Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk 25-08-2016 Via de website gekocht

Komt zoals gewoonlijk de andere dag aan

Goed en degelijk verpakt ,vindt ik altijd wel een pluspunt.Zo voor kom je meestal een vorm van schade aan het geleverde produkt

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering

Robin Nijhof 25-08-2016 Via de website gekocht

Smartphone houder

Coolblue heeft voor mij de standaard gezet hoe webwinkelen moet...

Elke keer weer een positieve ervaring. Goed assortiment, eenvoudige site en natuurlijk ... snel geleverd.

Pluspunten

• Duidelijke product info
  • Snelle levering

Kees 25-08-2016 Via de website gekocht

Goede uitgebreide website. Snelle levering. Ook de overige informatie is correct. De prijs kan wat scherper.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kwaiteit website

Fijn!! 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Vandaag besteld morge in huis! Duidelijke tijds weergave op de dag zelf. Wasmachine op zn plek gezet!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke tijd weergave

Martijn 25-08-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, scherpe prijzen & snelle levering!

Ik slaag altijd bij Coolblue! Door het ruime aanbod en scherpe prijzen is Coolbue mijn meest gebruikte webshop. En het "voor 23:59 uur besteld, morgen gratis bezorgd" zorgt ervoor dat ik bijna helemaal niet meer naar de winkel hoef

Pluspunten

• ruim assortiment
  • voordelig
  • snelle levering
  • betrouwbaar

Andrea 25-08-2016 Via de website gekocht

snelle service

Onze wasmachine was stuk gegaan en met 2 kleine kinderen is dat niet handig. Om 10 uur 's avonds een wasmachine gekocht. De volgende dag werd deze (wel iets te laat) keurig neergezet op de gewenste plek en aangesloten. De oude wasmachine werd afgevoerd. Ik kon dus gelijk weer verder met de was!

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijke website
  • veel keuze

Minpunten

• traceer systeem.

Jeanette 25-08-2016 Via de website gekocht

Op en top service

Zoals omschreven op de website, service tot op het laatste moment.
Aardig en ervaren personeel die technisch weten wat ze doen maar ook de klant een warm hart toedragen

Pluspunten

• Service

arie 25-08-2016 Via de website gekocht

airco lg112

zeer goede airco heb hem gekocht bij coolblue voor 355 euro bleek een foute prijs te zijn, moest 585 euro te zijn, coolblue heeft gewoon de airco geleverd voor 355 euro, klasse

Janine 25-08-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

Snelle levering, heel groot aanbod! Ik weet eigenlijk dat bijna alles wat ik zoek bij Coolblue te koop is. Digitaal maar ook huishoudelijk of zoals de laatste aankoop, twee rugzakken. S avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Ingrid S. 25-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Fijne webwinkel en een prima service! Ze hebben veel keuze en goede prijzen, en ook leuke combinatiekortingen en aanbiedingen. Ook op de levering heb ik niets aan te merken. Je krijgt een mailtje met een indicatie op welk tijdstip er geleverd wordt en ca. een half uurtje van tevoren belde de bezorger dat ze er aan kwamen. Met een half uurtje stonden mijn nieuwe wasmachine en droger op hun plekje op zolder, was alles geïnstalleerd en stond de wasmachine zijn proefrondje te draaien. De oude apparaten worden netjes mee genomen en afgevoerd.

Pluspunten

• Snelle service
  • Gemak
  • Goede prijzen

Minpunten

• Geen eigenlijk

Piet Dijkstra 25-08-2016 Via de website gekocht

Prima top

Chauffeurs en monteurs grote klasse top9👍 Geweldige service snel besteld en bezorgd
Slang afvoer later opgestuurd geen kosten zeer klant vriendelijk

Pluspunten

• Top
  • Top

Vanessa Sterckx 25-08-2016 Via de website gekocht

Kopen van een smartphone.

Mijn dochter zocht een smartphone. Hiervoor keek zij op coolbleu. Zij had een volledig overzicht van de smartphones waaruit zij een keuze kon maken. Alles was heel gedetailleerd. Vooral de prijs en de zeer snelle levering (geleverd op zaterdag) heeft haar over de streep getrokken om haar smartphone hier te bestellen.

Pluspunten

• online bestellen
  • zeer snelle levering

Martin 24-08-2016 Via de website gekocht

blij met Coolblue

Buiten het feit dat de snel geleverde printer geleverd is vindt ik ook de humor steeds leuker worden van Coolblue. Voor mij net een stap verder dan alle anderen.

Pluspunten

• assortiment
  • snelle levering
  • extra humor

Minpunten

• alleen pluspunten

dhr. M. Lodder 24-08-2016 Via de website gekocht

Prima deal wasmachine en droger

Prima deal voor wasmachine en droger. Ook nog eens 25 euro extra korting door bestelling van beiden. Deze waren eerst uitverkocht maar met de mailservice kon ik na drie dagen al als eerste bestellen. Ook levering volgens schema en gratis aansluiting.

Pluspunten

• prijs
  • combi deal
  • service
  • gratis aansluiten

Michelle 24-08-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Mijn aankoop ging vlot door duidelijke informatie bij de producten.
Zaterdagnamiddag besteld en zondag al thuis geleverd!

Pluspunten

• duidelijk
  • snelle levering

Willy 24-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue is TOP en niet alleen het logo

Prima bedrijf. Straalt frisheid, klantvriendelijkheid en respect uit.

Bij eerste bestelling, klein of groot, krijg je door een professionele aanpak en begeleiding een vertrouwelijk gevoel.

Scherpe prijzen op uitgebreid gamma

Vera 24-08-2016 Via de website gekocht

Top website

Mooie overzichtelijke website.
Makkelijk alles te vinden.
Goede productinformatie.
Bezorgmoment zelf kiezen is super fijn.
Snelle levering.

Pluspunten

• Bezorgmoment zelf kiezen
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen.

Ruud 24-08-2016 Via de website gekocht

slechte service Coolblue winkel

Slechte service, aanschaf van een product gaat prima, maar daarna is bij de levering van een ondeugdelijk product dat binnen een half jaar 3 keer gerepareerd moet worden. Geen enkele medewerking om het product terug te nemen en hiervoor een ander product aan te schaffen, Dit dus absoluut een WAARDELOZE service.

Goed en eenvoudig een product te bestellen

Slechte service en garantie bij een ondeugdelijk product

Pluspunten

• snelle levering
  • groot assortiment
  • eenvoudige betaling

Minpunten

• SLECHTE SERVICE
  • Slechte Garantie
  • Lange service termijn

Officiele reactie van Coolblue 24-08-2016

Beste Ruud,

Heel erg vervelend dat uw ervaring bij Coolblue op deze manier verlopen is. We hebben inmiddels op een andere review website al aangegeven hier graag bij te helpen. We raden je dan ook aan om daar op te reageren, zodat meerdere verhalen niet door elkaar heen lopen. We ontvangen graag een reactie van u met meer informatie.

Met vriendelijke groeten,

Geert 24-08-2016 Via de website gekocht

Prima toestel

Onze vorige DECT telefoon was al behoorlijk oud, en na een blkseminslag vlakbij deed hij het niet meer. Op zondagavond om 22:00 deze nieuwe set besteld, die meteen maandagochtend werd bezorgd.

Het toestel bevalt prima. Goede geluidskwaliteit, makkelijk te programmeren voorkeuzenummers en een antwoordapparaat. Er zit zelfs ook een wekker op geloof ik, die zal ik wel nooit gebruiken. Enige kleine minpunten die ik kan bedenken zijn de wat beperkte accucapaciteit (er worden oplaadbare AAA batterijen meegeleverd van 400 mA, terwijl die vaak een capaciteit hebben van 750 mA; maar gesprekstijd is nu al vele uren, dus is ook niet echt nodig), en de lichte houder voor het 2e toestel waardoor dat snel verschuift als je de telefoon wilt oppakken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Prima geluid

Minpunten

• Lichte standaard
  • Beperkte accu

Jean Frissen 24-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Was toe aan een nieuwe iPhone. Op basis van eerdere bestelling bij Coolblue (een Brother Printer) en de uitstekende ervaringen besloten de website van Coolblue te bezoeken. Kwam hier de iPhone 6 tegen. Exact datgene wat wij zochten. Keurig geprijsd. Uit voorraad leverbaar. Ondanks dat ik niet zo,n wizzkid ben kwam ik er toch zelf uit, mede door de toegankelijkheid van de website. Ook de betalings instructies waren logisch en eenvoudig. Besteld tegen 23.00 uur en afgeleverd de volgende dag zoals beloofd. Top. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik iets bij Cool lue bestel.Top.

mdl 24-08-2016 Via de website gekocht

attent en klantgericht

Dit is een fijne online winkel met makkelijke website, vriendelijke benadering, vlotte en accurate service, en snelle levering. Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht, tegen een redelijke prijs, en met bezorging de volgende dag. De service is vriendelijk en klantgericht; dat is helemaal niet zo moeilijk maar wordt vaak over het hoofd gezien. Ik voel me een gewaardeerde klant -- heel prettig.

Pluspunten

• klantgericht
  • vriendelijk
  • snel en zorgvuldig

Hein 24-08-2016 Via de website gekocht

Mijn favoriete webshop

Ruim aanbod van producten waarover zowel op de website als telefonisch goede informatie gegeven wordt. De prijs is in lijn met andere aanbieders.
Snelle en probleemloze afhandeling van het bestel- en betalingsproces, en de snelle en punctuele aflevering van het bestelde product. De stappen in de verzending zijn prima op internet te volgen.

Pluspunten

• Ruim aanbod van producten
  • Probleemloze bestelling
  • Snelle levering

Kelly 24-08-2016 Via de website gekocht

hardstikke positief :)

ik heb voor het eerst een laptop besteld bij coolblue, en was erg eng want onbekende site en een groot bedrag, maar de laptopvergelijker heeft goed geholpen. Hij was inderdaad de volgende dag in huis en ik vind het leuk dat ze toch een beetje humor hebben toegevoegd op de site nadat je een bestelling hebt geplaatst

ik zal hier zeker nog een keer bestellen!

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke informatie

Jan Jaap 24-08-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Garmin navigatie besteld. De volgende dag geleverd. Tussen bestelling en aflevering word duidelijk gecommuniceerd met mailberichten wat de status is. Goed en snel, zonder flauwekul. Prima winkel.

Pluspunten

• duidelijke site
  • voorstel accesoires
  • snelle levering

H. van der Wateren 24-08-2016 Via de website gekocht

Service bij het aansluiten

De winkel is wel goed, maar de service bij de bezorging kan beter
Koop wasmachine +droger +stapel- plateau. Bij het aansluiten mogen ze de droger niet op het plateau zetten.
Montage bij aflevering?

Minpunten

• Aansluiten

Officiele reactie van Coolblue 24-08-2016

Beste meneer van der Wateren,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Het is erg jammer dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Het klopt dat de bezorgers standaard niet meerdere machines met stapelkit mogen plaatsen. Hier zijn zij simpelweg niet op berekend en dit is alleen mogelijk tegen extra betaling. Dit is dan ook een extra service die we aanbieden. Meer hierover kunt u terugvinden bij de bezorgvoorwaarden op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed.html

Met vriendelijke groeten,

Hannie 24-08-2016 Via de website gekocht

Hier doen ze wat ze beloven: ik ben fan van Coolblue!

Hier begrijpen ze wat de klant wilt. Service staat hoog in het vaandel.
Zo wil je geholpen worden. Bij klachten of misverstanden helpen ze je heel goed.
Via e-mail binnen een uur antwoord. Heel goed!
Wasmachine en wasdroger aangeschaft. Keurig geplaatst door 3 aardige heren.
Oude wasapparatuur meegenomen. Super!

Pluspunten

• snelle levering
  • vakkundig personeel
  • waar voor je geld!

jochem de haan 24-08-2016 Via de website gekocht

dik tevreden

Duidelijke website,grappig ook met leuk filmpje over wat er gebeurd na je bestelling!
Snelle levering.
Ben echt super tevreden!

Joch 24-08-2016 Via de website gekocht

Echte service bij coolblue

Een webwinkel waar ze weten wat service is. Zowel goed advies als omruilgarantie. Ze zijn snel en gratis bezorging. Soms een paar euro duurder dan elders maar daar staan heel veel voordelen tegenover.

Pluspunten

• Omruilgarantie
  • Goed advies
  • Gratis bezorging
  • Snel

Minpunten

• Soms wachten in de winkel

Hanneke Derks 23-08-2016 Via de website gekocht

Bestelling bij coolblue

Online een wasmachine uitgezocht, besteld en betaald in enkele minuten. Bestelproces erg duidelijk en de aflevering top! Tot op de minuut de bezorgtijd doorgekregen. In deze tijd een groot pluspunt!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke site
  • Levering en levertijd

Eddy 23-08-2016 Via de website gekocht

Zaterdag besteld en zondag geleverd

Had dringend een speciaal type batterijen nodig voor mijn fietscomputer. Ongelooflijk hoe snel Coolblue dit afhandelde en dan nog in het weekend!

Pluspunten

• prima betalingswijze
  • primam website
  • snelle levering
  • duidelijke faktuur
  • geen leveringskost

Ibrahim Bag 23-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische producten en services !

Ik vind Coolblue een hele fijne webshop. Ik heb al mijn PC benodigdheden hier gekocht en ik heb NOOIT een probleem gehad met een product of de service. Ik heb de bestelling binnen een werkdag thuis gekregen. Coolblue verdient een dikke 9 ! Maar zijn ook natuurlijk wat minpunten bijvoorbeeld : Ik mocht kiezen uit verschillende kleuren (rood,zwart,blauw,wit) voor mij maakte het niet zoveel uit dus koos ik voor de rode. Maar later kwam ik er achter dat de zwarte en de witte € 35,- was en de rest € 45,- . Ik vind dus dat dat wat duidelijker mag worden gemaakt dus dat is voor mij een minpunt. Voor de rest een top webshop !

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede producten

Minpunten

• Duidelijkheid

Jojo 23-08-2016 Via de website gekocht

fantastisch "die zondag bezorging"

Duidelijk, stipt en voordelig. Net voor middernacht besteld en netjes zondag bezorgd hoor. Ook fijn dat er zoveel winkels zijn

Pluspunten

• zondag bezorging
  • veel fysieke winkels
  • Voordelig

AvE 23-08-2016 Via de website gekocht

Ik zou Coolblue aanbevelen omdat het een aangename zaak is die goed met de klant omgaat. Alles word vrijwel snel geleverd, meestal kan je al van de volgende dag uit gaan. Verder vind ik het super dat hun klantenservice zo goed bereikbaar is via mail/bellen/appen het kan allemaal en je word vrijwel meteen geholpen.
Ik ben zeer tevreden over Coolblue!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice
  • Humor
  • Gaan mee met de tijd
  • Goede producten

Ton 23-08-2016 Via de website gekocht

Goede aankoop

Snelle levering van de telefoon.
En een prima service.
De prijs kwaliteit is ook prima.
De volgende aankoop is zeker weer bij coolbleu

Pluspunten

• Snellelevering
  • Prima service

Ronnie 23-08-2016 Via de website gekocht

Altijd feest

Je weet precies wat je bestelt, en toch blijft het een feestje om zo'n vrolijke blauwe doos te ontvangen. En superklantvriendelijk, handige filmpjes en oprecht aardige en meedenkende mensen op de Klantenservice.

Pluspunten

• Leveren wel op tijd
  • Komen beloften na

Minpunten

• tja... geen!

Nienke 23-08-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering, geen verzendkosten!! Vrijdagavond iets besteld, de volgende morgen om 8.30 uur binnen.

Pluspunten

• snelle levering
  • geen verzendkosten
  • ruime keuze

Ard 23-08-2016 Via de website gekocht

Prima levering, snel en goed verpakt

Prima levering, goed verpakt en razendsnel geleverd. Web-site werkt duidelijk en ook met tegoedbonnen loopt alles vlekkeloos. Zeker voor herhaling vatbaar.

Thomas 23-08-2016 Via de website gekocht

Aan het juiste adres

Ondertussen doe ik geregeld (minstens maandelijks) aankopen via Coolblue. Dankzij het grote aanbod aan producten kan dat gaan om een set batterijen, ontkalkingsmiddel voor een espressomachine of zelfs een diepvriezer!

Wanneer het product dat ik aankocht toch niet helemaal is wat ik ervan had verwacht, maakt Coolblue er nooit een probleem van om dat gratis terug te sturen. Ook wanneer er een probleem is met de levering van een pakket of de inhoud ervan, zijn de medewerkers via verschillende kanalen bereikbaar en behulpzaam.

Heb je een vraag en hang je niet graag aan de telefoon? Gooi het dan gewoon op Twitter en je krijgt binnen de 30 minuten een antwoord.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Snelle levering
  • Productomschrijving
  • Voldoende foto's

Patty 23-08-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf

Een bedrijf wat doet wat het zegt en zegt wat het doet super assortiment en formidabele levering voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Lisegte 23-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ze zijn duidelijk en staan echt klaar voor de klant. Goede producten waarbij je goede beschrijvingen krijgt zelfs met filmpjes. En ze zijn erg persoonlijk!

RickW 23-08-2016 Via de website gekocht

Tweedekans is ook top!

In mijn zoektocht naar een betaalbare smartphone trof ik een tweedekans op de site aan. Perfect product met alleen een geopende verpakking. Verzending binnen een dag. Zoals altijd bij CB weer top!

Pluspunten

• Goede site
  • Ruim assortiment
  • Makkelijk bestelproces

Officiele reactie van Coolblue 23-08-2016

Hoi Rick,
bedankt voor deze leuke review! We zijn blij dat je ook onze tweedekansjes hebt gevonden, tot snel.

angelina 23-08-2016 In de winkel gekocht

dik tevreden

Mooie duidelijke website met een groot assortiment.
simpele uitleg en bestelling
Je eigen pakket volgen en een snelle levering!!!
goed verpakt en goedkoop

Annette W. 22-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft!

's Avonds om 18:00 uur de wasmachine besteld. De volgende dag om 10:00 uur kon ik al een was draaien. Coolblue hield me keurig op de hoogte van het hele traject van aankoop tot levering.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • bestellen gaat simpel
  • snelle levering
  • machine correct geplaatst

drachten 22-08-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden

Mooie camera gekocht, en super snelle levering van Cool Blue! Erg tevreden, ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice

SuuZ 22-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik kwam erachter dat ik een verkeerde schooltas had gekocht (bij een andere winkel). Toen ik op de site van coolblue keek was er op dat moment een dag aanbieding. Heb geen moment getwijfeld want tja als je ruim 30euro kan besparen dan is de keuze snel gemaakt en iedereen verdient weleens een mazzeltje :). Maar ook als er geen aanbieding was geweest had ik bij Coolblue besteld.Daarnaast is de site overzichtelijk en is de service uitstekend. Voor een bepaalde tijd besteld is de volgende geleverd. En dat werd ook netjes gedaan. Keurig in een doos verpakt werd het de volgende dag geleverd. En je bestelling is via het internet gewoon te volgen.

Pluspunten

• Prima service
  • overzichtelijk bestellen

Corné B. 22-08-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

De winkel is voorzien van een hele grote voorraad die niet in een normale winkel zou passen...bij lange na niet..hierdoor kun je ècht kiezen wat bij jou past

Pluspunten

• bezorgmoment zelf kiezen
  • prijs incl. bezorgkosten
  • goede communicatie
  • goede vervoerder

Minpunten

• niet gratis

Mariet 22-08-2016 Via de website gekocht

Mijn bestelling bij coolblue

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, levering en manier van afhandeling.Alles is naar wens verlopen. Heb al vaker gekocht bij coolblue zonder problemen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • probleemlos
  • prompte levering

tevreden klant 22-08-2016 Via de website gekocht

cool blue ok

duidelijke website en alles snel geregeld en product netjes afgeleverd op afgesproken tijd en dag door Post nl

René 22-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevrede klant

Al jaren klant bij Cool Blue maken waar wat ze beloven. Snelle en juiste leveringen. Kan ook de levering gemakkelijk bij de post nl laten bezorgen, kantoor is hier om de hoek.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geen gezeur achteraf
  • Retoer geen probleem
  • Info over producten
  • gewoon even bellen

Minpunten

• GEEN

Mac 22-08-2016 In de winkel gekocht

Top!

Wasmachine bij Coolblue gekocht, volgende dag al in huis. Keurige jongens die m kwamen brengen, klaagden niet over het krappe hokje en stelden daarna zelf voor de droger er nog even terug op te zetten, terwijl dit niet hoefde.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk