Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wasdroger 11-12-2017 Via de website gekocht

Vrijdagavond om 23.00 ging mijn wasdroger stuk, op het Internet gezocht en kwamen qua prijs en Service uit bij coolblue
Om 23.45 de droger besteld en op zaterdagochtend om 10.00 stonden ze al netjes met de nieuwe droger voor de deur,ze hebben de oude netjes meegenomen de nieuwe geplaats met uitleg ,dus ik helemaal happy geen verzendkosten of verwijderingsbijdrage ik ben fan

Laura 11-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goede prijs

Op zondagavond besteld en de volgende middag al in huis, en dat tussen Black Friday en kerst. Ook nog de laagste prijs die ik kon vinden.

Marla 11-12-2017 Via de website gekocht

Superblij met service bij levering

+ 's Avonds besteld, volgende ochtend geleverd.
+ De updates over de levering en levertijd zijn zeer precies en duidelijk, zodat je niet onnodig aan het wachten bent.
+ De levering en installatie zelf: wat een toppers! Smal trappenhuis, en even helpen een deur er uit te tillen: de bezorgers deden het echt met een glimlach.
Van de Coolblue service bij aanschaf van een wasmachine (of ander groot apparaat) werd ik echt blij!

Charlotte DS 11-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en goede service

Ik ben al een aantal jaren trouwe shopper bij coolblue voor alles elektronica-huishoudelijk gerelateerd. Ik hou van de website die superduidelijk is, ik lees graag alle reviews zodat ik zeker het beste product gekocht heb. Ik heb al eens een tweedekans-product gekocht waarop ik tientallen euros korting gekregen heb omdat er zogezegd een krasje op stond (dit staat met zeer duidelijke foto's op de website aangegeven). In de realiteit moest ik hier bijna met een vergrootglas naar zoeken! Het product zit dan ook niet meer in de originele verpakking, maar wat maakt het uit? De verpakkingen van coolblue zijn toch veel leuker! Onlangs had ik een kartonnen doos waarop een workout afgebeeld stond die je met diezelfde doos kon doen. Leuk toch?
Diezelfde bestelling had ik 's avonds rond 10 uur geplaatst, de volgende morgen om 8 uur stond er al een zeer vriendelijke bezorger voor de deur! De wondere wereld van Coolblue, ik kan het alleen maar aanbevelen!

Ian Spencer 10-12-2017 Via de website gekocht

Als je een keer gebruien, dan zal je meerdere keer gebruiken

Het was makkelijk. Vrienden kwam ons bezoeken en wij hadden en bed snel nodig. Dus ga ik online een sneller dan deze review te schrijven was het opgelost.

herman.stagge@home.nl 10-12-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Slechte service ná garantie bij COOLBLUE

Ik heb in november 2015 een Samsung printer gekocht bij Coolblue. Na een papier-vastloper printte de printer niet meer goed. De afdrukken waren "schraal". In 2016 is de printer ter reparatie aangeboden aan Coolblue. Resultaat: na reparatie was resultaat "minder slecht". Ik gebruikte de printer niet vaak. November 2017 de printer opnieuw ter reparatie naar Coolblue gebracht. Dit was 2 dagen na garantie. Oordeel van Coolblue: geen reparatie meer mogelijk omdat garantieperiode verlopen was. Voor 40 euro (onderzoekskosten) kon ik het defecte apparaat terug krijgen of het apparaat gratis laten vernietigen. Ik heb helaas voor de laatste optie gekozen.
Conclusies:
1. slechte service na garantieperiode van Coolblue
2. geen korting bij eventuele aankoop nieuwe printer bij Coolblue
3. "alles met een glimlach van Coolblue" is veranderd in een "glimlach van een boer met kiespijn".
4. Voor volgende aankopen ga ik weer gewoon naar EXPERT in Haren (Gn). (Nieuwe printer is bij EXPERT goedkoper dan bij Coolblue.)
Officiele reactie van Coolblue 11-12-2017

Beste meneer Stagge,

Allereerst wil je bedanken voor de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van de review. Ik kan heel goed begrijpen dat je teleurgesteld bent in het feit dat jouw printer niet binnen het garantietermijn hersteld kan worden. Echter hanteren we een fabrieksgarantie van twee jaar en wanneer een product na deze periode wordt aangemeld, zijn de kosten meestal voor de consument,

In veel gevallen willen we wel kijken naar een dergelijke tegemoetkoming, zoals een gedeelte van de prijsopgave betalen.
In bepaalde gevallen is een product, wanneer het garantietermijn is verstreken, niet meer te herstellen. De reden hiervan is bijvoorbeeld dat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn, omdat het er een nieuwe versie is uitgebracht. Uiteraard willen we dan ook met je meekijken naar een eventuele korting op een nieuwe aankoop.
Ik wil je dan ook mijn welgemeende excuses aanbieden dat dit niet is gebeurd. Dit is zeker niet de bedoeling geweest en al helemaal niet wat je van ons mag verwachten.

Ik wil je dan ook graag een voucher aanbieden voor jouw volgende aankoop. Zou je kunnen aangeven of je hier interesse in hebt?
Je kunt een reactie sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl

Alvast bedankt.

Marieke 10-12-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting over diverse productgroepen

Gebruiksvriendelijke site, goede service, goede voorlichting op de site die het maken van een keuze vereenvoudigd, groot assortiment.

Top service 10-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heel goede service!

Er wordt goed naar jouw wensen geluisterd! Goed advies gekregen en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Ook de levering was top!

Ilse 10-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wij hebben voor Coolblue gekozen voor de snelle levering, daar het een wasmachine betreft. En hier hebben wij geen spijt van gehad. Alles verliep soepel, vanaf bestelling te levering de volgende dag. Wij hadden echter de pech dat de machine tijdens transport beschadigd was, echter dit is allemaal prima opgelost. Werd gelijk omgeruild voor een nieuwe, zonder moeilijk doen. Vrijdag had ik de eerste geleverd gekregen en maandag werd deze alweer omgeruild voor een nieuw onbeschadigd model. Ik kon in de tussentijd ook gewoon wassen, zo werd mij verteld door de zeer vriendelijke servicemedewerker aan de telefoon. Dit was geen enkel probleem, want anders zou het wel een beetje te bont worden met het oplopen van de was, aldus de servicemedewerker.
Om in het kort samen te vatten; top service.

Tahoma 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en niet moeilijk over retouren

Goede beschrijving bij de artikelen en heel snelle levering. Bij een retour doet Coolblue ook niet moeilijk en het geld staat inderdaad binnen 3 dagen op je rekening. Top.

Regina Waleschkowski 10-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Vanaf de bestelling prima via e-mail en telefonisch geïnformeerd over stand van zaken.
Levering snel en conform afspraak. Prijstechnisch klopte het t.o.v. andere leveranciers.
Installatie nieuw apparaat en meenemen oud apparaat gingen perfect.
Prima, klantvriendelijke service, ook door de bezorgers.
Voorbeeld voor anderen!
Via een kennis van Coolblue gehoord. Ben niet teleurgesteld. Integendeel!

Wilma 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Coolblue heeft een overzichtelijke site met een ruim aanbod. De levering was snel en alle stappen waren duidelijk gecommuniceerd.

Karza 10-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Super service en snelle levering,levering was keurig op tijd en correct.
Uitleg over apparatuur was duidelijk

Lex 10-12-2017 Via de website gekocht

Prettig contact: enthousiaste mensen, goede sfeer

Tot nu toe drie of vier artikelen gekocht bij deze toko. Niet alleen de prijs is goed, het telefonisch contact (voor zover nodig) verloopt ook bijzonder prettig. Het lijkt wel alsof hier allemaal mensen werken die hun werk leuk vinden en het zo goed mogelijk proberen te doen: oprecht hulpvaardig, dat komt een mens jammer genoeg niet veel meer tegen. De levering van de aangeschafte producten is tot nu toe ook bijzonder soepel verlopen. Bij een garantieprobleempje met een laptop werd ook bijzonder adequaat gehandeld, nette, prettige contacten. En snel bereikbaar: geen uren in de wacht of eindeloze menukeuzes. Niet over twijfelen, gewoon tot voorkeursleverancier benoemen.

Piet de Bruin 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en leuke service bij Coolblue

Mijn zoektocht naar hetzelfde artikel voor de beste prijs en snelle beschikbaarheid bracht me bij Coolblue.
Qua beste prijs had het nog iets goedkoper gekund echter bekendheid en betrouwbaarheid gaf de doorslag om bij Coolblue te bestellen.

leon 10-12-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering.

snelle en correcte levering . gedeelte van bestelling was beschadigd tijdens transport, zonder problemen teruggenomen en nieuwe geleverd.

Alice 10-12-2017 Via de website gekocht

prima snelle levering

overzichtelijke website, goede omschrijving producten en zeer snelle levering.
Proces wordt op een animerende manier ondersteund

Jose 10-12-2017 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service

De levering was op tijd, fijn dat ze van te voren nog even bellen dat ze eraan komen. De mannen deden voorzichtig, gaven duidelijke uitleg en tips en namen het oude apparaat mee.

Natasja Beckers 10-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met goed assortiment

Goed assortiment met ruime keuze
Duidelijke zoekmachine
Makkelijke betaalmogelijkheden
Goede communicatie over verloop van de bestelling

Esme 10-12-2017 Via de website gekocht

Super

Snel, compleet, leuke bezorger die ondanks kapotte lift 6 hoog kwam met enorme doos. Product was compleet en direct klaar voor gebruik. Kortom zeer tevreden

Breucq andré 10-12-2017 In de winkel gekocht
zaventem

uiterst tevreden

personeel heeft zijn tijd genomen en mijn vragen beantwoord, geeft wel een veilig gevoel.
ze hebben zeker hun best gedaan.
aangename winkel

W-W 09-12-2017 Via de website gekocht

Prima levering!

Zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers. Op tijd en netjes afgeleverd. Sms en telefoontje van te voren ook erg handig!

BigDen 09-12-2017 Via de website gekocht

Top SERVICE

Na een vergissing veroorzaakt door een verwarrende bericht van de Track en Trace van post NL werd mij een oplossing aangeboden dat ik niet kon afslaan. Dat dit resulteerde in het dubbel leveren van mijn product was eerder te wijten aan het verkeerd Post NL bericht. Door heel snel en adequaat te reageren hebben de zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers van COOLBLUE dit naar alle tevredenheid opgelost.

M. Van Nistelrooy 09-12-2017 Via de website gekocht

Top! En op zondag bezorgd

Snel en betrouwbaar. Fijn dat ze op zondag bezorgen.
Coolblue komt na wat ze beloven.
Goede ervaring mee.

T. Van Dorp 09-12-2017 Via de website gekocht

Fijn! Dat er op zondag wordt bezorgd.

Ik vind Cool Blue super! Dit omdat er op zondag wordt bezorgd en de bezorgkosten hoef je niet te betalen. Ennnn...niet de vergeten..de volgende dag heb je je spullen dan ook echt thuis. De bezorger is erg vriendelijk. Top!!

Anneke 09-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Deskundig en vriendelijk personeel, goed geadviseerd.

Goed bereikbaar, na het trekken van een nummertje snel aan de beurt. Verkoper heeft mij een voordeligere optie gegeven, met volle tevredenheid daarvoor gekozen. Fijn om je aankoop even in handen te houden en te vergelijken. Klantvriendelijkheid en service: TOP! Gewenste kleur blauw was niet in de winkel op voorraad, maar werd de volgende dag thuis bezorgd.

Femke 09-12-2017 In de winkel gekocht
oostplein Rotterdam

Waardeloze service

***** heeft mij echt ontzettend slecht geholpen en vervolgens verkeerde product verkocht. Kwam met vragen over het aanschaffen en welke hiervoor dan het beste was en of eventueel een verzekering nodig was, hier kon hij helaas geen antwoord op geven. Enorme teleurstelling

Officiele reactie van Coolblue 11-12-2017

Beste Femke,

Bedankt voor de tijd en de moeite die je hebt genomen om deze review te schrijven. Ik begrijp goed dat dit niet de service is die je verwacht wanneer je voor informatie betreft een product naar de winkel komt. Ik wil je dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik wil het graag verder voor je uitzoeken en de desbetreffende medewerker hier op wijzen. Zou je ons van meer informatie kunnen voorzien? Je kunt via het volgende e-mailadres reageren: geenglimlach@coolblue.nl

Alvast bedankt!

Quicksilver 09-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

CoolBlue heeft goede producten tegen een goede prijs en hun service is prima. Geen verzendkosten en ze doen niet moeiliji

MarcelvL 09-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

makkelijk en zelf opgehaald

scherpe prjis en makkelijk besteld en opgehaald en de winkel. Thuis bezorgen is niet altijd hand, dit wel

Mariëtte 09-12-2017 Via de website gekocht

Goed en snel!

Veel keus, goede info op de website, daardoor makkelijk om te kiezen.
Levering is erg snel zoals heloofd.

Sandra46 09-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De website is zeer overzichtelijk. De bezorging is erg snel en stipt op tijd. Je weet precies wanneer ze komen. En de bezorgers zijn erg vriendelijk. Ik zou hier zeker vaker een bestelling doen

Tony 09-12-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke bezorgers.

Zeer snelle levering.
Gemakkelijke betalingen (Bancontact, PayPal)
Zeer vriendelijke bezorgers.
Zeer concurrerende prijzen.

Hans Kegel 09-12-2017 Via de website gekocht

Op elk front het beste!

Veelal gaat service, snelheid én de laagste prijs niet samen. Bij Coolblue wel! En dit eenvoudigweg omdat zij hun organisatie daarop hebben ingericht. Door service obv redelijkheid te borgen, kan er snel gehandeld worden wat daardoor ook weer eens goedkoop is.

Iwan 09-12-2017 Via de website gekocht

Onderscheidende service

Goede prijs, heldere informatie. Goede informatie verstrekking vanaf bestelling tot en met de levering aan toe. Erg vriendelijke mannen die de levering verzorgden

Eddy 09-12-2017 Via de website gekocht

Binnen 20 uur een nieuwe seniorenmobiel!!

Geweldige service, de mobiel van mijn zeer bejaarde moeder had de geest gegeven en binnen 20 uur was er een nieuwe in huis, superservice van Coolbleu!

Rob Kuijper 09-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Goede heldere en eerlijke website. Eenvoudige bestelsysteem en duidelijke communicatie tijdens de bezorging en een hele goede aflevering.

Arianne 09-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare levering en goede service

Ondanks de drukte rond de Sinterklaas dagen toch een tijdige levering. Een daarbij een attente mail met tips voor het gebruik van onze nieuwe koptelefoon.

SeFu 09-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service

- Betrouwbare efficiënte afhandeling
- Mocht er onverhoopt iets verkeerd uitvallen, wordt er niet moeilijk gedaan
- Goed assortiment voor een redelijke prijs

Ad L. 09-12-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod, geweldige service, snelle levering.

Het aanbod is groot, de uitleg geweldig, de levering kan haast niet sneller, kortom een geweldige manier van winkelen.

Jan Zwager 09-12-2017 Via de website gekocht

Veilig adres!

Snelle levering veilige website geven goede en duidelijke informatie. Ik heb al verschillende producten bij hen gekocht en nooit klachten

Stef 08-12-2017 Via de website gekocht

Service met een lach

Iets laten bezorgen door Cool Blue is een hele ervaring. Je krijgt tijdig te horen wanneer ze verwachten bij jou te zijn en bellen nog even wanneer ze bijna voor de deur staan en om de laatste dingen door te nemen. In mijn geval werd er een wasmachine bezorgd en moest de oude mee. Binnen enkele minuten na het telefoontje stonden drie vrolijke heren voor de deur. De oude machine werd naar buiten gereden en de nieuwe netjes geplaatst en aangesloten. Zonder problemen werd ook mijn droger netjes teruggezet, waar dit niet in hun taakomschrijving stond. Dit alles gebeurde met een grote lach, bij mijn vraag of ze altijd zo vrolijk waren gaven ze aan dat dit zeker het geval was. Dat ik de laatste stop was voordat hun weekend begon zal daar misschien ook aan meegeholpen hebben :-) Super service heren!

Jeroen 08-12-2017 Via de website gekocht

Er is geen betere.

Al jaren klant en t is nog steeds de beste.
Beste website met makkelijke navigatie.
Ijzersterke service en verzend snelheid.
Ongeloofelijk veel verschillende artikelen.

Emilie 08-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Veel aanbod op de website, levering al de volgende dag als je voor 23:59 bestelt, je wordt goed op de hoogte gehouden van aflevertijd en super aardige behulpzame service waarbij ze jouw nieuwe wasmachine bv meteen voor je aansluiten, uitleg geven en indien nodig je oude machine meenemen voor je!

Anja 08-12-2017 Via de website gekocht

Top service op alle punten !

Duidelijke website, vol informatie en als dat niet voldoende is of toch nog onduidelijkheid bestaat, neem contact op via 1 van de mogelijkheden die ze bieden. Zeer vriendelijk en niks is te veel . Zo word je op de hoogte gehouden over je product en de verzending tot aflevering. 1 van de weinige webshops die 5 sterren waard zijn!

Frans van der Voort 08-12-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en een zeer goede comminicatie

Men kan een heel verhaal schrijven over de ervaringen met een leverancier maar de kop van deze review geeft de juiste waarde aan van dit bedrijf.
Geen gezeur, bij aanvraag een helder advies en een uitstekende klanten service.
Dat is wat de consument gaarne wil zien, houden zo Coolbleu.

Piet Verschuren 08-12-2017 Via de website gekocht

Supersnel genieten!

's middags tv besteld en volgende dag al in huis, zodat de voorpret niet al te lang duurde en het grote genieten snel kon beginnen. Dus supersnelle bezorging na eenvoudige bestel- en betaal-procedure.

Annie 08-12-2017 Via de website gekocht

Perfect van oriëntatie tot levering!

Zeer tevreden over het hele proces van oriëntatie op de webshop tot het supersnel en correct aangeleverd van het bestelde product. Echte aanrader!

Henrik 08-12-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en snel bezorgd

Coolblue was ook nu weer 1 vd goedkoopste aanbieders. Doordat de levering door eigen bezorgers wordt gedaan heb je ook tijdens de drukke feestdagen geen last van de vertraging die je bij andere webshops zonder eigen bezorgers wel ervaart. Sinterklaasavond om 21:30 besteld en de volgende dag om 15:00 bezorgd. Kan niet beter.

cybermusky 08-12-2017 Via de website gekocht

Héél goede service !

je vindt hier "bijna" alles van elektrische apparaten. Héél snelle levering (voor 23.59h besteld en morgen al geleverd door Bpost. De website is heel overzichtelijk en netjes onderverdeeld in verschillende categorieën zodat je heel snel vindt waar je naar op zoek bent.
Wegens de duidelijke omschrijving en details van elk product kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je zeker wat je in huis krijgt!
Kortom een aanbeveling waard!

WimenJoke 08-12-2017 Via de website gekocht

Snel ondanks de 5 december drukte

Ondanks de drukke decembermaand een artikel besteld op 1 december en werd toch nog op 4 december geleverd.