Wannes 12-06-2023

Zeer snelle levering. Ook de klantenopvolging is dik oké bij coolblue! Ik koop er zeker weer.

Joshua 11-06-2023

Ik koos voor coolblue wegens goeie ervaring met eerdere bestellingen die hoed verliepen, en omdat het de enige winkel was die deze versie van de game nog beschikbaar had. Pakje snel toegekomen.

Maxim 11-06-2023

Zeer goede service, duidelijke en handige app met veel info over producten.

Simon Schelstraete 11-06-2023

Vlot, prachtige service, hulp bij afhaling, kennis van zaken, mailtje achteraf met instructievideos, top klantenbeleving!

Luc 11-06-2023

Levertijd nu al 2 keer verschoven . Beloven is blijkbaar gemakkelijker dan waarmaken .

Vince 11-06-2023

Ik kocht een scherm van AOC. De prijs was beter dan op andere websites en ze leverde mijn product op zondag dus heel tevreden.

Lars 11-06-2023

Bij het zoeken naar een toestel is er steeds te mogelijkheid deze te vergelijken met vergelijkbare toestellen. Alles wordt goed gelerd en snel. Helemaal top

Cindy 10-06-2023

Heel tevreden van de bestelde artikelen en vooral heel tevreden van de snelle service :)

Theo 10-06-2023

Overzichtelijke website, groot assortiment, interessante aanbiedingen, advies bij aankoop, heel snelle levering, en degelijke service. Waren alle webwinkels maar zo...

Beata 10-06-2023

Top service! Een bedrijf dat mee denkt met de klant en waar ik altijd correct geholpen wordt!

G. 09-06-2023

Ik wacht al sinds dinsdag 6 juni op een pakketje dat nooit aangeboden is geweest en intussen spoorloos verdwenen is in de krochten van BPost.
Het gaat om een toestel dat ik om professionele en dus inkomstenredenen dringend nodig had. Niet de schuld van Cool Blue, en de Klantenservice doet wat men kan, maar je gaat wel eens nadenken wanneer je nog eens iets nodig hebt en wil bestellen. Zou het namelijk wel aankomen?

PHB 09-06-2023

wat betreft de "Coolblue site " ben ik best wel tevreden. Gemakkelijk in gebruik, in of niet in voorraad is terug te vinden. Men word gemaild, indien men dit wenst, bij het terug binnen komen van bepaalde producten.
Tevens is er een tool ter beschikking voor het vergelijken van verschillende producten die indien je dit wenst enkel de verschillen aan geeft tussen de producten.
Als klant met zeer uiteenlopende werkuren is het voor mezelf gemakkelijk om nog aan informatie te komen over bepaalde producten. Hetzij via mail, zelf teruggebeld worden, telefonisch of het zij persoonlijk in de winkels.
Coolblue krijgt "maar een 7" omwille van feit toen ik in de winkel binnenkwam werd ik correct en vriendelijk aangesproken door de medewerker en hij zij waar ik mijn gevraagd producten kon zien. Al goed en wel maar toen ik iets wou vragen gaf hij het begin van een antwoord maar stopte plots van tegen mij te spreken omdat er een andere klant binnenkwam. Mag gezegd worden toen ik iets later terug kwam en terug vraag stelde kreeg ik wel een volledig antwoord zei het zeer kort.

Martin C. 09-06-2023

Ik ben van het begin een klant van Coolblue. Altijd tip top in orde! Het bestellen en leveren verloopt altijd goed. Naverkoop dienst steeds professioneel en behulpzaam. Bravo.

adriaan 08-06-2023

prima website en altijd correcte afwerking goede producten en snel en vriendelijk geleverd

Katrien 08-06-2023

Koop ik een nieuw toestel, dan ga ik makkelijk naar Coolblue. Zeker als ik er zelf nog niet veel over weet. Bij de draadloze oortjes die ik kocht was het net zo. Ik wilde er, maar wist er niets van. Via de filmpjes en vergelijkingstool van Coolblue ben je snel mee met de aspecten waar je mee rekening moet houden en kan je dus vlot en makkelijk de juiste keuze maken. En dat deed ik ook deze keer ;).

André willems 08-06-2023

Snelle service enorme keuze en dat je de keuze kunt maken wanneer het geleverd wordt en aan huis super

Sandra Derickx 08-06-2023

Voor de eerste keer iets besteld bij Coolblue. Ging supervlot! Goede en duidelijke website. En de levering gebeurde inderdaad de dag na bestelling, zoals meegedeeld. Voor herhaling vatbaar.

Marnix Coopman 08-06-2023

correcte product beschrijving en afhandeling van de aankoop en tijdige levering aan huis.

HDS 08-06-2023

Coolblue heeft een zeer breed aanbod dat telkens dan nog eens goed is onderverdeelt in categorieën. Bijna alles is er te vinden en in alle categoriëen heb je dan nog eens een aantal producten die worden aangeraden, deze komen dan weer vaak overeen met wat er via andere review sites te vinden is.

Lotje 08-06-2023

Breed aanbod, zeer snelle levering, meestal ook de beste prijs! Klantendienst tevreden van!

Katrien De Vriese 08-06-2023

Supersnelle levering & vlotte communicatie
Goederen netjes uitgepakt & op zijn bestemming geplaatst, vriendelijk bediend door de Coolblue mannen, top!

Alain 07-06-2023

Vriendelijke ontvangst voor de afhaling van mijn bestelde artikel. Ik was ondertussen aan het rondneuzen in de winkel en bleef hangen bij de oortjes ... niets moeilijker dan dit aan te kopen ... zouden ze passen of niet ... en zeker als het dure zijn ... Geloof het of niet, maar ik mocht ze gewoon passen en ermee wandelen !!!!!! Ik heb ze gekocht en super tevreden met mijn AirPods om te gaan lopen :-)

Jan 07-06-2023

Goede service, gemakkelijke website met duidelijk overzicht wat je zoekt en wat je er nog extra kan bijkopen. Geen verborgen valkuilen alles is duidelijk.
Levering werdt jammer genoeg door de brievenbus gepropt

David 07-06-2023

Coolblue heeft een grote keuze, super eenvoudig bestelproces en uiterst snel geleverd. Een duidelijke productomschrijving maakt de bestelling gemakkelijk. Een tevreden klant 🙂

Janica 07-06-2023

Vlotte site om alles te vinden
Vergelijkingen heel handig
Duidijke orderbevestiging