Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

heel blue 02-08-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke bezorgers, uitstekende service echt top!!!!!!!!

duidelijk en overzichtelijk website en hele goede communicatie met de klant zowel per email als telefonisch

KdG 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering & geweldige service!

Zeer gebruiksvriendelijke website, snelle levering met volgende dag al in huis, keurig afgeleverd en geïnstalleerd door Dynalogics, zeer tevreden over geleverde service wat vandaag de dag helaas bij veel webwinkels ontbreekt oftewel ik ben zeer tevreden over Coolblue en kan het iedereen aanbevelen hier te bestellen.

jga 02-08-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over de snelle bezorging en tevreden met alles

goed en duidelijke omschrijving van producten en en geen lang gezoek naar eventuele andere producten

Sandra 02-08-2017 Via de website gekocht

Goeie service! Zelfs op zondag!

Goede vriendelijke snelle service. Zelfs zonder verzendkosten op zondag geleverd! Dit vinden wij super!

An 02-08-2017 Via de website gekocht

Tweedekans tv

Coolblue site en product (Philips tweedekans TV) volgt precies omschrijving en komt de gemaakte beloften na.

k,vermaat 02-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ik heb voor deze shop gekozen omdat hij goedkoop is en met recht blijkt .wasmachine was stuk bij levering kreeg meteen een nieuwe echt super

Martijn 02-08-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gebracht door coole mannen

Een wasmachine besteld bij Coolblue. Netjes vantevoren een sms dat ze onderweg waren; alleen die had ik even niet gezien. Dus toch verrast door de deurbel. En het eten stond net op tafel.
'Wat eten we?', zei een van de bezorgers, de toon was gezet. Twee vrolijke, behulpzame en bijzonder snelle jongens.
Binnen no time was de oude machine vervangen en de wasdroger weer op zijn oude plek gezet.
Uitleg en tips over de nieuwe wasmachine en de mededeling dat we hem bij ontevredenheid zo weer konden ruilen.
Dat was niet nodig, het is een perfecte machine.

kris 02-08-2017 Via de website gekocht

tom tom 52

Bestellen gaat super. Betalen ook erg makkelijk. Leverin de volgende dag. Jammer dat je niet een dagdeel kan kiezen. Meestal wordt overdag bezorgd als niemand thuis is..

Jasper 02-08-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Zaterdagavond 23:55 een bestelling geplaatst en zondag rond 14:30 uur had ik de spullen al in handen. Na het uitpakken en installeren constateerde ik dat van 1 van de 2 monitoren de aan en uit knop niet goed functioneerde. Hier heb ik maandag telefonisch melding van gemaakt om zoals afgesproken op woensdag even langs de winkel in Rotterdam te gaan om daar het eea om te ruilen. Ik werd ontvangen met een glimlach en kreeg direct wat te drinken aangeboden. De winkel stond vol met enthousiaste medewerkers en ik werd direct geholpen. Binnen 5 minuten had ik mijn nieuwe monitor en waren de zaken geregeld. Helaas kreeg ik de monitor niet zo netjes ingepakt als dat ik hem aangeleverd had gekregen, maar hier was alle begrip voor. Uiteindelijk ben ik langer in de winkel geweest om m'n bakje thee op te krijgen, dan dat ik bezig was met de afhandeling van de omruil actie.

Dit is precies waarom ik bij CoolBlue mijn aankopen doe. Service met een hoofdletter S en oprecht geïnteresseerde en gemotiveerde medewerkers die het motto handen en voeten geven.

Deze review getikt met een lach op mijn gezicht, gun jullie het beste. De top bereiken is één ding, er blijven is een tweede. Keep up the good work!

Anoniem 02-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal in goed!

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik vond meteen het product dat ik nodig had. Alle informatie bij dat product was volledig. De levering was supersnel: de volgende dag in een tijdsvak van 2 uur (in tegenstelling tot andere webshops die verkondigen de volgende dag te leveren, terwijl ze dit vaak niet waarmaken en vervolgens in een tijdsvak van 4 uur gaan leveren). Tot slot is er nog de lage prijs, waar ik blij mee ben.

Anna 02-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Coolblue maakt zijn commercial waar: de ene dag besteld (een zondag), de volgende dag de wasmachine werkend op zijn plek. Goede communicatie, bezorging binnen het beloofde tijdsblok en de machine netjes aangesloten en in werking. Oude apparaat en verpakking zijn mee terug gegaan. Kortom 100% probleemloze transactie

M 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service, netjes op tijd geleverd

Ruime keuze, optie snel bezorgen tegen acceptabele meerprijs. Goed geregeld! Zou nu opnieuw zelfde keuze maken als ik snel iets nodig had.

Silke 02-08-2017 Via de website gekocht

Snel en net ingepakt

Levering was zoals beloofd de volgende dag. Alles was netjes verpakt. Zeer tevreden over deze bestelling.

AnnaMaria 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima!

Ik ben heel tevreden over Coolbleu. Prijs/kwaliteit is goed. Overzichtelijke webshop. Super snelle levering!

Anoniem 02-08-2017 Via de website gekocht

Beste service!

Super goede service! Snelle bezorging en retournering. Laatst was mijn telefoonscherm kapot (binnen de garantie). Ik heb de telefoon opgestuurd en kreeg hem binnen 1.5 week weer terug compleet met nieuw scherm en zonder iets betaald te hebben. Ik hoef me nergens zorgen om te maken bij coolblue, omdat ik weet dat het toch wel goed komt.

Harmke 02-08-2017 Via de website gekocht

Cool Cadeau

Prettige site met goed overzicht. Had eerder gehoord van vrienden over de service van coolblue en de betrouwbaarheid. En het is inderdaad heel goed geregeld; gemakkelijk & snel! Half uur van te voren krijg je een sms dat ze de koelkast komen afleveren, dus je zit niet de halve dag aan huis gebonden om te wachten op de bezorging. Het ging om een (bier)koelkast voor in de schuur, de mannen wilden deze ook wel naar de schuur dragen. Daar was ik heel blij mee :) Kortom: ik ben heel tevreden!

Stolker 02-08-2017 Via de website gekocht

beroerde aflevering

Aflevering te laat , ook nadat ze gebeld hadden. Voort sloten ze de wasmachine niet aan.
Extra service zoals Coolblue adverteert dus niet aanwezig.

Hoi Stolker,

Wat balen dat we zowel te laat waren en ook de wasmachine niet aan hebben gesloten. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Is de situatie intussen opgelost? Anders zouden we je willen vragen om per mail jouw ordernummer en een korte toelichting te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk met je mee naar een oplossing.

bonnero 02-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Intkpatroon supersnel geleverd: zondagmiddag besteld en 's maandags morgens geleverd en aan zeer concurrentiële prijs!

Marcel Boom 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle zondag levering

Prijs was laag, geen leveringskosten en volgende dag in huis.
Product exact wat ik ervan verwachte. Goede info.

Penta 02-08-2017 Via de website gekocht

Dat viel tegen

Op densiteit wordt belooft dat het product geïnstalleerd wordt. Daar hadden wij blijkbaar andere verwachtingen van dan Coolblue. De wasmachine en droger kwamen mooi op tijd en werden zonder zeuren naar de eerste verdieping gebracht. Nu verwachten wij dat wanneer een wasmachine wordt geïnstalleerd, dat hij dan waterpas wordt gezet op de juiste plek. En de droger er bovenop met het tussenstuk ertussen. Coolblue vindt midden in de kamer aansluiten op het water en de afvoer voldoende. En de droger erboven op (met hulp van ons!), daar begon de bezorger al helemaal niet aan. Kortom de slogan; 'wij doen alles om u blij te maken' is niet geheel op z'n plaats.

Hoi Penta,

Wat balen dat de levering van jouw wasmachine en wasdroger niet zijn gegaan volgens de verwachtingen. Het klinkt inderdaad alsof we daar niet onze afspraak zijn nagekomen. Is dit probleem intussen al bij ons aangekaart en opgelost? Zo niet, dan willen we je vragen om jouw ordernummer en een kort begeleidend schrijven te mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk met je mee naar een oplossing. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Tom 02-08-2017 Via de website gekocht

Erg fijn : Volgens verwachting geleverd

Was een van de goedkoopste uit de zoektocht, maar je wil ook wat zekerheid.
Keuze om tussen 18-21:00 te bezorgen wordt prima opgevolgd en in de app is de verwachting van het bezorgmoment geactualiseerd, Fijn om niet de hele dag te hoeven wachten op je pakketje!

Leon 02-08-2017 Via de website gekocht

Ze hebben wat je zoekt en binnen notime is de bestelling geleverd. Niets op aan te merken . Kortom zeer tevreden

Wayne 02-08-2017 Via de website gekocht

Good selection, Amazing delivery

The selection is pretty good but the delivery times are amazing - I ordered at 11 pm and the products were delivered before 1 pm the following day.

DW 02-08-2017 Via de website gekocht

Te gekke gozers, vriendelijk en oersterk!

Coolblue is de daad bij het woord. Snel, duidelijk, praktisch. Top
De bezorgmannen hebben keurig gebed in de morgen dat ze later kwamen. Erg fijne service en uitleg over het apparaat. Supervriendelijke gozers!

Monique 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring met deze webshob!

Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en over de prima retourregeling bij Cool blue. Klantenservice is goed te bereiken, ook 's avonds en heeft mij goed geholpen. Retourneren gaat ook op een makkelijke wijze.

Sanne 02-08-2017 Via de website gekocht

Maakt het altijd waar

Ik ben elke keer weer positief verrast door de goede service van Coolblue. Levering is altijd precies conform de aangegeven tijd op de website, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de eigen bezorgers zijn ook nog eens vriendelijk.
Ik vind de website van Coolblue overzichtelijk en de reviews van andere gebruikers voegen waarde toe.
Als laatste ben ik ook blij met de tweedekansjes, zeker de moeite waard om even te checken als je iets wilt kopen!

Inspectioneer 02-08-2017 Via de website gekocht

Altijd goed geregeld

Coolblue probeert zich altijd serieus te onderscheiden van andere webwinkels door goede service te verlenen. Bestellen gaat makkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.
Bij problemen met het product of als je niet tevreden bent, wordt terugsturen heel makkelijk gemaakt. Bij sommige producten krijg je na je aankoop een extra email met tips en tricks voor het product wat je hebt aangeschaft.
Je merkt gewoon aan alles dat ze net wat extra hun best doen om het naar je zin te maken!

Floor 02-08-2017 Via de website gekocht

Gratis de volgende dag op zondag bezorgd

Gratis se volgende dag op zondag bezorgd. Dit terwijl ik 's-avonds laat pas besteld heb. Goeie duidelijke website met omschrijvingen en veel beoordelingen met een top 10 van meest gekozen producten maken het makkelijk om een keuze te maken.

Lisanne 01-08-2017 Via de website gekocht

Niet de volgende dag in huis

Woensdagmiddag om 12.10 een koelkast besteld, volgens de site, voor 23.59 besteld de volgende dag in huis..dat kunnen ze niet waarmaken. Op donderdag keek ik naar de track and trace en zag tot mijn verbazing dat de koelkast pas op vrijdag geleverd zou worden. Contact gehad met coolblue (aardige medewerker vandaar nog een 3). Het probleem zou bij post nl liggen. Ik had donderdag rekening gehouden om de koelkast in ontvangst te nemen maar nu moest ik iets voor de vrijdag regelen (het is niet een klein pakketje wat even makkelijk bij de buren afgeleverd kan worden). Er was echter nog wel een andere optie om op donderdag de koelkast te laten bezorgen namelijk dat er een nieuwe order gemaakt zou worden. Of ik dan dus nog een keer een koelkast wilde betalen dan kon hij donderdag alsnog bezorgd worden. idioot natuurlijk dat IK nog een keer moest betalen en dan zou moeten wachten op een terug storting als coolblue de koelkast weer retour zou hebben van post nl... beetje rare gang van zaken. Daarna ging er nog van alles mis bij post nl, bezorger die ineens wel op donderdag was geweest maar geen briefje door de bus had gedaan. Kortom drama, koelkast wel binnen inmiddels maar kostte wel veel moeite! Ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Hoi Lisanne,

Wat balen dat de levering van jouw koelkast zo fout is gegaan. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Heb je ook over het laatste stuk drama al contact gehad met ons? Anders zouden we je willen vragen het ordernummer en een korte toelichting te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk met je mee naar de situatie. Nogmaals excuses voor het ongemak.

B. den Boogert 01-08-2017 Via de website gekocht

Een vlotte afhandeling, zelfs levering op zondag!
Prima service.
Klantvriendelijkheid was in dit geval niet van toepassing.
Bij vorige ervaringen wel - toen prima geholpen

H. Van Thielen 01-08-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Perfecte service

Zeer goed geholpen in de winkel, hoesje was niet binnen in winkel, maar zat dag erna op zondag in de brievenbus. Zeer tevreden

Marlotte 01-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service!

Zeer snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de bestellingstatus. Scherpe prijzen en overzichtelijke site!

Jane 01-08-2017 Via de website gekocht

Jammer dat het zo mis ging

Helaas door fouten en beschadigingen heb ik drie keer een koelkast moeten laten bezorgen. Dit ging giga mis. Heb er zelfs een extra vrije dag voor moeten inruilen. Gelukkig is coolblue mij redelijk tegemoet gekomen. Ik heb als nog een beschadigde koelkast. Maar lees goed; dit kwam letterlijk zo van de fabrikant af. De coolblue bezorgers zijn fantastisch en hebben heel voorzichtig gehandeld. De externe bezorger daar was ik niet over te spreken. Maar logisch zij leveren tot de drempel. Al met al veel stress en gedoe. Denk goed na als je groot apparatuur besteld.

Officiele reactie van Coolblue 01-08-2017

Beste Jane,

Wat balen dat het zo mis heeft moeten gaan bij jouw levering. Gelukkig hebben we het naar verwachting kunnen oplossen. Geniet van het toestel.

Groeten,

M Ter Horst 01-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

De keus is groot. Duidelijke omschrijving vd artikelen. Mooie prijzen.
Op zaterdagavond besteld en zondag netjes op tijd bezorgd. Werkelijk een verademing. Koelkast is prima en mooie aanvulling in onze keuken . Was eerste keer dat ik bestelde.Zal vaker gaan gebeuren.

Cor de Enige 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima website en prima service, mooi op tijd geleverd met een goede uitleg en vriedelijk personeel!!!!!!!.

Ruud 01-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De Coolblue website is zeer gebruikersvriendelijk. Artikelen zijn snel te vinden en goed te vergelijken. De prijzen zijn meer dan uitstekend; eigenlijk altijd de laagste prijs. Zo ook nu weer. De levering super snel.

Ruud 01-08-2017 Via de website gekocht

Maakt belofte niet helemaal waar

Het bestelde artikel werd niet zoals beloofd de volgende dag bezorgd, maar een dag later. Pas 's middags kreeg ik bericht dat het een dag later zou worden.
Lastig als je daarvoor speciaal thuisblijft!

Officiele reactie van Coolblue 01-08-2017

Beste Ruud,

Wat ontzettend balen dat je bestelling niet de volgende dag, maar de dag erna pas wordt afgeleverd. Dat is niet wat je van ons mag verwachten. Zou je misschien het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Kijken we graag met je mee.

Groeten,

Cyriel 01-08-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

ik heb vlot kunnen bestellen, vlot kunnen betalen.
De stand van de bestelling kan prima opgevolgd worden, de leveringstijd wordt goed aangekondigd. De levering gebeurde binnen de 15 uren na bestelling.

jean pierre 01-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering!!!

S'avonds een snoeimachine van Bosh besteld en s'morgens kon ik direct aan het werk met mijn nieuwe. Snelle levering, goede kwaliteit aan een scherpe prijs.

Dave 01-08-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak!

Al meerdere malen bij Coolblue besteld en altijd precies volgens afspraak geleverd. Zeer betrouwbaar op dat gebied en altijd zijn de spullen netjes en degelijk verpakt.

Peter 01-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte info over de aflevering. Top

De mailtjes van Coolblue over de bestelling zijn altijd vrolijk enthousiast. Ook is de levering voortgang perfect geregeld. Bij de bestelling weet je direct dat je bestelling de volgende dag wordt geleverd. Daarna weet je begin van de avond al dat ze voor 12:00 uur komen. Daarna weet je begin van de dag dat ze tussen 08:45-09:45 komen. Vervolgens wordt er keurig door de bezorgers om 08:40 gebeld de ze er met 15 minuten zijn. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

paul van haren 01-08-2017 Via de website gekocht

prima winkel, 2e kans is mooi initiatief

duidelijke website, kun je goed op zoeken, vergelijken, komen afspraken na, 2e kans is een fijn alternatief en ook goed beschreven waar de mankementen zitten zodat je weet wat je aanschaft

Sjoerd 01-08-2017 Via de website gekocht

Alles voor een brede glimlach!

Coolblue is mijn hoofdleverancier.. de meeste dingen zie ik hier voor een scherpe prijs. De 2e kansjes zijn soms erg interessant!!
De retour mogelijkheden en telefonische service is heerlijk..

Wel laatst 2x een monitor ontvangen die stuk was.. vette pech, ik baalde hard, maar ze hebben het netjes opgelost!

Arnold van Peppen 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Het is een overzichtelijke site en Je krijgt wat je op de site ziet vervolgens gaat ook de levering volgens afspraak/planning.

Jonathan 01-08-2017 Via de website gekocht

Altijd weer goed geholpen

Geweldige levering, alles goed geïnstalleerd ter plaatse en al het overbodige weer meegenomen. Altijd weer fijn.

Sanya 01-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Website gekozen vanwege product. Website is duidelijk en overzichtelijk. Hierna een hele snelle levering waar je telkens van op de hoogte wordt gehouden.

Patrick 01-08-2017 Via de website gekocht

Top service, zeer content.

Vrijdag koelkast besteld, zaterdag al in huis. Tevens oude apparaat meegenomen. Geweldig. Apparaat voldoet aan al mijn wensen.

Puupie 01-08-2017 Via de website gekocht

Wordt gewoon op zondag bezorgd.

Alles is simpel en snel: Product zoeken, beoordelen, kopen en bezorgen. Goed verpakt. Geen gedoe nadat het product bezorgd is: onzinnige nieuwsbrieven of aanbevelingen.

S 01-08-2017 Via de website gekocht

Levering top!

Goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Hoewel 10 min later maakte de service van de bezorgers het meer dan goed. Na aansluiten wasmachine lekte mijn kraan (niet door aansluiting veroorzaakt). De heren van de bezorging waren nog in de buurt en kwamen speciaal nog even terug om samen met mij het euvel te verhelpen. Echt klasse Ricardo & Oscar!

Van den Dolder 01-08-2017 Via de website gekocht

Snellen service

Mooie aanbieding en op zondag geleverd. Geweldig. Bestelt en de volgende dag geleverd een mooie service.