Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Familie van der Erve 09-06-2019

Al klant van het eerste uur bij Coolblue. Dit bedrijf weet wat ‘klantbeleving’ betekent. De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Reviews zijn er veel en ook de filmpjes over een bepaald product door Coolblue zelf, geven nét even meer info. Dit bedrijf luistert echt naar haar klanten en begrijpt waar een klant naar ‘op zoek’ is. Bezorging ook altijd stipt. Het belletje dat ze er bijna aankomen is een aanwinst. Even snel een boodschap halen en niet bang zijn dat je de Coolblue bezorger dan nét mist, gewoon ideaal. Keurige alles verpakt met originele teksten er op, is humor die je een ◡̈ op het gezicht geeft al voordat je je product in handen hebt. Een dikke 10 voor dit bedrijf waar mening bedrijf nog heeeeeel veel van kan leren qua service en dienstverlening.

E.B te T 09-06-2019

Website is overzichtelijk en prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed.
Snelle levering en ik heb gelukkig nog geen mankement gehad met artikel maar mijn gevoel zegt me dat dit goed opgelost zal worden dan.

W kerk 09-06-2019

De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd . Zij kwamen binnen inderdaad met een glimlach fijne mensen.

mar selderijk 09-06-2019

In te korte tijd wasmachine (AEG) L8FB86ES 679.00 euro (dijk van een machine) geweldig, Airfryer XXL Philips, Ventilator 87.00 ? euro (coolblue eigen merk) eindelijk een echte koele toren..de stabiliteit iets wankel maar dat was binnen 10 min verholpen. en een fijne printer (supersnel en mooie kwaliteit foto's afdrukken)..Ik heb hier niets aan toe te voegen. Er zijn twee producten omgeruild...Wasmachine en koelventilator ..Maar op een zeer vriendelijke en behulpzame manier. Zonder eigengemaakte confetti...Bedankt mannen jullie waren uniek

pcstvw 09-06-2019

Nette manier van zaken doen. Snelle levering, de stelling "voor 23.59 uur besteld, de andere dag in huis" wordt waargemaakt (ik bestelde om 23.46 uur). Goede retourneermogelijkheid indien nodig. Prima service en accountoverzicht, topbebrijf voor ons om naar terug te keren.

HoofdRus 09-06-2019

Goede website met uitgebreide product specificaties, snelle levering, goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel

Frank 09-06-2019

Snel bestellen voor 12 uur morgen in huis op tijd wat jij wil ( wel extra voor betalen. Zeer vriendelijke bezorgers. Erg bereid om te helpen en vragen te beantwoorden. Goed bedrijf.

Mut 09-06-2019

Supersnelle levering. Woensdagavond op het nippertje een verjaardagscadeau besteld en donderdagmiddag had ik het pakketje. Netjes in een doos. Iedereen blij.
Bedankt.

Marian Bogman Schmitz 08-06-2019

Gewoon een super webshop.
Overzichtelijke site en snel besteld en volgende dag geleverd.
Je wordt constant op de hoogte gehouden omtrent tijdstip levering met ruim van te voren een telefoontje dat ze binnen ...minuten voor de deur stonden.
Wij kochten een mobiele airco en de vraag was door de bezorgers..waar wilt u deze hebben?
Tien ik vroeg boven is hij door de bezorgers naar boven gedragen.
Super tevreden over Cool Bleu en hun service vandaar voor mij een dikke 10

Pieter 08-06-2019

Om te shoppen bij Coolblue moet je geen computerdeskundige zijn. Je wordt geholpen van bij de start(keuze van uw product), tot de betaling en de levering. Alles kan zeer nauwgezet gevolgd worden waar je aangekochte product zich bevind. Snelle koop, gemakkelijk betalingsmogelijkheden, kortom geen problemen om bij Coolblue te winkelen.

Wendy 08-06-2019

Product zoals verwacht. Goede communicatie en op het gewenste tijdstip bezorgd. Bezorger was erg vriendelijk.

Frans 08-06-2019

Donderdag een wasmachine besteld en betaald,deze zou vrijdag al geleverd worden.
Na inspectie bleek de wasmachine beschadigd (kan gebeuren)
De bezorger garandeerde dat er een nieuwe onbeschadigde op zaterdag geleverd zou worden.
Dit bleek een loze belofte te zijn, zaterdag na wachten op de zending contact gehad met de klantenservice bleek er bij hun niets bekent te zijn van een levering .
Maar dat ze op maandag wel kunnen leveren.
Ik heb de hele zending maar geannuleerd omdat ik geen goed gevoel meer had dat het helemaal goed zou komen.
Ben weer een illusie armer over de service van coolbue
Officiele reactie van Coolblue 21-06-2019

Beste Frans,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je wasmachine stuk gaat. Je hebt dan snel een nieuwe nodig. Helaas gaat het mis bij de levering, transsport schade. Hier balen wij ook van.

Helaas komt de melding niet op tijd bij ons team bezorging binnen, ene nieuwe levering voor zaterdag lukt niet meer. Jij bent de dupe.

Het spijt ons.

Bas Martens 08-06-2019

Goede service, groot assortiment en vakkundig advies indien nodig. Ik heb al meerdere iets gekocht hier en ben zeer tevreden, zeker ook over de prijs.

Koen 08-06-2019

De website heeft een breed assortiment met heldere productomschrijvingen en plussen/minnen bij elk product. Ook de prijs/service verhouding vind ik dik in orde.

Peter 08-06-2019

Gewoon zaterdag voor 23:59 besteld en zondag binnen, geweldige service! Tevens is het bestellen bij Coolblue super eenvoudig, een echte aanrader dus!

Mrs. T. 08-06-2019

Het hele aankoopproces is erg duidelijk en voelt als een feestje! De beschrijvingen op de website zijn informatief, waardoor je een goede keuze kunt maken.

Marielle lem 08-06-2019

Groot assortiment, medewerkers zijn vriendelijk en helpen je met plezier. Je hoeft nooit lang te wachten en je wordt niet opgedrongen om iets te kopen, ze hebben geen irritante verkoop technieken. Mocht het product niet aan je verwachting voldoen of is het snel defect, wordt dit netjes opgelost.

Anne-Marie 08-06-2019

De website is gebruikersvriendelijk, de productomschrijvingen zijn uitgebreid. Snelle levering en uiterst vriendelijke en behulpzame bezorgers. Het is fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van de bezorgtijd.

J&J 08-06-2019

Wat een goede service: duidelijke tijdsaanduiding, 15 min van te voren bellen, koelkast werd goed op zijn plek gezet net als de andere spullen die we verplaatst hadden en oude koelkast en verpakking werden weer meegenomen. Dat alles met een glimlach en om 19.30u na een lange werkdag van de mannen! Super!
Enige verbeterpunt: je krijg om
2u ‘s nachts bericht hoe laat ze die dag komen. Na je bestelling krijg je bericht dat het tussen 7.30-22.00u kan zijn. Wij knepen m toch wel een beetje: wat als ze hier al om 7.30u zijn, dus wekker vroeg gezet om dan te zien dat ze pas om 19.30u komen. Zou prettig zijn als die tijdsaanduiding de dag van te voren al iets nauwkeuriger is.

J.W. 08-06-2019

de bereikbaarheid van de shop en het goede aanbod en daaraan gekoppeld de prijs,van het artikel

Guido 07-06-2019

Een snelle levering was een pre.
Hier is zeker aan voldaan.
Het kunnen kiezen van een tijdsindicatie is ideaal!
Productomschrijving was meer dan voldoende. Vooralsnog is het product weinig gebruik waardoor ik nog niet al te veel kan zeggen over kwaliteit hiervan.

Joris 07-06-2019

Verschrikkelijk, gaat altijd wat mis bij de bestelling. Slechte klantenservice. Ik was altijd lovend maar coolblue heeft mij diep teleurgesteld. Het bedrijf is niet meer wat het ooit was.
Officiele reactie van Coolblue 21-06-2019

Beste Joris,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat alles mis gaat. Dit hoort natuurlijk niet. Helaas vertel je ons niet wat er mis is gegaan. Wij leren graag.

Aurich 07-06-2019

Cool Blue doet alles voor een glimlach. Bij mij is dat zeker gelukt, van oor tot oor.

PaulDirks 07-06-2019

Coolblue heeft de slogan “Alles voor een glimlach” voor mij volledig waargemaakt. De bezorging van een wasdroger door Coolblue liep niet helemaal goed. Hierom moest ik zelf organiseren dat de droger naar de tweede verdieping ging. Coolblue heeft mij ruimhartig, en zonder enig gedoe, volledig gecompenseerd. Inderdaad, mijn glimlach is volledig terug. Top!

Petra 07-06-2019

Gewoon goed! Snelle service, zelfs op zondag!! Alles volgens afspraak. Te volgen via Track and trace!

Kling 07-06-2019

gewoon goed en betrouwbaar zoals men beloofd, goed verpakt , en op tijd afgeleverd

koen 07-06-2019

Goede omschrijving van de artikelen, snelle en volledige levering en goed verpakt.

Jave 07-06-2019

Coolblue heeft het begrepen wat in deze tijd belangrijk is De levering en de service zijn perfect.De prijzen zijn ok en het aanbod ook.

Maureen 07-06-2019

Ik ben zeer tevreden omdat de informatie op de website duidelijk is, een snelle levering door een uiterst vriendelijke bezorger is ook erg prettig.
Je hoeft niet de hele dag te wachten, de informatie omtrent de levering is snel en helder.

Frank A 07-06-2019

Altijd netjes en correcte levering zelfs ook op Hemelvaart dag ..echt super !! ..en vooral ze doen wat ze beloven ..kotom top !

Roos 07-06-2019

Duidelijke website, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakket bevindt

Wilma 07-06-2019

Hele goede en makkelijke site. Had een bladblazers gekocht maar deed het niet. Gebeld en kon de volgende dag al een nieuwe ophalen. Aan de telefoon een vriendelijke en behulpzame man. Volgende keer weer COOL BLUE

Cindy 06-06-2019

Vorige week een laptop aangeschaft, de volgende dag direct keurig geleverd en werkt perfect! Blij met de vele recensies waardoor ik goed mijn keuze heb kunnen maken en een duidelijke website!

ron bouwmeester 06-06-2019

ik heb nu voor de zoveelste keer bij cool blue besteld, spullen opgehaald in den haag, thuisbezorgd gekregen etc. Zelfs ophalen in den haag is leuk, supergastvrij ontvangen en prima afgehandeld. Of het nu zakelijk is of voor privé, eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat het gewoon vanzelf gaat. ben nooit zo van die reviews maar ere wie ere toekomt. Doe mij maar cool blue

Leander 06-06-2019

Coolblue is een voorbeeld voor andere winkels! Perfecte service en klantvriendelijkheid.
Heb hier al mijn elektro producten gekocht, namelijk mijn huawei gsm, asus laptop, wasmachine van miele, droogkast van bosch, ventillator, luchtreiniger van dyson, stofzuiger van siemens,... Ik heb eens een mail gestuurd op zondag en heb die zondag nog een mail teruggekregen. Coolblue is een voorbeeld voor andere winkels!!! Blijf zo op deze manier voortdoen, jullie gaan alleen maar klanten blijven voor jullie winnen!!! Super winkel! Deze review mogen jullie gebruiken voor op de site. Met vriendelijke groeten.

J 06-06-2019

Wij hebben hier al regelmatig spullen besteld, super vlotte levering en de prijzen zijn acceptabel t.o.v hun concurrenten. Ze zijn gemakkelijk te bereiken en proberen het altijd zo goed mogelijk op te losse. Voor ons de volgende keer weer. Ga zo door.👍👍👍

Joke 06-06-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website met veel aanbod. Ook zijn er handige filmpjes bij veel producten. De prijzen zijn scherp en de levertijd heel kort. We kopen er graag!

Claudia 06-06-2019

Tweede keer dat ik spullen besteld heb bij Coolblue, bestellen en leveren is supersnel het is echt de volgende dag in huis, producten zijn prijs/kwaliteitsgewijs heel goed je krijgt wat je koopt. Beveel deze winkel echt aan voor al je huishoudelijke spullen.

An Van Besouw 06-06-2019

Ik was op zoek naar een fietsnavigatie maar heb weinig tijd voor te gaan shoppen en zo kwam ik op de site van Coolblue terrecht . Alles was zoals beloofd , de juiste informatie en levertijd was perfect . Ook hebben we van promotie kunnen genieten dus prijs / kwaliteit was super . Nu kunnen we in ons klein beetje vrije tijd genieten van een zalig fietstochtje . Dank jullie wel voor de super service .

Hans 06-06-2019

duidelijke website, snelle levering en zeer tevreden met aangeschafte laptop

Cristiane van der Werf 06-06-2019

Omtrent het product ben ik als eerst al zeer tevreden. Ik heb eerst goed gekeken naar de product informatie, reviews van kopers en van Coolblue zelf. Naar aanleiding hiervan kreeg ik ook daadwerkelijk wat ik er van kon verwachten. Heel fijn!

Omtrent de bestelprocedure alsmede de levering ben ik tevens meer dan tevreden. Vrijdagavond ± 21:00 heb ik de bestelling geplaatst en zaterdag ochtend om 11:40 had ik het product binnen.

Hans Brouwer 05-06-2019

Prima website. Uitstekende uitleg van producten. Eenvoudige bestelprocedure en zeer snelle levering. Kortom: Uitstekend!

Co 05-06-2019

De website is overzichtelijk. Duidelijke omschrijving van het product. Na een vergelijk kwam cool bleu met hetzelfde product er zeer voordelig uit.
Het bestelproces heel erg duidelijk en vooral op tijd.
De werknemers van de bezorgdienst waren reuze aardig en hulpvaardig.
Zij gaven nog extra tips omtrent de nieuwe wasmachine.

Frank 05-06-2019

Ik ben zeer tevreden! Duidelijk website, juiste prijs en snelle levering! Meer moet dat volgens mij niet zijn he! :-D

Nico hermans 05-06-2019

Nespresso one gekocht.Zeer snelle levering en goedkoper als bij nespresso zelf en koffiekorting.

Gerard 05-06-2019

Coolblue heeft een zeer goed toegankelijke website waardoor spullen eenvoudig te vinden zijn. De betaling via de website gaat foutloos en betrouwbaar. Men levert supersnel (volgende dag) en eventueel naar een postNL locatie. De omdoos mag in sommige gevallen wel ietsje kleiner .

Dick S. 05-06-2019

Mooi produkt voor redelijke prijs.
Makkelijke installatie na enige aanpassing van de inbouw ruimte.
Stekker in het stopkontakt en klaar.

jan vervoort 05-06-2019

goede en prijs is goed en kwaliteit is goed met goede voorwaarde en uitleg van produkten

Kees 05-06-2019

De service is uitstekend. De wasmachine netjes op z'n plaats gezet en de oude meegenomen.

Groenendaal 05-06-2019

Duidelijk en overzichtelijk. Over het algemeen actuele producten met goede omschrijvingen. Ook de adviesvideo’s zijn een waardevolle aanvulling voor de consument. Zorg dat de prijzen concurrerend blijven!!