Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Margo 08-01-2021

Heldere uitleg, goede vergelijking mogelijk.
Het is overzichtelijk gerangschikt.

Cor 08-01-2021

Ik zocht een hele goede all-in one laserprinter en omdat mijn ervaringen met Brother heel goed zijn, ook met eventuele service bij onderhoud/reparatie, wilde ik nog een Brother printer .
Dit viel toch niet echt mee om snel en eenvoudig op internet een printer naar wens te vinden.
Op Coolblue waren ze naar wens en ......op voorraad 👍🏻👍🏻
Binnen 1 dag geleverd.

Chen Yuen Hon 08-01-2021

Bij bezoek aan de winkel slaag ik bijna altijd . de vragen die je hebt voor een specifiek artikel is de kennis ruim aanwezig. en nu in corona tijd on line bestellen en met een fiets bezorgt. ( binnen Rotterdam) wederom tevreden met mijn nieuwe SSD Drive.

Marcus 08-01-2021

Zeer tevreden vriendelijke en correcte dienstverlening. Nog geen ervaring met defecte producten.

Wes 08-01-2021

Ik vind de webshop overzichtelijk en kan er makkelijk mijn weg doorheen vinden. Het product is netjes afgeleverd en, misschien positief opvallend in deze tijd, mijn bestelling kwam ruimschoots op tijd aan! Ik kan het iedereen aanraden; Service en kwaliteit staan bij mij op nr.1....Vandaar de hoge score

Antoine G. 08-01-2021

Fantastisch blij met de service en hulp van Coolblue!
De app geeft duidelijke informatie weer bij elk product, zeer handig bij het aankopen van mijn sportwatch. Ik kon makkelijk verschillende toestellen vergelijken en zo mijn keuze maken. Elk product krijgt ook een duidelijke beschrijving, wat soms mist bij andere handelaars. Je hoeft geen andere sites te consulteren om het product beter te bekijken.
De verzending heeft nog geen 48u geduurd, of ik kon het pakje gaan afhalen.
Kortom, de perfecte winkel en diensten om toestellen aan te kopen.

Sanne 08-01-2021

Duidelijke omschrijving op de website, vergelijking tussen producten mogelijk wat de keuze vergemakkelijkt, snelle levering.

Martin 08-01-2021

Goed assortiment, snelle levering en bij levering of eigenlijk voor de levering ook up dates van hoe laat er geleverd wordt!! Super fijn!!!

jean 08-01-2021

Prima snelle service behulpzame super vriendelijke chauffeurs . Precies gekregen wat we besteld hadden.

Jannie 08-01-2021

Het is altijd leuk kopen bij Coolblue, zowel in de winkel als in de webshop. Bij beide, duidelijke productinformatie en veel keus. Handig om met filters te werken, zodat je uiteindelijk de producten over houdt die voor jou geschikt zijn. Snelle levering.

Bette 08-01-2021

Vanuit ons bedrijf (ING) hebben we via jullie Thuiswerkwinkel een thuiswerkset kunnen afschaffen. Dag 1 besteld, 2 dagen later geleverd door twee uiterst vriendelijke bezorgers. Nu kan ik zonder rugpijn lekker thuis aan de slag! :-)

Anoniem 08-01-2021

Shoppen is aangenaam bij CoolBlue doordat de site goed functioneert en er daarnaast ook nog eens erg leuk uit ziet. Producten zijn de volgende dag al in huis wat natuurlijk het aller fijnst is! Goede service dus 😊

Romy 08-01-2021

Fijne ervaringen van anderen gehoord. Dit werd ook waargemaakt door de service. Goed optijd en alles naar wens geplaatst. Oude apparaat werd ook meegenomen.

Dirk 08-01-2021

Makkelijk bestellen en volgende dag geleverd zoals beloofd. Item was goed verpakt zodat deze niet makkelijk kon beschadigen. Top.

Hanne 08-01-2021

Op coolblue heb je altijd een heel ruim aanbod spullen. Coolblue levert altijd de volgende dag, wat is echt een heel grote meerwaarde vind. Zo heb je je spullen altijd snel in huis.

Rene 08-01-2021

Gewoon top hoe het werkt. Goede site, het goede geleverd en ruim op tijd geleverd !

Pieter 08-01-2021

Deze maand een aantal nieuwe producten nodig: TV - laptop - koelkast. Uiteindelijk alle 3 bij CoolBlue besteld. Goede prijs-kwaliteit, breed aanbod, bestellen&betalen snel en simpel, snelle levering. Dus zeer tevreden

marc 08-01-2021

Zeer vlugge levering, nog geen 24 UUR na bestelling had ik her gevraagde. Zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden

Cobi Oosterveld 08-01-2021

Coolblue heeft een duidelijke website waar je door je voorkeuren in te voeren producten eenvoudig kunt vergelijken en een goede, afgewogen keus kunt maken. De afhandeling van de bestelling is snel en duidelijk en ze leveren tips voor de ingebruikname van het product.

Gerard 08-01-2021

Ik had hetzelfde product bij de concurrent besteld op 28 november hen het nu nog niet binnen.Bij coolbleu netjes de volgende dag zelfs op zondag geleverd super top

Louis G. 08-01-2021

Coolblue komt haar beloftes prima na op het gebied van prijs/kwaliteit, eerlijke reviews en levering.

arjenkoo 08-01-2021

Handige en eenvoudige website waarop alternatieven worden getoond voor je aankoop..

Wendy 08-01-2021

Goede webshop met duidelijke omschrijvingen van de produkten en de daarbij behorende produktvideo's. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die bij coolblue kopen. Hierdoor ook altijd veel reviews over de produkten zodat je weloverwogen het produkt van je keuze kunt aanschaffen. Ook wordt je keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling. Pakketjes ook altijd vaak de volgende dag al geleverd. Kortom: Ik ben heel erg tevreden

Odette 08-01-2021

De site is super overzichtelijk. Ik kon alles goed vergelijken en zo een juiste keuze maken. De bezorging was, zelfs zo rondom de feestdagen, prima op tijd!

Myrthe 08-01-2021

Het product werd de volgende dag geleverd aan de deur in plaats van beneden in de flat op de grond gelegd zoals alle andere bezorgers doen. Hartstikke tevreden!

Jan 08-01-2021

snel gevonden wat ik zocht, wel zoals gewoonlijk in veel te grote doos. Correct geleverd

Dolf Teters 08-01-2021

Het gemak en de duidelijkheid waarmee je een artikel kan bestellen is erg prettig. Het assortiment enorm groot. Wat ik vooral prettig vond was dat ik netjes per mail werd geïnformeerd dat het artikel weer voorradig is en ik het kon bestellen. Daarnaast een hele snelle levering vervolgens. Echt de volgende dag al in huis. Geweldig.

Jeroen 08-01-2021

Ik was op zoek naar een laptop en met de keuzehulp van Coolblue was het vrij eenvoudig om een selectie te maken en daaruit een gekozen.

Sonja 08-01-2021

Ik had op zaterdag 2jan een bestelling gedaan en de vlg dag op zondag dus werd de bestelling per fiets gebracht door een hele vriendelijk persoon. Al met al top gedan

KikiKate 08-01-2021

Ik had een duur apparaat gekocht. Deze bleek defect te zijn. Contact opgenomen met de coolblue klantenservice. Vriendelijke jongeman stond mij te woord en heeft echt geprobeerd om mij zo goed mogelijk te helpen en proberen het probleem op te lossen. Helaas lukte het niet en was het apparaat toch echt kapot. Ik mocht deze omruilen in een van de filialen of retour sturen. In de winkel werd ik ook super geholpen en kreeg netjes mijn geld terug gestort. Service is goed!

Catherine 08-01-2021

De bestelling was duidelijk omschreven en werd vlot uitgevoerd.
Het volgen van het verloop van de bestelling in diverse fasen klopte qua tijdsaanduiding.
De besteller was een aangename en correcte jongeman, vriendelijk en behulpzaam.
Over het artikel ben ik heel enthousiast. Kortom, Cool Blue bleek weer een betrouwbaar adres.

Jeanette 07-01-2021

Makkelijk te bestellen, krijgt direct suggesties erbij wat je eventueel meteen erbij kunt bestellen. Bij het kopen van de printer heb ik zo direct papier erbij besteld (anders was ik het weer vergeten). Daarnaast kreeg ik na aanschaf van de printer via de mail meteen tips & tricks voor gemakkelijk gebruik ervan. Van begin tot na bestellen staan ze voor 100% hospitality.

Andrea 07-01-2021

Wij hebben een afzuigkap bij Coolblue besteld.
Wij kregen op tijd maar... het was zwaar beschadigd.
Helaas was het het laatste model van die merk.
Wij moeten de gebroken model terug een wij hebben ingeruild voor een andere merk.
Guess what?
De nieuwe product kwam ook met doos en product allebei beschadigd. De nieuwe afzuigkap deed ook niet.
Nu ben ik zonder afzuigkap since twee weken!

Ineke 07-01-2021

Over de jaren heb ik bij Cool Blue verschillende aankopen gedaan zo uit mijn hoofd; een vriezer, een magnetron, nog een magnetron voor iemand anders omdat ik zo blij was met de mijne.. 2 ventilatoren en lampen en ben steeds tevreden geweest met levering, kwaliteit van producten ( alles doet het nog😉) en ook met leuke aanbiedingen. Ik hoor ook goede verhalen over 2e keus aanbod, scheelt soms heel veel geld voor kleine schade op plek waar het niet uit maakt, maar ikzelf koop toch liever nieuw...
O, en de winkel heeft humor!!

Anne 07-01-2021

Ik heb een tablet besteld om 21.30 uur ‘s avonds en de volgende morgen kon ik hem al ophalen op het afhaalpunt. Netjes verpakt en de complete order. De site is zeer gebruiksvriendelijk. Ik zou zo weer iets bestellen bij coolblue.nl

Thea 07-01-2021

Ik heb gekozen voor coolblue omdat ze ruime filter opties hebben en ook vergelijk site. En geheel niet onbelangrijk een snelle levering en goede service.

Earnie 07-01-2021

Snel, leuke communicatie, geen grote doos, maak papieren zak, zodat minder afval

gerda weitkamp 07-01-2021

Op het afgesproken moment bezorgd.
Vriendelijke bezorger die relaxed overkomt.
Ik heb de indruk dat ze niet onder druk, maar met plezier werken De complimenten!

Peter 07-01-2021

Bestellen gaat zoals altijd heel makkelijk bij Coolblue, maar ik had nooit gedacht dat het door mij in het weekend bestelde pakket in de chaos van de feestdagen op tijd geleverd zou worden.
Maar ik ben echt onder indruk, het werd gewoon netjes op zondag geheel volgens afspraak geleverd!!

Jos 07-01-2021

Fijne site met veel info en uitleg over de producten. Ik heb een laptop gekocht en op de site staat veel extra info over het installeren etc. Handig als je dat niet regelmatig doet.

Ernst 07-01-2021

Zeer snelle en uiterst correcte levering. Producten goed verpakt in mooie verpakking

Jolanda 07-01-2021

Gebruiksvriendelijke site, handige voorkeuren in te stellen zodat je het goede, meest geschikte produkt snel hebt gevonden. Snelle levering en goede prijzen.

Willy 07-01-2021

Overzichtelijke shop. Makkelijk te vinden wat je zoekt.
De tweede kans optie die aangeboden wordt maakt het aanbod aantrekkelijk.

van Dijk 07-01-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke site
Snel besteld en geleverd
Alles presies zoals je het ook voor jezelf zou hebben gedaan!

Mooi

Mvg

Brigitte 07-01-2021

geen leugens, altijd voordelig en snel geleverd. Het totaal plaatje zorgt voor positiviteit

Mb 07-01-2021

Shop is duidelijk en simpel om je spullen te vinden met een snelle levering top.

rutger 07-01-2021

Alles was goed, de levering en het contact over de levering. Het was ook goed ingepakt en ook niet met teveel loze ruimte ivm met milleu

Charles 07-01-2021

Duidelijke website waar zaken makkelijk te vinden zijn, snelle levering waar helder over gecommuniceerd wordt

EetjePeetje Bsz 07-01-2021

Het is een snelle service en de producten worden goed aangeleverd. Je kan je pakketje bijhouden door de track and trace, dus dat is ook super handig!

Ton 07-01-2021

Eenvoudig te bestellen op de site. Duidelijke leveringsdatum (met keuzemogelijkheid). Snelle levering conform de afgesproken datum. Product in goede orde ontvangen.