Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Trees en Bert 3ssen 11-12-2016 Via de website gekocht

Snel, goed en nog leuk ook

In de avond een wasmachine besteld, volgende dag al geleverd (en aangesloten neergezet op zolder) netjes met aflevertijd en contact met bezorger dat ie iets later zou zijn. Perfect, je hoeft dus niet de hele dag thuis te zitten. Ook leuk zijn de grappige opmerkingen bij je bestelling en wachttijd.
Al vaker besteld bij Coolblue en dat gaat ook zeker nog vaker gebeuren. En, niet onbelangrijk, Coolblue is 9 van de 10 keer de goedkoopste.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Bezorging
  • Plaatsing apparaat

Van Braekel Guy 11-12-2016 Via de website gekocht

beste online winkel in België

mooie en heel duidelijke website, veel producten, duidelijk proces bij aankoop, veilig betalen en supersnelle levering.

N.P.Fagel 11-12-2016 Via de website gekocht

Mooie telefoon

Prima website, groot assortiment, makkelijk producten te vinden.
Goede prijsstelling, goede producten.
Snelle levering.
Heel tevreden met Cool Blue

Pluspunten

• Goede producten
  • Goede prijs
  • Goede wesite
  • Snelle levering

Jan 11-12-2016 Via de website gekocht

Diepvrieskist

Alles was prima, alleen kon de oude diepvries niet mee, omdat volgens de bezorgers,de nieuwe pas na 12 uur aan zou mogen, in de gebruiksaanwijzing staat daar slechts twee uur voor.

Mireille 11-12-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf met top service

Super overzichtelijke site. Kom je ergens niet uit of kun je iets niet vinden, dan wordt je super snel geholpen. Ook heel fijn dat je niet lang hoeft te wachten op je spullen. De dag erop alles binnen.

Ferdi 11-12-2016 Via de website gekocht

Top

Snel, betrouwbaar, leuke verpakking waar je vrolijk van wordt (uitpakken is een feestje). Houden zich aan afspraak dat het item op tijd wordt geleverd. De coolblue humor kan ik erg waarderen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Betrouwbaar
  • ervaring

Proost Gilbert 11-12-2016 Via de website gekocht

ZOEK NIET VERDER ! TOP!

RUIME KEUZE MERK ARTIKELS, PRIJS/KWALITEITOK
REEDS MEERDERE BESTELLINGEN GEPLAATST, (KOFIEZET,TV, BROODBAKMACHINE,STOFZUIGER)ALLES DE VOLGENDE DAG GELEVERD, VERSCHEDENE EENVOUDIGE BETAALWIJZE;ECHT EEN AANRADER!

Minpunten

• NIET VAN TOEPASSING

Simone 11-12-2016 Via de website gekocht

Kan niet beter

Coolblue heeft een uitgebreide en overzichtelijke webwinkel waarop je het product waar je naar op zoek bent gemakkelijk kunt vinden. Coolblue geeft je een duidelijk overzicht van het product en je kunt reviews van andere klanten lezen. Zo weet je zeker dat je de juiste keuze maakt bij het kopen van een product. Ik heb tot nu toe twee keer iets besteld bij Coolblue en de levering was beide keren uitstekend verlopen; gratis en snel.

Pluspunten

• Overzichtelijke webwinkel
  • Uitgebreid assortiment
  • Goede service
  • Product wordt snel geleverd
  • Geen verzendkosten

Rinus 11-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Bijna alles in voorraad. Zeer vriendelijke klantenservice. Goeie prijzen, en snelle (gratis) levering. Wat wil je nog meer ?

Anthony 11-12-2016 Via de website gekocht

Klantenservice aankoop De'Longhi Magnifica ECAM 20.110.B

Een eerdere aankoop met goede bevindingen deden mij besluiten tot een nieuwe aankoop en wel een espressomachine. Met wat vragen vooraf middels telcon. met de klantenservice was alles snel duidelijk en het gewenste besteld. Dit was voor mij een zeer hulpvaardige en accurate klantenservice medewerker die ook de aankoop voor mij keurig heeft afgehandeld. Gewoon top en hoop dat eventuele aftersales ook zo worden opgepakt en zal worden afgehandeld, maar heb daar gelukkig nog geen ervaring mee. Zo doorgaan.

Pluspunten

• Duidelijke site met aanvullende gegevens.
  • Klantenreviews over de shop en beoogde produkt

Herma 11-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, grote keuze.

Binnen 24 uur geleverd, zoals beloofd. Veel keuze, kom vaak op deze site terecht als ik opzoek ben naar electronica en accessoires.

Pluspunten

• keuze
  • helderheid
  • info.
  • levering
  • service

Patrick 11-12-2016 Via de website gekocht

Jabra Move levering

Laagdrempelig, geen overbodige verkooppraatjes en snelle levering wat wil je als klant nog meer? Op naar de volgende aankoop!

maasmorren 11-12-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Ik na een eerste aanbieding van het bewuste pakje niets meer vernomen,
Het zou nogmaals aangeboden worden afgelopen zaterdag maar tot op heden niets meer.
Waar blijft mijn pakje nu?

Dirk 11-12-2016 Via de website gekocht

Coolbleu is snel , betrouwbaar en een uitstekende service

Meerdere aankopen gedaan bij Goolbleu . Overzichtelijke site , gebruiksvriendelijk en word goed verpakt en supersnel bezorgd. Na aanschaf van een HP printer met een fabrieksfout binnen 24 uur door een nieuwe vervangen .
Deze week inktcartridge besteld om 23.45 uur en de volgende dag om 15.00 uur geleverd in een winkel voor mijn deur .

Pluspunten

• snel geleverd
  • goed verpakt
  • prima service

Tineke Bien-Dubbeld 11-12-2016 Via de website gekocht

T. Bien-Dubbeld

Ik vind het een fantastische winkel omdat het assortiment enorm is, de service heel goed is.
Wil je iets ruilen of retourneren, geen probleem voor Cool blue. Fantastisch

Paul 11-12-2016 Via de website gekocht

Polar A360

Alles is makkelijk op te zoeken.
Ruim assortiment. Bij eventuele vragen of klachten wordt je ook telefonisch uitstekend geholpen.

cromstrijen 11-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop laptop HP

Goede en duidelijke website met de juiste filters om je uiteindelijke keuze te vinden met zeer concurrerende prijzen.
Veel keuze in de wijze van aflevering. Snelle bezorging. Alle lof! Iedere webshop zou zo moeten werken!

Nancy 11-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Nespresso Megamix koffiemachine

Alles vanaf het begin tot het eind van de bestelling even helder en duidelijk. Donderdagavond 22.15 u besteld en de volgende dag rond 14.00u thuisbezorgd. Een dikke tien.

Eric 11-12-2016 Via de website gekocht

Super

Coolblue heeft een makkelijke site, een zeer groot aanbod en een snelle levering die zowel op je eigen adres als op een ophaalpunt geleverd wordt. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Super!

Pluspunten

• Goot aanbod
  • Duidelijke site
  • Goede prijs
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog niet ontdekt

matheus 11-12-2016 Via de website gekocht

goed!

Deze webshop is goed bereikbaar. Er wordt direkt en adequaat gereageerd na een telefoontje!
Bezorging is zoals afgesproken en vriendelijk uitgevoerd.

Mark M. 11-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe HP laptop gekocht bij Coolblue.

De makkelijke website helpt je om een goede keuze te maken. De bestelde goederen worden snel en goed verpakt verzonden. De grappige filmpjes en de "wachttherapie" doen je inderdaad glimlachen. Hierdoor creëert dit bedrijf een hoge gunfactor bij mij.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kwetsbaar product goed ingepakt.

H. Pijper 11-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast

Bestelling geplaatst om de volgende dag deze te ontvangen. Kregen een mail dat deze de volgende dag tussen 8 en 18 uur zou worden afgeleverd. Het nodige geregeld. De volgende dag weer een mail. Bij toeval zagen we dat het de daarop volgende dag bezorgd zou worden. Vreemd, geen tel. bericht of zo. Wel goed afgeleverd.

Pluspunten

• netjes afgeleverd
  • keurige bezorgers

Minpunten

• geen goede communicatie bij tijd aflevering

geert 11-12-2016 Via de website gekocht

kopen bij coolblue is cool

aarzel niet om bij coolblue te bestellen het is zeker de moeite waard en het is een betrouwbare site

Alex F 11-12-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle levering

Ik ben onder de indruk van het grote aanbod aan telefoons. Ik zocht een nieuwe iPhone voor mijn man en alle varianten waren beschikbaar voor een heel redelijke prijs. Tot mijn blijde verrassing bleken ze ook nog dezelfde dag geleverd te kunnen worden. Om half zeven 's avonds had mijn man een mooie nieuwe telefoon!

Pluspunten

• ruime keus
  • snelle levering
  • redelijke prijs
  • goede communicatie

Robert Mackenbach 11-12-2016 Via de website gekocht

Koop met hulp

Eerst zelf het item niet kunnen vinden via de chat razendsnel gevonden
De vervolgmailtjes geven een glimlach op je gezicht

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • mail

Diana 10-12-2016

Supergoed

De shop werkt heel klantvriendelijk, spullen snel gevonden en besteld. Levering prima en service idem dito

Richard 10-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop iphone

Makkelijk bestellen, info duidelijk maar bovenal leuk. Gaaf dat het hele systeem is ingericht op een glimlach, waarom is Coolblue daar eigenlijk uniek in?

Nico Schoots 10-12-2016 Via de website gekocht

levering

beschadigde wasmachine bij levering, daarna actie om de niet geleverde wasmachine retour te halen, belofte om hierover contact op te nemen, niet gebeurd, geen reactie op email. Tenslotte andere wasmachine geplaatst, tevreden maar communicatie is ondanks, mail sms etc. niet om vrolijk van te worden

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2016

Beste meneer Schoots,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Gebrekkige communicatie is natuurlijk het laatste waar u op zit te wachten wanneer u een beschadigde wasmachine hebt ontvangen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we dit graag. U kunt dan een e-mail met daarin een omschrijving van de klacht en uw ordernummer sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Met vriendelijke groeten,

Peter 10-12-2016 Via de website gekocht

Altijd super service en snelle levering

Coolblue is mijn favoriete webshop. Service is snel, super en altijd gepast. Complimenten aan het Coolblue team.

Pluspunten

• Service
  • Communicatie
  • Snelheid

Marcelle 10-12-2016 Via de website gekocht

OK!

Toevallig tegen coolblue aangelopen bij een vergelijkingssite.
Ik dacht: OK coolblue dan maar....
en vervolgens:
Maar coolbue is echt heel OK!

Pluspunten

• zorgvuldig
  • snel

peter 10-12-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht

Ik heb hier onlangs een telefoonhouder voor in de auto gekocht en ben zeer te spreken over hoe snel ik kon vinden wat ik zocht. Ik heb er eentje gekocht met meer dan 400(!) reviews en die werkte ook perfect.

fijn dat je producten kunt selecteren op populaireit en altijd de beste opties bovenaan komen te staan in plaats van de duurste.

ook de levering was dik in orde. duidelijke emails emt wanneer ik mn order kon verwachten en is ook nooit misgegaan in het verleden.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke communicatie
  • duidelijk aanbod
  • makkelijke website

Marcel 10-12-2016 Via de website gekocht

aankoop wasmachine en dyson stofzuiger

snelle en goede service, ik heb al een aantal laptops, stofzuiger en een wasmachine gekocht bij Coolbleu.

Ton 10-12-2016 Via de website gekocht

slimme,snelle service

Vlak na het bestellen zag ik dat ik te snel was geweesr. Ik had 2 fouten gemaakt: verkeerde kleur en verkeerde maat. Op de website gekeken en daar werd ik gewezen op de watsapp om wijxigingen door te geven. Zogezegd zo gedaan, en binnen een kwartier kreeg ik de bevestiging via de app en ook gelijk de aangepaste bestelling via de mail. En de bestelling kwam de volgende dag op tijd en netjes verpakt binnen. Top!

Ad van Oerle 10-12-2016 Via de website gekocht

geen gedoe, prompte levering van mijn bestelling

Goede web-site en snelle en duidelijke levering door goede informatievoorziening. Veel produkten ook verkrijgbaar

Ben 10-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige organisatie

's Avonds gaat decwasmachine kapot. Bij Coolblue naar mogelijje nieuwe gekeken. Na selectie te hebben gemaakt gebeld met Coolblue omdat we 100% zeker wilden zijn dat hij tot op zolder gebracht zou worden. Dat gebeurde de volgende dag en in een mum van tijd was hij aangesloten ook. We zijn heel tevreden over de service ..... En met de Bosch wasmachine.

Pluspunten

• Bezorging exact op tijd
  • Heel snel boven op zolder en aangeslote

Michel 10-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Vorige week dinsdagavond besteld en de volgende dag ophalen bij het afgesproken adres. Echt heel fijn dat je niet thuis hoeft te blijven om te wachten tot je pakket bezorgd wordt, dit is heel prettig als je beide full time werkt.

Leon 10-12-2016 Via de website gekocht

Goede klantondersteuning en vriendelijkheid

Ik ben al jaren klant bij Coolblue. Je kan ze voor elke kleine en grote vragen bellen. Ook ruilen of retourneren is geen probleem.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid

Minpunten

• Weinig fysieke winkels

Herman Post 10-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue Rotterdam

Al enkele producten tot mijn tevredenheid gekocht bij coolblue. De nu aangeschafte telefoon afgehaald in Rotterdam ging bij het installeren in een "loop" en was niet te stoppen. Terug naar de winkel en direct een nieuwe telefoon gehad.

Pluspunten

• goede service
  • eigen tijd kiezen voor afhalen

Rob Schoenmakers 10-12-2016 Via de website gekocht

Behuzaam en vriendelijk

Proactive en geintreseerde houding hetgeen resulteerd in een voor alle partijen een passende oplossing.

Huib Willemse 10-12-2016 Via de website gekocht

Ga er gerust mee in zee

Mijn ervaring met leveringen via het internet zijn bijzonder positief. Men krijgt vaak veel betere service dan men in een fysieke winkel zou krijgen.

Pluspunten

• Prijkwaliteit verhouding
  • Vergelijkingsmogelijkheden op de website
  • Betaling en levering
  • Service bij defecten

Minpunten

• Je kunt de produkten niet zelf in de hand nemen
  • Geen simpele vraagjes aan een verkoper

Thom 10-12-2016 Via de website gekocht

Snelle afhandeling en bezorging

Ik heb nu al een aantal keren wetsbij Cool Blue besteld en het wordt altijd de volgende dag bezorgd.
Prima
Ook in de winkel in Eindhoven goed en vriendelijk advies

trucker 10-12-2016 Via de website gekocht

leten op onze levens wijze

gemakkelijk en goedkoop en hebben heel veel in huis van tv's tot pc's huishoud artikelen en spel computers en nog veel meer

Pluspunten

• winkel niet ver uit de buurt
  • goedkoop

EVH 10-12-2016 Via de website gekocht

V.H.E

Snelle en zeer correcte afhandeling van mijn bestelling, de dag nadien reeds in het afhaalkantoor.
Problemen ( 1 doos was in het afhaalkantoor blijven liggen ) is zeer snel en correct opgevolgd.

Pluspunten

• correct
  • zeer snel
  • eenvoudige webshop

Minpunten

• nog niet gevonden

f. kamphuis 10-12-2016 Via de website gekocht

henkie

goed overzicht op de site ; duidelijke omschrijving van de producten en een snelle levering .
gebruik van reviews is een extra mogelijkheid.

Jan R 10-12-2016 Via de website gekocht

service

Een geweldige service en bovenal een uitstekende after sales; een beterschapskaart voor mijn echtgenote, waar tref je zoiets nog aan. Dank voor de uitleg en dank voor de snelle levering van mijn printer

JJV 10-12-2016 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd

De USB 3.0 Scan Cruzer van 64GB werd snel geleverd en aantrekkelijk geprijsd. De bezorging met de reguliere post de volgende dag in de brievenbus.

Sjoerd 10-12-2016 Via de website gekocht

Panasonic Camcorder

Tien minuten voor 23:59 besteld en netjes de volgende ochtend in huis zodat ik er diezelfde dag nog mee kon filmen.

Jan Willem Polman 10-12-2016 Via de website gekocht

vanwege snelle levering, grote assortiment en goede en vriendelijke afhandeling. Ben zeer tevreden over het geleverde artikel

Pluspunten

• snel
  • groot aantal producten

Minpunten

• logistiek
  • ???

Topslaap 10-12-2016 Via de website gekocht

Jan

Telefoonhoesje besteld bij Coolbleu, goedkoper dan de rest, gratis verzending terwijl ik het bij de concurrentie voor duurder nog moet ophalen!!!!!

D. Groeneveld 10-12-2016 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

Coolblue en uiteraard de mensen achter Coolblue zijn uiterst bekwaam en klantvriendelijk. Behulpzaamheid en servicegericht zijn kernwoorden die zeker op Coolblue van toepassing zijn! Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Perfekte service
  • Klantvriendelijk
  • Servicegericht
  • Behulpzaam
  • Professioneel