Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 28-04-2018 Via de website gekocht

Schandalige verkooppraatjes

De eerste en laatste bestelling!! Mooie verkooppraatjes en dan, ondanks de afspraak, niet leveren de volgende dag. Navraag leert dat de bestelde wasmachine op een trekschakelaar moet worden aangesloten en dat duurt minimaal 3 werkdagen en dan ook nog eens door Postnl. Die mooie reclamepraatjes blijken dus volstrekt niet te kloppen. Gelukkig heb ik de gespreksopname nog van de verkoper klantenservice. De aangeboden cadeaubon van tien Euro, ter compensatie voor het ongemak, mogen ze houden.

Officiele reactie van Coolblue 30-04-2018

Beste Anneke,

Allereerst wil ik je hartelijk danken voor het schrijven van jouw review. Wij van Coolblue betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levering van de door jou bestelde wasmachine en de aansluiting op de trekschakelaar.

Omdat wij graag met jou in contact zouden willen treden zou ik je vriendelijk willen vragen om ons een mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer. Wij beloven dat we dan spoedig bij je terugkomen met een inhoudelijke reactie.

Onze excuses voor de ontstane ongemakken.

De deugd 28-04-2018 Via de website gekocht

Prima service. Zeer attente bezorgers.

Prima shop. Volgende bestelling weer bij Coolbleu. Telefoontje vooraf. Zeer attente bezorgers, gaan zorgvuldig met de spullen om.
Kan ik iedereen aanraden.

Eburghout 28-04-2018 Via de website gekocht

goed en betrouwbaar

de website is duidelijk, producten zijn goed en de prijs is goed. vandaag besteld en norgen in huis, erg betrouwbaar, geen problemen met betalingen en je krijgt een mail met bevestiging, daarna van de bezorgen krijg je een mail met track en trace, ja kan zelf de dag en tijd van bezorging aan passen. ook krijg je een mail om hun te beoordelen of alles wel goed gegaan is. een echte aanbeveling

Ton Koenders 28-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Ik had op mijn ipad een kunststof screenprotector. Deze zat vol met krassen en vuil dat ik er niet meer afkreeg. Besloten een panzerglass screenprotector te nemen. Ik las in de reviews dat het wel eens mis kan gaan en dat iemand enthousiast was over de wijze waarop dat gedaan was in de shop. Ik heb dat ook laten doen. Ipad weer zo goed als nieuw. Meteen maar op mijn telefoon ook laten doen. Deze is ook weer zo goed als nieuw. Service dus magnifiek.

D. Krommenhoek 28-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue zo Cool

Beter kan haast niet vanaf het begin tot aflevering wordt je op de hoogt gehouden, Perfect. Zeer vriendelijk eigen bezorgdiensten behulpzaam en attent .

Petra 28-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ooit de ervaring gehad op een dubieuze site gekocht te hebben en na wat wantrouwen de ene na de andere slechte recensie over de verkoper te lezen, en maar hopen dat het door jou bestelde en betaalde product ooit geleverd wordt...? Voor eens en altijd genezen en alleen nog maar online kopen bij betrouwbare bedrijven als bijvoorbeeld Coolblue... hun gegevens kloppen, ze zijn benaderbaar, leveren super snel en welliswaar nooit klachten gehad maar ik vertrouw er op dat hun service in dat geval ook in orde zal zijn.

Marcella 27-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service tot over de drempel!

Geen opmerkingen. Alles naar verwachting. Een betere service kan ik mij niet wensen. Snel, netjes, klantvriendelijk. Alles was top.

Karin 27-04-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice en levering.

Je word vriendelijk en snel geholpen via de klantenservice.
Snelle levering zonder poespas. En duidelijke uitleg.

bruno larmuseau 27-04-2018 Via de website gekocht

prettig bewust winkelen

de ervaringen van gebruikers zijn een pluspunt natuurlijk niet als axioma de negatieve waardering of positieve waardering voor heilig nemen. Voor de één is iets heel belangrijk voor de andere is dat dan weer irrelevant. Maar de mix geeft je een zeer goed beeld van wat je kan verwachten.

Hans451 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Een apparaat had een fabrieksdefect. Teruggestuurd (gratis) op maandagmiddag en direct een nieuw apparaat ontvangen op woensdagochtend. En dat slechts door het invullen van een eenvoudig retourformulier. Beter kan niet. CoolBlue maakt echt waar wat ze beloven. Zo hoort een webwinkel te zijn.

A.Kreffer Reedijk. 27-04-2018 Via de website gekocht

Bezorging wasautomaat.

Eerste levering bovenblad los ,is netjes opgelost en omgeruild met korting voor ongemak.Pluim voor de bezorgers keurig netjes.

Jonathan 27-04-2018 Via de website gekocht

Net als de reclame!

Enorm tevreden over de service bij coolblue. Alles is net zoals de reclame op tv verlopen. Op voorhand gebeld, halfuurtje voor aankomst een smsje gekregen. Enorm vriendelijke mensen! Bij de eerste levering bleek er een kleine schade te zijn. Dit is binnen de 2uur rechtgezet en onmiddelijk een nieuwe afspraak voor nieuw toestel. Top service! Doe zo verder! Voor nieuwe toestellen in de toekomst, zoek ik niet meer maar bestel ik onmiddellijk via jullie!

ap 27-04-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Nou, spullen op tijd geleverd. Verpakkingsmateriaal afgevoerd. Hele nette bezorgers die overigens aan het eind van een erg warme dag geen biertje voor onderweg wilden.

Suuske 27-04-2018 Via de website gekocht

Ik hou van die dozen!

Makkelijke, overzichtelijke site. Snelle levering.
Ik word altijd extra vrolijk van de dozen van Coolblue.
Heerlijk dat hier ook aandacht aan besteed wordt!

Truus 27-04-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!!

Koel/vriescombinatie een half jaar geleden gekocht en de koelkast werkte niet meer 😣 gebeld en binnen 2 dagen omgeruild voor een nieuw exemplaar. TOP geregeld. Bedankt voor de goede service!!

nico 27-04-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

goede service, goede producten, vaak tegen een mooie prijs, snelle levering en tips bij montage. Kortom aan te bevelen

Jack 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Snelle levering en prima service. Het door mij besteld product bleek een lege batterij te bevatten. Direct werden er een paar batterijen gestuurd. Mijn ervaring met de telefonische hulp/info is ook prima. Coolblue is niet altijd de goedkoopste maar de prima service compenseert dit dubbel.

van hout 27-04-2018 Via de website gekocht

goede service

snelle service, klantvriendelijk personeel, fijn dat het apparaat op de juiste plaats wordt gezet en wordt aangesloten.

Raymond 26-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

De producten zijn prima geprijsd de bestel- en leveringsprocessen zijn optimaal. Levering is supersnel en vaak zonder extra kosten.

Pi-Air 26-04-2018 Via de website gekocht

Super service, top...

Had een item wat niet goed werkte of zo lastig was dat ik het niet werkend kreeg en wilde het retour en m'n geld terug. Kreeg klantenservice aan de telefoon en binnen 5 minuten super geholpen, zelfs de retouretiketten werden aangaande het gesprek gemaild. Moest ff printen, item in doosje stoppen en hoppa gratis retour. 2 dagen later een nieuw item ontvangen, gewoon verrekend met de 1e.... mooi toch.

Diana 26-04-2018 Via de website gekocht

Super snel en perfecte service.

Prima site. Snelle levering. Bestellen alles bij cool blue. Zeer aan te bevelen. Zelfs in de winkel super vriendelijk personeel.

Carla 26-04-2018 Via de website gekocht

Leuk contact

Leuke vriendelijke bezorgers fijn contact per mail zeer snelle reacties leuke respons om de wachttijd door te komen echt leuk

26 april 2018 26-04-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging, service perfect.

Prettige site om te shoppen, voldoende vergelijkingsmogelijkheden om het juiste artikel aan te kopen voor hetgeen je naar op zoek bent. Betrouwbaar qua levering en geleverde product.

Jac 26-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!!!

Aanbod en produktoverzicht + een zeer goede service 's avond effe voor 23.00 uur besteld en de dag erna voor 23.00 uur in huis

K van der Have 26-04-2018 Via de website gekocht

Vlak voor 23.59 uur besteld, niet de volgende dag in huis!

Heb goede ervaringen met coolblue, vandaar een wasmachine besteld op woensdag.Maar laat op de avond... .wel voor 23.59 uur en ook betaald, maar orderbevestiging kwam ruim een half uur later. Donderdag dus. Gevolg: wasmachine werd niet de volgende dag geleverd maar pas zaterdag. ( vrijdag is koningsdag) jammer dat hier geen oplossing voor gevonden werd. Dus let op als je vlak voor 23.59 uur besteld, het komt niet gelijk de volgende dag!!
Officiele reactie van Coolblue 26-04-2018

Beste meneer/mevrouw Van der Have,

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat jouw bestelling niet meteen de volgende dag is geleverd. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst en deze ruim voor 23.59 uur betaalt, kun je de volgende dag al een levering verwachten.

Helaas is de betaling niet tijdig verwerkt waardoor een levering op de volgende dag niet mogelijk is geweest. Het spijt ons enorm dat jij de dupe bent geweest van deze vertraging. Uiteraard willen wij alsnog voor jou controleren rond welk tijdstip de bestelling is geplaatst en wanneer de betaling is uitgevoerd. Met behulp van deze gegevens kunnen wij wellicht controleren waar het precies is mis gegaan.

Graag zien wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Mocht je nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag in jouw reactie.

Johan Nijp 26-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer vriendelijke mensen die bij coolblue werken, en leveren op tijd en bellen je zelfs op voor ze komen
Bij ons was het een nieuwe wasmachine en die werd netjes geplaatst, aangesloten en het eerste wasprogramma gestart. Ook namen ze de verpakking en oude machine weer mee n Echt super

Michiel 26-04-2018 Via de website gekocht

Al jaren zeer tevreden klant

Bestel al jaren meerdere keren per jaar materiaal bij Coolblue, altijd zeer vriendelijk bij telefonisch contact en hele goede service ontvangen

Lise-Lotte 26-04-2018 Via de website gekocht

Minder klantvriendelijk dan verwacht

De levering werd incompleet bezorgd. In plaats van een klantvriendelijke behandeling na deze incomplete levering, werd het bijna zo gebracht alsof het mijn eigen schuld was dat er fouten waren gemaakt in de bezorging. Ik moest zelf overal achteraan bellen en het leveradres, dat verkeerd was overgenomen voor het ontbrekende onderdeel, kon niet meer gewijzigd worden. Ik had het niet voor niets naar een ‘nieuw’ adres laten sturen, aangezien ik middenin een verhuizing zit. Ook dat was mijn eigen probleem. Voortaan bestel ik mijn producten liever ergens anders. Zeker wanneer er haast bij geboden is.

Ans Becker 26-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige levering

Wasmachine snel en zorgvuldig afgeleverd. Door twee man bezorgd en op de goede plaats neergezet. Goede uitleg over de wasmachine gegeven,en gecontroleerd of deze goed werkte.

Thea Schouten 25-04-2018 Via de website gekocht

slechte voorlichting bij retourneren kapot product

na een aantal goede ervaringen heb ik nu een zeer slechte ervaring met coolblue.
een kapotte apple watch opgestuurd en deze schijnt niet te repareren te zijn, ik wil hey horloge voor een second opinion aanbieden aan apple, maar moet nu 39,95 euro onderzoekskosten betalen. Het horloge is 8 maanden oud. Voor het retour zenden is mij daar niets over verteld.

Officiele reactie van Coolblue 26-04-2018

Beste Thea,

Wat ontzettend jammer dat wij niet in staat zijn geweest jouw Apple Series smartwatch te repareren. Wij hebben het onderzoek aan een erkende reparateur overgelaten. De reparateur heeft inderdaad geconstateerd dat het niet meer economisch verantwoord is om jouw smartwatch te repareren. De reparatiekosten overschrijden namelijk de waarde van het product.

We hebben op de website een pagina toegewijd aan het reparatieproces. Hierin is ook terug te lezen dat er onderzoekskosten in rekening worden gebracht van €39,95. Deze kosten worden verrekend zodra er een defect is geconstateerd dat buiten de garantie valt. Dit kun je via de volgende link nalezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/53/informatie-over/hoe-werkt-het-reparatieproces.html.

Graag zien wij alsnog jouw reactie tegemoet naar aanleiding van de eerste herrineringsmail. Mocht je nog andere vragen hebben hierover, dan vernemen wij dit graag in jouw reactie.

Jack 25-04-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Just in time

Online bestelling geplaatst, en de optie om het zelf op te halen in de winkel ivm de kwetsbaarheid van het product. Ik kreeg een bevestigings mail, en op de ophaaldag een mail en sms dat het product er ook daadwerkelijk lag. En dat was zo.. Top!

M.Mostert 25-04-2018 Via de website gekocht

Altijd Coolblue

Ik heb altijd goede ervaringen met het retourneren van producten..altijd vlot het geld ontvangen. De klantenservice krijgt van mij een dikke duim! De klant staat echt op de eerste plaats.

Dickie 25-04-2018 Via de website gekocht

Lof, lof, lof...

Goede informatievoorziening over producten. Efficiënte afhandeling bestelling. Lief, hoffelijk en deskundig personeel die de installatie van de wasmachine, ondanks de beperkte ruimte, in een mum van tijd rond hadden.

Maureen 25-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige en vlugge service!

Ik heb al verschillende producten bij Coolblue gekocht. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. De leveringen zijn heel snel en bovendien nog gratis!

Bas 25-04-2018 Via de website gekocht

Top levering!

Leuke medewerkers die zichtbaar lol in hun werk hebben. Prima product en goede uitleg van de jongens van Cool Blue.

Ayten 25-04-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment. Super service

Coolblue heeft een breed assortiment. Goede service. Altijd goede aanbiedingen. Ik vergelijk het aan te schaffen oroduct met andere winkels. En vaak is coolblue de goedkoopste.

dre 24-04-2018 Via de website gekocht

alles perfect

simpel te bestellen, marktconforme prijsstelling, betrouwbare betaling en betrouwbare levertijden, goede adviezen en produkten zijn makkelijk te vergelijken.

Marijn 24-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

Is er een probleem? Ja? Zij lossen dit direct op! Bel, app of mail me ze, maakt niet uit alles wordt gelijk geregeld! De regel "De klant is koning" wordt hier dan ook goed gebruikt. Conclussie: De perfecte webshop om iets te kopen.

Mark 24-04-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging! wel verkeerde tijd bezorgd (door PostNL)

Had een vaatwasser net voor middernacht besteld. volgende dag in de middag bezorgd. top!
Helaas was de bezorging niet door Coolblue zelf gedaan , maar was het uitbesteed aan PostNL.
Deze zouden bezorgen tussen 15 en 16. Ze waren er al om 13 uur. gelukkig was ik net weer thuis.
Tevens was de doos gescheurd. Misschien moet coolblue toch zelf gaan bezorgen?

hans rietbroek 24-04-2018 Via de website gekocht

geweldige service.

Het is een goede service. Vriendelijk personeel en als er iets fout is gegaan door eigen schuld is dat geen probleem en wordt snel opgelost. Tot nu toe alles wat we besteld hebben van prima kwaliteit.

Sophie 24-04-2018 Via de website gekocht

Gewledige webwinkel!

Het is een geweldige webwinkel. Er is genoeg keuze nieuw en tweedekans. Ik heb er mijn vriezer en wasmachine gekocht. Je krijgt op tijd bericht wanneer het gebracht wordt. Dus je hoeft niet de hele dag te wachten. De jongens die het bezorgen zijn ook allemaal heel vriendelijk! Ik heb niks verkeerds te zeggen over Coolblue. Ik zou er zo weer bestellen!

josefien 24-04-2018 Via de website gekocht

Niet geheel goed verlopen

normaal gesproken erge goede service en medewerkers maar deze keer met het plaatsen van een wasmachine hadden we 1 medewerker die t snapte en 2 die die dag begonnen waren, dus dat ging niet geheel soepel (slang liep leeg op houten vloer, vrachtauto verplaatsen ging niet geheel soepel)

Jessica 24-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Ik heb op vrijdag een horlogebandje besteld als kado voor mn man. Het zou er op zaterdag zijn. Bleek niet het geval. Na een mail werd mij een spoedzending beloofd op zondag -wederom niet bezorgd. Op maandag een nieuwe mail van coolblue-alsof voorgaande niet was gebeurd- dat de zending op maandag mis was gegaan en als ik wilde konden ze nog zorgen dat het met spoed op maandagavond werd bezorgd. Omdat ik inmiddels een ander verjaardagskado heb gekocht (noodgedwongen) heb ik verzocht de levering in te trekken en mijn geld terug te storten. Geen reactie - tot op dinsdag - dat ik mijn pakket kan ophalen bij het leverpunt.
Ik ben zeer ontevreden. Zowel over de.levering als over de communicatie.

Officiele reactie van Coolblue 24-04-2018

Beste Jessica,

Wat onwijs teleurstellend om te moeten horen dat de levering van je verjaarscadeau zo mis is gegaan. Het is nooit de bedoeling om iemand zo lang te laten wachten. Daarvoor dan ook onze excuses. We zijn benieuwd of het ondertussen allemaal wel goed is gekomen, dus als we nog wat voor je kunnen doen, neem dan gerust contact met ons op. Voor nu wensen we je nog wel een hele fijne avond,

Snel en soepel 24-04-2018 Via de website gekocht

Snel, soepel en zeer vriendelijk

‘S avonds besteld en de andere dag aangesloten op de 2e verdieping. Zonder een zucht of wanklank

Top mensen

Ton 23-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue belooft veel, maar maakt het ook waar!

Voor de aankoop had ik al op kieskeurig rond gekeken en reviews gelezen, en wist ik welke wasmachine ik wilde kopen. Ik vond een prima prijs bij Coolblue, het was ergens anders 10 euro goedkoper. Echter door eerdere goede ervaringen besloot ik toch voor Coolblue te kiezen. Hier heb ik geen spijt van gekregen. Het was een feestje zoals ze in de reclame zeggen. Na het bestellen kreeg ik een bevestiging. Een een paar uur later een tijdsblok van bezorging. De volgende ochtend een email en sms met een nauwkeurigere bezorgtijd. Vlak voor de bezorging weer een sms en een telefoontje van de bezorgers. Ze waren op de aangegeven tijd bij mij thuis. Ze namen eerst de oude wasmachine mee. Daarna kwamen ze met het nieuwe apparaat naar boven (drie hoog zonder lift). De bezorgers sloten de wasmachine in oogwenk aan, en draaide meteen een testprogramma. Tussen het moment van bestellen en het moment dat het de wasmachine draaide, zat maar 12 uur. Al met al een top ervaring.

Tonia de Groot 23-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Makkelijke web site... snelle levering. Jammer cash back aktie, krijg geen reactie van Wolf, dus fluiten naar 10,00 euro teruggave

Jan uit Leeuwarden 23-04-2018 Via de website gekocht

Binnen 14 uur een nieuwe wasmachine

Vrijdagavond gaf onze Miele na 18 jaar de geest. De volgende ochtend om 10 uur bracht Cool Blue een nieuwe, sloot hen aan en naam de oude mee. Prima service.

Robin 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Nadat ik eerst mijn nieuwe wasmachine bij Coolblue besteld had en deze goed geleverd werd, heb ik onlangs een wasdroger bij Coolblue besteld en deze is jl zaterdag geleverd. Vrijdag besteld en zaterdagochtend stond hij al in de berging. Door de monteurs goed aangesloten en ik kreeg een goede uitleg erbij. En dat gewoon gratis, geweldig

Liesbeth 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service.

Correcte jongemannen die mijn nieuwe vaatwasser bezorgden. Tevens name ze het verpakkingsmateriaal netjes mee terug.

Peter van der Kroef 23-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

deskundige benadering in de winkel en helpdesk

Deskundige en vriendelijke benadering in de winkel en helpdesk ,en prima op tijd bezorgd op mijn huisadres .
Ik zag de oprichter van coolblue op de tv bij wnl op zondag en zijn verhaal klopte exact met de praktijk ,dit is volgens mij van enorm belang voor een onderneming
Ik heb al verschillende keren bij coolblue gekocht en steeds enorm tevreden .
Bij het betreden van de winkel viel mij op dat je gelijk aan kan geven voor welk product je de winkel bezoekt en dat je daarna snel word opgehaald en ik rustig mijn vragen kon stellen en al mijn vragen duidelijk beantwoord werden waarbij ik merkte dat de medewerkster goed in de gaten had of ik alles begreep