Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.M. van der Hout 30-07-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Ik word altijd vriendelijk geholpen en er wordt altijd meegedacht ik het voordeel van de klant. Super fijn.

Wesley 30-07-2018 Via de website gekocht

Relaxt bedrijf qua communicatie.

Super communicatie en goede klantenservice.
Bezorging is zeer goed met erg nauwkeurig track and trace systeem.
Product is van goede kwaliteit en heeft een scherpe prijs.

Jolanda de Leeuw 30-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is ons heel goed bevallen en kan iedereen aanraden om via coolblue te kopen. Van het bestellen tot en met de levering en het plaatsen is alles perfect verlopen!!!!!!

JV 30-07-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en goede/snelle service

Makkelijk te filteren om het juiste artikel te vinden. Snelle levering. Erg goed om retourartikelen tegen gereduceerd tarief aan te bieden.

Gregd 30-07-2018 Via de website gekocht

Eigen transport- super service!

- Website is zeer eenvoudig en zit goed in elkaar
- Coolblue werkt met een eigen transport dienst waarbij je uren voor levering een sms krijgt van het verwachte uur. Vervolgens krijg je nog een sms met het meer exacte uur, enkele uren vooraf en 15min voor de chauffeur aankomt krijg je nog een telefoon.
- super vriendelijke chauffeurs. Nemen de tijd in tegenstelling tot andere distributeurs waar het snel snel moet gaan. Coolblue heeft een, voor mij, ideale mix tussen klantvriendelijkheid en alles zo snel mogelijk afronden. De chauffeurs helpen het toestel op plaatst te zetten indien nodig.

Peter wustenveld 30-07-2018 Via de website gekocht

Het was weer toppie!!

Gebruiksgemak van de site is goed, product was dezelfde dag nog geleverd, en de prijs was nergens goedkoper... 👍

Linda 30-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijke site met veel keus. De volgende dag gratis geleverd. Bericht dat pakje onderweg is en een mail met een gebruiksaanwijzing!

Rita Van Hyfte 29-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig service Vlot bij bestelling Dikke duim

Zeer goede prijs-kwaliteit en zéér vlotte levering, Gemakkelijk betalen en zeer overzichtelijke website

Hans 29-07-2018 Via de website gekocht

Jammer van de grote verpakking

Snel een nieuwe tandenborstel nodig. Kan op zondag besteld worden en op maandag geleverd. Dat is keurig gebeurd. Alleen jammer dat de tandenborstel in een soort verhuisdoos aankomt.

Geert 29-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Goede service, frigo besteld en oude terug meegenomen ! Kwartier vooraf opgebeld geweest om te verwittigen dat ze op komst waren , tof !

Eva 29-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, supersnelle levering

Eerste keer bij coolblue! Zeer tevreden. Snelle levering. Attente mailtjes over hoe en wat. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Breed assortiment

Victor 29-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

I.g.v. problemen altijd goede klantenservice: Snel, ter zake, deskundig.
Website is overzichtelijk en producten goed beschreven.

Arnoud 29-07-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld zonder omkijken!

Na mijn bestelling op zaterdagavond geplaatst te hebben kreeg ik gelijk een mailtje dat ik het pakket zondag al kon verwachten. Ik had dit niet verwacht en was een weekend weg, maar geen probleem. Op maandag werd het pakket netjes een tweede keer bezorgd.

M.W. 29-07-2018 Via de website gekocht

Snel en foutloos

Goede naam, goede ervaringen. Artikelen met zorg verpakt en snel geleverd. Ook prettig dat Coolblue zelf uitspraken doet over de kwaliteit van de spullen.

Henk 29-07-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super geweldige service

Super winkel en medewerkers gewoon overwerken terwijl hij gewoon klaar was geen probleem.
Echt een aanrader

Silvia 29-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zoals het hoort!

Al vaker goed geslaagd bij Coolblue. Duidelijke opzet. Keurige winkel. Aardige verkopers die weten wat zij doen, zonder te overdrijven.
Zoals het hoort!

Jan 28-07-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

Goed werkende en prettige website. Veel informatie en achtergrond informatie. Veel keus en goed afgestemd op praktijk. Snel antwoord op vragen aan de klantenservice

Ine 28-07-2018 Via de website gekocht

Precies zoals vermeld

Levering en plaatsen binnen 24uur zoals in de folder staat, en precies volgens tijd afspraak. Netjes geplaatst en aangesloten

Kevin de waard 28-07-2018 In de winkel gekocht

Als vader van twee kinderen is tijd om te winkelen lastig.
Toch wil ik wel het gevoel van speciaal houden als ik iets koop en dat is juist waar coolbleu bij mij zo goed scoort.
Met alle gemak bestel ik wat ik wil en ervaar het gevoel van live contact.

Dana 28-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Super snelle levering, het belletje van te voren is ook erg fijn. Het neerzetten en installeren van de producten gaat professioneel en snel en je krijgt een goede uitleg.
Zeer tevreden met Coolblue.

Alwin 28-07-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit winkel

Ik bestel hier al sinds 2013 en tot nu toe nog altijd met veel plezier!
Zeer goede service, goed bereikbaar, snelle levering, overzichtelijk site, al de benodigde informatie omtrent het evt aankoop van een product, kwalitatief goede producten.
Met al deze positieve punten is de prijs ook uitstekend.

Francis 28-07-2018 Via de website gekocht

Artikel defect, gedoe met opsturen

Weegschaal na half jaar defect. Moest teruggestuurd worden in passende doos, kon niet opgehaald worden. Geen passende doos te vinden. Na consultvraag antwoord dat ik toch echt een passende doos moest zien te vinden want transport schade zou voor rekening van de verzender zijn.

Beste Francis,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het plaatsen van de review. Wij van Coolblue betreuren het ten zeerste dat de door jou gekochte weegschaal momenteel kampt met een defect. Uiteraard willen wij dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen en daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om het product aan ons te retourneren. Zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij spoedig een passende oplossing aandragen.

Helaas is het niet mogelijk om het product bij je af te halen of een doos aan je toe te zenden, waar wij enkel producten afhalen boven het gewicht van 25 kg of indien het product dermate grote afmetingen heeft dat wij niet van de klant kunnen verwachten dat hij of zij deze zelf aanbiedt middels een PostNL-servicepunt.

Mocht je verdere vragen hebben kun je contact met ons opnemen door jouw retournummer en een korte toelichting toe te zenden aan geenglimlach@coolblue.nl.

Benita 28-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik heb coolblue vooral in mijn favorieten staan omdat ze zelfs op zondag bezorgen. Dat was toen belangrijk voor mij omdat ik op zaterdag ontdekte dat mijn grasmaaier kapot was en ik voor mijn vakantie het gras wilde maaien en op maandag nog moest werken. Goede site met duidelijke produktinfo, reviews zijn ook altijd handig. Prijs-kwaliteit is goed. Tijdstip van bezorging kun je zelf volgen dus niet een hele dag thuiszitten wachten.

van Duijn 28-07-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Al meerdere producten aangeschaft bij Coolblue en tot nu toe nooit te klagen gehad. Zowel de levering als snelheid zijn dik in orde. Maar ook als het op aftersales aankomt heb ik niets dan lof. Defecten en problemen worden netjes en zeer snel en netjes opgelost. Soms betaal je iets meer dan bij de online concurrenten maar gezien het bovenstaande is dit het waard.

Henny 28-07-2018 In de winkel gekocht
EINDHOVEN

geweldige en zeer goede service

zeer goede ligging en zeer vriendelijke begeleiding en uitleg van het aangekochte product deze werd ook nog eens ge installeert en een op date met veel zorg toegepast

Ed 28-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

* Frisse en duidelijke website. Dit geldt ook voor de benadering door de klantenservicemedewerker aan de telefoon.
* Makkelijk bestelproces.
* Heb je met het online bestelproces toch een probleem, dan is dat met een telefoontje binnen no-time opgelost. Geen poespas, maar "wat is het probleem?" en "ik kan dit voor u doen, zodat u krijgt wat u wilde en ga direct het websiteprobleem op laten lossen".
* Het hele leverings- en bezorgproces was goed te volgen en verliep keurig volgens afspraak.
* Bezorging keurig op tijd, compleet en vriendelijke bezorger.

Hugo Bosmans 28-07-2018 Via de website gekocht

Mooi-Blauw-en Snel

Goede producten ,veel keuze en samenstellingen (toebehoren) zijn mogelijk,snel geleverd in goede en wel gekende verpakking .

Heleen 28-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijkheid medewerkers.

Ik raad Cool Blue bij iedereen aan. De medewerkers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. De productkennis van de medewerkers is enorm indien je advies vraagt omtrent een te bestellen product.

Nelly 28-07-2018 Via de website gekocht

Snelle keurige levering zelfs op zondag.

2e keer dat wij iets bij Coolblue hebben gekocht en beide keren geweldig. Als we weer iets nodig zouden hebben zouden we weer direct naar de site van Coolblue gaan.

Gerard 27-07-2018 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Wij dachten voor 23.59 besteld volgende dag bezorgd nou mooi niet hele dag thuis gezeten (vrijedag dus) track en tracé sloeg al nergens op 8.00uur smorgens tot 22.00uur s’avonds hele dag gewacht maar niets geleverd lekker met dit weer 34 graden zonder koelkast eens en nooit meer bij Coolblue bestellen

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het wanneer de levering van je bestelling niet verloopt zoals je zou mogen verwachten van ons en daarom wil ik je onze oprechte excuses aanbieden. Omdat wij je graag van een meer inhoudelijke reactie willen voorzien wil ik je vriendelijk vragen een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer en een korte uiteenzetting van jouw ervaring. We zien je e-mail graag tegemoet, mocht je behoefte hebben aan een contactmoment.

Daniel Claessens 27-07-2018 Via de website gekocht

Bestelling en betaling via website is onbetrouwbaar!

Coolblue, niks cool aan, gewoon een rot ervaring mee gehad. ‘K Zou hen 0 willen geven ipv 1.
Ik heb een bestelling proberen te maken via website voor een airco en kabel (was nog op voorraad en kon morgen 28/7 geleverd... dus ik blij met deze hittegolf voor mijn kantoor.

Probeerde betaling te verrichten maar na alles via bank te hebben ingevuld (ING) lukte dit niet en kreeg melding van Coolblue op website “OOPS er is iets misgegaan....”
Daarna met een andere bankkaart (KBC) opnieuw geprobeert en opnieuw “OOPS...” bericht. Daarna geprobeert met mijn visa kaart... dat ging door tot ik volledig alle codes invulde, kreeg dan geen OOPS bericht meer maar opnieuw mijn bestelpagina!?+$%grrfs??
Opnieuw geprobeert opnieuw betaling aangepast bankcontact, nadien opnieuw Visa terug opnieuw geen OOPS bericht maar ik kwam terug op mijn bestelpagina? Daarna opnieuw met bankkaarten ING, KBC, ARGENTA... ... lukte allemaal niet.
Lijkt me toch sterk dat al deze banken niet zouden werken. Mijn netwerk werkt prima

Naar klantendienst Coolblue gebeld want ik wil er tevens ook zeker van dat mijn visa niet aangerekend werd gezien dat geen OOPS melding gaf...
Ik heb verschillende keren gebeld (4x) met één nummer ingave en hangt plotseling in... dan de vijfde keer maar een ander nummertje 4 als optie geprobeerd... 5 wachtenden en na 40 minuten ben ik als eerstvolgende aan de beurt... nu is het 1,5 uur verder en nog steeds niets (nochtans open tot 2359), probeer dan ondertussen toch opnieuw via website te bestellen maar nu zie ik dat die airco uit mijn bestelling is gehaald omdat de betaling zou mislukt zijn en de airco is ook niet meer beschikbaar.
Dat is wel erg kras! Ik heb opgehangen want ik verlies geen verdere minuut meer behalve voor deze klachtenbrief en nog wat recenties schrijven om andere mensen te waarschuwen.

Bart 27-07-2018 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Niet altijd de allergoedkoopste, in mijn ervaring wel de meest betrouwbare, snelste en meest klantgerichte speler op deze markt. De website onderscheidt zich in duidelijkheid en goed advies. Producten worden altijd op tijd geleverd. Er wordt niet belachelijk moeilijk gedaan over retourneren. Medewerkers in winkels zijn ook zeer hulpvaardig. Aanrader dus.

JD 27-07-2018 Via de website gekocht

Echt een topservice, altijd, overal!

Op zaterdag werden we uitgenodigd voor een bbq en ik wou nog een cadeau kopen voor de gastheer. Omdat het al laat was, was de enige online optie Coolblue. Zaterdag om 23u30 's avonds besteld, de volgende dag om 14u geleverd ter plaatse :-) Coolblue always delivers for me, topservice.
Je vindt de meeste producten waarschijnlijk links en rechts goedkoper, maar deze service vind ik onbetaalbaar! Ik heb al ontelbare zaken op de site gekocht, sommige zelfs geretourneerd, sommige voor herstelling, altijd werd ik perfect geholpen en perfect op de hoogte gehouden.
TOP TOP TOP :-)

Eline 27-07-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Makkelijk en overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Prima informatie over de levering. Levering keurig op tijd.

Wim 27-07-2018 Via de website gekocht

waardeloze prijsstelling

de ene week kijk je na Chromebook en zie je een mooi model voor 399.- vervolgens besluit je verder te oriënteren en vervolgens na het weekend zomaar ineens 69,- euro duurder een dag later weer 4 euro duurder. ze waren de enige die dat model aanboden. dus ondanks mijn ongerief toch maar gekocht. stel je voor straks gooien ze er weer 50 euro bovenop . 1 week na aanschaf zie ik dat hetzelfde model weer 5 euro goedkoper is bij CB. ff goed teleurgesteld in cb

Beste meneer,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat je een minder prettige ervaring hebt gehad met ons en dat de prijs van de door jou gekochte Chromebook de afgelopen dagen heeft gefluctueerd.

Helaas moet ik je mededelen dat de prijs van een product van meerdere factoren afhankelijk is en dat de prijs daardoor af en toe gewijzigd wordt. Zo houden wij rekening met onze concurrenten, zodat wij niet te duur zijn, maar dienen wij ook rekening te houden met onze eigen inkoopprijs, waar ook deze niet altijd gelijk blijft. Daarnaast lopen er wekelijks acties op bepaalde producten, waar bij het verlopen van de actie de prijs weer aangepast wordt naar de situatie van voor de actieperiode.

Wel hanteren wij binnen onze dertig dagen tevredenheidsgarantie de regel dat indien jouw product na aankoop goedkoper wordt wij gedurende deze periode het verschil aan je terug zullen betalen.

Omdat wij graag willen controleren of jouw product in de tussentijd goedkoper is geworden wil ik je vriendelijk vragen een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer en een korte uiteenzetting van de situatie. We zien je e-mail graag tegemoet, mocht je behoefte hebben aan een contactmoment.

Rosa Natadiredja 27-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service

Overzichtelijke site, Goede uitleg en informatie van elk type product. Snelle en goede afhandelingservice. Top!

Hilde 27-07-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Prima service en heel correct! Je weet precies wanneer het pakje er aankomt en dit wordt met de glimlach geleverd. Mijn oude grasmachine kon bovendien meegeven zodat ik er niet mee naar het afvalbakkenpark moest.

lieste 27-07-2018 Via de website gekocht

Inderdaad een snelle service.

Duidelijke aanwijzing met goede informatie over het product en een heel snelle afhandeling en een goede prijs/kwaliteit.

BraSja 27-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zoals beloofd.

Coolbleu doet wat het beloofd. Snelle en correcte levering bij ophaal punt in de buurt zodat je je product snel in huis hebt.

Hans 26-07-2018 Via de website gekocht

Super snel en prima service

Uitstekend geholpen, Prima service en deskundig personeel.
Ook de prijs is scherp en veelal goedkoper dan bij anderen.

Rene 26-07-2018 Via de website gekocht

Alles ging perfect

Heel makkelijk bestelproces,was de goedkoopste,en een supervriendelijke bezorger.Echt een aanrader dus!

Lizzy 26-07-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice staan je altijd vriendelijk Te woord! En helpen je goed snelle levering altijd tevreden!

Irene 26-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijke en snelle service

De website is overzichtelijk en er is veel aanbod. Mijn iPhone 7 de volgende dag in huis, wel een stuk later dan aangegeven maar dat is te overzien.

Irene 26-07-2018 Via de website gekocht

koelkast gekocht

Prima volgens afspraak geleverd, Ze nemen de verpakkingen mee, ze nemen de oude koelkast mee, en maken zelfs de plaats waar de koelkast heeft gestaan een beetje schoon.
Alleen jammer dat ze de handvatten van de koelkast niet monteren!

L.uba 26-07-2018 Via de website gekocht

Ben blij met Coolblue

Ik heb online iPad gezocht... Uiteindelijk viel mijn keuze op Coolblue. Wat een fantastische service, overtreft alle verwachtingen! Ben heel tevreden!

rolstoel 26-07-2018 Via de website gekocht

altijd bij coolblue eerst eens kijken naar de prijs

ik kijk altijd eens bij coolblue om de prijzen te vergelijken met andere leveranciers. In de meeste gevallen valt coolblue nog het goedkoopste uit. Er staat ook een duidelijke uitleg bij elk product dat ik tot hiertoe hier besteld heb

Henk smits 26-07-2018 Via de website gekocht

ijsmachine model GVS 2 Alles perfect

Altijd op tijd worden de pakketjes bezorgd
De dag na de bezorging al ijs gegeten en heb er heerlijk van genoten

maria 26-07-2018 Via de website gekocht

van cool blue word ik altijd blij!

Alles valt altijd mee bij Cool blue. Perfect service, snelle levering....Ze maken me altijd blij!
alleen jammer dat deze tekst uit meer dan 100 woorden moet bestaan. Waarom maken jullie t moeilijk een leuke recensie achter te laten...zo nu zit ik wel aan t aantal woorden...

Gradus 26-07-2018 Via de website gekocht

Doen wat je beloofd

Zeggen wat je doet, doen wat je zegt en laten zien dat je doet wat je zegt dat je doet. Hierin blinkt CoolBlue, wat mij betreft, uit.

Wilens 26-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare leverancier

Zoals altijd een nette en snelle bezorging! Zoals verwacht de volgende dag goed verpakt in huis. Product voldoet zeker aan de verwachting