Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Chibi 27-11-2017 Via de website gekocht

Altijd weer goede service

Altijd een hele goede service mbt garantie en het leveren van producten in goede staat. Levering gaat ook zoals gepland!

Blij-met-nwe-phone 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik zou eigenlijk een 10 hebben kunnen geven hoor! Heb geen klachten en ben super blij met mijn nieuwe telefoon! De site is overzichtelijk en duidelijk en de service is top! Super snelle levering en had het pakketje de volgende dag in huis!

Linda 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service,

Op advies van mijn vriend via de site van Coolblue mijn nieuwe koptelefoon aangeschaft. Een voor mij nieuwe site. Ik vond het een zeer duidelijke en prettige site om een product uit te kiezen. Met duidelijke recensies, waarin overzichtelijk alle voor en nadelen uiten gezet worden. Ik had het product de volgende dag in huis. Erg betrouwbaar!

Bjorn 27-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!!

Snelle levering, goede service.....een echte aanrader. Wat je besteld, krijg je ook echt, niets ontbreekt en netjes ingepakt, S'avonds rond 22:30 iets besteld, de volgende ochtend rond een uur of 11 stond die bij mij in de woonkamer!

VBNR 27-11-2017 Via de website gekocht

Blue friday

Blue friday bij Coolblue, mooie aanbieding voor een Moto X4 met 64 GB. Vlotte levering en goed te volgen via app.

Van Soest 27-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal top !

Na bestellen zijn we fantastisch op de hoogte gehouden over het product en de levering. De bezorging was keurig optijd. Ook hebben de bezorgers de machine netjes naar zolder gebracht, aangesloten en uitgelegd. Ook hebben zij het testprogramma gestart waardoor het apparaat schoon voor gebruik klaar stond. Super vriendelijke bezorgers !!

José Zaeijen 27-11-2017 Via de website gekocht

Ben voor het eerst met Cool Blue zaken gedaan prima bedrijf

Ze hebben veel artikelen side goed overzichtelijk. Ben door een vriend hier attent op gemaakt zeer tevreden

J. Admiral 27-11-2017 Via de website gekocht

Top

Geleverd op afgesproken datum en ook nog eens gebruiksaanwijzing via de mail ontvangen!!
in 1 woord..Top

Mart 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Besteld en er word heel duidelijk weergegeven wanneer het bezorgd word. Ook word het tijdsvenster waarin ze bezorgen steeds korter weergegeven zodat je precies weet hoelaat ze er zijn. 15 minuten voor tijd bellen ze. En sluiten ze netjes oude wasmachine af en plaatsen de nieuwe terug. Ook hebben de heren hem direct geïnstalleerd en even aangezet want dat moest. Klantvriendelijkheid staat hoog in vaandel en dat is te merken.

Atty 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Altijd bereid te helpen. Nog nooit spijt gehad als ik een product van Coolblue had gekocht.

Marieke Schlichting 27-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, superleuke communicatie

DE website helpt je producten te kiezen, en je hebt de volgende dag je product al in huis, krijgt ondertussen via de mail handige tips om je nieuwe product aan te sluiten. Ieder contact met Coolblue is altijd verfrissend vanwege de vlotte manier van communiceren, maar ook word je erg professioneel geholpen. En ik woon vlakbij een vestiging. mocht er een keer iets zijn met een product, dan loop ik zo binnen, krijg een kopje koffie en wordt professioneel geholpen. Hele fijnen en betrouwbare club!

Karel 27-11-2017 Via de website gekocht

perfecte bediening en aflevering , prijs kwaliteit prima

op beloofde tijd geleverd ,perfect te volgen . Groot keuze van verschillende producten, prijs kwaliteit een eerlijke verhouding. aan te bevelen

Jan Kramer 27-11-2017 Via de website gekocht

Super

Vandaag besteld, morgen in Huis maken ze waar. Ruime keus in diverse artikelen. Tevens hebben zo ook meerdere betaal mogelijkheden.

Iet 27-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging!

Gebruiksvriendelijke website en prettige communicatie! Heerlijk om zo vanuit je luie stoel als 75 jarige de wensen van je kleindochters te kunnen vervullen ! O ik verheug me nu al op die blije kinderkoppies!!! Ja ja grootvader gaat met zijn tijd mee door Cool Blue!👍👍

Hermanus 27-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue bracht warmte!

Het is al dagen aan het regenen en het is waterkoud Geen weer om eruit te gaan ,meer voor een verwarmd bed. Mijn vrouw vond toch echt dat een elektrische deken voor haar een weldadige verrassing zou brengen in deze troosteloze maand november.
Wat is het dan fijn om niet naar de stad te gaan en winkel in en uit te moeten.Via site verken je snel de elektrische dekenmarkt in de juiste winkel "COOLBLUE" altijd geopend, alles op voorraad en wordt de volgende dag bezorgd. Ze zeggen ook nog hoe laat! Ik wandel voortaan als het droog is en winkel thuis. Mooie winkel zeg..... een dikke tien.

Dirk 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Scherpe prijzen, duidelijke omschrijving. Fijne keuzehulp.
Snelle reactie op productvragen per email. Snelheid gaat wat ten koste van inhoud reactie.

Willie 27-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Product netjes op tijd geleverd. Enig minpuntje is dat product in fabrikant doos zit en dan nog weer een keer in een vele grotere doos van coolblue, met luchtkussenfolie. Waarom deze extra verpakking wat ook al dat plastic nodig maakt? Snap dat jullie herkenbaarheid willen, maar dat kan ook anders, bv door coolblue papier om de fabrieksdoos. Lijkt me ook ergerlijk voor bezorging dat een product 2x zoveel volume krijgt dan nodig. Doe het niet voor mij maar voor het milieu.

kilo70 27-11-2017 Via de website gekocht

zeer goede service.

Duidelijke website, goede info over de producten, ook de prijzen zijn goed. perfecte service. Ik ben zeer tevreden over Cool Blue.

Pascie 27-11-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Na bestelling stond als status dat op zondag geleverd zou worden.
Daarna werd dit verandert in zaterdag tussen 18.00 - 20.30.
Net voordat geleverd zou worden werd dit weer verandert in maandag tussen 19.30 - 22.00 uur.
Je zal er maar er maar net voor thuis gebleven zijn of iemand gevraagd hebben om te wachten bij je thuis tot het afgeleverd wordt.
Product kan ik nog niet beoordelen, omdat ik het nog niet gehad heb.
Hopelijk klopt de leveringstijden nu wel en wordt het weer niet op het laatste moment gewijzigd.

Appelroosje 27-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Coolblue is een goede winkel. De site is erg overzichtelijk en de artikelen zijn gemakkelijk te vinden. De levering is altijd snel en de service is goed.

Paul vd Meer 27-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Coolblue is, wat mij betreft, dé standaard voor service en klantvriendelijkheid voor webwinkels. Naast het feit dat wordt afgeleverd waar je voor hebt betaald, word je continue pro-actief op de hoogte gehouden van de leveringsstatus en moment van levering. De manier van communiceren is prettig, met een beetje humor. Je krijgt steeds het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

Gerr 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle procedure en afhandeling!

Diverse site's bieden laptops en producten aan, nergens anders krijg je zo'n goede uitleg over de diverse specs van de laptops. Erg handig, breed aanbod. Bestelprocedure wandel je zo door heen en dag later al product in huis!

Jan 27-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Wat een geweldige service! Een klantvriendelijkheid, zoals vroeger bij de buurtwinkel. Snel en correct. Dit is de derde keer dat ik iets bij Coolblue bestel en ik blijf terugkomen.

Ann 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn staafmixer had het begeven en wilde snel weer een nieuwe en niet te duur. Op mijn zoektocht kwam ik bij de bamix. En heb ik gekozen voor een "2de hands" omdat het nog best extra geld scheelde. Het enige wat je merkt van een 2de hands is dat de doos open is geweest, dus geen verschil met een nieuw product. De volgende keer zou ik ook zo weer voor een 2de hands kiezen. Ook ben ik blij met de snelle service zo dat ik weer heerlijk aan het koken en bakken kan.

Sindy Duarte 27-11-2017 Via de website gekocht

Amazing service

We were amazingly surprise by the service provided by Coolblue throughout the all purchase: customer service center, delivery schedule and process (timeframe, sms and call), the professionalism of the delivery men, the installation process of the washing machine (+ good practice tips and advices). Nothing was done in the rush so you feel that they are committed to provide the best service they can. It is the first time we do such a purchase (households) online. We hesitated between Coolblue and another well known Dutch website (that was 30€ cheaper), but the 1st contact with Coolblue (customer service contacted prior the order for questions about the delivery process) convinced me to buy at Coolblue. We just moved in a new house, and we decided to do all the other future households purchases at Coolblue !

René 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering ook in het weekend.

Toplevering en goede prijzen. Kreeg de aanbeveling via vrienden. Heb nu al meerdere producten gekocht die allemaal goed zijn geleverd.

JB Hultink 27-11-2017 Via de website gekocht

Fantastiche hulp!

De jongeman aan de telefoon is erg lang voor me bezig geweest. Hij heeft me dezelfde avond zelfs terug gebeld met de mededeling dat wat hij zou regelen, al geregeld was.

Peter B Petersen 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede service van afspraak tot levering

Producten eenvoudig te vinden en bestellen / betalen. Vakmannen moeten wel leren dat extra bestelde installatie producten wel gebruiken bij de installatie en niet alleen achter laten in een doos. Dan kan de klant dit net zo goed achteraf dit kopen en laten installeren.

Nico de Jong 27-11-2017 Via de website gekocht

10.30 uur besteld. Computer volgende morgen 10.30 in huis.

HP laptop goed omschreven op de website. Product en bezorging TOPPIE. Alles prima op tijd en goed verpakt geleverd.

Ruud 27-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, snelle levering, geweldige service!

Bestellen via de website gaat snel en vlekkeloos. Na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van de levering en wordt er alles aan gedaan om je te ‘vermaken’ tijdens het wachten.

De service is echt geweldig, toch een bestelling retour gestuurd doordat ik zelf verkeerd had besteld. Wordt meteen als retour verwerkt en binnen enkele dagen je geld terug!

Ander pakket laten bezorgen bij een PostNL ophaalpunt. Over de bezorging/levering wordt je ook weeer netjes op de hoogte gehouden.

Een geweldige winkel!

Annemarie 27-11-2017 Via de website gekocht

Geheim cadeau kwam toch op tijd!

Er ging iets mis bij het betalen, de Coolblue medewerker aan de telefoon hielp me vlot en goed en loste het probleem op! Top!

Hans 27-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede communicatie

Wij hebben voor Coolblue gekozen vanwege aanbod en prijs. Blij met de goede communicatie, snelle en goed verpakte levering.

Ronald 27-11-2017 Via de website gekocht

Klant is koning

Enorm veel producten op voorraad en zeer snel geleverd. Ik heb allerlei producten gekocht, van een wasmachine en droger tot een buitenlamp. Wasmachine en droger op zolder gezet en aangesloten. De oude apparaten werden netjes meegenomen. Laatste aankoop een Sonos play 5. Zelfs met black friday de volgende dag geleverd. Als ik een minpuntje moet noemen, een mailtje van Coolblue voor de installatie van de Sonos was niet up to date. Voor mij is de prijs alleen niet doorslaggevend bij een aankoop, maar betrouwbaarheid en een goede klantenservice telt zwaar mee.

M.ver 27-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig helemaal top

Het was goedkoper dan ergends anders, het was snel geleverd en ik kreeg er heel veel extra,s bij.

Was ook allemaal goed geregeld.

Ellen 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service.

Wasmachine bestrld via de website. Leverdag makkelijk in te voeren. Werd netjes een kwartier voor aankomst gebeld dat de bezorgers er bijna waren. Vriendelijke bezorgers.

Annemieke 26-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, veel informatie

Duidelijke site,ook goed te zoeken op productnummers. Snelle levering en je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de levering

ans twaalfhoven 26-11-2017 Via de website gekocht

heel tevreden !

het gaat snel en perfect . keurig op tijd bezorgd en goed verpakt . Heel klant vriendelijk. alles is overzichtelijk te lezen en als het niet goed is kan het altijd terug gestuurd worden zonder gezeur er over .

Hugo 26-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige oordoppen!

Super qualiteit! Jammer dat de oortjes 5 uur mee gaan maar zeker een aanrader. Ze zitten zeer comfortabel en de vele maten voor dopjes zijn perfect.

dirk 26-11-2017 Via de website gekocht

perfecte levering

ik hou van vergelijken en uitzoeken maar niet allemaal winkels af lopen, dat voldoet mij het best bij coolblue , rustig even rond kijken wat er zoal te krijgen is en dat voldoet me goed.

Milou 26-11-2017 Via de website gekocht

Snel, scherp geprijsd en persoonlijker!

Ik kwam bij Coolblue terecht doordat ze de backpack die ik wilde wél verkochten, scherp geprijsd en in de mooiste kleur. De site is overzichtelijk en het afrekenen gaat vlot. Coolblue is persoonlijker dan andere warenhuizen doordat zij na je bestelling inspelen op dat gevoel van "zojuist besteld, was het er maar nu al, ik kan niet wachten". Je krijgt na het doen van je bestelling namelijk tips voor het afwachten op je pakketje en uitpaktips. Coolblue heeft humor!

Beck 26-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!

Geweldige shop ,niets is hun teveel ,mijn laptop was kapot gratis kunnen op sturen, je krijgt direct via e-mail dat het is aangekomen en ze houden je op de hoogte tot het is opgelost.

Kevin 26-11-2017 Via de website gekocht

Super

Super fijne app om de producten te bestellen
Super snel geleverd
Zou in mijn vrienden kring zeker jullie diensten aanbevelen

M 26-11-2017 Via de website gekocht

Levering

Makkelijk bestellen online en direct de volgende dag in huis. En dat is erg handig als je ineens zonder cartridge zit.

Diana 26-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en geen verzendkosten

Goedkoper dan concurrent. Zeer snelle levering welke ook werd nagekomen, bevestiging per email en informatie per email over s.v.z. levering en zonder verzendkosten.

John 26-11-2017 Via de website gekocht

Toppers

Het advies en de laagdrempelige manier van advies. De snelle levering en plaatsen op de zolder met aansluiten en advies. De oude wasmachine meegenomen (zware machine) geen rotzooi top!

L. Sterenborg 26-11-2017 Via de website gekocht

Fijn winkelen en super levering

1e keer dat iets werd besteld via Coolblue, en een zeer goede indruk van deze winkel. Via internet nieuwe laptop moeten bestellen 's avonds laat en dit was eenvoudig geregeld. Alle afpraken, met tevens een zeer leuke tijdvulling van Coolblue tot het moment dat bezorger binnen afgesproken tijd voor deur stond, super nagekomen. Keurige verzorging, levering en produkt is geweldig.

Humphrey 26-11-2017 Via de website gekocht

Top keuzes met to the point advies

Ik zocht een wifi router en ik had het snel nodig. Ik moet de beste hebben tegen redelijke prijs. Het aanbod van Coolblue gaf zeer simpele keuzes met advies en review informatie. Het kiezen werd me daardoor zeer gemakkelijk gemaakt en ik was overtuigd dat ik een goede keuze heb gemaakt zonder veel tijd te verliezen overal reviews te lezen. Levering was ook snel. Ik ben zer tevreden!

Elma 26-11-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Bestellen gaat simpel en artikel wordt inderdaad de volgende dag al geleverd. Je wordt goed geïnformeerd over de bezorgtijd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De door ons aangeschafte wasmachine werd naar zolder gebracht en keurig aangesloten.

Dijkstra 26-11-2017 Via de website gekocht

De site was duidelijk en gebruiksvriendelijk. De levering kwam bij mij een dag later dan beloofd, dat was erg jammer want juist door de belofte "voor 23:59 besteld, morgen in huis" koos ik voor deze winkel. Het mailtje met de bijlage van de confetti vind ik niet milieuvriendelijk. Desnoods maak je datzelfde papier op de achterkant voor de factuur die je dan bij je volgende bestelling kan gebruiken om confetti te maken. Verder duidelijk en voor herhaling vatbaar.

Nelly 26-11-2017 Via de website gekocht

Alles verliep precies zoals beloofd. Minpunt is wel de enorm grote verpakking: in de doos hadden met gemak 10 strijkijzers gekund. Verspilling van materiaal en het neemt ook onnodig veel ruimte in in de bezorgauto. Niet erg milieuvriendelijk naar mijn mening
Ook jammer dat je bij het bestellen niet direct kan aangeven dat het niet thuis bezorgd moet worden maar bij een afhaalpunt.
Ik ging met de fiets het pakketje ophalen bij de winkel: