Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Monique Beerens 16-06-2019

Ruime keuze in assortiment. Duidelijke productomschrijving. Uitstekende communicatie over de levering. Zeer snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Riet 16-06-2019

Overzichtelijk site, Snelle levering.
Als het product niet bevalt kun je het terug sturen zonder problemen, en dan snel je geld terug. Super service.

Shana 16-06-2019

Veilig en makkelijk online betalen, ook mogelijk om via overschrijving te betalen. Levering vlug en artikel in perfecte staat.

Bimla 16-06-2019

Zeer snelle levering
2de keus produkt, mogen meer winkels een vb nemen.
Goede product omschrijving
Cool topwinkel

Hendrik K. 15-06-2019

We zochten een grote combimagnetron en vonden deze bij coolblue. Prettige website en vanaf bestelling tot bezorging goed op de hoogte gehouden. Top!

Carla 15-06-2019

bij Coolblue is veel op voorraad, het bestellen gaat eenvoudig en de website overzichtelijk, nog nooit problemen gehad met dit bedrijf! Ga zo door Coolblue!

Nico 15-06-2019

Ik heb een paar keer wat gekocht bij Coolblue en dat werd op tijd en volgens afspraak geleverd. Niets mis mee. Onlangs gingen twee aankopen kapot en moesten beiden terug voor reparatie. Een van 4 maanden oud en een van 20 maanden oud. De service van Coolblue is hier erg goed! Nadat ik op basis van de aankoopbon een reply-mail met mijn klacht gestuurd heb, werd me precies uitgelegd wat ik moest doen. Wat Coolblue zelf al kon doen, hadden ze al gedaan op basis van mijn mailtje. Uiteindelijk heb ik voor beide producten een nieuw exemplaar gekregen, nadat ze het eerst hebben geprobeerd te repareren. Ik was de producten wel 3 weken kwijt en 2 weken wijt.

GVD 15-06-2019

Al verschillende malen iets besteld bij coolblue en telkens verloopt alles zeer correct en vlot.
Zeer duidelijke beschrijving op hun website, levering zoals gevraagd, niet de volgende dag maar een voor mij beter geschikt moment.

Mandy 15-06-2019

Super goede service, bij zowel bestelling als levering! Je wordt ten alle tijden op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevind en hoe laat deze bij je zal zijn.
Daarnaast ook nog eens super vriendelijke medewerkers.

Ckplas 14-06-2019

Geweldige winkel met een goeie service (ruilen geen probleem) en een beetje humor ik hou er van.
Zelfs wel eens een handgeschreven ansichtkaart gekregen naar aanleiding van een vraag over een product, dus zelfs met een webwinkel is het toch persoonlijk dat vind ik top
Ik ben fan

Han 14-06-2019

Coolblue is voor mij de online shop op gebied van elektro/electronische apparaten. Uitstekende service, snelle levering, breed assortiment. Een betrouwbaar adres. Niet altijd de goedkoopste maar het soms minimale verschil is me gezien de service meer dan waard.

blauw 14-06-2019

Als consument koop ik hier NOOIT meer, ze beloven veel en komen niets na , voor hetzelfde artikel kan je ergens anders goedkoper terecht, en daar krijg je wel de service met een glimlach ;).
want de service die deze webshop bied of zegt te bieden is ver beneden de maat en alleen voor hun eigen verrijking, en niet in het voordeel van de klant.
klachtafhandeling daar houden ze al helemaal niet van.

Kortom ik mijd deze webshop voorgoed.

Beste Blauw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je geen goede ervaring hebt met Coolblue. Dat doet zeer. Wij doen er echt alles aan om juist voor die glimlach te zorgen. Natuurlijk er kan altijd iets mis gaan.

Helaas vertel je niet wat en waar het precies is misgegaan.

blauw 27-06-2019

wat er is misgegaan?

U neemt alles op en gebruikt dit tegen de klant, u beloofd financiële compensatie en komt vervolgens met een compensatie waarvan u beter word en verdraait vervolgens, zodat er nooit een financiële compensatie zal hoeven te worden uitbetaald.
ik hoop dat u goed teert op de 2500€ die ik betaald heb voor de apparatuur, want dat zal het laatste zijn dat u ooit van mij zult ontvangen als kopende klant!

Julien 14-06-2019

Vlot bestellen, snelle levering, goede ruilmogelijkheid.
Prijs - kwaliteit verhouding naar mijn mening zeer goed.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Siem Simon 14-06-2019

Het is fijn om vanaf de tafel thuis om op een duidelijk site de productinformatie en reviews te bekijken en te lezen. Daarnaast is als je iets besteld dat het de volgende dag wordt afgeleverd.
Daarnaast is de service ook geweldig als iets niet goed is en dat zowel via de site als in de winkel.

Gerda 14-06-2019

Van aankoop tot levering en inbouw prima niets op aan te merken.ook nog super snel.

Christiane 14-06-2019

Uitgebreid aanbod, snelle levering, vlotte manier van betalen en geen problemen bij het inruilen van eventuele defecte producten.

Easy68 14-06-2019

Nette prijzen en bijzonder goede service (plaatsen nieuwe machines en afvoeren oude machines en verpakkingen). Totale ontzoeging.

Vicky 14-06-2019

Een goede en snelle service, en de prijs en de producten zijn ook goed! Vriendelijk personeel

Guy D B 14-06-2019

Zeer duidelijke website, overzichtelijk. Snelle levering én op het voorgestelde uur. Zeer vriendelijke heren die het toestel kwamen leveren. Wij hadden een toestel met caschback gekocht en werden op een zeer goede en eenvoudige manier door coolblue via mail geholpen om de caschback aan te vragen.

Oebele 13-06-2019

Goede prijs/kwaliteit, supersnel geleverd en geleverd wat je verwacht door de correcte omschrijving.

HW.Steur 13-06-2019

Zeer vlotte en nette afhandeling chapeau voor de mensen achter de schermen.

Pim 13-06-2019

Een netwerkswitch besteld, om dezelfde dag nog geleverd te krijgen. Krijg een mailtje van de transporteur dat het niet ontvangen is van Coolblue, dus dat ze niet af kunnen leveren. Coolblue gebeld, werd bevestigd, zou de volgende ochtend worden geleverd. Kijk een half uur voor het aflopen van de afgesproken leveringstijd die ochtend in de track en trace. Weer geannuleerde levering i.v.m. niet ontvangen. Coolblue gebeld, kunnen niets anders doen dan een nieuwe order, maar weet niet of er dan nog vandaag wel geleverd kan worden. Processen dus niet op orde. Kost mij veel te veel tijd. Bestelling geannuleerd en bij Bol besteld.

Beste Pim,

Dank je wel voor je review. Balen zeg dat het zo mis gaat met jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor ons excuus.

Wij maken jouw situatie direct bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

LJ 13-06-2019

Duidelijke site, makkelijk bestellen en direct bevestiging per mail.
Ook de afspraak qua levertijd prima nagekomen!

Joris 12-06-2019

Onze vaatwasmachine van Miele was door onderaannemer fout geïnstalleerd. Coolblue is tweemaal tussengekomen in de kosten. Eerst omdat het frontpaneel doorboord was, en daarna omdat de veren bij installatie niet goed waren aangespannen en de deur uiteindelijk beschadigd werd na openvallen.
Na voorleggen van factuur en technische analyse maakte Coolblue geen probleem om een substantieel bedrag voor herstelling te vergoeden. Snel geregeld.

Rina 12-06-2019

Veel keuze, zeer snelle levering (met humor). Ook het moment van leveren is te kiezen.

Monique van der Linden 12-06-2019

Overzichtelijke site. Prima prijzen. Bezorging is top. Vriendelijke en behulpzame bezorgers.
Keurig op tijd.

WJ van Nimwegen 12-06-2019

Snelle levering en conform afspraak, concurrende prijsstelling prima afhandeling, Top

Beste meneer/mevrouw van Nimwegen,

Dank je wel voor je review. Deze is heel lovend, maar het cijfer is een één.

Gaat er toch iets is?

Stefan 12-06-2019

Levering nieuwe tv
Weinig problemen.
Alleen werd van te voren keurig aangegeven dat we een half uur van te voren een bericht kregen dat de chafeur onderweg was maar was echter 3 uur te vroeg. Nu was het geen probleem omdat we thuis waren maar waren we nu weg geweest hadden we tot na het weekend kunnen wachten omdat deze niet bij de buren word afgegeven.
Ook was het moeilijk te vinden hoe je de registratie link kreeg voor de cashback.

Voor de rest tot nu toe dik in orde

Oga 12-06-2019

Snelle en verzorgde aanpak. Vriendelijk bezorging 's personeel . Ruime keus

Ingrid 12-06-2019

Zelfs op 2 de Pinksterdag werd de stofzuiger geleverd, dat noem ik pas service!

Mathieu Verhaeghe 12-06-2019

Al jaar en dag bestel ik bij Coolblue, ze zijn niet altijd de goedkoopste maar de zekerheid op mijn geld terug na 30 dagen indien iets niet bevalt, en geen gezeik er rond, samen met perfecte compensaties/opvolging als er problemen zijn, zorgen dat ik soms gewoon bij Coolblue bestel voor de service alleen al. Super winkel! Ze mogen wel eens een fysieke winkel openen in West-Vlaanderen :D

Thierry 11-06-2019

Supervriendelijk personeel met uitstekende service.
De mensen geven de juiste info op al jouw vragen.
Gewoon TOP

Cees 11-06-2019

Goede snelle en adequate service waarbij je direct goed op de hoogte wordt gehouden waar je bestelling zich bevind en wanneer deze bij jou wordt afgeleverd.

B Evers 11-06-2019

De vlotte aflevering wat beloofd word komt ook uit wat tijd aan gaat en het word ook goed ingepakt bezorgt

Remon 11-06-2019

Ik ben gewoon zeer tevreden hoe ze met je bestelling om gaan van het begin tot het einde

Charissa 11-06-2019

Coolblue staat voor mij bekend als betrouwbaar en klantvriendelijk.
Op de website is alles goed duidelijk en ieder product heeft een uitgebreide omschrijving met de voor en nadelen erbij geschreven. Wel zo eerlijk.... Dan weet je waar je aan toe bent.
Prijs kwaliteit is ook goed.
De levering gaat snel en wat ik zelf leuk vind is dat ze met teksten als "kun je niet wachten op jouw bestelling...
We hebben wachttherapie" van de levering een feestje maken :)

Jacqueline 11-06-2019

Overzichtelijke website. Snelle levering door vriendelijke fietskoerier. Product was goed verpakt. Echt service met een lach !

Ymkjen 10-06-2019

Bij Coolblue altijd graag gekocht totdat men hen echt nodig blijkt te hebben?
75 Inch Samsung tv aangeschaft welke tikt vanuit het scherm. De firma Servilux waarmee Coolblue zaken doet ter reparatie zijn een paar knutselaars. 4 afspraken 2 maal afgezegd, de 2 keer dat men dacht te repareren televisie on-vakkundig behandeld. Omdat Coolblue de juridische partij is hen dus in gebreke moeten stellen waarbij Coolblue zich verschuilt achter werkbonnen die Servilux verstrekt zou hebben, Servilux heeft nimmer een werkbon afgegeven. Het lijkt erop dat Coolblue hierop zinspeelt en weet dat wij die werkbonnen niet kunnen overleggen, heel handig. Coolblue heeft geen boodschap aan onze nieuwe televisie die open dicht open dicht enz moest. Contact met advocaat moeten leggen om de o zo goede service van Coolblue af te gaan dwingen. Waar ik me inmiddels ook aan stoor is het ge-jij en jou, ofwel het Tutoyeren. Ik spreek zelfs mensen jonger als ik zelf aan met u. Verder altijd fijn gekocht bij Coolblue maar dan ook nog nooit iets defect gehad, dan beginnen de probleempjes bij Coolblue zo blijkt. Dus mensen, denk niet zoals wij, we kopen het ietwat duurder omdat Coolblue goed bekent staat?, koop het maar gerust bij een dozenschuiver, de service is gewoon hetzelfde. Jammer.

Beste,

Laat ik beginnen met het probleem rondom het tutoyeren. Coolblue is een ‘je’-bedrijf. We zeggen niet alleen ‘je’ tegen elkaar, maar ook tegen onze klant. Wel zo persoonlijk en informeel. Tot nu toe spraken we onze klanten al aan met ‘je’ op onze website en op social media, maar nog niet aan de telefoon en in onze e-mails. Daarom hebben we besloten om overal ‘je’ te zeggen: in alle mails en aan de telefoon. Dit is ingevoerd sinds 1 februari 2017. Het is jammer dat dit verkeerd is overgekomen. Ik zal u dan ook vanaf nu aanspreken naar uw wens.

Ontzettend vervelend dat het met uw order niet helemaal lekker verloopt. Dit hoort natuurlijk niet.

Wij werken met Servilux samen in opdracht van Samsung. Natuurlijk mag u hier gewoon een goede service van verwachten. Bij elk bezoek wordt er een werkbon opgesteld. Want het is ook voor Samsung heel belangrijk om te weten wat er speelt.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Jan van Dijk 10-06-2019

Leuke website, goede informatie en nooit onaangename verrassingen. Ook deze keer weer supersnel geleverd. Weer blij mee!

Ther 10-06-2019

Coolblue heeft op website EN in de winkel staan dat ze ALLE tv's bezorgen, installeren en de oude tv meenemen. Tenslotte 'alles voor een glimlach'.
Echter....tot onze verbazing geldt dit niet voor een 'kleine' tv van 43". Zet dat dan op die bordjes en op je website erbij...dit is misleiding!
Ik beveel deze winkel dus absoluut NIET aan!!!

Beste Ther,

Dank je wel voor je review. Vervelend te lezen dat onze service niet voldoet aan jouw verwachtingen.

Direct hebben wij de website erbij gepakt en wij denken dat er een misverstand is ontstaan. Zelfs de kleinste tv van 20 inch hangen wij voor je op.

Marvin 10-06-2019

Super winkel
Altijd optijd en goede levering.
Ik kijk altijd op de site van coolblue en ik bestel er ook altijd. Fijne winkel

Marianne 10-06-2019

Supersnelle levering. Het product dat ik besteld heb voldoet niet. Terugsturen is gratis en geen probleem.

Jeannette 10-06-2019

Ik vind Coolblue een hele betrouwbare shop. De keus is groot, het advies is goed, ook minpunten worden vermeld bij de producten. Van het hele bestelproces word je op de hoogte gehouden. Heb ook wel eens een probleempje gehad wat service vereiste; ook dan doen ze niet moeilijk. Kortom ik ben zeer tevreden en kom er graag terug.

Richard 10-06-2019

Ben speciaal naar winkel gereden eindhoven aanbieding s10e samsung groen. 529 euro incl jbl box. Een tab en hoesjes voor beide producten.
Komen daar aan en ja hoor uitverkocht. Groene telf komt ook niet meer binnen werd mij verteld Wel in andere kleur beschikbaar. Maar niet voor de zelfde prijs 30 euro duurder. Wat een teleurstelling. Gewoon een lokkertje geweldig. Terwijl de telefoon nog gewoon in de winkel wordt aangeboden. Heb nog maar geen telefoon en tab met accesoires gekocht.

Beste Richard,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend balen dat net jouw keuze telefoon uitverkocht bleek te zijn.

Het kan een suggestie zijn om een product op onze website te laten reserveren met ophaling in de winkel. Zo kom je niet voor niks. De winkels hebben helaas geen mega groot magazijn.

Het toestel is gewoon op voorraad in ons magazijn.

Van Delft 10-06-2019

De aankoopservice is goed en de levering ook goed uitgevoerd. Op tijd en alles netjes afgewerkt.

W bakker 10-06-2019

Perfecte service en precies op tijd afgeleverd.Top Aardige lui die het product kwamen brengen .Oven hoefde niet uitgepakt te worden ivm verhuizing maar als er wat is mag ik bellen .

Wesley 10-06-2019

Duidelijke product informatie, en snelle levering met juiste tijds indicatie

Jan 10-06-2019

Laatst een Airpress compressor gekocht bij Coolblue. Was een tweedekans, zoals ze dat noemen.
Alles keurig besteld, geleverd etc. Bij transport is er iets kapot gegaan, misschien daarom al een tweedekans product, wie weet. Maar dat heb ik gemeld via formulier op de website. Product gratis teruggestuurd. En binnen 4 werkdag had ik zoals ik van hun gewend ben, gewoon een nieuwe op de stoep staan. Ongebruikt en wel, en hoefde er niks extra voor te betalen omdat het echt een nieuwe was, terwijl ik betaald had voor een tweedekans product. Dat noem ik nog eens service. Niet moeilijk doen, maar gewoon omruilen en klaar!

saskia 09-06-2019

Ruim assortiment, snelle levering, prettige prijzen, goede service...en''last but not least''... ik hou van hun humor...

WB 09-06-2019

Beter niets meer bestellen. Waardeloze service. Tweemaal van werk naar huis moeten rijden voor het leveren van een product. 1e keer hadden ze het product niet bij en 2e keer zouden ze in avond bezorgen, maar werd toch in de middag. Ook voor 23.59 uur besteld, volgende dag geleverd kon niet waargemaakt worden.

Beste

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het een en ander met jouw bestelling niet volgens afspraak is verlopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Jouw situatie wordt intern besproken om herhaling te voorkomen.