Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roos 28-12-2020

Heel goede website: uitgebreide informatie, advies en zoekmogelijkheden maken het online winkelen (tijdens de lockdown) veel makkelijker. Heel vriendelijke werknemers en goede service!

Jonas 28-12-2020

Heel snelle levering, kon levering goed volgen.
Alles in perfecte staat geleverd. Niets op aan te merken.

Linda 28-12-2020

Ik bestel nooit nog iets bij Coolblue. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd maar toen een bestelde deurbel van € 184 niet bleek te werken kon ik ze niet terugsturen want mijn bestelling was nergens te vinden. Ik had er ook bericht van gekregen, wat mij verwonderde, dus had ik ook geen nummer. Het enige dat ik had was het bewijs van betaling maar dat was niet voldoende. Ik ben diep ontgoocheld in Coolblue! In de winkel werd ik heel goed ontvangen, deze commentaar gaat over de website.

Merel 28-12-2020

Alles komt altijd heel snel toe. Heb je vragen kan je makkelijk in contact komen met de klantendienst. De producten zijn altijd goed verpakt en worden met zorg geleverd.

patricia 28-12-2020

s avonds de klantendients gebeld :snelle en juiste uitleg gehad + super vriendelijk
dan online besteld : easy peasy
en tot slot gaan afhalen in de winkel van Hasselt : yay eindelijk een winkel in de buurt ! bovendien waren ze ondanks de drukte behulpzaam vriendelijk en snel !

Sofie 28-12-2020

De gereserveerde goederen stonden onmiddellijk klaar en de maatregelen werden correct opgevolgd. In de winkel was er een heel vriendelijke dame aanwezig die mij de weg wees zodat ik onmiddellijk geholpen werd. Snelle, vlotte en zeer vriendelijke service!

Julie 27-12-2020

Duidelijke website. Goede en zeer snelle service. Bepaalde reviews zijn commercieel getint in vergelijking met andere websites die meer informatief zijn.

Jurgen 27-12-2020

geweldige service, zelf tijdens deze pandemie. Schitterend georganiseerd en altijd even vriendelijk. Voor mij is er maar 1 winkel voor huishoudtoestellen, multimedia en electronica en dat is coolblue !

Sven 27-12-2020

Goed georganiseerd (rekeninghoudend met de covid-19 maatregelen), vriendelijk personeel en vlotte service.

Stefan 27-12-2020

Mooie overzichtelijke website. Snelle afhandeling vanaf keuze in winkelmandje tot levering aan huis. Perfect bedrijf!

Zjowaa 27-12-2020

Pakjes besteld woensdag voor kerst . Voor 23u59 besteld morgen in huis . Dus waarom zou ik mijn deur uitlopen om een kado te kopen voor men kleine broer in deze corona periode . Dekstop en monitor besteld aan circa 1200 euro . Donderdag niets geleverd ... het zou voor zaterdag zijn. Zaterdag enkel de monitor geleverd en de doos was zo afgeleeft als iets . Plakkers waren doorgesneden en doos was langs alle kanten beschadigd .! De desktop daar wacht ik nog steeds op ... hopelijk maandag !

Conny 27-12-2020

Snelle levering. Goed onderbouwde uitleg van toestellen. Overzichtelijke en uitgebreide site. Veel keuze en prijsklasse.

Ghimeyers 27-12-2020

Levering beloofd voor donderdag, dan voor zaterdag. Na contact : "mijnheer, wij reageren pas na 5 dagen"

Tina 26-12-2020

Bestellen en betalen is heel eenvoudig. Voortdurende en actuele informatie over de status van mijn bestelling. Levering de volgende voormiddag, zelfs tijdens de drukke kerstperiode.

Maddy 26-12-2020

Ruime keuze. 's Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Prima service.

JoR 26-12-2020

Tijdens mijn zoektocht naar een cadeautje vond ik op de website van Coolblue de nodige info en tips om een goede keuze te maken. Bovendien werd de voorraad status aangegeven zodat na bestellen onmiddellijk tot afhalen in de winkel op een Corona-veilige manier kon overgegaan worden. Vlotte service, degelijke uitleg, eerlijke prijs .... dik OK dus

Sylvia 26-12-2020

Een lange wachtrij ,ging echter wel heel vlug vooruit! Zeer vriendelijke en vlotte bediening !

Artjom 26-12-2020

zeer snel
mooie service
doe zo door ik ben een klant en bestel bijna altijd via coolblue

Edwin en Prisca 26-12-2020

Een heel vlotte levering en een vriendelijke chauffeur. Meer moet het niet zijn. Bedankt voor de goede zorgen.

Carina 26-12-2020

De shop is super je vindt direkt wat je zoekt.
De leveringen zijn altijd of zelfs sneller bezorgd dan afgesproken doe zo verder super

Bart 26-12-2020

Over Coolblue alleen maar lof , alleen over Bpost als leverancier ben ik niet te spreken , we zijn heel de dag thuis gebleven maar Bpost daagde niet op , s'avonds na de afgesproken uren zijn ze dan toch gekomen maar toen waren wij niet meer thuis , op de bon van Bpost stond dat we de dag nadien om 14.00h het pakket in het postkantoor konden ophalen , daar aangekomen konden we aan de deur lezen dat het postkantoor gesloten is tot 31/12/2020 . En dan maar klagen dat ze hun werk niet gedaan krijgen , bij post NL hebben ze deze problemen allemaal niet

Annick 26-12-2020

Tevreden op voorhand gebeld Wanneer levering zou plaats vinden.
Vriendelijke jongens.. perfecte uitleg van de wasmachine.
En alles wordt meegepakt van plastic.
Al 2de keer besteld bij cool blue steeds in orde.

K.A. 26-12-2020

Ondanks de kerstdrukte werd mijn pakket netjes op tijd geleverd. Dat bovendien met een fietskoerier die ook zeer vriendelijk was.

DaMota 26-12-2020

Scherpe prijzen, dag nadien leveren waarmaken, de vermelde specificaties van de producten, het vergelijken van de producten, mogelijkheid van tweedekans producten aan te kopen, de mogelijkheid een mail te ontvangen wanneer product terug voorradig is, de echt wel heel sterke service, enz... Wat beter kan: teveel producten zijn niet voorradig, tweedekans producten zijn vaak te duur geprijsd in vergelijking met de nieuwprijzen.

C.pot 26-12-2020

Zeer goede keuze hulp, en goed toegankelijke website en app.
Advies op maat door deskundig personeel misschien niet de goedkoopste maar zeker wel de beste ( web) shop.