Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton Rigter 05-07-2019

Online combimagnetron besteld en een dag later om 09.00 uur kon ik hem ophalen.
Direct in de morgen ernaar toe, de auto kon ik dichtbij parkeren. Werd binnen 5 minuten geholpen. Ze hebben de magnetron zelfs in mijn auto gezet. Perfect allemaal. Zeer vriendelijk personeel. Top.

Henk van Manen 05-07-2019

Goede communicatie over producten, betaling en levering. Komen afspraken 100% na.

GeertV 05-07-2019

iPad besteld voor verjaardagskado 2 dagen later. Na 3 dagen is Coolblue er nog steeds niet in geslaagd het toestel te leveren, te laat dus ivm de verjaardag. De dag na de bestelling wel een sms gekregen dat de bezorger op de fiets zit en dat de bestelling 15min later zou toekomen, 2 dagen later nog steeds niks...platte band? Geen probleem op zich dat ik een aantal dagen moet wachten maar adverteer dan niet met 'vandaag besteld voor 23:59, morgen bezorgd', dat is pure misleiding. Volgende keer gewoon weer naar de retailer, de prijzen zijn toch dezelfde.

Funny Bandito 05-07-2019

Coolblue heeft een uitgebreid aanbod degelijke producten aan goede prijs. De service zowel voor als na is echt klantvriendelijk en je wordt als mens respectvol behandeld. Elke coolblue medewerker staat duidelijk achter dit bedrijf.

Ron 05-07-2019

Snelle en keurige levering tegen concurrente prijzen, prettig winkelen in de webshop: voldoende productinformatie en reviews van klanten. Prima voor elkaar!

Dave 05-07-2019

1ste reden, de kosten zijn vaak beter dan andere winkels.
2de reden, website is goed overzichtelijk.
3de reden, pakket verzending vind ik fijn en afgifte is duidelijk.

Monique 05-07-2019

Heldere website met goede vergelijkingsmogelijkheden. Medewerkers geven duidelijke antwoorden op vragen en zijn goed bereikbaar. Snelle levering op ophaalpunten mogelijk. Top.

Leo vH 05-07-2019

Fijne webshop, goede product omschrijving erbij staan.
Snelle en goede levering zelfs op zondag!

LynnDc 05-07-2019

Duidelijke prijs en beschrijving product.
's avond besteld, enkele uren later bericht gekregen dat levering product reeds voorzien was de ochtend nadien.
Enorm vriendelijke mannen die product kwamen leveren en aansluiten.
Duidelijke uitleg over product gekregen.

lea 05-07-2019

alles was in orde, de klantvriendelijkheid, de winkel, het personeel en ook de koeriers

Passe 05-07-2019

Voor het éérst dat ik iets besteld hebt is het perfect gelopen zoals op de site beloofd is levering alles op tijd .Top site

Paul 04-07-2019

Dit bedrijf heeft een perfecte slogan : 'alles voor een glimlach' ! Deze slogan blijkt geen loze kreet maar een omschrijving van de normen en waarden waar het bedrijf voor staat. Inmiddels heb ik diverse produkten besteld bij Coolblue met telkens dezelfde positieve ervaring.
De glimlach op je gezicht wordt echt gevormd omdat het bedrijf zijn beloftes nakomt. Het bestelproces is eenvoudig met een duidelijke communicatie van de vervolgstappen via email. Zelfs de bezorgdienst van Coolblue is uitermate behulpzaam / vriendelijk bij het op de juiste plek neerzetten van zelfs zware produkten. Ideaal is dat je op de leverdatum steeds sms-jes krijgt (en zelfs telefoon) over het exacte tijdstip van levering. Echt klasse want de hele dag voor niets thuis zitten voor de levering van je pakketje is bij Coolblue dus niet nodig.
Naar aanleiding van een vraag aan de klantendienst kreeg ik een bericht dat ze binnen 24 hr met een antwoord zouden komen. Het antwoord had ik al binnen een uur in mijn mailbox; een goede professionele uitleg waar ik opnieuw blij van werd.

Agnes 04-07-2019

Alles voor een glimlach, nou dat spreekt aan. We bestellen een ventilator. En inderdaad deze wordt vlot bezorgd. Helaas voldoet hij niet aan onze verwachtingen. We pakken hem, volledig ongebruikt weer snel in en sturen hem terug. Netjes ingepakt in de originele verpakking en bescherming.
Krijgen we vervolgens van Cool Blue foto's van een beschadigde geretourneerde ventilator kado met als positieve geste dat we toch nog 70% van het bedrag terug krijgen.
Dat vinden wij natuurlijk helemaal niet positief. Kloppen die foto's wel, is hij niet bij hen beschadigd. Bij ons is het niet gebeurd in ieder geval. Maar bellen, mailen het helpt allemaal niets. Retourneren is onze verantwoordelijkheid en daarmee is de kous af.
Het is wat ons betreft wel een grimlach geworden en Coolblue een klant armer.

Beste Agnes,

Dank je wel voor je review. Ondertussen hebben wij jou van een officiële reactie voorzien op een andere review site.

marcus 04-07-2019

De prijs .en de snelheid van leveren .en een betrouwbare winkel na mijn mening.komen beloftes na

C.Knuiman-de Boer 04-07-2019

op de dag van bezorging krijg je horen dat je vooraf had moeten betalen dus eerst betalen dan levering. als de betaling binnen is wordt er een nieuwe afspraak gemaakt om te bezorgen/plaatsen. Ja dus weer een dag vrij nemen echt niet. Dus de order is geannuleerd terwijl 3 maanden geleden gewoon bij bezorging betaald kon worden aan bezorgen via pin.

Beste meneer/mevrouw Knuiman-de Boer,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander anders verloopt dan verwacht. Wij hebben dit even uitgezocht en denken dat je twee winkels door elkaar haalt.

Bij Coolblue is het al jaren niet mogelijk om aan de deur te betalen.

C. van der Meij 04-07-2019

Het is een zeer overzichtelijke site en de producten zijn marktconform of zelfs iets minder in prijs. De levering van het product is top, de vriendelijkheid van het personeel is uitmuntend en ik zal dan ook zeker coolblue aanbevelen bij anderen, zelf ga ik al niet meer naar een andere leverancier.

marc de wit 04-07-2019

savonds besteld , smorgens was koelkast er al :p mannen die vriendelijk waren en hun job goed kende.we kregen het tijdstip welk uur en dan nog is een telefoontje 10min ervoor , gewoon top niet de hele dag te moeten wachten bedankt top service

WR 04-07-2019

Vlotte levering.
Tweedekans product met korting gekocht. beschadiging was nog kleiner dan op site vermeld werd. mooi duurzaam concept !
ontving het wel in een giga doos , beetje zonde dan weer ;)

Leroy 04-07-2019

Ik ben tot nu toe altijd goed geholpen. Ik heb er al meerdere producten besteld, allemaal snel en correct geleverd. Belangrijker, bij eventuele problemen met het product word je snel en correct geholpen. De keuzehulp op de website is een uitkomst, je kunt niet alleen zelf kiezen maar krijgt ook uitleg bij iedere keuze. Zoek ik een product, dan ga ik eigenlijk standaard eerst naar Coolblue.

Kees Wijers 04-07-2019

Als je iets nodig hebt, je het snel wilt vinden en snel in huis wilt hebben is Coolblue een prima optie. De site is zeer overzichtelijk, met allerlei alternatieven, de levering snel en de begeleidende service voortreffelijk.

Kristel 04-07-2019

Wij kopen heel graag bij coolblue voor de goede service, ook na de aankoop als je nog vragen hebt, goede kwaliteit, goede prijzen, snelle levering, altijd correct.

Stan van Dongen 04-07-2019

Coolblue doet wat ze belooft. Dat is steeds zo. Erg prettig dat je ergens op kunt rekenen. Top gedaan mensen.

Thomas 04-07-2019

Coolblue heeft een zeer groot assortiment en heeft snelle levering. 's Middags besteld en volgende dag in huis. Tijdens het proces wordt de klant op de hoogte gehouden en wordt dit duidelijk gecommuniceerd.

Milko Kliemert 04-07-2019

dus brengen ze je was machine naar je nieuwe adres en een klein pakketje daarna gewoon naar de buren van je oude adres 100 km verderop. Dan zegt de klantendienst gewoon ja jammer niet ons probleem

Beste Milko,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Natuurlijk een vervelende situatie. Ondertussen hebben wij via een andere review site je al voorzien van een reactie.

Chris 03-07-2019

Bestelling ging heel vlot, goede productinformatie. Vlotte levering de dag nadien met goede communicatie omtrent de leveringstijd. Zeer vriendelijke leveranciers.

Paul 03-07-2019

Goede service; leuke uitstraling met humor (zorgt voor leuke ervaring); duidelijke website met veel extra informatie zoals een cijfer voor milieuvriendelijkheid van een product en aanbevolen doelgroep; duidelijke communicatie; prettige, vriendelijke en snelle bezorging.

heropool 03-07-2019

Heel veel producten van een goed merk in deze shop te koop, Komt na wat je besteld. Betrouwbare en snelle levering. Webwinkel biedt heel veel service.

F.Ayoglu 03-07-2019

Zeer snelle levering.
Klantvriendelijk.
Zeer breede assortiment.
Goede service.
Duidelijke website.
Top winkel.

Femmy Mindee 03-07-2019

Bij deze winkel zou ik alles kopen wat ik nodig heb.
Tot op heden met mijn gekochte producten zeer tevreden

Eva 03-07-2019

Dacht dat het makkelijker en sneller was om mijn bestelling te ruilen bij de vestiging in Tilburg.
Inmiddels zit ik al een twintig minuten te wachten en lijkt het er niet op dat ik snel aan de beurt ben. Gezien de parkeerkosten die maar blijven lopen ook op dit rustige moment van de dag word ik hier niet gelukkig van.
Service klaar terwijl je lacht; het lachen is mij wel vergaan.

Beste Eva,

Wat ontzettend vervelend dat het zo druk was in de winkel. Dit kan helaas gebeuren.

Wij verwachten dat je onder het genot van een kopje koffie uitstekend bent geholpen.

renee 17-07-2019

Wat ik nou zo jammer vind is dat er een onzin verhaal komt over dat het druk was, dat was het niet.
Koffie heb ik daar ook niet gehad.
Dat er iets mis gaat kan inderdaad gebeuren, maar deze reactie is niet de manier om er op te reageren.

Vonken 03-07-2019

uitgebreid assortiment, goede informatie, snelle levering, goede service bij afleveren, prima klantenservice.

Marlet 03-07-2019

teleurstellend. De belofte voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis, werd niet waar gemaakt.
I.p.v. de maandag zou het pas op zijn vroegst woensdag bezorgd kunnen worden. Niet wenselijk als de wasmachine op de zondag kapot gaat.
Pas bij het plaatsen van de order, kun je zien, dat het niet mogelijk was om eerder te leveren. Blijkbaar erg druk met transport, wasmachine was wel leverbaar. Bij de overige onlinewinkels werd keurig vermeld, dat niet gegarandeerd kon worden tijdig te leveren ivm drukte.
Uiteindelijk de wasmachine elders gekocht; bedrijf kon dinsdag leveren.

T.S.N.Video 03-07-2019

Ik vind het een prima shop van Coolbue, altijd een goede prijs, goed advies, snelle levering en bij ontevredenheid gewoon weer terug kunnen sturen zonder moeilijk te doen.

JP 02-07-2019

Product ziet er goed uit en werkt naar tevredenheid.

Bezorging was slecht. Extra betaald voor de service dat deze zelfde dag nog gebracht zou worden.
Na 23.00 nog niet bezorgd, zou tussen 18.00 en 22.00 uur worden bezorgd.

Dag twee zou pakket alsnog bezorgd worden, tussen 08.00 en 13.00 uur.
Ook dat werd niet gehaald, rond 16.30 pakket binnen.

Klantenservice heeft wel netjes excuses aangeboden, extra verzendkosten voor de Vandaagnoglevering terugbetaald en tegoedbon gegeven van 7.50 euro

Snelle levering was niet snel dus maar wel netjes afgewikkeld. Een toch nog tevreden klant.

Pim Timmers 02-07-2019

Ik zou tussen 12.00 uur en 14.00 uur mijn tv geleverd krijgen op vrijdag 28 juni.
Op vrijdag 28 juni om 06.00 uur kreeg ik een sms dat de tv tussen 7.00 en 8.00 uur geleverd zou worden. Om 7.30 uur werd aan de deur gebeld. Aangezien ik niet naast mijn telefoon slaap wist ik van niets.
Groeten
Pim Timmers

De Walt 02-07-2019

De vorige bestellingen van Coolblue waren super. Nu bestelde ik op zaterdag een afkortzaag, die zondag geleverd zou worden. Op Post.nl stond zondag dat het geleverd was. Maar dat was niet zo. Vervolgens Coolblue gebeld, die erachteraan zouden gaan. Opeens stond op post.nl dat het maandag bezorgd zou worden. Dat Kan. Alleen dat is nog zo??? Coolblue geeft aan weer een onderzoek te starten bij post.nl. Kan 5 werkdagen duren??? Dat kan wel, maar ik heb geen boodschap aan Post.nl. Ik wil een zaagmachine van Coolblue, die ik heb betaald. Zo slecht dit

Beste meneer/mevrouw de Walt,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Volgens onze gegevens is het ondertussen ook netjes voor je opgelost.

Veel klus plezier.

Riny Hendriks 02-07-2019

Duidelijke website, snelle levering, goede service en goed telefonisch bereikbaar.
Medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en geven goed advies.

ron 02-07-2019

Dag voor de vakantie begeeft onze camera het. OP zondag, een uur voor sluitingstijd een camera van onze keuze kunnen reserveren en op kunnen halen in een andere stad, zodat wij een camera hadden. Super goede en vriendelijke service !!!

David 02-07-2019

Snelle en juiste levering. Apparaat voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Sanko 02-07-2019

Goede service op tijd bezorgd en veel keus en goede spullen. Aardige bezorgers netjes en beleefd

Yvonne Luijbregts 02-07-2019

Wasmachine kapot, wat nu? De site can coolblue en diverse andere geraadpleegd. Coolblue kwam naar voren als zeer snelle leveraar. (smiddags besteld en de andere dag in huis) Wat mij opviel is dat de monteurs die de wasmachine kwamen plaatsen ontzettend servicegericht waren en behulpzaam. Een dikke pluim voor beide monteurs. Ik raad iedereen aan om te kiezen voor Coolblue

Masja 01-07-2019

Gratis geleverd door vriendelijke bezorgers. Mijn droger werd gelijk neergezet en klaar gemaakt voor gebruik. Goede service!

Cleanwash 01-07-2019

Ik had een Bosch wasmachine besteld. Hij zou op zaterdagmiddag worden geleverd tegen een meerprijs. Dat lukte niet. Ik heb een afspraak gemaakt voor maandag. DE wasmachine werd keurig geplaatst door vriendelijk personeel. Alles leek prima in orde maar er zitten 2 kranen op de zolder. Één kraan voor de wasmachine en één kraan voor de cv te vullen. Helaas heeft men beide kranen geopend en kwamen wij er later achter dat er water op de vloer van de zolder stond. Als ik alles op een rij zet is Coolblue niet de winkel voor mij. Volgende keer weer naar een normale winkel waar men ook u tegen mij zegt.
Officiele reactie van Coolblue 02-07-2019

Beste meneer/mevrouw Cleanwash,

Bedankt voor uw bericht. Laat ik beginnen met het probleem rondom het tutoyeren. Coolblue is een ‘je’-bedrijf. We zeggen niet alleen ‘je’ tegen elkaar, maar ook tegen onze klant. Wel zo persoonlijk en informeel. Tot nu toe spraken we onze klanten al aan met ‘je’ op onze website en op social media, maar nog niet aan de telefoon en in onze e-mails. Daarom hebben we besloten om overal ‘je’ te zeggen: in alle mails en aan de telefoon. Dit is ingevoerd sinds 1 februari 2017. Het is jammer dat dit verkeerd is overgekomen. Ik zal u dan ook vanaf nu aanspreken naar uw wens.

Natuurlijk ontzettend vervelend dat de machine op de verkeerde kraan is aangesloten. Dit hoort ook niet. Binnen Coolblue spreken wij onze bezorgers er natuurlijk op aan. Als er nog nazorg nodig is, dan verzorgen wij deze graag. Eén belletje naar onze klantenservice is voldoende.

Swa 01-07-2019

Deze winkel/webshop heeft een goede service, vriendelijke en eerlijke klantendienst. Veelbelovende en goede producten. Waarom het op een ander gaan zoeken als het hier ook te verkrijgen is. Een super tevreden klant.

Willemse 01-07-2019

Coolblue is een van de weinige webshops die doet wat het beloofd...
Waar je als klant echt belangrijk bent .
Zeer ruime keuze uit diverse producten en voor de iets kleinere portefeuille is er vaak een tweede handse versie ( vaak alleen de doos geopend of kleine kras)
En wat ik persoonlijk erg leuk vond was dat ik na het bestellen en voor de levering een email kreeg met tips en aansluit advies van het gekochte product...

Antoine 01-07-2019

Op de website is alle nodige en nuttige informatie m.b.t. tot het gezochte product overzichtelijk weergegeven.
Eerlijke prijzen, correcte informatie, snelle levering volgens afspraak

Samantha 01-07-2019

Genoeg keuze. Groot assortiment in verschillende prijs klasses. Handige reviews. Levering dezelfde dag is vaak mogelijk.

Felix 01-07-2019

Klantvriendelijkheid, uitstekende service en betrouwbaarheid .
Mag post.nl hier een voorbeeld van nemen!!
Wordt je half uur van tevoren ( per telefoon) ,op de hoogte gebracht vanuit het hoofdkantoor + chauffeur om aan te geven hoe laat ze bij jou voor de deur staan.

Richard 01-07-2019

Snelle levering en producten voorradig, was heet weer en binnen 24 uur een aircooler in huis

frank 30-06-2019

in deze shop gevonden wat ik zocht en ook zo vlot en correct uitgeleverd. Prima service