M. 28-05-2021

Snelheid van de levering, heel duidelijk wanneer de levering zou komen. Hulpvaardigheid van de leveranciers.

Bart Milisen 28-05-2021

Mixed emotions: het aanbod en bestelproces werkt schitterend en ongelooflijk snel. Wat mij betreft een 5 op 5.
Heb je echter te maken met een retour/omwisseling van een kapot geleverde aankoop? Dan loopt alles in de soep, zowel het registreren als de communicatie via CoolBlue zelf. En daarvoor een 0 op 5. Hetgeen 5 op 10 maakt in het eindrapport.

Sales hero 😃
After-Sales zero 🤕

top webwinkel 27-05-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site met veel interessante informatie en feedback van gebruikers.
De levering was op het beloofd tijdstip en het pakket was onbeschadigd.

PieterC 27-05-2021

Webshops zijn webshops. Ze leveren allemaal toch de volgende ochtend?
Ja inderdaad, maar....
Ik heb het nog meer 1 keer moeten gebruiken, maar Coolblue doet NIET moeilijk over retour. Gewoon terugsturen en kous afm geld terug, geen discussie, geen gezever.M
Maar wat Coolblue onderscheidt van de andere webshops is het feit dat je pro-actief informatie krijgt doorgestuurd over hoe je je product kan gebruiken en installeren. (niet zo nodig voor een stofzuiger misschien, maar in het geval van een wireless mesh netwerk systeem best handig!)

Marc 27-05-2021

De site is goed te gebruiken, hij bevat veel informatie. Ik denk daarbij aan de mogelijkheid om gemakkelijk verschillende producten te vergelijken. Ook de ervaring van klanten is interessant om je eigen aankoopkeuze mee te bepalen.

brutus 26-05-2021

heel snelle bediening en correcte prijzen en je kan de verzending zeer goed volgen

Vincent 26-05-2021

Een dag sneller geleverd dan voorzien, altijd gemakkelijk shoppen op jullie webwinkel met wat voor mij zeer belangrijk is, dat de reviews er steeds bij te vinden zijn zodat ik een idee van de kwaliteit van het product kan vormen wat mij dan ook overtuigd om tot aankoop over te gaan

Wim 26-05-2021

Toestel dat ik gekocht werkt perfect!
De eerlijke prijs, juiste afspraken betreffende de levering en de perfecte nazorg zorgen ervoor dat ik deze shop vertrouw.
Ik ben al jaren klant bij CB en heb nog nooit een discussie gehad.

Kathy 26-05-2021

Snelle en correcte verwerking van bestelling. Prima levering met duidelijke en correcte info over de levertijd.

Eric 26-05-2021

Nooit problemen gehad. Bestellen is gemakkelijk, retourneren is gemakkelijk, ze zijn niet duur en ALTIJD op tijd. Bevestigingen en andere notificaties prima geregeld. Ook contact met de klantenservice is snel en doelgericht. Als ik kan, bestel ik ALTIJD bij coolblue

Milo. 25-05-2021

Coolblue is een geweldige winkel.
De dingen die je moet hebben komen op je scherm in één, twee, drie. Er is ruime keuzen en de meeste pakketten kunnen de volgende dag geleverd worden aan huis. Dit is mijn vierde keer dat ik iets besteld heb en alles is in perfecte staat toegekomen,, uiteraard ook de dag nadien.

Thierry 25-05-2021

Makkelijk om op te zoeken en om te bestellen, prijzen vergeleken met andere sites is even "duur of goedkoop" zeg maar competitief. Levering op tijd en ik weet uit eerdere bestellingen dat voor grote toestellen de installatie ook voorzien en gratis is. Zij nemen de oude toestellen mee. In een woord een zeer goede service

Limburgland 25-05-2021

Gebruiksvriendelijke shop voor alle leeftijden met een razend snelle service! Mijn bestelling was hier super snel en bestellen ging super gemakkelijk.

Anne 25-05-2021

Ze hebben een vlotte levering en veel betaalmogelijkheden. Bovendien is het ook nog een duidelijke site met 24/7 hulp chat toppers!

CB 25-05-2021

Coolblue is een eerlijke en vertrouwenswaardige handelspartner waar je met gerust gemoed een product met correcte prijs/kwaliteit kan aanschaffen. Daarbovenop komt een vriendelijke service.

Barbara Le Sage 25-05-2021

Vriendelijke bediening, top service qua garantie en retour. Productkennis voor de smartwatches kan iets beter.

Raspberry102 25-05-2021

Top service! De levering was snel en op tijd. Mijn pakje werd met de fiets geleverd, wat ik ook een plus vind!

Dirk 25-05-2021

Mijn toestel werd de dag na de online bestelling geleverd, zoals beloofd.
Toen 2 dagen later bleek dat er een nieuwe actie ("vriendenprijs") gelanceerd was, en ik de klantendienst hierover aansprak, hebben ze een commerciële geste gedaan en me het verschil terugbetaald (omdat factuur nog niet gemaakt was).
Prima klantenservice !

Jan 25-05-2021

Het is leuk hoe ik er altijd op kan vertrouwen dat mijn bestelling de volgende geleverd word, het enige moment dat dit niet ging was toen de sociale en economische wereld ineen stortte door corona. Ik kan zeker niet klagen, de prijzen zijn meestal bij de laagste en de site is zeer gemakkelijk om te gebruiken soms hebben ze een product niet maar dat is normaal, er zal altijd wel een alternatief beschikbaar zijn

Remy 25-05-2021

Echt serieus,
100% oprecht.
Er zijn zeer veel online shops. Maar voor electro is coolblue de beste. Ik ben al klant sinds 2014.
Alles wat we thuis staan hebben, tv, monitor, koelkast, wasmachine, droogkast, smartphones, smart watches, gaming pc, gaming stoel, muis, toetsenbord, headset, mixer, laders tot zelfs mijn boormachine... en nog meer... allemaal van bij coolblue.
Ik raad iedereen aan om bij jullie te kopen. Beste klantendienst van alle online shops. Niet tevreden? Echt geld terug. Bijna elke keer spot on geleverd. Als dat dan eens Niet zo is, is het de fout van de post of zo.
Nee echt. Coolblue keep up the good work. We love you

Christine 24-05-2021

Super vlotte website, duidelijke uitleg en vlot navigeerbaar. Een ruime uitgebreide keuze aan apparaten en een vlotte vergelijkingstool. Verder ook duidelijk wat de voor- en nadelen van producten zijn. Het kan niet gemakkelijker!

Rhandy 24-05-2021

Qua productaanbod en omschrijving van de producten vind ik coolblue sowieso één van de beste webshops van België en Nederland. Altijd duidelijk en weet perfect wat je kan verwachten. Ook de levering is altijd perfect in orde. Onlangs iets rond 23u bestelt en de volgende ochtend was het al geleverd. Kortom de beste mogelijke service in mijn ogen!

Marjan 24-05-2021

Goede service, vriendelijke medewerkers en bestelling keuring op tijd.Zo ben ik dat ook gewend van Cool Blue.

Benjamin 24-05-2021

Met het product of de aankoopervaring heb ik niks last gehad.
De levering er van liep echter stevig mis. Niet door bpost, nee nee. Door de leveringsdienst per fiets van Coolblue zelf. Er werd me oorspronkelijk doorgegeven dat het pakje geleverd zou worden tussen 15u30 en 16u30. Prima, kon ik na de middag nog inkopen doen. Temidden mijn inkopen , rond half 2, krijg ik een SMS. "De bezorger is onderweg en zal er zijn binnen 15 minuten." Ik laat alles vallen en snel naar huis. De bezorger liet op zich wachten tot kwart na 4. Handig zo'n verwittigingsbericht, alleen spijtig dat het voor geen ene moer klopt. Ik had meer verwacht van een bedrijf als Coolblue.

Fred Stoop 24-05-2021

Coolblue...een sterke merknaam. Al jaren ben ik actief in een groot IT bedrijf en betrokken bij de aankoop van HW en SW voor onze klanten. De wens van onze klanten is zeer eenvoudig : zorg ervoor dat jullie dat "Coolblue" gehalte hebben in de dienstverlening. Om dit evengoed als Coolblue te doen is gewoonweg de lat heel hoog leggen en dit op continue basis. In het kader van deze aankoop was het mijn opdracht om de frustratie van mijn ouders over een oude laptop zo goed mogelijk op te vangen. Na 10 minuten was de aankoop via de website beklonken: een duidelijke omschrijving van het produkt, goede referenties, prijs-kwaliteit een toppertje en dan ook die snelle service. Van thuis uit bestellen en een uurtje later naar de Coolblue shop in Wilrijk het nieuwe speelgoed gaan ophalen. Stikjaloers ben ik op die klantvriendelijke dienstverlening. Twee uur later stond ik aan de deur bij mijn ouders. Ik wist niet dat de aankoop van een laptop zo'n wauwgevoel met zich kon meebrengen. Op korte tijd konden mijn ouders weer op die digitale snelweg dankzij Coolblue. Operatie geslaagd.