Leander Duthoit 02-06-2022

Ik vind Coolblue een aangename webshop om technologische producten te bestellen. Het gebruiksgemak, de productinformatie en levering is geweldig. Ik ben altijd tevreden.

jean-pierre 02-06-2022

doet het nodige om je te verwittigen waar en hoe het geleverd zal worden. Tot op het uur van leveren nauwkeurig.

Nathan S. 01-06-2022

Ik vond heel snel waar ik naar zocht, superhandig om te kunnen vergelijken tussen verschillende modellen.
Klein minpuntje was de plaats van levering, ik heb gekozen voor een afhaalpunt in de buurt. Deze werd voorgesteld in de plaats waar ikzelf woon, Zwevegem. Maar werd geleverd in een deelgemeente. Terwijl Zwevegem wel was aangeduid. Maar daar kan Coolblue niks aan doen, dat ligt aan de pakket dienst. Ik ben een tevreden man!

herman 01-06-2022

vlotte en vriendelijke bezorging, en je hoeft niet de ganse dag thuis te blijven. Correct uur van levering

Erwin 01-06-2022

Vriendelijk en vlot contact. De intentie om tot een oplossing te komen. De wil om de klant tevreden te houden.

Bertie 01-06-2022

Mijn pakketje was veilig ingepakt en kwam mooi op tijd toe, eerder aan de vroege kant van de dag zelfs! Zeker aan te raden

Kris 01-06-2022

Het artikel was bij jullie het goedkoopst. De levering was na 7 u al aangekomen. Bedankt

Cathy 01-06-2022

CoolbBlue heeft steeds uitgebreide en relevante informatie over hun producten. Maar nog belangrijker is de excellente na-service. Als er iets stuk is en moet gerepareerd gaat dit altijd vlot en zonder nodige extra kosten!

Bart J 01-06-2022

Ruim ^productaanbod. Duidelijke informatie. Zeer snelle service - ook tijdens het weekend. Prijs / kwaliteit. Aftersale correct.

Raf 01-06-2022

Smartphone op zaterdag 21u besteld met gratis verzending en belofte dat het de dag nadien, zondag dus, zou worden geleverd. Ik was heel sceptisch tot zondag morgen om 10u mijn deurbel ging. Een vriendelijke man van bPost stond er met mijn bestelling. Top!!!

K Bryon 31-05-2022

De prijs van coolblue voor de audiokabel die ik zocht was het beste, maar de gratis/inbegrepen levering op zondag was helemaal top.

Heel tevreden

Titanium boy 31-05-2022

Snelle levering vanuit een ruim en relevant aanbod.
Supervlot bij retour-zendingen en terugbetalingen.

M VC 31-05-2022

Duidelijke site, snel gevonden wat ik nodig had & goed geïnformeerde uitleg over het artikel. Levering kon niet sneller, zaterdag besteld & zelfs zondagmiddag reeds ontvangen! Top service zoals steeds bij Coolblue 👍🏻

JEAN VAN LIEVENDAEL 31-05-2022

Snelle afhandeling en levering , zeer tevreden over de aankoop en levering op zondag , hier waren vrienden op bezoek en waren verrast toen ze hier leverden, zij gingen ook bij verdere aankopen van hun producten Coolbleu contacteren .
TOP doe zo verder met jullie service !

Noor maelfait 31-05-2022

Zaterdag besteld en zondag aan huis geleverd in perfecte staat, heel blij mee !

robertjan 31-05-2022

vrijdag 27/5 omstreeks 22:00 u bestelde ik een grastrimmer op batterij, zaterdag 28/5 omstreeks 08:30 (?) had de courier het karton OVER DE TUINAFSLUITING gezet omdat we nog niet op waren! Schitterend !

Meryx 31-05-2022

Milieuvriendelijke levering met de bakfiets. Zoals beloofd de volgende dag aan huis geleverd, zonder meerprijs.

Armand 31-05-2022

Steeds correcte levering en prima ondersteuning, doen het zeker met de glimlach wat mij betreft

Van der Borght Eric 31-05-2022

Steeds een uitgebreid aanbod en een snelle levering. De service is uitstekend.
Zeker een winkel waar ik zowel online als ter plaatse iets koop.

Nathalie 31-05-2022

Regelmatig leuke promoties op de website!
Zoeken en bestellen gaat zeer vlot. Gemakkelijk om verschillende producten te vergelijken, voldoende uitleg,... Betaling verloopt vlotjes, alsook de levering. Levering binnen 2 dagen! Mailtje met richtuur daarop de levering zal gebeuren, zeer stipt! De chauffeur belt zelfs indien hij vroeger zal zijn wanneer zijn rit vlotter gaat, topservice! Zeer vriendelijke chauffeur, gaf de nodige uitleg nog bij levering over de garantie e.d.. Super tevreden!

Lidu 30-05-2022

Alles prima verlopen. Het pakket was zelfs een dag eerder beschikbaar dan aangegeven.

sara 30-05-2022

De prijs was heel voordelig, de bestelling is snel voor elkaar. Het enige minpuntje was dat het normaal gezien de dag erna moest geleverd worden maar het pas een dag later was. Voor de rest totaal geen negatieve puntjes. Heel vriendelijk bij levering. Heel handig dat ze je een tijdspanne van een uur geven en een kwartier ervoor nog laten weten dat ze er bijna zijn. Bespaart je een hele dag wachten!

Myriam 30-05-2022

Ik vind Coolblue super. Binnen de 24 uur is je bestelling geleverd door een heel vriendelijke leveringsgirl op de fiets - milieu bewust.
Je wordt tijdig verwittigd wanneer ze aan je deur staan. Geweldige service.

Ron 30-05-2022

Je ontvangt een bericht wanneer het artikel klaar ligt voor je om op te halen inclusief afhaal locatie. Bij binnenkomst keuze menu gebruiken en volgnummer mee richting de zithoek waar je via een scherm wordt geleid naar de juiste medewerker. Je wordt keurig te woord gestaan en de afhandeling verloopt perfect. Meenemen, auto in en naar huis met de aanschaf.

Sean 30-05-2022

On time, nice delivery guys, rapid delivery. Installed where requested and they even took the packaging back with them! No mess.

Would have been nice to know an estimate for morning/afternoon earlier the day before.