Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Prima service 12-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

de aankoop van mijn koffiezet apparaat is op een hele fijne manier tot stand gekomen , de
voordelen van het apparaat duidelijk vermeld , en ook de bezwaren kwamen voorbij, maar in elk
geval een prima beeld van mijn aankoop , ook de werking duidelijk vermeld, zodat ik nu prima
koffie tot mijn beschikking heb, ook had ik binnen 1 dag het apparaat bij mij thuis, klasse

K. Vaags 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Zeer tevreden

Vandaag besteld, morgen in huis! Ideaal als je iets snel wilt hebben! Kortom, fijne service, zeer tevreden!

Lynn 12-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is zeer correct in zijn aanbiedingen. Vaak bieden ze dezelfde prijs aan als in andere gelijkaardige winkels. Hun productspecificaties zijn uitgebreid beschreven zodat je goed weet waar je aan toe bent. De bestelling verloopt altijd vlot en de volgende dag worden de producten meestal geleverd. Bij levering was de leverancier heel vriendelijk en deed hij een grondige en duidelijke uitleg over eventuele schade aan het product, het eventueel retouren e.d. Voor mij was het perfect!

Yvonne 12-07-2018 Via de website gekocht

De website is goed overzichtelijk. Prijs kwaliteit is ook prima. Het is ooit niet te geloven....voor 23 uur besteld en dan inderdaad de volgende dag in huis, gewoon super. Ik zou coolblue dan ook zeker aanbevelen.

Gerard 12-07-2018 Via de website gekocht

Op tijd bezorgt en keurig verpakt.

Goed en overzichtelijk, voor een goede prijs. De filtermogelijkheden helpen enorm om de keuze mede te bepalen. Zal ook zeker deze webwinkel aanbevelen

Jaap 11-07-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Op zaterdagavond een Philips TV besteld, en deze werd al op zondag ochtend geleverd. Meermaals voor levering geïnformeerd over het levertijdstip, via mail/sms en telefonisch.
Keurig naar de woonkamer boven gedragen, en de TV bevalt prima.

Luck 11-07-2018 Via de website gekocht

Hele slechte ervaring

Ik heb bij Coolblue een HP laptop besteld om op te halen in de winkel, omdat ik niet de hele dag thuisben voor de postbode. Helaas moest ik het product terugbrengen, omdat het scherm het niet deed. Er wordt een nieuwe besteld, maar ook die heeft een fabricagefout en moet teruggestuurd worden. Ondertussen is mijn vertrouwen in Coolblue wel enorm gedaald. 3e keer gaat het helaas weer mis en blijkt er iets met de levering in de winkel fout te zijn gegaan. Dus na 3 keer heen en weer te hebben gereden, ruim 4 uur parkeerkosten en ruim 30 km verder heb ik nog steeds geen laptop en ik heb geen enkele garantie dat ik de laptop morgen wel in goede staat ga krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 12-07-2018

Beste Luck,
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo verloopt met de bestelling van jouw laptop. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Wij willen ook heel graag dit voor je oplossen. Daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
We gaan direct voor je aan de slag om de glimlach terug te krijgen.

gerrit 11-07-2018 Via de website gekocht

Unieke en aardige service

Coolblue heeft duidelijke overzichten en adviezen. Is lang niet altijd de goedkoopste, dat is jammer. Soms kies ik toch voor Coolblue vanwege de betrouwbaarheid en service.
Grappige verpakkingen maken het nog leuker.

Milou 11-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Fijne overzichtelijke website, met goede informatie en ruime keuze. Bezorging zoals beloofd, met vriendelijke, behulpzame en meedenkende bezorgers!

Een tevreden klant 11-07-2018 Via de website gekocht

Aankoop bij Coolblue

Ik ben zeer tevreden! Duidelijke info product, goede prijs/ kwaliteitverhouding, zeer snelle levering en topservice van begin tot einde!

Paul 11-07-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Makkelijk zoeken zeker nu alle afzonderlijke webshops verdwijnen.
compleet aanbod,
super helpdesk.
En nee, ik heb geen aandelen.

Arie 11-07-2018 Via de website gekocht

Keurige service!

Snelle levering van onze fietsendrager: ‘s middags besteld en de andere dag geleverd. In eerste instantie ging er even iets mis. Ik had een tijd afgesproken voor de levering en voor deze service extra betaald. Echter kwam de bestelling veel later. Toen ik hierover belde, hoefde ik niet eens te vragen of ik mijn extra betaalde geld terug kon krijgen. De telefoniste zei direct dat ik recht had op creditering van dit bedrag. Keurig! We gebruiken nu met veel plezier onze fietsendrager. In de toekomst zullen wij zeker vaker iets bestellen bij Coolblue!

Wouter 11-07-2018 Via de website gekocht

Winkel: 10/10 - vriendelijkheid 10/10 - Retour.. ai....?/10

Ik weet nog niet hoe het zal aflopen en ik beloof dat ik een waarheidsgetrouw vervolg zal schrijven :-) , maar ik hou mijn hart vast.

Het is ongeveer een maand geleden dat ik mijn iPad pro "retourneerde." Het is een duur hebbedingetje (waar ik toch ook écht op werk) en er zijn ergere dingen in de wereld (zit maar eens in een grot vast of verlies de halve finale van het voetbal... en dan nog niet eens tegen Nederland)

Ik kocht een iPad bij Coolblue, een webwinkel die ik voorheen niet kende. In mijn kantoor passeerden er meer en meer "blauwe dozen" die het jongere volkje hier liet afleveren. Uitstekend georganiseerd, zo hoorde ik. En dat bleek ook zo. We namen een account met het kantoor en deden wat aankopen, zoals deze iPad.

Eerst lieten we Coolblue gewoonweg gerust. We hebben heus wel andere IT staan, dus het kwam niet op een dag. Bovendien, bleek er nog een functie "find my iPhone" aan te staan (wat we dachten van niet, maar bon...).

Maar met de vakantieperiode voor de boeg zal iedere professional (= workaholic) wel begrijpen dat een discreet mailtje kunnen checken/tikken toch wel érg handig is... (if you get what I mean).

We drongen wat meer aan en kregen het antwoord dat het toestel "bij de fabrikant" was. Wanneer het klaar zou kunnen zijn, vernamen we niet (en we hebben het X keer gevraagd, tot we zelf vonden dat we aan het zagen waren). Navraag bij Apple op basis van het serienummer van de iPad leverde op dat ze ons toestel daar niet kenden.

Nu, de klantendienst van Coolblue is écht wel SUPER responsief. Alleen... hebben we ons toestel nog niet en - vooral - weten we niet wanneer het er zal zijn - zelfs niet bij benadering.

Ik vrees dus met vakantie te moeten vertrekken met … een laptop, waardoor het voor iedereen duidelijk zal zijn dat ik niet écht met vakantie ben (of toch niet voltijds). Leg dat maar eens uit, thuis...

Alle gekheid op een stokje, maar wat ben ik blij dat ik onze 10 nieuwe laptops voor ons kantoor niet bij Coolblue heb gekocht (geen smoes; factuur kan getoond worden). Kortom, voor zakelijke aankopen, zal het nog een eindje duren vooraleer ik een aankoop bij Coolblue overweeg.

Tenzij ik straks een oplossing heb, natuurlijk.

ps: (tav Coolblue) vrijdag de 27ste (juli uiteraard) is mijn laatste werkdag.

Gewoon doen 11-07-2018 Via de website gekocht

snel geleverd en opgewekt afgeleverd

het product is is snel leverbaar geweest en door een opgewekte bezorger afgeleverd. de afzuigkap van Bosch hangt en werkt perfect en geluidsarm

Jan 11-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Duidelijke shop met goede prijs/kwaliteit verhouding. Super snelle service. De volgende dag geleverd.

Eric 11-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering, vriendelijke service

De laatste tijd hebben wij diverse bestellingen gedaan bij Coolblue.nl. De site werkt prettig, je komt eenvoudig bij de producten waar je naar op zoek bent, duidelijke uitleg met YouTube filmpjes over technische zaken die (voor mij) onbekend waren, goede keuzehulp "coolblue's keuze" en uiteindelijk soepel bestellen en betalen zonder haperingen die bij andere sites wel eens optreden. Producten zijn telkens netjes meteen de volgende dag afgeleverd door eigen bezorgservice waarbij vooraf een tijdvak van één uur is afgesproken. Vervolgens nog een half uur voor levering een SMS dat ze er bijna zijn. Helemaal super. Vriendelijke bezorgers. Daarnaast gewoon een goede prijs, dus de volgende keer bestel ik weer snel op coolblue.nl!

Micha 11-07-2018 Via de website gekocht

Niks dan lof!

We kochten hier een wasmachine van Miele. Zelfs tijdens de solden was het het bij coolblue 100 euro goedkoper dan alle andere electrozaken. Zeer snelle en toffe levering. Die gasten hebben me zelfs geholpen met een kleine herstelling aan een droogkast (pootje onbrak) die helemaal niet van bij coolblue komt. Hier bestel ik zeker nog eens!

Hawi 11-07-2018 Via de website gekocht

Slechte Communicatie op de Website Prijslokker???

Vanmorgen zag ik op de Website van Coolblue een aanbieding van een Bosch koelkast/vriezer Type KGE366L4Q voor de prijs van € 499,- Dus dacht ik interessant en wou deze kopen Geplaatst in het mandje en wou afrekenen, toen bleek deze ineens € 699,- te kosten Gebeld met de klanten dienst en gevraagd hoe dat zit met die prijs Ze konden hem niet meer leveren voor de € 499 Terwijl hij nog steeds op hun Website stond. Dus niet besteld. Geheel een slecht verhaal dat zeker niet de hoofdprijs behoeft. Bij zulke acties zal ik zeker NIET bij Coolblue meer kopen.

Steven 10-07-2018 Via de website gekocht

Altijd weer een klantgerichte oplossing

Je weet pas echt wat je aan een leverancier hebt als het mis gaat. Ik koop vaak bij Coolblue en het gaat eigenlijk altijd goed. Maar als toch een keer mis gaat wordt het snel en goed opgelost. Ik kocht een TV en bijbehorende beugel. De tv kwam, maar de beugel had de chauffeur niet gezien. Hij stond wel op zijn lijst. Na telefonisch overleg met Coolblue, nog een beugel besteld, die nog de zelfde avond werd geleverd. Het geld van de eerste kreeg ik snel terug. Na 2 weken kwam de eerste beugel alsnog. Die heb ik terug gestuurd. Fijn en snel opgelost!

Roman 10-07-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden niet nageleefd

Cijfer: 0

Deze webwinkel leeft de afspraken niet na, alsook de koerier partner van deze webwinkel.

Er werd een bestelling geplaatst 01/07. Volgens coolblue is het product vertrokken voor levering. 5 dagen later is het nog altijd niet geleverd en niemand weet waar het product zich bevindt. Terwijl ze overal beloven het product volgende werkdag af te leveren.

Webwinkel kan u enkel helpen door een refund te doen. Helaas.

'pakje-opzoek-procedure' kan een paar dagen in beslag nemen, als gevolg dat de levertermijn van een product dat op stock is, hierdoor weken lang kan duren.

Er zijn natuurlijk honderden andere klanten die dit probleem niet zullen hebben, maar als het toch gebeurt, scoort Coolbleu in mijn ogen 0/10.

Linda 10-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Op zaterdag een tablet besteld, die zondags al gratis werd bezorgd op de aangegeven tijd. Alles prima gegaan, heel blij met de service. Enige min puntje er was geen afterpay mogelijk.

Tiny 10-07-2018 Via de website gekocht

Super service net dat ietsje meer

Zeer tevreden over mijn aankoop en extra uitleg die ik kreeg voor de installatie. Dit heeft me waarschijnlijk een pak frustratie gespaard.

Yvette 10-07-2018 Via de website gekocht

alles wat beloofd werd klopte

Verschillende sites bekeken. Bij cool blue kon ik een aantal wasmachines van hetzelfde merk onderling met elkaar vergelijken. Heel handig. De prijs was bijzonder aantrekkelijk in vergelijk tot andere sites zoals bol.com en mediamarkt. Geen bezorgkosten en tot op de minuut nauwkeurig werden we ge informeerd wanneer de wasmachine gebracht werd. Zelfs op zondag. In ons geval even een hele handige optie. idd hele aardige bezorgers met kennis van zaken. Gingen pas weg toen de machine proefdraaide. Kortom wij hebben voor het eerst iets gekocht bij CoolBlue en we zijn meer dan tevreden.

J.Roose 10-07-2018 Via de website gekocht

assortiment ,betrouwbaar en snelle levering

Uitstekende service en duidelijke overzicht van het assortiment met uitstekende voorwaarden.over de producten en retourmogelijkheid indien nodig.

Bert Mulder 10-07-2018 Via de website gekocht

vriendelijk en behulpzaam

Bestelling en levering van de wasmachine verliep zonder problemen.
Levering was op tijd en de plaatsing ervan erg goed [moest naar zolder]. Afstelling en uitleg gekregen over het produkt. Perfect geregeld allemaal.

Gert 10-07-2018 Via de website gekocht

Complete service

Toestel werd keurig op tijd geleverd, daarna kwam er direkt een mailtje waarmee ik de cash back kon aanvragen. Geld van de cash back stond binnen twee dagen op mijn rekening.
Daarnaast kreeg ik nog een mail hoe ik de screenprotector moest aanbrengen.

rien maas 10-07-2018 Via de website gekocht

Aangenaam verrast

Laptop besteld en op de dag van de bestelling kreeg ik een email met tekst en video's met daarin allerlei nuttige en leuke tips hoe met je nieuwe laptop om te gaan. In een woord: geweldig

Kas 10-07-2018 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Snelle levering en overzichtelijke webshop met duidelijke plus en minpunten en daarnaast nog klantenreviews.

Cyriel 10-07-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

leuke shop, veel medewerkers, 10 minuutjes moeten wachten, ik heb voor deze shop gekozen omdat die het dichtstbij is voor mij.

Marianne 10-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Wat ze beloven doen ze. Bezorging op zondag ik dacht ja ja zal wel. Komt er een mailtje over stagnatie in de logistiek. Fout gedacht een top service.

Ineke Kampen 10-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig goede service

Het is een duidelijke en overzichtelijke site .
Product staat goed omschreven .
Bezorging snel en netjes .

Bert 10-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geholpen

's avonds besteld en de volgende morgen opgehaald in de winkel. Even wachten omdat het druk was, maar daarna snel en vakkundig geholpen. Simpel, snel en duidelijk.

Iris 10-07-2018 Via de website gekocht

Prima

Ruime keuze in producten. Veel informatie te vinden op de website. Makkelijk om een vergelijking te maken tussen producten. Super snelle levering, zelfs op zondag.

Peter 10-07-2018 Via de website gekocht

Perfect

betrouwbaar en goedkoop. product. goedkoop en goed. levering: sneller dan snel.
kortom aanbevolen aan iedere (eerste) klant

De Haros 10-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Via de Coolblue-webshop een grasmaaier besteld. Deze bleek defect. Omruilen voor een ander merk bleek geen probleem en verliep soepel en snel, mede dankzij de vriendelijke en servicegerichte medewerkers.

Ronald Schilperoort 10-07-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke service

Van bestellen tot bezorgen staat bij Coolblue in het teken van de klant. Op tijd, vriendelijke bezorgers, afspraak is afspraak, goeie informatievoorziening door sms en kwartier voor tijd bellen.. Kunnen veel leveranciers een voorbeeld aan nemen.

Buring 09-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Wat een geweldig team met mensen werkt er bij Coolblue. Zowel in de winkel als telefonisch, super geholpen. Wij zijn fan van Coolblue

Wouter 09-07-2018 Via de website gekocht

Klant = King

Ik ga niet zeggen dat Coolblue de aller aller aller goedkoopste is ofzo! Maar als ik snel iets nodig heb dan doe ik het altijd via coolblue want dan bestel je het voor twaalf uur smacht en de volgende dag heb je het, ze geven ook altijd goede bij de product en de prijs is ook altijd goed. Bij Coolblue weet je dat het altijd goed zit en snel thuis is!

Walter 09-07-2018 Via de website gekocht

Goed bezorgingssysteem.Duidelijk hoe laat de gelevering is.

Groot aanbod artikelen, die de volgende dag geleverd kunnen worden.
Goed aan te passen leveringsdag.
Vriendelijke service.
Levering binnen een afgesproken tijdvak!

Harry 09-07-2018 Via de website gekocht

Bezorging is perfect en optijd

Vriendelijk personeel ze doen echt alles om je goed te helpen en een juiste keuze te maken en de bezorging is goed.

Jos 09-07-2018 Via de website gekocht

Cool blue geeft een geweldige service

Eventuele problemen worden meteen opgelost en alles in een zeer korte tijd.
Doet alles wat het beloofd.

Eddie1969 09-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, goedkoop en veel aanbod

Al veel besteld, soms niet de goedkoopste maar wel de beste service, en volgende dag geleverd. Veel internet bedrijven maken reclame voor levering binnen 24 uur maar soms duurt het een week. En je kan dan niet meer terug. Bij coolblue altijd op tijd. Bestel 40 tot 60 pakketen per jaar de afgelopen 10 jaar. Dus veel ervaring.

David 09-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Wisten niet of het slim was om niet lokaal te kopen, door service en installatie.
Zorgen voor niets, goed snel en vriendelijk neergezet en uitgelegd, en de ballon voor de kids niet vergeten !

Menno de boer 09-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Coolblue is een prima webwinkel die het zeer nauw neemt,hun klanten tevreden te stellen.
De service is top en je wordt er vriendelijk te woord gestaan.
Ook zijn er veel producten,die scherp geprijst zijn.

Snelle levering 08-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede communicatie over de voortgang van de levering.

Tevreden over het product. reviews geven een realistisch beeld weer

jHendriks 08-07-2018 Via de website gekocht

Beste webshop die ik ken

Coolblue is een hele fijne webshop Ik kan alleen over de webshop oordelen want ik ben nog nooit bij een winkel van Coolblue geweest. de snelle levering vindt ik echt ideaal en als ik niet precies weet wat ik nodig heb of welke soort van een bepaald artikel ik moet kiezen dan hoef ik maar te bellen en ik wordt geholpen Ik heb ik bij Coolblue nog nooit hoeven retourneren dus ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn.

Francisca 08-07-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Geweldige service en ze doen wat ze beloven. Prima klantenservice met vriendelijke medewerkers. Gewoon prima.

Dhr van den Graven 08-07-2018 Via de website gekocht

In 1 woord : perfect

Snel en duidelijke afspraken. Perfecte aflevering zonder schade en uitstekende uitleg.
Zal zeker te weten in de toekomst verdere aankopen bij coolblue gaan doen.

mabori 08-07-2018 Via de website gekocht

Altijd duidelijke bezorgtijden

Al vaker besteld bij Coolblue, en de bezorging is altijd top! Het tijdvak waarin de bezorging plaatsvindt is te kiezen en dan nooit heel ruim, zodat je niet tevergeefts de halve dag thuis moet blijven.

Jeroen 08-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en supersnel geleverd!!

Altijd goede service en snelle levering, nu melkopschuimer gekocht, volgende dag binnen en volgens internet voor de beste prijs!