Yannik 14-01-2021

Ik bestel normaal steeds online, dit was de eerste keer dat ik naar de winkel in Gent ben geweest, zeer goede en vriendelijke service.
Je moet wel redelijk wat geduld hebben vooraleer je geholpen wordt. Ondanks er wel heel wat medewerkers "aanwezig" zijn.

Suzy 14-01-2021

Als je goed vergelijkt is coolblue vaak net dat ietsje goedkoper dan de anderen. s’ avonds besteld de dag erna ECHT geleverd. Vond ik super !!

Nicolas Dhondt 14-01-2021

Je krijgt je bestelling altijd op de afgesproken datum. Meestal is dat zelfs de dag na je bestelling. Ik had om 23u47 nog een bestelling geplaatst en de volgende dag om 9u45 was het er al dat is gewoon zalig
Bovendien is de kwaliteit ook altijd goed.

yup 14-01-2021

Juiste en heldere uitleg van de verkopers in de winkel, Top ! Verkoper denk zelf ook mee en komt zelf met oplossingen

Eveline 14-01-2021

Ik kocht recent een soepmaker via coolblue en ik ben super tevreden van de levering! Ook het product zelf voldoet aan de verwachtingen en werd goed beschreven op de website. Prijs-kwaliteitverhouding zit zeker goed!

AM 14-01-2021

Waarom Coolblue? Site gebruiksvriendelijk, prijs producten, service & snelheid!

duba 14-01-2021

site heel duidelijk, bijkomende artikelen worden voorgesteld; levering super, je wordt goed geïnformeerd met correcte informatie; levering per fiets ook pluspunt

CBonte 14-01-2021

Aankoop was makkelijk voor te bereiden qua keuze en informatie, tot de handleiding toe.
Afwegen welk product kon ook makkelijk.
En product was dan bij levering ook zoals verwacht.
“Topper”

Pieter 14-01-2021

Ik heb dit toestel aangekocht via de webshop van Coolblue, die zeer overzichtelijk is. Heel interessant vind ik trouwens "coolblue's keuze". Er wordt ook beloofd dat het toestel de dag nadien zou geleverd worden en dit gebeurde ook. Ook de communicatie omtrent mijn bestelling was prima.

Pat 14-01-2021

Zeer tevreden over coolblue. Zeer snelle uitlevering. Doch absoluut niet gelukkig met BPost. Was niet thuis bij levering, moest pakje gaan halen in afleverpunt doch na drie dagen was het nog steeds niet daar aangekomen. Op het postkantoor kon men mij niet verder helpen., men kon mij niet zeggen waar het pakje was?????

Joyce 14-01-2021

Hartelijk dank aan de installateurs! Ik had aangevraagd om alles te installeren. Dit hadden zij niet doorgekregen dus ze zouden enkel alles moeten binnen zetten. Jammere zaak maar toch hebben ze alles geïnstalleerd voor mij met een lach!

GUy 13-01-2021

Overzichtelijke webshop
Vlugge verzending van het gekochte
Kwaliteit van de producten

Hugo Casteleyn 13-01-2021

Prijs correct, leveringstermijn perfect, goede mogelijkheden tot betaling en factuur voor verdere verwerking

Marc 13-01-2021

Top ervaring. Vandaag besteld, morgen geleverd! Een voorbeeld voor anderen.

Mets Diane 13-01-2021

snelle produktkeuze, duidelijk en overzichtelijk. Bovendien uiterst snelle levering

Renate 13-01-2021

Veel keuze in hun produkten en bovendien uiterst correct in prijs en levering.

Jurgen 13-01-2021

Op 1januari een aeg wasmachien gekocht online..
Eerst volgende leveringsdag was 7januari..
De 7de krijg ik telefoon.. Camion in panne.. Gebeld naar de klantendienst.. 9de nieuwe levering..
De 9de arriveert de camion, na 15min komen ze met de boodschap dat de pluggen van de veiligheidsbouten waren afgebroken en niet konden leveren.. Mijn oud machien hebben ze wel meegenomen. Terug gebeld naar de klantendienst.. Nieuwe levering 11 januari..
11de januari opnieuw telefoon met de boodschap dat ze het machien niet bij hebben!!!!
Opnieuw gebeld.. Nieuwe levering 13 de..
Deze morgen( 12de dus) een sms gekregen dat ik leverig ging krijgen. Afspraak was de 13 de!!!
Opnieuw gebeld... En er werd beloofd dat er de 13de word geleverd... 2uur later krijg ik een e mail van coolbleu dat ze mijn machien niet vinden.
Opnieuw gebeld!! Een verantwoordelijke ging mij terug bellen... Niet dus... 's avonds dan maar zelf gebeld voor de zoveelste keer...
Opnieuw heel mijn verhaal gedaan. Er werd gebeld met de verantwoordelijke en na 5 min in wacht komen ze me te vertellen dat er geen ander machien is (uitverkocht). Ze gaan mijn geld terug storten..Er werd mij verschillende keren beloofd dat ik een compensatie ging krijgen. Ook niets van in huis gekomen. Gewoon centen terug en trap het af..
Wat voor een klucht is coolbleu.. In totaal bijna 2 uur gebeld met de klantendienst om dan uiteindelijk nog geen machien te hebben en mijn geld terug te krijgen..

Dit was de eerste keer dat ik zoiets online koop, nooit meer!!
Doe uzelf een plezier en koop bij een kleine zelfstandige, daar is er nog eer en service..

Linda 12-01-2021

Heb printer besteld die in voorraad was (vandaag besteld , morgen geleverd). Net bij jullie besteld omdat ik hem dringend nodig had. 4 dagen later nog steeds niets ontvangen.

Youri Busschots 12-01-2021

Onwaarschijnlijk goed en professioneel bediend geweest in de vestiging. Leuke kerel, de nodige lach en "zwans" en vooral oneindig vriendelijk!

Marc 12-01-2021

De bestelling ging vlotjes alles was duidelijk. Vlotte levering en precies op tijd.

Kris H. Waasmunster 12-01-2021

Goede website met veel informatie. Supersnelle levering van de LG televisie. Zelfs in drukke Kerstperiode. Top!

Britt 12-01-2021

De site is heel gebruiksvriendelijk. Ik heb snel en gemakkelijk online kunnen bestellen. Ik kreeg ook een mailtje van zodra het artikel klaar lag.

Ewout 12-01-2021

Heel handige zoekfuncties voor de meeste producten.
Makkelijk vergelijken tussen verschillende merken mogelijk.
Duidelijke plus en min punten bij elk product.

Linda 12-01-2021

Levering snel en correct. Spijtig dat ik de bijbehorende onderhoudsproducten niet kon bestellen. Gevolg : leveringskosten die hadden kunnen vermeden worden.

HD Company 11-01-2021

Zeer duidelijke webshop.
Al de informatie die je nodig hebt is terug te vinden en helpt met de juiste keuze te maken.
Ook super dat voor 23.59u bestelling levering volgende dag ook effectief zo is dus zeer tevreden over deze service en levering.