Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jeroen mutsemaker 28-08-2016 Via de website gekocht

msi gaming laptop apache pro 15,6 inc met ips

hallo coolblue,

dit is mijn positieve ervaring met jullie.
ik wist eerst mijn god niet welke msi ik moest halen, jullie bevolen deze aan maar ik twijfelde ben tog nog gaan kijken. ik was zweer tevreden over de specs, want ik heb zelf een sterke laptop nodig voor het monteren van videos. alleen mijn budget was 1200 euro dus ik was kei hard aan het twijfelen want hij koste 1250 en ik wist mijn god niet wat ips betekende, gelukkig was er een video dat jullie dat uitleggen dat is echt top van jullie veel mensen weten dat niet zoals ik hahaha maarja nu weet ik het. bijna in de laatste week moest ik een laptop halen maar ik was nog steeds aan het twijfelen over de gene die jullie aanboden maar op de moment dat ik genoeg geld had 1200 euro en een laptop wou uitkiezen. was hij heel toevallig in de aanbieding, ik super blij natuurlijk hahaha. heb ik tog de laptop kunnen halen die ik wou.de laptop is echt geweldig bedankt coolblue jullie zijn geweldig.

Pluspunten

• overzichtbaar
  • uitleg
  • snelle bezorging

Minpunten

• geen isje

Doeke 28-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop TomTom Navigatie

Snelle reactie en vlotte bezorging. Ook de voorwaarden zijn consumentvriendelijk. Een volgende keer opnieuw Coolblue.

Pluspunten

• vlotte levering
  • goede voorwaarden
  • betrouwbaar imago

Minpunten

• vooraf betalen

Tvw 28-08-2016 Via de website gekocht

betrouwbare online winkel

meerdere malen iets gekocht bij Coolblue in de online winkel. Keurige bevestiging van je bestelling en absoluut betrouwbare levering in keurige verpakking

Pedemonte Mario 28-08-2016 In de winkel gekocht
Oost-Vlaanderen

Super service, Snelle levering! goede prijzen en qualiteit!

tot zo ver de beste winkel die ik ken met zo'n geweldig en snelle service :)

ik heb al veel gekocht daar en zal dat zeker blijven doen

Pluspunten

• super vriendelijk
  • Super snelle service
  • Online chat!
  • super eerlijk!
  • top winkel!

Sd 28-08-2016 Via de website gekocht

Besteld om 21 h en juist en correct in de bus om 10 h

Super snel , sneller dan winkels in de buurt . Correcte levering , flexibel voor teruggave , kortom service op voorwaarde dat je het product reeds kent .

JW de Vries 28-08-2016 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Vorige week zondag een droger besteld en die zou de volgende dag worden geleverd. Na veel mail verkeer zou de droger tussen 14.30 en 17.30 worden geleverd. Om onduidelijke redenen is de levering geannuleerd. Afgelopen vrijdag nieuwe ronde nieuwe kansen maar helaas dezelfde perikelen als de maandag. Dus geen droger en ben voorlopig klaar met Cool Blue. Wel werd er alert gereageerd op mails en telefoontjes. Neemt niet weg dat je twee vrije dagen onnodig gebruikt om thuis te zitten en €0,45 per minuut kwijt aan het leverings bedrijf dynalogits.

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2016

Beste meneer/mevrouw de Vries,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om van deze situatie te vernemen. Oprechte excuses voor het ongemak. Wij kijken graag nog even mee naar dit euvel, want dat het tot 2 maal fout gaat is natuurlijk niet wat u van kunt verwachten. Zou u een e-mail met daarin een beschrijving van deze zaak en een ordernummer kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Groeten,

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2016

Beste meneer/mevrouw de Vries,

Groeten,

Mendy 28-08-2016 Via de website gekocht

Super! Ik had het 's avonds rond 23:00 uur besteld en had het de dag erna om 10:30 al in huis. Ben echt tevreden. Tijdje terug had ik ook iets besteld maar perongeluk het verkeerde besteld, had gebeld en kreeg dezelfde dag het goede toe gestuurd gekregen.

C Arensman 28-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue is echt de betrouwbare redder in nood

Mijn vrieskast ging eind van de middag kapot. Snel Coolblue opgezocht en de andere dag kon ik, zonder schade, overladen naar een werkende vrieskast. Geweldig. Ik kreeg de tijd door wanneer de chauffeur er kon zijn dus ook dat prachtig geregeld. Mooi op tijd was hij er ook.

Pluspunten

• Heel veel keus
  • Zeer snelle levering.
  • Makkelijk uitzoeken

Minpunten

• Ik weet geen minpunt

M Elias 28-08-2016 Via de website gekocht

Erg fijne website

De levering was snel en bij technische problemen werd ik erg vriendelijk en duidelijk geholpen. De klantenservice is geduldig en heeft er veel moeite voor over om alles te proberen om de klant te helpen.
Verder ook nog erg tevreden met de producten en de opmerkingen rondom het wachten en het ontvangen van het pakket.

L. Dijkgraaf 27-08-2016 Via de website gekocht

Super snelle service

Online zitten kijken voor een nieuwe telefoon. Uiteindelijk besloten om de galaxy s6 te bestellen via Coolblue. De volgende dag had ik mijn telefoon al in huis. De snelle en goede service is erg prettig.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede website

Elle 27-08-2016 Via de website gekocht

Grandioos!

Was eerst beetje terughoudend.
Nieuwe winkel , onbekende naam...
Kan ik niet beter bij mijn oude vertrouwde online winkel bestellen?
Toch de knoop doorgehakt met name omdat er veel reviews en ervaringen over de producten worden weergegeven. Wat voor zo'n twijfelkont als ik weg fijn is.
En wat ben ik blij dat ik bij Cool Blue heb besteld!
Dit soort service maak je niet vaak mee!
Vanaf het bestellen tot aan de deur wordt je op de hoogte gehouden van de status van je zending. Én... binnen 24 uur geleverd! Is voor mij geen must maar toch wel fijn.
Alles komt ook vriendelijk en service gericht over bij Cool Blue. Dit was mijn eerste bestelling maar na deze ervaring ga ik voor een volgende aanschaf eerst bij Cool Blue kijken of zij het artikel in huis hebben waar ik naar op zoek ben.

Pluspunten

• Snelheid
  • Zeer service gericht

Pon van de Weert 27-08-2016 Via de website gekocht

verder winkelen overbodig

een bedrijf dat doet wat hij belooft en een bezorgdienst van grote klasse,er zijn er maar heel weinig die U dit nadoen.

Erik Wannee 27-08-2016 Via de website gekocht

gewoon niets op aan te merken

Mijn eerste aankoop bij CoolBlue was een Drift HD Ghost sportcamera, die ik op mijn zeekajakvakantie wilde gebruiken. Ik heb er niets dan narigheid van gehad; hij heeft geen foto gemaakt. Terug bij de winkel hoorde ik dat er meer klachten over waren, en dat ik probleemloos mijn geld terug kon krijgen. Daarvoor heb ik meteen een GoPro camera gekocht die het wel prima doet. CoolBlue heeft de slechte camera ook meteen uit het assortiment gehaald; dat waardeer ik zeer.
Een paar dagen geleden hield mijn broodbakmachine er - na 12 jaar en 3000 broden - mee op, en bestelde ik een nieuw exemplaar bij CoolBlue. Eenvoudig betalen via iDeal, binnen een paar seconden een ontvangstbevestiging, iets daarna een track&trace waarop ik kon zien dat hij de volgende avond zou arriveren. En dat is ook gebeurd.
CoolBlue laat pakjes zelfs op zondag bezorgen; de volgende dag is bij hen ook echt de volgende dag. Ik merkte dat de prijzen best scherp zijn, en dat zonder extra verborgen kosten zoals administratie- en bezorgkosten. En ik weet inmiddels dat de service ook dik in orde is.
Aardig zijn alle grapjes die op de verpakking van het product staan. Die ga ik hier niet beschrijven; kijk zelf maar als je een doos binnen krijgt.
De web site is ook in orde. Wel wat vreemd dat ze allerlei fantasie-winkelnamen hanteren, zoals broodbakmachinestore.nl, scheerapparaatshop.nl enz enz. Maar de zoekfunctie op de site(s) is uitstekend.
Is er dan echt niets op dit bedrijf aan te merken? Nou ja, als het echt moet: wel jammer dat die broodbakmachine (met opvul-luchtkussentjes) in een véél grotere doos zat; die was zo groot dat ik er zelf in paste.

Pluspunten

• uitstekende service
  • levering zelfs op zondag
  • prima prijzen

Anita 27-08-2016 Via de website gekocht

Top service !

Zoals vermeld op website beschikbaar op ochtend na bestelling. Geen lange rijen voor afhaling en uiterst vriendelijk en professioneel personeel !

Anke 27-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Coolblue biedt een Snelle levering en heeft daar bovenop Goede producten. Duidelijke website!

Jihane 27-08-2016 Via de website gekocht

GOED!!!

Ik ben zeer blij met mijn aankoop bij coolblue. Ik vind de prijs-kwaliteitsverhouding goed. En het feit dat ik mijn bestelling de volgende dag al thuis had was zeer fijn!!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede prijs

Ida 27-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!!!

Goede site ,snelle levering ,kreeg dit adres van kleinzoon van 11 jaar en wat heel leuk was dat die avond er een gratis verzending was !!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Levering

hans 27-08-2016 Via de website gekocht

Iphone 6S

een tweedekans artikel gekocht,enkel de verpakking was geopend voor de rest alles als nieuw super tevreden met de mooie korting,bedankt coolblue

Pim 27-08-2016 Via de website gekocht

Zeer goed!!!

Ik had de bestelde stofzuiger van Cool Blue nog eerder als de aangekondigde tijd die eerder in de mail was vermeld. Zeer goede track & trace en de factuur al gelijk in de bevestigingsmail.

Pluspunten

• CB top in woord en gebaar
  • Geen loze beloften

Michele 27-08-2016 Via de website gekocht

gewoonweg perfect

altijd snelle levering, makkelijk bereikbaar bij problemen en snelle hulp (twitter, mail, telefoon), de reviews op de site laten toe een goeie keuze te maken (ook al moet je sommige reviews met een korreltje zout nemen, sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden). Na x-tig bestellingen nog steeds 100% tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • ruime keuze
  • snelle hulp

Dabomba 27-08-2016 Via de website gekocht

Spa Intex 6 pers besteld via coolblue

Helemaal geweldig, nette levering, op tijd en keurig ingepakt product. Top mensen. Zelf om 22:30 besteld en serieus 12:30 volgende dag binnen.

Pluspunten

• Snel
  • Juiste prijs

Minpunten

• Nog geen gevonden

Madison 27-08-2016 Via de website gekocht

Zo, dat was snel!

Ik had echt heel erg laat besteld, en de volgende dag kwam het heel erg vroeg. Ik kon meteen aan de slag. En in tegenstelling tot de concurrent was niet alleen het artikel maar zelfs de verpakking in perfecte staat. Echt een fijne ervaring was dit: een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Vlekkeloos

as 27-08-2016 Via de website gekocht

Voorspelbaar

Een toner online bestellen is tegenwoordig niet heel moeilijk meer, maar het wordt steeds belangrijker dat je weet wanneer iets wordt afgeleverd. Coolblue doet dat heel goed.

Jeroen Hannes 27-08-2016 Via de website gekocht

heel goede service

Tijdens de aankoop van een smartphone werd me attent gemaakt op een tweedehands (of tweedekans) toestel aan een lagere prijs. Dit hadden ze niet hoeven te doen zodoende ik onwetend een nieuwe zou hebben gekocht. Maar nu heb ik een bijna nieuw toestel(niets aan te bespeuren) aan een lagere prijs. Een dikke pluim!
De bestelservice was excellent. Je wordt constant op de hoogte gehouden van je bestelling en dat gaat zeer snel. Weer een dikke pluim.

Ik ben fan.

Pluspunten

• snelle service
  • tweedekansjes
  • Goede helpdesk

Minpunten

• Mobiele site niet handig

Ingrid 27-08-2016 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Online bestellen met de service alsof je in de winkel bent. Echt super klantvriendelijk en correct geholpen. Blij met mijn nieuwe laptop en printer alles werkt zoals beloofd

Pluspunten

• Klantvriendelijk

Rianne 27-08-2016 Via de website gekocht

Coolbleu tijdens de hittegolf service met Un glimlach??

Dyson snoerloze stofzuiger besteld de volgende dag keurig binnen in Un coole doos. Had er ook graag de koelkast besteld maar bij mij moesten de deuren omgezet worden en dat kan dan niet gelijk, moet je een extra afspraak voor maken. Anders zeker gedaan. Wasmachine tip top werd naar boven gebracht aangesloten en oude mee. Ik moet wel zeggen ik heb nog geen mankementen gehad, maar ben er zeker van dat ze goed worden opgelost.

Pluspunten

• online bestellen
  • Snelle levering

Minpunten

• Deuren omzetten koelkast

Hans Biezemans 27-08-2016 Via de website gekocht

Warme douche van harte gegund!

Tijdens vakantie lightning afgebroken van handsfree-set Brodit tbv iPhone 6 twv bijna €80 in garantieperiode. Artikel 1 jaar oud. Geen discussie, meteen omgeruild. Binnen 3 dagen weer werkende set beschikbaar. Wat een service! Chapeau!

• Snelheid
  • Betrouwbaar

Owin 27-08-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Ik ben erg tevreden over Coolblue. Ik heb hier gekeken naar een extra lens voor bij mijn camera. Eerst natuurlijk zelf even rond gekeken om een selectie te maken van een paar producten waarvan ik dacht, ja die wil ik hebben. Ik zat nog met een paar vragen over de producten, hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de chat functie. Ik werd direct geholpen en kwam precies te weten wat ik me nog afvroeg. Hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken en ben ik nu erg tevreden met het product. Ook de levering verloopt erg prettig. Doormiddel van mailtjes wordt je precies op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat en wanneer het thuis bezorgt wordt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede bestelstatus
  • Duidelijke site

Minpunten

• Er stond een foutje

Koenraad 27-08-2016 Via de website gekocht

Bestellen bij coolblue en hun klantendienst is top notch!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik serieus verschoten ben van de flexibiliteit/klantvriendelijkheid van Coolblue! Door de goede samenwerking met de klantendienst heb ik mijn bestelling tijdig kunnen afronden en was mijn bestelling binnen de dag geleverd. Hun prijzen zijn ook zeer competitief.

Pluspunten

• snelle levering
  • competente klantendienst

Henk 27-08-2016 Via de website gekocht

Top

Buitengewoon betrouwbare winkel
Snelle levering ook op zondagmiddag
Gebruikt omdozen ter extra bescherming van de orgenele verpakking
Scherpe prijzen

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Gebruik van omdoos

Ben 27-08-2016 In de winkel gekocht
Internet

Zeer tevreden

Goede service en overzichtelijke site,duidelijke informatie en terugkoppeling via e-mail over de gedane bestelling en tijdstip levering.Al bij al zeer tevreden

Dennis 26-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende winkel

Mijn ervaringen met Coolblue zijn louter positief. Niet alleen hebben ze een enorm aanbod, ze hechten ook enorm veel waarde aan klantenservice, wat ik persoonlijk erg kan waarderen. Het concept "vòòr 23.59 uur besteld, morgen in huis" is ongeëvenaard, pakketten worden zelfs op zondag gratis bezorgd! De website is ook zeer gebruiksvriendelijk, met veel filters waarmee je makkelijk het product kunt vinden dat je zoekt. Ik raad Coolblue dan ook aan iedereen aan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Gratis bezorging
  • Bezorging op zondag
  • Zeer snelle levering
  • Gebruiksvriendelijke site

Eam 26-08-2016 Via de website gekocht

Koper van Printer

Duidelijk, makkelijk en betrouwbaar. Dit is wat ik van Coolblue vindt. Ik heb een printer gekocht en ben er super blij mee. Website is duidelijk en de klantenservice heeft mij goed geholpen om de voor mij juiste aankoop te doen.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Website
  • Verzending

Christa 26-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle levering, product zoals omschreven.
Duidelijke website, gemakkelijk betalen - geen extra kosten voor b.v. Paypal. Gratis verzending.
En humor!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Product zoals beschreven
  • Geen verzendkosten
  • Geen extra kosten Paypal
  • Humor!

Renate 26-08-2016 Via de website gekocht

Goed verzorgd

Zeer duidelijke video bij het product. Fijn dat je kunt kiezen om het pakket af te halen bij een PostNL pakketpunt.
Opvallend was het vele beschermingsmateriaal in de verpakking. Ik had een TomTom besteld en kreeg een hele grote doos mee. Mijn product was daarmee heel aangekomen,echter hier had ik niet op gerekend qua vervoer.

Pluspunten

• Productinformatie helder
  • Snel in huis
  • Betalen gaat gemakkelijk

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal

Danielle 26-08-2016 Via de website gekocht

Top!! goede en snelle service

Het was onze eerste x dat wij iets bij coolblue kocht.Zijn zeer tevreden,goede informatie en goede en snelle levering (volgende dag al in huis) zoals jullie het vermeld.Top!!! ga zo door.

Kristien 26-08-2016 Via de website gekocht

Top service !

Top service, goede prijs-kwaliteit. Wel een foute gasontspanner gekocht omdat de info niet duidelijk genoeg was(België is 37 mbar) maar door de goede retourservice is dit zo opgelost.

Rolf 26-08-2016 Via de website gekocht

makkelijk en efficiënt

Alles was zeer duidelijk aangegeven op de website, zelf categorieën is makkelijk. We hadden mijn bestelling om 23.30 s'avonds geplaatst en de volgende ochtend om 8.23 had ik hem al aangekregen.

Lambert Hendrikx 26-08-2016 Via de website gekocht

inktpatronen

Reeds vaak producten gekocht.
Steeds juist en snel geleverd.
Ook een grote keuze van producten.
Meestal in de voormiddag tussen 10 en 13 ubezorgd

Ivo 26-08-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Service geweldig

Vriendelijk en zeer deskundig personeel. we kwamen alleen onze bestelling ophalen maar kregen meteen ook wat extra tips mee. Dit geeft je een goed gevoel op het moment dat je weer gaat

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk
  • Ruim opgezet

Minpunten

• Wachtrij

Marloes 26-08-2016 Via de website gekocht

+1 voor Coolblue

Ik koop af en toe iets bij Coolblue. De keuze is reuze in hun webshop! Het menu om producten te filteren vind ik altijd erg prettig werken, gegarandeerd dat je jouw perfect match gemakkelijk tegenkomt! Via Twitter heb ik wel eens contact gehad met de webcare en dat was ook een goede ervaring! De verzending is heel vlot en mijn producten waren altijd de volgende dag al in huis (daar word ik altijd er vrolijk van :-) ). Tot nu toe nog nooit iets terug hoeven sturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Fijne keuzehulp

TIM1958 26-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

JVR Everio

Wij hadden eergisteren een camera via internet besteld. Netjes de bevestiging ontvangen de volgende dag keurig een sms ontvangen dat de bestelling klaar lag. in de winkel werd ik netjes geholpen. de bestelling lag klaar. op een aanvullende vraag omtrent tas werd ik goed geholpen. dus met andere woorden een prima zaak

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle service
  • behulpzaam

TIM1958 26-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

JVR Everio

Pluspunten

• vriendelijk
  • snel
  • behulpzaam

Tevreden klant Marry 25-08-2016 Via de website gekocht

Bij Coolblue is de klant echt koning

Diverse aankopen bij Coolblue gedaan, gelukkig nog nooit een klacht gehad. Mooie betaalbare producten, correcte, snelle levering.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle bezorging

Sami 25-08-2016 Via de website gekocht

Prima, prima.

Ik heb twee schoudertassen van Crumpler gekocht, waarvan ik er later een wilde ruilen. Dat ging allemaal snel en gemakkelijk. De prijzen waren scherp. Heel goed bedrijf, dat Coolblue

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel
  • Vriendelijk

kurt 25-08-2016 Via de website gekocht

fietsdrager thule

de levering gebeurde volgens afspraak op zondag , de fietsdrager zat perfect verpakt en de levering gebeurde gratis

Pluspunten

• de levering
  • vriendelijk en correct

ad 25-08-2016 Via de website gekocht

Mijn winkel

Ik heb tot nu toe 4 producten gekocht bij Cool Blue. Voor 2 ervan had ik service nodig. Mijn computer werd na 2,5 jaren voor de 2e keer onder garantie gerepareerd. Geen kosten in rekening gebracht. Chapeau Cool Blue. Dat is pas echte garantie.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke procedures
  • snelle service

LauraW 25-08-2016 Via de website gekocht

Zoals ik gewend ben weer perfect

De bestelling was vlot geregeld, bij het kassascherm worden ook bruikbare extra's getoond, voor een tientje extra kon ik mijn bestelling dezelfde avond al ontvangen. Coolblue snapt het begrip "ongeduldige vrouw".

Pluspunten

• Dezelfde dag binnen
  • Heldere website
  • Zinnige upsell
  • De doos

p.hardus 25-08-2016 Via de website gekocht

uitstekend

als altijd vlotte en accurate afhandeling.
er wordt een langere tekst gevraagd voor plaatsing: bij zo'n goede club niet nodig

Jules 25-08-2016 Via de website gekocht

Schherapparaat

Prima scheerapparaat voor een goede prijs. Zeer snelle levering.
Indien niet goed makkelijke retournering mogelijk.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk retourneren