Alexander Schaeken 14-08-2022

Voor Coolblue gekozen voor de goede support, snelle regeling en omdat de grotere apparaten door de leverancier geïnstalleerd worden

Domi T 13-08-2022

Bij Coolblue vind je snel de producten die je zoekt met uitgebreide beschrijving en via goed georganiseerde keuzefilters. Bovendien is de keuze van betaling makkelijk en is alles erg snel geleverd (indien aangegeven in de webshop als ‘morgen geleverd’)

Tim 13-08-2022

Overzichtelijke webshop helpt bij de keuze van het juiste product en snelle levering

Stijn 13-08-2022

Ik dacht een snelle levering voor een goede en correcte prijs. Helaas dacht de bezorger (post nl) er anders over. Ipv aan huis te leveren dropte de bezorger al de pakketten bij een afhaalpunt…. Voor de rest goede klantenservice. Zij beantwoorden snel mijn vragen maar helaas konden er ook niets aan veranderen.

Eric 13-08-2022

Eenvoudig bestelproces dankzij zeer goede Website. Interessante prijzen. Gemakkelijke betaling. Snelle verzending. Doen altijd wat er beloven

Schiffeleers patrick 13-08-2022

Snelle service en correcte afhandeling van klantendienst na een defect toestel

bob 12-08-2022

Coolblue bezorgt snel en de klantendienst is zeer behulpzaam! Ze helpen je verder zelfs om 23uur

Etienne 12-08-2022

De verkoper was niet volledig op de hoogte van Ipad hoes gezien ik een roterende hoes had besteld en bleek dat deze niet meer te verkrijgen was. Ik heb de hoes toch gekocht en ik mocht deze terug brengen binnen de 30 dagen.
Bij openen van de doos was ik zeer verheugd dat die hoes toch zowel horizontaal als vertikaal kon bewegen

Adriaan 12-08-2022

bestelling online voor afhaling was allemaal vlot, in de winkel zelf wat chaotisch en onduidelijk, hierdoor redelijk lang moeten wachten

Gert 12-08-2022

Coolblue geeft steeds een betrouwbaar aankoopadvies gegeven. Helaas, recent zijn zij overgeschakeld naar Bpost voor leveringen in België. Zij kunnen dus hun belofte van levering niet meer waarmaken. De bezorger kwam twee dagen later langs en belde zelfs niet aan. Met het briefje in de brievenbus kon ik zelf naar een postpunt. Dus niet de volgende dag in huis maar drie dagen later. Mijn suggestie is dat webwinkels kenbaar maken met welke bezorger zij werken. Als het dan blijkt dat het Bpost is dan kan ik mijn bestelling annuleren.

Amélie Van Bogaert 12-08-2022

Dag na bestelling geleverd aan huis. Top service!
Makkelijk en snel betalen online. Alles in perfecte staat geleverd aan huis. Aanrader om nog aankopen op te bestellen!

Vincent 11-08-2022

Uitgebreide keuze, snelle levering en competitieve prijzen. Dienst na verkoop is ook uitstekend

Jokke 11-08-2022

Duidelijke inventaris en prima begeleiding naar het gezochte artikel.
Correct en snel!

Berlinda 10-08-2022

Superbedrijf met een super service en ook nog ecologisch en gezellig omwille van de perfecte aflevering op het juiste moment door jullie fietskoerier met de bakfiets.

Voor mij en al onze gezinsleden (7) krijgen jullie 10/10

Frieda 10-08-2022

Snelle levering,sympathieke medewerkers en een goede service,kortom een echte aanrader

Luc 10-08-2022

Prachtige ruime winkel met ruim en gevarieerd aanbod. Vriendelijk en gemotiveerd personeel.
Erg volledige en heldere website.

Phille 09-08-2022

zaterdagavond tot de vaststelling komen dat ik geen zeef voor mijn keukenrobot had en ik 100kg tomaten moest inmaken, ipv de schouder een pass-vite syndroom aandoen koos ik voor snelle levering zelfs op zondag ... om 9u05 (dus 5 minhten te laat) stonden ze aan de deur ! Chapeau !

Familie uit Lint 09-08-2022

Natuurlijk ben ik blij met mijn aankoop, jullie zijn niet alleen leuk maar supersnel en betrouwbaar!

Chloë 09-08-2022

Goede website, alles verliep vlot en snel zowel bij het zoeken als het betalen! De levering verliep vlot, veilig en op tijd!

Jo 09-08-2022

Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Product zoals verwacht.

Patrick 09-08-2022

Professioneel en meer dan correct in de aflevering van het product.
Goede ondersteuning.
Gewaardeerd voor de kennis en aanbevelingen electro.

Evi 09-08-2022

Prima online advies, veel keuze, snelle levering, leuke verpakking, mail met tips ivm gebruik…

Hilde Heuvinck 08-08-2022

Heel duidelijk en supersnel , vrijdagavond mijn Senseo kapot, zaterdagmorgen had ik mijn nieuwe al zonder uit mijn huis te komen

Eddy 08-08-2022

Grote keuze met correcte omschrijvingen. Heel prijsgunstig.
Zeer snelle levering

Chnl 08-08-2022

Al een paar keer besteld. De site is makkelijk, gebruiksvriendelijk en toegankelijk. Datas en producten komen telkens overeen met beschrijving.

Heel vriendelijk personeel. Heel tevreden.
De reden dat ik een 9 geef is omdat perfectie niet bestaat. Maar niets negatief te benoemen. Bedankt voor de service.