Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

annoes 18-03-2015 Via de website gekocht

wasmachine besteld, vervolgens hele duidelijke communicatie. Ik ontving een bericht op mijn telefoon dat het product verstuurd was en dat de vervolg communicatie via de mail verliep. Op de leveringsdag werd ik gebeld dat het bedrijf er over een half uur zou zijn. Heel handig! Vervolgens netjes de oude wasmachine weggehaald, de nieuwe geplaatst, testwas werd aangezet, karton en afval weer meegenomen. Keurig geregeld! Ook de monteurs geven weer duidelijke uitleg waar wat te vinden is, zoals bijvoorbeeld pakbon, garantiebewijs of factuur. Van het totale plaatje aan communicatie kunnen veel bedrijven nog wat leren!!!

Ingrid_01 18-03-2015 Via de website gekocht

Website is heel duidelijk en eenvoudig te navigeren.

Coolblue is bij uitstek het bedrijf dat uitstekende service biedt.

Ruim assortiment. Eigenlijk hebben ze alles.

Coolblue is mijn favoriete online winkel.

Perfecte (klanten) service Snelle levering

Hilde VC 18-03-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een grote soepketel en vond snel wat ik zocht.

Geweldig! de volgende dag kon ik hem al ophalen in een postpunt vlakbij. Handig dat ik er niet voor thuis hoef te blijven!

Veel keuze, correcte prijzen, gemakkelijk om verschillende potten te vergelijken.

Suzannah 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en gemakkelijk te vinden wat ik zocht

Fijne on-line winkel en snelle levering

stiefmoeder 17-03-2015 Via de website gekocht

Het is een overzichtelijke site.
Alles was erg duidelijk.

Ik had voorheen al een droger gekocht, de service was zo goed bevallen, dat ik als eerste op deze site ben gaan kijken naar wasmachines. Het voordeel is dat men de oude wasmachine terugneemt, geen kosten met de bezorging en wat het belangrijkste is: direct de volgende dag geleverd. Want wie kan er nu zonder wasmachine? Ik niet!

Prima, van alle soorten merken genoeg aanbod.

Heb ik al gedaan bij collega's.

Nadat je een mail krijgt, krijg je paar uur later ( in de avond)een telefoontje het tijdstip wanneer de wasmachine geleverd kan worden. Ook is het fijn dat ze dan een 1/ uur van tevoren bellen dat ze eraan komen, want dan hoef je niet de hele tijd te wachten. Dus de samenwerking met het transportbedrijf is ook erg goed ( denk ik). Het is ook geen probleem dat we de wasmachine op zolder hebben staan en niet te vergeten een vriendelijke service. Al met al een prima bedrijf.

michelwypychowski 17-03-2015 Via de website gekocht

Ik bestel en zelfs op zondag geleverd gekregen en gemakkelijk van thuis uit.

U doet wat U beloofd zelfs op zondag

Voor elk wat wils

Tot vandaag heb ik niets op te merken zelfs als ik wat retourneer en ik heb reeds veel besteld bij U

Ik ben tevreden en dat is voornaam

GBR4043E 17-03-2015 Via de website gekocht

4,2

Er is geen oplossing aangeboden behalve een aankoop opnieuw te doen maar dan zonder gebruik van een creditkaart, deze reactie vanuit Klantenservice is voor een dergelijk bedrijf als Coolblue apart.

De Betalingsprocedure met een creditkaart is voor dergelijk groot bedrijf als Coolblue onvoldoende. Bij mislukte transactie is de krans zeer groot dat bedrag toch als reservering op bestedingslimiet cc drukt

Gisteravond een Microsoft pro 3 incl. toetsenbord besteld. Al snel kreeg ik een mededeling dat de order niet uitgeleverd kon worden omdat de betaling met de Mastercard niet door de controle was gekomen, dit omdat ze er 100% zeker van willen zijn dat de opgegeven gegevens ook kloppen. Wat ik overigens ook heel begrijpelijk vind, de reden werd echter niet gegeven. Normaal gesproken krijg ik tijdens de betalingsprocedure ook een extra check dmv een code, maar dat is kennelijk niet ingebouwd. Vandaag de order opnieuw verzonden en betaald, echter met dezelfde mededeling. Na contact met de creditkaart maatschappij kwam ik er pas achter dat Coolblue tot 2x toe het bedrag als goedgekeurde autorisatie v.d. creditkaart had gehaald! De klantenservice had als oplossing om de bestelling opnieuw te doen maar de betaling niet meer via een creditkaart te laten plaatsvinden.. (!). Als het goed is zal het geld binnen nu en 3 werk dagen retour verzonden worden, wellicht dat meer mensen dit probleem hebben gehad? Als ze dit bij 500 klanten op een dag doen is het erg lucratief om als organisatie de klant als een soort bank van lening te gebruiken, zeer slecht allemaal, dan maar naar Bol.

Officiele reactie van Coolblue 18-03-2015

Beste meneer/mevrouw,

Elke creditcard betaling gaat door onze veiligheidscheck. Bij een afkeuring van uw betaling wordt inderdaad geen reden opgegeven. We hebben hier bewust voor gekozen, omdat we het de echte fraudeurs anders wel heel makkelijk zouden maken.
De creditcard betaling wordt gereserveerd bij Ogone en wij krijgen de opdracht om deze goed- of af te keuren. Bij een afkeuring wordt deze reservering ongedaan gemaakt. Hier gaat een paar dagen verwerkingtijd overheen, maar het bedrag staat uiterlijk na 3 werkdagen weer terug op uw creditcard. De snelheid hierin is ook afhankelijk van de verwerking van uw bank.

bolleken 17-03-2015 Via de website gekocht

enkele klikken en je vindt wat je zoekt

levering stipt zoals afgesproken

jullie hebben onnoemlijk veel

het is top voor mij

jullie komen de beloftes na, geen minpunten voor mij

KMCD 17-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, je kunt filteren op specifieke keuzes. Per product staan de plus- en minpunten overzichtelijk genoemd. Erg prettig bij het vergelijken van producten. Daarbij hebben ze de algemene voorwaarden overzichtelijk en in duidelijke taal neergezet.

Ze leveren ook gratis op zondagen, de dag na bestelling heb je het product al in huis. Daarbij word je via de mail exact op de hoogte gehouden hoe ver ze zijn met de levering van je product.

Genoeg keuze, overzichtelijk weergegeven en voor zover ik heb kunnen zien niet duurder dan andere websites.

Met de winkel zelf heb ik geen ervaring, maar alleen al vanwege de persoonlijke, overzichtelijke en humoristische schrijfstijl zou ik deze website aanbevelen. Daarbij is de service top!

Persoonlijk, overzichtelijk, humoristisch en top service!

stepas 17-03-2015 Via de website gekocht

via internet besteld
bij de concurent 30 euro duurder
zaterdag avond om 22.00 besteld zondag om 13.00 binnen

zondag levering
super snel
precies wat ik besteld had

ik was nog even aan het verder kijken maar volgens mijn hebben ze ALLES

zo snel en zo goedkoop
coolbleu bedankt

ik ben helemaal tevreden

fdekruijf 17-03-2015 Via de website gekocht

Even naar de website en de bestelling invoeren is alles. Vooral als je al een account hebt.

Een gigantisch aanbod, maar ik had één specifiek model nodig.

Nog nooit en probleem gehad met deze webwinkel.

Was al in bezit van dit type, naast een product van een ander merk. Deze laatste werkte niet meer zo goed. Dus er één bijbesteld.

ramonmaas 17-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen via de site

kreeg keurig een bevestigings mail.
Zaterdag besteld en Zondag geleverd.
Zondag ochtend kreeg ik nog een SMS bericht hoe laat de zending geleverd zou worden.
prima service

weet ik niet zo goed, is was op zoek naar een TV en werd via een vergelijk site doorgestuurd naar Coolblue.nl

mijn eerste ervaring met Coolblue.nl was alleen maar positief, niets op aan te merken.

goed i.v.m. snelle levertijd (zelfs in het weekend), goede communicatie m.b.t. bestelling en levering.

a.oord 17-03-2015 Via de website gekocht

Veel keuze maar toch mooi overzicht op de website. Begeleiding van informeren tot en met leveren van product

Zondagsbezorging, track&trace. Top klantenservice. Nakomen van alles voor een glimlach.

heel veel keuze, en ook in accessoires

Best of both worlds, assortiment van bol.com en de service van een speciaalzaak.

Echt een toporganisatie, 9+ organisatie.

Guus van A 17-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen bij Coolblue is supermakkelijk

Superstrakke informatie over proces, heerlijk

Prima, zocht een Xbox en vond die direct

Kopen bij Coolblue is van begin tot het eind een feestje. Wel jammer van die chagrijnige postbode die zich niet echt "Des Coolblues" gedroeg, maar soit.

Kaat100 16-03-2015 Via de website gekocht

Super goede site met uitstekende werkenden navigatie door de menu,s

Prima op de hoogte gehouden van alle lopende processen van de bestelling. Heb geen klantenservice tot heden nodig gehad, maar een service afdeling is zo goed als het laatste resultaat!!

Valt wat te kiezen, prima alternatieven voor diverse producten.

Tot heden niets dan lof, en vooral de super vereenvoudigde leveringsvoorwaarden.. geniaal.

Prima mix voor dit soort items van offline versus online. Ben ook in de vestiging Eindhoven geweest, en prima te woord gestaan.

De Meulenaer Stefan 16-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon online bestellen en de volgende dag reeds geleverd en oud toestel meegenomen.

Mooi op tijd verwittigd van tijdstip levering.Zeer vriendelijk personeel.

Bijna alles is direkt beschikbaar.

Veel makkelijker dan gaan shoppen.

Dit is voor mij de ideale winkel; makkelijk, snel, betaalbaar.

paul.soons 16-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, vergelijkingsmogelijkgeden ingebouwd.

Netjes verpakt, snel geleverd

Gevarieerde keuze

Coolblue is niet de goedkoopste, maar op alle vlakken hoogst betrouwbaar.

alain batteauw 16-03-2015 Via de website gekocht

ruime keuze van artikelen

zoals beloofd, vandaag besteld en morgen in huis.

in enkele ogenblikken besteld !

tot zover een ik een tevreden klant ben en blijf , dan raad ik iedereen cool blue aan !

Het bepaalde artikel die ik besteld had ,stond op de website als iets minder kwalitatief aanbevolen volgens de rest van hetzelfde artikel in zijn lijn, maar voldoed nog beter dan ik had verwacht ervan wegens zijn grote of kleine diameter ervan. Bedankt.

Ruben199123 16-03-2015 Via de website gekocht

Het ging allemaal lekker vlot en ik had het product de volgende dag al in huis. Ik vond het alleen wel jammer dat ik er wel op werd gewezen om een extra accu te kopen maar niet om een losse oplader te kopen.

jef vercauteren 16-03-2015 Via de website gekocht

6,7

Levering niet op afgesproken dag. Bij telefonisch contact werd gezegd dat dezelfde dag toch zou geleverd worden, wat niet gebeurde. Dus nutteloos ganse dag thuis gebleven. Levering pas 2 dagen later.

Levering in blijkbaar fout gelopen

KaatD55 16-03-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om te bestellen via de website. Registreren, kiezen en betalen, alles ging supervlot.

Perfect binnen de aangegeven tijd geleverd zoals beloofd op de site

Na enkele uren rondbellen naar winkels in een straal van 20 km van mijn woonplaats was het artikel van mijn keuze nergens onmiddellijk beschikbaar.

-gemakkelijke website met duidelijke informatie -levering kan heel vlug gebeuren indien nodig mits kleine toeslag -voordelige prijzen -levering gebeurde zeer correct

gosia06 16-03-2015 Via de website gekocht

Hele goede servies, aardige en behulpzame monteur en snelle levering !!!

venicci 16-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke productomschrijving, veel reviews en duidelijke webomgeving.

Veel verschillende opties om te vergelijken.

Niet duurder dan andere webwinkels en groot aanbod.

Geen specifieke punten tot zover. Goede webwinkel, werkt zoals het hoort en geeft een groot aanbod en veel reviews.

sarah A 16-03-2015 Via de website gekocht

2 dagen wachten op een levering die niet komt zonder enige communicatie. What a shame!

Besteld op vrijdag, geen levering op zaterdag. Gebeld op zaterdagavond 21h30 naar klantenservice. Beloofd voor zondag. Zondag opnieuw geen levering zonder bericht. Maandagmorgen bestelling geannulleerd en 's middags in Mediamarkt producten afgehaald.

Belofte om te televren binnen 24h is bullshit. Klantenservice was wel behulpzaam

Fysiek leverproces is een drama

tacxrtm 16-03-2015 Via de website gekocht

snelle duidelijke website

Snelle levering en zelfs op zaterdag

Kon direct vinden wat ik zocht en geen extra kosten voor verzending

Werkt erg goed

Ga zo door met snelle service ook levering in het weekend en inderdaad levering de volgende dag.

kahlila 16-03-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, s 'avonds besteld, volgende dag in huis. Product voldoet goed!

erwin bertens 16-03-2015 Via de website gekocht

Zeer professionele dienst.Zal in de toekomst nog produkten bestellen!Als je een vraag stelt binnen enkele uurtjes antwoord. Doe zo verder Coolblue!!!

Bjiwke 16-03-2015 Via de website gekocht

De zoekfunctie is een handig hulpmiddel om zeer snel bij het gewenste product te komen. Verder zeer overzichtelijk en toegankelijk.

Vraag gesteld, binnen de twee uur antwoord. Snelle levering en super klantenservice.

Ik heb nog nooit iets niet gevonden

Het is gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding en een fantastische service. In al die jaren nog geen enkele keer problemen gehad met coolblue

egobee 16-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen ruim assortiment en snelle levering Wat wil een mens nog meer..

markvanoverbeek 16-03-2015 Via de website gekocht

Klik en klaar!

Laat besteld en toch de volgende dag in huis. En dat in het buitengebied... Top!

Sympathieke, professionele webwinkel waar je van op aan kunt.

Ben vooral erg te spreken over de PR / Marketing. Sympathiek, vlot, maar niet opdringerig. Well done!

EriklOnline 16-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en heldere weergave van het assortiment. Met name het bezorgen op zondag is een groot pluspunt, zaterdagavond voor 12 uur 's nachts besteld, volgende ochtend bezorgd!

Zoals genoemd, de zondagbezorging is voor mij een groot pluspunt.

Veel en van de verschillende producten veel alternatieven.

Zie boven.

Zie boven, assortiment en zondagbezorging is echt een plus. Ik heb de Gigaset A510A Quattro gekocht, het merkwaardige is wel dat de trio en een los toestel goedkoper is...

piewen 15-03-2015 Via de website gekocht

Ik heb 's avonds rond 21.00 uur besteld. Kreeg een bevestigingsmail en vervolgens een mail dat om 23.15 uur mijn bestelling verzonden zou worden. De volgende dag was mijn stoomgenerator er 's middags. Dat is pas snel leveren!

lenkotrans 15-03-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

Snelle levering. Zondags besteld.'s-maandags geleverd. Wordt, per E-mail op de hoogte gehouden waar de bestelling is.

Groot assortiment

1 x iets besteld, geen klachten.

pas 1 keer iets besteld.

agh.hendriks 15-03-2015 Via de website gekocht

Goede telefonisch contakt

Betrouwbare en snelle levering

Meerder aankopen gedaan e

Meerdere aankopen gedaan met prima ervaring

pukje1 15-03-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden producten op de website, vanuit je luie stoel

supersnelle levering, je kn ook aflever datum invullen

Zeker een aanrader, niet te duur, en snelle levering

wilmenlier98 15-03-2015 Via de website gekocht

Alles gaat makkelijk en overzichtelijk

Sublieme service als je vragen hebt, ben voorafgaand nog bij CoolBlue winkel geweest super geholpen!

Groots assortiment en alles is altijd beschikbaar

Gezien de service snelle levering en de kwaliteit zou ik ze zeker aanbevelen!

De service die je krijgt en de snelheid en de staat waarin hun paketten worden geleverd zijn uitstekend dit is toch wel een must

Betty SERVAES 15-03-2015 Via de website gekocht

Je kan online of telefonisch bestellen en meestal kan de levering reeds de volgende dag uitgevoerd geworden .

Zowel bij de bestelling (telefonisch) als bij de levering word je bediend door zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken ! Belangrijk is ook dat de levering geschiedt binnen het afgesproken tijdsbestek .

Om de prijs/kwaliteitsverhouding , de goede bediening en de zeer snelle levering door bekwaam en vriendelijk personeel op het afgesproken tijdstip !

Een beetje jammer vind ik dat niet alle modellen in de winkel te bekijken zijn , en wat mij betreft mag de website wat uitgebreider zijn ; meer modellen en volledige beschrijving van alle gegevens van het gekozen product .

fjham 14-03-2015 Via de website gekocht

Bestelproces gaat zoals het hoort

Communicatie met de klant is perfect

Ruime keus

Goede Prijs/Prestatieverhouding

PierreDC 14-03-2015 Via de website gekocht

De bestelling maken is zo gedaan. Ik heb de bestelling 's avonds geplaatst en de volgende morgen stond de postbode met mijn pakje aan de deur.

De bestelling is veilig verpakt. Ongelooflijk snel geleverd.

Je vindt hier nagenoeg alles.

Ik ga deze winkel zeker aanbevelen.

De snelle en correcte levering is top.

Mack4282 14-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke sites, zeer makkelijke bestelling, goede informatie over verloop bestelling. Zeer snelle bezorging

Schollaert Marc 14-03-2015 Via de website gekocht

duidelijke omschrijving van het product, snelle bestelling online.

Vlugge afhandeling, correcte dienst.

Héél veel keuze...

Voor het kleine wat ik nu gekocht heb, is alles perfect.

Géén klachten !!

Knarf9 14-03-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk, gemakkelijk, snel, goed op hoogte gehouden

uitstekend

Vond alles goed tot uitstekend. Een verademing tov andere soortgelijke webshops.

Loupie1 14-03-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke navigatie door heel de site en de bestelprocedure

men doet wat beschreven is

ruim en divers

handig kiezen, gemakkelijk bestellen en betalen, goede opvolging van de bestelling en correcte afspraak i.v.m. aflevering.

johan Limal 14-03-2015 Via de website gekocht

vooral de mogelijkheid om laat te bestellen en altijd nog geleverd te zijn de dag later

heb reeds enkele keren moeten bellen en ben steeds zeer vriendelijk en duidelijk geholpen

mogelijk om te vergeleiken binnen een ruim assortiment

is gewoon te gemakkelijk ,waarom nog tot naar de winkel gaan als ik alles van thuis kan vergeleiken en bestellen ...

Jolanda1275 13-03-2015 Via de website gekocht

De producten zijn gemakkelijk te vinden en te vergelijken op de website.

Vrijwel altijd kun je er van op aan, dat het product de volgende dag al binnen is. En op de website is al te zien, als het niet op voorraad is.
En geen moeilijk gedoe, als je iets terug wil sturen.

prima

Gewoon goed, snel en prima service

Bijna alles koop ik via coolblue, wasautomaat, koelkast, kleine accessoires etc. Altijd is het goed gegaan.

Asbaa1967 13-03-2015 Via de website gekocht

Tot op heden is iedere verzending supersnel en op schema verzonden en afgeleverd ben zeer tevreden.

hompie1935 13-03-2015 Via de website gekocht

De Website is duidelijk en de producten zijn makkelijk te vinden.Het betalen is gemakkelijk, maar dat komt ook omdat ik al jaren bij Coolblue koop.Het is een zeer duidelijk programma, dat door iedereen makkelijk is te volgen.

Indien er vragen zijn worden deze op een professionele en vriendelijke wijze beantwoord.Evenzo de levertijden en bezorging zijn perfect. Niets dan lof.Met retouren heb ik geen ervaring! Zodoende GEEN commentaar.

Het assortiment is zeer groot. Ik zou geen webwinkel kunnen noemen die met coolblue kan concurreren.De Prijzen zijn redelijk en voor de concurrentie niet te evenaren. Dat is de rede dat ik bij Coolblue bestel.

De enige aanbeveling die ik kan doen:
Koop een keer bij Coolblue en je hebt de juiste webwinkel gevonden!

Lees mijn beoordelingen en dan weet je waarom ik Coolblue aan iedereen kan aanbevelen!!!!!

lavensc 13-03-2015 Via de website gekocht

Perfect

Niks Op aan te merken,perfect

Zeer groot

Zeer goed, zeer snel

eliensmeets91 13-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, handig ook er een top 10 wordt gemaakt. Snelle levering

engeneer 13-03-2015 Via de website gekocht

netjes thuis afgeleverd binnen de vooropgestelde termijn zonder extra kosten!

meer keuze dan in de betere electrozaak

al meerdere keren iets besteld en niks op aan te merken

gemakkelijk winkelen vanuit je zetel, groot assortiment, gemakkelijk om producten en prijzen met elkaar te vergelijken. Bij problemen is er nog steeds een fysieke winkel waar men terecht kan.