Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Engelien Muller 18-01-2019

Ben erg blij met de wasmachine. Vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd. Helemaal top

Pascal 18-01-2019

Betrouwbare webshop waar je makkelijk kunt bestellen. Het aanbod is zeer ruim. Snelle levering.

CH Maat 18-01-2019

Een prima Webshop vandaag besteld en morgen in huis dat klopt ook perfect ik ben ook heel tevreden over mijn Sony DAB radio hij werkt prima en is heel eenvoudig in te stellen met de nederlandse beschrijving.

Mich 18-01-2019

Ik zocht een nieuwe Smartphone. In het aanbod was er eentje bij die mij echt wel aansprak.
Ben nog even naar andere sites gaan kijken, maar jullie waren echt de "beste" koop.
Bestellen ging vlot.... heb het pakketje laten afgeven bij BPost... en 's anderen daags kon ik het al gaan halen . Super

Philip Uijthoven 18-01-2019

Het was mijn eerste kennismaking met Coolblue als klant en wilde dat eens uitproberen ofschoon ik legio mogelijkheden had aangeschafte artikel elders te kopen.
Ik vond de totale begeleiding en "nazorg" indrukwekkend.

Simone 18-01-2019

Inderdaad de bezorgers komen met een glimlach, snel en vakkundig werd de droger naar zolder gebracht en aangesloten. Zoals afgesproken. Heerlijk dat je geen halve dag voor niks zit te wachten, maar precies weet op de dag van levering hoe laat ze komen. En dat ze je ook nog 15 min van te voren. Alle rommel zoals plastic, piepschuim werd ook meegenomen. Voor mij alleen nog maar Coolblue

Arjen 18-01-2019

Bij Coolblue krijg ik altijd een blij gevoel. De productinformatie is heel handig. Ik maak veel gebruik van Coolblue's keuze. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk en is altijd goed. De levering is snel en betrouwbaar en de communicatie altijd fijn. Het leukste vind ik nog dat je altijd verrast wordt met grappige dingen zoals: 10 dingen die je kan doen tijdens het wachten. Gewoon hartstikke leuk.

Henk 18-01-2019

Goede service, snelle afhandeling en goede informatie over het bestel-en bezorgtraject

anoniem 18-01-2019

Heel duidelijke en complete website, heel makkelijk bestellen en snelle, nette levering. Meerdere bestellingen geplaatst en ontvangen, altijd een 9 !!

Tamara 18-01-2019

Wow heb dit nog nooit meegemaakt, gisteren besteld kreeg gelijk een bericht en mail dat ze het de volgende dag bezorgen. Vanochtend weer een mail dat ze tussen half 1 en half 2 komen. Om kwart over 12 een Ber dat ze binnen een kwartier er zijn op de fiets en ja hoor om half 1 ging de bel, een hele vriendelijke bezorgster. Ik ga hier voortaan mijn spullen bestellen en ik ga het doorgeven aan vrienden en kennissen. Bedankt coolbleu voor de goeie service👍👍👍👍

Margrethe 18-01-2019

S avonds laat besteld en volgende ochtend vroeg gebracht. Netjes een mail met tijdvak gehad en vervolgens ook een telefoontje van bezorgers dat ze er in een kwartier waren. Vriendelijke nette mannen die ook nog tips etc. gaven.

Nadia 18-01-2019

De klantenservice is super. Vriendelijke mensen en helpen je super goed. Goed bereikbaar en product wordt super snel en op tijd geleverd. Komen hun woord en afspraak na.

Joost 18-01-2019

Betrouwbare webshop met uitstekende service. Klantvriendelijkheid staat voorop en dat merk je. Ik waardeer de teksten op bezorgfietsen en bussen. Daar krijg je inderdaad een glimlach van.

A.Hirschfeld 17-01-2019

Ik heb via de website een wasmachine besteld fantastisch geregeld! Goede terug koppeling over levering, veel contact wanneer de bezorger komt heel netjes afgeleverd service is top!

sandra 17-01-2019

Hele duidelijke site, goede informatie, correcte prijzen, goede kwaliteit, gemakkelijk om te bestellen en te betalen, perfecte levering! Niks negatiefs!

Hp 17-01-2019

Gebruiksvriendelijke website/app, goed contact via whatsapp, al met al een postitieve ervaring.

patty van de polder 17-01-2019

Heeel erg vriendelijke mensen allemaal! Goedkoopste, veel aanbod, gewoon toppie!

Stevie1976 17-01-2019

Goede overzichtelijke webshop met duidelijk afbeeldingen van producten en goede omschrijvingen. De prijzen zijn ook redelijk. Een super vlotte service en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling wordt bezorgd. Altijd heel fijn om bij CoolBlue te bestellen. Klantenservice is ook erg vriendelijk en super behulpzaam.

Marina 17-01-2019

Ik ben zeer tevreden over de bestelling. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

BeauGrace1969 17-01-2019

Ruime keuze voor elk budget. Makkelijk bestellen en zeer snelle levering door vriendelijke bezorgers

a stormer 17-01-2019

De reclame, de site, de bestelling, de aflevering. Jullie hebben het goed voor elkaar.

Frank 17-01-2019

Snelle levering en keurig op afgesproken tijd geleverd, goede kwaliteit/prijs verhouding

Trudie 17-01-2019

Coolblue is HET voorbeeld van hoe een webshop hoort te zijn. Erg gebruiksvriendelijke website met voldoende informatie om de juiste keuze te maken. Ook fijn dat er echte winkels zijn en daar is het al net zo prettig shoppen.
Zowel in de winkels als aan de telefoon erg vriendelijk en deskundig personeel. En over terug sturen doen ze niet moeilijk.

Erik Van Dyck 16-01-2019

Zeer ruime keuze. Interessante promoties. Ik heb er een UHD-tv gekocht aan een zeer interessante prijs. Die werd de volgende dag reeds geleverd op het correcte afgesproken tijdstip. De communicatie over mijn bestelling en levering was zeer degelijk en accuraat via e-mail en sms, je kon alles stap voor stap volgen. Topservice! Coolblue is een aanrader!

william schreurs 16-01-2019

zeer correcte communicatie , juiste prijs en zeer vriendelijke monteurs die netjes werken.

Huib van optal 16-01-2019

Snel netjes en degelijk verpakt , het enige wat ik kwijt wil dst ik de gebruiksvermelding mis , ik ben een leek wat betreft computers en vind het een heel gedoe om dit via internet te moeten opzoeken en lezen had er liever een bijlage bij gehad

Hugo 16-01-2019

Eenvoudig bestellen en vlotte complete levering met Nederlandse handleiding.

Twan 16-01-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering. Oude apparaat ook weer meegenomen.

J.p 16-01-2019

Zeer vriendelijk personeel
En zeer snel geholpen en uitleg
En op voorraad dus inpakken en naar huis om te
Installeren

Tjibbe Knol 16-01-2019

Goede website met heldere specificaties over het aanbod. De levering via PostNL wordt goed bewaakt.

Yves sew 16-01-2019

Al meerdere apparaten besteld, hele goede verzorging. Met eventuele problemen fijn geholpen. Snelle zending en keurig verpakt.

Catrien 16-01-2019

De producten zijn goed te vinden maar de snelheid van bezorgen krijgt een 10

Wilma 15-01-2019

In eerste instantie heel tevreden met mijn op 31 augustus 2018 aangekochte Motorola moto g6 met 25 euro cashback. Alleen....... ik heb al tig keer contact gehad over de uitbetaling van mijn cashback. Het is steeds sorry, u hebt onze volle aandacht en we zitten er boven op, maar er gebeurt niks. Tot vier keer toe al laten ze me steeds mijn aankoopbon downloaden.
Toegezegd is er een week geleden dat de cashback nu betaald zal worden. Het is nu 15 januari 2019 en het zal mij benieuwen of ik er niet opnieuw achteraan moet. Tja Coolblue, mijn glimlach is verdwenen en mijn relatie tot Coolblue is danig beCooled en ik wordt er een beetje blue van.
Officiele reactie van Coolblue 16-01-2019

Beste Wilma,

Wat jammer om te lezen dat je nog steeds niet het beloofde cashback bedrag hebt ontvangen. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier erg van baalt. Natuurlijk willen we graag nog een keer controleren of je de cashback hebt ontvangen. Daarnaast is het ook belangrijk om te weten of de cashback actie van uit Coolblue of vanuit de fabrikant Motorola wordt verstrekt.

We willen graag de status voor jou controleren van de cashback actie. Daar hebben wij alleen wel jouw hulp bij nodig. Je kunt nog een keer contact met onze Klantenservice-afdeling opnemen. Dan kunnen wij met behulp van jouw contactgegevens de eerdere e-mailuitwisseling erbij pakken. We helpen je privé graag verder.

Toch hopen wij dat jouw Motorola Moto G6 in ieder geval naar wens is. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten.

Matthijn 15-01-2019

De dag van levering werd ik 30min voor het tijdslot (11-14u) gebeld door de installatieservice. Hij stond voor de deur, ik was niet thuis en of ik even een nwe afspraak wilde maken. Bij het maken van een nwe afspraak deed men blijken alsof ik niet thuis was. Correct, maar ik werd ook pas geacht een half uur later thuis te zijn. Dat was ik overigens punctueel.
Nwe afspraak gemaakt en deze installateur (inbouw vaatwasser) deed alles volgens het boekje. Visitekaartje!
Het salestraject verliep voorspoedig, de inbouw wat minder, maar ondanks deze hick-up toch een ruime voldoende dankzij ***.

Savannah 15-01-2019

Uitstekende service bij CoolBlue! Erg te spreken over de vriendelijke klantenservice! Goed geholpen met mijn probleem en achteraf nog een leuk en persoonlijk kaartje in de bus gekregen.

Jeroen 15-01-2019

Ik heb zeer goede evaringen met Coolblue.nl
Even wat punten op een rij wat ik belangerijk vindt.

• levering . supersnel en persoonlijk"
• verpaking.paket Coolblue.nl duurzaam" geen plastic.
• site. mooi duidelijke en overzichtelijk niet te druk .
• betaling. Makelijk via ideal.
• voor 23:59 besteld de volgende dag al thuis .
• gratis verzending

Liesbeth 15-01-2019

De bestelling verliep heel vlot. Snelle levering, zoals beloofd op de website. Ik bestelde op zaterdagavond en op zondagmiddag werd mijn pakje geleverd. Het artikel was ook degelijk verpakt. Een aanrader voor online bestellingen!

robert 15-01-2019

goede product beschrijving
zeer snelle levering
voldoende aanbod
vaak ook tweede keus

A. van Toorn 15-01-2019

Overzicht producten, zijn zeer snel te vinden op de website, zeer snelle bezorging, goed opgeleid
personeel, en mocht het een product niet voldoen, is het heel gemakkelijk om dit te retourneren
via de website.
Dus een zeer tevreden klant.....

JPN 15-01-2019

De printer was zeer goed verpakt, de leveringstermijn die vermeld stond, werd niet gerespecteerd. Gelukkig hadden we het artikel tijdig besteld.

Sarah 15-01-2019

Ik kies voor cool lue omdat ik er enkel nog maar goede ervaring mee had.
Zeer vriendelijke hulpverlening in de winkel.
Heel gebruiksvriendelijke website met duidelijke foto's.
Zeer snelle levering zelfs op zondag.

Fatna 15-01-2019

Mijn iPhone lader was stuk dus had ik dringend een nieuw lader nodig. Bij coolblue heb ik een lader en een adapter besteld en is de volgende dag op een zondag morgend aangekomen! Zeker een handig site als je op een zondag een bestelling wilt laten aankomen super service top!!

G.Crawford 15-01-2019

Goede snelle levering, onafhankelijke productomschrijving. Zorgvuldig en prettige website

Lucas 15-01-2019

Bijna al mijn bestellingen bij Coolblue worden dagen later pas geleverd, tijdens een garantieprocedure ben je je spullen maanden lang kwijt en bij geld terug moet je lang wachten op je geld en continu navragen waar het blijft. Je kan beter kijken naar de concurrentie... Coolblue heeft hun zaakjes duidelijk niet op orde.
Officiele reactie van Coolblue 16-01-2019

Beste Lucas,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat wij meerdere bestellingen later dan verwacht hebben bezorgd. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je de bestelling natuurlijk de volgende dag al in huis verwachten.

We doen hard ons best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Soms lukt het door onvoorziene externe factoren soms niet om de belofte na te komen. Ook wij balen hier heel erg van. Uiteindelijk zijn onze klanten namelijk de dupe, waaronder jij als klant van Coolblue. We hopen in het vervolg de bestellingen wel op tijd bezorgen. Jouw feedback nemen wij absoluut mee ter verbetering van onze service.

We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om het tegendeel te bewijzen en jou de volledige Coolblue-ervaring te geven. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten door weer contact met ons op te nemen. Onze Klantenservice-afdeling is elke dag via verschillende kanalen tot 23.59 uur bereikbaar.

Ingrid 15-01-2019

Supersnelle service van Coolblue .
Ook als je vragen hebt via whatsapp wordt je snel en heel vriendelijk geholpen .
Niets anders dan lof Coolblue ga zo door

Ina Middelkamp 15-01-2019

Via onze kinderen.
Het totaalplaatje is voor zover wij wat besteld hebben perfect.

Marjon 14-01-2019

Goede service en snel geleverd. Apparaat werkt prima en is goed aangesloten.

Wasbol 14-01-2019

De website is overzichtelijk en makkelijk in het gebruik.
De bestelling en bezorging wordt goed gecommuniceerd.
Wasmachine en droger besteld.
Droger niet geheel naar verwachting.
Na drie dagen zonder probleem omgeruild.
Hulde voor de bezorgers.

harrie 14-01-2019

de motivatie is dat er een goede website is de snelle levering en het betaal gemak coolblue is aan te bevelen

B.Prinsen 14-01-2019

Ik krijg altijd een goede voorlichting over hetgeen ik aan wil schaffen, zelfs als ze denken dat ik aankoop misschien beter elders kan doen.
Ik had vragen vanuit het buitenland, maar uiteindelijk kon coolblue.nl mij toch leveren wat ik wilde.
Alles wordt ookaltijd snel geleverd.