Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

N Neeven 31-12-2018

Super beleving, net dat beetje extra aandacht voor de consument! Snelle levering, prima prijzen en een uitstekende service!

wersitime 31-12-2018

Na een aantal slechte ervaringen elders, o.a. Mediamarkt, waren wij blij verrast met de bestelprocedure en de aflevering bij Coolblue. Wat een verademing, en geen PostNL waar het bijna altijd fout gaat maar een bodedienst (Dynalogic) met een Track&Trace die erg nauwkeurig werkt. Je ziet waar de bode zich bevindt en hij was er op de minuut nauwkeurig en nog vriendelijk ook. Niet dagen wachten zoals bij PostNL en dan toch niet komen ondanks dat Track&Trace dit wel aan gaf, meerdere keren meegemaakt. Vraag van mij via email werd netjes en snel beantwoord. Ook al was het product in dit geval een stuk duurder, wij kopen voortaan bij Coolblue. Service mag best wat kosten.

Patrick Jacobs 31-12-2018

Op coolblue kan je echt alles vinden aan de scherpste prijzen.
Is steeds zeer goed verpakt, zeer snelle levering!

Monique Fosbrook 31-12-2018

Op vrijdagavond ging onze wasmachine kapot, savonds een nieuwe besteld bij CoolBlue . Volgende dag om 9 uur werd de nieuwe wasmachine al geleverd, en aangesloten door 2 hele vrolijke en vriendelijke chauffeurs. Oude werd meegenomen, binnen 10 minuten was alles geregeld. Ik werd ook nog van te voren gebeld dat ze er bijna waren.
Super goed en snel alles! Volgende keer als we wat nodig hebben bestellen we zeker weer bij CoolBlue!!

Willem de Zwart 31-12-2018

Zeer vriendelijk personeel keurige bezorging.
Prijs / kwaliteit is ook goed.

Rafal 31-12-2018

Really happy with Coolblue. Webshop easyto use and intuitive. Payment process went without any problems , well informed about my order and delivery times and the guys delivering the equipment were really nice!

Really positive and can recommend to use their webshop and services.

Peter van Tienen 30-12-2018

Er was een overzichtelijke website zodat ik snel kon vinden wat ik nodig had. Ook de belofte om de volgende dag te leveren werd prima nagekomen. Product was zeer naar het zin.

Familie de Graaf 30-12-2018

Erg fijne en duidelijke site. De levering was erg snel én met vriendelijk/vrolijk personeel. En dat om 8 uur smorgens! Petje af :D

Jeannette 30-12-2018

Overzichtelijke webshop,vandaag besteld,morgen in huis.
Had een wasmachine besteld,werd door 2 vriendelijke bezorgers netjes geplaatst en aangesloten,ze wilden zelfs de wasdroger er weer voor me opzetten.Korte uitleg bij het wasmachine en er wordt gelijk een wasprogramma ingesteld,zodat er gezien wordt dat apparaat werkt.Oude machine werd gelijk meegenomen,en ook het verpakkingsmateriaal nemen ze mee.
Zeer tevreden.

R de Koeyer 30-12-2018

We hebben een extra vriezer nodig, dus hebben we deze bij Coolblue besteld. De vriezer is netjes uitgepakt bezorgd, ik hoefde de verpakking niet zelf af te voeren. De bezorgers hebben de vriezer netjes naar de eerste verdieping gebracht en aangesloten. Ik vind de service van Coolblue heel goed en zal in de toekomst daar meer gaan bestellen

April 30-12-2018

De levering was erg snel. Had het op dinsdag om 20:00 besteld en de volgende dag om 12:00 al in huis! Product was een tweedekansje en dit beviel top. Niks aan te zien! Super service en producten. Heb al eens eerder besteld en toen dezelfde positieve ervaring gehad.

BissQui 30-12-2018

Donderdagochtend besteld. S'nachts melding moment aflevering. Vrijdag ochtend geleverd. Belletje een kwartier voor aankomst.
Oude machines meegenomen. Gelijk info, tips&trucs. Geen beschadigingen(muren, trap etc.)
Petje af, hoor. Prettig zaken doen.

Brenda 30-12-2018

Top service van coolblue. Ze appen of mailen in welk uur ze komen.. bellen nog half uur van te voren op.. nemen je oude apparaat mee en ze sluiten je nieuw apparaat aan helemaal top!

Vandenbogaerde Johan 30-12-2018

Snelle en correcte levering door vriendelijk personeel met professionele uitleg!

Gaby de jonghe 30-12-2018

Ik heb mijn aankopen gedaan en doe het steeds meer in de winkel in lokristi 'omdat je er persoonlijke en vriendelijke uitleg krijgt over het produkt dat je wil kopen 'en de verkoper ...... was zeer behulpzaam en liet mij direkt kijken wat hij binnen had '' het was niet binnen in de winkel maar heeft hij het voor mij allemaal goed geregeld zodat ze het de dag nadien zoals afgesproken hebben geleverd 'bij mij thuis '

jhm 30-12-2018

Alles is altijd prima geregeld en er is zo nodig persoonlijke aandacht en belangstelling voor je vraag. Bestelling tot dusver keurig zoals beloofd. Al met al uitstekende ervaringen bij diverse aanschaffingen. Betrouwbaar en zeer aan te bevelen!

Keesvb 30-12-2018

De leverantie werd keurig gemeld via mail, sms en een telefoontje.
Netjes op de aangekondigde tijd, hoef je niet constant aanwezig te zijn.
Hele keurige heren kwamen afleveren en plaatsen.
Coolbleu de beste wensen en tot de volgende bestelling.

Ledegen tom 30-12-2018

Volgende dag geleverd. Om 23 u besteld en volgende dag om 10 uur geleverd.
Fantastisch gewoon.
Goede prijzen en groot assortiment.
Makkelijk telefonisch bereikbaar.
Mega goede website.

Marten 30-12-2018

Fijne winkel ,netjes en vakkundig en verzorgd personeel, visitekaartje voor Groningen

Ronald 30-12-2018

Duidelijke site. Veel info over de producten. Makkelijk bestellen en binnen 24 werd Er bezorgd!

frans 30-12-2018

Na mijn bestelling van Samsung galaxy watch was ik verbaast van de snelle levering alles werkt perfect en men hoeft niet veel uitleg erbij voor diepere uitleg kan je altijd de uitgebreide handleiding binnen halen.
Ik raad dit product aan het is een top product.

Marco 30-12-2018

Prima webshop. Meestal erg goedkoop en snelle leveringen. Ook bij garantiezaken prima afwikkeling. Wij bestellen er vaak en hebben nooit problemen gehad.

Robin 30-12-2018

Voor de eerste keer bij coolblue bestel, had altijd mijn bijbedenkingen om hier te bestellen omdat het verweg is maar mijn keuze was uitijndelijk toch bestellen en man, maar goe! ook echt een top servies en een top levering met respect geleverd geen schaden en goed verpakt. Jullie hebben een blije klant bij! :)

Esther 30-12-2018

Coolblue maakt 'alles voor een glimlach' helemaal waar. Ze leveren goede producten, helpen als er iets niet klopt, maken het online shoppen heel persoonlijk. Toen ik zie was en een bepaald product zocht, stuurden ze zelfs een beterschapskaartje.
Coolblue maakt online shoppen een feest, kan niets anders zeggen. Ga zo door Coolblue!!

Blije klant 30-12-2018

Wauw wat een snelle levering én zelfs op zondag zonder dat je daar extra voor moet betalen , top!

K.L. Waardenburg 29-12-2018

Zeer correct, zowel de mailtjes en telefoon over de bezorgtijd en..... de aardige mannen, die de machine op de tweede etage geplaatst hebben.

Marleen Kins 29-12-2018

top !! bestelling vlot verlopen
verzending vlot zoals vermeld.
betaling heel gemakkelijk.

Gerardus 29-12-2018

Uitmuntend van bestelling tot levering. Alles tot in de perfectie georganiseerd en zelfs de bezorgers liepen vooruit op de planning.

Corine 29-12-2018

Ik koop het liefst bij Coolblue omdat er een garantie van minimaal 2 jaar zit op alle producten. Dat is lang niet overal zo. Verder vind ik dat Coolblue de beste service biedt. Ze zijn snel/makkelijk bereikbaar en vinden altijd een fijne oplossing mocht iets het niet goed doen of niet goed werken. Daarbij heb je het bestelde de volgende dag al in huis. De prijzen zijn ook heel goed.

Nicky 29-12-2018

Ik heb een chromebook ,Acer 15, inch bij Jullie besteld ,en ik ben suppertevreden over mijn aankoop , juiste product, correcte info en snelle levering . Bedankt.

Yvette 29-12-2018

Eerlijke overzichtelijke webshop met goede prijs/kwaliteitverhouding en service!!!! Je wordt van iedere stap in het proces op de hoogte gehouden. Bezorgers zijn vakkundige jongens!!!

jofi1945 29-12-2018

De webshop van COOLBLUE is de beste en snelste die er is want beter kan het echt niet meer en de levering is zeer goed verpakt. .DUS DIT IS DE PERFECTE WEBSHOP.

Ronald 29-12-2018

Altijd een goede leverancier van je producten. Goede prijs en kwaliteit en de aanbevelingen zijn altijd goed. Ondanks de kerstdrukte toch op tijd en snel geleverd.

Nico P 29-12-2018

Eerlijk, snel en betrouwbaar. Hier kun je echt betrouwbaar bestellen, zonder angst dat je opgelicht wordt.

Esther 29-12-2018

Werd de volgende dag geleverd en dat was op zondag. Alleen jammer dat de TNT Post de tijd steeds vooruit schoof om te leveren, waardoor het pas om 21.00 uur bezorgd werd

Verschoor 29-12-2018

Prima service. Duidelijke site en snelle levering. Bezorgers altijd netjes en vriendelijk

P.G. van Dam 29-12-2018

Coolblue is er voor jou. Het is een uitgebreide winkel met goede diensten. Dit heb ik gebaseerd op een tiental aankopen in de afgelopen 4 jaren.

veerle 29-12-2018

Binnen 12 uur was mijn bestelling binnen.
Het tijdvak waarin het binnenkwam was zeer nauwkeurig.

Peelman. J. 29-12-2018

Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke levering. Ook over de info die me werd toegezonden i.v.m. het juiste uur van de levering. Product voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Vogt 29-12-2018

Prijs kwaliteit zijn top, de snelheid van levering vind ik prachtig, afspraken worden nagekomen ,

Manuel 28-12-2018

Webshop werkt perfect. Heel snel gevonden wat ik zocht. Filters werken goed. Betaal mogelijkheden zeer uitgebreid. Levering perfect op tijd en snel.

Annetta 28-12-2018

wij zijn telkens zeer tevreden bij iedere bestelling die wij al gedaan hebben en nog zullen doen

Emmy 28-12-2018

Goed, deskundig advies en service, ook achteraf, vind ik erg belangrijk, vooral voor aankoop via websites. Bij Coolblue is dat goed georganiseerd en de wachttijd aan de telefoon is kort. Een unicum !

van Wieringen 28-12-2018

Goede voorlichting op de website, snelle levering voor 23.59 besteld volgende dag geleverd geldt ook in de drukke kersttijd, de levering is compleet.

marcel verhoeven 28-12-2018

heel gebruiksvriendelijke site, en snelle levering ( 11 uur na bestelling was mijn tv geleverd ! )

David 28-12-2018

Duidelijke website en zeer snelle levering. Coolblue is al dan niet de beste onlinewinkel.

Lion 28-12-2018

Coolblue is echt het beste onlinebedrijf. Ze hebben hun zaakjes goed voor elkaar. De communicatie is uitstekend en gaat via e-mail.

Sjef. 28-12-2018

Correct nagekomen afspraken
Zeer vriendelijke en correcte bezorger. Levering op tijd zoals afspraak. Nette aflevering.

Peter 28-12-2018

Coolblue.nl maakt alle verwachtingen waar!
Zowel het bestellen als de bezorging verliepen geheel naar wens.
Al met al dus niets op aan te merken en het is gewoon een betrouwbare en professionele online winkel om in te bestellen!

Edwin 28-12-2018

Duidelijke shop. enorm aanbod, veel informatie en makkelijk bestellen en bezorging ook heel snel.