Jeanke 20-03-2021

Zéér groot aanbod van alle grote merken. Snelle levertijden!
Duidelijke uitleg bij de verschillende artikelen.
Scherpe prijzen.

Valerard 20-03-2021

Perfecte service. Avond voordien product besteld, en meteen dag erna om 9u kunnen afhalen. goed geïnformeerd over retour mogelijkheden en extra verzekeringen. vriendelijke verkoper. helemaal tevreden met de diensten.

Busschaert Marc 19-03-2021

Recent luchtontvochtiger aangekocht:
Alle nodige info en advies gevonden bij coolblue
Zeer tevreden van juiste aankoop
Zeer vlotte bestelling en bezorging thuis
Dus zeer tevreden klant

Esma 19-03-2021

Duidelijke site, snelle levering! Ik had het de volgende dag al in huis. Goed verpakt, geen beschadiging aan de verpakking. Emails worden op tijd verzonden, tracking van je bestelling kan je dus hierdoor goed volgen. Al en al niks te klagen in ben tevreden

Karel Kerel 19-03-2021

De levering was heel goed, vooral dat je een duidelijk uur krijgt is heel gemakkellijk en gebruiksvriendelijk. Deze keer heb ik perfect gevonden wat ik zocht, maar geregeld moet ik naar de concurrenten gaan, omdat jullie iets niet in voorraad hebben en/of omdat het veel duurder is

Luc Maes 19-03-2021

Vlotte service, vriendelijk en doeltreffend. In de winkel zelf krijg je duidelijke en correcte uitleg en advies. Concurrerende prijzen.

Coolblue was de enige online shop die de gamingstoel aanbood die mijn zoon graag wilde.
De mixer die ik op het oog had, kon ik nog voor een paar euro's minder kopen (reeds geopende doos).
Supersnelle levering, de dag nadien, op zondag.

Krs 19-03-2021

De goedkoopste prijs, snelle levering en steeds goede informatie over de producten.

Ook goede garanrieregeling.

Danny 18-03-2021

Bestelling en betalen verloopt vlot. Goeie beschrijving van het gewenst artikel op de website. Zeer snelle en correcte levering.

natascha 18-03-2021

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website, uitgebreide keuze, vlotte verzending en stevig verpakt.

rik 18-03-2021

het is als een fluitje van een cent om te bestellen
in de namiddag besteld....volgende namiddag staat het bij mij thuis
dit is toch prima

Eline Bal 18-03-2021

Heel gebruiksvriendelijke website waarbij me ik vooral baseer op de reviews van de vorige aankopen van klanten.
De afterservice en klantendienst zijn ook top.

Happy Client 18-03-2021

Simply one of the best.
Eenmaal het aanbod gescand dan een paar klikken en klaar is kees!

Sebastiaan 18-03-2021

snelle en correcte levering ! Goede communicatie over de status van de levering.

Ilse 18-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijk. Je vindt er makkelijk wat je zoekt. Verschillende prijscategorieën. Handige prijsvergelijking van verschillende producten.

Rene De Man 17-03-2021

Op zondag besteld en maandag geleverd 🤩🤩🤩 , vlotte afhandeling en correcte levering

Ruben 17-03-2021

Coolblue heeft een zeer overzichtelijke webshop en geeft uitstekend advies door de "keuze van coolblue". Ook de service en levertijden zijn altijd helemaal in orde.

Babber 17-03-2021

Zeer vlugge en stipte levering en zeer ruim aanbod van verschillende artikelen

Karla 17-03-2021

Als jullie levering binnen 24h beloven en 72h later is er nog niet geleverd en jullie klantendienst heeft maar 1 zinnetje je moet zeker 5 dagen wachten voor we eventueel iets kunnen doen zal het laaste keer zijn dat ik iets bij Coolblue bestel!!!
Slechte service is mijn mening!!!

Karen Steegmans 17-03-2021

Heel overzichtelijke website. Afgehaald in de winkel. Iedereen supervriendelijk en attent.
Een heel leuke ervaring! Toverde direct een glimlach op mijn gezicht.

llorensa 17-03-2021

overzichtelijke website / correcte levering / Huur van levering perfect / vriendelijke en behulpzaam personeel . Ingeval van omruiling ook alles goed verlopen . Doe zo verder !!!

Micaël 16-03-2021

Een duidelijke webshop waarbij de producten overzichtelijk worden voorgesteld. De keuzemenu laat eveneens toe gericht te zoeken naar de juiste producten.
De productpagina is tevens voorzien van de nodige info waarbij de voordelen maar ook de mindere kant van een product worden vermeld waardoor je een eerlijke weergave krijgt.

Zelf heb ik gekozen voor een afhaling in de winkel waar ik vriendelijk ben ontvangen en alles zeer vlot is verlopen. De nodige uitleg is gegeven bij het product en alles coronaproof.

Zeker een aanrader om aankopen te doen door de gebruiksvriendelijkheid en goede productinfo.

Rik 16-03-2021

heel goed georganiseerd ten tijde van corona, heel vriendelijke medewerkers, en zeer goede uitleg. Een aanrader

Nadia Bulteel 16-03-2021

Duidelijke webshop, snelle afhandeling en opsturen van de aankopen. Gemakkelijk te traceren verzending. Extreem goede naverkoop service

Lies 15-03-2021

Ik vind het gewoon super gemakkelijk om bij Coolblue te bestellen. Ze geven tips 'Coolblue's keuze) en ruime vergelijkingsmogelijkheden. Ook de levering is altijd stipt en snel.

Muller piet 15-03-2021

Blijven doorgaan....ik ben zeer tevreden met het verloop van bestelling tot en met de levering,en de snelheid van afhandeling....een plezier om een bestelling te plaatsen!