Marie Elise 21-03-2019

Scanner besteld rond 18 u 's avonds en deze werd de volgende dag al geleverd op kantoor. Supersnelle service. Toen bleek dat ik het ding echt niet aan de praat kreeg en de scanner terug wou sturen, was dit geen probleem en werd alles onmiddellijk geregeld. Wat een service !

Alfred Van Erp 20-03-2019

Steeds correct met hun bestellingen. Levering altijd op tijd. Je hebt verschillende leveringswijze ter beschikking. Ook de manier van betalen kan op verschillende wijze gebeuren. De service nadien is ook top. Zo kreeg ik onlangs via mail een filmpje aangeboden die me exact uitleg gaf hoe ik de installatie van mijn gekocht product moest doen. Wat moet dat nog meer zijn? Terug sturen is ook geen probleem. Dat kan zelfs gratis. Had ooit een probleem met een aankoop dat niet meer werkte. Aangezien dat tijdens de garantie was kreeg ik onmiddellijk een nieuw toestel in de plaats. Kortom, COOLBLUE is me nog nooit tegengevallen zelfs nu na meer dat 30 bestellingen die ik er heb gedaan

Hannelore 18-03-2019

Goede webshop, snelle levering en betrouwbaar. Ruim aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gekkerd 17-03-2019

Perfecte dienstverlening. Goede en betrouwbare uitleg op de website. Beloofde levertermijn gerespecteerd

Joris VC 17-03-2019

Alles perfect (èn supersnel!) verlopen, tip top kan niet beter, denk ik :-)

Van der Spiegel Marc 16-03-2019

Zeer goede service, beloften worden nagekomen; Voor 23:59 hr besteld en betaald, de volgende dag, zelfs op een zondag de aangekochte goederen bij U thuis afgeleverd zonder bijbetaling. Tevens wordt je per email op de hoogte gehouden van de staat van de verzending. (Betaling in orde, Pakket klaar voor verzending, paket verzonden, enz. Ik heb reeds meerdere bestellingen gedaan bij COOLBLUE, en ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Van der Spiegel Marc.
Kleine Brogel

Stefan Cornelissens 16-03-2019

Steeds snelle en correcte levering. Heel gebruiksvriendelijke website met voldoende informatie.

Aldo45 16-03-2019

Coolblue is een site waar ik graag verblijf en die ik als eerste raadpleeg. Hun prijzen zijn een tikkeltje hoger dan de concurentie maar niet veel. De service is uitstekend en vriendelijk, en van de bijtijds levering kan je van op aan.

Marja 16-03-2019

Duidelijke site, klare info . Steeds supersnelle en correcte levering ! Electro komt bij ons enkel nog van Coolblue !

Charlotte 14-03-2019

Duidelijke website, verstaanbare info. Steeds snelle en vlotte service. Prima, hulpvaardige klantendienstmedewerkers, die zeer goed op de hoogte zijn van de producten en hun uiterste best doen om je te informeren.

pvl 13-03-2019

Snelle en juiste levering. Aanvaardbare prijzenpolitiek. Duidelijke beschrijving van produkt op webside + aantal behulpzame reviews.

Mimi Verhaeghen 12-03-2019

Degelijke producten aan een goede prijs, eerlijke voorlichting, correcte en supersnelle levering, gemakkelijke betaling, en alles met wat leuke kwinkslagen er bovenop.

Edwin 12-03-2019

gebruiksgemak, vlotte en snelle service ook indien product niet bevalt geen gezeur maar correcte afhandeling, snelle leveringstijden, etc

rony 11-03-2019

Altijd snel geholpen in Zaventem en personeel dat Nederlands spreekt .. Ook deskundige uitleg waar je mee voort kan .. Proficiat

Lise 10-03-2019

De beste online winkel voor elektronica, rugzakken en allerlei.
Heel scherpe prijzen, betrouwbaar en een snelle en zalige klantenservice!

Tessa 09-03-2019

Heel tevreden van dit bedrijf. Duidelijke website met de goede productinfo, snelle levering, heel vriendelijk personeel. Ik heb er een groot elektro toestel gekocht dat door hun eigen dienst geleverd werd. Ik kreeg de dag voorop al een idee van het uur van levering via e-mail en de dag van levering een half uur voorop een sms en een kwartier voorop telefoon dat ze onderweg waren en binnen een kwartier zouden zijn. Werd met enthousiasme en een grote glimlach geleverd in perfecte staat. Ik raad dit bedrijf zeker aan !

Marina Janssens 09-03-2019

Ik vind het een aanrader viir iedereen.
Gemakkelijk shoppen, gemakkelijke betaling,
Snelle levering.
Niet tevreden geld terug garantie.

Els 09-03-2019

Voor elektro/multimedia ga ik steeds naar Coolblue. Tussen het uitgebreid aanbod zitten soms tweedekansjes, als je er niet teveel geld aan wilt/kunt geven. We zijn altijd tevreden!

Rudi CRANINCKX 09-03-2019

Jullie shop biedt tal van producten en is zeer kantvriendelijk opgebouwd. De productinformatie is uitgebreid en het proces van bestelling tot levering is zeer correct. Echt een aanrader!

Lisa 07-03-2019

Directe levering.
Vriendelijke dienst naverkoop.
Problemen worden direct correct opgelost.

Carina Melis 07-03-2019

Coolblue doet wat hij beloofd. Besteld voor is morgen levering zelfs op een zondag. Je krijgt onmiddellijk een leuk filmpje én tips inzake je aankoop. 10/10

walter 06-03-2019

coolblue is correct geeft goed advies, ik zou deze site aan iedereen aanbevelen. als ik toch een klein min puntje moet geven is het de prijs omdat sommige producten op andere site goedkoper zijn

Herman 06-03-2019

Heb reeds diverse toestellen via coolblue besteld (huishoudtoestellen: twee wasmachines, vaatwasser, koel-vries combinatie en externe harde schijf) Steeds vlekkeloos verlopen qua bestelling, betaling en zeker qua levering (vriendelijk en behulpzaam bekwaam personeel)

Luc 06-03-2019

Snelle levering en goede prijs . Juiste info op website correct in wat ze beloven .

Julie 05-03-2019

Goed prijs van de artikelen beter dan concurrentie en heel snelle levering ook in het weekend op zondag!