Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SMARBMJ 14-10-2015 Via de website gekocht

Mon achat n'est pas le premier chez-vous et j'ai toujours été satisfait de toutes vos prestations et de la rapidité des envois.

Parfait.

J'ai toujours trouvé l'objet de mes recherches.

C'est déjà fait et des amis ont déjà acheté chez vous avec la plus grande satisfaction.

Magasin le moins cher et le plus sérieux pour mes achats en ligne.

andrevanrijswijk 14-10-2015 Via de website gekocht

Vrijwel alles is online te bestellen

Vandaag besteld is morgen in huis, zelf in het weekend

Het assortiment is zeer uitgebreid, je kunt er bijna alles krijgen.

manfred 14-10-2015 Via de website gekocht

Kan niet beter!

heel goed

enorm veelzijdig

vriendelijke en heel snelle afhandeling

geen

Rogier 13-10-2015 Via de website gekocht

Coolblue is cool! Snel, persoonlijk en gemakkelijk.

Coolblue is cool! Product in perfecte staat, binnen 24 uur bezorgd op zondag!

Je hebt gewoon zin om nog iets te kopen!

Joop 13-10-2015 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke website met handige filters en zoekfunctie.

Tja, gewoon prima. Boven verwachting zelfs. Zaterdag besteld en zelfs op zondag!! Keurig op de hoogte gehouden van de stappen in het proces via mail en sms. Ook de pakketdienst verdient hiervoor een compliment. Ook keurig binnen genoemde tijdslot bezorgd. Dat tijdslot is idioot exact gegeven: tussen 14.25 en 16.05. De bel ging om 14.28!
Als dat altijd zo gaat, dan is dat perfect.

Maak het gemakkelijker om de bezorging uit te stellen. Gewoon later de bestelling plaatsen is misschien de beste tip. Die tip dan op de site plaatsen is dan misschien een suggestie?

Jensdr 13-10-2015 Via de website gekocht

zeer snel en eenvoudig je gewenste materiaal/toestellen bestellen en in huis hebben

Heb je een vraag, dan antwoorden ze daar gewoonweg op, vaak met een antwoord die ze gezocht hebben en niet één uit een voorgeschreven instructie

ze hebben "misschien" niet alles, maar wel genoeg om 100 huizen te voorzien van verschillende apparatuur die hetzelfde kan. voor iedereen zijn portemonnee hebben ze wel iets.

gewoon beter dan zijn Hollandse concurrent ;)

voor mij is deze winkel "perfect". de retourdienst is zelf zeer gebruiks/klantvriendelijk. 1 "minpuntje": ik wou dat er een echte winkel bij mij in de buurt was :p

Emilio 13-10-2015 Via de website gekocht

Vanuit het oriëntatieproces kom je snel en makkelijk bij de gewenste producten terecht.

De service begint voor mij pas direct na de aankoop. Coolblue slaagt erin om je exact de status van je bestelling steeds weer te geven.

In principe zijn alle belangrijke merken met een breed assortiment in de diverse shops vertegenwoordigd. Natuurlijk ontbreekt er altijd wel een merk maar dit is slechts bijzaak. Middels de keuzehulp kom je altijd tot een goede keuze waarbij er een vergelijking met andere merken wordt gemaakt.

Het cijfer 9 is meer dan terecht voor deze online retailer. De juiste mix tussen service en kwaliteit van het assortiment en de wijze waarop dit wordt aangeboden is subliem.

Gelukkig heb ik nog nooit een defect product meegemaakt maar mocht dit ooit het geval zijn ga ik er vanuit dat dit keurig wordt opgelost. Dit zal een eerste uitdaging worden.

Marc 13-10-2015 Via de website gekocht

Tot mindernacht bestellen en volgende dag in huis.

Als er iets verkeerd mocht gaan wordt het altojd correct afgehandeld.

Overzichtelijk en goede zoekfilters

Robke0203 13-10-2015 Via de website gekocht

Ik vond alles heel snel en vind het een heel moderne website ik ga zeker nog iets kopen

Het was hier heel snel en toffe leverancier

Je vind hier zo goed als alles zeker genoeg voor mij

Ik heb al aan een aantal vrienden over jullie gepraat en ze gingen zeker eens zien

Het is een supertoffe winkel heel handig dat het er zo snel is Ik heb geen minpunt

Sandra 71 13-10-2015 Via de website gekocht

Alle stappen zijn makkelijk te volgen.

Geleverd volgens afspraak.

Veel keus.

Alles is verlopen zoals ze zeggen. De levering (op zondag) was ook zoals afgesproken. Alles keurig afgeleverd.

Klieuwke 13-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website ,fijne prijzen zeer snelle en goede levering ,TOP

Ik had net zo goed een 10 kunnen geven
niets op aan te merken

Zie motivering hierboven

Duidelijk , mooie en gemakkelijke site

Sall de Lille 13-10-2015 Via de website gekocht

Zoals je van coolblue wel kunt verwachten ging alles zeer vlot

Zaterdagnamiddag besteld en zondagochtend reeds geleverd. Dit is pas echt snelle service

Ik wist reeds op voorhand wat ik wou, maar hierdoor merkte ik wel dat het assortiment eerder iets beperkt was, maar men kan moeilijk alles aanbieden zeker. Wat ik wou zat er tussen en dat was voor mij het belangrijkste

Ik heb al een paar dingen gekocht en altijd zeer tevreden van de service en kwaliteit. Prima!

De prijs was het goedkoopst bij coolblue en geloof me, ik vergelijk zeer veel. Daarbovenop wist ik niet dat er zondag ook geleverd werd, dus dit was wel handig.

Jelle 13-10-2015 Via de website gekocht

Snelle en deskundig gerichte begeleiding van het bestelproces.

Goede service, ik werd continu op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Een groot assortiment. Het enige nadeel vind ik dat de prijzen soms wat hoog zijn.

Top winkel met top service, je merkt dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Linda Verschaeren 13-10-2015 Via de website gekocht

Zaterdag namiddag besteld en zondag middag gekregen !!

Ik was tevreden ,hopelijk in het vervolg ook !!

De eerste maal dat ik iets heb gekocht ,niet gedacht dat ik de zondag mijn pakketje ging krijgen !!

bomber14 13-10-2015 Via de website gekocht

Prima webshop met eerlijke prijzen en een uitstekende service !

Mirthe 13-10-2015 Via de website gekocht

Coolblue heeft een duidelijke klantvriendelijke website, waarop je alle producten makkelijk kunt vinden. De verschillende producten staan onderverdeeld in het categorieënoverzicht. Na het kiezen van een categorie kun je gebruik maken van de keuzehulp, waarin verschillende specificaties kunnen worden aangeklikt. Na het kiezen van een product kunnen meerdere producten met elkaar worden vergeleken op basis van deze specificaties. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om de zoekbalk te gebruiken. Bij het product staat een duidelijke omschrijving van de specificaties, plus- en minpunten. Verder geven ze nog alternatieven voor soortgelijke producten met de bijbehorende accessoires. Tenslotte kun je nog de reviews van andere gebruikers lezen. Naast de schriftelijke informatie staan er ook duidelijke foto's en filmpjes op de website om een beter beeld van het product te krijgen.

Coolblue hanteert de service 'voor 23.59 uur besteld, dan de volgende dag in huis'. Hier hebben ze zich mooi aangehouden. Na mijn bestelling kreeg ik meteen een mail van bevestiging. Daarna werd ik nauwkeurig via een mail op de hoogte gehouden wat betreft het inpakken van het product, het verzenden en de levering van het product. Binnen 14 dagen kun je het producten gratis retourneren. De klantenservice is altijd bereikbaar tot 23.59 uur dus je kunt altijd terecht met een vraag.

Het assortiment bevat veel producten van verschillende categorieën. Het gekochte product voldoet aan mijn verwachtingen en ik ben dan ook blij met mijn aankoop.

Door bovenstaande opmerkingen geef ik Coolblue een 10.

e.geurden 13-10-2015 Via de website gekocht

zeer gebruiksvriendelijke website

super snel:
zaterdag online besteld om 17.00uur
zondags voor 11.00uur beleverd !!
SUPER !!!

te veel ;) om uit te kiezen

ik beveel iedereen coolblue aan !!!

super snelle en correcte levering !

Jan 13-10-2015 Via de website gekocht

Je hebt een duidelijk overzicht op de website

Het product welk ik kocht vertoonde gebreken, maar het was geen probleem dit (gratis) te retourneren. Het wordt gerepareerd of ik krijg direct per omgaan de een nieuw exemplaar. Wanneer het vervolg ook zo snel en goed gaat is dit een super bedrijf.

Beetje moeilijk te beoordelen maar er staat nogal wat op de site.

Niets is altijd super maar ik vind een acht een uitstekend cijfer. Haal dat maar eens voor een moeilijk tentamen.

hilbert 13-10-2015 Via de website gekocht

Het was makkelijk zonder account een bestelling te doen.

Het product was snel besteld en je werd goed op de hoogte gehouden over het verloop.

bfx 13-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en direct bestelt via hun Coolblue site!

De beste en snelste service ooit!

Heel veel ruime keuzes en voorraad!

Iedereen zou Coolblue moeten kennen hier in Belgie!

Deze webwinkel is de beste hier in Belgie, dat zal niemand hier afbreken. Er zijn dan ook geen nadelen om hier en zo veilig te winkelen!

Jan 13-10-2015 Via de website gekocht

Indeling van de webshop en zoekgemak: prima
Ik had alleen even moeite om na een uitstapje naar wat tussentijds aangeboden informatie weer terug te keren naar mijn bestelproces. Is na wat gezoek gewoon gelukt.

Ongelooflijk, die levering op zondag bij bestelling voor zaterdagmiddernacht! Al die berichten over de status van het lever- en bezorgproces zijn haast teveel totdat je merkt dat het allemaal klopt.

Geen opmerkingen. Ik had maar één specifiek artikel nodig en heb verder nauwelijks rondgekeken. Vergeleken met andere webshops was de prijsstelling concurrerend genoeg.

Snelheid van levering vind ik nog steeds verbazingwekkend hoog. Uiterst geruststellend ook al die berichtjes over de status van de levering en bezorging.

Als echt énige minpuntje bleek de bijgeleverde Lithiumbatterij Sony CR2032 een te lage spanning te genereren, zodat de borstgordel/hartslagsensor geen herkenbaar signaal af bleek te geven aan mijn Garmin GPS-sporthorloge. Toen ik ondanks herhaald uitvoeren van de juiste 'pairing'procedure' tussen horloge en nieuwe hartslagsensor geen hartslagsignaal op het horloge kreeg heb ik de batterijspanning laten doormeten. Die bleek ónder de 3Volt te liggen. Een nieuw gekochte batterij loste het probleem meteen op. Het gepruts met steeds maar weer tevergeefs proberen was irritant. Het idee dat het nieuwe apparaat defect zou zijn was erg vervelend. Gelukkig kwam ik op het idee van de batterij.

Dick 13-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving producten en prijssteling

Goede service gehad bij administratieve fout/vertraging in website orderafhandeling

goed

Asic 13-10-2015 Via de website gekocht

Heerlijk in je luie stoel winkelen.

Allesweter jullie door geven en wat er staat klopt. Komen de beloftes na

Wat ik zoek is er

G.J. Hermus 13-10-2015 Via de website gekocht

via de catalogus is alles snel te vinden

snelle bevestiging en je wordt prima op de hoogte gehouden over de routing van je bestelling

Dat wat je zoekt hebben ze

aan een ieder die iets zoekt dat Coolblue kan leveren

ik zou het niet weten.

Pieter H 13-10-2015 Via de website gekocht

Strakke overzichtelijke website, zonder moeilijke termen en onnodige informatie.

Ik heb een keer een probleem gehad met een telefoon die ik bij Coolblue besteld had. Dankzij de supersnelle en vriendelijke service had ik binnen no-time mijn telefoon weer gerepareerd terug!

Uitgebreid assortiment met voor ieder wat wils.

Uitstekende service, ook als je iets terug wilt sturen.

Ik kan het een ieder aanraden om zijn/haar producten bij Coolblue te bestellen. Ik word er persoonlijk heel vrolijk van!

BS 13-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website , goede uitleg over de produkten

Paar weken geleden 's avonds een koelkast besteld, andere ochtend al in huis!
Nu wasmachine besteld, ook weer andere dag in de middag al in huis. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling dmv mailtjes en sms-jes , en een kwartiertje voor aankomst een telefoontje . Echt super!

Groot assortiment om uit te kiezen , wat uit voorraad leverbaar is.

Super geregeld!

Ook de levering beide keren was top. Beide keren onv kwartiertje van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Vriendelijke jongens, netjes op hun plaats gezet en aangezet. Top!,

niels A 13-10-2015 Via de website gekocht

standaard webshop ervaring, snel en vlot bestellen en betalen.

Extreem snel ook in het weekend, de extra inspanning, humor, was voor mij een leuk pluspunt

groot assortiment, verzameling aan aanbieders.

gemakkelijk , razendsnel, ook op zondag gratis. verpakking kan voor retourzending dienen en toestel werd afdoende beschermd

Look and feel blijft bij elke online shopping ervaring uit, dit blijft jammer.

Shroomkin 13-10-2015 Via de website gekocht

Kan het makkelijker dan klikken op je scherm en een dag later je bestelling s'ochtends ontvangen? Ik denk het niet en daarom ook mijn mooie score. Belofte nagekomen van Coolblue waarvoor mijn dank!

Ik heb Coolblue en diens diensten al aan enkele kameraden aangeraden waarna ook zij de stap gewaagd hebben en een voor een zijn ze allemaal heel tevreden.

Ik heb besteld voor 22.00u en de volgende ochtend had ik mijn nieuwe aanwinst al binnen. De service verliep vlekkeloos en op elke moment heb ik kunnen volgen waar mijn bestelling zich bevond. Dank u!

daxmon 13-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, niet te veel overbodige toeters en bellen, duidelijke afhandeling van aankooop

Klantendienst nog niet vaak nodig gehad, maar voor die weinige keren ben ik iedere keer uiterst snel en professioneel geholpen geweest !

Bijna alles te koop :)

Schoolvoorbeeld van hoe een webshop moet zijn. Mag een voorbeeld zijn voor vele anderen

Daan1997 13-10-2015 Via de website gekocht

Laptop besteld in de online webwinkel, hele overzichtelijke en duidelijke site.

Helemaal top, 's avonds om 10 over 11 m'n bestelling geplaatst, volgende dag het product om 17.00 al in huis!

Genoeg keuze voor wat ik zocht.

Goede en duidelijke site, de service is top en het geleverde product is ook nog helemaal naar mijn zin.

Anja 13-10-2015 Via de website gekocht

Veel keuze, makkelijk te bestellen

Super, wasmachine en droger op de plaatst gezet en aangesloten

Veel keuze en duidelijke beschrijvingen

Goede winkel goede service.

koos2011 13-10-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment met goede prijs/kwaliteit-verhouding. Zeer snelle levering, geen verzendkosten

Snelle levering, ook op zondag, conform de informatie op de website.

Zeer breed assortiment, onderverdeeld in de diverse speciaalzaken.

Gelet op de zeer positieve ervaringen met Coolblue zal ik deze winkel zeker aanbevelen. Ik heb gedurende meerdere jaren, meerdere producten bij deze winkel gekocht, met steeds dezelfde goede ervaringen.

Zoals genoemd ben ik uitsluitend tevreden en heb ik geen negatieve ervaringen met Coolblue Het grote assortiment, de goede prijs/kwaliteit-verhouding, de zeer snelle levering, zonder verzendkosten zijn de positieve ervaringen met deze winkel. Ik ben en blijf een zeer tevreden klant

erik 13-10-2015 Via de website gekocht

prettige website

wordt goed op de hoogte gehouden

alles in het assortiment

gemakkelijk

nee

Spudhead 13-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, laagdrempelig, weinig klikken

's avonds besteld, volgende dag in huis

Assortiment niet heel uitgebreid, info over toesteltypes en jaartal kan beter.

Snelle levering, gebruiksgemak, vlotte communicatie

NACFAN 13-10-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website, met filtermogelijkheden en klantervaringen. Duidelijke professionele website, die veel vertrouwen geeft aan klanten.

Ik heb zaterdagavond besteld en zondag om half drie stond PostNL al op de stoep! Ik hoef er niet meer woorden aan vuil te maken: uitmuntend!

Er zijn veel courante producten, maar enkele producten die ik ook had uitgezocht vanwege vergelijkingen op andere websites, werden niet aangeboden. Dus ruim voldoende, maar niet uitmuntend. Bovendien is coolblue ook niet de goedkoopste.

Over het algemeen ben ik meer dan tevreden. Als het product wordt aangeboden tegen een acceptabele prijs, weet je zeker dat je bij coolblue met vertrouwen kunt kopen.

JOHANNIJS 13-10-2015 Via de website gekocht

Zaterdag besteld, maandag aan huis geleverd

de wasmachine is op de tweede verdieping geplaatst via de trap, zonder morren.
de oude machine werd meegenomen.

ruime keuze uit wasmachines van het merk dat mij intereseerde

ander winkels bieden mogelijk ook verlengde garantieperiode tegen betaling of hebben eigen hersteldienst

Dennis 13-10-2015 Via de website gekocht

Alles staar duidelijk omschreven met een goede handleiding van het product

Bezorgen zelfs op zondag!

Ze hebben van alles wel iets

Alles helder en overzichtelijk

Mariel 13-10-2015 Via de website gekocht

Een site waar je met een paar klikken op het product komt wat je zoekt

Bezorgen op zondag zonder kosten !! Das nog eens service

Perfect

nnd 13-10-2015 Via de website gekocht

vanuit je zetel bestellen en betalen

correct op tijid geleverd zoals aangekondigd

voldoende diversiteit in de keuze

handleiding was niet voldoende uitgebreid, maar dat ligt aan de fabrikant...

Koen Rosiers 13-10-2015 Via de website gekocht

Website is helder en duidelijk. Ik kon het product gemakkelijk terugvinden.

Bezorging was aangekondigd op zondag, en heb indertijd het pakje op zondag ochtend ontvangen. Wat echt top is!

Niet altijd even uitgebreid als andere meer gespecialiseerde websites.

De prijs van dit product was het goedkoopst bij hen. De levering was ook voorzien op een zondag (!) wat bij anderen niet het geval was. Vrijdag besteld en zondag ochtend al aan huis wat ervoor zorgde dat ik de lens al heb kunnen uit testen tijdens het weekend wat toch wel handig was!

Joachim2665 13-10-2015 Via de website gekocht

snel gekozen, snel geleverd

zelfs levering op zondag

zonder een stap te verzetten, heb je op zeer korte tijd het gewenste product

Michael 13-10-2015 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie, uitgebreid assortiment

Goede voorwaarden, doen nergens moeilijk over. Fysieke winkel ook om de hoek.

Uitgebreid, maar overzichtelijk. Niet overcompleet

Zie boven

H Blok 13-10-2015 Via de website gekocht

lia 13-10-2015 Via de website gekocht

Zo besteld, zo in huis.zelfs op zondag

Vriendelijk geholpen met een vraag

Weet nog niet veel van het assortiment

Gewoon heel makkelijk

Van elleswijk 13-10-2015 Via de website gekocht

Alles is duidelijk en overzichtelijk

Mijn order op kon op zondag afgeleverd worden. Helemaal top!

Alles kan ik vinden bij mijn telefoon voor in de auto

Top winkel met geen gezeik service en prijzen.

Laura 13-10-2015 Via de website gekocht

Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis! Top

Je wordt continue op de hoogte gehouden via mail - sms wat stand van zaken is.

Ontzettend leuk en goed bedrijf! Complimenten

DrekeC 13-10-2015 Via de website gekocht

Op zaterdag besteld en werd keurig op zondag afgeleverd.

Geen klachten tot op heden

Keuze genoeg zou ik zeggen.

Is al gebeurd.

Denk dat ik alles wel gezegd heb.

dirkdb123 13-10-2015 Via de website gekocht

Enkel klikken en vergelijken en binnen 5 min besteld...

Zaterdagavond om 21.45 besteld. Zondag 10.00 al aan de deur gebeld :)

Als je alles heel vlot vindt en kan bestellen is een groot pluspunt. De prijzen zeker niet duurder dan elders. De dag erna (geen 13 uur) al thuis geleverd. Waar moet ik dan iets negatief vinden?

J. Brinkhuis 13-10-2015 Via de website gekocht

Laat in de avond besteld en de volgende morgen in huis.

Er wordt op zondag geleverd zonder extra kosten.

Om de goede interactie en service.

Carl Van Laethem 13-10-2015 Via de website gekocht

Rustig thuis kunnen kiezen en eventuele reviews van andere klanten er op kunnen nalezen is een echt pluspunt.

Superhandig voor mensen die niet veel thuis zijn zoals mezelf, is de levering op zondag door Bpost.

Het assortiment is zeer ruim, de keuze online is enorm.

Iets nodig van electronica materiaal en je kan het wel bestellen maar niet zelf afhalen of het wordt niet verzonden? Bij Coolblue ben je aan het juiste adres met gratis thuislevering via Bpost, zelfs op zondag.

Als een van de enigen had Coolblue dit voorradig, en op deze manier kon ik ook genieten van een gratis levering op zondag.