Sven T 11-04-2022

Zeer overzichtelijke webshop met onberispelijke service. Ze hebben nu ook een huismerk. tot nu toe enkel goede ervaring mee.

Chris O 11-04-2022

Snelle en vlotte levering, toestel netjes geïnstalleerd,
de opgave van de levertijd + telefoontje vooraf werken super

De Baere Jurgen 11-04-2022

Winkel is verzorgd en overzichtelijk alsook de website.
Vriendelijk personeel en goede uitleg en advies over de producten.
Bestellingen online zijn ook altijd correct en op tijd geleverd.
Een winkel om aan te bevelen !!! Absoluut.
mvg,

Jurgen

Sabine 10-04-2022

Snelle degelijke service. 's Avonds laat besteld, 's morgens om 8u al aan de deur. Top!
Goede prijs kwaliteit verhouding ook.

jeff 10-04-2022

goede omschrijving welke computer het best bij de potentiele koper past ,goede prijs kwaliteit, snelle levering zoals vermeld... product goed verpakt

Tjorven 10-04-2022

Snelle levering. Mijn toestel zat in een niet verzegelde doos, en een deel van de bescherming van het toestel ontbrak. Net zoals de handleiding en het grilrekje. Aan de krasjes en vingerafdrukken op het toestel gaat het volgens mij om een teruggestuurd toestel dat gewoon opnieuw verkocht wordt...

luka 09-04-2022

snel geleverd na bestelling en goed aanbod ...........................................

Kim Verhoeven 09-04-2022

Al onze elektrische producten bestellen wij bij Coolblue, zowel zaak als privé (via 3 accounts)
- Snelle levering
- Optie laatste kansje
- Service na verkoop is zoals het moet zijn

Tot hiertoe enkel positieve vibes 👌😁

Paul 09-04-2022

overzichtelijke website, zeer goede service na verkoop. Niet opdringerig. Niet teveel blingbling

B.M. 09-04-2022

Zeer tevreden over de webshop, accurate filters en veel informatie over hun producten. Ze zijn niet de goedkoopste maar hebben wel een uitstekende service. Een van de grootste pluspunten is dat ze zelf leveren, ze zijn altijd op tijd en heel vriendelijk. Wanneer ik een keer niet thuis was belde ze me zelfs op om te vragen bij welke buren het pakje achtergelaten kon worden. Alles bij elkaar dus een zeer aangename ervaring.

Frederick Van Peer 09-04-2022

Uitstekende en snelle verwerking van mijn online aankoop.
Dankzij samenwerking met Bpost krijg je ook een meer nauwkeurig uur van aflevering ipv tussen 8.00 en 19.00 zoals bij andere shops. Prima!

David 08-04-2022

Goede website, overzichtelijk. Makkelijk te navigeren, betalen en communicatie via mail.

ivan coussement 08-04-2022

Ik ben tevreden met de levering,alles is correct verlopen.De dag voordien besteld en de dag erna thuis gebracht.

TrustyJules 08-04-2022

In de sector electronica vindt je wat je nodig hebt inclusief de keuze van upmarket tot eenvoudiger modellen. Snel besteld, snel geleverd en goede prijzen. Wat is er nog meer te willen?

Lieveke 08-04-2022

Tevreden met mijn aankopen, gaande van een TV, droogkast tot een broodrooster. Daarnaast een overzichtelijke online website en correcte afhandeling van de bestellingen. Zo was een bestelling een keer niet op tijd geleverd, daar kreeg ik verontschuldigingen voor én een tegoedbon 😉.

Fien 08-04-2022

Klantvriendelijk, goed geholpen, zowel aan de telefoon als in de winkel en ook de fietser aan huis!

Frank 07-04-2022

Alles netjes en op tijd geleverd .
Ook de eerste winkel waar de OnePlus 10 pro te koop is.

Michael 07-04-2022

Altijd op tijd geleverd, nette website en eerlijk. Ook de extra grapjes op de website tonen attentie voor detail.

Stijn 07-04-2022

Het product voldoet maar de verpakkingswijze was niet goed. Het product zat los in een te grote doos waardoor de verpakking door het transport beschadigd is en het product zelf ook licht beschadigd.

Dirk Vaeyens 07-04-2022

Het is tegenwoordig misschien een modeverschijnsel, maar er wordt beloofd snel te leveren, in dit geval voor 23h59 besteld, betekent de dag nadien geleverd. Niets is minder waar, en als ekskuus wordt 'uitzonderlijke drukte bij de transporteurs ' opgegeven. Tot overmaat van ramp is mijn pakje niet aangekomen, terwijl de transporteur via mail bevestigd dat het geleverd is. Vóór mij betrof het een urgente herstelling en daarom ga ik bij keuze van leverancier ook voort op levertermijn. Nog geen respons gekregen van Coolblue op mijn verzonden klacht van deze ochtend.

Floor G. 07-04-2022

Zoals altijd weer een zeer snelle en professionele levering (wasmachine). De installateurs laten op voorhand weten wanneer ze er zullen zijn en blijven zolang het nodig is om te kijken of alles naar behoren werkt. Steeds zeer vriendelijk en nauwkeurig in hun werk, informeren je ook altijd over je rechten (bv. schade, omruilen, niet tevreden,...). Al na de eerste keer was ik overtuigd en sindsdien verkies ik Coolblue voor aankoop en levering van alle klein/groot electro en meer.

Yvan 06-04-2022

Overzichtelijke winkel, eerlijke prijs, snelle en professionele levering. De mogelijkheid tot het kiezen van het levermoment (voor- of namiddag) voor grote voorwerpen is heel interessant.

Marthe Schneider 06-04-2022

Bij Coolblue loopt alles altijd zeer vlot. De site is overzichtelijk en hun beoordeling over de producten zeer betrouwbaar.

K.J. 06-04-2022

zoals gewoonlijk: goede levering, goede post-sales, eenvoudige en overzichtelijke website met productkenmerken op correcte manier opgelijst

DB 05-04-2022

Altijd snel geleverd en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Al 10-tallen keren besteld, en indien er zich een probleem voordoet, altijd snel opgelost.