Deze score is berekend op basis van 1375 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cindy 30-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Webshop is duidelijk een eenvoudig te bedienen. Bezorgservice is Top! Op de dag melding met tijdsbestek waarin product geleverd wordt. Dan herinnering via sms een half uur van te voren. Dan nog een telefoontje als ze onderweg zijn. De jongens waren super vriendelijk, alles duidelijk uitgelegd, geplaatst en aangsloten. Oude apparaat mee terug genomen. Echt een top service.

Marlies 30-01-2018 Via de website gekocht

Super Service

In December gekocht en de wasmachine werd een dag later bezorgd ondanks er code oranje uitgegeven werd ivm dat er zoveel sneeuw in nederland viel. Helemaal top, meteen 2 trappen op gebracht, aangesloten en gebruiksklaar achtergelaten. Heel tevreden met Coolblue en de bezorging.

Paul 30-01-2018 Via de website gekocht

top bedrijf

Een super goed bedrijf, De levering is echt top.
Het bestellen ging makkelijk en de levering super,
echt een dikke 10.

Daniel 30-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Geen klachten. Snelle levering. Zaterdag om 00:05 besteld en dezelfde dag om 16:00 uur binnen! Garantie via de winkel ipv via het bedrijf zelf is ook ideaal voor als er iets mis is met het product.

Klaar 30-01-2018 Via de website gekocht

Super stipt en vriendelijk

Product volledig zoals beloofd. Wij hebben een tweedekans product besteld, omdat voor ons een kleine beschadiging geen enkel probleem was. Op die manier hebben we nog extra voordelig kunnen kopen. En stipt met een glimlach afgeleverd. Wat wil je nog meer?

Marianne 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering!

In mijn geval had ik een krulset besteld, wat in de praktijk tegenviel. Aanvraag ingediend om het
te retourneren, zonder problemen het retourticket gekregen en terug gezonden.

Simone peppenster 30-01-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Vriendelijke bezorgers, heel fijn dat ze 15 min van te voren bellen dat ze onderweg zijn. Namen mijn oude wasmachine en verpakkings materiaal van mijn nieuw weer mee. Echt top!!

R. Bakker 30-01-2018 Via de website gekocht

Perfect geautomatiseerd bezorgsysteem

Perfect bezorgsysteem met nauwkeurige tijdsaanduiding aflevermoment. Behulpzame mannen die de vaatwasser kwamen afleveren. Alles heel soepel.

Iris 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik vind coolblue helemaal top! Supersnel, supervriendelijk en van de bezorging op zondag word ik helemaal blij!

Nicoline 30-01-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgd, goede service en communicatie

Vrijdag een vaatwasser besteld. Laagste prijs bij Coolblue :-). Kon zaterdag al worden bezorgd maar bij ons kwam zondag beter uit. Informatie mbt bezorging en bezorging zelf waren prima.

jaap 30-01-2018 Via de website gekocht

Samsung A5 gold

Ik zag op internet dat er een 30 euro cashback regeling was, dat was ook de reden dat ik voor jullie koos. Maar nu hoor ik hierover niets meer. Vreemd.

Beste Jaap,

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat je geen €30,- cashback hebt ontvangen. Cashback acties zijn binnen een bepaalde periode geldig. Uiteraard willen wij graag met jou meekijken of jouw aankoop binnen de cashback periode valt en of wij op dit toestel een cashback actie hebben gehad.

Graag zien wij jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. Je kunt een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij dit voor jou uitzoeken.

Klaar 30-01-2018 Via de website gekocht

Super stipt en vriendelijk

Product volledig zoals beloofd. Wij hebben een tweedekansonderwijs product besteld, omdat voor ons een kleine beschadiging geen enkel probleem was. Op die manier hebben we nog extra voordelig kunnen kopen. En stipt met een glimlach afgeleverd. Wat wil je nog meer?

Joke 30-01-2018 Via de website gekocht

Erg blij.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en keurige bezorging. Leuke vriendelijke jongens die alles netjes regelde. Telefoontje vooraf, mail met de te verwachte leveringstijd. Geweldig!

a bosma 29-01-2018 Via de website gekocht

goed in een woord

geen klachten alles goed opgelost inmiddelijks al veel gekocht alles goed goede monteurs.
nog een kaartje gekregen van de monteurs toen ze een wasdroger brachten

Wim 29-01-2018 Via de website gekocht

Goede info op website. Ik had een tv besteld, toen order via klantenservice geannuleerd en later toch weer de order geplaatst. Ik ben erg goed en duidelijk geholpen en ontving het product tijdig thuis.

Jacqueline 29-01-2018 Via de website gekocht

Altijd snel en op tijd

Altijd stipt op tijd. Makkelijk vanuit je luie stoel. Goede overzichtelijke website met reviews waar je wijzer van wordt. Vaak ook de goedkoopste!
Ik ben fan!

Robert 29-01-2018 Via de website gekocht

Alle afspraken netjes nagekomen!

Vanaf het moment van bestellen tot het afleveren en installeren van de apparaten zijn alle afspraken netjes nagekomen. Communicatie, tijdstippen en aardige en goede service!

Klant 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service! Pakket geleverd volgens planning en pakketje was helemaal in orde! Product is ook volgens beschrijving geleverd en werkt naar behoren.

Tibben 29-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis.Dat is een geweldige service,alles netjes aangesloten en zelfs de verpakkingsmaterialen en de oude wasmachine meegenomen.

norem 29-01-2018 Via de website gekocht

Perfect, zoals het hoort.

Op de overzichtelijke site van Coolblue mijn product gevonden en dus besteld.
Betaling makkelijk en vertrouwd.
Levering goed te volgen en zoals belooft keurig de volgende dag in huis.
Jaja, waren alle internet shops maar zo correct.
Top dus.

Evert 29-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Website overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik, na betaling een order- en betalingsbevestiging de volgende dag zoals beloofd producten ontvangen .
Uitstekende service.

Sonja Wielart 29-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en betrouwbaar.

Bij de zoektocht naar een wasmachine kwamen we al snel uit bij Coolblue omdat er de volgende dag al geleverd kon worden.Prijs/ kwaliteit is goed.Betrouwbaar en een geweldige service zonder extra kosten.Vriendelijk personeel .

Narana Cober 29-01-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Wat een ontzettend slechte service levert Coolblue. Na zeker 12 mails sturen en via de klantenservice chat heb ik nog steeds geen goed product mogen ontvangen en we zijn al 14 dagen verder. Het bestelde product was geleverd met een kleine beschadiging. Hiervoor moest ik alles terug sturen en Coolblue zou me een nieuw product sturen. Prima. Zo gezegd, zo gedaan. Bevestiging per mail binnen gekregen van mijn retour, dus dat ging prima. Nu zegt Coolblue dat PostNL nooit het pakje bij hun hebben geleverd en dat ze een onderzoek bij PostNL instellen. Hier heb ik natuurlijk niets aan. Ik wil gewoon het juiste product ontvangen. Nu heeft Coolblue me gevraagd om zelf in de gaten te houden wanneer het product weer leverbaar is. Dit lijkt me niet mijn taak, maar van Coolblue.

Beste mevrouw Cober,

Het is uiteraard onwijs jammer wanneer een product niet meer op voorraad is nadat je het product hebt omgeruild voor een nieuw exemplaar. Wij willen er alles aan doen om jou van alle informatie te voorzien.

We hebben de status van de mailuitwisseling nagelopen. Naar aanleiding van het beschadigd product dat is geleverd, hebben wij een voorstel gedaan om het product om te ruilen voor een nieuw product. Echter bleek dit niet meer voorradig te zijn. Daarom hebben wij jou alvast ingeschreven voor een notificatiemelding. Dit is de enige manier waarop jij op de hoogte wordt gehouden van een nieuwe voorraad. Het is niet mogelijk om een om een product te reserveren voordat wij een nieuwe levering van de leverancier ontvangen.

Het spijt ons enorm dat wij jou het gevoel hebben gegeven de verantwoordelijkheid bij jou neerleggen voor het ontvangen van een notificatie. Uiteraard kun je via de notificatie direct een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Margreet 29-01-2018 Via de website gekocht

Een glimlach en een beetje meer ...

Coolblue doet alles voor een glimlach ... En dat maken ze ook waar !
Prima website, goede product info, hele goede prijs . En dan ook nog de volgende dag thuus bezorgd: ik word er blij van !

Anita 29-01-2018 Via de website gekocht

Top afhandeling !

Ik kreeg netjes een berichtje dat het pakket er bijna was..daarna belde de chauffeur nog op voor de bezorgtijd.. chauffeurs stelde zich netjes voor en brachten het pakket netjes naar boven. Super nette ,duidelijke en snelle afhandeling. Een compliment waard !

Leon 29-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Erg snel geleverd en gratis bezorgd je wordt hoed op de hoogte gehouden en klantenservice is ook zeer behulpzaam

Walter Beijen 29-01-2018 Via de website gekocht

Productinformatie en levering.

Uitstekende productinformatie bij de laptops en aanverwante artikelen. Een leek wordt hier goed geïnformeerd en kan een weloverwogen keuze maken. De levering verliep vlot en probleemloos.

Mario 29-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue, waar je met vertrouwen kan winkelen

Super makkelijk om er te kopen, zonder je zorgen moet maken dat je voor onaangename verrassingen zal staan. Zeer snelle levertijden ook in het weekend. Top vriendelijke service, ook van de mensen die aan huis leveren. Coolblue richt zich op het zorgeloos kopen. Zeer klant gericht. Kan geen negatief punt bedenken.

Marina 29-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijkheid top, niets is té véél gevraagd! Ben enorm snel bediend en kreeg de nodige uitleg, zelfs over iets dat ik niet bij hen gekocht had.

Ignes 29-01-2018 Via de website gekocht

Top top top!!!

Nieuwe wasmachine gekocht en perfect zoals gezegd geleverd en geplaatst! Zelfs nog mijn droogkast er terug bovenop gezet! Toppie 😊

Debby 29-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Voor ons geen andere witgoed leverancier meer. Alleen nog maar Coolblue. Ze kwamen met 3 man sterk ons wasmachine brengen en aansluiten. Oude wasmachine werd netjes meegenomen. De track trace is ook fijn. Kan je zien hoe laat ze verwachten te komen. In raad Coolblue iedereen aan. Ook telefonisch netjes te woord gestaan.

M venema 29-01-2018 Via de website gekocht

Ruime keus en snelle levering en goede service

Ik vind dat de webwinkel een ruime keus heeft. Wat ook fijn is dat je een artikel in de winkel kunt reserveren en dan eerst daar kunt bekijken voordat je afrekent.

Mevr. Vonk 29-01-2018 Via de website gekocht

De klantenservice .... er is geen betere naar mijn idee.

Voor de 2de keer besteld, ditmaal met een cadeaubon en wederom werd ik fantastisch geholpen, met alle uitleg die ik nodig had. Zelfs mijn man die meeluisterde stond ervan te kijken. Ik weet niet hoe het werkt als iets kapot gaat, maar de bestellingen en leveringen waren vlekkeloos,

Speelman 29-01-2018 Via de website gekocht

Factuur vergeten mee te sturen

Geen rekening ontvangen, hetgeen het lastig maakt om garantie ooit in te roepen, of een welkoms pakket van Nespresso te kopenp

Beste meneer/mevrouw,

Onze excuses dat je een factuur hebt ontvangen naar aanleiding van jouw aankoop. Voorheen hebben wij altijd facturen per post in de doos verzonden. Tegenwoordig versturen wij de facturen enkel digitaal om een stap in de richting van "Gewoon groen". Coolblue wil graag bijdragen aan het milieu en één van de maatregelingen die wij hebben getroffen, is volledig afstand doen van facturen op papier.

Wij adviseren jou om jouw inbox en spam map te controleren. Mocht je jouw factuur nog niet digitaal hebben ontvangen, neem direct contact met ons op. Onze collega's van de klantenservice kunnen jou voorzien van een factuur per e-mail.

A. Hoekstra 29-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte bestelling en vakbekwame service van de bezorgers.

Na eerdere bestelling bij coolblue heb ik besloten weer bij coolblue te bestellen van wege de uitstekende service.

Bart 29-01-2018 Via de website gekocht

Zoals gewend van Coolblue: snelle levering, goede prijzen

Tot nu toe zijn al mijn bestellingen bij Coolblue (en dat zijn er nogal wat) vlekkeloos verlopen. Van koptelefoon tot wasmachine (inclusief geweldig bezorgteam die 'm naar twee hoog tilde en de oude mee nam), van Playstation tot broodrooster; alles wordt keurig op tijd geleverd en de prijzen zijn goed concurrerend.

De enkele keer dat ik de klantenservice benaderde met een vraag, werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan en ook in één van de Coolblue-winkels was de service dik in orde. Aanrader.

Anja 29-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service Coolblue 'so cool'

Site goed overzichtelijk, duidelijk uitleg producten keuze genoeg bestellen online is 100% betrouwbaar en snelle bezorging!

dat is niet zo belangrijk 29-01-2018 Via de website gekocht

De beste service die ik tot nu toe heb meegemaakt

de telefoon wordt altijd snel opgenomen en je krijgt altijd een mens aan de lijn
Het is heel duidelijk dat de klant voorop staat
ik schrijf nooit reviews maar naar aanleiding van een problematisch reparatie geval ben ik zeer aangenaam verrast over de service van cool blue. als ze niet de goedkoopste zijn vraag jezelf eens of of service ook niet wat waard is.

Robin beentjes 29-01-2018 Via de website gekocht

Goed en slecht

Eerst wasmachine besteld
Zelf blijkbaar niet goed gedaan
Dacht vandaag besteld morgen in huis
Blijkt bij stapelkit bij wasmachine coolblue niet zelf te komen maar post NL (die niet bezorgen op 2 hoog uit ervaring)
En dat het 3 dagen duurt voordat er contact met je word gezocht en dan nog is 3 dagen wachten tot de wasmachine er is ... Dus niet kunne wassen etc

De dag na bestelling wasmachine email ontvangen omtrent dat gebeuren post NL
Meteen gebeld na coolblue had maandags avond besteld en zou da zaterdag komen
Was net wakker en met me slaap hoofd ja gezegd achteraf pas wetende dat het dan nog 5 dagen duurt
Weer gebeld en kwamen uit op idee gehele bestelling annuleeren en opnieuw doen
Uiteindelijk gedaan ( goed geholpen door de jongen aan de telefoon dikke 👍 )
Wasmachine besteld zonder kit die zelf geregeld en levering ging top 3 gaste zo boven en oude zo beneden (alleen niet waterpas gezet) maar dat kon ik zelf wel ook dikke 👍

Maar het geld terug krijg is dikke 👎👎

Ondertussen 15 dagen verder maar keer gebeld
Eind van de maand geld noot iedereen kent het wel
Kreeg ik te hooren ja meneer beentjes sorry is idd wat fout gegaan
Is toch even dik 500 euro langer da 2 weken wat ik te hooren kreeg max 1 werk week na annulering

Dat vond ik wel slecht

Als ik nog iets keer nodig heb
Kom ik denk ik nog wel terug na coolblue
Iedereen maakt fouten iedereen is menselijk
Begrip voor
Maar toch best lastig

Ps. De mensen die ik he gesproken en gezien waren wel allemaal vrolijk dikke 👍

Beste meneer Beentjes,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het verloop van de levering en de nazorg om ervoor te zorgen dat jij bent voorzien van de bestelde producten. Daarnaast is het absoluut niet acceptabel dat je 2 weken hebt gewacht op het aankoopbedrag van jouw initiële bestelling.

We hebben direct het verloop gecontroleerd en er is een melding gemaakt dat dit niet de normale gang van zaken is. Het spijt ons dat jij hiervan de dupe bent geworden. Uiteraard ontvang je per e-mail een €15,- waardebon. De waardebon kun je bij jouw eerstvolgende bestelling gebruiken. We hopen dat de levering van jouw volgende bestelling naar verwachting zal zijn.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Ciska 29-01-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service!

Ik vind de service van Coolblue uitstekend. Ze communiceren goed over de bestelling en levering. Ze zijn persoonlijk en je krijgt goed antwoord op vragen.

Kc 29-01-2018 Via de website gekocht

Coole service

De naam zegt het al cool..vlotte coole service bestelling was niet compleet ff bellen en een Coole medewerker staat je graag te woord met een Cool en bevredigend antwoord!

viviane 29-01-2018 Via de website gekocht

heel goede service

altijd geleverd op de dag dat het vermeld wordt, reeds van bij de bestelling!! Prima!!!! doe de meeste aankopen die kunnen op de website. ook bij vragen is klantendienst altijd heel vriendelijk en behulpzaam

Duncan 29-01-2018 Via de website gekocht

Altijd snel en correct

Als ik zeker wil zijn van snelle èn correcte levering bestel ik bij Coolblue.
Ik had een paar switches met POE nodig en wilde snel aan de slag; besteld en de volgende dag in gebruik!

Hillie89 28-01-2018 Via de website gekocht

Goed spul

Had een pc upgrade nodig, en kwam uit op deze procesor, zag dat er een 2e handsje was. En garantie voor 2 jaar. En zo als een echte nederlander is korting altijd goed

Nes 28-01-2018 Via de website gekocht

Top team

De dame en 2 heren genoten waren vrolijk hadden het naar hun zin en een perfect team top. Binnen 10 minuten wasmachine weg en nieuw geplaatst helemaal top

Jan 28-01-2018 Via de website gekocht

geweldige goede en snelle service

een bijzondere goede verzending , je wordt op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt afgeleverd en wordt keurig netjes geplaatst.

Willem Zwiers 28-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt haar beloftes waar

Problemen met mijn TomTom Adventurer waren niet reparabel en/of niet oplosbaar. De coulance om deze miskoop na een jaar toch in te kunnen ruilen op een Fitbit Ionic wordt door mij zeer gewaardeerd. Even voor zwemmers: de Ionic telt wel je banen correct. Voor fietsers: de Ionic is niet na een paar uur leeg. Enz. Chapeau Coolblue

Fam. Poelsma 28-01-2018 Via de website gekocht

TOP

bestelling gedaan die helaas niet voldeed aan onze voorwaarden. Terugsturen geen probleem:
Sterker nog we mochten het product houden en kregen het geld terug.
Wat een service!!!!

Hans 28-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop geleverd

Prima winkel snelle levering tegen redelijke prijzen.
Overzichtelijke site
Al eens eerder een apparaat gekocht wat keurig werd bezorgd en geplaatst tot nu toe zeer tevreden

Rudolf 28-01-2018 Via de website gekocht

Goede informatie, op tijd bezorgd, vriendelijke bezorgers.

Goede vergelijkingen, eerlijke voorlichting, ook over aansluitkosten (vaatwasser) en eventuele verzekeringen.
Net niet de goedkoopste, maar service is meer waard.