Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John Paul 18-09-2020

Snelle gratis bezorging,je kon kiezen voor bezorging overdag of avond.Het pakket was goed ingepakt.Een prima service .

eleonora 18-09-2020

Goede zoek site, goeie omschrijving van product,
Gelijk te bestellen en volgende dag/avond bezorgd.

Maaike 18-09-2020

snelle levering, makkelijk producten vergelijken.
Altijd blij met Coolblue, 10x beter dan de service van de mediamarkt.

Luc 18-09-2020

Groot assortiment en snelle levering.
Klantenservice bij problemen trekt op niets.

Jaap 18-09-2020

's Avonds besteld en de volgende dag in huis. De beschrijving van de Flexson muurbeugels voor de Sonos One was op de site goed beschreven en het product voldoet uitstekend aan de verwachting. Er zit een goede gebruiksaanwijzing bij met duidelijke tekeningen, echter niet in de Nederlandse taal. (Engels, Duits, Frans en Spaans)

Azize 18-09-2020

Prachtig service. Snel en netjes op tijd afgeleverd. Enkel min puntje is dat een hoek van het pakje zelf (niet het verpakkingsdoos) beschadigd was. Het was niet echt fijn om als cadeau aan mijn man te geven. Aan de inhoud was gelukkig niets aan de hand.

Audysseyy 18-09-2020

Coolblue is een erg betrouwbare winkel, de website is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ik heb nog nooit problemen met Coolblue gehad, en leveringen waren altijd op tijd en erg snel (meestal volgende dag). Het assortiment is erg breed bij Coolblue en daarnaast is vaak Coolblue het goedkoopst als je de winkel vergelijkt met andere webshops.

Monique 17-09-2020

Een hele duidelijke produktomschrijving
Snelle levering in een milieubewuste verpakking
En een super vriendelijke bezorger op de fiets
Hier bestel ik zeker vaker

Luna 17-09-2020

-goed werkende website
-veel uitleg mogelijk voor de iets minder technisch onderlegde types (waaronder ik)
-duidelijke website, heel erg prettig dat je de producten goed kan vergelijken
-goed assortiment, vrij breed
-prettige benadering, grappig soms
-ook heel fijn, geen doos, maar een zak
-bezorging per fiets ook prima , milieuvriendelijk
-op tijd bezorgd, goed systeem met sms
-Heel soms kan ik een bepaald merk niet vinden
-het prijsverschil tussen nieuw en refurbished is erg mager

Ricsi 17-09-2020

Webshop is duidelijk, producten zijn makkelijk te vinden, snelle levering, makkelijk retourneren en nog nooit problemen gehad.

ACTK 17-09-2020

Al veel aankopen gedaan. Snelle leveringen, nooit problemen ondervonden. Bij wat complexere aankopen gebruik gemaakt van de winkel waar men goede info geeft. Al met al een degelijk bedrijf, breed assortiment, goede service. Een dikke negen omdat er altijd ergens iets beter kan natuurlijk... ;-)

André 17-09-2020

Vorige week een laprop gekocht in vestiging Den Haag. De verkoper zei dat ik a achteraf de laptop kon verzekeren en zou dat meesturen net de factuur per email.
Niet dus, gebeld naar servicecentre, deze mevrouw zei dat ik dan met dr laprop naar ern winkel moeat komen dan zou het geregeld worden..
Net geweest en dat kan dus niet, dan koet je laptop worden omgeruild???!!!.
Ik koop nooit meer iets bij deze winkel, personeel wat wel aardig is maar er geen reet vanaf weet hoe de dingen werken.
Wat een slechte service en wat een ondeskundig personeel!

Sanne 17-09-2020

Shop geeft goede opties om te vergelijken. Service was prima bij aflevering

conny Gruijters 17-09-2020

Heb eerder een goede ervaring gehad met een wasmachine.
De mooiste reclame voor cool blue zijn de bezorgers.
Zij zijn zelfs zo klantgericht dat zij in hun vrije tijd nog steeds behulpzaam zijn.
Ik winkelde bij Albert Heijn .mijn product stond op het bovenste schap waar ik niet bij kon. Ik vroeg aan een lange jongeman met een coolblue shirt of hij het artikel wilde pakken. Ik bedankte hen. Hij antwoordde "alles voor uw smile"

Willem Oudes 17-09-2020

Overzichtelijke website.
Duidelijke info en instructies.
Levering snel en goed.

LC 17-09-2020

Shop is zeer werkbaar opgemaakt , genoeg filters voorzien bij het zoeken, vergelijking van producten is mogelijk, aanraders van coolblue zijn ook een mooie leidraad bij je keuze van het voor jouw meest geschikte product en ze hanteren redelijke prijzen.

John Visser cv-optimalisatie 17-09-2020

Duidelijke website met normale prijzen..
Een uitstekend idee om de pakketjes met de fiets te bezorgen.. dat is nou milieubewust.

van de Pol 17-09-2020

makkelijk snel en een goede behandeling. de apperatuur was goed verpakt. en correct geleverd aan de deur.

jacqueline 17-09-2020

Goede website, duidelijke adviezen, overzichtelijke reviews, altijd goede en snelle service en (duurzame) levering en last but not least: goeie produkten. Wat wil een mens nog meer?

YvonS 17-09-2020

Breed aanbod. Logische en uitgebreide filter opties. En de enige winkel waar ik blij wordt van de nieuwsbrief en de verpakking een feestje is.

Fijne winkel 17-09-2020

Top service. Vriendelijk personeel, op tijd levering. Geweldige apparaten.

Senne Janssens 17-09-2020

Ik kocht onlangs een laptop bij Coolblue. De laptop voldeed aan alle eisen voor mijn studies, dus de keuze voor dat toestel was snel gemaakt. Na hem zondag besteld te hebben zou hij normaal gezien maandag geleverd worden. Door een fout bij Bpost was dit niet het geval. Na meermaals naar de klantendienst van Bpost gebeld te hebben zonder succes probeerde ik de klantenservice van Coolblue te bereiken. Hier kreeg ik wel direct iemand aan de lijn, maar de vriendelijke vrouw kon mij helaas niet helpen. De fout lag bij Bpost. De dag nadien lukte het wel om Bpost te bellen en is mijn laptop uiteindelijk toch geleverd. In plaats van dat ik de laptop thuis zou geleverd krijgen, moest ik hem gaan afhalen in een postpunt, maar zo kon ik mijn laptop toch nog tijdig in gebruik nemen.

Na een minder geslaagde levering (waar Coolblue uiteraard niets aan kan doen), zag ik dat de laptop plots voor 50 euro minder aangeboden werd. Een beetje misnoegd over dit prijsverschil belde ik de klantenservice van Coolblue terug op. Na een kort gesprek werd mij verzekerd dat ze 50 euro op mijn rekening zouden storten om het prijsverschil te compenseren.

Ik kan niets anders dan zeggen dat ik zeer tevreden ben over de klantendienst en de service van Coolblue. Ik zal zeker nog aankopen doen bij deze webshop. De klantendienst is bovendien ook bereikbaar tot 23u59. Echt fantastisch! Bij vragen kan je dus altijd gratis bellen.

Twijfel je over je aankoop, weet dan dat je met Coolblue eerlijk behandeld wordt.

Yoop 17-09-2020

altijd goede service, nooit slechte dingen meegemaakt. en alles word altijd netjes opgelost

Tomasz 17-09-2020

2 years ago I bought a washing machine with CoolBlue. Amazing service. A few days ago the TV and everything was fine. Today I will order a refrigerator: D

cro 17-09-2020

het shoppen gaat makkelijk dankzij de keuzefilters, voor het betalen duurt het eventjes om alles in te geven maar eenmaal dit is gebeurd gaat het misschien zelfs iets te vlot. prijzen zijn concurreer baar maar zeker niet de goedkoopste. De levering is snel en degelijk.

RT 17-09-2020

Via duidelijke website makkelijk keuze kunnen maken. Zaterdagavond besteld, zondagochtend geleverd. Half uur van te voren telefoontje dat ze er aan kwamen. Zeer vriendelijke bezorger. Kortom... geweldige winkel!!!

Peter Kramer 17-09-2020

De website werkt goed en alles gaat snel. Mijn wasdroger werkt ook goed. Echt een aanrader. Stil, sneller dan we gedacht hadden en goed droog. Ik heb twee opmerkingen die mij ervaring toch onvoldoende maakt. Ik had eerst een wasdroger uit een aanbieding op het oog die niet leverbaar was. Ik heb de knop ingedrukt, mail mij bij beschikbaarheid van het product. Ik kreeg deze mail dat het product weer beschikbaar was, alleen was er geen sprake meer de eerder korting van 200 euro. Vervolgens een ander droger uitgezocht en deze besteld. Snel geleverd, wel beschadiging aan de zijkant van de droger. De medewerker gaf mij twee opties: andere droger of korting. Ik koos voor de korting en de medewerker/bezorger gaf aan dat hij het zou afhandelen. Dat gebeurde echter niet, ondanks de afspraak. Ik moest bellen, daarna toch nog foto's sturen en nu wordt het alsnog opgelost.

madicy 17-09-2020

Goede laptop en prima service. Ook het cntact met coolblue is goed verlopen.

Astrid 17-09-2020

Misschien heb ik net pech maar wat een slechte ervaring met coolblue!! Ze leverden een wasmachine maar om deze te instaleren moest ik nog een extra onderdeel bestellen. Deze zou de dag erna komen. Dit is nu bijna week geleden. Elke dag krijg ik bericht dat een koerier langskomt en dan een bericht dat het niet doorgaat. Ik werk in de zorg dus baal enorm dat ik nu 3 dagen thuis heb moeten blijven voor niets! Gisteren gebeld of er specifieke tijd kan worden doorgegeven maar dat kon niet, ook niet voor de dag erna. Wat een zooitje! Nog steeds geen werkende wasmachine en 3 dagen werk moeten missen

JSchardijn 17-09-2020

snel, efficiënt en aardige medewerkers. prima service. prijs kwaliteit is ook goed

Eef 17-09-2020

producten zijn goed omschreven. de producten onderling vergelijken is geweldig.
ook mijn tweede kans aankoop is een goed en een goede optie

Thomas 17-09-2020

Levering was snel en goed getimed (Duidelijk aangegeven wanneer het zou zijn ipv een range van 5 uur ofzo). Site is makkelijk te gebruiken en de aanbevolen artikelen zijn altijd goed

Gunther Van hove 17-09-2020

Tot heden ben ik van alle producten best tevreden. Alleen moeten sommige verkopers zich nog meer openstellen als raadgever en niemand die u het gevoel geeft dat hij de man is die alles weet en de klant belachelijk maakt. Zo iemand had ik zaterdag en zijn uitleg was niet onderlegt ! Want ik werd er niet slimmer van.

Tom 17-09-2020

Goede toelichtingen, snelle service, en goede product revieuws.
Ook prima service bij vragen.

Roland Dheere 17-09-2020

Handige, snelle bestelprocedure en vriendelijke besteller.
Doos makkelijk te openen.

Mike 17-09-2020

Snel te vinden via Google zoekfunctie. Artikelen goed te vinden via website coolblue via goede navigatie functies. Combinaties worden automatisch aangegeven. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel geregeld. Extra verzekering als optie aangeboden. Geleverd volgens afspraak.

marije 16-09-2020

Top telefoon! En coolblue had gelijk, de telefoon met de beste camera! Ik ben in love! Zo blij dat ik toch geen goedkopere versie heb gedaan, nu hoef ik geen camera te kopen!

DennisB 16-09-2020

Hebben een wasdroger gekocht via cool blue. Site is overzichtelijk.en na een vergelijking gekozen voor aeg wasdroger.
Bestel proces is duidelijk en transparant. De wasdroger werd de volgende geleverd (zelfs eerder als gepland)
Bezorgers hebben de droger op zijn plek neergezet en waren zelfs bereid om zware wasmachine los te koppelen en weer af te sluiten om plaats te maken voor de droger.
Uitstekende service en zal Coolblue zeker aanraden om producten te bestellen en laten bezorgen

Margo R. 16-09-2020

Gewoon goed bedrijf. Snelle levering, goede klantenservice, niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste. Assortiment mag soms wel iets groter.

Martin Bolt 16-09-2020

Ik baseer mijn mening op de overzichtelijkheid van de website en het feit dat ik binnen 12 uur de bestelling al in huis had. Dit verdient een hele dikke pluim.

Michel Moens 16-09-2020

Bij Coolblue kan je rekenen op een stipte afhandeling van je bestelling, gekoppeld aan vriendelijkheid die zelfs blijkt uit jullie mails, want deugd doet aan het hart.
De bezorging is keurig verpakt en je kan ook een leveringsadres kiezen, waardoor je niet altijd thuis hoeft te zijn.
Proficiat en dank je wel.

Mark-Anthony 16-09-2020

2 DXRacer bureaustoelen zaterdag avond besteld om 23:30 uur en die werden de volgende dag (zondag!) s-middags al afgeleverd. Perfecte service!
Daar kan ik zelf niet voor naar de winkel rijden.

Linda 16-09-2020

Ruime keus. Erg handig de coolblue's keuze.
Zeer snelle levering.
Kortom helemaal top!

Kurt Larisch 16-09-2020

Bestelling liep vlot en levering was zoals beschreven op de site de daaropvolgende dag. Product werkt feilloos en is zijn geld dubbel en dik waard !!

Wendy 16-09-2020

Goede service, snelle levering.
Makkelijke website, waar je snel je producten kan vinden.

Tiemen 16-09-2020

Super snelle service. Op voorraad. Goede informatie over het product op de website.

Rita 16-09-2020

Zeer goede prijs voor het product, snelle levering.
Tijdens levertijd steeds op de hoogte gehouden van de status, zelfs tot een kwartier voor levering. Product werd afgeleverd met een Coolblue bakfiets, heel milieuvriendelijk! 👍🏻

Sander 16-09-2020

Eenvoudig te bestellen, snelle levering met de cargofiets, niets op aan te merken!

Klinkie 16-09-2020

Modern concept, duidelijke beschrijving van product en prettige website. Vertrouwd online kopen met duidelijke rechten en plichten als koper. Gemak dient de mens. Supersnelle levering met prima service. Kortom: voor herhaling vatbaar in voorkomend geval!

Edo 16-09-2020

Beste online shop van Nederland. super snelle levering en perfecte service ook als de spullen niet goed zijn of kapot gaan. Hele goede ervaringen mee. Koop als het kan zoveel mogelijk mijn electronica bij Coolblue online.