Tom 29-08-2021

• duidelijke website
• groot aanbod
• snelle levering
• ongecensureerde reviews van klanten
• fysieke winkel indien je specifieke vragen hebt of het product wil zien

Van Laer 28-08-2021

Steeds goede service.
Ditmaal een AZERTY toetsenbord besteld, doch werd er een QWERTY toetsenbord geleverd.

Jurgen 28-08-2021

Ruime keuze aan goede prijzen. Snelle en heel vriendelijke levering waarbij een niet te ruim tijdsslot werd gecommuniceerd en nageleefd.

Jenkwortel 28-08-2021

Degelijke voorstelling op de website. Scherpe prijzen. Snelle levering. Verzenden ook praktische inlichtingen inzake het gebruik van de gelichte IPhone . Zeer klantvriendelijk

Tim V. 28-08-2021

Snelle levering, alles voorradig, volgende dag geleverd , super, goed verpakt

Duymelinck Philip 27-08-2021

Coolblue staat en blijft bekend omwille van ze heel goede service. Hun website is overzichtelijk en brengt je snel naar uw artikel dat ideaal is voor u. Ook de naservice is perfect.

HUBERT 27-08-2021

Snelle bezorging,correcte prijs en ik kom niet aan de 75 karakters die nodig zijn om een beoordeling te geven.
Dit is het engine min punt wat ik kan zeggen over Cool Blue

Philippe 26-08-2021

Product was makkelijk te vinden - uitstekende prijs - vlugge en stipte levering

Joachim 26-08-2021

ze leveren veel sneller dan BOL.com, reeds in de ochtend en zijn vlot bereikbaar

Tom Maene 25-08-2021

Goeie webshop, met extra info en hulp om te kiezen. Snelle service en vlotte bestelling.

Vicky 25-08-2021

Ik koos ervoor om mijn nieuwe smartphone aan te kopen bij Coolblue. Dit aangezien we thuis deze website vertrouwen en reeds een lange tijd aankopen doen via Coolblue, zeker als het over elektronica gaat. Er is steeds een snelle service en levering!

Nathalie 25-08-2021

Snelle levering. Ook zeer goede tips in verband met de aankoop. V.b ; ik kocht een printer en kreeg een mail met tips om te installeren . Duidelijke website ook.

Britt 24-08-2021

Coolblue differentieert zich door de goede uitleg per productgroep. Bij elke aankoop van tv, oven, platenspeler, … en nu sapcentrifuge helpt hun zeer duidelijke uitleg bij mijn uiteindelijke aanschaf.
Ook de fietskoerier is een pluspunt!

Arno 24-08-2021

Deze shop beantwoordt vragen altijd binnen de 24 uur en zijn zeer vriendelijk.

De werkelijke shop in Gent is ook zeer vriendelijk en je wordt zeer snel geholpen.

Ook vind ik het systeem met kaartjes trekken zeer gemakkelijk en ondertussen kan je gewoon wat rondkijken zonder lang te moeten aanschuiven.

Judith 24-08-2021

Het is de eerste keer dat ik iets bestelde, op aanraden van een vriendin. Ik besloot een nieuwe Iphone te kopen met hoesje. Blij doe ik het pakje open en enkel het hoesje is geleverd, terwijl het allemaal op bezorgd staat.. Ik kreeg wel snel antwoord van de klantendienst, maar ik moet nu 10 werkdagen wachten voor iets waar ik niet aan kan doen en het gaat toch over een serieus bedrag die ik betaald heb. Ik zou graag mijn gekochte gsm ontvangen, ofwel mijn geld terugkrijgen.

Carine 23-08-2021

Correcte, snelle levering. Zeer transparant en duidelijke info. Website is gemakkelijk, je vindt heel snel wat je zoekt.

Ruben 23-08-2021

Overzichtelijke website met alle correcte en nodige informatie. Eenvoudig te bestellen. Correcte handeling bij defecten of retours. Jammer genoeg niet altijd de goedkoopste.

K'yanni 22-08-2021

Ik bestel al mijn elektronica bij Coolblue.
De service, levering en kennis is altijd dik in orde!
Ze zijn er altijd om je te helpen en hebben een geweldige ja u leest het goed GEWELDIGE klantenservice! Zowel bij aankoop als bij dienst na verkoop.
Geen enkele winkel is foutloos maar het is de service waardoor dat ene mankement of defect echt niks uitmaakt in vergelijking met de oplossing die ze bieden!
De levering is ook altijd op tijd en de unboxing brengt altijd een lach op je gezicht.
De beschrijvingen zijn ook altijd volledig en juist.
Ik bestel zeker meer!

Joachim 22-08-2021

Een groot aanbod, altijd zeer snelle leveringen en een goede service bij defecten. Problemen worden altijd vlot opgelost. Het is ook een pluspunt dat er fysieke winkels zijn waar je naartoe kan gaan met vragen of problemen.

bellaert 21-08-2021

vlotte service, bestelling geplaatst en dag erna direct geleverd
ook goed beschermende verpakking

Petra 20-08-2021

Super handig toestel - gebruiksvriendelijk
Goed bereik
Mail met extra technische in gebruikstelling v leverancier - mooi initiatief maar is niet bruikbaar voor het bestelde type handset

Pachou 20-08-2021

Sinds jaren tevreden klant bij Coolbleu.
Waarom de winkel in Zaventem? : Omdat dit de gemakkelijkst bereikbare winkel is, ik woon in de buurt van La Louvière.
Ik kan geen verschil maken tussen de twee winkels die ik al bezocht, de éérste in De Pinte geloof ik, maar die is inmiddels verhuisd (winkel in Zaventem bestond toen nog niet). Ik werd in beide winkels steeds vriendelijk en vakkundig bejegend.

Zeg nu zelf, indien ik niet tevreden was, zou ik dan jaren lang klant zijn en blijven?

Lars Van Poucke 20-08-2021

Coolblue biedt een wijd gamma aan producten aan (van camera's tot diepvriezers) en bezit over elk van zijn producten ruime kennis. Op de website kan je van elk product de voor- en nadelen lezen en kan je een bestelling plaatsen. Is het product in voorraad? Dan kan je het meestal direct afhalen in de winkel of kan je het de volgende dag in de bus verwachten. Niet tevreden? Dan kan je binnen de 30 dagen het product kosteloos terugbrengen en krijg je jouw geld terug.

Frederik 20-08-2021

Bij Coolblue ben je zeker van een goede service. In de eerste plaats is de klantendienst super vriendelijk. Heb je een vraag of een probleem, staan ze altijd klaar om je te helpen en dit op een uiterst vriendelijke manier. Bij een probleem heb ik steeds een gepaste en snelle oplossing gekregen. Coolblue is mijn go-to winkel voor elektronica.

EGL 20-08-2021

Last-minute kadootje. Mooie bbq uitgezocht voor een goede prijs. Op vrijdagavond besteld en zaterdag meteen geleverd. Ook heel goede informatievoorziening via email.