Deze score is berekend op basis van 2188 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marco 08-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Gewoon een dikke 10. Je wordt netjes te woord gestaan en helpen je graag mee om het beste product uit te kiezen. 👍👍

M. Storm 08-04-2018 Via de website gekocht

Super service na een jaar

Ik had in-ear headphones besteld, en na een jaar begaf één van de twee oortjes het. Toen dit niet binnen twee weken te repareren bleek, mocht ik voor het hele aankoopbedrag nieuwe producten uitzoeken.

Conny 08-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op 1ste Paasdagen een wasmachine besteld. Op 2de Paasdagen al geleverd. Ze installeren de machine en nemen de oude mee en ook de verpakking! Ze geven goede informatie over de machine. Ze bellen een kwartier voordat ze bij je zijn. SUPER!

Debby 08-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt het waar!

Al diverse keren een bestelling bij Coolblue gedaan. De site is makkelijk en ook de mensen bij de servicedesk enorm vriendelijk en behulpzaam. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Alles gaat snel en eenvoudig. Echt een aanrader en iets waar je vrolijk van wordt!

dre 07-04-2018 Via de website gekocht

snelle sevice

snelle levering zelf in het weekend prijs bewust en goede prijs en je word snel en goed geholpen met je produkt tweede maal dat ik bij cool blue bestel en denk volgende keer ook als ik iets nodig heb zou zeggen cool blue doe zo voort

Marieke 07-04-2018 Via de website gekocht

Altijd supersnel!

Coolblue zegt wat hij doet en doet wat hij zegt, heel fijn! Bestellen is gemakkelijk en levering op tijd.

J.M.van Hoof 07-04-2018 Via de website gekocht

Dit is de eerste keer dat ik wat bij Coolblue besteld hebt. Ik koop nooit meer online ergens anders. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.De mensen vd servicelijn zijn zeer behulpzaam,vriendelijk en goed geinformeerd. Dit heb ik maar zelden meegemaakt. 10+ voor Coolblue!!

Timo 07-04-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete bedrijf :)

Dit is voor zover ik weet een van enige bedrijven die hun motto, 'alles voor een glimlach', zo goed waarmaken. Ze doen echt hun best om mensen écht blij te maken. Van makkelijk te lezen algemene voorwaarden tot grapjes die ze overal hebben verstopt. Het is een waar feestje om daar iets te bestellen. Ook als iets minder goed is gegaan met een bestelling, hebben ze veel geduld en leuke service. Chapeau :)

yvette 07-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle dienstverlening

Tot heel laat bestellen en dan toch levering volgende dag. Al vaak besteld en tot nu toe alles altijd goed en snel aangekomen

Wasmachine netjes geleverd en geïnstalleerd.

Suus 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs, retour geen probleem

Bij Coolblue wordt er snel geleverd, de informatie op de website is compleet en er is makkelijk te zoeken op de site.
Retour zenden is nooit een probleem.

Electro maaier. 07-04-2018 Via de website gekocht

Nou gewoon goed. Zoals ‘t hoort.

Aanbiedingen in het snotje houden; dan kun je hier uitstekend kopen! Dus helemaal niks mis mee.
Aanbiedingen in de gaten houden en je kunt hier prima terecht .

Derk 07-04-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Groot assortiment,, scherpe prijzen en snelle levering. Ook fysieke winkels zijn er aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

E.M.Tammer 07-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Hele fijne winkel, goede service, altijd heel klantvriendelijk en leggen alles heel goed uit. Hebben de oude koelkast voor mij leeggehaald en alles in de nieuwe gezet en hetzelfde gedaan met de spullen uit de vriezer. Steeds gevraagd of dit voor mij handig was of dat ik het liever anders wilde.

Ruud 06-04-2018 In de winkel gekocht
Coolblue-Eindhoven

Ook voor mij is het bijna een feestje om bij coolblue te bestellen. De veelzijdigheid van producten en snelheid van de levering vind ik geweldig. Ook een pluim aan het personeel van de coolblue winkel in Eindhoven voor hun vriendelijkheid en service die zij leveren. SUPER !!! .

Jaap 06-04-2018 Via de website gekocht

Eén keer Coolblue ervaren, nooit meer een ander.

Uitgebreid aanbod, duidelijke en relevante omschrijving, uitstekend bestel en betaalproces. Snelle bezorging. En als het dan een keer niet goed gaat (1x meegemaakt op nu zo'n 30 bestellingen) dan wordt het gewoon direct geregeld zonder gedoe.

Els Westland 06-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Eerste hulp snelle actie en goed

De shop is meedenkend, niet opdringerig en goede service.Geen lange wachttijden.
Heerlijk om tevreden de winkel uit te lopen.

Chloë Beyers 06-04-2018 Via de website gekocht

Klantenservice is megatop!

Coolblue is mijn favoriete online webshop, aangezien je gegarandeerd een goede klantenservice krijgt! Alles voor een glimlach is dus een zeer gepaste slogan.

jan kruimink 06-04-2018 Via de website gekocht

enthousiast team, deskundig, ze doen wat ze beloven

heb een wasmachine gekocht, bestellen gaat heel gemakkelijk, snelle levering
klantenservice goed bereikbaar.
aflevering zoals beloofd

Nick 06-04-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgt goed product maar huis vol modder.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over Coolblue. Deze keer heb ik toch een kleine aanmerking omdat ik na de installatie van mijn nieuwe wasmachine ik eerst het hele huis moest schoonmaken. Voor mijn huis ligt een greppel waar ze omheen hadden gekund of waar ze even wat overheen hadden kunnen leggen, dat hebben ze helaas niet gedaan waardoor de modder tot op zolder lag. Aangezien de zolder is voorzien van tapijt was het schoonmaken meer werk dan de gehele installatie.
Om met iets positiefs af te sluiten de machine is netjes de ochtend na bestelling geleverd en de machine draaide zijn reinigingsprogramma voordat ze vertrokken.

Officiele reactie van Coolblue 09-04-2018

Beste Nick,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat we je hele huis onder de modder hebben gelopen. Dit hoort natuurlijk echt niet. Graag ontvangen wij jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl om de bezorgers hier op aan te spreken en graag sturen we jouw een kleine attentie voor het ongemak.
Horen we snel van je?

Riamo 06-04-2018 Via de website gekocht

Goede Service,snelle levering.

Kwaliteit prijsverhouding,groot aanbod,snelle levering en optimale garantie,Ben zeer tevreden.Overzichtelijke website.

Energieschool 06-04-2018 Via de website gekocht

Eigenlijk heel "ouderwets" je voelt je als klant weer koning

Helder met uitgebreide toelichting indien gewenst, vriendelijk en behulpzaam personeel met humor!
Uitstekende service

Jan Koolen 06-04-2018 Via de website gekocht

Optimaal, klantvriendelijkheid maximaal.

Complete duidelijke website. Zeer gemaksvriendelijk qua info vergaren, bestellen, betalen en vervolgens een perfecte snelle levering. Naast bovenstaande alleen binnen 12 uur na afronden bestelling mijn voordeur moeten openen. Dat noem ik maximaal ontzorgen.

Marcha 06-04-2018 Via de website gekocht

10 met een griffel voor personeel.

De prijs is prima bij Coolblue maar de vriendelijkheid enthousiastme en hulpvaardigheid staat bij mij op 10. Ze denken mee en zijn bereid een stap harder voor je te lopen. Wat betreft de service, na een week een sporthorloge te hebben geprobeerd mocht ik hem zonder problemen terugbrengen en kreeg ik mijn geld terug. Later een andere sporthorloge bij Coolblue gekocht.

Toon van Wanrooy 06-04-2018 Via de website gekocht

geweldig goed

eindelijk een site die zeer duidelijk is en waar, maakt wat er op staat perfect.
en de prijs van de producten betaalbaar zijn prima site overzichtig en veel producten ,
en zeer snelle levering is ook prettig .

Dirk 06-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, correcte service

Coolblue heeft een uitgebreid productgamma. De producten worden duidelijk omschreven. De prijs is ok alhoewel niet altijd de laagste. Zeer correcte levering alsook veel informatie tijdens het leveringsproces.

Anke 06-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Coolblue is een betrouwbare website.
Het bezorgen van je bestelde spullen is super snel en goed verpakt.
Ben tot nu toe nog erg te vreden met alles wat ik al besteld heb.
Zal nog vaker terug komen bij coolblue 😊👍

Maxinnovate 06-04-2018 Via de website gekocht

Latere bezorging dan beloofd

Ik vind CoolBlue een vriendelijke webwinkel. Ze weten leuke dingetjes in de klantensservice aan te brengen. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om wat ze leveren. En dat ging mis. Beloofd was een levering binnen een dag en dat was voor ons belangrijk. Ook daadwerkelijk bevestigd in de mail. Anders hadden we het ergens anders gehaald, want een stofzuiger is een stofzuiger. En dan krijg je de melding na een dag dat de aflevering is verlaat met een paar dagen. Vlak voor de pasen. Niet leuk.

Beste,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Wij zijn op de hoogte van de vertraging en maken dit intern bespreekbaar.
Toch willen we je veel gemak wensen van je stofzuiger.

JPDB 06-04-2018 Via de website gekocht

Een hoesje voor de gsm.

Gemakkelijk in gebruik , je vind er beslist wat je nodig heb.Eventueel kan je de opinie van andere gebruikers doornemen.Gevonden, besteld betaald en de dag nadien al in mijn bezit.
En bovendien geen kostten voor verzending !

Martin 06-04-2018 Via de website gekocht

Verzending laat de wensen over

Heb een televisie besteld bij Coolblue die de volgende dag zou worden geleverd, levertijd was netjes aangegeven op de site en er was ook een sms'je verstuurd dat de bezorger over 30 minuten zou langskomen. Werd echter gebeld door Coolblue dat de televisie ergens anders stond (huh?) En dat hij de volgende dag wel geleverd kon worden, de bezorger kwam ook nog langs maar mijn bestelde televisie zat er niet bij. Heb de bestelling geannuleerd en de televisie voor dezelfde prijs bij de lokale Expert aangeschaft.
Klantenservice was wél goed, had snel een medewerker aan de lijn die de bestelling vrijwel direct kon annuleren.
Beetje teleurstellend, Coolblue is niet de goedkoopste maar ik had wel een paar tientjes over voor een vlotte bezorging, de 'voor 23:59 besteld, volgende dag gratis in huis' waar overal mee geadverteerd wordt kunnen ze helaas niet waar maken.

Beste Martin,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat wij onze belofte niet hebben kunnen waar maken. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Intern maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Emmanouela Foinikianaki 06-04-2018 Via de website gekocht

Perfect store!

Coolblue is a great store for online orders, very fast, convenient and easy. They deliver the orders in less than 12 hours. The product range is good and the prices are normal.

Peter 06-04-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

Snel, vriendelijk,

Verschillende malen iets gekocht bij coolblue. Iedere keer een snelle levering en/of goede communicatie als mijn bestelde product klaar ligt in de winkel om af te halen.
Bij een verkeerd verkocht product snelle en eerlijke afhandeling zodat je weer tevreden naar huis kan gaan.
Als coolblue heeft wat ik op dat moment zoek dan zal mijn aanschaf altijd bij hen plaats vinden

Willy 05-04-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!

Overzichtelijke site, vlotte en gemakkelijke bestelling, snelle en correcte levering. Ik ben super-tevreden van aankoop en levering. Ik vind de klantenbeoordelingen ook een prima hulpmiddel bij kiezen van het product.

Rob 05-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snell levering op zondag!!

Op zaterdag besteld en al op zondag voor 2 uur geleverd. Zo’n snelle grasmaaier had ik nog niet!! Gras was zelfs nog niet voldoende gegroeid!

Mick 05-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige, snelle service!

Ik prefereer al een tijdje Coolblue boven andere webshops, zelfs als ze wat duurder uitvallen dan de rest. Reden: hun uitmuntende service. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. What you see is what you get, op tijd en duidelijk communicatie verpakt in een leuk jasje. Klantenservice is goed bereikbaar, snel en oplossingsgericht.

Anita 05-04-2018 Via de website gekocht

inderdaad service met een glimlach

Wat beloofd word gebeurd ook echt. volgende dag alles in huis.
Zelfs terwijl we nog even moesten wachten een mail met alvast de installatiegegevens van de door ons bestelde telefoon.
De service met een grote glimlach word door ons zeer gewaardeerd

D.Tromp 05-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Omdat ik niet in staat was mijn bestelling zodanig te plaatsen dat ik er ook plezier van zou hebben, heeft het team van Cool Blue er voor gezorgd dat ik extra service kreeg van de mannen die de bestellingen doen. Mijn bestelling kwam met de post en deze mannen kwamen de dag erop om alles voorelkaar te maken. Normaal zit deze service niet bij deze artikelen, ik ben heel gelukkig dat alles is gelukt en deze service was gratis.

Monique 05-04-2018 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Ze zijn snel en adequaat, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Een winkel die betrouwbaar is en service levert, dat is best wel zeldzaam!!!

Nick V 05-04-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd bij afhaalpunt en scherpe prijzen

Rond 23:30 besteld, de volgende ochtend had ik al een mailtje dat het opgehaald kon worden bij het door mij gekozen afhaalpunt.
Fijn dat je direct een afhaalpunt kunt kiezen en de prijs was ook goed.

Hans 05-04-2018 Via de website gekocht

Verwachtingen weer waargemaakt

Goed assortiment, snel bezorgd en gewoon verzekerd zijn van een geweldige service en een glimlach. Door Coolblue is een nieuwe standaard in dienstverlening gezet.

Annemarie 05-04-2018 Via de website gekocht

Snel en zeer klantvriendelijk

Niet de goedkoopste site (vandaar geen 10), maar die paar extra euro's zijn de moeite waard. Zeer snelle service. Goed en bijzonder vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ook raad gegeven toen ik het even niet meer wist. Ruilen ging soepel en als vanzelf. Ik ben een tevreden klant.

Bernard Burghgraeve 05-04-2018 Via de website gekocht

Slecht levering + Onvriendelijke medewerkster

Op 3/04/2018 aangekocht en zou op 4/04/2018 moeten geleverd worden aan huis. Daarvoor bel ik dan naar coolblue om te vragen wat er met mijn levering is gebeurd. Hierbij zeggen ze dat het op 5/04/2018 zal toekomen. Deze ochtend bel ik nogmaals en neemt er een onvriendelijke mevrouw op waarbij ze zegt dat het nog niet voor 5/04/2018 zal zijn. Overigens zegt ze dat het de fout is van Bpost, terwijl het pakje nog in het magazijn ligt van Coolblue

Lola 05-04-2018 Via de website gekocht

Top service en vriendelijk

Wat een geweldige service bij coolblue. Werd per mail en sms op de hoogte gehouden over de te verwachte levering en werd zelfs een kwartier voor aankomst door de vriendelijke bezorger gebeld dat zij er aan kwamen.
Vriezer werd keurig in de garage gezet door twee zeer vriendelijke bezorgers.

N 04-04-2018 Via de website gekocht

Komt levertijd niet na

KOmt levertijd niet na en geeft dan de schuld aan PostNL en doet verder niets.
Ik dacht van coolblue op aan te kunnen maar blijkt niet waar te kunnen maken wat ze zeggen.

Beste N,
Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat het met jouw bestelling en levering niet naar wens is gegaan. Wij zijn jouw verkooppunt en daarom ook het aanspreekpunt als er iets mis gaat. Wij willen daarom ook ons excuus aanbieden voor het ongemak.

Ingrid 04-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

De site geeft een goed overzicht van de producten en een eerlijke beschrijving. Nooit ben ik teleurgesteld in de aangekochte producten, ze bleken er altijd mooier uit te zien en het beter te doen dan gehoopt!

Mary 04-04-2018 Via de website gekocht

coolblue toppie.

Fijne Service, als het nodig goed geholpen snelle levering, gewoon een fijne winkel, als ik weer iets nodig heb zal ik zeker eerst bij cool bleu gaan kijken op de site.

William de Haan 04-04-2018 Via de website gekocht

Een service waar nog veel bedrijven iets van kunnen leren.

Fijn bedrijf leuke producten en je kunt ze altijd maar dan ook altijd bellen met een vraag over een product.
Voor mijn een website waar ik graag terug kom.

Oskam 04-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Coolblue informeert je goed bij producten op een andere manier dan andere soortgelijke webwinkels. Ze testen producten en geven er dan uitleg over en beoordelen het ook zelf ipv alleen de klant achteraf. Al met al een betrouwbare site met goed prijzen en makkelijke bediening.

Slechte service coolblue 04-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Tweedehands product gekocht. Scheelde slechts 25 euro op de nieuwprijs omdat er een krasje op de kast zou zitten. Levering was heel snel, echter bij het uitpakken bleek er op het scherm ook een kras te zitten en de benodigde schroeven on de tv pp de voet te kunnen monteren ontbraken. Hierop heb ik aangegeven dat ik voor 25 euro meer in dat geval liever een schade vrije en complete doos met inhoud zou ontvangen.

Dit was gelukkig geen probleem echter ophalen kon wel maar ik zit nog steeds zonder televisie.

De bezorger belde bij het ophalen naar zijn leidinggevende en gaf aan dat ik.de oude tv mocht houden tot de nieuwe werd afgeleverd maar omdat het nogal een grote tv was zag ik het niet zitten om ermee te blijven slepen met alle bijkomende risico's.

Natuurlijk...

... weet de klantenservice van niets en ben ik alweer 3 dagen aan het zeuren om een tv en niemand die kan vertellen wanneer er 1 bezorgd zal gaan worden, want de oude is nog niet aangekomen (gaat via kennelijk van zoetermeer is Frankrijk naar rotterdam) en tot overmaat van ramp vragen ze mij hoe de bezorgers heten. Coolblue dat weet ik niet! De bezorgers laten namelijk geen aflever bericht achter. Er wordt geacht een krabbel te zetten op een gsm en in goed vertrouwen doe jij dit als klant. Je ontvangt hiervan geen afschrift en vervolgens kun je dus niets bewijzen. Dom van mij, maar gezien de goede recensies heb ik dit in vertrouwen gedaan.

Je geld terugkrijgen gaat ook niet vanzelf. Daar mag je nog minimaal een week op wachten. Dus al met al heb ik 3 weken geleden betaald voor een televisie en mag ik hopen dat ik 4 weken later een keer geld terug heb ontvangen van een tv die niet conform vooraf gegeven is geleverd (meer schade en niet compleet), niet heeft gefunctioneerd (zwart beeld) en niet conform afspraken is opgehaald.

Wat een slechte service!! Schaam je coolblue!

Beste,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om dit allemaal te lezen. Wij willen heel graag dit tot op de bodem voor je uitzoeken. Wij zijn nog in afwachting van jouw order nummer. Mail je deze nog naar ons?
geenglimlach@coolblue.nl

Frans 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd

Coolblue is een zeer goede zaak met vlotte levertijd en bestellingen zijn makkelijk door iedereen te plaatsen.

Yves Kina 04-04-2018 Via de website gekocht

Zoveelste aankoop bij Coolblue vlekkeloos verlopen

Een bijzonder gebruiksvriendelijke website, zeer duidelijk en overzichtelijk, met een grote keuze aan producten, netjes opgesplitst in gemakkelijk te vinden rubrieken.
Mogelijkheid om verschillende artikels te vergelijken met elkaar
Heel vlot en gemakkelijk om te bestellen, correcte omschrijving van de producten, interessante prijs tov van concurrenten ( webshops en fysieke winkels ) . Correcte en vlugge levering van de goederen op het gevraagde adres ( er is mogelijk om ergens anders dan het facturatieadres te laten leveren) . De goederen zitten goed en veilig verpakt.
De geleverde goederen beantwoorden volledig aan de omschrijving én de verwachting.
Vlotte betaalmogelijkheden ( Bancontact of Visa ) .
Ik beveel Coolblue aan, aan al mijn vrienden en kennissen.