Deze score is berekend op basis van 2794 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 12-01-2019

Heb een magnetron gekocht en de oude namen ze niet mee terwijl ze dit wel moeten

Yvonne 12-01-2019

Via Coolblue een Russell Hobbs waterkoker gekocht, was even niet leverbaar maar ik kreeg na 2 dagen een mailtje dat het weer voorradig was. Na 24 uur stond de waterkoker in míjn keuken. Heel blij mee.

craftsmen 12-01-2019 Via de website gekocht

Snelle levering, de volgende dag, een zondag! Hadden we niet verwacht. Aardige chauffeur ook. En we genieten ook iedere keer van de leuke teksten op de dozen. :-)
De chauffeur heeft onze oude kapotte koffiemachine meteen mee terug genomen. Handig!

jdb 12-01-2019

Makkelijke webshop, scherpe prijs en supersnelle levering!
Om 10 uur in de avond besteld en de volgende morgen al afgeleverd.
Kwalitatief goede producten. Duidelijke orderbevestiging en factuur.
Gewoon zo doorgaan Coolbleu!

Anja 12-01-2019

Fijne en betrouwbare webshop .
Ruime keus en zeer goede prijzen
Goede terugkoppeling via email van het bestelde product .
En een snelle levering , ik had het de volgende dag al in huis .
Alles keurig verpakt en alles in goede staat aangekomen

jetje48 12-01-2019

heb nu 2 keer besteld . één keer werd het bezorgd en één keer heb ik het zelf afgehaald bij een afhaalpunt. Beide keren prima echt prima behandeld.. Een aanrader

Paul 12-01-2019

Mooie website met leuke en nuttige gebruikershandleiding video's.
Snelle levering, betrouwbaar bedrijf, concurrerende prijzen.

Sabrina Laurijssen 12-01-2019

Onze wasmachine was kapot gegaan en met een gezin met 2 kids kun je niet te lang zonder zitten. Op dinsdag middag besteld via de Coolblue app, wel wat extra betaald voor de levering, (dit wilde we zelf omdat we smiddags een paar afspraken hadden) hierdoor konden we voor een dagdeel kiezen, tussen 8:00 en 12:00. Op woensdag ochtend om 8:15 werd de wasmachine al geleverd, door 2 zeer vriendelijke heren, die hem op zijn plek hebben gezet en netjes hebben de oude wasmachine hebben meegenomen. Top service en klantvriendelijkheid. Mocht ik weer wat nodig hebben zullen we zeker weer bij coolblue bestellen.

Wendy 12-01-2019

De winkel heeft een ruime keuze aan producten, snelle en goede levering. Mocht het niet naar wens zijn, bij retourzending is ook alles netjes en snel afgehandeld.

Hennie 11-01-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel. Correcte afhandeling en bezorgd zoals aangegeven.

Joop 11-01-2019

Duidelijke beschrijving van bestelde artikel met plus en min punten en een snelle levering.
Uitstekende service

hans 11-01-2019

Goede en snelle levering mooie combinatie bijzonder vriendelijke en keurige chauffeurs
ook dat je de tijd kan bepalen wanneer de bestelling geleverd kan worden.
Volgende bestelling komt ook bij coolbleu vandaan.

hans 11-01-2019

ook dat je de tijd kan bepalen wanneer de bestelling geleverd kan worden.
Volgende bestelling komt ook bij coolbleu vandaan.

Laïs 11-01-2019

Suersnelle en correcte levering. CB en product maken waar wat ze beloven. Zeer tevreden over Cool Blue en mijn bestelling!

Tinne 11-01-2019

Snelle service en de goedkoopste, je kan alles tot in de puntjes volgen via e-mail, ook heel snelle levering

Coolblue......warm aanbevolen 11-01-2019

Bestelde onlangs een nieuwe koelkast op de website die heel gemakkelijk werkt.
De dag erna kwamen twee vriendelijke vrolijke chauffeurs hem brengen.
Zetten hem op de plek waar hij moest komen en gaven goede uitleg.

Zo tevreden dat ik deze week een stoomgenerator bestelde.

Het is gezellig om er iets te bestellen door de leuke benadering 😉

Gerommeke 11-01-2019

Vlotte en goede afwerking / levering. Correcte afwerking . Coolblue is goed in electronica

Henk 11-01-2019

Goede en snelle levering. Levering is ook goed te volgen/traceren.
En wordt ook binnen afgesproken tijd geleverd.

Angelnando 11-01-2019

Ruim assortiment, ideal betaling, je kunt je bestelling volgen. Bij reviews kun je per onderdeel bekijken.

J. Veul 11-01-2019

Ik heb een wasmachine besteld bij Coolblue en deze werd de volgende dag bezorgd door 2 hele vriendelijke mannen die de machine in één keer naar de zolder brachten en aansloten.
De oude veel zwaardere wasmachine namen ze ook weer in één keer 2 trappen af naar beneden!

Top service!!!

Marjan 11-01-2019

Altijd deskundig advies met een glimlach die je ziet door de telefoon heen. Ben goed geholpen en heb het juiste product in huis.

Jajone 11-01-2019

Ze komen hun belofte na: "voor 23:59 uur besteld, de andere dag bezorgd". Dat vind ik heel belangrijk. Hun prijzen zijn redelijk (niet altijd de goedkoopste), maar hun service is uitstekend. Deze website is zeer betrouwbaar.

Gerty 11-01-2019

Coolblue doet wat ze zeggen!
Voldoende voorraad (je grijpt niet vaak mis)
Snelle bezorging en goed verpakt.
Duidelijke uitleg met filmpjes.
SUPER dus

Frederic DT 11-01-2019

Groot aanbod. Snelle levering. Zeer goede producten omschrijvingen. In 1 woord "TOP"

Pierre 11-01-2019

Goede prijs/kwaliteit. Overzichtelijke site. Snelle levering en goede communicatie over de levering.

Martijn 11-01-2019

Zeer netjes op de hoogte gehouden van de levering en zeer nette bezorgers. Dan weet je in ieder geval zeker dat je product netjes verzorgd aankomt.

Jeroen Nijssen 11-01-2019

Coolblue is het nieuwe winkelen, behandeld worden alsof je ze al jaren kent.. geen geslijm

I love it

Wilma 11-01-2019

Ik heb voor cool blue gekozen omdat ik in het verleden goede ervaringen met dit bedrijf heb opgedaan. Ook dit keer ben ik zeer tevreden. De levering was door post nl vertraagd en ik ontving daar keurig op tijd bericht over.Daarna is de aankoop in goede orde ontvangen. Ik voel me als klant serieus genomen.

Nina 11-01-2019

Ik heb voor het eerst bij cool blue een tas voor onze dochter besteld.
Normaal ben ik van in de winkel kopen maar door tijdsgebrek hebben we bij cool blue besteld. Was op aanraden van onze oudste zoon. Die heeft ook positieve ervaring met cool blue. De tas werd de volgende dag geleverd. Dus snel en betaalbaar.

Mike 10-01-2019

Bijna 3 weken heb ik zitten wachten op herstelling mijn cool blue nog steeds van 26/12/2018 onderweg na herstellingsdienst en krijg altijd standaard antwoord

Peter 10-01-2019

Het enige waar ik spijt van heb is ,dat ik niet eerder ben begonnen met coolblue.

Anne 10-01-2019

Coolblue heeft een super overzichtelijke website! Ik kocht een product waar ik nog niet zoveel vanaf wist en door de website is dat me duidelijk geworden. Vooral het hele bestellen/ de mailtjes zijn alleen van Coolblue leuk om te lezen.

Bart M. 10-01-2019

Nog nooit problemen gehad met aankopen bij Coolblue, producten zijn altijd goed verpakt en worden snel afgeleverd binnen het opgegeven tijdsvenster. Ook retour sturen van producten verloopt vlot en zonder problemen.
De laatste jaren zijn de prijzen bij Coolblue wat minder competitief geworden, echter zijn ze nog steeds een goede keuze voor een hele reeks aan producten.
Wanneer Coolblue eventueel een paar euro duurder is dan een concurrent zal ik zonder twijfelen bij Coolblue bestellen. Goede dienstverlening is ook z'n geld waard!

Trees 10-01-2019

Al meerdere keren gebruikt gemaakt van CoolBlue. Snelle levering en duidelijke uitleg over het geleverde produkt.

Zeer tevrede klant 10-01-2019

Coolblue is misschien niet altijd de voordeligste. Daarin tegen hebben ze (tot nu toe, voor mij persoonlijk) ruime keus in het product dat ik zoek. De levering van producten is tot nu toe altijd de volgende dag geweest. Als je iets wilt weten of wil klagen zijn ze heel goed bereikbaar. Daarnaast doen ze hun uiterste best om je te helpen of adviseren. (Moet je natuurlijk niet gaan lopen vloeken en boos doen als je een klacht hebt of wanneer het even tegen zit) De medewerker die je te spreken krijgt kan er niks aan dat het fout ging. Ze zullen je helpen waar het kan. Als het niet hoeft bestel ik nergens anders meer.

Marjolein 10-01-2019

Snelle levering en een leuk gesprek toen ik via de whatsapp een vraag stelde.

JanLangers 10-01-2019

Ben al jaren klant bij Coolblue en ben nog nooit teleurgesteld geweest, alles perfect.

Spieken 10-01-2019

Goede prijs ,kwalitatief product, zeer snelle levering,alles vrij simpel gegaan

Anja 10-01-2019

Super snelle levering, keurig op tijd en zeer bekwame monteurs. Mail en sms van tevoren is erg prettig.

AdRvdH 10-01-2019

Via de webwinkel een iPhone besteld. De volgende dag konden we die in de winkel in Eindhoven ophalen. Wel zo handig, omdat ik niet zo handig ben wat betreft het installeren van software en bestanden.Prima geholpen door verkoopmedewerker Tim, en met alle geduld, want het duurde wel even. Maar goed werk heeft tijd nodig, zo blijkt maar weer.

Albert Meijering 10-01-2019

Het bedrijf doet wat ze beloven.Levering binnen de gestelde tijd.Echt een aanrader.

Ann 10-01-2019

Uitgebreide hulp bij het kiezen vh juiste produkt en zeer goede service na-verkoop. Snelle levering

Mike 10-01-2019

Mijn eerste Coolbleu ervaring: Imago klopt. Makkelijk bestellen. Op tijd geleverd (twee trappen omhoog :-)). Werkend achtergelaten en geen sores of rommel. Verpakking niet gezien en het oude apparaat weer meegenomen (Twee trappen omlaag :-)). Zou ik zo weer doen.

gon 10-01-2019

Zeer tevreden over de bezorging en het afleveren Hele aardige en nette heren valt geen verkeerd woord over te zeggen.
Als ik weer wat nodig heb bestel ik het weer bij CoolBleu.

jills 09-01-2019

Heel fijne, snelle service! Mijn laptop was kapot en het leek erop dat de reparatie langere tijd ging duren. Coolblue boodt mij aan te wachten of een shoptegoed te accepteren. Door tijdgebrek i.v.m. mijn studie koos ik voor de laatste optie. Zelfs in het weekend kon ik Coolblue telefonisch bereiken, werd het shoptegoed meteen klaargezet, kon ik mijn nieuwe laptop kiezen en werd deze direct voor mij besteld! Maandag had ik mijn nieuwe laptop al binnen! Hoe een organisatie reageert bij problemen zegt veel; a friend in need is a friend indeed!

Nicole 09-01-2019

Vlotte levering en op de dag zelf een mailtje en tel. om het juiste uur mede te delen.Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Floris 09-01-2019

Het is een erg fijne web shop met ook een heele snele en betrouwbare leverancier die het paketje de hele week door levert.
Ook is de website erg overzichtelijk en snel te gebruiken.

E.J.Groeneveld 09-01-2019

Je krijgt wat je besteld op de gewenste tijd en de kwaliteit en service is uitstekend

Joep Voordorp 09-01-2019

Zeer tevreden over het hele proces: van oriëntaie op het product (wasmachine), via bestelling naar vlotte levering en installatie. Alle ouwe spullen werden bovendien afgevoerd.

Syl 09-01-2019

Bestelling via de website is steeds in orde. Snelle en correcte levering maken het top! Weet je het even niet bij het vergelijken van een toestel online, snel naar het verkooppunt en daar krijg je professionele hulp & uitleg.