Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fatih 31-01-2017 Via de website gekocht

Super snel service zaterdag besteld zondag ontvangen. Top

Voordelig en klantgericht . Zaterdagavond heb ik besteld en zondag ontvangen. Ik hadden niet verwacht dat ze zondag gaan leveren. Geeft voldonde informatie over product en service.

Laura 31-01-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Duidelijke website, snelle levering.
Erg jammer alleen dat bij de aflevering mijn product (wasdroger) al beschadigd was! Afgesproken dat ik hiervoor 10% korting voor zou ontvangen, binnen 10 dagen. Na 14 dagen nog niks ontvangen, dik 15 min in de wacht gehangen bij de klantenservice en uiteindelijk na nog eens 3 dagen het geld ontvangen.
Erg jammer,
Een beschadigd product gekregen en dan nog eens zelf achter je geld aan moeten. De eerste ervaring was meteen geen goede voor mij.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

Minpunten

• Wachttijd klantenservice
  • Communicatie bezorgers-kantoor

Officiele reactie van Coolblue 31-01-2017

Hey Laura,

Wat ontzettend balen dat uw wasdroger beschadigd geleverd is en dat de belofte zo lang op zich laat wachten. Dit is niet wat u van ons mag verwachten en we willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. We hebben het de afgelopen dagen wat drukker gehad, waardoor de wachttijd wat is opgelopen.

We willen het echter wel zo snel mogelijk voor u oplossen. Zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Berend 31-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, zelfs op zondag levering. Goede begeleiding dmv filmpjes en leuke tips. Goede filters waardoor je makkelijker tot keuzes komt.

Jon Schurer 31-01-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan de hoge verwachtingen

Duidelijke webshop met extra informatie over ongeveer alles wat er aangeboden wordt. Snelle levering. Aanbiedingen horend bij het gekozen artikel (bundels)

Pluspunten

• automatisch voordelige bundels bij artikelen
  • snelle levering

Barbara 31-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, duidelijke webshop, snel en goed! Je bestelling is snel verwerkt en goed te volgen. De betaling is ook snel verwerkt en de mails van alles zijn duidelijk en goed opvolgend.

Theo 31-01-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik heb zaterdagmiddag een telefoon besteld die op zondag al werd geleverd. Dus super snel geleverd zonder extra kosten

T. Vrind 31-01-2017 Via de website gekocht

Koffiemachine Seaco op zondag bezorgd!

COOLBLUE heeft een overzichtelijke website, een grote keuze en is qua prijs bijna altijd de goedkoopste aanbieder. En wat ik echt TOP vind is dat er ook op zondag bezorgd wordt. Ik kan COOLBLUE echt aanraden! En nu even genieten van een lekkere koffie!

Pluspunten

• Grote keuze
  • Goede prijs
  • Overzichtelijk
  • Bezorgen op zondag

Ron 31-01-2017 Via de website gekocht

Bosch KGN36VL35

Website is erg overzichtelijk en verschillende type producten goed te vergelijken.
Berzorgers waren erg vriendelijk en stelden zich netjes voor bij aankomst. We zijn erg te spreken over de service. Ga zo door.

Joop 31-01-2017 Via de website gekocht

Canon printer

Mijn printer begaf het. Heel vervelend allemaal want ik moest de volgende dag veel printwerk hebben i.v.m. een voordracht. Laat in de middag de printer besteld en de volgende dag om 15.00 uur werd hij bij mij afgeleverd.....precies op tijd.

Pluspunten

• uiterst vlotte levering
  • concurrerende prijs
  • betrouwbaar

Christophe 31-01-2017 Via de website gekocht

top online shop!

Goede online shop met een ruim assortiment aan artikelen. Snel besteld en de dag nadien al geleverd! Top gewoon!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • aanbod

Pjotter 31-01-2017 Via de website gekocht

Pjotter

Scherpe aanbieding, goede omschrijving en prima levering. Koffer besteld waar de juiste afmetingen stonden aangegeven en voldoet aan de verwachting oftewel ben blij met de aanschaf die een dag later al binnen was.

Pluspunten

• Levering
  • Details omschrijving

mullum 31-01-2017 Via de website gekocht

vriendelijke behulpzame medewerkers

Via chat direct contact met medewerker over artikel. Daardoor meteen een goede keuze kunnen maken. Om 21.30 uur besteld en om 8.15 uur geleverd de volgende ochtend. Vooraf een mail en een telefoontje met de levertijd

Jan vd Heuvel 31-01-2017 Via de website gekocht

Omvormer optisch naar coaxiaal

Besteld via cool blue bij kabelstore. Bestelling perfect, tot mijn verbazing levering op zondag. Perfect😊
Alleen levering via PostNL waardeloos. Op zondag niemand gezien. Buren vonden s'avonds wel een briefje, wij waren de hele dag thuis. Maandag hele dag thuis, niets. Dinsdag werken en jawel dan zijn ze er. Kan ik het na drie dagen zelf op gaan halen. Erg slecht van PostNL

Minpunten

• Bezorging van PostNL

Bernard 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Goed assortiment met heldere beschrijvingen en snelle service. Door de vergelijkingen was het eenvoudig om een keuze te maken!

Pluspunten

• Goed assortiment,
  • Goede beschrijving
  • Snelle service

Arnoud 31-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Snelle overzichtelijke website. Zaterdagavond een tandenborstel besteld, zondagmiddag al in huis! Veilig aangekomen in de bekende blauwe doos.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment

Rogier 31-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, klantvriendelijk en professioneel.

Alles klopt! Ze beloven wat ze schrijven en geven een zeer heldere uitleg wat er allemaal met je pakketje gaat gebeuren. Leuk bedacht ook de wachttherapie en het maken van conventie voor de postbode 😁 Deze webshop geeft een vertrouwd gevoel en ga hier zeker vaker bestellen!
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Helder
  • Vertrouwd
  • Sneller en goede levering
  • Ook levering op Zondag

TvdP 31-01-2017 Via de website gekocht

TvdP

Heldere omschrijving van het produkt in mijn geval een koekenpan.
Snelle levering zoals beloofd de volgende werkdag
Goede prijs.

Verberne 31-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven.

Heb een telefoon gekocht.

Ik word bij COOL BLUE altijd zeer goeden vriendelijk geholpen en de medewerkers weten waar ze over praten,waren er maar meer van dit soort winkels waar de mensen nog goed en vriendelijk geholpen worden.

Pluspunten

• mooie ruime winkel.
  • Goed geschoold personeel.
  • Altijd vriendelijk.

mbk 31-01-2017 Via de website gekocht

fijne winkel

Prima winkel. Mijn koekenpannen waren versleten dus wilde graag nieuwe hebben. De filter op de website hielpen mij om makkelijk te kunnen kiezen voor een bepaalde pan. Ook had ik hem erg snel in huis.

Silva de Turck 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is cool

Ik ben altijd een beetje bang om iets van internet te bestellen, doe het niet zo vaak. Maar ik moet zeggen besteld en de volgende dag kon ik het ophalen waar ik het had aangegeven. Geeft wel een safe gevoel, en ze waren het goedkoopste van allen die ik bekeken had, en dat is me veel waard.

Alex 31-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon erg goed

Deze jongens en meisjes doen echt wat ze beloven. Goede, overzichtelijke site, snelle levering en een zeer goede service. En bij dat alles tussendoor een vleugje humor. Dat mag ik wel.

Pluspunten

• Snelle levering (ook op zondag)
  • Goede service
  • Zeer overzichtelijke site

Dedakesa 31-01-2017 Via de website gekocht

wauw, geweldig

We hebben al met het hele gezin van alles besteld en is altijd snel geleverd, ook de service is prima en de site is makkelijk en overzichtelijk. Tot snel!!!

Pluspunten

• snel
  • goede service
  • makkelijke website

Minpunten

• geen minpunten

Ronald de Ruijter 31-01-2017 Via de website gekocht

Ronald de Ruijter

Een geweldig bedrijf Coolblue en zeker prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Super levering alles volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

• Goede levering
  • Prijs product is goed

Stefan 31-01-2017 Via de website gekocht

Alles top

goede prijzen, overzichtelijk en informatief website, snelle afwikkeling, snelle levering.
Product zo als verwacht.

Jeroen 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd fantastisch.

Ik bestel tegenwoordig alles op Coolblue! Het waanzinnig grote assortiment heeft altijd wel het product wat ik nodig heb. Het is zelfs zo erg dat in het zeldzame geval dat coolblue een product niet heeft, ik in het assortiment van coolblue een ander product zoek. Ik kies dus niet mijn webshop per product maar mijn product per webshop! Levering is altijd bliksemsnel en de klantenservice in 1 woord geweldig. Ik beveel coolblue elke keer opnieuw aan voor alijn vrienden en familie.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Geweldige klantenservice
  • Makkelijk in gebruik
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Soms wat duurder dan anderen

Piet uit Nieuw Veenp 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Goede informatie op de website en er is een fysieke winkel waar je eventueel naar toe kan gaan met vragen of problemen .super snelle levering .zaterdag 11.50 uur besteld, zondag 12.20 in huis.

Pluspunten

• Duidelijk website
  • Snelle levering
  • Scherpe prij

TimW 31-01-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

Mijn product werd op Coolblue als een van de goedkoopste weergeven. Wat ik vooral fijn vond, is de mogelijkheid tot levering op zondag. Zaterdag avond om half 12 besteld, zondag ochtend mijn bestelling in huis, top!

Pluspunten

• prijs
  • leveringssnelheid

Loepien 31-01-2017 Via de website gekocht

inkt cartrix

Snel en duidelijk,doen wat ze zeggen. En ruime aanbieding. Aanbevelings waardig.en zeer snelle levering.

Mr.Dice 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, duizend maal beter dan MediaMarkt!

Altijd goed service en de after sale is perfect.
Tot op heden nog geen problemen gehad met defecte / beschadigde apparaten, maar verwacht dat eventuele problemen daarmee ook top worden opgelost.

Robert 31-01-2017 Via de website gekocht

Beste webshop van Nederland!

Duidelijke website, gebruiksgemak, hoge service, levering, PDF met factuur heldere communicatie, kortom top!

Pluspunten

• Alles!

Anoniem 31-01-2017 Via de website gekocht

Vivant hoofddorpweg 16

De eigenaar vn de winkel is ongeinteresseerd tegenover de klanten, mijn pakketje zou zaterdag al binnen zijn maar hij was op vakantie, ik kom dan op maandag ochtend, middag en avond, ik vraag vervolgens of mijn pakketje er is. En meneer reageerd met "ja weet ik niet zou al binnen moeten zijn" "ja weet ik niet is niet binnen gekomen" en zegt vervolgens dat ik maar me best moet doen om te bellen.
Als de winkel dicht is vindt ik dat deze moet melden dat hij geen pakketen kan ontvangen. Dan had ik hem naar een ander adress gestuurd.

Minpunten

• Ongeinteresseerd Personeel
  • Geen service

Officiele reactie van Coolblue 31-01-2017

Beste heer of mevrouw,

Als we het goed begrijpen heeft u ervoor gekozen om het pakketje die u bij Coolblue heeft besteld, af te laten leveren bij een postkantoor? Enorm vervelend dat uw pakketje er niet lag en dat u hier een paar dagen op heeft moeten wachten. We willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Maybe 31-01-2017 Via de website gekocht

Wat een goede service

Ik bestelde een "verkeerde" printer maar kwam pas na de installatie er achter dat er geen scan mogelijkheid was. Coolblue nam de printer zonder morren terug en leverde direct een printer die wel kon scannen. Top!

H 31-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Perfecte service
De informatie rondom de bezorging is zeer goed. Het product is goed verpakt en voldeed volledig aan de verwachtingen op basis van de beschrijving op de website.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede informatievoorziening

C. 31-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met gedetailleerde informatie, goede bevestigingsmail met uitgebreide informatie, levering op zondag.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Bevestigingsmail met uitgebreide informatie

Asbi 31-01-2017 Via de website gekocht

Top

Veel keuze
Nuttige beoordelingen, zowel samengevat als uitgebreid van veel klanten
Concurrerende prijzen
Goede klantenservice

Pluspunten

• Keuze
  • Reviews

Sanne98 31-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Een tijd geleden had ik mijn mobiel in het water laten vallen waardoor deze waterschade opliep. Mijn telefoon had echter waterdicht moeten zijn. Ik heb hierover naar Coolblue gebeld en kreeg meteen een retourformulier, zodat ik mijn telefoon kosteloos op kon sturen. Ik kon mijn hele retourzending overzichtelijk volgen en werd ook op de hoogte gesteld van de huidige situatie. Nadat mijn mobiel op was gestuurd naar de reparateur/leverancier bleek dat hij niet meer kon worden gemaakt. Coolblue had de telefoon niet meer in haar assortiment en kwam daarom met een vervangende oplossing. Ik kreeg het gehele aankoopbedrag om te kunnen besteden bij Coolblue. Ik hoefde mijn keuze alleen door te geven aan de klantenservice en die regelde de bestelling verder. Wanneer ik het overige bedrag had bijbetaald werd de bestelling verzonden en had ik mijn nieuwe telefoon de volgende dag al in huis. Ik ben ontzettend goed geholpen en ben erg tevreden met mijn nieuwe telefoon. Ik vond het zeker niet erg om opnieuw bij coolblue iets te kopen aangezien ik zo goed geholpen werd.

Pluspunten

• Vriendelijke klantenservice
  • Je wordt goed op de hoogte gehouden
  • Duidelijke mails
  • Snelle levering
  • Oplossingsgericht

A.Moller 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop externe dvd brander /webshop

Ik was zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling. Product was precies zoals uitgelegd op de site. Wat mij persoonlijk zeer aanspraak was de levering op zondag. Kon dit haast niet geloven . Zaten geen 24 uur tussen mijn bestelling en de aflevering. Dat noem ik nu SERVICE !! Was dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Op de hoogte houden van mijn bestelling
  • Goede verpakking
  • Contact
  • Product

Fyk den Braber 31-01-2017 Via de website gekocht

Super

Makkelijk uitstekende keus snel gevonden. En geweldig op zondag geleverd. Top en dat zonder verzendingskosten kosten.

Bouchaert 31-01-2017 Via de website gekocht

GSM Samsung Galaxy j7 2016

De zaterdag besteld en de zondag morgen om 10u30 geleverd bij mij thuis.
De GSM was goed verpakt, er was niets tekort.

Roosmarijn 31-01-2017 Via de website gekocht

Samsung wasmachine

De website is overzichtelijk, door de filters te gebruiken kwam ik al gauw bij het product wat ik zocht. De service is uitstekend. Ik kreeg keurig een mailtje met de info, een smsje en werd gebeld vlak voor de levering. De wasmachine is een fijn apparaat, en heel gemakkelijk te bedienen. Door dat de was gewogen wordt in de trommel bepaalt dat hoelang je programma duurt. Zo draait je wasmachine met maar weinig was niet te lang wat weer zuiniger is. Daarnaast is het door het systeem van de eco bubbel ook al zuiniger. Het wasmiddel wordt met meer kracht in de trommel geperst waardoor het wat meer schuimt, en dus minder wasmiddel nodig heeft.
Het muziekje wat wordt afgespeeld (20sec) wanneer de was klaar is, kan gewoon uit worden geschakeld.

Pluspunten

• Fijne service
  • Gebruiksvriendelijke wasmachine
  • Muziekje kan uit
  • Grote trommel
  • Energie zuinig

N 31-01-2017 Via de website gekocht

Redelijk tevreden

Snelle levering van een goed product.
Wel jammer dat iets kleins als een oplader als pakketpost wordt verstuurd,terwijl het ook door de brievenbus kan.
Op mijn email,voordat ik een bestelling had geplaatst,is na 4 dagen nog niet gereageerd.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Goed product.

Minpunten

• Onnodig per pakketpost.
  • Geen reactie op email.

Wilma H 31-01-2017 Via de website gekocht

Snel en zorgvuldig!

Vrijdag een wasmachine besteld en de volgende dag in huis en aangesloten. Ik had via de consumentenbond een keus gemaakt en kon deze machine bij Coolblue voor de laagste prijs bestellen. Er werd bijzonder snel en accuraat contact gelegd met duidelijke aanwijzingen voor de levertijd. (Zodat je niet een hele of halve dag thuis zit te wachten.) De wasmachine werd keurig op tijd gebracht en door twee vriendelijke en kundige mensen naar boven gebracht en aangesloten. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden meteen afgevoerd. Hulde!

Pluspunten

• Snelle reactie via mail
  • Supersnelle levering
  • Lage prijs
  • Zeer concrete afspraken over levertijd
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Milad 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is echt cool

Simpel, overzichtelijk en straight to the point. Ze doen gewoon wat ze beloven. Je kan ze bereiken via alle beschikbare kanalen, en overal helpen ze je even goed. Het personeel is uitermate vriendelijk waardoor je ook kan zien dat Coolblue niet alleen goed is naar de klanten, maar ook naar de werknemers. Ik koop altijd het liefst bij Coolblue

Pluspunten

• Makkelijk te bereiken
  • Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke site
  • Eerlijk geprijst
  • Houdt zich aan afspraken (betrouwbaar)
  • Goed assortiment

re 31-01-2017 Via de website gekocht

bezorgt zelfs op zondag

pakje besteld op zaterdag en zelfs op de zondag bezorgd. Wel een breed tijdvak van tussen 12:00 en 18:00u bezorgen. Maar daar mag je niet over klagen vind ik.
Ik wilde deze smartphone eigenlijk bestellen bij mediamarkt ivm de goedkope BTW-lozedagen, maar zelfs bij coolblue was hij nog goedkoper!

Fasel 31-01-2017 Via de website gekocht

FaselR

Een aantal zaken die mij helpen en daarom zorgen dat ik bij Coolblue bestel. Overzichtelijke site met goede informatie, scherpe prijzen en persoonlijke ondersteuning met zelfs een bedankje via de post.

Pluspunten

• Overzicht in aanbod
  • Prijzen
  • Ondersteuning

Marcel Brouwer 31-01-2017 Via de website gekocht

Te Gek

Op vrijdag rond 18.00 uur besteld op een website die ook voor oude mensen (67) makkelijk te begrijpen is en zonder een account te hoeven aan maken betalen met PayPal wat wil je nog meer en dan is het er echt Zaterdag morgen rond 10 uur Te Gek hoor .

Pluspunten

• De eenvoud

Kees 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Ipad Mini 4

Coolblue is als webwinkel uitstekend. Toegang is prima en het zoeken en vergelijken van artikelen gaat eenvoudig en ook vlot. Sterk punt is dat voor 23:59 besteld, morgen in huis, ook waargemaakt wordt.

Pluspunten

• Toegankelijkheid
  • Op tijd leveren

Lotte 31-01-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en makkelijk besteld!

Ik kon in de shop makkelijk vinden wat ik nodig had. Zaterdag besteld en zondagmiddag geleverd. Keurig in het tijdsvak wat werd aangegeven. Niets op aan te merken, gewoon goed :)

Pluspunten

• snel
  • makkelijk

Mart 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue - Top Service, Mooie webshop, betrouwbaar

De webshop('s) van Coolblue zijn zeker een aanrader, informatie is makkelijk te vinden. Producten zijn makkelijk te vinden met veel informatie. De video's zijn ook erg duidelijk. Als ik elektronica producten nodig heb is Coolblue de eerste shop waar ik kijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Serieus
  • Informatief
  • Veilig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Veel producten

Kevin K. 31-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig shoppen!

Goede bereikbaarheid van de klantenservice, er is uitgebreide productkennis aanwezig en de klantvriendelijkheid spat er van af!
Uiteraard doet Coolblue het goed in de zoekresultaten en niet alleen vanwege de scherpe prijzen. Voor bijna elke productgroep is een aparte landingspagina aanwezig en dat is fijn en gemakkelijk zoeken. Uitleg over het product d.m.v. filmpjes heeft mij erg geholpen een keuze te kunnen maken in het ruime aanbod aan tv's.
Niet geheel onbelangrijk is de snelle levertijd. Vaak morgen al geleverd!

Een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Bereikbaarheid contactcenter
  • Service en snelle levering
  • Aanbod producten en productgroepen
  • Uitleg product d.m.v. video
  • Scherpe prijzen