Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

jeanette 17-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service met die bezorging die je zelf kan regelen.

De levering was perfect, mooie handige doos. waar het inzat. De bezorging was heel makkelijk. Je kon kiezen uit allerlei bezorging.

Hah Knoops. 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en mooi verpakte leveringen.

Ik bestel al langer bij Coolbleu,en alles is altijd prima geleverd! De producten zien er mooi uit en mooi verpakt.Geweldig!

Roel Drofmans 17-09-2018 Via de website gekocht

Simpelweg geweldig!

Ik koop vaak van Coolblue voor hun geweldige service ,snelle levering en goede garantie niet te vergeten 30 dagen bedenktijd waar ik persoonlijk nog nooit problemen mee heb gehad.

Kortom een geweldige keuze als je snel iets nodig hebt maar er komt dan ook een kleine premium bij voor deze geweldige service.

Nicky 17-09-2018 Via de website gekocht

Top!!!

Snel, duidelijk, zeer klantvriendelijk! Goede service , vriendelijke bezorgers . Veel informatie over het apparaat.

Arthur 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima zaken doen

Grote klantvriendelijkheid! Accuraat, aardig en normaal tijd nemen voor de klant. Frisse benadering.

Liesbet 17-09-2018 Via de website gekocht

De online winkel die me doet glimlachen.

Alles loopt vlot en erg overzichtelijk.
Voel me er erg veilig.
Men houd me op de hoogte.
Ik voel me er thuis.

Marit Tuerlings 17-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, geweldige service, keurig afgeleverd

ruime keuze, aantrekkelijk geprijsd en goede service bij het afleveren van het product, netjes behandeld

Danny 17-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Een super (online)winkel! Het bestellen gaat gemakkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden wat de status is van je bestelling (via de mail) én de levering volgens afspraak! Ook de bestelde producten klopte en alles functioneerde naar behoren. Top!

Gerda 17-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen

Heb nog nooit via site besteld ,ben zo iemand dat er wat bang voor was.moet zeggen viel best mee coolblue heeft enorme keuze ,uiteindelijk toch dan die stap gezet ben mijn product dag nadien al gaan ophalen in Wilrijk daar was het personeel heel vriendelijk.Doe zo voort!!!

Fientje 17-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid aanbod v producten met veel uitleg. beste prijzen ook in vgl met andere shops. bestelling geplaatst, makkelijk betaald en dag nadien had ik mijn wasmachine in huis aangesloten en al. Zeer vriendelijk en bekwame leveranciers. 👍👍👍👍

Rob 17-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel die goede service verleend. Hierdoor ontstaat een goede prijs/kwaliteit verhouding. Is niet de goedkoopste op het web maar wel de meest betrouwbare, die snel levert indien op voorraad.

Peggy 17-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Supersnelle levering(binnen de 12 u in huis).Installatietips meegeleverd met de tablet!
Superduidelijke communicatie, relevante info op de site wat de keuze een stuk makkelijker maakt!
Kortom,aanrader!!

Maryam 17-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte klantenservice en deskundige koeriers

Ik bestelde een Miele wasmachine op een zaterdagavond rond 23:50 uur. Ik ontving de wasmachine binnen 15 uur, dus zondag rond 14:30 kwamen de koeriers en zij hebben de wasmachine netjes geïnstalleerd, uitleg gegeven, een test gedaan en de oude machine gratis meegenomen. Ik ben best tevreden met Coolblue. Bedankt.

Hans 17-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue wordt te groot en laat steken vallen

Coolblue was de beste maar nu al twee slechte ervaringen achter elkaar betreffende twee defecte aparaten. Een analoge stationsklok van Nextime nu al meer dan twee maanden weg voor reparatie en een vrieskist van 300 liter die na een klachtenmelding al de volgende dag opgehaald gaat worden zonder enig overleg. De kist vriest gewoon en zit vol duur vlees waar je niet direct een oplossing voor hebt. Voor beide gevallen lezen de medewerkers van de klantenservice de mails niet goed en inlevingsvermogen is er ook niet. Het is duidelijk dat alles via een protocol moet lopen en dat er dus geen mogelijkheid is tot (simpel) maatwerk. De website van Coolblue is voor mij geen vanzelfsprekendheid meer. Helaas.

Officiele reactie van Coolblue 17-09-2018

Beste Hans,

Wat verschrikkelijk om te lezen dat er 2 producten defect zijn geraakt. Gelukkig bieden wij een reparatie waarin de erkende reparateur het defect product repareert. Het is alleen niet de bedoeling dat je 2 maanden wacht op een oplossing! Wij balen enorm van de gebruikelijke Coolblue service dat ik jouw situatie niet naar voren is gekomen.

Natuurlijk kijken we graag met je mee en willen wij het verloop van beide reparaties controleren. Dit kunnen wij doen met behulp van een retournummer of een postcode en huisnummer. Jouw gegevens kun je in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we direct voor jou aan de slag.

Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ontvangen graag jouw e-mail. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons direct in jouw e-mail weten.

ES 17-09-2018 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en goede service

Zeer duidelijke en overzichtelijke website.
Bestellings- en betalingsstappenplan zeer duidelijk.
Alle reviews blijven staan goede en minder goede.

Toos 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel met snelle service,

prima website,goede vergelijking en zeer eenvoudig te bestellen.ik hou van Coolblue!
snelle service,zondagmiddag besteld en maandagmorgen de magnetron en de koelkast in huis op de afgesproken tijd.Je krijgt op tijd wat er beloofd is en daar hou ik van!
Coolblue:mijn webwinkel!

huubke 16-09-2018 In de winkel gekocht
eindhoven

geweldige winkel en personeel

website goed te bedienen zelfs door een leek zeer plezierig personeel in de winkel altijd een bakje koffie paraat wachttijden zelfs als het druk is zeer kort.

Conny 16-09-2018 Via de website gekocht

Dyson v10. Ben er erg tevreden over.

Zuigt uitstekend, makkelijk in gebruik, licht ingerwicht. Ik heb hem nog maar een paar dagen dus ben wel benieuwd naar de levensduur en of ik zo positief blijf. Begin is veelbelovend.

Patricia 16-09-2018 Via de website gekocht

Prima service! Bestellen en de volgende dag in huis?

Deze broodtrommel van Wesco was bij coolblue dezelfde prijs als bij de andere aanbieders, maar het verzenden is bij coolblue gratis! en dat scheelt weer! Toppie👍!

Socioloog 16-09-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit in producten en diensten.

Snelle levering, prima producten en goede ondersteuning. Op de website en YouTube uitleg over de (werking) van de producten. Al diverse producten besteld en nooit teleurgesteld.

Floepie 16-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken naar producten,aantrekkelijke prijzen.
Wat mij aantrekt zijn de zogenaamde "2e hands" producten,niets op aan te merken!Zien gloednieuw uit.

Sarire 16-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goede service en snelle levering

Groot aanbod, scherpe prijzen, goede service, goede communicatie en snelle levering.
De site en de voorwaarden zijn duidelijk.

Mvdk 16-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en tracking service van bestelling perfect!

Levering zeer snel, hele precieze tracking service van je bestelling. Goed geprijsd. Veel keus en goede beschrijving.

J.v.Haaren 16-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke online site.

De online shop van Coolblue is overzichtelijk en goed ingedeeld.
De artikelen zijn duidelijk en goed beschreven.
De klantvriendelijkheid van Coolblue is Top.
Coolblue is aanbevelings waardig.

Jannie 16-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment, prima service

Veel keuze mogelijkheid van producten, uitgebreide informatie en beschrijving van producten, leverings service top

S.Ch. 16-09-2018 Via de website gekocht

Een goede website, en vriendelijk personeel in de winkel .

Een goede duidelijke website, in de winkel vriendelijk personeel.
Kopen bij coolblue geeft een vertrouwd gevoel.
Al meerdere artikelen hier gekocht steeds een goede service.

hrf van der meer 16-09-2018 In de winkel gekocht
amstersam

beroerde aftersales service, niks 'alles voor een glimlach'

Laptop gekocht voor studie dochter. Bleek niet te functioneren, maar helaas niet tijdig gemeld aan CB. Dan ben je de lul; CB is niet thuis om mee te denken en een oplossing te verkrijgen. Zoek het maar uit. Respectloze emails door klantenservice. Ik had meer verwacht van CB. Blijkt toch weer de zoveelste dozenschuiver te zijn met een glimmend randje. Maar van binnen heel anders. Ik ben hier geen klant mee en adviseer u hier ook niet te ko pen. Tenzij u niet op service zit te wachten.

Officiele reactie van Coolblue 17-09-2018

Beste meneer/mevrouw Van der Meer,

Wat vervelend om te lezen dat de nieuwe laptop van jouw dochter defect is. Wanneer je bij ons een product bestelt, mag je inderdaad een werkend product verwachten.

Onze klanten kunnen binnen het bedenktermijn van 30 dagen een product thuis testen. Wanneer blijkt dat het product toch niet naar wens is of defect is, dan kun je dit naar ons retourneren. Dit kan alleen als de melding binnen de eerste 30 dagen bij ons binnen is. Een defect buiten dit termijn wordt naar een erkende reparateur doorgestuurd voor een reparatie. Een reparatie duurt gemiddeld 3 weken.

Als jouw klachtmelding buiten dit termijn valt, kun je de laptop van jouw dochter nog steeds retourneren voor een reparatie. Nadat het product is onderzocht, denken wij graag mee naar een mogelijke oplossing. Of dit een alternatieve oplossing zal zijn of een gebruikelijke reparatie is afhankelijk van het onderzoek.

Het spijt ons dat je geen klant meer wilt zijn van Coolblue. Ondanks dit besluit, blijft de optie staan om de laptop te laten repareren. Je kunt via de volgende link een retourmelding maken: https://www.coolblue.nl/retouraanvraag.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten door weer contact op te nemen met onze Klantenservice-afdeling. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bennes 16-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Een kwalitatief zeer goede shop! Uitgebreide productinformatie, goede prijs/kwaliteit verhouding, het gemak van de website!

Trijn 16-09-2018 Via de website gekocht

Super service en snelle levering zelf op zondag

Kon vinden wat ik zocht ,makkelijke snelle lading van de webshop
Duidelijke uitleg van het product .

Uolande 16-09-2018 Via de website gekocht

Droger van cool blue

De levering en info echt super. De bezorgers zo keurig en kundig . Ga daar absoluut meer bestellen . Product prima in orde eenoudergezinnen machine meegenomen.

lies 15-09-2018 Via de website gekocht

goede service

makkelijk overzicht om te bestellen ,snelle levering en op de afgesproken tijd ,goede service en retour oude maschine

A v d Berg. 15-09-2018 Via de website gekocht

Dhr

Ik heb deze shop gekozen vanwege de reclame, de toekomst zal leren of ik de goede keuze heb gemaakt.

Bert 15-09-2018 Via de website gekocht

Erg goede uitleg en nuttige reviews

Op Coolblue kan je je goed verdiepen in een nieuw product. Er staan goede vergelijkingen om je te oriënteren! Op basis van de vele (soms hele uitgebreide) reviews kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat een product goed moet zijn! Daarnaast is het altijd een feestje om een pakketje thuis te krijgen, alleen de verpakking al is gewoon grappig! Maar ook als er iets kapot gaat binnen de garantietermijn, had zelf een Fitbit Charge 2 met kapot bandje, en bijna een jaar oud krijg ik een compleet nieuwe! Dat is pas service!

Jacob 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede service van Cool Blue, wasmachine zaterdag besteld en zondag geleverd. Netjes afgesteld en oude wasmachine en verpakkingsmateriaal meegenomen. Zondag weer een nieuwe draaiende wasmachine, top.

Charissa 15-09-2018 Via de website gekocht

zeer mooi en op tijd geleverd

Het is de eerste keer dat ik hier iets bij deze winkel heb gekocht en ze maken hun belofte waar. Voor een bepaalde tijd besteld en de volgende dag mooi op tijd thuis gebracht. De tijden klopte precies en dat is ook erg fijn.

ronald strijland 15-09-2018 Via de website gekocht

goede service voor 22:00 uur besteld en morgen in huis

goede service voor 22:00 uur besteld en morgen in huis en is in al mijn bestelling waar gemaakt en daarom bestel ik graag bij coolbleu.
alleen de prijs kan iets beter afgestemd worden met media markt het prijs verschil is bij regel maat enkele tientjes en dat vind ik te groot.
maar vanwege de service bestel ik toch meestal bij coolbleu.

Mutsiej2 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering op zondag, prima ingepakt in doos van product zelf en de welbekende doos van coolblue, goed product (tot nu toe). Ben er erg blij mee!

Jan Draaijer 15-09-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige Service

kundig personeel met knowhow, uitermate gastvrij en vriendelijk. goede producten en goede service . De beste in z'n soort.

Ronny 15-09-2018 Via de website gekocht

telefoons

geweldig en snel bezorgd ook op zondag men doe wat men zeg goed verpakt en voor de uren besteld daar hoe men ook aan in een woord geweldig

Albert 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, prima product

De bestelling werd bezorgd een dag nadat we hem gedaan hadden. De op het uur nauwkeurige elektronische melding van de aflevertijd is heel prettig. Ik ken geen ander bedrijf dat zo precies is. En natuurlijk vinden we het fijn onze bestelling te ontvangen van een milieuvriendelijke fiets courier. De bestelde waterkoker bevalt zeer goed.

Loes 14-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed advies en er wordt hiervoor de tijd genomen

Er is een ruim aanbod. In de winkel krijg je een goed advies en in mijn geval was dit van een uiterst vriendelijke jongeman die hiervoor alle tijd nam.

MDV 14-09-2018 Via de website gekocht

Service Coolblue

Fijne mogelijkheid te vergelijken. Correcte prijzen. Vooral de uistekende service van het leveren. Alleen wat teveel email over de tevredenheid😁. Maar dit is dan ook het enige minpuntje

Joke 14-09-2018 Via de website gekocht

Prima gehaktmolen voor de prijs, snelle service.

Gekregen wat is beloofd, werkt goed, site was duidelijk en snel bezorgd.
Niets meer aan toe te voegen.

Ismid 14-09-2018 Via de website gekocht

Top!

Deze online winkel slaagt erin om persoonlijker te zijn dan een willekeurige fysieke winkel!
#offtopic Jammer dat ze geen kleding verkopen ;))

Martin 14-09-2018 Via de website gekocht

top online winkel!

Coolblue maakt van online shoppen letterlijk een feestje! Koopproces en afleverproces is makkelijk en heel snel. En ze besteden net dat beetje extra aan verpakking ed

nel 14-09-2018 Via de website gekocht

geweldig en precies op tijd

service uitstekend je word gebeld hoe laat het product bij je thuis word af geleverd en netjes op zijn plaats gezet verpakking word mee genomen

Jack de Voogd 14-09-2018 Via de website gekocht

TOPKLASSE...!!!

TOP ZAAK, SNELLE LEVERING, SUPER SERVICE, GA ZEKER WEER GEBRUIK VAN MAKEN...!!! HELEMAAL NIKS OP AAN TE MERKEN...!!!

Hanne 14-09-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Goed aanbod, duidelijke en makkelijke website, enorm snelle levering, producten zijn goed verpakt voor vervoer.
Verder wil ik ook melden dat de mailing heel vlot verloopt en ik wel fan ben van de persoonlijke en soms grappige benadering van bepaalde zaken.

Rene Schakel 14-09-2018 Via de website gekocht

Altijd levergarantie.

Als ik iets bestel bij Coolblue weet ik zeker dat ik de laagste prijs heb voor dit artikel. Geen onzin van verzendkosten en zo. Tevens weet ik dat ik ook de bestelde artikelen ontvang op de dag en tijd dat ze beloven. Geen mail achteraf van : sorry artikel is niet leverbaar op dit moment. Al jaren een tevreden klant.

????? 14-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service en grote keuze, prima dus!!!

Coolblue is inderdaad een gebruiksvriendelijke webshop met een uitgebreid assortiment van allerlei artikelen. Klantvriendelijkheid en service zijn belangrijk voor evt. kopers. Gemak om te bestellen ook. Dus Coolblue.nl is een echte aanrader.