Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leny 08-11-2016 In de winkel gekocht
Kanaaleiland utrecht europalaan

Ijskast en kookplaat gas

Het is een schande alles is zo voor de deur gesmeten met als gevolg dat de kookplaat een flinke beschadeging heeft ze wilden het niet binnen brengen het is toch echt een benedenwoning

Minpunten

• Beschadiging kookplaat
  • Aflevering slecht

Officiele reactie van Coolblue 08-11-2016

Beste Leny,

We schrikken eerlijk gezegd een beetje van uw review. Het is zeker niet de bedoeling dat uw bestelling voor de deur geplaatst wordt, laat staan voor de deur gesmeten.
We zouden graag met u meekijken om een passende oplossing te zoeken. Daarvoor willen we u vragen om een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin uw ordernummer.
Alvast bedankt.

ing 08-11-2016 Via de website gekocht

coolblue niets op aan te merken

Zeer tevreden over coolblue.een tweedehandsje tv gekocht waar eigenlijk niets mee was al stond er bij de beschrijven op de site dat er een kras op zou zitten.nu een wasmachine gekocht.de site is overzichtelijk,re views erg nuttig en service uitstekend.Ik bestel nergens anders meer.

Pluspunten

• snelle levering
  • de site overzichtelijk
  • reviews nuttig

Maikel v. Duinen 08-11-2016 Via de website gekocht

Een nieuwe winkel in mijn online-winkelcentrum

De eerste keer bestellen: ik had een mok nodig en zo gezegd, zo gedaan: op Coolblue een heeeeeeele toffe mok gevonden. Die bestelde ik op zaterdag, waarna ik er vanuit ging pas maandag mijn thee op te fleuren. Maar: verrassing! Ook op zondag bezorgd, en dat gratis. Een superwinkel die de bestelling snel en netjes afhandeld, en je direct wil helpen via social media of e-mail. Dit is een blijvertje in mijn webwinkelcentrum!

Pluspunten

• Snelle afhandeling
  • Netjes verpakt

Petra 08-11-2016 Via de website gekocht

CoolBlue

De webshop is erg duidelijk en heel gebruiksvriendelijk! Bestellen is zo gedaan en de service van CoolBlue is echt super goed! Wij gaan voor een volgende aankoop zeker weer voor deze webshop! De service is geweldig, hele vriendelijke mensen, echt top!!

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk mensen
  • Duidelijke webshop

Plaatje 08-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop pan

Belofte van bezorging de volgende dag wordt waargemaakt, ook op zondag. Top!
Verder een goede communicatie over het proces.

Pluspunten

• Beloftes worden nagekomen
  • Goede prijs

Sabyha 08-11-2016 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering. TOP!

Wegens goede ervaring met coolblue weer een artikel besteld. Super snelle afhandeling en goede service en wat ik ook heel bijzonder vind super snelle levering! om 23:23 een koelkast besteld en betaald, morgen om 12:00u stond ie in de keuken!

H. De Priester 08-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling bij Coolblue

Hele klantvriendelijke onderneming met een groot assortiment aan artikelen. Snelle levering en gemakkelijke betaling.

Pluspunten

• Snelle levering, zelfs Bezorging op zondag
  • Uitstekend assortiment
  • Zeer klantvriendelijk

J.H 08-11-2016 Via de website gekocht

Cool blue

Geweldig! Niks op aan te merken! Binnen een dag in huis, zondag leveren ze ook. Binnen de tijd die ze gegeven hebben. Geen problemen gehad. Top!

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Leveren op zondag
  • Betrouwbaar

Daniel 08-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en nette service

's Avonds nieuwe wasmachine besteld (oude van 17 jaar was die ochtend kapot gegaan), de volgende ochtend om 8 uur stond Coolblue op de stoep met een nieuwe. Wasmachine werd netjes naar zolder gebracht, aangesloten, instructie gegeven en oude wasmachine weer meegenomen. Prima service, binnen 12 uur na bestelling kon er weer gewassen worden.

Pluspunten

• Service door bezorgers
  • Eenvoud bestellen

Steven 07-11-2016 Via de website gekocht

Bundel , beamer , scherm , plafondbeugel en 3 d bril

Ik heb voor coolblue gekozen omdat je hier ruime keuze hebt, je veel en goede raad krijgt, en je heel goed geholpen word met kiezen en bestellen

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goede hulp

Coolblue 07-11-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Prima website, helder omschreven, eenvoudige bestelling en vlotte levering van het product. Ik ben er tevreden over.

Pluspunten

• vlottte levering
  • eenvoudige bestelprocedure

Angel 07-11-2016 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven vandaag besteld morgen bezorgd. Goede en ruime artikelkeuze. makkelijk om er te bestellen en te betalen

Pluspunten

• snel bezorgd
  • ruime artikelkeuze

M. Goossens 07-11-2016 Via de website gekocht

Review Coolblue.nl

Coolblue heeft een ontzettend goede klantenservice. Wij hebben inmiddels diverse producten besteld en bij een mankement of vraag werden we snel en deskundig geholpen. Ook al heb je dan soms verschillende medewerkers aan de telefoon, ze zijn allemaal goed op de hoogte van de lopende zaak/ vraag. Nadat je een bestelling hebt geplaatst word je meerdere malen en op diverse manieren (mail, sms) op de hoogte gehouden van de status van de verzending. De site is ook duidelijk, er is voldoende informatie terug te vinden.

Pluspunten

• klantenservice
  • levertijd

Barry 07-11-2016 Via de website gekocht

Bij coolblue een Yamaha rx-v479 aangeschaft, helaas na een paar maanden kuren dus gebeld met coolblue en die zeiden stuur maar op. Dat gedaan en 3 weken gewacht, ook prima maar nu terug gekregen en nog steeds niet goed :( word je niet vrolijk van maar kan ook nog gebeuren, maar nu moet ik het product weer 3 weken missen want zojuist gebeld en de alles voor een glimlach mensen regelen geen koerier of een nieuw product nee moet het weer opsturen.... sorry maar vind de service niet voldoende want 1 x wachten oké maar nu alweer ! Persoonlijk al veel besteld bij ze maar dat dus niet meer want ben hier echt teleurgesteld over.!

Officiele reactie van Coolblue 07-11-2016

Beste Barry,

Vervelend om te horen dat de reparatie van uw pakket niet is gegaan zoals wij allebei hadden gehoopt. Dit is uiteraard niet wat u van ons kunt verwachten en wij willen onze oprechte excuses aanbieden. Ondanks het feit dat dit niet is zoals het hoort, vragen wij maximaal drie weken de tijd om de Yamaha nogmaals te kunnen bekijken en hem terug te brengen in de staat waar u voor betaald heeft. Om die reden willen wij u om iets meer geduld vragen. Na deze reparatie, kijken wij graag met u naar een compensatie.

Laura 07-11-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snel en netjes op tijd geleverd.Bestelproces goed te volgen.Prijs/ kwaliteit goed.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • makkelijk producten te vergelijken

V . Swart 07-11-2016 Via de website gekocht

Petje af!

De site is duidelijk en overzichtelijk. De levering gebeurt binnen 24 uur.
De service is geweldig. Kortom, ik ben helemaal tevreden.

Heidi 07-11-2016 Via de website gekocht

Led computerscherm online bij Coolblue

snelle levering, uitgebreid productaanbod, goeie klantenservice, reviews van andere gebruikers/klanten

Pluspunten

• snelheid van levering
  • scherp geprijsd
  • uitgebreid productaanbod
  • goed team klantenservice

Minpunten

• website mag iets overzichtelijker

Silke 07-11-2016 Via de website gekocht

Goede webshop!

De webshop heeft een uitgebreid assortiment, een goede service en een zeer snelle levering! Gewoon erg goed dus!

Martin Wollinga 07-11-2016 Via de website gekocht

MTD MT 32 BPB bladblazer.

Een goede website,goed overzicht prijs is goed en snelle service vandaag besteld morgen in huis.
Een dikke 9.

Angela 07-11-2016 In de winkel gekocht
Coolblue Eindhoven

Goede service, uitleg en snelle levering.

Heel vriendelijk personeel. Er werd zelfs gewaarschuwd dat de parkeerwachters rond liepen. Dat is bovenop de goede service en uitleg iets extra's wat ik waardeer. Volgende dag werd mijn artikel al thuis bezorgd.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Goede service
  • Snelle levering

Minpunten

• Nvt

Petra 07-11-2016 Via de website gekocht

Op zoek naar een was-droogcombinatie bij Coolblue terecht gekomen. Zij hadden ook een zg Tweede kans. We moesten nog aanpassen, voordat we 't geleverd konden krijgen, dus gevraagd of we dit artikel konden reserveren. Bij uitzondering kon dat. Fijn! Per whatsapp alles geregeld, ging echt super. En snel!
T enige jammere is dat je pas om twee uur 's nachts weet hoe laat ze ongeveer komen. Dat had ik graag voordat ik naar bed ging geweten.
Van Coolblue ontvingen we een half uur van te voren een SMS dat ze onderweg waren en de bezorgers belden daarna ook nog. Ging allemaal keurig! De plek waar de machine moest komen, is niet de meest ideale plek, maar ze maakten er geen punt van en tilden 'm 'gewoon' over de wastafel. Echt top!
Dus dik tevreden!

Pluspunten

• Communicatie

Minpunten

• Tijdstip levertijd

rroesems 07-11-2016 In de winkel gekocht

Nagenoeg al mijn aankopen van klein electro verloopt via Coolblue!
Een uitgebreid assortiment aan competitieve prijzen, duidelijke productbeschrijvingen en gebruikersreviews die vaak bepalend zijn in de keuze naar een bepaald product.
De levering is steeds netjes op tijd (ook gemakkelijk op te volgen) en de dienst na verkoop is in mijn ogen schitterend.
Al een aantal keer een product retour gestuurd en steeds binnen de 14 dagen een toestel terug.
Wanneer een product niet meer herstelbaar blijkt, krijg je een shoptegoed waarmee je een gelijkaardig product kan bestellen.

Duidelijke productinformatie, veilige betaling, vlotte levering en super dienst na verkoop.
Zeer aan te raden!

Pluspunten

• Duidelijke productinformatie
  • Competitieve prijzen
  • Veilige betaling
  • Vlotte levering
  • Geweldige dienst na verkoop

Joshua 07-11-2016 Via de website gekocht

Keurig op tijd en goede communicatie

Er werd altijd duidelijk en helder gecommuniceerd over het tijdstip van de levering. Ze klaagde totaal niet dat een trap op moesten en de koelkast stond binnen 10min op zn plek. Top levering & service!

Pluspunten

• Duidelijke communicatie
  • Goede Service

Cees 07-11-2016 Via de website gekocht

Great shopping experience

Prettige website(s) met veel informatie maken het makkelijk om te kiezen. Duidelijke communicatie over alle stappen in het proces. Keurig netjes gebeld dat bezorging onderweg was en perfecte, snelle aflevering op 3e verdieping. Alles precies zoals het hoort. In mijn geval zeker met een glimlach de professionele maar vriendelijke service ontvangen.

Pluspunten

• Service
  • Communicatie

Rianne 07-11-2016 Via de website gekocht

Altijd goed!

Zeer gebruiksvriendelijke website. Spullen zeer snel geleverd, zelfs op zondag. Sympathiek bedrijf, heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Bestel hier graag en gun het ze ook.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Spullen altijd goed verpakt
  • Duidelijk en gebruiksvriendelijke website
  • Vaak uitgebreide productinformatie

Wesley 07-11-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven... snel en betrouwbaar.

Wat een snelle levering. Makkelijk en veilig betalen en een ruime keuze van artikelen op hun website.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle levering
  • Betaal gemak
  • Betrouwbaareid

ron bos 07-11-2016 Via de website gekocht

traag

Het duurde een halve dag voordat ik een bevestigingsmail kreeg! Het geld werd wel meteen afgeschreven en als je dan lang niets hoort van Coolblue is dat zeer onprettig

GC 07-11-2016 Via de website gekocht

zéér tevreden

Desondanks het niet accepteren van ecocheques toch voor Coolblue gekozen vanwege de uitgebreide productinfo en telefonische begeleiding. Dit in vergelijk met andere winkels die ik op mijn zoektocht naar een goede wasmachine had bezocht.

Pluspunten

• zeer vlot en vriendelijk
  • productkennis
  • héél vlotte adm afwikkeling
  • zeer vlotte levering
  • gratis installatie

Marc 07-11-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue!

Snelle levering. Nieuwe wasmachine aangesloten! Perfect! Aardige bezorgers. Wasmachine naar boven gebracht en oude kapotte wasmachine meegenomen!

M. van Olffen 07-11-2016 Via de website gekocht

goed op de hoogte gehouden en snel geleverd

Duidelijke site, grote keus in artikelen, we werden na de bestelling goed op de hoogte gehouden. en een zeer snelle levering. Kortom prima

Pluspunten

• snel geleverd
  • goede informatie

Huishouding 5 personen 07-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over deze leverancier

Goede voorlichting, snelle bezorging en plaatsing. Prima aftersales. We bestellen graag via Coolblue en we waarderen de positieve klantbenadering.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede website
  • Klantvriendelijk

wkishna 06-11-2016 Via de website gekocht

Weer snel en goed!

Zoals ik al gewend ben, snelle en accurate website met alle info inclusief voorraad en ook de laagste prijs. Snel en goed bestellen en prima levering met het op de kaart volgen van de bezorger en sms van te voren. Alles zoals beloofd. Heb alleen nog geen ervaring met de klantenservice want ik heb het nog niet nodig gehad. Ga zo door!

Heleen 06-11-2016 Via de website gekocht

Super webwinkel

Goede webwinkel, doet wat ze zeggen. Veel productgroepen een 'coolblue keuze' met het beste product voor de kleinste prijs.
Leveren zelfs op zondag, dus geen dag (deel) vrij nemen om je pakketje in ontvangst te nemen.

Pluspunten

• Zondaglevering
  • Coolblue keuze
  • Bij veel producten de goedkoopste keuze
  • Snelle service

Lion Nouwens 06-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden bestelling gedaan

Goede prijsverhouding en snelle levering, klantvriendelijke site en voldoende uitleg over het te kopen product dus gemakkelijk te bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

totalflooring 06-11-2016 Via de website gekocht

bestelling coolbleu

zaterdagavond via de shop bestelling geplaatst bij coolblue in overleg met medewerken na telefonische info .
de Sitecom homeplug besteld en betaald .
lekker makkelijk via ideal betaald en gelijk een mail met afgesproken levertijd .
zondagmorgen een sms en mail gehad wanneer deze geleverd zou worden en volgens afspraak kwam bezorger de homeplug leveren .
alles top geregeld , echt een aanrader om hier te kopen .

Pluspunten

• makkelijk bestellen en binnen 24 uur geleverd

Timo Adema 06-11-2016 Via de website gekocht

Cool Blue

Al een paar keer wat via deze club gekocht en is allemaal perfect gelopen. Geen gedoe met inloggen e.d., vlotte levering en prima lui die de bezorging regelden.

Pluspunten

• goed produktomschrijvingen
  • makkelijk bestellen, gebruiksvriendelijk
  • niet te veel mail gedoe
  • goede en vlotte levering

Carla 06-11-2016 Via de website gekocht

AEG L99696HWD

Zeer overzichtelijke website. Snelle levering, zoals beloofd. Daarnaast een kwartiertje voor tijd een telefoontje met de mededeling hoe laat er bezorgd werd. Zeer tevreden. Was/droog combinatie pas een week in huis, dus daar kan ik nog niet heel veel over zeggen. Wel werden beide oude machines netjes meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal.
Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• snelle levreing
  • meenemen 2 oude apparaten

Simone 06-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Nadat ik mijn wasmachine besteld had, kreeg ik 's avonds een mail met de verzendbevestiging. ik werd keurig met mails en smsjes op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd zou gaan worden. Een kwartier vantevoren werd ik nog gebeld dat ze onderweg waren. Erg vriendelijke mensen die mijn vragen ook konden beantwoorden. Erg goede service in zijn totaliteit!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Je weet precies hoe laat ze komen.

Anne 06-11-2016 Via de website gekocht

Voor 15:00 besteld ook écht de zelfde dag binnen!

Had snel een beeldscherm en toetsenbord nodig. Aangezien bol.com mij nu een aantal keren in de steek heeft gelaten en ik de reclames van Coolblue mee kan zingen, coolblue deze kans gegeven. En ze hebben het waar gemaakt! Ik kon snel en gemakkelijk zoeken en filteren, de reviews van anderen maakten het gemakkelijk om het juiste product eruit te kiezen. 14:45 besteld en 's avonds nog ontvangen! Erg blij en tevreden, wat een ongelofelijke service!!

Pluspunten

• Zelfde dag levering
  • Veel informatie over de levering
  • Veel reviews van anderen
  • Makkelijk filteren
  • Onwijs hoog gemak

Minpunten

• Heb 10 mails gehad- om iets te zeuren te hebbn

Leendert 06-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed en degelijk.

Makkelijke, duidelijke en goed navigeerbare website en webwinkel. Ruim voldoende vergelijkingen, specificaties en informatie.

Pluspunten

• Navigatie
  • Alg. Informatie
  • Leversnelheid
  • Keus

Karine 06-11-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar en snel

Coolblue kan ik alleen maar aanbevelen,de website is heel overzichtelijk, zit je met vragen kan je chatten,waar je meteen geholpen word, Coolblue is zeker niet duur , hele goeie service ook na verkoop, en altijd een hele snelle levering.
kortom ik ben een heel tevreden klant en ik zal nog aankopen doen bij Coolblue.
groetjes en doe zo voort,
Karine

Aad 06-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service 9 maanden na aankoop

Prima service aan de balie, probleem werd direct opgelost, geen discussie! Mijn fitbit surge werd omgeruils voor een nieuw exemplaar het prijsverschil werd terug betaald.

M.T. 06-11-2016 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen!

De levering is snel, geen kapotte verpakking e.d. die je doen vermoeden dat het product al eens gebruikt is. Goed verpakt, en eventuele retourzending is ook goed geregeld. Daarnaast een grote keuze in producten maar naar mijn mening ook alleen de betere producten.

Frank 06-11-2016 Via de website gekocht

Nooit meer anders.

Van begin tot eind is alles goed geregeld. Website, bestelling, levering en de klantenservice doen allemaal meer dan waar ze voor besteld zijn.

Inbouwoven 06-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop Inbouwoven Bosch / HBA23B150E / bij Coolblue

Uitstekende afhandeling en snelle levering van
het apparaat. Prijs/Kwaliteit verhouding zeer
goed. Apparaat voldoet aan de meest voorkomende mogelijkheden en is uiteraard
klantvriendelijk in gebruik.
Een beste keus en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Aflevering

Han van Ooste 06-11-2016 Via de website gekocht

Een webshop zoals die moet zijn

Makkelijk te bestellen, snelle levering, een correcte en vriendelijke helpdesk, goed verpakt en afleveren zonder kosten op een tijdstip dat je thuis bent. De productkeuze is ruim voldoende en de prijsstelling is over het algemeen scherp. Voor mij hoeft een webshop niet meer te zijn.
Voor dit soort producten (rookmelders) hoef ik het huis niet meer uit en laat ze graag bezorgen.

Pluspunten

• Snel, op tijd geleverd
  • Vriendelijke helpdesk

Barbara 06-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en uitgebreide informatie

Coolblue staat voor mij op nummer 1 om online aankopen te doen. Ik krijg online het gevoel alsof ik het in een winkel koop, goede service (ook na de aanschaf), gratis verzending. Vooral met apparaten met garantie koop ik bij Coolblue, omdat ik weet dat ze klachten goed oplossen.

Pluspunten

• Service
  • Informatievoorziening

Patrick 05-11-2016 Via de website gekocht

Teleurstellend

Door foutieve informatie op de website het verkeerde product besteld. Coolblue reageert zeer traag per whatsapp (meer dan een half uur tijd na ieder vraag/antwoord) en komt uiteindelijk met een teleurstellende oplossing: het juiste product wordt pas opgestuurd als het foutieve product retour is ontvangen... Op dit soort momenten mis je de lokale winkel met hobbyisten met kennis van zaken.

Minpunten

• Trage reactietijd
  • Niet hulpvaardig

Officiele reactie van Coolblue 06-11-2016

Beste Patrick,

Wat enorm vervelend dat u een verkeerd product heeft ontvangen. We willen dit graag voor u oplossen. Zou u ons kunnen voorzien van het ordernummer? Deze kunt u mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wat betreft de trage reactie op WhatsApp, dit is zeker niet de bedoeling. We hebben 30 minuten om te reageren, dat dit langer was had niet mogen gebeuren. We willen u dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak.

We zien uw reactie graag tegemoet.

jpa29 05-11-2016 Via de website gekocht

Coolbleu

coolbleu is een goed bedrijf wat hun servies waar maken door snelle levering en goede producten. ben heel tevreden over coolbleu.

Pluspunten

• snele levering
  • goede prijs

Minpunten

• te grote verpakking

carine uit Zedelgem 05-11-2016 Via de website gekocht

Super fietsdrager

Vlotte en zeer snelle bediening. Duidelijke foto's en filmpje op de site. je zoektocht wordt bijgehouden waardoor je makkelijker kan vergelijken.