Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nina Saelmans 21-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Coolblue geeft de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken, wat heel erg handig is voor mensen met keuzestress zoals ik.
De levering en de betaling verliepen heel soepel, en ik had mijn laptop de volgende dag al in huis, zelfs een paar minuten voor de geschatte levertijd.
Ook kreeg ik meteen een mail toegestuurd met daarin een stappenplan voor de installatie van de laptop.
Top website en een top service!

Barbara 21-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort. Goed

Simpel bestellen, snelle levering duidelijke informatie wanneer levering.
Aandacht voor het te verzenden product.

Miranda 21-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop en service

De website is zeer gebruikersvriendelijk. Door de filters is het heel eenvoudig om snel en gericht te zoeken naar het gewenste artikel. Alle informatie die je nodig hebt is aanwezig en het is makkelijk om te vergelijken en een goeie keuze te maken.
Na het plaatsen van de bestelling krijg je meteen een mail met alle informatie over de bestelling en verwachte levering.
Ik heb een fietsdrager gekocht en in de mail zat tevens een instructievideo over de montage op de auto, super handig. Aan alle details is gedacht.
Toen de fietsdrager klaar lag om afgehaald te worden bij een ophaalpunt kreeg ik meteen een grappige mail ter herinnering.
Kortom, uitstekende website en service, ik beveel deze (web)winkel van harte aan!

Hans 21-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, afspraken worden nagekomen

Goede prijzen en perfecte levering op zondag, wat wil je nog meer.
Besteld zaterdagavond 21:00, geleverd zondagmiddag.

Hannah 21-08-2018 In de winkel gekocht
Zaventem

Beste ervaring ooit!

Wat een fantastische ervaring! Startend van in de winkel tot en met de installatie in mijn appartement. In de winkel te Zaventem werd ik uitmuntend geholpen door iemand met ontzettend veel productkennis. De installatie vervolgens op een door mezelf uitgekozen dag, was top! De enthousiaste heren droegen mijn wasmachine tot en met het 4e verdiep, en gaven me een uitgebreide uitleg over mijn aangekochte toestel en dat alles met de breedste glimlach! Niets was hen ook teveel. Mijn appartement voordeur diende er namelijk uitgehaald te worden gezien de doorgang anders te smal bleek voor het wasmachine. Dit deden de coolblue leveranciers met véél plezier. Terwijl ik vervolgens de productuitleg kreeg, stak de andere de deur er weer in. Fan-tastisch! Enorm veel dank aan heel de organisatie!

Satish 21-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Waren erg behulpzaam en hebben alles keurig netjes geïnstalleerd. Verder hebben ze me oude vriezer een paar straten verder afgeleverd!

Hans Peter 21-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Makkelijk, handig, betrouwbaar, snel, eenvoudig, aan te raden, groot assortiment, producten zijn onderling te vergelijken. 👍

Sonja 21-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Makkelijk om te bestellen en super snel geleverd! Kon mijn eerste kopje koffie gewoon met de net geleverde Senseo gaan drinken!

Iris 20-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Goed advies over de aankoop, aanbevolen tablet aangeschaft, helemaal blij mee. Ook bijbehorende accesoires zijn prima.

J.D.Goosen 20-08-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden!

goede heldere website met veel bruikbare informatie. uitstekende uitleg via de filmpjes.
en natuurlijk niet vergeten de prijs hè.....de voordeligste op dat moment en met zo een goede service en levering de beste koop!.

Fototoestel 20-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Site is zeer gebruiksvriendelijk. Product voldoet geheel aan de verwachtingen. In de winkel korte wachttijd en toch ook veel geduld en deskundigheid bij het helpen een keuze te maken tussen de verschillende camera's. Uitstekende service en garantie toen zich een probleem met de camera voordeed.

Astrid Boucher 20-08-2018 In de winkel gekocht
Cool Blue Utrecht

Optimale service

Personeel denkt goed met je mee. Vooral als je zelf geen verstand hebt van de technische snufjes van tegenwoordig Ik vroeg om een HDMI kabeltje voor tablet met de bedoeling om You tube op tv te kunnen bekijken. En ga naar huis met een Google Chromecast. Wist niet dat dit bestond. Ben er helemaal happy mee. Top.

Giuseppe 20-08-2018 Via de website gekocht

Slechtste ervaring ooit!

Snap werkelijk niet waarom Coolblue zo'n goede reviews ontvangt. Ik heb daar helaas zelf nog niet van mogen genieten.

Een groot aandeel in mijn negatieve ervaringen met Coolblue is hun gebruik van de services van PostNL, maar ook de klantenservice van Coolblue laat steken vallen.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2018

Beste Giuseppe,

Bedankt voor je feedback. Vervelend te lezen dat jij een zeer negatieve ervaring hebt gehad met onze vervoerder en klantenservice. Dit is zeker niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Wij bespreken elke klacht intern om herhaling te voorkomen.

Theo 20-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service.

Oude radio mocht van mij wel weer gerepareerd worden onder garantie.
Maar en nieuwe DAB radio in garantieperiode had ik niet verwacht.

Lowie Verstraten 20-08-2018 Via de website gekocht

Defecte toestellen geleverd, geld nog steeds niet terug

Onmiddelijk na ontvangen toestel gecontroleerd en dit bleek defect te zijn. Klantendienst gecontacteerd: "kan gebeuren, gewoon terug sturen en je krijgt een vervanging".
Toestel direct weer ingepakt, verzendlabel er op en naar de de post gebracht. De post heeft het een dag later bij Coolblue afgeleverd. En daar ligt het al een week te liggen op 'verwerking'.
Telkens je coolblue contacteert is het normaal dat het zolang duurt. De gemiddelde verwerkingstermijn is telkens (toevallig) het aantal dagen dat je al wacht. Bij elk contact wordt dit bijgesteld.
Ondertussen is Coolblue met je geld weg, maar je zit zelf zonder een (werkend) product....
Reken maar even uit: enkele duizenden producten 'in retour' die liggen te wachten op 'verwerking'. Dat is een stevige kredietlijn die je bij uw klanten STEELT.

Bram 20-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht geinformeert

Informatie ingewonnen over een product via de app. Compleet verkeerd geïnformeerd over het product. Daarna werd het met een app afgedaan dat het vervelend is. Het product was voor een crematie en daardoor erg belangrijk voor ons. Dit maakt de slechte service extra zuur. Dit is wel aangegeven tijdens het vragen van advies. Maar ze waren zeker dat het kon.... helaas dus niet. Geen excuses of iets in die zin. Enkel vervelend.

Betaal in vervolg liever wat meer, met de juiste service en kennis van producten.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2018

Beste Bram,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat juist deze bestelling niet soepel is verlopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Intern bespreken wij jouw situatie ook met de juiste afdelingen om herhaling te voorkomen.

Het spijt ons dat het zo gelopen is en wensen je sterkte.

Harry 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Geen klachten, goede service en snelle levering. Zou er zo weer bestellen. Het geeft mij een goed gevoel om zorgeloos te bestellen en te ontvangen

D. Naafs 20-08-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Werkelijk uitstekende service, overtreft je verwachtingen!

Perfecte service. Coolblue heeft als motto 'gewoon verwonderen' en dat maken ze waar. Ik vind het logisch dat je als bedrijf de verwachtingen van je klant niet alleen wilt waarmaken, maar zelfs wilt overtreffen. Maar er zijn maar weinig bedrijven die zich daar echt voor inzetten. Coolblue voert dat echt in alle details door, en dat merk je. Vaak is Coolblue niet de allergoedkoopste, maar dat hoeft dan van mij ook niet. De klantervaring is gewoon super. En dan die grappige verpakkingen nog ("Let op, deze doos heeft grote aantrekkingskracht op katten,") Alles voor een glimlach :-) Ga zo door Coolblue!

jasper 20-08-2018 Via de website gekocht

Niet twijfelen

CoolBlue is een fijne webshop en de bezorgers zijn altijd goed gemutst en behulpzaam.

Veel keuzes, goede service

hans 20-08-2018 Via de website gekocht

alles klopte gewoon

van eerste orientatie tot en met levering....alles klopte gewoon. Coolbue doet wat ze beloven. snelle en correcte levering. top. was mijn eerste ervaring met coolblue, maar ga hier zeker meer bestellen

Johan 19-08-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

De klantvriendelijkheid en service is zeer goed. Mijn kapotte powerbank opgestuurd en al de volgende dag werd mij en nieuwe toegestuurd.
De klantenservice is zeer behulpzaam en je wist vriendelijk te woord gestaan.
Bestelde artikelen al de volgende dag in huis.
Kortom ze doen wat ze zeggen en dat is heel erg fijn.

Susanne 19-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en zeer snelle levering!

Goed bedrijf! Snel geregeld en goede service. Super fijn! Levering was zeer snel en vriendelijk en kundig personeel. Top!

Gina 19-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag en geweldige service als er een probleem is!
Ik ga de deur niet meer uit!

Alex 19-08-2018 Via de website gekocht

Top service, het was alsof ik in het reclamefilmpje zat.

De gehele levering is voorbeeldig verlopen.
Vriendelijke bezorgers, zelfs bij bezorging 3 hoog met wasmaschine en koelkast!
Oude maschine,s keurig meegenomen. En alles binnen 14 uur!

H. Kuiper 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en erg klantvriendelijk

Dochter heeft laptop twee jaar geleden gekocht, waarmee ze problemen ondervond. Door het te lang duren van de reaparatietijd is haar het volkedige aankoopbedrag aangeboden (mede ook doordat ze een half jaar naar het buitenland ging) of uiteraard wachten op reparatie.
Wachten kon dus niet en heeft ze het aankoopbedrag teruggekregen en heeft ze een nieuwe laptop gekocht.
Zelf heb ik ook een product gekocht en in verband met een onduidelijkheid contact gehad met de kkantenadministratie. Ik ben erg vriendelijk en kundig geholpen. Top bedrijf!!

Bos 19-08-2018 Via de website gekocht

geen gezeur altijd goed

zoeken naar een product op de site van cool blue is leuk en makkelijk . wat als consument belangrijk is , je wilt iets aanschaffen en daarbij geen gezeur. veel sites beloven dingen die geweldig lijken maar veelal zijn ze het wettelijk verplicht . mijn ervaring bij cool blue is gewoon iets bestellen , betalen en de mensen gaan voor je aan het werk en bezorgen het op het afgesproken adres en ook het afgesproken tijdstip. het zit goed verpakt , dus geen kans op transport schade . goed bedrijf die doet wat ze beloven. Ik raad U aan om niet verder te zoeken maar gewoon bij cool blue te bestellen . Geen gezeur altijd goed . en of U nou een euro meer of minder betaald vind ik dan niet meer belangrijk .

TVK 19-08-2018 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Overzichtelijke website en geen gedoe als er iets mis gaat. Helaas niet altijd de goedkoopste anders zou ik altijd bij Coorblue kopen.

Daniel 19-08-2018 Via de website gekocht

Super service !

Heb al veel gekocht bij coolblue en heb nooit een probleem gehad !
Makkelijk kiezen en kopen.
Retourneren is nooit een probleem !

Cor Nelis 19-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue: prima printer, prima service!

De vraag was of deze printer ook Chines fonts ondersteunde... De andere aanvullende specifieke vragen over het product werden correct en snel beantwoord. De chinese fonts waren echter een twijfelgeval. Er werd gezegd, bestel maar en als het niet zou werken kan je gebruik maken van de 30 dagen niet-tevredenheidsgarantie en nemen we het product terug. Beter kan toch niet!! En hij doet het prima hoor!!

Sjaak 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering tegen scherpe prijs en goede service

Levering van de wasdroger was keurig op tijd en op de plaats van gebruik geplaatst. Ook de toelichting voor gebruik van de wasdroger was correct,

Twan 19-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede zoek filters.Snelle levering en goede prijs. Verzending is netjes verpakt en verzonden.

Ria Janssen 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Goede Tom Tom ,doet het goed ,nette service en lekker snel ,en goedkoper als in de winkel ,waar je nog zelf naar toe ,en nu hoef je de deur niet uit + een mooi tasje er bij ,wat ik in de winkel niet had

Gerhard 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service elke keer weer tevreden!

Voor snelle levering en duidelijke productomscgrijving! Bij onduidelijkheid van mijn kant krijg ik goede uitleg!

Jaap 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Goed en snel contact!

Geweldige service nadat mijn Indesit kookplaat stuk ging. Coolblue heeft enorm hun best gedaan om mij binnen (in de garantietermijn) no/time te voorzien van een nieuwe. Top gedaan Coolblue!!!
Zonder twijfelen zou ik hier vaker mijn aankopen doen!

koffiezet apparaat 18-08-2018 Via de website gekocht

nooit geen problemen met coolblue

ik vind het een heerlijke site om dingen te zoeken ziet er visueel aantrekkelijk uit en de service is perfect. Als ze zeggen dan wordt het geleverd dan is het er ook.

Wilma 18-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goed van webshop tot thuis geleverd.

Betrouwbare duidelijke webshop met goede info over de producten, bestelwijze, aantrekkelijke prijzen, goede klantenservice en prima, perfekte snelle levering in zo efficiënt mogelijke verpakking.

Jan 18-08-2018 Via de website gekocht

Werkt perfect zoals ze aangeven

Coolblue is een webshop met een groot assortiment aan heel concurrentiele prijzen. De website is overzichtelijk, heeft heel logische filters waaruit je kan kiezen en is vooral handig dankzij de adviezen als "coolblues keuze" waardoor je zonder al te veel research een degelijk product kan kopen.

Pieter 18-08-2018 Via de website gekocht

Snelle bestelling en producten van hoge kwaliteit

Mooie website en een groot aanbod. de klantenservice is goed bereikbaar en de mensen zijn vriendelijk.

Bjorn 18-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, slechte producten

De levering en telefonische klantenservice is geweldig, hier zou ik een 10 voor geven. Voor de producten die geleverd worden een 1. Voor de zoveelste keer is mijn product kapot geleverd.

Patrick 18-08-2018 Via de website gekocht

Verdomd fijn personeel !!

Beleefd en vriendelijk personeel! Zelden gezien.
Goede opvolging van de bestelling EN netjes op tijd geleverd zoals beloofd.

Harrie 18-08-2018 Via de website gekocht

Adequate service

Snelle levering, duidelijke omschrijving van de producten. Overzichtelijke webshop en relatief goedkope aanbiedingen

Hans van Poppel 18-08-2018 Via de website gekocht

klantbeleving met 'n glimlach

Betrouwbaar en gebruiksvriendelijke website, keuze zo gemaakt, duidelijke productinfo en service bij aankoop van een vaste dect telefoon, had meteen 'n goede klantbeleving.

de vries 18-08-2018 Via de website gekocht

komt na waar ze met adverteren

goede service ook tel goed geholpen snelle levering komt na waar ze met adverteren prima aan te bevelen

Piet 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk site en snelle levering

Bij ons in het dorp is buiten de supermarkten weinig meer te koop en waar wel wat te koop is is er weinig keuze en dan is Coolblue een goede keus

Wim 17-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen wat ze beloven; op tijd leveren zonder gedoe!

Gewoon doen wat ze beloven; volgens afspraak leveren zonder gedoe!
Prima!! Daar kun je als klant wat mee!!!!

Jaco. 17-08-2018 Via de website gekocht

Prima levering.

Prima levering, op tijd en goed op de hoogte gehouden van de levering. Netjes geleverd met de bakfiets, goed verpakt.

Tjallie 17-08-2018 Via de website gekocht

In één woord een aanrader.

Geweldig bedrijf met vriendelijke medewerkers. Geven top service en ook hun prijzen zijn uitstekend. Echt een aanrader voor iedereen die iets wilt kopen.

Estelle 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede service maar duurder dan concurrenten

Levering is snel en prima, maar vergelijk wel even prijzen voordat je hier iets bestelt. Ik had net een vriezer besteld en zag tot mijn verbazing dat die letterlijk overal standaard 40 euro goedkoper was. Reactie Coolblue: je mag hem binnen 30 dagen terugsturen. Tja, niet zo handig met een grote vrieskast vol spullen. Ook komt de informatie niet overeen met die in de gebruiksaanwijzing (niet voor ruimtes vanaf 0C zoals Coolblue zegt maar vanaf 5C).

Jimmy 17-08-2018 Via de website gekocht

Bestellen zonder stress

Prachtige website, perfecte communicatie voor, tijdens en na de levering. Proffesioneel personeel dat komt leveren. Echt een stressvrije bestelling.

Marc Marbus 17-08-2018 Via de website gekocht

geweldig winkelen bij Cool Blue

in de fysieke winkel te Antwerpen Wilrijk heeft het personeel een ongelooflijke product kennis, en daarenboven zijn ook nog heel vriendelijk en niks is hen te veel. Shoppen op de site is ook een zeer leuke en leerrijke onderneming. het hele grote gamma aan producten is een pluspunt, er mogen veel webwinkels eens een voorbeeld aan nemen. COOL BLUE is gewoon TOP. doe zo voort mensen .
Dikke proficiat voor jullie allemaal.

groetjes vanuit Hoboken België

Xxx xxxx