij mij voor de deur stonden. En dat was ook zo. De droger werd geinstalleerd. En mijn vragen werden beantwoord.. Kortom niks anders dan lof voor Coolblue. Er komt zeker een volgende keer!!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Vriendelijke bezorgers

Roland 19-11-2016 Via de website gekocht

Thunderbolt naar HDMI

Goede service, snelle levering , goed product , wel stevig aan de prijs voor een adapter, echter werkt perfect

Pluspunten

• Kwalitier

Ite Wolters 19-11-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering! Als ze iets te laat zijn direct bericht en excuses!
Goede productinformatie!

Esther 19-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel

's Avonds besteld en de volgende middag in huis.
Tegen een goede prijs, zonder extra kosten.
En goede communicatie via de mail. Kortom: prima in orde.

Jan Somers 19-11-2016 Via de website gekocht

een duidelijke aanschaf

bij het produkt een duidelijke omschrijving van welke mogelijkheden het heeft maar ook van de onmogelijkheden. Een duidelijk verhaal dat de keuze vergemakkelijkt!

W. Peeters 19-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Snelle en goede service. Wasmachine geleverd op de plaats gezet en aangesloten.
Oude apperaat mee genomen. Top!!

Liset 19-11-2016 Via de website gekocht

Snel en behulpzaam

Ik bestelde hier een ethernet kabel. Ik bestelde per abuis de verkeerde lengte. Toen ik binnen 2 minuten iemand van de klantenservice aan de lijn had, hoorde ik dat de kabel al ingepakt was, maar dat ik écht de kabel uit de verpakking mocht halen om te testen of hij niet toch zou passen, omdat je namelijk binnen 14 dagen mag kijken of het product wel aan je wensen voldoet (binnen redelijke grenzen). Dat vind ik super service. Ook was de volgende dag mijn bestelling al binnen, fijn!

Pluspunten

• snel, gratis geleverd
  • goede klantenservice
  • 14 dagen kunnen kijken naar tevredenheid
  • je kunt bijna alles vinden in de shop
  • tot 23.59 kunnen bestellen

Minpunten

• is niet altijd de goedkoopste (wel beste)

N.Jahnke 19-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue Rotterdam

Zoek een wasmaschine in een niet te hoge prijsklasse: dit kan een kwestie van geluk zijn of de hulp van een goede klantenservice! - De klantenservice van Coolblue, Rotterdam ondervond ik als bijzonder vriendelijk, geduldig en zeer secuur.De medewerkers dachten mee en poogden niet, mij een duur model aan te praten. Toen de eerste maschine niet beviel, kon ik deze ruilen binnen 14 dagen. Omdat mijn vloerbedekking in de keuken gescheurd was bij't transport v/d eerste maschine, werd deze door de verzekering van Coolblue vervangen. Dit vond ik bijzonder!!
Je kunt er altijd met je vragen terecht!

Pluspunten

• Je kunt je bestelling volgen per mail
  • De bezorgers bellen van te voren!

Theodoor 19-11-2016 Via de website gekocht

The best there is!

Super snelle levering, goed geprijsd, altijd bereikbaar, eenvoudige betaling, mega terugstuur service! Ik ben helemaal HAPPY met mijn levering. Ik zeg Chapeau! Doen!

Pluspunten

• snel
  • prijs
  • levering
  • kwaliteit

Barnhoorn 19-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Alles wat je van een webshop verwacht. Duidelijk en overzichtelijk. Snelle levertijd en netjes verpakt.

Pluspunten

• Verpakking
  • Communicatie

H.Z 18-11-2016 Via de website gekocht

super service

savonds besteld, de volgende dag voor 12.00 geleverd, nieuwe wasmachine geplaatst op zolder, en direct de oude meegenomen. geweldig

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • op de hoogte houden tijd van leveren

Koen Elsermans 18-11-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en prijsbewust

Zeer klantvriendelijk,snelle levering en goed geprijsd.
Overzichtelijke website en vrindelijk personeel bij klantenservice

124Mark 18-11-2016

TMC voor TomTom

Ik was al een tijdje op zoek naar een verkeersinformatieontvanger voor een TomTom die net uit productie was. Informatie op internet was niet helemaal duidelijk, maar na een belletje met de helpdesk van CoolBlue werd mij verteld dat het type wat ik zocht erop zou werken doordat ze op hun oudere webpagina's diverse sets konden nakijken. Keurig geholpen, keurig verpakt. Ga zo door!

Pluspunten

• Goede helpdesk, Neemt de tijd voor je.
  • Goed verpakt, en dag later al binnen

john 18-11-2016 Via de website gekocht

russell en hobbs slowcooker

goeie naam, snelle levering, scherpe prijzen en overzichtelijke website voor de producten die je zoekt

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs
  • product makkelijk te vinden

Frans 18-11-2016 Via de website gekocht

Kookplaat die niet geschikt is voor 3 fasen

Op 3 november bestelde ik op de website van Coolblue een inductie kookplaat. Ik heb al meerdere zaken bij Coolblue besteld en verwachtte dat deze bestelling goed zou verlopen. Op de website staat bij de Whirlpool inductie kookplaat ACM 802?NE dat deze voor 2 fasen en voor 3 fasen geschikt is. Aangezien ik een perilex aansluiting met 3 fasen heb, wilde ik dus een kookplaat voor 3 fasen. Ik heb eerst nog gebeld met Coolblue en gevraagd of deze kookpolaat inderdaad voor 3 fasen was en dit werd bevestigd. Na de levering ben ik naar een erkend electricien gegaan om een aansluitkabel aan de kookplaat te laten maken. Deze verrtelde mij dat dit niet mogelijk was omdat deze kookplaat alleen voor 2 fasen was. Weer Coolblue gebeld en deze bleef bij het standpunt dat 3 fasen ook kon. Ik heb toe contavt opgenoemen met de fabrikant Whirlpool en gevraagd of deze kookplaat ook voor 3 fasen aangesloten kon worden. Zij bevestigden mij per email dat dit helaas een 2 fasen kookplaat was en geen 3 fasen. Dit mailtje heb ik aan Coolblue gestuurd en als antwoord kreeg ik te horen dat je volgens hun technische medewerker een 2 fasen kookplaat ook op 3 fasen aan kon sluiten. Ik ben weer terug geweest bij het erkende installatiebedrijf, maar ik zal hier niet schrijven wat zij over dit verhaal van Coolblue zeiden. Kortom wanneer de fabrikant een kookplaat in de markt zet voor 2 fasen, weet Coolblue het beter en zegt 3 fasen kan ook. Waarom zegt de fabrikant dit dan niet, dan zou hun afzet markt toch veel groter zijn?

Pluspunten

• goed bij al mijn vorige aankopen

Minpunten

• denken het beter te weten dan de fabrikant
  • steeds een andere contactpersoon

Officiele reactie van Coolblue 19-11-2016

Beste Frans,

Allereerst heel erg bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit zeker meenemen in de verbeteringen van ons bedrijf. Zo worden wij elke dag weer een stukje beter. Wat enorm jammer om te lezen dat u negatieve ervaringen heeft met Coolblue en dat u verkeerd bent geïnformeerd. Kunt u het ordernummer van de bestelling doorsturen naar: geenglimlach@coolblue.nl ? Dan kijken wij graag nog een keer met u mee, want dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.

Hendrike 18-11-2016 Via de website gekocht

zeer duidelijk site en bestelling super snel geleverd

Zeer duidelijke heldere website met veel info zodat je goed kunt vergelijken. Ook fijn om reviews te lezen.
Betaling gaat makkelijk en de bestelling wordt ongelooflijk snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• duidelijke website
  • veel product info zodat je goed kunt vergelijken
  • super snelle levering

Oldenhof 18-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Bezorging binnen 24 uur.
Het product was op voorraad en functioneert goed.
De voorlichting op hun website was duidelijk. Kosteloos verzenden en retourneren is een service die niet iedereen verleend.

Pluspunten

• Voorradig
  • Snelheid

Kim 18-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle service

Overzichtelijke website. Handig dat je meerdere producten in 1 overzicht met elkaar kunt vergelijken. Product de dag erna bezorgd, ontving een aflever window, ontving een sms en werd 15 minuten voor aflevering gebeld. Product werd snel en zorgvuldig geïnstalleerd en alles weer netjes opgeruimd. Zeer tevreden

S.lotte 18-11-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Coolblue vind ik een super team ,ben nog nooit zo goed geholpen en komen keurig op tijd.
Paar maanden geleden ook onze vaatwasser daar besteld ,in onze oude zat nog water de bezorger had de hele vloer droog gemaakt echte service !!!

Michiel 18-11-2016 Via de website gekocht

Er ging iets mis, wel netjes recht gezet

Een koelkast besteld, maar na bestelbevestiging ging het gekozen levermoment voorbij zonder dat er iets kwam. Toen ik niets hoorde, maar even contact opgenomen. Daarna is de koelkast alsnog zsm geleverd. Er was intern iets niet goed gegaan. Ondanks dat het niet helemaal goed ging, is het netjes opgelost, zoals het hoort. Enige minpunt vind ik dat ik er zelf achteraan moest...

Pluspunten

• probleem snel verholpen

Minpunten

• bestelling niet vlekkeloos verlopen

Stephan 18-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Perfecte service, binnen 24 uur na de bestelling geleverd, gemonteerd en de oude machine en alle afval meegenomen.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel

Minpunten

• Definitieve planning pas beschikbaar na 02:00 AM

Alie 18-11-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide keus en snelle en goede service.

De webshop is overzichtelijk met duidelijke informatie. Ze leveren snel en goed. Helpen bij de plaatsing van het witgoed. Het oude apparaat, in mijn geval een vriezer en een wasmachine, wordt door hen afgevoerd.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • uitgebreid assortiment
  • betrouwbaar

Esther W 18-11-2016 Via de website gekocht

snelle en goede service

Een snelle en goede service. Helemaal geïnstalleerd. Oude wasmachine meegenomen. Alles mooi en schoon achtergelaten.

Pluspunten

• mega snelle bezorging

Minpunten

• kan geen bezorgtijd aangeven

Peter 18-11-2016 Via de website gekocht

Top service

goede service zoals het ook hoort !
als het niet werkt gratis retour en je centen terug of een ander product

Tilimo 18-11-2016 Via de website gekocht

Voorbeeld voor alle andere

Coolblue doet er alles aan om te laten zien dat ze service erg hoog hebben staan. En ik kan je vertellen, ik heb nog nooit zulke perfect service gezien. Alles klopt, de vele manieren waarop je contact kunt leggen. De snelheid waarmee geantwoord wordt. De vriendelijkheid en niet te vergeten hun fantastisch 14 retour garantie. Is je pakketje gesealed met van dat super vervelende plastic, geen probleem. Je mag het gewoon open maken en zelfs dan, mocht het niet bevallen, terug sturen. Oh, en vergeet zeker niet dat ze zelfs antwoorden op je mail en uur na verzending (ook om 23:30 'savonds, wow). Maar dat de service de perfectie naderd is nog niet alles. Het aanbod en de prijs is net zo goed in orde. Verzendkosten, wat is dat? De volgende dag je bestelling in huis, waarom ook niet. Vrolijke klantenservice, zeker weten! Nadelen aan coolblue? Kijk en dat is waar het mis gaat, want die kan ik niet vinden . Hè wat jammer. Valt er niks te zeuren. Ach ja, dat vergeef ik ze.

Pluspunten

• Super vriendelijke klantenservice
  • Prima prijzen
  • Heerlijk aanbod
  • Snelle klantenservice (ook in de avond)

Minpunten

• Er valt niks te klagen

Eric 18-11-2016 Via de website gekocht

HET BESTAAT DUS TOCH NOG..............!!!

Kopen en binnen de 24 uur thuis besteld en het produkt gebruiken dat perfect verzorgd is.....dat is één, maar als een produkt voor de klant meer technische uitleg vereist dan ga je naar de winkel
van Coolbleu en dan weet je dat ze alle tijd nemen om je te helpen op een vriendelijke manier (gratis...!) en je probleem is opgelost.Dank je Coolbleu en tot de volgende aankoop.
Eric Bredene

Grijswijk 18-11-2016 Via de website gekocht

zeer goede service

We hebben goede ervaringen met eerdere aankopen via deze webshop. Daarnaast was het de goedkoopste voor dit product. De service na aanschaf was zeer goed. Snelle en duidelijke reactie op een aantal vragen.

Pluspunten

• goede service
  • zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

jolanda 17-11-2016 Via de website gekocht

een hele goede website

goed overzichtelijk en heel snel thuis bezorgd als je iets groots besteld bijvoorbeeld een wasmachine dan krijg je een half uurtje voor dat ze komen een smsje de prijs is ook redelijk

Pluspunten

• goed overzichtelijke site
  • veel keuze
  • prijs verhouding is goed

Frank Wanders 17-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoper dan de OEM

Een origineel Tom Tom accessoire is goedkoper bij Cool Blue dan bij Tom Tom zelf.
Daarnaast ook nog sneller geleverd.

Pluspunten

• goedkoper
  • sneller