Gregory 28-11-2022

Altijd correct
Vlotte levering
Goed advies
Retours zijn snel en juist
Kwalitatieve materialen
Vriendelijk personeel
Competitieve prijzen
Overzichtelijke site
Easy met de selectietool

Anthony Hanet 28-11-2022

Heel gemakkelijke en gebruiksvriendelijke site. Goede opbouw in de keuzehulp om je desnoods te helpen in je keuze voor diverse apparaten. Duidelijke vergelijking tussen apparaten. Bovendien een mooie lay-out!

Karin 28-11-2022

Niks op aan te merken, zeer duidelijke overzichtelijke website en de bestellingen komen altijd correct en snel onze kant op.
Fijne samenwerking!
Karin

Halewijn 28-11-2022

Goeie website. Alles was duidelijk. De datum van de aankomst van mijn pakket was niet zo accuraat, maar dat lag waarschijnlijk aan het feit dat ik mijn bestelling plaatste op black friday

Wendy 28-11-2022

Zeer gebruiksvriendelijke website waar je gemakkelijk je producten terugvindt. Het bestellen en leveren verloopt ook zeer vlot. Daarnaast een zeer vriendelijke service, die bereidt zijn om je verder te helpen!

Jill 28-11-2022

Duidelijke webshop. Makkelijk besteld en betaald met Payconiq. Snel geleverd.

Silvy 28-11-2022

Super snelle levering! En extra mailtjes met info en tips voor het gebruik van het product dat ik kocht. Super handig.

Geert 28-11-2022

Duidelijke info en zeer vlotte levering. Ondertussen 2 aankopen gedaan en de volgende dag geleverd.

Maud 27-11-2022

Ik vind het altijd een plezier om bij coolblue te shoppen. Iedereen is er altijd even vriendelijk en gelukkig. Bezorgers, installateurs, medewerkers in de winkel, klantendienst,…

Onlangs gaf ik aan dat ik mijn product niet tijdig retour kon sturen wegens mijn thesisdeadline. Ik kreeg wat uitstel en een handgeschreven succeskaartje in de bus. Hoe top is dat?

De supersnelle levering en fantastische marketing zijn ook een plus.

Klaas Accou 27-11-2022

Heel goede winkel vooral de online shop is zeer gebruiksvriendelijk,
Ik koop er elk jaar zeker wel wat producten.
De service is top en de producten zelf ook van goede kwaliteit.

André 27-11-2022

Snelle levering en gemakkelijk afhalen. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Lennerd 27-11-2022

Goede webshop, enkel volgende dag in huis heb ik al meer niet meegemaakt dan wel. Als ze het op voorhand weten dat er vertraging kan zijn mogen we dit melden

Degrijse Patrick 27-11-2022

Alles is heel rap te vinden in jullie gamma. Levering zijn altijd zoals afgesproken en zijn goed geïnformeerd wanneer
er geleverd wordt.

Simon 27-11-2022

Ik vind coolblue 1 van de geweldige online platformen om op te kopen. Altijd steeds correct met betalingen en leveren.

Julie 27-11-2022

Mijn docking station werkte niet meer. Ik kreeg mijn bedrag volledig terug in tegoed.
Bedankt Cool Blue, dit is zeer eerlijk. Ik blijf bij jullie bestellen.
Ook de snelle leveringen maken bestellen bij jullie heel aangenaam.

Rosita 27-11-2022

Duidelijke omschrijving van de goederen, correcte levering en installatie. Heel goede service.

Geert Verstraeten 27-11-2022

Het product dat ik kreeg is zoals voor gesteld en het was een snelle levering

Dominique 26-11-2022

Snelle levering. Zeer correct als er een probleem is. Duidelijke website met aanbevelingen en goed omschreven productinformatie.
Werken samen met Bpost waardoor mijn pakje ook steeds mijn huis bereikt. Gemakkelijk telefonisch bereikbaar. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een zeer tevreden klant hier.

Ronald Van Geffen 26-11-2022

Een van de meest betrouwbare shops in Nederland en België. Heb reeds meerdere aankopen gedaan bij cool blue op mijn naam en op die van mijn echtgenote. Steeds een uitstekende dienstverlening en ook de leveringsdienst is piekfijn geregeld.
Concurrenten zoals B.. kunnen daar veel van opsteken.

Silvio 26-11-2022

Overzichtelijke website, leuke prijzen en uiteraard een zeer snelle levering.
Coolblue is steeds de 1e website die ik raadpleeg en komt er ook steeds als beste uit bij vergelijking

TimC 26-11-2022

Zeer snelle levering. Zeer aangename en gebruiksvriendelijke website. Spijtig dat er tussen de artikelen nog steeds veel reclame staat...

Emma 26-11-2022

Duidelijke omschrijving en foto’s op de website die beantwoorden aan het product in realiteit. Super snelle levering! ‘s Avonds besteld en de dag nadien al in huis. Top!👌🏼

Perfect zoals steeds 25-11-2022

Fijn om met een gerust hart een bestelling te plaatsen en wetende dat deze op het afgesproken tijdstip geleverd wordt.

Sofie 25-11-2022

Dinsdag besteld om woensdag te leveren. Woensdag een mailtje gekregen dat de levering vertraagd was maar donderdag netjes geleverd.

Hans 25-11-2022

Coolblue is een overzichtelijke site waarop ik makkelijk een product kan vinden dat past bij mijn wensen.
Ook het product wat ik nu heb besteld (een draadloze koptelefoon) werd met duidelijke omschrijving aangeboden voor een prijs die ook prima is.
Het bestelproces is eenvoudig, waarbij ik goed op de hoogte wordt gehouden. Ik weet wat ik kan verwachten wat betreft wijze en tijdstip van levering.
Deze keer werd de bestelling geleverd door een Coolblue fietsbezorger, die dit zeer vriendelijk en correct deed.
Het product zelf was helemaal in orde, voldoet aan de verwachtingen, en wordt met plezier gebruikt.