Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

p, ten H 23-12-2017 Via de website gekocht

erg goede levering

magnetron besteld bij Coolblue n.a.v. goede ervaringen met dit bedrijf, prijs is goed en de levering zeer goed. tijdvak van 3 uur en een half uur van te voren nog eens een sms met de juiste tijd van aankomst, Wij zijn erg tevreden met deze manier van leveren en zullen in de nabije toekomst zeker weer hier gaan bestellen.

Paul de keijzer 22-12-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen

Prima winkel. Altijd snel en uitstekende service
Als je te vragen hebt wordt je telefonisch uitstekend geholpen.

Taron 22-12-2017 Via de website gekocht

SUPER klantenservice

Klantenservice is Uitstekend!!! Zijn helpen direct en antwoorden snel. Echt een glimlacht.

Jeantist 22-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prompte levering, conform belofte op de dite. Coolblue doet wat ze beloven. Product goed en veilig verpakt.

DJ Marcel 22-12-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, beste service!

In het verleden heb ik uiteraard ook al producten gekocht via andere wegen en bij andere leveranciers. Coolblue steekt er met kop en staart bovenuit als het om service gaat. Bovendien heb je de zekerheid dat je nooit te veel betaalt. Zou er dan toch een concurrent goedkoper zijn, dan zijn er vast redenen genoeg om daar niet te kopen. Ik bedoel hiermee de service, de vakkennis, de website, de snelheid van leveren en dergelijke meer. Die zijn bij Coolblue allemaal 100%. Het is erg moeilijk voor de concurrent om hier beter in te scoren. Hopelijk blijft Coolblue de ingeslagen weg volgen en hebben ze nog een fantastische toekomst voor de boeg.

Vaes Luc 22-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige en eenvoudige snelle service.

De site is Gemakkelijk,eenvoudig ,met als resultaat,Vandaag besteld en morgen al thuis geleverd.
Gewoon super!

René 22-12-2017 Via de website gekocht

Super servic

Shop is prima. Wij zijn genezen van Mediamarkt. Gaan dus niet meer voor de goedkoopste. Service bij bezorging was gewoon goed. Waar om geen 10? Die kreeg ik ook nooit, anders had ik hem gegeven :-)

S Bruisten 22-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, breed aanbod

Ik had pas één keer eerder iets bij Coolblue besteld, maar zowel toen (2 jaar geleden) als nu beviel de winkel me erg goed. Mijn product liep een dag vertraging op vanwege de kerstdrukte, maar hier werd ik goed over ingelicht. Het product is netjes en onbeschadigd aangekomen en werkt fantastisch! En dat voor de laagste prijs vergeleken met andere winkels.

Johnny 22-12-2017 Via de website gekocht

TOP, geen enkel negatief punt

Bij mijn eerste bestelling die ik geplaatst heb geen slechte ervaringen ondervonden.
Online bestellen gaat vlot. Levering volledig zoals beloofd.

Topzaak 22-12-2017 Via de website gekocht

Wat een topzaak

Alles klopt, prijs , levering, managen uitstekend de verwachtingen en top mensen in dienst. Van alle webshops is Coolblue niet far de beste.

Ponytail 22-12-2017 Via de website gekocht

Zeer prima service!

Eigenlijk niets op aan te merken, behalve dan wellicht "de snelle levering"... Dit werd niet waargemaakt (PostNL!)

R.E. 22-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, tevreden met het product

Om de keurig verzorgde en overzichtelijke website en een scherpe prijs.
Ook de levertijd en verdere afhandeling was dik in orde.

Kim 22-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Wasmachine besteld de dag erna in huis!
in de winkel moest ik 2 weken wachten dus daarom voor coolbleu gekozen in eerste instantie maar toen ze het kwamen leveren super gemotiveerd personeel zeer vriendelijk en behulpzaam alleen daarvoor zou ik al opnieuw bestellen als ik nog eens wat nodig heb prima service ik ben super tevreden en ook voldoende uitleg gekregen over de aankoop en garantie :) dikke pluim voor coolbleu!!!

Marian 21-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service,topcommunicatie,vlotte punctuele bezorging

Handige overzichtelijke site , vergelijken verschillende merken mogelijk, veel keus ook tweedekansjes ,communicatie perfect , sms en email over tijdstip bezorging ,kwakende volgende dag al op zondag !! waren punctueel op tijd, vlotte afhandeling bestelling, betaling en levering.gratis weghalen oude wasmachine en aansluiten nieuwe wasmachine met meegeven van veel goede tips voor onderhoud .

Furkan 21-12-2017 Via de website gekocht

Super service

De betaling van mijn bestelling verliep niet goed, maar door een goede telefonische service is dit meteen opgelost!

Capitano 21-12-2017 Via de website gekocht

Informatie waar je wat aan hebt

Product zoeken en informatie vergaren dan moet je bij Coolblue zijn.
Goed geprijsd en duidelijke YouTube info filmpjes.
Product wordt snel geleverd zoals afgesproken.

Yvonne B. 21-12-2017 Via de website gekocht

Dit had ik nog nooit meegemaakt!

Mijn keuze is op Coolblue gevallen om de doodeenvoudige reden dat Coolblue de enige is die de wasdroger (zonder meerkosten) naar onze zolder zou brengen. Dat was niet het enige pluspunt. Ik stond er versteld van hoe professioneel alles geregeld is! Vanaf de bevestigingsmail van de aankoop tot aan het moment van bezorgen. Alles was tot in de puntjes geregeld. Een half uur voor aankomst krijg je een mail en een kwartier voor aankomst nog een telefoontje. Zo weet je tot op de minuut wanneer er geleverd gaat worden. Geweldig! En na plaatsing ook nog een check van eventuele beschadigingen aan de wasdroger of aan ons interieur.

Finnigan 21-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon Top

Goede site waar je altijd vind wat je zoekt en de filters werken ook naar behoren. Veel andere sites slaan in de war bij het aan en uitvinken van filters. Bij Coolblue niet.

Marga 21-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen

Bij Coolblue maken ze je het makkelijk om te kiezen. Ze vinken producten aan die ze zelf zouden nemen en dat zijn niet de duurste producten maar producten waar ze achter staan. Uiteraard zijn de blauwe dozen super leuk. Levering is snel en ook als je spullen retour stuurt staat het geld weer snel op je rekening. Kortom, spijt krijg je niet als je bij Coolblue besteld.

llbtje 21-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam, Oostplein

De naam zegt het al, de zaak is "cool men"

Wat is er nou makkelijker om op een website het complete assortiment te bekijken, te bestellen en de volgende dag in huis te hebben. En dat volgens mij ook op zondag. Voor vragen is er de app-dienst of je gaat naar de winkel en wordt er geholpen door uiterst vriendelijk en vooral deskundig personeel. Blijkt het dan nog niet te voldoe is ruilen of zelfs teruggeven geen probleem.

Tonnie Tijssen 21-12-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur de bestelling in huis!

Duidelijke website, groot aanbod in producten, binnen 24 uur product in huis, je kan via je pc volgen hoe de bezorging verloopt en weet hoe laat bezorgd wordt, kortom een geweldige service bij Coolblue!

Cora 20-12-2017 Via de website gekocht

Een vet compliment voor Coolblue!

Mijn ervaring met Coolblue is vooral de bereidheid tot behulpzaam zijn. Ze hebben een zeer vriendelijke helpdesk die alles uit de kast trekt om je te helpen. Hun producten zijn scherp geprijsd en snel leverbaar.
Check Coolblue als je iets op elektronicagebied aan wil schaffen.

Inger 20-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue’s service krijgt een 10++

Super!

Coolblue verleende de service waar de leverancier het helaas liet liggen. Ik ben superblij met Coolblue en onze volgende grotere aankoop gaat daar ook zéker vandaan komen.

Joop van der Spek 20-12-2017 Via de website gekocht

Artikel binnen 2 dagen geleverd zoals beloofd.

Artikel besteld via de website en werd binnen 2 dagen geleverd zoals beloofd. Duidelijke en overzichtelijke website.

Francesca Perez Perez 20-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, klantgerichte service en snelle aflevering

Coolblue beschik van veel klant beoordelingen over veel verschillende producten. Dit hielp mij enorm om een keuze te maken voor onze nieuwe robotstofzuiger. Bij andere sites, is de aanbod niet zo groot.

L. Schreurs-Lausberg 20-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue.nl een betrouwbeer en degelijk merk

Omdat ik mijn bloeddruk zelf in de gaten wil houden, heb ik een degelijke en betrouwbare bloeddrukmeter gezocht op internet. Zo kwam ik terecht bij Coolblue.nl, die aan mijn wensen voldeed. De prijs en de vlotte levering waren ook doorslaggevend!

Brigit 20-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en hele duidelijke site

Al vele malen besteld bij Coolblue en dat is niet voor niks :-). Overzichtelijke site, reviews, goede prijs/kwaliteit verhouding en supersnelle levering. Ik kijk eigenlijk nergens anders meer als ik iets nodig heb en het is verkrijgbaar bij Coolblue.

Bianca 20-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en professionele levering

Hele ruime keuze in verschillende prijscategoriën.
Zondag besteld en maandag werden mijn apparaten al geleverd.
Bezorgers waren zeer netjes en vriendelijk en daarnaast ook heel professioneel.
Zeker aan te bevelen.

lettie 20-12-2017 Via de website gekocht

Niet verwacht maar echt een super service

Juist bij coolblue kon ik dankzij de reviews goed mijn keus maken.
Helaas stonden er klachten over bezorging wat mij eerst nog tegenhield. Nadat BCC de afgesproken levering niet na kwam, heb ik toch maar telefonisch bij Coolblue besteld. De klachten over de bezorging bleken geheel ongegrond.
Toen mijn wasmachine trilde tijdens het centrifugeren heb ik gelijk gebeld en werd samen met mij alle mogelijke oorzaken nagelopen en zelfs extra navraag naar gedaan Bleek in de tril pads te zitten (die moesten er onder vandaan)
Heel fijn als je geen standaard antwoord krijgt, maar echt naar een oplossing wordt gezocht tot deze gevonden is.
Het enige minpunt vind ik het aantal jaar waar ik de garantie voor bij kon verzekeren. Deze is gelijk of beter dan bij de meeste bedrijven maar kon voor een miele bij BCC 2 jaar langer bijgekocht worden. (Natuurlijk tegen extra betaling)
Verder helemaal top op alle vlakken.

Antonia 20-12-2017 In de winkel gekocht
Oostplein Rotterdam

Zeer slechte service

Alles voor een glimlach ???
Alleen als je wat koopt dan zeker...
Zodra je een probleem hebt met een product moet je eerst een week heen en weer mailen voor er actie komt. Dan ben je je product een week kwijt en hebben ze er uiteindelijk niks mee gedaan, en liegen dat het ook bij de fabrikant is geweest.
Volgende actie.....product alweer een week weg en na drie keer met ze mailen nog niks bekend.
Inmiddels zit ik al ruim een maand door hun toedoen zonder en zit ik ook Kerst zonder magnetron en oven :(
Noooooit meer zal ik iets kopen bij Coolblue !!!

Officiele reactie van Coolblue 20-12-2017

Beste meneer/mevrouw Antonia,

Bedankt voor uw feedback. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te vernemen dat uw magnetron/oven niet naar behoren werkt. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen u graag verder helpen.

Binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen kunnen wij het defecte product zonder problemen omruilen voor een nieuw exemplaar. Buiten deze termijn is dat helaas niet mogelijk. Anders hadden wij dit graag aangeboden. In dit geval wordt het product ter reparatie aangeboden en gemiddeld duurt een reparatie twee tot drie weken.

Natuurlijk proberen wij het product binnen 2 weken werkend te krijgen. Als het niet lukt om uw product binnen 3 weken te repareren, zal er worden gekeken naar een alternatieve oplossing.

Wij willen uw situatie graag nogmaals bekijken om een oplossing aan te bieden. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

We zien uw e-mail graag tegemoet,

Maria 19-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en contact

De winkel is voor mij bereikbaar met fiets of OV. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en laat zich niet opjagen. Ook niet als er veel mensen staan te wachten.

Wouter 19-12-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Goed en ruim aanbod tegen scherpe prijs. Uitgebreide productinformatie en vergelijkings mogelijkheden.
Gemakkelijk besteld en snel geleverd.
Gewoon goed geregeld !

Ineke Haverkate 19-12-2017 Via de website gekocht

Goede leuke webwinkel.

Snelle levering. Gratis verzending. Goede keuzemogelijkheden en goede kwaliteit. Ik heb nu een TV en een föhn van Cool Blue en beide bevallen prima!

Anneke 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zelfs op zondag

Snelle nette levering zelfs op zondag zonder extra kosten. Goede prijs van het product, goedkoper dan elders.

Patrick Coll 19-12-2017 Via de website gekocht

Volgende dag wers twee dagen

Ik heb altijd gewedig dienst van jullie maar met mijn latste order was ik teleurgestelde .Bedoeling was tussen 18,00 en 22,00 afgelevered maar ik moest op web pagina van post nl22,45 zoeken om te zien dat het word nu volgende dag,sorry maar dat vind ik slecht dienst .
Patrick Coll

Officiele reactie van Coolblue 20-12-2017

Beste meneer Coll,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Wat vervelend dat de levering van uw bestelling niet op de juiste dag en tijdvak is afgeleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen uw situatie zeker evalueren zodat wij hopen dat dit soort situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

We zien uw e-mail graag tegemoet.

LauraVerh 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en fijne klantenservice

Ik heb bij Coolblue een nespresso apparaat gekocht die de volgende dag nog werd geleverd. Heel erg blij mee!
Eenmaal ontvangen had ik nog een vraag over de Nespresso kortingkoffie actie. Op diverse manieren is de klantenservice te bereiken. Op zondagavond rond 22:00 uur stelde ik mijn vraag via Whatsapp. In een uur een antwoord. Helemaal top! Super!

Ine K. 19-12-2017 Via de website gekocht

Goeie service, fantastische bezorgers!

Snelle bezorgtijd , goede communicatie. Erg fijn dat je 2 berichten vóór de bezorgtijd krijgt. Alles keurig aangesloten plus korte uitleg over de werking van de droger. Én echt aardige en nette bezorgers!

Linda 19-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, goede service

Op de website kun je vergelijkingen maken. Er is genoeg keuze. Meestal de volgende dag al geleverd. Makkelijk online shoppen, betalen en ontvangen. Hele goede service, gaan zelfs bij mijn broer met de lift naar boven. Kan absoluut geen betere winkel bedenken.

Hannie 19-12-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Makkelijk zorken en vergrlijken op de site.
Concurerende prijzen.
Een minimum aantal tekens vragen voor een review is een minpunt

Reinhilde 19-12-2017 Via de website gekocht

tip toppe afhandeling van bestelling

shop is ok, snelle levering, en correct, zonder problemen. Zelfs op zondag word er geleverd super voor mensen die werken TOP
1 min puntje, meer accessoires aanbieden

C 19-12-2017 Via de website gekocht

Top webshop

Snelle levering (steeds op tijd), ruim productaanbod, prima product omschrijving, mooie website, kwaliteitsvolle producten, betrouwbaar.

Stables 19-12-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Kennis en vriendelijkheid ten top!

Snelle en adequate uitleg en service, handig als je zelf door het bos de bomen niet meer ziet!
Enthousiaste medewerkers :-)

Els 19-12-2017 Via de website gekocht

Super webshop

Eindelijk een concurrerende webshop waar zowel prijs kwaliteit verhouding als klantvriendelijkheid hoog scoort

Hans 19-12-2017 Via de website gekocht

gorde service

goede prijs snelle levering alleen de site is tijdens de kerstdrukte erg langzaam.
Bij telefonisch contact wil men echt helpen

Jules Rottiers 19-12-2017 Via de website gekocht

GEWOON SCHITTEREND

Perfecte levering, juiste product, gewoon op tijd het juiste product zoals aangegeven op de webpagina, kortom voor herhaling vatbaar!

Herman 19-12-2017 In de winkel gekocht
Lochristie

Zeer slechte after sales

Mijn Nokia 3 GSM gekocht op 11 september is defect, doet niets meer .
Heeft geen gebruikers sporen ziet er dus uit als nieuw.
Volgens verkoper moet ik 40 euro onderzoekskosten betalen.
En als zou blijken dat de oplaadpoort defect is valt dat niet onder garantie.
Kortom zeer slechte dienst na verkoop.

Francis 19-12-2017 Via de website gekocht

Handig met afgesproken bezorgtijden

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Spreek een bezorgtijdvak af en ze komen keurig op tijd. En ze leveren af wat je wil hebben. De beschrijving op de site is erg behulpzaam! Complimenten van een tevreden klant

Louise 19-12-2017 Via de website gekocht

Ja inderdaad, de service is fantastisch

Voor mijn gevoel is dit een heel betrouwbare shop. Zij laten je niet in de steek als iets niet werkt of niet goed werkt en doen er alles aan om je tevreden te stellen. Het is dan ook altijd een plezier om hier iets te kopen

Albert 18-12-2017 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering en betaling
retour of ruilen geen probleem.
Makkelijk. (goede duidelijke site)
Zelfs aanverwante artikelen worden vermeld zodat je deze niet hoeft te zoeken.

Rabia 18-12-2017 Via de website gekocht

Love it

Super vriendelijke medewerkers, snelle bezorging en top service ! Ik word altijd meteen geholpen en blijf zeker bestellen bij Coolblue !