Frederik 15-02-2022

Een goede website waar je overzichtelijk kan shoppen. Ook gemakkelijk te vinden producten

PDD62 15-02-2022

Altijd correcte levering binnen de vooropgestelde termijn van Coolblue. Ook het uitgebreide gamma spreekt mij aan.

Kobe goosens 14-02-2022

Heb voor Coolblue gekozen omdat je er met paypal kan betalen in tegenstelling tot bol.com.
Ook de selectie van producten op de site is top en kwalitatief (geen chinese brol).
Alleen het verplicht inloggen of account aanmaken om een product te bestellen is soms irritant maar na dat je het 1 keer hebt 'ingestelt' moet je je er geen zorgen meer om maken.

Ben 14-02-2022

Zeer snelle levering, scherpe prijzen die niet om de haverklap fluctueren, vlekkeloze service!

Johan 13-02-2022

Zeer snel geleverd en geweldig juiste informatie over tijdstip levering.
Ook erg sympatieke levering via fietskoerier.

René Chamorre 13-02-2022

Gewoon de beste online shop. Snel en goedkoop. Je koopt rechtstreeks en niet via een verkoop platform. Wat makkelijk is voor factuur en garantie. Gewoon top.

Stieven 13-02-2022

Zoals steeds keurig geleverd zoals beloofd en product zoals omschreven. Tevreden!

Wouter 13-02-2022

Snelle levering, duidelijke vergelijking mogelijk en goed bereikbare dienst naverkoop.

David 13-02-2022

Zoals steeds top service van Coolblue.
‘S avonds besteld en ‘s anderendaags reeds geleverd in gevraagde pakjesautomaat.
Was 2 de aankoop deze week, andere ook weer topstaaltje van klantenservice die nog telefonisch bereikbaar was rond 22u!

Tom 13-02-2022

Levering volgende dag zoals geadverteerd. Snelle klantenservice bij vragen en product zoals geadverteerd. Top!

JULIE VAN ASSCHE 12-02-2022

Ik was altijd tevreden over de manier van handelen van COOLBLEU. Deze keer ging het eerst niet vlot want ik kon niet betalen met mijn bankkaart , ik weet nog altijd niet waarom maar ik weet dat de juffrouw die de zaken in goede banen leidt alles heeft gedaan om mij verder te helpen maar mijn kaart werkte nog altijd niet en ik weet niet waarom. Dus heb ik het artikel dat ik nodig had op een andere manier toch kunnen betalen en gezien de juffrouw zich zo ingespannen heeft om me te helpen wil ik jullie toch danken daarvoor. Bovendien heb ik pakje heel vlug ontvangen en wel om 9 uur 's morgens

ria 12-02-2022

toestel was op verschillende plaatsen beschadigd, wat ik niet had verwacht van zo een grote firma.

de Vries 12-02-2022

snelle levering, goed verpakt, prima product opschrijven, alles zoals verwacht.

Kim 11-02-2022

Zeer tevreden.
Duidelijke productomschrijving, snelle en vlotte service.
Duidelijke website en aangename communicatie.

Gilbert Van Asselt 11-02-2022

Ben uiterst devreden met de manier waarop de jonge mensen bij Coolblue staan tegenovder de klanten ! Zeer vriendelijk, serviceminded, op de hoogte van hun product en open voor medewerking !
Dit is mijn 2e aankoop deze week ( eerst een laptop ) en vandaag toebehoren ( soundbar en usd stekkers)
Mediamarkt valt in het totale niets tegenover Coolblue !!!! Top !!!!

Micaëla 11-02-2022

Ruim aanbond, duidelijke beschrijving, snelle levering en super vriendelijke postbode!

Sarah 11-02-2022

Betrouwbare site met voldoende keuze. Communicatie rond levering is altijd duidelijk en de levering gebeurt altijd correct.

Ricardo Cavalho 11-02-2022

Zeer nette en overzichtelijke winkel, niet lang moeten wachten, vriendelijk en kundig personeel die de tijd nemen voor vragen en uitleg! Scherpe prijzen en snelle service!!!

Mellita 10-02-2022

Goede informatie gekregen op de website
Zeer goed ontvangen, zeer vriendelijk veel uit leg gekregen.

Joris 10-02-2022

Sinds we een hond hebben, worden we geconfronteerd met hondenharen. Om te vermijden dat we meerdere keren per week met de stofzuiger door het huis moeten gaan hebben we een robotstofzuiger gekocht via coolblue.
Zonder echt kennis te hebben van robotstofzuigers hebben we toch vrij snel een keuze kunnen maken met behulp van de filter mogelijkheden. Ook de vele reviews hebben onze keuze beïnvloedt.

Daisy 10-02-2022

Duidelijke omschrijving op de site en snel leverbaar. Ook een zeer vriendelijke chauffeur

Peggy 09-02-2022

Bij elke aankoop alles al prima verlopen.
En ook zeer tevreden van mijn aankopen zelf.

Daa, 08-02-2022

Coolblue is mogelijk wat duurder als de gemiddelde ander webshop maar de service maakt het dit prijsverschil zeker waard. Mogelijkheid van bestellen tot middernacht met levering de volgende dag, gratis levering ongeacht het bestelbedrag ,de mogelijkheid tot het bezoek van een fysieke winkel en een ongeëvenaard klantenservice doet niemand hun na.

BV 08-02-2022

Er stond te weinig personeel in de winkel zelf om mensen te bedienen. Er stond meer personeel bij het afhaalpunt en retours, terwijl het daar niet druk was. Hierdoor hebben we lang moeten wachten tot we geholpen konden worden om een product te kopen.

Tim C. 08-02-2022

Online verkoop gecombineerd met een winkel is zeker een pluspunt.
Duidelijk online winkel met tal van filtermogelijkheden.
Vriendelijk personeel in de shops die u zo goed mogelijk informeren en bijstaan (Tijd nemen voor de klant ), gewoon top.