Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacques 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging. Uitstekend!!

Duidelijke site. Makkelijk zoeken wat je wilt hebben.
Goede omschrijving van de artikelen.
Dit keer was Coolblue de goedkoopste.

Lisa 16-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer vriendelijke mensen, snel met leveren en aansluiten zelf met trekschakelaar was het geen probleem . Ben er superblij mee .

A.C. 16-01-2018 Via de website gekocht

geweldige leverdienst!

Alles is duidelijk te vinden op de website, de bestelling gaan erg vlot, de levering zo mogelijk nog vlotter.
Kleine opmerking: de Franse website is nog niet zo goed in orde. Zoals jullie dat kunnen: fix dat eens!

LONNY 16-01-2018 Via de website gekocht

Zaterdag avond besteld, zondag in huis. Zoals altijd perfect verpakt. Duidelijke informatie voor en na het bestellen.

Julien Godts 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede kwaliteit en snelle service. Ze zijn aanspreekbaar via fb wat het aangenaam maakt en de stap kleiner maakt om ze te contacteren

Cindy 16-01-2018 Via de website gekocht

Echt super!

Ongelofelijk! Op zaterdagavond een wasmachine besteld en zondag ochtend geleverd!
Die aardige jongens hebben de wasmachine boven op zijn plek gezet, aangesloten gekalibreerd , en de eerste voorwas aangezet en de kapotte wasmachine weer meegenomen! Echt een top service. Ze hebben een nieuwe klant erbij!

Inge Grassere 16-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! lekker snel . alles met een glimlach .

Alles gaat even leuk en makkelijk bij coolblue. Een wasmachine binnen 24 uur thuis e draaien.
De mannen die hem kwamen brengen hadden dus echt een glimmlach. zelfs toen ze de wasmachine over een wasbak heen moesten tillen. Niets leek te veel .
Daardoor was het aflever moment niet de normale stress maar leek op een feestje.
Ook de video kaart daar besteld . ze zijn niet duur en de service is geweldig .
Videokaart ook binnen 24 uur in huis en perfect beeld .
de videokaart hebben ze opgestuurd en hebben ze zeer degelijk verpakt.

Ik ben dan ook zeer tevreden over coolblue!

Thea 16-01-2018 Via de website gekocht

Alles wat je mag verwachten

Vandaag besteld, morgen geleverd maken ze waar. En als je dat niet wilt kan je makkelijk een nieuwe datum kiezen. Ruim op tijd wordt doorgegeven binnen welk tijdstermijn je ze kan verwachten, dan een berichtje met een nauwkeurig tijdstip van een uur en vlak voor aflevering belt de chauffeur. Wat kan je nog meer verwachten.
Mijn bestelde koelkast werd keurig afgeleverd, geen verpakkingsmateriaal werd achtergelaten en ook de oude koelkast was weg voor ik er erg in had.
Er werd nog beleefd gezegd, veel plezier met de koelkast en weg waren ze .
Al met al een hele plezierige ervaring, het kopen bij Coolblue en een volgende keer zal ik zeker eerst bij hen kijken als ik weer iets nodig heb.

J. Verburgh 16-01-2018 Via de website gekocht

Op tijd maar toch een dag later

De belofte dat de levering de volgende dag zou zijn klopte net niet helemaal. Op het afhaalpunt was het pakje een dagje later. Geen probleem maar toch even vermeld.

Paul Timmermans 15-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt het waar wat ze zeggen!

De site vond ik prettig om een keuze te maken voor een smartphone wat toch al niet meevalt. De uitleg en filmpjes hebben mij een goede keuze doen maken. gelijk een glasprotector en back cover er bij besteld ook op advies van Coolblue. Vanaf de aankoop wordt je direct op de hoogte gehouden van de status van je zending. Zoals beloofd werden de artikelen de volgende dag afgeleverd. De glasprotector en de back cover gingen echter niet samen waardoor de protector niet meer plakte. Na een bericht te hebben gestuurd kreeg ik binnen het uur een antwoord. Vervolgens kwamen we overeen dat ik de protector terug mocht sturen en een juiste versie voor mijn telefoon toegestuurd zou krijgen. Nadat mijn retourzending was aangekomen heb ik netjes de volgende dag de nieuwe protector ontvangen die wel past. Een geweldige service maar wat ik ook zeker kan waarderen is dat er naar mij geluisterd werd en werd toegegeven dat ze de combinatie protector + back cover niet op de site hadden moeten zetten. Kortom, zeer tevreden over de artikelen maar zeker over de prettige service.

Knoppie 15-01-2018 Via de website gekocht

vrolijke aflevering

Keurig binnen de afgesproken tijd geleverd. Kreeg ongeveer een half uur vooraf nog een bellertje. Vrolijke mannen die de machine netjes hebben geïnstalleerd en uitgelegd hoe hij werkt. Precies zoals het zou moeten zijn.

Kenneth 15-01-2018 Via de website gekocht

Online shoppen met een gerust gemoed!

Als je online shopt, wil je eerst goede info i.v.m. het gezochte product. Wil je vlot kunnen betalen en wil je zonder problemen je product kunnen retourneren. Dit zowel voor een defect product of bij een aankoop die niet voldoet aan de verwachtingen. Dit alles verloopt zodanig vlot, zodat online winkelen echt een plezier is. Ook contact via mail verloopt steeds vlot.

Jo 15-01-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Topservice

Van onthaal en verkoop in de winkel tot levering en installatie aan huis, topteam!
Stipte levering, zeer vriendelijk en professioneel.

Heidi 15-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte en betrouwbare webwinkel

Al meerdere malen hier besteld waaronder ook grote apparatuur zoals droger en wasmachine. Uitgebreid assortiment, duidelijke website, perfecte afhandeling. Bij bezorging word je netjes op de hoogte gehouden en de bezorgers zijn erg vriendelijk en attent.
Ook bij garantiezaken is de service super goed. Absoluut een aanrader.

Sanne 15-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Heel veel keuze op de site & door de duidelijke zoekfunctie het juiste voor ons kunnen vinden! Dit werd super snel geleverd en er werd netjes 10 minuten van tevoren gebeld dat de chauffeur er bijna was. Goed geholpen door de chauffeur want het werd op de juiste plek neergezet. Verpakkingsmateriaal bleef in hun bus; perfect!

jos van giersbergen 15-01-2018 Via de website gekocht

uitstekende , snelle levering

na ontvangstbevestiging een zeer kort tijdspad van de levering waarbij ik exact op de hoogte werd gehouden van plaats en tijd tot de levering. Efficient en helder !

Martijn 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/ kwaliteit en waanzinnige aftersales service!

Prijs is goed. Goede technische ondersteuning en hulp bij maken van de keuze. Snelle levering en prima aftersales service

Herman 15-01-2018 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig. Brede keuze.

Breed assortiment. Zeer eenvoudige bestel- en betaalprocedure. Mooie look-and-feel van website. Snelle en betrouwbare levering.

Sandra 15-01-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Goede service, snelle levering, zeer klantvriendelijk personeel aan de telefoon en in de winkel , perfecte winkel/internetsite , goede uitleg.

van Uffelen 15-01-2018 Via de website gekocht

gewoonweg top

Onze wasmachine was kapot. Rond een uur of 5 hebben we een nieuwe gekocht op de website van cool bleu. 'S nachts kreeg ik een mail dat ze tussen 11.45 en 12.45 zouden komen. En inderdaad stonden ze rond 12.00 voor de deur. De oude wasmachine hebben ze van zolder gehaald en de nieuwe daar gezet. Onderweg was de machine iets beschadigd en kregen we ook nog zonder er moeilijk over te doen 10% korting. Echt geweldige service. Top

Mike 15-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Alles makkelijk te vinden op de site makkelijk bestellen en super snelle levering vriendelijke bezorgers die heel hulpvaardig waren

JF 15-01-2018 Via de website gekocht

Supergoeie service, op tijd en vakkundig

Goeie communicatie over aflevertijdstip, nette aflevering en vakkundig geplaatst. Nette bezorgers die de was machine ook goed waterpas hebben gezet.

Eef 15-01-2018 Via de website gekocht

Maakt belofte absoluut niet waar

Miele vaatwasmachine besteld bij Coolblue ter vervanging van kapotte vaatwasmachine. Gekozen voor Coolblue vanwege belofte snelle levering en installatie binnen 2a3 dagen + volgens henzelf goede service. Na 3 dagen nog steeds niet gebeld voor een afspraak daarom zelf gebeld. Levering kon uiteindelijk pas een week na bestelling plaatsvinden. Door Coolblue aangegeven timeslot tussen half 11 en 12.30. Om half 2 nog niets gehoord, zelf maar weer gebeld. Uiteindelijk om 13.45 geleverd, zonder glimlach.... Helaas geen deskundige installateur zoals beloofd, maar iemand die zo snel mogelijk weer wilde vertrekken omdat de installatie vermoedelijk langer dan een kwartier zou duren en daar hadden ze echt geen tijd voor. Nu dus een pakket met niet geïnstalleerde vaatwasmachine in de keuken staan en dus zelf maar op zoek naar deskundige installateur. Nog wel gebeld met klantenservice maar geen vertrouwen in aanbod dat dezelfde mensen nogmaals zouden komen om weer te proberen. Zwaar teleurgesteld in Coolblue volgende keer weer naar BCC

Officiele reactie van Coolblue 16-01-2018

Beste Eef,

Absoluut niet goed om te horen dat u zo ontevreden bent. Dat willen wij natuurlijk niet. Wij kijken graag met u mee, waar dit misliep en waar wij bepaalde zaken moeten verbeteren. Kunt u ons het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Dan pakken wij het daar verder op. Bij voorbaat dank en wij zien het graag tegemoet.

Erwin 15-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Het aanbod is enorm, overzichtelijke website, zeer klantvriendelijk, goede kennis van de producten, snelle levering, betalen gaan snel en simpel en het arriveren van het pakketje is en blijft 1 groot feest waar je met smart op blijft wachten. Warm aanbevolen!

Annerieke 15-01-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Handig dat Coolblue al voor je op een rijtje zet welk product zij aanraden of het meest verkocht wordt, hierdoor snel een keuze kunnen maken waar we tot nu toe erg tevreden mee zijn! Ook de keuze waar, wanneer en hoe er geleverd moet worden blijft erg handig. De levering verliep dan ook als gepland, de ene dag besteld, andere dag geleverd op het afhaalpunt en dat gewoon gratis! Ook de communicatie verloopt goed, van elke stap in het bestel/bezorgproces wordt je op de hoogte gehouden. Ideaal! Ik zou Coolblue zeker aanraden.

Chr.J.Scheen 15-01-2018 In de winkel gekocht
XXL Den Haag

Ongelooflijk vriendelijk en aanbod

Was onlangs in de nieuwe XXL vestiging van Coolblue in Den haag. Bijzonder klantvriendelijk. Er werd mij bij binnenkomst gelijk een kopje koffie aangeboden. Enorme collectie apparatuur, heel overzichtelijk opgesteld en je wordt direct geholpen. Coolblue wordt een groot probleem voor Mediamarkt en BCC.

Renate 15-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue is voortaan mijn nummer 1!!!

Wat een geweldige online shop. Ze zijn ongelooflijk snel in het leveren en hun klantenservice heel erg vriendelijk net als en de 2 bezorgers. Twee aardige jongens die super snel en netjes de wasmachine hadden aangesloten op de 3e verdieping. Petje af!!

marco 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede orderverwerking, bezorging slecht

Op Coolblue shoppen is altijd goed geregeld. Alleen bezorging gebeurt meestal nog via PostNL, die zich op mijn adres nog nooit aan de planning hebben gehouden. Levering tussen 8:00 en 10:30 volgens de website, en meestal zijn ze tussen 14:30 en 17:30 bij me. Kortom, jammer van de bezorging want verder de perfecte webshop.

Elvis 15-01-2018 Via de website gekocht

Review of Cool Blue

Very good web site . Easy to use and to get what you need. Awesome trial period of 30 days. I congratulate to the one who decided to build this awesome company. Fast delivery times of products. Very joyful workers with positive attitude . I wish you all the best in future projects and expanding this awesome service to every one of us .
Thank you .

P.S. I would love if you could make web site in english for people who do not speak Dutch that good?

Anne 15-01-2018 Via de website gekocht

Jammet dat de stofzuiger veel later kwam!

Bestelling op vrijdagavond ging prima. Na een paar uur een mail met de mededeling dat de bestelling verstuurd was. Het zou zaterdag bezorgd worden. Helaas reed Postnl ons huis zaterdag voorbij. Toen ik het track and trace nummer opnieuw invulde, was de bezorgdatum opeens gewijzigd van zaterdag naar maandag (terwijl ze ook ook zondag bezorgen!) En wij zaten dus zonder stofzuiger en die hadden we echt nodig. Gebeld. Ze hadden geen verklaring, maar wel excuses gekregen.
Jammer dat je dan niet als gebaar korting krijgt of een kortingscode oid.
Ik hoop dat de stofzuiger vandaag wel echt bezorgd wordt!

Dorine 15-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Veel informatie te vinden over de goederen . Heel tof dat mensen er hun ervaringen over de aangekochte goederen er kwijt kunnen...helpt je goed om te kiezen .

Carla noordover 15-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Via een vriend heb ik bij coolblue besteld hij kreeg een tv thuis op zondag dus dacht zondag? Ja hij zei top is dat coolblue
Dus heb ik later een wasmachine besteld en prima service, je word helemaal op de hoogte gehouden qwa bezorgen en de Bezorgers waren ook super gasten erg vriendelijk!
We hadden gelijk een scheurtje ontdekt op de blad in het hoekje van de wasmachine en de bezorgers zeiden: wat u wil of we nemen hem mee en u heeft morgen weer een nieuwe of we haken er 10% af dus ik heb voor het laatste gekozen! Kwam erachter dat ik na een maand nog niet die verrekening had gehad dus ik stuurde een mail en werd gelijk actie ondernomen, waarschijnlijk een communicatie fout maar die was goed hersteld! Als er schade is maken de bezorgers een foto dus die hadden ze natuurlijk in het bestand staan dus wisten ze gelijk waar ik het over had!
Bij deze kan ik coolblue aanraden

Sarah 15-01-2018 Via de website gekocht

Super service bij bezorging!

We hadden een droger besteld en de levering was echt heel goed. De wasmachine is ook meteen waterpas gezet! Kan dit iedereen aanbevelen!

Maurice van Veen 15-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service

Al veel spullen bij CoolBlue besteld. Ze maken waar wat ze vermelden. Voor 23.59 besteld is ook echt de volgende dag in huis. RMA afhandeling werkt ook goed. Duidelijke mails over hoe het staat met je bestelling. Top winkel zowel op het web als de winkels zelf.

Stefke 15-01-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop.
's avonds besteld, volgende dag in huis met het verzoek
de postbode de groeten te doen...Grappig.
Goede prijs en natuurlijk top produkten.

Audrey 15-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel in huis

Ik vind het handig dat er zoveel productreviews te lezen zijn, en er steen plus- en minpunten bij het product staan. Daarnaast is het supersnel geregeld, kon zelfs dezelfde dag nog. Geen 10 omdat achteraf betalen niet mogelijk was, maar zeker een dikke 9 voor deze shop.

Laura Andrea 15-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heel overzichtelijke webshop met duidelijke informatie!
Vandaag besteld, morgen in huis! Ze houden je continu op de hoogte van de bezorgstatus en een half uur van tevoren word je gebeld. Vervolgens wordt je oude product meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd. Er wordt ook uitleg bij gegeven. Gratis verzending en aansluiting!

Liz 15-01-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en goed geholpen

Voor de 1e keer voor cool blue gekozen maar dat ga ik in het vervolg, zeker vaker doen! Aardige medewerkers aan de telefoon, behulpzaam en niet opdringerig en fijn dat er gevraagd wordt wanneer en op welk tijdstip de bezorging mag plaatsvinden.

Bianca 15-01-2018 Via de website gekocht

Top service

‘S avonds besteld volgende dag 11.30 in huis. Service dat het 2 hoog wordt geleverd zonder lift. Wordt goed aangegeven hoe laat ze komen, echt zoals op de reclame. Aardige bezorgers, in voor een grap. Zeer tevreden

Jonah 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede webshop , wel humoristisch!

Ik als arme studentje was op zoek naar een laptop. Toen kwam ik op cool blue uit, toch wel een voordelige aanbieding dacht ik. Dus ik druk op bestellen en ik moet als student programmeur een compliment geven over hoe simpel, duidelijk en gebruiksvriendelijk de website is. Met een druk op de knop kan ik een nieuw account aanmaken en mijn bestelling afronden. Toen kwam ik op een pagina die helemaal toegewijd was aan wachten op je pakketje. Voor iemand met een droog gevoel voor humor kapot grappig. Alleen jammer dat je moet wachten... Gelukkig maar een nachtje want mijn pakket was snel binnen! Ik geef jullie een acht omdat het nooit helemaal perfect is maar jullie goed bezig zijn. Ga zo door!

Keiz 14-01-2018 Via de website gekocht

goede prijs en snelle levering

In eerste instantie gekozen voor coolbleu vanwege de snelle levering.Deze magnetron had een goede prijs bij coolbleu, goedkoper dan bij de concurrenten of in de winkel. pakket kwam op tijd en goed verpakt aan op huisadres.

Saab 14-01-2018 Via de website gekocht

Prima service ,snel en betrouwbaar !

Bestelde spullen altijd op tijd , ze hebben bijna altijd alles op voorraad .voor vragen of informatie staan ze altijd klaar ...goede service !

Naresh 14-01-2018 Via de website gekocht

Beste deal & op tijd geleverd

Eenvoudig door alle soorten elektronica bladeren. Vond de goedkoopste prijs voor de printer
  ik heb nodig. de levering was super snel en precies op tijd zoals aangegeven

Een tevreden klant 14-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede afhandeling omtrent de omruil service!
Zeer snelle levering!
Coulance omtrent de leverkosten; geheel gratis!!
Prima gedaan Coolblue!

marlon 14-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

s'avonds om 22.30 een tv beugel besteld en de volgende dag bezorgd. Kon ik nog kiezen ook overdag of avond bezorging.

Ronald 14-01-2018 Via de website gekocht

Uitermate tevreden over CoolBlue

Ruim assortiment, heldere website, duidelijke informatie, snelle levering, goede service, kortom: ik ben meer dan tevreden met dit bedrijf en kan het iedereen van harte aanbevelen! Ik zie de naam ook steeds vaker voorbij komen. Voor mijn gevoel is het momenteel een van de meest toonaangevende online-bedrijven voor tal van producten.

PSVfan 14-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede communicatie & service, (meestal) scherpe prijzen

Communicatie is zeer goed: duidelijke en overzichtelijke website én heel fijn klantencontact, bijvororbeeld via WhatsApp. Service is ook uitstekend; slecht functionerende producten worden altijd geruild of teruggenomen, zonder extra kosten en altijd snel geregeld. De meeste prijzen zijn erg scherp, met name de zeer interessante Tweedekans producten. Alhoewel ik laatst wel een artikel op de site zag staan dat erg duur was, ook de Tweedekans versie van dit product was vele malen duurder dan het product nieuw elders kostte...

LindaBle 14-01-2018 Via de website gekocht

Super tevreden!

Ik was op zoek naar een sporthorloge en kwam uiteindelijk bij Coolblue uit. Goede prijs en duidelijke productinformatie. De informatie die op de website stond heeft mij geholpen om een goede keuze te maken.

Vdw 14-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Ook op zondag.

Zaterdag avond een laptop besteld, volgende dag (zondags) geleverd. In tegenstelling tot andere sites. Heerlijk!

Tim V 14-01-2018 Via de website gekocht

Service is goed. Zoals het hoort.

Bestelling kwam de volgende middag al aan, wat ik verbazingwekkend snel vond. Daarnaast heeft CoolBlue duidelijke productinformatie. Genoeg aanbod.

Geen 10 omdat ik graag Paypal als betaaloptie had gezien.