C.pot 26-12-2020

Zeer goede keuze hulp, en goed toegankelijke website en app.
Advies op maat door deskundig personeel misschien niet de goedkoopste maar zeker wel de beste ( web) shop.

Dave 25-12-2020

Kon het niet geloven dat ik de dag nadien het toestel al ging hebben.zeker in deze drukke kerstperiode.toch had ik het de dag nadien.super.

Frank Vannieuwkerke 25-12-2020

Gebruiksvriendelijke webshop, zeer overzichtelijk en uitgebreide informatie bij elk artikel. Gemakkelijk bestellen en goede informatie over de levering.

Katrien 25-12-2020

Super blij met mijn aankoop via Coolblue. De bestelling werd ogenblikkelijk verwerkt, ik kreeg een orderbevestiging en wat later de factuur online via mail. de volgend dag al werd mijn bestelling geleverd hoewel ik dat niet gevraagd heb. Ik ben ook heel blij met de telefoons. Ze zijn wat de reclame belooft.

Tony 25-12-2020

De bestelling was volledig in orde, niet beschadigd, en op tijd. Het toestel Qlima d612 werkt precies zoals omschreven op de website, uiteindelijk klop alles.

Guy 25-12-2020

Goede communicatie. Prompte en correcte levering aan een interessante prijs.

Johan 24-12-2020

Voldoende gebruiksvriendelijke site. Vergelijking van producten is interessant. Niet altijd de beste prijs in vergelijking met de concurrentie maar nabijheid van fysiek shop gaf doorslag voor eventuele omruiling. Product kwam een dag later toe dan beloofd, maar aangezien de drukte van eindejaar is dat te vergeven. Verpakking liet duidelijk te wensen over. Een harde schijf moet echt wel beter verpakt worden. Doosje met HD slingerde los rond in een grote oververpakking. Handleiding die beloofd werd op de website zat er niet bij. Gelukkig wel gevonden op site van producent.

Bart 24-12-2020

Beste prijs voor het product. Bovendien super snel verzonden in deze moeilijke en zeer drukke tijd.

Jasper Coppens 24-12-2020

Mooie winkel, opening tot 20u! Vlotte aanspreking, snelle en goede uitleg over product en bijhorende accessoires. Minpunt, maar begrijpelijk gezien het moment van aankoop: Winkel oogde redelijk leeg, sommige demoproducten hadden geen informatie/prijs. Mijn vorige (negatieve) ervaring bij coolblue werd volledig rechtgezet.

Hujo 24-12-2020

Juiste en correcte afhandeling van de goederen. Zelf tijdens de kerstperiode.

Paul Donkers 24-12-2020

Wij kochten deze keer een Airfryer van Philips bij Coolblue .
In het verleden kochten wij er een droogkast Miele , afzuigkap Siemens , combi oven Samsung ...
Altijd een zeer correcte prijs en snelle levering met een glimlach .
Coolblue is absoluut een aanrader !

Frederik 24-12-2020

Hallo, ik ben zeer tevreden over jullie site.
Jullie hebben een zeer eenvoudige filter en ook gebruiksvriendelijke bestel mogelijkheden.
De dag erna heb ik al mijn product ontvangen.

Ik was ook tevreden van de extra tips die ik via mail gekregen heb.

Marc Wouters 24-12-2020

Ik ben al meer dan10 jaar klant bij Coolblue omdat ik sinds dag 1 uiterst tevreden was over de kwaliteit van de producten, de geleverde service en het uitgebreide aanbod.

Marina 24-12-2020

Duidelijke website. Veel keuzemogelijkheden! Snelle levering! Vriendelijke bezorgers!

Luc Beck 24-12-2020

Webshop is duidelijk, overzichtelijk en voldoende info voor elk artikel. Levering op zondag wel aangekondigd maar door samenwerking met Bpost is het pakje niet geleverd op zondag maar op maandag.

Chrisje 24-12-2020

Mijn Fitbit was kapot, woensdag binnen gedaan en vrijdag kreeg ik al een mail met een tegoed bon om een nieuwe mee te kopen wat ik ook direct gedaan heb en zaterdag zat hij al in de brievenbus.
Om 21.30 nog een antwoord via mail vd klantendienst.
Dus super blij met deze snelle, vriendelijke en professionele service.
Winkel bediende in Zaventem was ook top.

Placido 24-12-2020

Super professionele service en altijd vriendelijk. Optimale communicatie en informatie.

Marianne 23-12-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, de levering uiterst snel en de klantenservice top.

Paul Geerinck 23-12-2020

Goede service, snelle levering en vriendelijk personeel welke je met kennis van zaken helpt

Klaverbloemstraat 23-12-2020

Beste online shop in belgie sneel levering altijt corekte uur en datum bij levereningen bedankt coolblue.
Wij zijn nog niet klaar, wij blijven kopen.

Geoffrey 23-12-2020

Zaterdag avond had ik mijn nieuwe One Plus Nord besteld op coolblue, zondag ochtend mocht ik deze al komen afhalen om 9u!
Wat een service was dit. Meerdere winkels zouden dit moeten invoeren. Nu ga ik telkens terug naar Coolblue om te bestellen vanaf nu.

Vera Van Tongelen 23-12-2020

Super makkelijk te bestellen en heel veel informatie over de status van je bestelling. Heel precieze tijdsaanduiding van de levering. En levering per fiets !!!’

Jana Seghers 23-12-2020

Ik had een heel snelle levering en ik ben heel tevreden over het product. Goede kwaliteit en goede prijs.

Dora 23-12-2020

Site is up-to-date, je vindt iets gemakkelijk terug, degelijke uitleg, stipte levering

Stefan 22-12-2020

Laptop valt zeer goed mee. Levering zeer goed geregeld.
Een product onder de tweede kans regeling, een zeer interessante formule.