Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nick Neys 16-07-2018 Via de website gekocht

Professionele winkel

Overzichtelijke website bestaande uit een groot aanbod met vakkundige uitleg. Producten worden snel geleverd en bovenal scherpe prijzen.

Remvogel 16-07-2018 Via de website gekocht

Voor mij altijd nr 1!!!!

Vergelijk altijd, en kom altijd bij Coolblue terecht..Niet altijd de allergoedkoopste, maar wel de zekerheid van de volgende dag in huis, en dat is mij ook wat waard!!

Jan 16-07-2018 Via de website gekocht

Top!

Altijd top service! Snelle levering en je merkt dat hier altijd wordt gewerkt aan verbetering gebruikerservaring. Voor mij altijd de nummer 1 online winkel!

Maerte 16-07-2018 Via de website gekocht

Meest fantastische (web)winkel everrrrr

Ik koop al jaren van alles en nog wat online, maar het assortiment, de communicatie, de levertijden, het gemak, de klantgerichtheid en de service van Coolblue is nog steeds onovertroffen. Nog nooit een dispuut met ze gehad. Nooit doen ze moeilijk, altijd behulpzaam. Garantiegevallen worden net zo soepel afgehandeld als nieuwe bestellingen.
Ze doen niet aan laagste-prijs-garantie, maar pas als het prijsverschil echt te groot wordt bestel ik wel een elders, want het winkelplezier bij Coolblue is eigenlijk PRICELESS!

conny 16-07-2018 Via de website gekocht

geweldige service

De shop is prima en heel gebruiksvriendelijk.
Product wat ik wilde kopen was uitverkocht maar kreeg na een paar dagen bericht dat het
weer voorradig was.

Sarah-Lyna 16-07-2018 Via de website gekocht

De beste service en producten

Alles aan de shop is goed de producten, de klantvriendelijkheid en de dienst naverkoop, ik en men broer hebbe er al veel gekocht en nog nooit spijt gehad, wat je van andere winkels NIET kan zegge.. Er is maar 1 optie en das coolblue!

Mvr Eggermont 16-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel

We waren wat sceptisch om een wasmashine online te kopen, maar het feit dat ze ook effectief 2 winkels hebben, en de vriendelijke en bekwame mensen die ik meerdere keren telefoneerde om zo de juiste keuze te maken, en natuurlijk ook hun service en prijs/kwaliteit heeft ons echt overtuigd. Zo waren ze ook eerlijk dat een gezin van 3 geen 9kg nodig heeft, maar een 7kg ruim voldoende is, wat onze prijs dus goedkoper maakte. Met andere woorden, ze kijken niet naar hun inkomsten, maar naar wat de klant echt nodig heeft.
De levertijd werd echt gerespecteerd, en de leveranciers waren echt bekwaam en vriendelijk, ook heel duidelijk over hoe het product werkt. En over hoe de garantie etc werkt :)
Top winkel, Top personeel :)

Monique Brinkman 16-07-2018 Via de website gekocht

Wat een mooi bedrijf!

Na 20 jaar een nieuwe wasmachine besteld, toch maar eens op Coolblue kijken , goede makkelijke site, genoeg aanbod, makkelijk betalen, en de afleverheren geweldig wat een leuke jongens! Volgende keer weer Coolblue!

Casper 16-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Heel prettige site, prima bestelproces, doet wat het belooft. Product voldoet aan alle verwachtingen

Robbert K. 16-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Webwinkel

Zeer groot productenaanbod, uitstekende service, zeer goede gebruikersvriendelijkheid, de beste levertijd van de webshops die ik ken.

De Vetter - Duwe 16-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden !

Overzichtelijke webshop , je kan zelf de leveringsdatum kiezen , goede prijs / kwaliteit verhouding , zeer goede bezorgservice

Ilona Luijten 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede after sales ook!

Na het kopen van mijn stofzuiger kreeg ik nog een e-mail ter herinnering dat er voor dat bepaalde type stofzuiger een cash back actie loopt. Dat vind ik een top service!

sylvia 16-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Zeer snelle levering, vriendelijke bezorgers die ook nog zeer veel produkt informatie gaven en dit alles met n glimlach!

Maurice 15-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue service = goede service

Al vele malen bij Coolblue besteld. Van een statief voor een foto camera tot een wasdroger. Nu twee games voor de Nintendo Switch. Normaal "voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis". Dat was nu niet het geval. Het stond echter duidelijk vermeld op de website en tijdens de betaling werd je er ook nog eens op geattendeerd. Geleverde games waren keurig verpakt in de bekende blauwe Coolblue doos. Gamecartridges zaten in de originele hoesjes en waren gesealed. Kortom, wederom goede shop ervaring bij Coolblue.

Snoesje 15-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, zondag besteld en maandagmiddag in huis!

Ik heb nog nooit eerder bij Coolblue gekocht. Eerste keer, mooie snelle en geruisloze acer chromebook gekocht. Tevreden en wat mij verbaasde was de snelheid wanneer je levering. Heel fijn :)

Bram 15-07-2018 Via de website gekocht

Een aanrader .

Een gemakkelijke site en snelle levering , s'avonds besteld en de volgende dag in huis. Men brengt de spullen boven ,de oude produkten neemt men retour .

Robert Nolten 15-07-2018 Via de website gekocht

2018: meer dan uitstekende ervaring! Heerlijk

Ongelooflijk maar waar: nergens iets op aan te merken! Bezorgers waren alles wat je wensen kunt voor een bezorger!

Sonja 15-07-2018 Via de website gekocht

Alles makkelijk!

Je product zoeken, order plaatsen, leverantie en de communicatie, het installeren. Alles is even gemakkelijk en je kan zo ook makkelijk bereiken en even overleggen als er iets niet duidelijk is.

Esther 15-07-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Kamado BBQ besteld met korting besteld, echter is kapot geleverd. Veel gezeur om uiteindelijk bij de nieuwe levering weer korting te krijgen. Daarbovenop is de afspraak 'bestellen voor 23:59 volgende dag leveren' niet nagekomen. Bestellingen na half 7 werden plotseling niet meer geleverd.
Ten derde een discussie en meerdere telefoontjes moeten voeren om de kapotte kamado op te laten halen. 30 kilo kan ik niet alleen naar een postkantoor dragen.
Tenslotte is er geen mogelijkheid tot doorverbinden met de manager en ben je dus aangewezen op de coöperatieve houding van de medewerker.

Officiele reactie van Coolblue 19-07-2018

Beste Esther,
Bedankt voor je review. Balen om te lezen dat juist met dit mooie weer jouw BBQ niet volgens afspraak is geleverd. Dit hoort natuurlijk niet en namens Coolblue willen wij ons excuus aanbieden. Graag willen wij dit alsnog voor je oplossen. Daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
Wij willen je graag alsnog een glimlach bezorgen en kijken uit naar jouw reactie.'
Met vriendelijke groet

Henk Bul 15-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Ik ga veel vaker naar Coolblue omdat het snel leverd en qua prijs kwaliteit verhouding precies is afgestemd op mijn budget

Anton 15-07-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging

snel gevonden wat ik zocht duidelijke webshop en snelle bezorging van het product. Bovendien was coolblue de goedkoopste.

Vincent 15-07-2018 Via de website gekocht

Vlot geleverd en goede producten

via de site vlot gevonden, wat ik zocht. eerst via de Consumentenbond uitgezocht wat de beste koop strijkijzer is. Daarna via Coolblue de Tafel FV 3910 Easygliss gekocht. Werd vlot geleverd. Blij mee!

Josien 15-07-2018 Via de website gekocht

Blinken uit in klantvriendelijkheid!

Al vaak iets besteld en zonder mankeren doen ze wat ze beloven. Zeer snelle bezorging. Geen loze beloftes. Bezorgers van mijn koelkast, begin dit jaar, waren zeer vriendelijk en hielden zich aan de afspraken.

Ed 15-07-2018 Via de website gekocht

Geen loze beloftes

Na de bestelling volgt meteen een bevestiging.
Je kunt heel gemakkelijk de voortgang van de
levering volgen. Binnen 2 dagen alles in huis.

Robbert 14-07-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Alles klopt bij Coolblue! Prima bedrijfsstijl!

Ik heb voor mijzelf en anderen regelmatig wat gekocht bij Coolblue. Personeel van Coolblue is deskundig en plezierig in de klant behandeling. Dat is de bedrijfsstijl. Ik heb natuurlijk ook telkens bij andere leveranciers in de omgeving Eindhoven geshopt en vooral bij grotere winkelketens zijn deze zaken vaak ver te zoeken. Beter dan Coolblue kan je naar mijn overtuiging niet krijgen.

corrie bakker 14-07-2018 Via de website gekocht

zo besteld zo in huis

erg klant vriendelijk ,zo besteld en zo thuis Website overzichtelijk goede service Wat kan een mens nog meer verwachten

Henk 14-07-2018 Via de website gekocht

Service van Cool Blue is uitstekend.

Duidelijke website bezorgen wanneer het jou uitkomt omschrijving van het product is helder bezorging is top. Doen ook niet moeilijk over bezorgen tot aan de eerste drempel zoals veel zaken wel doen.

Martin 14-07-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

- In plaats van een Weber barbecue een computerkast leveren. Okay. Foutje kan iedereen gebeuren...
- wij vragen: kan de barbecue opgestuurd worden? Dan sturen wij de computerkast terug. Nee zeggen ze, eerst moet het product retour?! Huh? Het is toch hun fout? Moeten wij dan een week extra wachten?
-Computerkast teruggestuurd, na 2 dagen bericht van Bpost dat het pakket terug afgeleverd is. Wij vragen: kan de barbecue nu opgestuurd worden? Nee zeggen ze, hij is nog niet verwerkt door de retour afdeling!? Huh? Maar wij kunnen toch laten zien dat deze retour geleverd is?
- 2 dagen later reactie van Coolblue dat de computerkast retour is, maar de barbecue nu niet meer op voorraad is!? Huh? Had deze dan niet wat eerder al voor ons gereserveerd kunnen worden ivm het oplossen van HUN fout?
- bestelling geannuleerd, binnen 3 dagen geld terug zeggen ze?! Nu 5 dagen later nog niks terug!
COOLBLUE 1 keer en nooit meer!!

Peter van der Veeken 14-07-2018 Via de website gekocht

Snel en probleemloos, zo ken ik Coolblue

Stofzuiger besteld, volgende dag in huis. In de tussentijd genoten van de wachtmuziek. Niks te klagen.

Robert 14-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Jura gekocht. Product is ok. Service echt klote. Gekozen voor bezorging en ook nog bijbetaald voor een tijdslot. Speciaal naar kantoor gegaan rond die Tijd (zou bezorgd worden tussen 15u en 17u) krijg een sms dat de bestelling er is om 15.15u. Fijn zou je denken. Uiteindelijk waren ze er om 17.30u nog niet. Gebeld met coolbleu. Eerste keer in de wacht en uiteindelijk verbinding verbroken. Daarna opnieuw gebeld wordt aangegeven dat ze nu niet voor me kunnen doen het systeem niet functioneerde maar of ik toch wilde wachten tot min. 18.30u. Uiteindelijk is de bezorging nooit gekomen. De volgende dag krijg ik een bericht dat de bezorging waan afgebroken maar dat het nu dan tussen 8u en 10u bezorgd zou worden. Bezorger komt aan om 10.10u vraag wat er was gebeurd de vorige dag antwoord “meneer weet ik niet en heb ik nu ook geen tijd voor” of ik wilde afteken! Aftekende werkte niet zou hij dan wel doen. Zonder boe of ba rent hij het pand uit....
Kortom betaald voor service, uiteindelijk niets kregen #fail coolbleu!

Vanuit coolbleu ook nooit meer iets gehoord. Blijkbaar normaal!

Mike 14-07-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak met een Maarrrr....!!

Het bestellen, betalen en de communicatie via e-mail een 9, de bezorger heeft de ervaring een beetje verpest, bezorgtijd werd steeds later en bezorger was de Nederlandse taal niet zo machtig. Het niet bij de buren kunnen afleveren op zondag is ook vreemd.

Piet de Groot 14-07-2018 Via de website gekocht

Modern bedrijf. Ouderwets goede service.

Goede service is voor mij het belangrijkste. Duidelijke zoekfunkties en gemak van bestellen, maar zeker ook van terugzenden. Dat is misschien nog wel het belangrijkste als je via internet iets koopt. Geen gezeur en gedoe!
Gewoon keurig netjes.

Angelique 14-07-2018 Via de website gekocht

Consumente misleiding

Coolbleu misleid haar klanten! Niks bestellen met een glimlach. Wij bestellen keurig op vrijdag en krijgen bevestiging dat het daags erna op zaterdagmiddag bezorgd wordt. Wij hadden ons product zaterdagavond nodig. Dus mooi op tijd.
Echter zaterdag krijgen we mail dat de bestelling pas maandag geleverd wordt.
Gebeld met klantenservice, zij gaven PostNL de schuld. Ik kon een spoedbestelling doen en moest dan bij betalen, maar toen ze hoorden dat ik in Limburg woonde konden ze opeens niet meer dezelfde dag bezorgen.
Wat een consumente misleiding! Niks garantie dat er zeker de dag erna bezorgd wordt!
Misschien door de weeks, maar zéker niet als je op vrijdag besteld.
WAT EEN NEP SERVICE, ik zie mij niet glimlachen hoor

Officiele reactie van Coolblue 19-07-2018

Beste Angelique,
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het leveren van jouw bestelling niet volgens afspraak is gegaan. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Intern maken wij jouw situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Graag willen wij alsnog zorgen voor een glimlach en daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Eelco Zijlstra 14-07-2018 Via de website gekocht

Clicks en bricks in optima forma!

De website is state-of-the art en een bestelling is gauw gedaan. Je wordt voorts uitstekend op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Levering verliep conform belofte. Daarna reserveerde ik een accesoire die ik in de winkel wilde ophalen. De ontvangst was vriendelijk en de assecoire lag voor mij klaar. Het personeel is top.
Dit is wat je in een wereld van clicks en bricks kunt verwachten, maar het is helemaal cool als het ook werkt. Zelfs nog een mailtje met tips voor het gebruik. Dat kan je in de traditionele retail van vandaag de dag wel vergeten.

Hanshcjmeyer 14-07-2018 Via de website gekocht

Razend snel

Zondagavond besteld, maandagochtend in huis. Site verder modern, duidelijk, overzichtelijk, met voldoende informatie om verschillende producten te vergelijken.

Ann De Roose 14-07-2018 Via de website gekocht

zeer correcte snelle levering

prijs -kwaliteit zeer goed, snelle correcte levering, vlotte betaling, gewoon heel goed! raad ik zeker aan mijn kennissen

Trees 14-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en complimenten voor PostNL bezorger

Snelle levering en goede website. Bezorging in het weekend en avond zijn mogelijk en dat is een pluspunt!
De pakketbezorger van PostNL was zo aardig om een pakket van ruim 10 kilo naar boven te brengen (4e verdieping zonder lift) en wilde eerst geen fooi accepteren. Topservice!

Vincent 13-07-2018 Via de website gekocht

voor mij de beste elektronica winkel

Deze winkel heeft ruime keus! ondanks dat het een webwinkel is, heb je duidelijke uitleg van je gekozen product. Ook de hulp bij het juist kiezen van een product. De snelheid waarmee iets geleverd wordt en de handige filmpjes van de producten is echt een waardevolle aanvulling dit echt een top winkel.

Geoffrey 13-07-2018 Via de website gekocht

Fijne no-nonsense online winkel

Ik bestel graag bij Coolblue, want de levering is snel, de prijs meestal scherp en de service (ook after sales) dik in orde. Voor mij geen traditionele wit- en bruingoedwinkels meer (de bekende grootgrutters in rood of groen/blauw), die bieden vaak niks extra dan een morsige verkoper.

Eddy101 13-07-2018 Via de website gekocht

De service is even kwalitatief als de Logitech speakers!
Uitmuntend op echt alle vlakken: productinformatie bij aankoop, leveringsinformatie en levering zelf!

Herman Vanhove 13-07-2018 Via de website gekocht

Snel en wel

Ik val zonder inkt; kan niet meer afdrukken. Ik ben door ziekte minder mobiel en kan niet even naar een winkel rijden.
Binnen de 18 u was de inktcartridge geleverd.

Raes Frieda 13-07-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Duidelijkheid én vriendelijkheid staan centraal

Voor de eerste maal een winkel online gecontacteerd en na een bezoek en de koop zeer tevreden van de bediening

Herbert leendertse 13-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede kwaliteit site

Ik heb al vaker bij jullie site gekocht en altijd goed geholpen en hele goede service zal het in de toekomst zeker weer doen

Elly 13-07-2018 Via de website gekocht

Alles uitgevoerd zoals beloofd op de website.

Koelkast ( 1995!!) kapot, dus op zoek naar een nieuwe. Eerste website beloofde : voor 22.00 uur besteld , morgen in huis. Dus lekker gaan invullen. Wat bleek: eerste leverdatum pas een week later mogelijk!
Vervolgens naar Cool Blue. En daar klopte alles. De volgende dag stond het ding rustig te zoemen en konden we onze spullen weer bij de buren ophalen.

LT 13-07-2018 Via de website gekocht

Super service en spullen snel binnen.

Als Coolblue tussen mijn aankoop staat, haal ik het daar graag.snelle service en ze komen hun afspraken na.

Joop van Herpt 13-07-2018 Via de website gekocht

komt afspraken goed na!

Komt afspraken goed na. Product vlot geplaatst en aangesloten. Bezorgers komen serieus over.
Ik ben tevreden!

Hans 13-07-2018 Via de website gekocht

Maken belofte waar.

Coolblue maakt de belofte van binnen 24 uur leveren waar. De wasdroger werd keurig twee trappen op gesjouwd door vriendelijke bezorgers, die ook controleren of alles werkt. Top.

groot plezier 13-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben fan!

Geweldig zoals Cool Blue met hun klanten omgaat en aankopen tot een waar feestje maakt. Of dat nu om mijn eigen laptop gaat of de headset voor mijn kleinzoon. Van een 'dank je wel' voor een bestelling tot 'tadaam een pakketje'. Echt mijn favoriete firma!

Leo Quant 13-07-2018 Via de website gekocht

Levering conform belofte

Zoals op de website vermeld, 's-avonds voor 22:00 uur besteld, volgende dag afgeleverd! Dat is nakomen wat je beweerd!

Judith 13-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf! Grappig en zeer klantvriendelijk.

Alles was in orde. Tweedekansjes ook zeker de moeite waard om te bekijken en aan te schaffen. Vriendelijke klantenservice en perfecte levering. Ga zo door!