Deze score is berekend op basis van 4136 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Simone 01-09-2019

Cool Blue is perfect, prettige website, zeer vlotte probleemloze levering, product nie5 zelf in gebruik genomen, verjaardags cadeau voor mijn schoondochter

A van Rijn 01-09-2019

Bij de deur netjes, beleefd en vriendelijk ontvangen door een medewerker die meteen klaar stond met aanwijzingen. Wachten werd vergemakkelijkt door lekkere kop thee of koffie in de prima coffee corner ter plaatse. Goeie doorstroming van klanten, accuraat personeel, tijd geven waar tijd nodig is. Ter plaatse bestelde artikel kunnen uitpakken en testen voor betaling.
Prima bedrijf, kom er al jaren met altijd positieve responses, ook als er iets binnen garantie vervangen of hersteld moet worden zoekt men samen naar snelle adequate oplossingen.

Sander 01-09-2019

Coolblue blijft favoriet. Zeer ruime keuze, snelle levering en perfecte service. Veel uitgebreide productinformatie op de site waardoor je makkelijk een keuze kan maken.

Dominik 01-09-2019

Wij hebben onlangs een hogedrukreiniger (Karcher 5) in set aangekocht via deze website en zijn erg tevreden! Op de website vindt je de volledige beschrijving van het product, inclusief alle onderdelen apart opgesomd. Dit maakt vergelijken erg makkelijk waardoor je ook sneller het gepaste product vindt. Daarnaast zijn de toebehoren ook apart te koop: je kan dus zowel de volledige set aankopen, alsook zelf een samenstelling maken.
Ook over de levering zijn we erg tevreden. We hadden de bestelling om 22u 's avonds geplaatst en zoals op de website beloofd werd, werd het artikel ook werkelijk de volgende dag omstreeks 11u geleverd.
Het in elkaar steken van het product verliep ook erg vlot. Alle stukken die samen hoorden zaten bij elkaar verpakt en op de handleiding stond stap voor stap duidelijk vermeldt hoe je ze moest monteren.

Rini 01-09-2019

Coolblue doet wat het belooft snelle levering geen gedoe. Hoe ze omgaan met garantie heb ik (nog) geen ervaring mee.

Tommie Olislagers 01-09-2019

De bestellingen worden vrijwel altijd de volgende dag geleverd. Zo heb je zelfs de optie om het dezelfde dag nog geleverd te krijgen.

Ik hoef bij een product nooit de coolblue site verlaten om alles te weten te komen. De voordelen en nadelen worden vaak ook netjes beschreven.

Als laatste punt ben ik ook erg blij met de overzichtelijkheid en duidelijkheid van de website. Ik vraag me nooit af waar ik iets moet vinden op de website.

Miranda 01-09-2019

Duidelijke site, informatie snel gevonden, eenvoudig bestelproces.
Levering prima: personeel netjes en verzorgd. Hebben het nieuwe apparaat aangesloten en het oude meegenomen. Dit allemaal erg correct en netjes.

Anoniem 01-09-2019

Tevreden! Zeer gemakkelijk bestellen en morgen al in huis! Altijd en goed aanbod en altijd de beste prijs!

Johan 01-09-2019

Gisteren een tv besteld met bezorgmoment zondag en geheel gratis. Na betaling werd het bezorgmoment aangepast naar maandag en €9,95 aan kosten. Na heel wat telefoontjes, irritatie en wachtenden voor mij is het bedrag van €9,95 weggehaald en wordt het hopelijk morgen bezorgd. Volgens de opties van de website zou Coolblue mijn tv zondag gratis moeten bezorgen en niet op maandag. Als je niet kunt leveren, geef het dan ook niet als optie . Dit was mijn order nr.:

Koopjes 01-09-2019

Vele aanbiedingen aan interessante prijzen. Goede service - gemakkelijk bestellen en afrekenen en levering op aangekondigd tijdstip.

Frans 01-09-2019

Stofzuiger kapot op zondagmiddag, een nieuwe in huis op maandagmiddag. Blijft fijn die service. Gegaan voor zelfde model omdat we daar heel tevreden over waren.

Frans 01-09-2019

Als het gaat om de aankoop en het retour beleid binnen de periode van 30 dagen een uitstekende shop. Zodra je buiten deze periode bent en de fabrieksgarantie is verlopen ben je voor cool blue niet meer interessant. Een bij cool blue gekochte laptop kon ik na 2 jaar en drie maanden afschrijven omdat er geen accu's meer leverbaar zijn. Gelukkig besloot ik contact op te nemen met Medion en die hebben het probleem eer als netjes opgelost. Dit is wat ik van Cool Blue had verwacht.

Miranda 31-08-2019

Gebruiksvriendelijke website en een snelle correcte levering, zaterdagavond besteld zondagmiddag geleverd!

Saskia 31-08-2019

Zowel in de shops als online is winkelen bij Coolblue een verademing. Geen poespas, goede producten en advies. Bezorging altijd probleemloos.

Peter 31-08-2019

In de winkel zelf als ook via telefoon krijg je niet het gevoel dat ze geen tijd maken voor de wens van de klant. ze maken echt tijd voor je en proberen het beste volgens jouw budget aan te bevelen.
Ik kocht onlangs een beamer en had samen met de verkoper in de winkel overlegd en ik moet zeggen dat de verkoper mij voor het zelfde geld een duurder type zou hebben kunnen laten kopen,maar daar heeft hij in alle eerlijkheid gezegd dat het eigenlijk niet de moeite loonde om de duurdere versie te nemen omdat er aan kwaliteit geen verschil was M.A.W. de duurdere versie had eigenlijk niet echt een meerwaarde, en gelijk had hij bij het overlopen van de specificaties en dat noem ik eerlijk en oprecht goed advies geven.
Je kan rekenen op de gemaakte afspraken die je maakt bij een bestelling....waar ik maar wil zeggen stiptheid van de levering. ook de 30 dagen niet tevreden garantie geeft mij ook een gerust gevoel.
De prijzen zitten doorlopend goed en vergelijkbaar met andere winkels of webshop....
En vooral een eigen na service....ik beveel Coolblue dan ook van harte aan.

Mvg,
Peter,

Arnoud 31-08-2019

Mooi product met zeer snelle levering. Ook prima begeleiding bij advies vragen vooraf. Geen opdringende verkopers, maar behulpzame verkopers die een duidelijk overzicht sturen en weten wat de klant wenst. Erg tevreden, ook met een scherpe prijs van de TV.

Suus 31-08-2019

Komt afspraak na
Aantrekkelijke prijs-kwaliteit
Goede aansprekende promo campagne op tv
Positieve mond-op-mond reclame van vrienden en bekenden

Lieve Flour 31-08-2019

Aangename speelse sfeer, overzichtelijke website, uitgebreide productinformatie, redelijke prijzen, snelle levering (al vind ik dat persoonlijk niet zo vreselijke belangrijk), reviews met inbegrip van de minpunten (dat vind ik dan weer heel belangrijk omdat het zo leerzaam en nuttig is. Producten moeten goed en degelijk zijn, maar bestellen en ontvangen mag gewoon leuk zijn. Verdient navolging!

Paul 31-08-2019

Duidelijke site, goede uitgebreide omschrijving, vaak verdere uitleg over bepaalde apparaten en onderwerpen en voldoende reviews.

Van Bohemen 31-08-2019

Fijne online shop! Overzichtelijk en simpel. Goede service, ze houden je goed op de hoogte v.w.b. de status van je pakket. Ook krijg je nog een sms bericht, als ze bijna bij je huis zijn! Je ontvangt tevens nog een filmpje met tips die je helpt met de installatie van het gekochte produkt! 👍

PC 31-08-2019

Ondanks dat de wasmachine €40,00 duurder was dan de concurrent, gekozen voor CB vanwege alle goede recensies en met name de stiptheid van levering. Dag1: bestelling nog niet binnen op het einde van tijdvak en prognose blijkt een uur later te zijn, terwijl het einde tijdstip al krap genoeg was voor een dringende afspraak van mij erna. Ruim 25 minuten in de wacht bij de helpdesk en doorgegeven dat de bestelling naar de dag erna veplaatst moest worden na 16:30h. Deze boodschap bleek nog niet doorgeven aan de chauffeur die mij belde terwijl ik in de auto zat en vertrokken. Ook hier de boodschap om een notitie te maken voor tijdstip levering dag erna na 16:30h. Krijg ik op mijn werkdag die dag erna bericht dat de levering rond 8:45h gaat zijn.
Bestelling per direct geannuleerd, omdat de bezorgen niet einde van de dag kon inplannen, dus zou het weer een dag verplaatst worden naar zondag.

Ina 31-08-2019

Doen wat ze beloven snelle afhandeling netjes verpakt. Kortom een aanrader om hier iets te kopen ze stellen je niet teleur.

Roland 30-08-2019

Een winkel die weet wat de klant belangrijk vind en afspraken nakomt. Voor 23.59 uur besteld is ook echt de volgende dag in huis!
Nadat de bestelling is gedaan ontvang je meestal direct diezelfde dag/nacht nog een track&trace code zodat je meteen weet hoe laat je je bestelling kan verwachten. Artikel defect binnen de garantietermijn ? Stuur het kosteloos terug en via je account word je op de hoogte gehouden waar je product zich bevind en wanneer je het terug kan verwachten. Kortom, hier blijf je iedere keer weer terugkomen.

Bobo 30-08-2019

Top service valt niks aan te verbeteren
Erg blij met de coolblue persoonlijke camera installatie stappen plan

Laura 30-08-2019

Zeer slechte klantenservice!
Nadat een bestelling niet geleverd kon worden en teruggestuurd werd naar Coolblue heb ik verschillende keren contact opgenomen met Coolblue over de terugbetaling.
Ondertussen zijn we meer dan 1maand verder en is dit nog steeds niet in orde!
Op de klantenservice doen ze geen moeite en heb ik het ook meerdere keren gehad dat de telefoon werd neergesmeten!
Ik raad dit NIET aan

dirk 30-08-2019

heel goed en mooi op tijd ik hoef niet te wachten s avonds besteld en de volgende dag gelevert

Kees 30-08-2019

Voorbeeldige internet-winkel met een heel goede service en een volledig en interessant aanbod.

Yoan Warmerdam 30-08-2019

Gebruiksvriendelijke site en klant is koning. Dat zie je niet meer zo vaak.

Marie 30-08-2019

Ik wilde graag een advies over een laptop en ben in eerste instantie naar de andere winkel gegaan gegaan. Daar was het zo hectisch en chaotisch en niemand beschikbaar om te helpen. Doorgereden naar Coolblue, wat een verademing! Meteen rustig en goed geholpen door een hele vriendelijke geduldige mijnheer, heb meteen een laptop gekocht. Ik was gelukkig wel ´s avonds met de auto, want parkeren is daar wel lastig en duur.

Reinier 30-08-2019

Ik koop al jaren bij cool blue...2 dagen geleden voor het eerst een klein beetje ontevreden geweest. Met klantenservice contact gehad en hebben een prima oplossing gevonden. Chapeau! De klantenservice is echt vergeleken met andere bedrijven top. Ze luisteren echt naar je. Ook in de winkel louter vriendelijk personeel. Ik geef geen 10 omdat er altijd wel iets is wat beter kan. Kortom cool blue is geweldig.

tobias 30-08-2019

Duidelijke webshop en snelle levering.
Wasmachine is prima geïnstalleerd en oude wasmachine is keurig meegenomen.

Marjan F. 30-08-2019

Goede service en prima product overzicht. Bijzonder snelle milieu vriendelijke levering.

Albert310 30-08-2019

Ben al jaren klant en nog nooit maar een tikkie ontevreden geweest. Coolblue doet wat het belooft!! Klasse webbedrijf.

Mieke Karcher 29-08-2019

vriendelijkheid, behulpzaamheid was top, uitleg werd grondig gegeven van het product, zelfs 2x. Bij het afhalen weer supervriendelijk met nodige uitleg weer, als we nu nog vragen hebben, mogen we daar voor terug komen zelfs. Heb mijn factuur zo meegekregen, alsook via mijn mail. Klant wordt hier zeer goed geholpen en op alle vragen krijg je een duidelijk aan antwoord. Echt een aanrader om daar te shoppen

Mirjam 29-08-2019

Correcte en vlotte service..de bestelling werd zelfs geleverd in milieuvriendelijke verpakking.

edwin 29-08-2019

erg vriendelijke medewerkers en goede servicehet aanbod van wat de winkel xxl in tilburg valt vooralsnog een beetje tegen.

Jose 29-08-2019

Gekozen voor de shop ivm keuze schoonouders welke geen internet hebben. Duidelijkheid van de medewerker die transparant was met de vragen en de antwoorden.
Ivm de warmte werd er tot 2x toe drinken aangeboden.
Ook de chauffeur was erg correct en behulpzaam zeker naar mijn schoonouder toe,
Achteraf jammer dat ze product niet uitpakten en het verpakking materiaal niet meenamen.

B 29-08-2019

Coolbleu kan levertijd niet waarmaken, na een klacht te hebben ingediend met duidelijke onderbouwing laat men zich helaas een onwaarheid vertellen door Bpost, vervolgens is voor Coolbleu blijkbaar de zaak afgehandeld en neemt men deze onwaarheid gewoon over.

Aletta Renken 29-08-2019

De website van Coolblue biedt een ruim assortiment en door allerlei keuzemogelijkheden krijg je goed advies over het te kiezen product. De service en levering is goed en snel, evenals de transparante communicatie.

Ivar 29-08-2019

Word goed op de hoogte gehouden van de bestelling,
Mooie overzichtelijke website.
Lief personeel in de winkels + Het bestelde product is super verpakt .
Ga zo door CoolBlue!

Aad 29-08-2019

Assortiment, vriendelijk personeel, bezorgmogelijkheden, prijsstelling, informatieverstrekking etc.
Hoe ik dit alles zou kunnen onderbouwen? Dat kan ik alleen maar met het advies: probeer het zelf.

Andre 29-08-2019

zeer slecht bedrijf
koop een koelkast wasmachine vriezer
koelkast is binnen een jaar kapot die vriest in plaats van koelen
word van kasje naar de muur gestuurd.
word het verhopen nee word niks aan gedaan.
beter is het om er niks te bestellen en zeker hope dat er niks kapot gaat dan ben je zuur
verholpen word het niet een koelkast van net een jaar oud kan zo naar de stort
en een nieuwe kopen. elders niet meer bij cool bleu mooie reclame het is gewoon lokaas al is het wat mee word er niks gedaan.
dag koelkast met 5 jaar garantie
lijkt een mooie zaak maar niets is minder waar

Karen 29-08-2019

Ik kies heel bewust voor Coolblue vanwege de snelheid de manier van communiceren en de geweldige service.

Wouter S, 29-08-2019

Coolblue is voor mij de ideale winkel combi. Orienteren op hun website Coolblue.nl, Overzichtelijk, veel informatie, vergelijkmogelijkheid met andere producten. Helpdesk bereikbaar als je het even niet zeker weet. Daarna de keuze tussen zelf halen in de winkel op en moment dat het jouw uitkomt of online shoppen en overgeleverd zijn aan de bezorgdienst en hun vage afspraken. Ik doet het zelf wel ophalen :) Dus Coolbue, alles voor een glimlach? Missie geslaagd!

Ingrid 29-08-2019

Coolblue heeft een zeer gebruikersvriendelijke site. Er is een veelheid aan producten. Veel van de producten zijn goedkoper dan bij andere webshops. De levering is snel en efficiënt.

Marli 29-08-2019

Onze koelkast was kapot. Zondagavond besteld, maandagmiddag nieuwe koelkast in huis!

Poelie 28-08-2019

Voordat ik naar Coolblue ging heb ik eerst mijn huiswerk gemaakt .. deze winkel staat ook als nummet 1 bovenaan bij de testen voor de beste online winkel in de consementengids.
Ook veel vrienden bevelen deze winkel aan.
Mijn tv is netjes op tijd bezorgt door zeer vriendelijke behulpzame bezorgers .

Yvonne 28-08-2019

Netjes en op tijd bezorgd. Duidelijke communicatie, makkelijk betaalsysteem. In één woord super!

Roel Vos 28-08-2019

Top winkel/webshop, ze hebben bijna alles in het assortiment. Goede service en goede prijzen. Kortom geweldig

Enrico 28-08-2019

Snel , goed productaanbod , makkelijke betaling, makkelijk retourneren , goede duidelijke website, goede klantenservice , echt een geen gelul winkel!!