Deze score is berekend op basis van 3466 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Niek Scholts 18-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Op zaterdag een product besteld en op zondag al bezorgd! Fantastisch! Het hele proces vanaf kiezen, via bestellen, betalen en het volgen van de levering verliep uiterst soepel. Dat geeft vertrouwen.

petra 18-08-2017 Via de website gekocht

lekker snel en makkelijk

zeer overzichtelijke site makkelijk bestellen en snel in huis. Je hoeft er de deur niet voor uit en meerdere winkels langs om tot de goedkoopste te komen. Een klik met de muis en zie hier het is thuis.

Simon 18-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de snelle en correcte service

Ruime keuze en uitgebreide info is snel te vinden, snelle levering en geen schade aan het product na levering zeer tevreden over de werking van het product ! Voor mij de ideale keuze.

Luc S 18-08-2017 Via de website gekocht

Super Service - zeer snelle levering - nooit problemen

Al jaren een trouwe klant. Ik heb een paar keer iets terug gestuurd en altijd vlot verlopen. Ik denk dat je de kwaliteit van een winkel waneer er iets mis loopt. En de paar keren dat ik ooit een probleem heb gehad hebben ze dat altijd snel en efficient opgelost.

G Mezenberg 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Bestelling gedaan en thuis bleken de producten niet aan onze verwachting te voldoen. We hebben s'avonds nog een retour aangevraagd en binnen een uur had ik mijn retourbewijs ontvangen. Nadat het pakket bij een postagentschap retour was gegaan ontving ik direct een mail dat het verstuurd was, vervolgens voor ontvangst en daarna direct de verzending van de geruilde artikelen. Top hoe goed je op de hoogte gehouden wordt.

Demi 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service!

Mijn pakket werd gratis op zondag geleverd, wat een service. Daarnaast was ook de pakketbezorger erg vriendelijk.

Elisa de Groot 17-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

De service is echt top. Prima communicatie, een blok van 1 uur voor de levering en een hand van alledrie de monteurs.

Jeroen 17-08-2017 Via de website gekocht

Houden zich niet aan de afspraak bij reparaties.

Ik heb de afgelopen jaren alles besteld bij Coolblue. Namens mijn ouders in contact geweest over een continue defecte tablet. Afspraak gemaakt over omruilen voor een nieuw exemplaar omdat dit apparaat kansloos is. Ruiling toegezegd door Coolblue nadat de medewerker ruggespraak had gehouden. Na opsturen krijgen we bericht dat ze eerst nog een poging gaan doen om het ding te maken / te beoordelen. 20 minuten aan de telefoon gehangen en aangegeven dat ze in ieder geval mij als klant kwijt zijn. Afspraak is afspraak. Dit verwacht je alleen bij de wazige winkels.

Officiele reactie van Coolblue 17-08-2017

Hallo Jeroen,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de omruiling dat niet naar verwachting is afgehandeld. Wanneer wij een toezegging doen dat het product wordt omgeruild omdat de datum van aankoop binnen de 30 dagen bedenktermijn valt, dan mag je zeker ook een omruiling verwachten. Natuurlijk controleren wij graag voor jou na waar het precies is mis gegaan. Daarnaast willen wij jou ook van een gepaste oplossing voorzien. Echter kunnen wij dit alleen doen met behulp van het ordernummer. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting van de situatie per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Graag zien wij jouw e-mail tegemoet.

Karen 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue neemt uitgebreid de tijd jouw specifieke vragen te beantwoorden. Ze zijn altijd beleefd en gezellig. Ze geven snel reactie en een eerlijk antwoord. Levering is ook snel en netjes.

Lieke 17-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Jullie pretenderen op jullie site binnen een dag te kunnen leveren. Inmiddels hebben jullie tweemaal een levering van een koelkast afgezegd ivm ziekte chauffeur en de tweede maal 2 zieke monteurs.
Je zou verwachten dat bij de derde poging!!!! aan de wensen van de klant zou worden voldaan. Echter blijkt dit een onmogelijke opgave voor jullie te zijn! Na meerdere malen met jullie klantenservice en logistieke provider gebeld te hebben wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en wordt niet de gewenste oplossing gevonden!
Zeer slechte reclame van een bedrijf wat zegt dat service hoog in het vaandel staat!!!

Officiele reactie van Coolblue 17-08-2017

Hallo Lieke,

Wat onwijs teleurstellend dat wij meerdere malen niet de juiste service hebben geleverd. Het spijt ons enorm dat wij een negatieve indruk hebben achtergelaten naar aanleiding van een service dat onder Coolblue niveau valt. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten. Natuurlijk willen wij de uitstel van deze leveringen alsnog bij de koerierdiensten aankaarten zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Graag zien wij de ordernummers met een korte toelichting per e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

GS 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle serive van coolblue. savonds besteld volgende dag in huis. goed verpakt. prima tandeborstel.
+ poetsdruksensor
+ timer
+ design
- oplaadtijd

Dré 17-08-2017 Via de website gekocht

gewoon duidelijk

Wat een gemak!! De volgende dag mijn nieuwe wasmachine in huis en ze nemen meteen mijn oude mee. Duidelijke sms-jes over de bezorgtijd en zelfs nog een belletje een kwartier vantevoren. Erg gemakkelijk als je geen mail op je telefoon hebt!

Ria 17-08-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Door het reclameblok gekozen voor Coolblue. Er werd gedaan wat het reclameblok ons verteld. Met andere woorden ontzettend goede service.

Hans 17-08-2017 Via de website gekocht

Een echt klant gevoel en goede service

We wisten niet wat ons overkwam toen wij jullie zaak in Eindhoven binnen kwamen om onze reservering af te halen.
Een vriendelijke ontvangst en voldoende tijd om al onze vragen te beantwoorden onder het genot vaneen bakje koffie.

Miriam 17-08-2017 Via de website gekocht

Maandag besteld. Dinsdag in huis. Super!!!

Rugzak besteld met leuke korting. Volgende dag in perfecte staat in huis. Ga zo door.
Al meerdere spullen besteld en iedere keer weer de volgende dag in huis

penw 17-08-2017 Via de website gekocht

geweldige hulp en levering

goed advies en hulp bij het telefonisch uitzoeken van de koelkast.
's avonds rond 16.00 uur besteld en de volgende morgen om 8.00 uur al binnen.
en omdat de koelkast nog niet uitgebouwd was kwamen ze hem de volgende dag halen. Super !!

Grace 17-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal TOP

Gebruikersvriendelijke website, goede klantenservice, volledige informatie en supersnelle levering. Voor herhaling vatbar!

Ab 17-08-2017 Via de website gekocht

Wauw!

Binnen 24 uur had ik mijn nieuwe wasmachine aangesloten en wel in mijn huis staan.
Wát een service!
Ook fijn; je weet de avond van tevoren hoe laat het product gebracht wordt. daarnaast ontving ik ook nog eens een sms én belletje zodat ik echt zeker wist wanneer de wasmachine bezorgd zou worden.
De bezorgers waren 2 vriendelijke mannen, die me de nodige tips en tricks uitlegden en na ongeveer tien minuten neerzetten, aansluiten en uitleg vertrokken ze weer.
Echt fantastisch!

Jasper 17-08-2017 Via de website gekocht

Service maakt het verschil

Laatst kocht ik een artikel dat mij helemaal niet beviel. Coolblue doet daar niet moeilijk over. Via mail kreeg ik een verzendlabel waarmee ik het pakket gratis kan terugsturen. Top!

Carlo 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima! ... zoals altijd!

Overzichtelijke website, vlot bestellen en betalen, vele mogelijkheden, snelle (gratis) verzending, ...

Joanne de Jong 17-08-2017 Via de website gekocht

goede service

snelle bezorging ik moest een geheugenkaart hebben omdat we binnenkort een bruiloft hebben van familie. het is de volgende middag bezorgt. Dit is heel fijn.

Elif G 17-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam oostsingel

Selle service en zeer vriendelijk personeel

Voor het eerst iets gekocht bij Coolbleu. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis en dat zelfs op een maandag. Het personeel was zeer vriendelijk en ik kreeg de perfecte informatie die ik op dat moment nodig had over de stofzuiger die ik had besteld had. Top dus!

Koen 17-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue, omdat je daarop kan rekenen!

Helder, simpel én snel! Binnen 12 uur bezorgd nadat ik de bestelling op zondagavond half 11 plaatste.

040588 17-08-2017 Via de website gekocht

Topper!

Eenvoudig producten die aan mijn wensen voldoen kunnen vinden dankzij de filters. Hoerdoor werd het maken van een keuze een stuk makkelijker gemaakt. Het plaatsen van de bestelling en het betaalproces verliepen vlekkeloos. Dat laatste geldt ook voor de levering.

Greet 17-08-2017 Via de website gekocht

Vrolijke aanpak

Duidelijke website, eerlijke prijzen, snelle levering, dynamisch bedrijf met een vernieuwende aanpak waar je blij van wordt. Vacature pakjesknuffelaar, uitstelregeling, grappige woordspelingen....waar blijven ze het vandaan halen? Hier bestel je met plezier!

Wasmachine Rotterdam 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en vriendelijke afhandeling

Duidelijk , helder en transparant m.b.t. aanvullende opties en voorwaarden. Levering volgens afspraak. Telefonische melding tijdstip levering. Aansluiting en afvoeren oude machine en verpakking .

Belidna 17-08-2017 Via de website gekocht

supersnel

Heel klantvriendelijk, goede prijzen, veel juiste info en reviews. ruime keuze en snelle levering! Ook mogelijk om je bestelling in een fysieke winkel op te halen, kan dan dezelfde dag soms nog!

Heolie 17-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische service. Uitstekend opgeleide medewerkers!

Fantastische medewerkers met veel know how en inlevingsvermogen. Snelle levering en uitstekende service.

Frank van liempt 17-08-2017 Via de website gekocht

tevreden

Wat ik zocht vond ik goed op de site, het bestelde was origineel product, paste direct goed.

De verpakking was zo dun dat deze gewoon in mijn brievenbus paste

Henk van Burken 17-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak goede kwaliteit en service

Ik ben hier alleen maar positief over en zal Cool Blue bij iedereen aanbevelen en wanneer ik weer iets anders nodig heb zal ik zeker terug komen.

Tessa 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, snel geregeld!

Via internet een nieuwe koel/vries-combi gekocht en de volgende dag al in huis. Netjes geleverd op de derde verdieping en uitgepakt. Iets meer instructie was nog wel handig geweest, daarnaast nam de bezorger slechts één apparaat mee terug.

Eddie 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, konden zelfs dag van aflevering kiezen

Heb me volledig door de site laten informeren. Zeer duidelijke site. Eenvoudig order te plaatsen. Vriendelijke bezorgservice

De Roever 17-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede service

Droogautomaat:
Doet wat ze beloven, vandaag besteld, morgen in huis en... Tot op de minuut traceerbaar.
En direct aangesloten
Zeer vriendelijke medewerkers.
Dank voor de service

Hilaire Van Bogaert 17-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en verzorgd afgeleverd in COOLBLUE Box

dit is pas service , goede product informatie , duidelijke website , ik raad deze webwinkel aan, ruime keuze voor verscheidene producten

Chris 17-08-2017 Via de website gekocht

Rugtas

Deze reclame is zeer misleidend. 25 procent korting op rugtas , is alleen op booking.com. dat kunieke je niet terug vindenaar bij de bestelling.

Wil 17-08-2017 Via de website gekocht

Het was weer fantastisch

Een aantal produkten geleden voor Cool Blue gekozen en sindsdien 'vaste klant'. Zowel via internet als in de winkel: geweldig. Wat een service en vriendelijkheid. Nu op zondagmiddag een wasmachine besteld en amper 1 dag later staat al heerlijk te draaien, nadat een tweetal allervriendelijkste mannen de zaak hadden aangesloten en de oude machine hadden meegenomen. Voortreffelijk

R.a. 17-08-2017 Via de website gekocht

Niet twijfelen. Koop bij Coolblue

Via de site kun je goed vinden wat je zoekt. Vergelijken van prijzen met andere aanbieders gaat dan heel soepel. Na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden via mail over levering en krijg je alle nodige documenten. Daarna volgt levering altijd binnen de aangegeven levertijd of de laatste keer zelfs eerder. Klasse. Als ik dan daarna hoor van mijn buurman hoe Mediamarkt levert en omgaat met zijn klanten dan ben ik blij dat ik al zo lang bij Coolblue koop.

Hans van den Berg 17-08-2017 Via de website gekocht

Een superbedrijf

De allerbeste webwinkel, die ik ken. Zij hebben net dat beetje extra; daar kunnen andere webwinkels nog van leren.

Wim 17-08-2017 Via de website gekocht

Service is echt heel goed

Enorm snelle afhandeling. Aflevering wasmachine perfect. Vriendelijk, deskundig personeel dat (ondanks een technische tegenvaller) vriendelijk en gemotiveerd blijft. Echt in alle opzichten maakt Coolblue het waar!

Mik 17-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische JBL Box

Wederom een goede ervaring met CoolBlue!
Nu JBL Box besteld, snelle levering en uitstekende kwaliteit.
CoolBlue echt TOP!

Bijna helemaal goed. 17-08-2017 Via de website gekocht

BIjna alles geod bij Coolblue.

Bijna alles is goed bij Coolblue. Minpuntje is dat bij aflevering van een koffiemachine (Postnl) de oude machine door Coolblue niet wordt meegenomen. Bij een wasmachine doet Coolblue dat wel zo meen ik.

Annick 17-08-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Veel keuze, supersnelle levering. En jullie komen zeker de belofte na. Ik heb de bestelling de vrijdagavond om 23u30 geplaatst en het was al de zaterdagmorgen om 8u30 geleverd.

Hugo 17-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Een mooie duidelijk en efficiënte website waarop veel en verscheiden artikelen voorradig zijn. Dit gekoppeld aan de snelle bezorging maken coolblue voor mij een goede webshop!

Anoniem 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Vond het super dat ik van te voren werd gebeld over het exacte tijdstip van leveren. Ze zetten het product op de juiste plek, echt top!

Stefaan 17-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Als het even kan bestel ik via Coolblue vanwege de schitterende service. Ook deze keer bleef ik niet in het ongewisse over levering, plaats of uur. Op zaterdagnamiddag besteld en betaald. Zou voor 16u op maandag worden geleverd... maandag om 10u mocht ik mijn pakje al gaan afhalen. Dat is minder dan een werkdag.

Pien 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Duidelijke site, met veel foto's informatie en zelfs filmpjes om het product goed te zien. Voor 23.59 uur besteld is volgende dag bezorgd, zelfs op zondag, dat vind ik heel fijn!

Kaltoum 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Mijn complimenten

Geweldige service. Info is altijd paraat en dat is erg fijn. En ze zijn klantvriendelijk.
Er krijg hulp bij kiezen van een smartphone.

Wouter Schöttelndreier 17-08-2017 Via de website gekocht

tablethouder voor de auto.

Nog even wat op het laatste moment bestellen?....Snel en goed...geen poespas. Overzichtelijk en makkelijk met betalen

Hans 17-08-2017 Via de website gekocht

supersnel!!

makkelijk uitzoeken en na bestellen gelijk een bevestiging. binnen 24 uur bezorgt. dus helemaal tevreden.

Marcel de wit 17-08-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Ze hebben zo goed als alles op voorraad en je krijgt het de volgende al dag geleverd. Wat wil je nog meer 👍🏻