Casdia 17-06-2023

Voor 24 u besteld en de volgende dag geleverd.
Heel correct, gemakkelijk, snel en...meer is er niet over te zeggen.
Een 10.

Roger 17-06-2023

Groote keuze in tal van categorieeen en prijzen.
Snelle en vlotte aflevering van het apparaat .
Een aanrader.

Kaatje 17-06-2023

Snelle levering zoals beloofd
Correcte communicatie rond leveringstijd
Koelt snel in kleine afgeslote ruimtes maar haalt niet de aangegeven oppervlakte.
Afvoerslang mag geen bochten maken , we hebben hem direct aangesloten op opening in de buitenmuur
Maakt wel wat kabaal maar de koelte maakt veel goed

Christiaan 17-06-2023

duidelijk en transparant - zeer goede zoekfilters waardoor je op voorhand goed weet welk product je in huis haalt - waardoor foutieve aankopen minimaal blijven.

Tim 17-06-2023

Gebruiksvriendelijke website, veel informatie, van technische details tot relevante klantenrecensies . Snelle en correcte levering, en steeds een leuke attentie (korting) met je verjaardag. Shoppen bij Coolblue is me nog nooit tegengevallen .

Wepa 17-06-2023

Service is dik in orde, vriendelijke chauffeur en hij gaf voldoende uitleg, nadat hij onze koelkast alleen naar de eerste verdieping had gedragen.

Nicole 16-06-2023

Fijne overzichtelijke website vlot kunnen bestellen en heel snel geleverd prijs is ook heel goed

Daniël 16-06-2023

Ik kom al bij Coolblue van toen ze in Rotterdam begonnen zijn onder een andere naam. Zeer tevreden van de werking, het gamma en de manier waarop iets opgelost wordt als er een probleem is. Ik hoop op nog veel aankopen daar. Een tevreden klant 😊

Marina 16-06-2023

Correcte levering en correcte prijs. Fijn aanbod van artikels en correcte service na verkoop.

Steven 16-06-2023

service is altijd top, ze doen wat ze beloven en communiceren heel duidelijk over de status van je bestelling

Maggy 16-06-2023

Site is zeer gebruiksvriendelijk en leveringen gebeuren altijd correct. Het is fijn dat er een sms gestuurd wordt met de tijdspanne waarin de goederen zullen geleverd worden.

Floor 15-06-2023

Coolblue is een top winkel!
Ik koop hier al mijn apparaten.
Laptop, GSM, harde schijven en noem maar op!
In de winkel word ik altijd goed geholpen alsook op de website! Ik heb geen verkeerd woord te melden voor deze winkel.
Top! Deze winkel is echt TOP! Van mij krijgt deze winkel zeker 5 sterren als ik mocht kiezen.

Christopher 15-06-2023

Ik heb maandag ps5 besteld en er sta op jullie site voor 23.59bestellen is morgen in huis. Het is nu donderdag avond en heb nog steeds niets ontvangen.
Zet dat ook niet op de site vandaag bestellen en morgen in huis he..
Ik ga nooit meer bij jullie iets kopen. Ik zal wel elders gaan.

André 15-06-2023

Zeer vriendelijke ontvangst. Was de winkel met het model van DAB radio dat ik in gedachte had die het goedkoopste was.

Othman 15-06-2023

Ik heb een bestelling geplaatst met de verwachting deze de volgende dag te ontvangen. Ik heb die 2dagen later ontvangen en dan beschadigd. Voor de omruiling lieten ze me dan weten dat ik deze maandag kan omruilen, maar daar was ook al vertraging.

Timmermans Andre 14-06-2023

Heldere communicatie, perfecte afhandeling, gewoon top. Op mijn wenken bediend en uiterst snelle levering.

Noah 14-06-2023

Betrouwbare winkel voor alle tech. Heb persoonlijk al mijn telefoons van coolblue. Hun webshop heeft ook goede filters om te zoeken naar het gewenste product. Doet ook niet moeilijk voor garantie zoals sommige andere winkels wel doen. Soms wel aan de duurdere kant, maar dan kan je wel gerust zijn dat je gegarandeerd tevreden gaat zijn.

Belinda 14-06-2023

Veel keuze en uitleg bij het produkt ,goed overzicht en snelle en zorgvuldige levering.

Serge 14-06-2023

Overzichtelijke website, gemak van bestellen. Levering precies zoals aangegeven en gemeld via de mails.

Günther De Loof 13-06-2023

Beste online service wat mij betreft! Geen gedoe ivm reparaties/retour, niet eindeloos formulieren moeten invullen…
Bij het bestellen voor 23:59 wordt uw product effectief ‘s anderendaags geleverd!
Kortom niets op aan te merken!

M 13-06-2023

Keuze gemakkelijk gemaakt door de filters op de site. Levering op correct manier verlopen, op de dag dat ik gekozen had. Heel tevreden!

Kris 12-06-2023

Snelle en perfecte levering op het afgesproken tijdstip. Over het toestel zelf kan ik nog niets zeggen.

Baziel 12-06-2023

Duidelijk en groot aanbod, alleen prijzen soms aan hogere kant i.v.m. andere websites. Witte producten zorgen wel voor lagere prijzen in categoriëen als kabels etc. Snelle verzending en vriendelijke klantendienst.

Yannick 12-06-2023

Heel blij met coolblue. Vooral de uitleg over type producten en eerlijke ‘coolblue’s keuze’ voor meerder budgetten vind ik top.
Verder wordt je indien nodig steeds goed geholpen door de klantendienst.

Ludwig 12-06-2023

Gekozen om bestelling in de shop af te halen omdat ik daar met ecocheques kon betalen.
Vriendelijke ontvangst en vlotte en vriendelijke afhandeling; Top !