Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nienkemper 30-06-2019

Prima website met goed filter mogelijkheden en aanbevelingen. Niet alleen reviews van klanten maar ook van CoolBlue medewerkers en experts, zeer goed.
Ruim assortiment, en ruime keuze in merken.

claude 30-06-2019

Zaterdag terug van reis, tuinpomp te lang drooggelopen tijdens afwezigheid. Dezelfde dag pomp besteld de zondagmorgen 9u geleverd. Daar bovenop was de prijs goedkoper dan bij andere leveranciers. Waar kan het nog beter? Ik zou het echt niet weten.
Met vriendelijke groeten.
....

Nico 30-06-2019

Nieuwe wasmachine:
Alles verliep zeer soepel, duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Bezorging verliep helemaal top. Bezorgers vriendelijk, netjes, snel en deskundig helemaal zoals het hoort.

v susteren 30-06-2019

ze hebben mijn een airco verkocht die op de site stond als a+en kreeg die en er stond een a op de doos.
100 % weet ik dat,ik mailen en ze hadden het al verandert gauw in a op de site en was niet meer leverbaar.
Nu krijg ik een voucher,van 25 euro die moet ik voor 29 sept. gebruiken,maar ik koop daar niets meer.
Kan hem terug sturen zeggen ze dan krijg ik het geld terug,maar daar gaat het mijn niet om.
Ze moeten bekennen dat het op die site verandert is,en wel door ...... van coolblue of iemand anders.
Ik heb steeds ........ gehad met mailen,maar sinds dat geval niet meer ......

Beste meneer/mevrouw van Susteren,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als blijkt dat er iets net even anders is. Wij begrijpen dat je graag energiezuinig een airco wilt gebruiken.

Helaas kunnen wij niet terug halen wat er wel en niet op de site stond. Omdat we het vervelend vinden is er een voucher aangeboden. Deze voucher staat niet op naam en mag je ook weggeven.

Andere optie is om de airco terug te sturen binnen de tevredenheidsgarantie.

Bert.G 30-06-2019

Reeds eerder middels de website van Coolblue een aankoop gedaan. Vooral het groot assortiment aan producten als de prijsstelling en snelheid van levering is de belangrijkste reden om weer bij hun een bestelling te plaatsen.

Michiel 29-06-2019

"Vandaag besteld, morgen in huis" en "alles voor een glimlach". Mooie slogans maar Coolblue komt dit dus niet na.
"U kunt ook ons bereiken via facebook", krijg je te horen aan de telefoon als je 30 minuten moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. En via twitter is er ook een mogelijk tot contact. Echter via Twitter en Facebook wordt er totaal niet gereageerd, via telefoon krijg je te horen dat er tig wachtende voor u zijn en als je dan iemand aan de telefoon krijgt na 30 minuten, komt deze zijn beloftes niet na.
Kortom, denk eerst na voordat je bij Coolblue iets besteld, als het mis gaat dan wordt je gewoon genegeerd als klant.

Beste Michiel,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker loopt met jouw bestelling dit hoort natuurlijk niet. Wij willen graag al onze klanten netjes te woord staan, daarom kan het zijn dat het wat drukker is op onze klantenservice.

Is het ondertussen wel voor je opgelost?

Michiel 02-07-2019

Helaas is het probleem niet opgelost, Coolblue (in persoon van Oleg van Coolblue) ging ervoor zorgen dat het pakketje retour ging komen. Echter vandaag kreeg ik toch weer een mail van PostNL dat ik het pakket op kon halen bij de afhaallocatie in de buurt.

Er is dus weer iets belooft en niet na gekomen.

Iris 29-06-2019

Online winkelen is snel, efficiënt en onpersoonlijk geworden. Geen gedoe, zeg maar. Dat maakt dat ik nogal eens wissel van online winkel. Het maakt toch niet zoveel uit wat je waar koopt, het enige waar ik nog op selecteer zijn retour voorwaarden of klantenservice als er iets mis is met de levering of het product.
Tot Coolblue. Coolblue heeft zichzelf een karakter aangemeten. Hun 'wachttherapie', ook al hoefde ik maar een avond te wachten voor hun levering, bracht een glimlach op mijn gezicht. Coolblue snapt haar klanten, snapt wat mensen prettig of vervelend vinden aan online winkelen, en maken het - waar mogelijk - plezieriger.

Anna 29-06-2019

Nog een voldoende, vanwege eerdere wel op tijd geleverde goederen. Dit keer hun belofte niet nagekomen en 1x melding dat bezorging een dag later zou plaatsvinden. Je blijft ervoor thuis en hoort verder niets, van de tracking word je ook niet wijzer, die gaat van afleveren naar in depot. Uiteindelijk wordt het 2 dagen later bezorgd zonder enig excuus, dat is jammer.

Henk uit Oosthuizen 29-06-2019

doen wat je belooft , leveren binnen 24 uur.
Voor zo een prijs kan je niet bij een ander terecht

Stijn Hendriks 29-06-2019

Elke keer als ik iets gekocht had, had ik het de volgende dag ook daadwerkelijk binnen.
Er is altijd genoeg keuze uit producten en zo goed als altijd gewoon op voorraad.
Klantenservice waar anderen van kunnen leren, direct met klant in contact en meteen naar de oplossing zoeken. Niet moeilijk doen maar gewoon het probleem oplossen.
In één woord is Coolblue:
Fantastisch!

Willy 29-06-2019

Lenovo desktop aangeschaft
lichte ,snelle computer, mooi vormgegeven en makkelijk te installeren en in gebruik
en je hoort hem niet zo stil.
kwaliteit voor een goeie prijs

Willy 29-06-2019

Coolblue heeft een betrouwbare , vriendelijke en overzichtelijke website zonder opdringerig te zijn.
Bekend om de goeie service en snelle bezorging
Goede spullen voor een goede prijs

Ger 29-06-2019

Ik bestel nu al een aantal jaar bij Coolblue en tot nu toe alleen maar lof. Goede website. Snelle levering. Snel antwoord via mail. En ik betaal liever een paar euro meer. Want heb je vragen of contact nodig nou dan duurt het in ieder geval geen dagen voor je antwoord hebt. En de service is ook prima kan ik van veel andere winkels niet zeggen daar word je van het kastje naar de muur gestuurd en dan uiteindelijk weet je het nog niet...

Bedankt Coolblue medewerkers...

Mart 29-06-2019

Naast een groot aanbod van artikelen bied Coolblue ook zeer goede afhandeling aan van retouren, reparatie/vervanging. Installatie van apparatuur zoals een inbouw vaatwasser is professioneel!

john 29-06-2019

koop hier al 2 jaar en nog nooit problemen gehad. top winkel. en de bestellingen worden altijd netjes en op tijd geleverd.

Ad 28-06-2019

Coolblue loopt voorop als het gaat om webwinkelen... de uitbreding met de winkels/showrooms maakt het alleen maar beter. Alleen jammer dat ook in een grote stad als Rotterdam niet alle productcategorieën in de winkel bekeken kunnen worden

PB 28-06-2019

Afgelopen vrijdag is de diepvries kapot gegaan, dus dachten wij die bij Coolblue te bestellen, want als je voor 23:59 besteld zal het de volgende dag geleverd worden en in ons geval ook worden geïnstalleerd. Zo kregen we daarna een bevestigingsmail dat het de volgende morgen wordt geleverd. Die volgende morgen na een hele poos wachten besloten we de klantenservice te bellen. Na 3 kwartier wachten om de klantenservice te bereiken kregen we te horen dat de diepvries niet de desbetreffende dag zaterdag wordt geleverd maar pas dinsdag. Terwijl wij met eten zaten die aan het ontdooien was, als we dit eerder hadden geweten hadden we de diepvries meteen in de winkel gekocht dan online, aangezien er in ons geval geen rekening gehouden werd met de levering waar ze zichzelf altijd mee prijzen en deze ervaring heb ik al één keer meer meegemaakt met dit bedrijf. Waardeloos bedrijf in mijn ogen.

Beste PB,

Wat ontzettend vervelend dat juist nu jouw vriezer stuk gaat. Je besteld een nieuwe bij Coolblue en helaas vanwege onverwachte drukte lukt het ons niet om binnen de gestelde 24uur te leveren. Jij bent de dupe, dit hoort natuurlijk niet. Het spijt ons.

Lies 28-06-2019

Slechte service en geen kwaliteit in oplossingen. Ze maken zelf een fout waar ik als klant op aangekeken wordt. Maar ik bestel een dure tv met installatie en krijg een goedkope bagger tv aan de muur met de opmerking van de monteur 'oh ja, er staat dat u een Samsung hebt besteld'. Na veel bellen en geen medewerking de order geannuleerd. Nu wachten tot ze alles van mijn muur komen halen. Dan kan de tv besteld bij de concurrentie die wel goed levert op zijn plek.

Beste Lies,

Wat ontzettend vervelend dat het zo mis gaat met jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Is er al een afspraak gemaakt voor het ophalen van de tv?

Dirk 28-06-2019

Heel goede informatie en keuze mogelijkheden op website. Heel goede levering en informatie.

Ann 28-06-2019

Snel. Correct. Kan niet beter. Had dit product al elders gezocht, maar niet gevonden.

Anne 28-06-2019

Duidelijke website, goede prijs, zeer snelle levering. Vorige dag in de middag besteld, volgende dag in de voormiddag in huis!

Rien 28-06-2019

Website zeer gebruikers vriendelijk en betrouwbaar. Personeel vriendelijk met humor en glimlach. levering, installatie stipt uitgevoerd.

Aimee 28-06-2019

Een goede en snelle levering. De ventilator meteen in gebruik genomen en werkt perfect

Lambertus 28-06-2019

Het bestelproces,de snelle levering en het geleverde produkt voldeed aan de verwachting. Een extra email met een beknopte installatiehandleiding gidste mij zorgeloos door het proces.Reden voor een glimlach.

Anneke Ravelli-Maan 27-06-2019

De bestelling is snel en keurig netjes verzorgd, door een vriendelijke chauffeur snel afgeleverd

Teunis 27-06-2019

Coolblue is een zeer goede winkel, kwaliteit producten, overzichtelijke site, veel keus, en na een bestelling een snelle levering.
Alles perfect.

Jos 27-06-2019

Coolblue is duidelijk en levert snel en doet niet moeilijk als er iets is. Ik ben super tevreden 👍

Zebra 27-06-2019

Ik heb nog niet heel vaak iets besteld, maar de keren dat ik dat deed is alles iedere keer keurig en netjes binnen het geplande tijdstip van levering geleverd. Vaak wil je, als je de stap neemt, iets toch snel in huis hebben. Voordeel dat je bij Coolblue nog mag twijfelen tot 23:59 en het de volgende dag dan toch in huis hebt. En hoewel je weet wat je besteld is de vreugde altijd groot als het er dan is.

Paul Meeuwes 27-06-2019

Om een lang verhaal kort te maken, ik bestelde bij een webwinkel (die toen het goedkoopst was) een printer, en 7 weken later was deze nog niet geleverd, order geannuleerd, en bij coolblue besteld, de dag nadien stond hun bestelwagentje op mijn oprit MET mijn printer. Voor deze service wil ik gerust iets meer betalen. Zo zie je maar dat goedkoop niet altijd beter koop is!!

Jan Peterpan 27-06-2019

Coolblue heeft altijd snelle leveringen en de bezorgers zijn vriendelijk. Mijn bestellingen werken altijd zoals ze zouden moeten en daar ben ik natuurlijk heel blij mee. Heel betrouwbaar en goede prijs kwaliteitsverhouding. Meestal hebben ze bij hun product ook een filmpje staan waarin ze het product reviewen, wat bij mij erg in de smaak valt. Top webshop! Ik raad hem zeker aan.

shopperke 27-06-2019

zeer snelle en goede afhandeling. Alles tot in de puntjes in orde. Product voldoet volliedig aan de verwachtingen.

C. 27-06-2019

Ik vind Coolblue een erg goede web winkel! Ik koop zelf altijd allee via Coolblue. De klantenservice is super goed, altijd aardig en opzoek naar een oplossing. De dag erna in huis! De bezorgtijden kloppen ook altijd, soms zelfs eerder! De website is erg duidelijk en de betaling verloopt altijd goed. Een echte aanrader!

Janneke 27-06-2019

Snelle levering. Betrouwbaar. Eenvoudig bestellen via de site. Raad het zeker aan

Jos Kroon 27-06-2019

De hoogsnoeier doen zijn/haar werk goed. Hij wel wat aan de zware kant, maar na enige tijd kom je daar ook overheen. Erg fijn dat je met enkele handelingen de hoogsnoeier kunt ombouwen naar een gewone heggenschaar. Dit maakt ook het opbergen van dit apparaat makkelijker.

Eveline 26-06-2019

Fijne webshop met een handige website en snelle levering, plus vaak de laagste prijzen.

Karin 26-06-2019

Zeer klantgericht. Productinformatie is prima en de bezorgers zijn bijzonder behulpzaam.

Debi 26-06-2019

Snelle en goede service.Gemakkelijk in gebruik.Tandenborstel doet zijn werk goed maar nogal prijzig.
Aanrader !!

Arnoud van den Eerenbeemt 26-06-2019

CoolBlue heeft een indrukwekkend assortiment, prima website en app, lage prijzen en vaak prima service - maar is bij mij herhaaldelijk slordig gebleken bij 'tweedekansproducten'. Tweemaal heb ik in juni 2019 een gebruikte Dell-ultrabook besteld en tweemaal is mij een onjuist product geleverd: verkeerd model, verkeerde software, verwisselde Dell-servicetag en verpakking, ontbrekende accessoires, door de vorige koper al gedeeltelijk verbruikte Dell-garantie enz. Twee CoolBlue'ers hebben schoorvoetend erkend dat bij hun tweedekansdienst te veel misgaat. Ik heb na retournering mijn bedrijfsultrabook toch maar direct bij Dell besteld: duurder, maar wel compleet, correct en bovendien het nieuwste model. Dell (b)lijkt verouderde modeltypen aan te bieden. Ik heb zo'n zeven uren moeten besteden aan alle communicatie over hun fouten en de stroeve rechtzetting. Voor niet-zakelijke elektronica beveel ik CB aan, maar niet voor zakelijk te gebruiken pc's.

M. Neele 26-06-2019

Prima website, duidelijke afspraken over tijdstip van de levering, snelle levering en goed produkt.

Michel M 26-06-2019

Het is een makkelijke website met goede producten. Correcte chauffeur dat op tijd belde. Ik zal zeker vaker bij hen bestellen.

Nik 26-06-2019

De ervaring met Coolblue was geweldig. Ik zocht een SSD (NVMe) voor mijn Mac Pro. Helaas was het door mij gezochte product niet op voorraad, maar was er wél een tweede kans aanbieding. Daarmee was ik snel geholpen! En hoe snel? Zondagavond besteld, maandag op kunnen halen bij een PostNL punt. Hoe makkelijk wil je het hebben!?

Vincent 26-06-2019

Afspraak is afspraak
Zoals vandaag bestellen morgen in huis ook de nazorg is goed en netjes

Annamarie 26-06-2019

Dik tevreden over website, keuzemogelijkheden en betaling/levering van mijn ventilatoren. Die doos... pakketje, tataa 😄😀😄Kwaliteit prijsverhouding is top! Ik ben dik tevreden!

EnzovdM 26-06-2019

Fijne en overzichtelijke website, altijd weer betrouwbaar. Ik haal hier zelf altijd mijn tec weg.

Lourens 26-06-2019

Een Dyson luchtreiniger/ventilator besteld op zaterdag, met de belofte dat deze zondag geleverd zou worden (van belang wegens hitte golf). Vervolgens een mail ontvangen met 'beloofd is beloofd', maar hij komt een dag later. Maandag track and trace: hij komt dinsdag. Klantenservice kon niks anders verzinnen dan 'het in de gaten houden'. Dus maar elders gekocht. Gemiste kans Coolblue. Jullie kiezen voor postnl als vervoerder.

Beste Lourens,

Natuurlijk balen als juist met dit warme weer jouw bestelling vertraging oploopt. Daar zijn wij ook niet blij mee. Helaas is het drukker dan verwacht. Jij bent de dupe. Hiervoor ons excuus.

Carine 25-06-2019

Grote keuze ivm het artikel. Bestelling is heel vlot te plaatsen en te betalen. Je blijft dankzij de mails ook op de hoogte van je bestelling. De overdracht naar de koerierdienst gebeurd ook vlot. Bpost heeft die met een glimlach op zondag geleverd en wij hebben het met een nog grotere glimlach opengedaan en in gebruik genomen. Het toestel voldoet volledig aan de verwachting. Doe zo voort zou ik zeggen. Wij blijven SUPER tevreden van Coolblue want dit is niet onze 1ste aankoop. Groetjes, Carine

Trees Helmich 25-06-2019

Na vergelijking met andere sites kwam Coolblue er het beste af, de prijs was gunstiger, levering al de volgende dag en precies op de aangegeven tijd.
Bovendien bij dit product E 20,00 cashback van de Firma Bosch.

Robert Koekkoek 25-06-2019

Hulde aan de Klantenservice.
Uiteindelijk gaat het om de mensen achter de website en achter het hele digitale bestelproces. Voor de consument zijn het die mensen werkzaam bij de klantenservice.
Bij Coolblue trof ik bij de klantenservice vriendelijke, pro-actieve, meedenkende en deskundige mensen. Ik kocht er een pc. Hier had ik een specifieke, niet alledaagse technische vraag bij. Met geduld en humor hebben zij er alles aangedaan om mijn vragen beantwoord te krijgen.
Zonder hen had ik mijn pc niet gekocht, ondanks de mooie, goedwerkende website, prima prijzen en snelle levering.

Michel 25-06-2019

Coolblue is een top winkel met een extreem grote variëteit aan artikelen.
Producten zijn scherp geprijsd en de service is geweldig.
Online zit er een hele soepele flow in het proces waardoor producten zoeken en bestellen heel gemakkelijk gaat

Linda Arts 25-06-2019

Op zatermiddag een ventilator besteld ivm t warme weer,zondagmiddag geleverd conform de track&trace,product voldoet aan de verwachting,prima service!