Hans 25-06-2023

Er wordt mooi gedaan wat er beloofd wordt. Levering binnen de zoveel tijd, geen probleem. Betaling loopt vlot en een mooi retourbeleid.

herman Wouters 24-06-2023

Kort en bondig ..... Coolblue verbaast mij met een correcte behandeling van mijn bestelling en nog meer de snelheid van levering..slechts 1 dag moeten wachten. Doe zo verder !!

Robbe S 24-06-2023

Zeer goede en duidelijke communicatie ivm levering, zeer snel maar keurig geïnstalleerd, zeer vriendelijke installateurs

DIRK 24-06-2023

perfect materiaal goede prijs goed opgevolgd en snel geleverd
super service kan niet beter denk ik

eugene 23-06-2023

eerlijke prijs, mogelijkheid tot contact in fysieke winkel, snelle levering

Eefje 23-06-2023

Ik heb een pan besteld bij Coolblue omdat die van alle webshops hier het goedkoopst was.
De info op de website was zeer duidelijk.
De ene dag besteld en de volgende dag al geleverd door een vriendelijke bezorger op de fiets.
Top service!

Patrick Schatteman 23-06-2023

Perfecte en snelle service. We werden goed op de hoogte gehouden vi het track & trace systeem. Levering werd perfect uitgevoerd door zeer correct en beleefd personeel. En werd meermaals gevraagd of alles in orde was en of men nog vragen had. Bezorgdheid om het geleverde item en het welzijn van de klant, schijnt hoog in het vaandel van COOLBLUE te staan… Hartelijk dank en houden zo.

Harry 23-06-2023

Alles verliep perfect van de bestelling tot de levering, zoals ik het gewoon ben gewend bij coolblue.

Line 23-06-2023

Coolblue is RUIM de vlotste manier om een artikel te zoeken en te vinden, met overzichtelijke informatie, duidelijke foto's. Het geleverde artikel voldoet - zoals steeds bij Coolblue - aan de beschrijving, de technische gegevens en de foto's.

Brit 22-06-2023

2de keer dat ik dezelfde adapter bestel. Deze keer als cadeau. Hele goede en zeer snelle service! Vind het persoonlijk beter dan Bol en ook betrouwbaarder!

Wannes Huybrechts 22-06-2023

Goede service, snel en correct geholpen en goede prijs-kwaliteitsverhouding! Vriendelijke medewerkers

Steven 22-06-2023

Altijd snelle, correcte levering! Correcte beschrijvingen van de producten.

Rit 21-06-2023

Ruime keuze
Duidelijke en volledige beschrijving van de producten
Snelle levering

Maggy 21-06-2023

Snelle levering. Mooi en stevig verpakt. Super vriendelijke persoon die levering heeft gedaan. Zeker en vast aanrader. Ook van zeer goede kwaliteit. Cool Blue is een aanrader.

brit 21-06-2023

Heel makkelijk overzicht op website, duidelijke weergave van producten en met de filters makkelijk tot de juiste keuze gekomen. Jammer dat ik voor mijn laatste order niet voor fietskoerier kiezen kon, maar verder steeds correct.

Daan 20-06-2023

Beste online shop die er is. Je betaald de hoofdprijs maar krijgt er heel wat service voor in return. Snelle levering, tot installatie toestellen en een zeer goede dienst na verkoop

Stijn B 20-06-2023

Webwinkel met goede beschrijving van product, met verschillende meningen van klanten die ook de minpunten van het product mogen beschrijven. Zo kan je beter overwegen of het product iets voor jou is. Bovendien 30 dagen ruilrecht. Product afgehaald in fysieke winkel met goede ontvangst.

Christophe S 20-06-2023

Goed product en zeer snelle levering. Verpakking in orde en alle bijpassende onderdelen in 1x geleverd.

Ana 19-06-2023

It was a quick delivery & great website! I've especially enjoyed the waiting therapy :)

Bammie 19-06-2023

Een zeer snelle levering en de site is makkelijk te gebruiken je krijgt ook goede uitleg over het gekochte item

Liselotte 19-06-2023

Aangenaam dat je een drankje aangeboden krijgt, wel jammer dat je heel lang moet wachten enkel om een product af te halen die al betaald is…

KATRIEN 19-06-2023

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, met handige aanbevelingen en tips. Dus ook zeer hanteerbaar voor een ouder publiek.
Vlotte betalingsmogelijkheden. Voldoende keuze uit verschillende betalingsmogelijkheden.
Nauwkeurige opvolging van de zending voor de klant. Schept vertrouwen in het bedrijf.
Zeer snelle levering, volgens beloofde levervoorwaarden en vriendelijke chauffeur.
Dienst naverkoop is gewaarborgd.

Skywalker 18-06-2023

Heel goede winkel waar je alles kan vinden. Moest er toch een probleem zijn, kan je altijd naar de vriendelijke klantenservice bellen of simpelweg in één van de winkels je vragen stellen.
Een winkel waar ik graag terugkom!

Fonny Schenck 18-06-2023

superflexibel - ik bestelde iets & betaalde, en wilde iets later die bestelling veranderen - geen probleem; geld terug en nieuwe bestelling eenvoudig geplaatst. en dan: topservice!

Somebelgiandude 18-06-2023

tll;dr: Zeer vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg bij producten, aangename muziek en lekkere koffie tijdens het wachten en uitstekende service achteraf! Veel concurrenten kunnen hier wat van leren!

Online iets aangekocht dat ik dringend nodig had, ineens vlot betaald, even naar de winkel gereden, nog geen 5 minuutjes later werd ik geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Hij ging het product halen in het magazijn, zag daarna dat ik online had betaald, gaf me nog snel wat tips en hopla! Weer een tevreden klant. Ik had wat ik nodig had binnen het uur in mijn handen en wat extra kennis in de achterzak.