Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Metstijn 11-09-2016 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Onze camera 's avonds om 22u besteld en de volgende ochtend werd hij reeds thuis geleverd. Zeer snelle en correcte levering. In combinatie met Mobile Vikings ook zeer interessant door de extra gratis belwaarde (4% in vikingpunten). Wij zijn dus zeer tevreden over Coolblue en zullen in de toekomst zeker nog producten bij hen bestellen!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Belwaarde Mobile Vikings
  • niet tevreden, geld terug

Chris 11-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een bedrijf dat, ondanks de soms wat hogere prijzen, betere service geeft dan bijvoorbeeld de mediamarkt. Denk dan bijvoorbeeld aan hoe snel de producten geleverd worden en aan de garantie die je krijgt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Garantie

Minpunten

• Net wat hogere prijzen

Marianne Hofmans 11-09-2016 Via de website gekocht

Uiterst positieve ervaringen

Coolblue is voor ons een hele betrouwbare optie voor al meerdere producten geweest. Zo zeer zelfs, dat ik eerst bij Coolblue kijk als we weer iets nodig hebben.

Pluspunten

• Zeer positieve benadering
  • Betrouwbaar in afspraken

Jeroen 11-09-2016 Via de website gekocht

Top service met een knipoog

Bij Coolblue vindt je alle producten tegen een aantrekkelijke prijs. Coolblue maakt echter het verschil door geweldige service te bieden met een knipoog. Ben je niet tevreden dan zijn ze er voor je, en wel meteen. Je hoeft niet eerst een formulier in te vullen op een website ofze. Je kunt bellen en ze lossen het voor je op.
Service zoals het hoort!

Pluspunten

• Prijs vs kwaliteit
  • Service
  • Alles met een knipoog

Minpunten

• ???

Ddenuil 11-09-2016 Via de website gekocht

Auper service

Eerst telefonisch contact gehad en zo goed geholpen dat ik meteen het product heb besteld en dat is een super keuE geweest!

Pluspunten

• Telefonische hulp
  • Snelle bezorg service

Hans Peter 11-09-2016 Via de website gekocht

De service die Coolblue biedt is echt ongekend. Een webshop die beter is dan welke andere ook. Mijn volgende aankoop zal ik er zeker doen!

Pluspunten

• snelheid
  • Gratis retourneren
  • Geen gezeur

Chantal 11-09-2016 Via de website gekocht

Top

Laptop (2e kansje) op zondag bested, en maandagmiddag in huis!! Super snel en prima geregeld.
De vorige laptop heb ik retour gestuurd, en ook deze afhandeling is prima verlopen.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke website
  • Snelle klantenservice

botrans 11-09-2016 Via de website gekocht

Easy does it

Duidelijke informatie op de website, vervolgens eenvoudig en snel bestellen en betalen, artikel de volgende dag in huis.

Pluspunten

• duidelijke info
  • snelle levering

Leo Bouwer 11-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De winkel is goed overzichtelijk. Coolblue is vaak de goedkoopste met in elk geval de beste dienstverlening.

Pluspunten

• Levering
  • Bezorging
  • Informatie

A 11-09-2016 Via de website gekocht

Goede ervaringen met deze webshop

Prettige winkel: duidelijke informatie op de website, bruikbare reviews van klanten die helpen bij het maken van de keuze, goede prijzen. Bestelling en bezorging verliepen zeer vlot; artikel was zoals beloofd de volgende dag in huis en alles was prima in orde.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel klantenreviews
  • Vlotte bestelmethode
  • Snelle bezorging

Minpunten

• Geen minpunten ervaren

George-J 11-09-2016 In de winkel gekocht
Zuid-as

Goed en snel en mooie prijs

Coolblue is een webportaal, waar vele websites achter zitten met individuele producten. Het is dus de combinatie van de volume-zaak (grote hoeveelheden en dus een aantrekkelijke prijs) en de speciaal-zaak, die veel aanbod en kennis heeft over een individueel product zoals een laptop of een elektrische tandenborstel.
Voor mij is deze website aantrekkelijk, omdat ik een product op zondag kan kopen/bestellen via de website en vaak op maandag al kan ophalen bij de winkel aan de Zuid-as, vlak bij mijn werk. Dus sneller kan bijna niet. Coolblue heeft zijn "bevoorrading troepen"- logistiek perfect op orde. Dat is hun toegevoegde waarde naast een aantrekkelijke prijs natuurlijk. De bejegening=inclusief advies en kassakoopje= in de winkel is ook boven het gemiddelde en prima in orde.

Pluspunten

• Prijzen aantrekkelijk
  • Snelle levering
  • Goed advies in winkel
  • Kassakoopje leuk

W.Bosch 11-09-2016 Via de website gekocht

Snel & Betrouwbaar!

Coolblue doet wat er beloofd wordt, snelle levering en betrouwbaar! Ook met vragen over produkt, via chat of telefoon meteen een helder antwoord.
Ga zo door, blij met jullie👊🏼

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar

DJ Smids 11-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Mijn zoon, net gestart met een opleiding Industriële Produktontwikkeling kwam dinsdagmiddag met de mededeling dat hij op donderdag met een nieuwe laptop op school moest komen. Gebeld met Coolblue, en een medewerker heeft samen met ons een laptop uitgekozen die aan de specificaties voldeed. 's Avonds om 23:15 uur besteld, en de volgende dag om 15:00 uur thuis. En voor een heel redelijke prijs!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke site
  • Geen "pusherige" helpdesk

Minpunten

• ???

Bart 11-09-2016 Via de website gekocht

Cool kast gekocht !

Donderdagavond besteld om 22.30 uur en vrijdag netjes op tijd geleverd, perfect alles in orde ! Netjes te volgen wanneer bestelling geleverd wordt via GPS systeem, dus niet onnodig thuis blijven.

Pluspunten

• snelheid
  • communicatie levertijd

Mulder 10-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue.nl staat voor ons bovenaan.

Makkelijk bestellen online, goede info, nette bevestiging, levering is echt top, zeer klantvriendelijk en ook nog eens voor een eerlijke prijs. Top dus!!

Pluspunten

• Alles is top

Minpunten

• Geen minpunten

Kelly 10-09-2016 Via de website gekocht

Top service bij coolblue

Duidelijk website/webshop. Alles spreekt voor zich, veel reviews. Veel tekst en uitleg. Goeie service. Snelle levering. Kan geen minpunten bedenken.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede service
  • Veel tekst en uitleg
  • Snelle levering
  • Veel reviews

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden

Joren SPINNOY 10-09-2016 Via de website gekocht

Top online winkel

Eerste keer dat ik op deze website iets kocht, maar zeker niet de laatste. Zeer snelle levering, heel simpel om iets te bestellen, en goede support. Hier ga ik zeker en vast nog een aantal spullen kopen!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Vriendelijke support

Jasper 10-09-2016 Via de website gekocht

Beste webshop!

In de afgelopen 2 maanden al 3 keer wat besteld bij Coolblue. Meestal de beste prijs, en als je voor 23.59 uur besteld ook nog de volgende dag bezorgd. Beter kan haast niet. Alles keurig verpakt. Ook op de site hebben ze na het bestellen een hele "wacht therapie" voor je klaar staan hoor ;) Op de verpakking staat bijvoorbeeld ook dat je de doos beter niet met een drilboor of zaag open kan maken haha. Toch leuk dat ze zo wat humor hebben en het toch net even wat leuker maken. Al met al gewoon de beste webshop tot nu toe. Enorm assortiment van producten, snelle levering en goede service👍

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Vaak laagste prijzen

Dewi 10-09-2016 Via de website gekocht

Beste (web)shop van Nederland

CoolBlue is in 1 woord fantastisch. Hun service is vooruitstrevend en geweldig. Je voelt je als klant eht gewaardeed. Problemen komen bijna niet voor en worden anders zonder 'zeuren' opgelost. De tevreden klant staat bij CoolBlue echt op de eerste plaats. Service zoals service zou moeten zijn!

Pluspunten

• Service on-Hollands goed
  • Fantastisch aanbod
  • Overzichtelijke website
  • Makkelijk bestelproces
  • Bereikbaarheid is top

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Sylvia 10-09-2016 Via de website gekocht

Quitcomfort 35 Bose

Snelle, en correcte service. Snelle levering, dezelfde dag nog! Zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden van het aangekocht artikel, quitcomfort 35 Bose. Topproduct!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Topkwaliteit
  • Goede klantenservice

Tanya 10-09-2016 Via de website gekocht

Super service!

Coolblue kost soms wel een beetje meer dan elders maar dat extra betaal ik telkens weer voor de fantastische service dat ze bieden. Goede communicatie, snelle en hulpvolle antwoorden, goede retourservice,... Top!

Pluspunten

• Super service
  • Goede communicatie

Minpunten

• Beetje duurder

Tevreden klant 10-09-2016 In de winkel gekocht
Coolblue Antwerpen

Super Service

De winkel heeft een heel goede service.
I had een laptop aangekocht en was hier niet tevreden over, contact op genomen en mochten deze meteen omruilen voor een andere.
Geen vragen of moeilijk doen zoals zo vaak in andere winkels gebeurt.
Ook het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• goed personeel
  • 2 weken retour garantie

Patrick 10-09-2016 Via de website gekocht

Top webwinkel

Goede service en een snelle levering.
Zelf bij bestelling op zondag heb je indien op voorraad het product de volgende dag al in huis.

Jan 09-09-2016 Via de website gekocht

Cool blue is zo cool als blue

Ik vind Cool Blue zeker een goede winkel. Meerdere producten al hier besteld en nog nooit teleurgesteld. Soms zijn ze iets duurder dan andere shops, maar als je kijkt naar de service en hoe persoonlijk ze met de klant zijn wil je die paar euro er ook wel extra voor neerleggen.

Pluspunten

• Goede hulp
  • Persoonlijk
  • Goed assortiment

Minpunten

• Iets duurder dan andere

Peter 09-09-2016 Via de website gekocht

Dashcam dod ls460w

Vrijdag s'avonds rond 21:00 uur besteld de andere dag had ik om 15:00 uur had ik me Dashcam binnen
Super snel dus

Diana 09-09-2016 Via de website gekocht

Erg goed

Ik heb al het een en ander gekocht bij Coolblue en ook wat artikelen teruggestuurd. Ik heb zelfs met mijn complete pc bij de winkel zelf gestaan waar een vriendelijke medewerker ruim anderhalf uur zijn best heeft gedaan. Ik kan met een gerust hard zeggen Coolblue weet wat klantenservice is! Zonder problemen retouren, uitgebreide service bij de winkels en maar 1 minpuntje en dat was een mailtje van de technische dienst die me doorstuurde naar een Youtube filmpje van een ander artikel, beetje jammer maar echt het enige minpuntje. Ga zo door Coolblue!

NadineDP 09-09-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Goede productinfo. Goede en snelle filtermogelijkheden in de toch wel zeer uitgebreide databank. Intuïtieve schermen, zelf voor dummy's zoals wij ;-)

Pluspunten

• snelheid
  • vergelijking
  • ruim aanbod
  • afhaalmogelijkheden

Ien 09-09-2016 Via de website gekocht

snel, fun en inderdaad een glimlach op het gezicht!

Super snel, correct en ook nog super grappig met filmpjes over wachttherapie en een bedankstrook voor de buren op de doos: voor mij een super klantervaring!

Cornelis 09-09-2016 Via de website gekocht

zeer goede en handzame website.

Ruime keuze van producten. Prijs kwaliteit zeer goed. Het levering proces verliep zeer soepel. snelle levering. Handig de ophaal punten in de buurt.

ferry 09-09-2016 In de winkel gekocht
Utrecht (en in Eindhoven omgeruild)

Super

Had een tekentablet teruggebracht omdat 'ie kapot was. Na ruim een week kreeg ik bericht dat ik 'm weer op kon halen. Ik kreeg een nieuwe mee, want ze vonden dat Wacom (merk tablet) er te lang over deed om te repareren. En als extra geldt nu weer de volledige garantieperiode. De jongen waar ik de tablet had ingeleverd herkende me meteen en wist ook nog wat ik kwam doen.
Heel vriendelijke mensen, en superservice.

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid

Laurien 09-09-2016 Via de website gekocht

Top service en top stofzuiger

Snelheid, service, vriendelijk, bereikbaarheid, allemaal heel goed. 100 karakters zijn te veel voor een gewoon top bedrijf.

Pluspunten

• snelheid
  • service
  • vriendelijk

Eddy 09-09-2016 Via de website gekocht

Tevredenheid

Super snelle service. Ruime keuze. Artikel goed ingepakt. Aflevering op tijd, snel. We zijn tevreden en al eerder van jullie diensten gebruik gemaakt. Aan te bevelen bij anderen.

Jorien 09-09-2016 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

Ik heb nu 4 producten bij Coolblue gekocht en deze voldeden aan mijn verwachtingen. Ook hadden ze een mooie prijs. Een vraag per e-mail werd snel beantwoord. Ik heb (gelukkig) nog geen contact gehad met de klantenservice over een defect product o.i.d. De manier hoe hier mee om wordt gegaan, vind ik ook altijd heel belangrijk.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • snelle levering
  • geen verzendkosten

Minpunten

• geen laagste prijs

Elisabeth 09-09-2016 Via de website gekocht

Gisteren ging de wasmachine stuk, vandaag had ik een nieuwe

Gisteren ging m'n wasmachine stuk rond 23.00.
Via Coolblue.nl kon ik meteen een nieuwe bestellen voor 00.00 uur die wasmachine zou dan meteen de volgende dag arriveren. Ik ontving een sms'je dat ze er om 10.30 al zouden zijn met m'n nieuwe wasmachine, en ja hoor!
Twee mannen; super aardige medewerkers van Dynalogic eentje sjouwde de wasmachine op z'n plek en de andere nam mijn oude wasmachine mee. Toen ik vroeg of ze nog even samen mijn droger erop wouden tillen heeft 1 medewerker me daar zelfs ook nog even bij geholpen!

Pluspunten

• Aardige medewerkers
  • Snelle service
  • Klantvriendelijk
  • Behulpzame medewerkers

Minpunten

• Geen minpunten

TK 09-09-2016 Via de website gekocht

Top Winkel

Prima winkel , beschrijving van product zeer goed. Levering supersnel ook bestel je het avonds naar 22.00 Uur.

Pluspunten

• correcet beschrijving
  • super snelle levering
  • goede service

annemarie 09-09-2016 Via de website gekocht

Vertrouwen

Ik kan Coolblue van harte aanbevelen. Ik ben soms sceptisch over het online bestellen van spullen, maar de duidelijke uitleg bij het product en de vele en duidelijke informatie erbij maken dat ik Coolblue vertrouw. Ik ben heel tevreden met de snelle en goede levering.

De Keijzer 09-09-2016 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Site is duidelijk en het bestellen gast allemaal heel makkelijk.
Goede en snelle service. Ideaal wanneer je wat snel nodig hebt maar door werk of omstandigheden geen tijd hebt om naar de winkel te gaan.

Pluspunten

• Snelle levering

annie 09-09-2016 Via de website gekocht

Top

zeer snelle en goede levering. ook de transporteur verdiend een aanbeveling. precies op tijd! ook heel prettig dat je op de hoogte word gehouden van de route van de transporteur, waardoor je niet de hele periode thuis hoef te zijn en ook nog een bericht als hij in de buurt is zodat je naar huis kan komen.

Pluspunten

• snel
  • goed

Nancy 09-09-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue

Website is overzichtelijk en duidelijk. Volgende dag in huis door postnl bezorgd met track en trace. Mail bevestigingen waardoor je op de hoogte wordt gehouden over stand van zaken. Geen schade en goed ingepakt.
Ik heb nog niets retour hoeven terug te sturen / schade aan product / garantie periode / ruilen etc., dus ik weet niet welke ongemakken erbij komt.

Pluspunten

• volgende dag geleverd
  • postnl bezorgd

E 09-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goede communicatie

Vaker bij Coolblue besteld. Ook wel eens iets wat niet goed was. Dit zijn pas de momenten waarop je de service van een bedrijf leert kennen. Je hoeft niet te zoeken naar contactgegevens, ze zijn goed bereikbaar, werd keurig afgehandeld. Dit keer een wasmachine gekocht via Coolblue. S avonds besteld en de volgende dag door bezorgdienst gebracht incl. tijdsindicatie bezorging.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Correcte afhandeling
  • Snelle bezorging

AV 09-09-2016 Via de website gekocht

aankoop rugzak

duidelijke afspraken bij bestelling,correcte levering,materialen degelijk verpakt.
Zo hoort het ! bedankt aan het team van Coolblue

Pluspunten

• gemakkelijk te bestellen
  • correcte levering

Thea B 09-09-2016 Via de website gekocht

SUPER WEBSITE

Duidelijke website, supersnelle levering!! Ik heb een laptop besteld goed verpakt, niets op aan te merken , ga in de toekomst zeker weer bestellen. Helemaal Top!!

Anniek 09-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue the best!

Goede site, met snelle levering, dat vind ik een groot pluspunt! Wel is het een minpunt dat je de laptop dus helemaal zelf moet installeren en klaar moet maken om te gebruiken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke track en trace

Minpunten

• Thuis zelf installeren

beek 08-09-2016 Via de website gekocht

super service

fijne winkel zowel online maar ook de winkel waar je heen kunt gaan. Fijn dat als je niet kunt kiezen hun wat aanbevelen en dat is niet het duurste. kwaliteit prijs verhouding is perfect.

Frank Leenaers 08-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel en betrouwbaar

Al verschillende bestellingen gedaan en altijd dag later de levering ontvangen. Nog geen problemen gehad of minpunten die ik kan bedenken.

Joris 08-09-2016 Via de website gekocht

Glimlach

Kopen bij coolblue zorgt altijd voor een glimlach om mijn mond. Niet alleen word je blij van het aankopen zelf (website op orde, levertijd, updates over levering zelf), ook de teskten op de doos doen me altijd grinniken. Diegene die die woordgrappen bedenkt is briljant en een bedrijf die deze grappen op de doos durft te zetten, verdient alleen al lof; in Nederland moet je altijd maar normaal doen , anders word je als 'gek' gezien. Coolblue niet, die is fris, nieuw en houdt zich lekker aan haar eigen principes.

Vooral doorgaan!

Pluspunten

• Aankoop zelf
  • Teksten op doos

Minpunten

• Prijzen kan nog lager
  • Merknaam

Lena Liesveld 08-09-2016 Via de website gekocht

Geweldig!!!

Wij zijn voor het eerst klant van Cool Blue De ervaring was vanaf het begin van bestellen tot de plaatsing in huis van onze koelvriescombinatie subliem geregeld Zelfs de verwachte tijd van levering klopte als een bus 2aardige jongemannen waren zeer netjes en beleefd Met andere woorden ZEER aan te bevelen L F

kees 08-09-2016 Via de website gekocht

aanschaf koelkast

zeer tevreden over afhandeling ik heb mijn bestelling geplaatst rond 19.00 uur in de avond, de volgende morgen om 08.45 stond hij bij ons in huis.
ook de mensen die hem brachten hulde voor het in huis zetten.

Pluspunten

• correcte afhandeling

Arjan 08-09-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Superservice, snelle levering, duidelijke site! Coolblue is een internetwinkel zoals internetwinkels moeten zijn!

Pluspunten

• Snelle service
  • Groot assortiment
  • Gratis levering

Minpunten

• Geen!!!!!

Kris Pissens 08-09-2016 Via de website gekocht

Ervaringen coolblue

Duidelijke site, vergelijk optie tussen verschillende toestellen , snelle leverin, bij slechte werking toestel perfecte service gekregen

Pluspunten

• Snelle levering