Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meike 23-02-2022

Duidelijke website, producten zijn scherp geprijsd en ook zeer snel geleverd. Zeer tevreden, ik kan geen verbeterpunten bedenken dus een 10!

Patricia 23-02-2022

Normaal zou ik hier een ‘10’ geven gezien ik - tot mijn grote tevredenheid - al jarenlang klant ben en tal van grote/dure en kleine zaken aankocht. Ze zijn soms wat duurder, maar daartegenover staat hun uitstekende service(afhandeling aankoop, levering, installatie, garantie). Maar met de coronapandemie is hun service toch beduidend minder geworden: zo had ik eerst de ervaring dat ik samen met mijn dochter en voor haar een wasmachine wilde kopen. Gezien zij niet wist waarop te letten was ik erbij. Maar toen bleek dat we niet samen bij 1 adviseur mochten. M.a.w. Zinloze tocht naar de winkel en ik heb dan maar online gekozen voor haar en haar vriend. Het meest ergerlijke vind ik echter dat nu al meer dan een jaar de inbouwservice niet of (sinds recent uiterst beperkt) werkt. Ik wil al meer dan een jaar een grote inbouwkoelkast kopen ter vervanging van de oude niet meer energiezuinige. Keuze genoeg, maar zonder die service heb ik tot op heden de aankoop afgeblazen. Om de zoveel maanden neem ik contact op om te vragen wanneer bijv. een koelkast terug kan ingebouwd worden. Telkens een verschillend antwoord: Corona, onvoldoende mensen voor die service en gisteren eigenlijk geen, behalve dat ik “de eerste” zou zijn met die vraag. Telkens heel vriendelijk hoor en duidelijk getraind om begripvol te antwoorden. Maar er verandert niets. En dus heb ik beslist om deze aankoop nu bij Krefel te doen gezien hun inbouwservice wél werkt, meer nog ze kunnen zelfs komen om de juiste maten op te nemen mocht dat nodig zijn. Los van het feit dat hier al ‘x’ bedrijven thuis langs gekomen zijn voor werken, offerte, energie-audit is het voor mij - door te merken dat andere winkels deze service wél kunnen bieden - onbegrijpelijk dat Coolblue dat blijkbaar niet kan…Ok dat men veiligheidsmaatregelen vraagt als masker, afstandsregels respecteren, niet meer dan 1-2 personen in huis, desnoods alle ramen open(vraagt men bij de energie-audit). Dat alles vind ik acceptabel, maar na ruim een jaar nog geen inbouwservice en onduidelijkheid over wanneer dit nu wel weer operationeel zal zijn valt mij dik tegen van Coolblue!! Ik blijf op zich tevreden over hun producten, vandaar de 8

Jesus 23-02-2022

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Brede waaier van producten. Goede service bij eventuele reparaties.

Leen 23-02-2022

Zeer duidelijke website met eenvoudige zoekfunctie. Overzchtelijk. Alles wordt begrijpelijk uitgelegd. Snelle en gratis levering., zelfs op zondag!
Correcte prijs.

Didier 22-02-2022

Overzichtelijke site.
Vriendelijkheid en voorzichtigheid van de chauffeur!!!

Jano 22-02-2022

De shop is ok, aanbod van materialen ook. Weliswaar niet blij met de levertermijn. 'Voor 23.59 besteld, morgen aan huis geleverd' was de boodschap bij het artikel, maar het is nog steeds niet geleverd (4 dagen later).

Sam 22-02-2022

Zeer eenvoudig te bestellen en zoeken. de klantenservice is ook prima. Ze antwoorden zeer snel en vinden altijd een goede oplossing.

Patricia 21-02-2022

De keuze is groot en de service loopt heel vlot.Ik heb op vrijdag de bestelling geplaatst en zaterdag reeds geleverd

Mattie 20-02-2022

Alvast super tevreden over de levering. 's avond pas on 22u besteld de dag erop om 10u waren de oortjes al bij ons thuis geleverd!

Nancy 20-02-2022

Levering is zoveel mogelijk ecologisch
Duidelijke informatie betreffende het product met extra tools voor verdere informatie (video, teksten, links enzoverder)
Aanbod tot tweede generatie product indien voorraadig

Wim 19-02-2022

Twijfelt men bij Coolblue aan hun capaciteiten dat ze me steeds opnieuw vragen of ik blij met HUN ben, wel ja ik ben het nog steeds

Connie ergeerts 19-02-2022

Super vriendelijk ontvangen. Mijn gsm volledig overgeplaatst naar nieuw toestel . Super vriendelijk en heel professioneel geholpen.

Jochem 18-02-2022

Altijd goede service bij coolblue ze geven goede raad en leveren netjes op tijd en als er eens iets kapot is worden er ook geen problemen gemaakt het word gewoon netjes opgelost, daarom koop ik het liefst bij coolblue.

Ivan 17-02-2022

In de winkel van Coolblue in Kuurne, ben ik vriendelijk onthaald geweest toen ik binnen ging.
En met mijn ordernummer in de hand, was ik snel en vriendelijk bediend door Flore.
Die zelfs mijn aangekochte goederen in bewaring hield, zodat ik nog even de winkel kon verkennen.

Julie Drgn 17-02-2022

Ongelooflijk snelle levering, zelfs op zondag. Beste prijs die ik online gevonden heb!

Laurens 17-02-2022

Duidelijk en georganiseerd. Coolblue doet wat ze moet doen. -2 puntjes omdat ze sinds een tijd ook gebruik maken van BPost (waarvan ik geen fan ben), helaas komt dat met het uitbreiden en groeien van het bedrijf. Daarnaast is er voor sommige producten niet altijd een supergrote keuze waardoor je keuzes moet maken, maar Coolblue hangt natuurlijk ook af van wat de fabriekant maakt en uitbrengt. Voor de rest een degelijke klantenservice via Facebook.

Will H 17-02-2022

Telkens goed bij Coolblue. Altijd snel en goede levering. De aanraders/keuze van Cool blue die ze aangeven zijn ook echt goede tips Ps: De Walt werfradio is superding gewoon!

Hannelore 17-02-2022

Bureau werkte niet. Eerste keer bellen met coolblue geholpen door filmpje richting gezet. Helaas werkte dat niet. Tweede keer bellen met coolblue op een gegeven moment na mijn verhaal gedaan te hebben bijna half uur in wacht gezet geweest tot ik maar heb opgegeven… een van volgende dagen nog maar eens proberen…

Regine Bovens 16-02-2022

‘s Avonds om 22u. besteld, de volgende dag al in huis! Perfecte, snelle en vriendelijke service!

stef jansen 16-02-2022

Een super snelle levering super super ! !
Alles was netjes verpakt en een vriendelijke bezorger !

T 16-02-2022

Snelle en tijdige levering, maar bij keuze voor afhaalpunt kwam er telkens een foutcode. Uiteindelijk pakket niet geleverd volgens ingestelde voorkeuren van bpost, waardoor ik het pakket in een afhaalpunt vrij ver weg moest afhalen.

Danny De Schoenmaeker 16-02-2022

Prima website met voldoende informatie. Makkelijke afhandeling van je bestelling en zeer snelle levering

RIKA MERTENS 16-02-2022

Zeer tevreden. Bestelling online verliep vlot, levering de dag erna, op zondag.

NOT COOL(BLUE) 16-02-2022

Vandaag besteld, morgen in huis. ...... not. Zelfs na 5 dagen nog niet. Pakje kwijt. Steken het op Bpost.. NOT COOL(BLUE) Vragen om nog eens te bestellen en te betalen. I dont think so !!!! Eerste en laatste keer.

Bv 16-02-2022

Ik kies voor CB omdat de service na aankoop goed is.
Jammer dat CB niet altijd de beste prijs heeft en trouwe kanten geen korting geeft.