Deze score is berekend op basis van 2173 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dennis 06-01-2018 Via de website gekocht

Super geregeld allemaal werd gewoon op oudjaars avond geleverd! Volgens afspraak. Ga zo door met die service!

Diana 06-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Makkelijk om producten te bestellen alles is duidelijk. En je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de bezorging

Brink 06-01-2018 Via de website gekocht

Perfect

Ik kon perfect vergelijken, en kon door de juiste filters precies vinden welke thermostaat bij mij past.

Sil Algoet 06-01-2018 Via de website gekocht

de klantenservice is heel goed

Mijn ervaring met coolblue is heel positief, vooral de service die ik ontvang indien er "problemen" zouden zijn. Ook hun retour policy is heel goed, zonder probleem nemen ze het terug. De 2de kans vind ik ook interessant, indien de schade niet belangrijk is voor je kun je soms een goed deal doen.

Ed 06-01-2018 Via de website gekocht

Leuke bevestigingsemails, maar late levering

Na bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering, deze bleken echter geen juiste informatie te geven. De levering zou vanaf 15uur op te halen zijn bij het afleverpunt, maar bleek daar niet te zijn. De volgende dag heb ik nogmaals langs moeten gaan en toen bleek dat de levering de dag ervoor pas rond 18 uur plaats had gevonden.

Beste Ed,

Bedankt voor de review. Wij zijn natuurlijk ook niet blij wanneer er een vertraging heeft plaatsgevonden. Wij leveren het liefst alles zoals gepland en zoals beloofd. Helaas is dat deze keer niet gelukt. Wel goed om te horen dat het wel goed is gekomen. Onze excuses hiervoor en een hele fijne week toegewenst.

johan hartman 06-01-2018 Via de website gekocht

top snelle levering en topmachine

we hebben gekozen voor coolblue omdat de keuze super is en ook de uitleg bij de artikelen..!
bovendien snelle en betrouwbare levertijd

Eddy 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en klantvriendelijk

Vriendelijk personeel.
Ze kwamen wat later ivbm materiaal pech
Dat werd duidelijk op tijd aangegeven.
Alle verpakking materiaal werd mee genomen en de oude apparatuur ook.

Prima service en vriendelijk

Marc de Werdt 06-01-2018 Via de website gekocht

Zaterdagavond besteld, zondag in huis. Wat wil je nog meer. Website is zeer gebruiksvriendelijk. Prijzen zijn goed. Zeker een aanrader.

Maho 06-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Een LG 43UJ630V gekocht bij Coolblue, omdat ik gewoon thuis wil zijn als het pakket aankomt. Dit is bij Coolblue gegarandeerd en dat vind ik goede service. TV stond als beste koop bij Consumentenbond vermeld, maar op dit moment ingehaald door een Philips. TV is bijzonder licht en is in een handomdraai werkend. Heerlijk om zo een product in huis te krijgen... Lekker vanaf de bank besteld, betaald is toch wel veel fijner dan naar een winkel toemoeten..... En de volgende dag levering is gewoon een hele goede service.

Ron63 06-01-2018 Via de website gekocht

Een eerdere bestelling in hectische periode feestdagen 2017 ging niet geheel naar wens.
Ondanks het feit Coolblue achteraf hier weinig aan kon doen, zijn ze tegemoet gekomen.
Deze bestelling ging zoals je mag verwachten. Prima dus
Makkelijk te bestellen via website, producten worden goed uitgelegd, en snel geleverd.

Jochem 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Je besteld iets bij coolblue en je hebt het de volgende dag. Een zware koelkast komen ze zelfs nog op de 4e verdieping brengen. Super winkel!

Anton 06-01-2018 Via de website gekocht

fantatstische levering

Product degelijk verpakt. Levering volgende dag, zoals beloofd. Berichtgeving over levering geweldig. Overzichtelijke site. Mooi, dat voorraad te zien is.

Esther 06-01-2018 Via de website gekocht

Voor 23 uur besteld? Over 2 dagen pas in huis

Ik had snel een nieuwe stofzuiger nodig. Dinsdagavomd om 21.30 uur besteld, zodat ik woensdag weer aan de slag kon. Alles leek goed te gaan. Op de bestelbevestiging stond nog dat woensdag de stofzuiger zou komen. Toen de verzendbevestiging kwam stond er ineens donderdag. Volgens de klantenservice was er een storing geweest met de betaling waardoor het geld pas op woensdagochtend binnen was geweest. Terwijl het toch echt dinsdagavond van mijn rekening was afgeschreven. Voelde als een slexhte smoes...

Beste Esther,

Bedankt voor de review. Wij zijn natuurlijk ook niet blij wanneer er een vertraging heeft plaatsgevonden. Wij waren inderdaad op de hoogte van de storing bij de bank. Dit is echt geen slechte smoes. Wij leveren het liefst alles zoals gepland en zoals beloofd. Helaas is dat deze keer niet gelukt. Wel goed om te horen dat het wel goed is gekomen. Onze excuses hiervoor en een hele fijne week toegewenst.

Sanne 06-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch, super snelle service

Hele aardige mannen met kennis over de apparaten! Snel naar boven gebracht en aangesloten. Nog extra uitleg en advies gekregen. Echt fantastisch Coolblue! :)

Marion 06-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede communicatie!

Ideaal om goed te vergelijken. Productinfo is goed. Service is snel en bezorgers zijn vriendelijk en gezellig. Zijn zelfs nog teruggekomen toen ik bijna thuis was en zij voor een gesloten deur stonden. Heel.fijn! Enige puntje is dat ze de boekjes van de wasmachine mee hebben genomen bij het afval ipv achter te laten.

Laura 06-01-2018 Via de website gekocht

Onze vaste site voor electronica

Goed werkende duidelijke site. Goede vergelijk opties en specificaties . Helpt zeer goed bij het maken van een keuze. Dit is inmiddels de 7de keer dat wij iets besteld hebben via coolblue.
Zeer snelle levering. Nog geen slechte ervaring gehad.
En zeer grappige video's op YouTube:-)

P. Haverkamp 06-01-2018 Via de website gekocht

Met een paar klikken uit de zorgen.

Binnen 2 dagen een nieuwe wasmachine.
Een ruime keuze met verhelderende informatie.
Tevens geen zorgen over het afvoeren van de oude machine.
De service is zeer uitgebreid en vriendelijk.

Henk Schoemaker 05-01-2018 Via de website gekocht

Nagekomen wat is afgesproken

Goede weergave op de site van de mogelijkheden van het product, vooraf al informatie over hoe te handelen met de installatie van de programma´s op het te leveren product, in dit geval een laptop, die geheel aan mijn wensen voldoet en prima bevalt.

FransV 05-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue service is zoals beloofd

Duidelijke omschrijvingen en specificaties, gemakkelijk bestellen en snelle levering. Eventuele retourzendingen zijn al bij voorbaat geregeld. Meer gemak kun je niet wensen.

kimberly 05-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Tot nu toe geen enkele slechte ervaring gehad altijd vriendelijk met een lach geholpen en als er iets is met het product wordt alles netjes geregeld! Kortom een perfecte service!!

Johanna 05-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Super duidelijke en overzichtelijke site waarin in snel kunt vinden wat je zoekt. Snelle en vriendelijke service

Irene 05-01-2018 Via de website gekocht

Top aankoop!

Erg blij met deze aankoop! Hele nette en verzorgde levering. Het enige wat jammer was dat bij het aansluiten aanzetten van de wasmachine het instructieboekje er nog in lag...

Spruitje 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld en thuis bezorgd. En alles via internet te volgen, alleen jammer dat de bezorgdiensten er een spelletje van maakt. Een bezorger achter in het busje het product aan het pakken en de chauffeur maar zachtjes doorrijden en weer remmen. Zo ga je noet met producten om.

Peewee 05-01-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De aangegeven tijd van leveren was ook de daadwerkelijke tijd van leveren. De beide leveringen hadden de juiste (bestelde en geleverde) inhoud en waren ook nog eens goed verpakt En met een glimlach gebracht!

Vincent 05-01-2018 In de winkel gekocht
Babylon, Den Haag

Matig kennisniveau van producten

Vandaag mijn eerste Coolblue Store ervaring gehad bij Babylon Den Haag.

Mooie minimalistische en daardoor overzichtelijke setup van de store. Prima begeleiding ook van de 'gastheer' (slimme zet!) naar de koffie apparaten want daar zou er een specialist aan mij voorgesteld worden. Daar ging het dus mis. Ik vroeg het verschil tussen 3 apparaten en wat schetst mijn verbazing? Dat de specialist doodleuk de kaartjes hardop ging voorlezen. Op zich een top service als je analfabeet bent, maar dat ben ik niet. Na wat doorvragen ging de specialist de knoppen van iedere display opnoemen. Nou toen brak mijn klomp.

Vriendelijk gevraagd of er een echte specialist was. Die was er die dag niet en of ik een andere dag dan terug wilde komen. Als klant vond ik dat ronduit beschamend en was dan eigenlijk ook best teleurgesteld. Ik kom immers niet voor een broodje kroket.

Uiteindelijk vriendelijk geholpen door iemand van de technische dienst nota bene. Maar u zult wel begrijpen dat dit echt niet kan. Stuur die gasten op cursus, maar doe niet alsof de klanten niet helemaal goed zijn.

john 05-01-2018 Via de website gekocht

perfecte service

alles netjes aangesloten en oude wasmachine meegenomen geen extra kosten
perfect op tijd
je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen
echt top
ga zo door !!!!

Jan Zoon 05-01-2018 Via de website gekocht

Blij met coolbleu

Alles zoals altijd correct geleverd .
Blij met mijn philips tv met ambitie .
Een genot om te kijken

Francine 05-01-2018 Via de website gekocht

Mijn eerste positieve ervaring

De eerste keer dat ik gekocht heb op een webwinkel. Had dringend iets nodig. Zo vlot en snel geleverd. Ben zeer tevreden. Ging nooit iets kopen via Internet. Maar nu ben ik overtuigd.

Diny 05-01-2018 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering.

Snelle levering, uitstekend geholpen bij de iDeal problemen van de bank. Prettige klantenservice, daar kunnen veel andere webwinkels nog van leren.

Tonny Schelfaut 05-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Makkelijk zoeken met goede informatie
heel makkelijk bestellen en direct naar een afhaalpunt laten sturen.

ebelzandstra 05-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon een goede serv ice zoals het hoort

Geen beloftes die ze niet nakomen maar gewoon de service zoals het hoort. Geen kletspraatjes of loze beloftes die ze niet nakomen maar ze wikkelen de zaken af zoals het hoort.

G. Fikse 05-01-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle levering!

Coolblue regelt de zaken prima. Qua artikelen en qua snelheid. Binnen 24 uur werd de bestelling bij ons aan huis bezorgd.

Mara 05-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Coolblue werd mijn aangeraden door een vriend. Het is een hele snelle levering, soms zelfs op dezelfde dag. Goede spullen en een hele aardige klantenservice die snel antwoordt op bijvoorbeeld WhatsApp. Ruim assortiment.

ME 05-01-2018 Via de website gekocht

Heel blij met Coolblue !!!

Coolblue komt haar beloftes na en geeft ook na levering volop service en ondersteuning, bijvoorbeeld via WhatsApp.

L= 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima droger, fantastisch afgeleverd

Tevreden over het nagenoeg geruisloze apparaat. Nog meer tevreden over de levering op zolder op een verhoging. Goed gedaan, heren

Zijl S. 05-01-2018 Via de website gekocht

Top service en afspraken altijd nakomen!

Goede prijs. Wordt netjes thuisbezorgd. Goede service bij reparatie en duidelijke informatie waarneer het thuisbezorgd wordt. Tot nu toe een dikke 10. 👍🏻👍🏻

Hilde Hajou 05-01-2018 Via de website gekocht

Superstrakke, efficiënte service!

Mijn Phillips Sonicare tandenborstel begaf het net na een jaar. Bij Coolblue besteld, dus hen benaderd. Hup, meteen een retourbon met een antwoordnummer, en daarna keurig elke stap in het garantieproces bevestigd via e-mail. Uiteindelijk kreeg ik snel het bericht dat er een nieuwe tandenborstel onderweg was, want die stuk was niet meer te maken. Wat een heerlijke, duidelijke en superklantvriendelijke service. Daar kunnen meerdere winkels nog wat van leren.

Daems Wilfried 05-01-2018 Via de website gekocht

Plezierig en betrouwbaar, waar je graag terugkomt!

Betrouwbaarheid in de levering en het NIEUWE product (geen tweedehands)! Duidelijke site qua informatie en waar je direct en gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt. Mogelijkheid om de vergelijking van gelijkaardige producten te zien.

Michel 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima en snel

Makkelijk op te zoeken en natuurlijk de snelheid van de bestelling die je de volgende dag of zelfs dezelfde dag al in huis heb

A.Viertje 05-01-2018 Via de website gekocht

Simpel en supersnel.

Vind wat je zoekt op de site, klik aan, betaal en binnen no time geleverd. Ook de niet goed procedure met het eventueel terugsturen is een goede zaak.

Nicole Bos 05-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal Top Servies

De goedkoopste, naar diversen andere site te hebben gekeken! en ondanks kerst bestellen en de volgende dag bezorgen! Top!!!

Chayenne 05-01-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede service!

Na onze wasmachine van 8 jaar het begeven had hebben wij een nieuwe op CoolBlue besteld.
Toch maar even de klantenservice gebeld om te vragen of er ook een waterstop op de wasmachine zat. Meneer deed zijn uiterste best om dit voor mij uit te zoeken en kwam ook terug met het antwoord dat deze automatisch mee word geleverd. De meneer die ik aan de telefoon had was ontzettend spontaan en wist veel van het product af.

Toch nog maar een keer de klantenservice gebeld omdat ik had overzien dat wij een trekschakelaar hebben en dit een extra optie was die moest worden toegevoegd.
Weer een ontzettend leuke meneer aan de telefoon die goed met mij meedacht over een oplossing (een externe partner doet namelijk de aansluitingen op een trekschakelaar).
Samen tot een oplossing gekomen en ik ben hun dan ook erg dankbaar voor hun service!

Gewoon zo doorgaan CoolBlue!

Hilde 05-01-2018 Via de website gekocht

Prima winkel. Goede prijzen en goede service.

het door mij bestelde product voldoet volledig aan mijn verwachting.
Helaas werd de bezorging 2x uitgesteld door Post-nl.
Coolblue kon hier niets aan doen maar was toch zo vriendelijk mij een kortingsbon voor een volgende bestelling te geven.
Uitstekende service dus!

Ed 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle, prima levering!

Duidelijke site met goede info. Prima prijs en uitstekende levering en service. Medewerkers hebben allemaal kennis van zaken.

Boyboy 05-01-2018 Via de website gekocht

Teleurstellend

Na afspraken gemaakt te hebben, word niks waar gemaakt. Komen geen andere mogenlijk heden. Heb je gewoon pech. Alles voor (g)een glimlach.

Beste Boyboy,

Dat is zeker niet fijn om te horen. Wij doen graag alles wat wij beloven, maar helaas worden er heel soms fouten gemaakt, waardoor iets langer duurt. Onze oprechte excuses hiervoor. Kunt u het ordernummer en een uitgebreider verhaal naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Bij voorbaat dank.

erik 05-01-2018 Via de website gekocht

"geweldige service"

Bij Coolblue een Miele wasmachine gekocht. Zag de volgende dag dezelfde wasmachine op internet 200 euro goedkoper. Contact opgenomen met Coolblue om wat aan dit prijsverschil te doen maar aan de prijs wiel niet te tornen met als argument de geweldige service van Coolblue. Anderhalf jaar later lekt er water onderuit de machine . Binnen de garantie termijn van 2 jaar dus geen probleem zou je zeggen. Contact gezocht met Coolblue die via email een monteur beloofde langs te sturen. Dat ging niet lukken en na wat heen en weer ge mail kreeg ik het advies om het zelf maar uit te zoeken met Miele. Op de service afdeling van Coolblue zitten m.i. slechts e-mail ''specialisten'' die, met voor zich een A 4tje met obligate voorgekauwde zinnetjes, de klanten moeten afpoeieren. Voor mij nooit meer Coolblue!

Beste Erik,

Dat is absoluut niet goed om te horen en dat klinkt ook niet zoals wij proberen te zijn. Wij kijken graag met u mee. Bedankt voor de review. Is het mogelijk om een uitgebreide situatieschets en retour/ordernummer te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij dit op, om het toch nog tot een goed eind te brengen. Bij voorbaat dank.

Groeten,

EvH 05-01-2018 Via de website gekocht

Cool blue but hot feelings ;-)

Fijn om weer een blauw pakketje volgens afspraak te ontvangen. Betalen kan op alle manieren, dit keer met de creditcard gedaan. Met 30 dagen zichttermijn loop ik geen enkel risico. Mocht ik na ligt gebruik er toch van afzien krijg ik evengoed 75% vergoed van de aanschaf waarde binnen 30 dagen.

Frankdehaan 05-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en geweldige service

Coolblue geeft eerlijke en up-to-date informatie over beschikbaarheid en zorgt voor zeer snelle levering zonder kosten. De sympathieke manier van communiceren is erg prettig.

Sandra 05-01-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg TOP van A t.e.m. Z

Van bij de klantendienst, omdat ik een vraag had omtrent mijn B-keuze product (En dit om 22.30u) tot en met de levering te maken gehad met uiterst vriendelijke en behulpzame mensen! Dit kom je zelfs in een gewone winkel amper nog tegen. Dus van mij een dikke pluim !!!

Frans 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service

Gewoon goed en duidelijk. Overzichtelijk met reviews en mogelijk tot snelle levering te een normale prijs.