Emile 24-05-2022

Altijd super snelle levering, en goede site. Ik kies altijd voor Coolblue als ik een nieuw product moet aanschaffen en dit mogelijk is.

Jane 23-05-2022

Duidelijke communicatie over wanneer het product geleverd zou worden - en dat was ook exact wat er gebeurde, zelfs op een zaterdag!

Ww 23-05-2022

Handige zoekfuncties, en goede productbeschrijvingen. Geregeld kan je koopjes scoren. Vlotte betaalsystemen en snelle leveringen.

Luc 23-05-2022

De keuze is groot en de prijzen laag. er staat voldoende uitleg (zowel plus als minpunten worden vermeld).

Viviane 23-05-2022

Correcte en snelle levering. Herstelling onder garantie uitgevoerd. Lijkt er sterk op dat de batterij sindsdien erg vlug leeg is.

Wouter 23-05-2022

Artikel besteld, werkte niet naar behoren dus teruggestuurd met vraag om te ruilen maar Coolblue wil pas nieuw artikel opsturen na ontvangst van het vorige. Zeer jammer want keuze om hier te bestellen was omdat ik dit dringend nodig had (vandaag besteld, morgen geleverd). Gewoon naar de winkel gaan had uiteindelijk veel sneller geweest.

Kris 23-05-2022

Coolblue biedt snelle en goed service met heldere informatie én op een zeer klantvriendelijke manier.

Bart Paepen 23-05-2022

Algemeen heel tevreden over de diensten van Coolblue. Duidelijke site met heldere reviews. Laatste bestelling is echter één dag te laat geleverd, terwijl werd beloofd dat mijn order een dag na mijn bestelling zou geleverd worden. Jammer dat men zich niet aan deze belofte houdt, terwijl ik hier echt op gerekend had.

Amontillada 23-05-2022

De klantendienst is vlot bereikbaar en supervriendelijk. Dat vind ik nog belangrijker dan aanbod, prijzen,... Ze zoeken ook écht mee naar oplossingen (ook al zijn die er niet meteen). Ook de leveranciers doen "alles voor een glimlach". Derde keer dat er wat geleverd wordt, derde positieve ervaring.
Waarom geen 10 (wat de medewerkers betreft had het zeker gekund)? Beetje foutieve info op de website, nà aankoop de servicemogelijkheden veranderen, en momenteel zit ik meer dan een week zonder koelkast. Maar we komen er wel uit. Dat weet ik gewoon.

Jean-Marie Lepercq 22-05-2022

Goede service, zeer correcte afhandeling en levering ! Sedert jaren bij hen als klant en nog nooit problemen gekend !

Frankie 22-05-2022

Coolblue is gewoon geweldig. Zeer vriendelijk als men iets vraagt zeer goede service en een prachtige app waar je alles op vind

Raymond 22-05-2022

echt top: heel handig overzicht om te bestellen, prima levering, goede service . Geen enkele negatieve opmerking

Tino 21-05-2022

Alles verliep naar wens het product zoals verwacht en de service was uitstekend ook de levering was super snel

iShowAdam_YT 21-05-2022

Mijn vader kocht een telefoon bij coolblue, en het is in 1 dag aangekomen.
Het telefoon was goed verpakt service was snel.
Toppie alleen jammer dat ze geen ps4 verkopen daar.

Bianca 21-05-2022

Specifiek voor Coolblue gekozen omwille van de verzending met BPost én de service na verkoop die naar wat ik heb gehoord/gelezen goed is, én de eigen herstelservice. Helaas heb ik met verschillende koerierdiensten al problemen gehad met kapotte verpakking én inhoud, vaak niet meteen te zien hoe ernstig het is aan de buitenkant maar vanaf de verpakking open is dus lastig aan te tonen dat je dit niet zelf hebt veroorzaakt. De website zelf vind ik wel echt té druk, te vol, die zou voor mij wat overzichtelijker en rustiger mogen. Het aanbod is al gigantisch, een te druk scherm maakt de keuze niet gemakkelijker.

Freddy 21-05-2022

Op de dag van levering, 1 dag na bestelling zag ik bij verschillende andere leveranciers het toestel ongeveer 20€ goedkoper. Enkele gagen later stond het bij Coolblue ook aan 129€ geprijsd

Ine 21-05-2022

We hebben een Nintendo Switch console met Mariokart besteld.
Super snelle levering.
Toen ze ontvangstmelding van Bpost kwam was het huisnummer plots veranderd (juist op de factuur).
Gebeld naar de klantendienst. Super vriendelijke jongen aan de lijn. Heeft contact opgenomen met zijn collega’s van de leveringsdienst zodat het pakketje kon onderschept worden.
Het werd correct geleverd + ik kreeg zelfs nog een mailtje van de klantendienst om te vragen of het pakketje juist werd geleverd.
Super service !

Karlo 21-05-2022

Een zeer breed en overzichtelijk aanbod, goede informatie bij de producten waardoor je makkelijk kunt vergelijken, snelle en correcte levering

Kaya 20-05-2022

Product gevonden voor een ok prijs en was snel, probleemloos geleverd.
Website is helder en duidelijk. Niets negatiefs aan te merken.

Gilbert Deley 20-05-2022

Mooi aanbod, goede prijs kwaliteit verhouding, voor elk wat wils, gebruiksvriendelijke website, Coolblue's keuze is goede leidraad, duidelijke en directe communicatie en permanente update stand van zaken. Snelle levering.

Martijn V 20-05-2022

Snelle levering, geen enkele opmerking, alle dozen zagen er goed uit.
Ook zeer tevreden over de tips van Coolblue ivm de keuze van het product

Meul Lutgarde 20-05-2022

eenvoudig om te bestellen.
Een vlugge levering.
De chauffeurs waren zeer vriendelijk en plaatsten deskundig de droogkaast.

Sasha 20-05-2022

Al jaren een tevreden klant.
Mooi aanbod, goede prijzen, goede dienst na verkoop, vriendelijk,...

Rik Willemsen 19-05-2022

coolblue is een zeer betrouwbare webshop. De website is zeer overzichtelijk, het aanbod is zeer ruim en de prijzen zijn zeer billijk en zeker concurrentieel met andere aanbieders. Ook het terugzenden van een artikel dat niet bevalt loopt zeer vlot. Ikzelf heb hierover ervaring met een fiets-GPS uit het aanbod 2de keus die mij niet beviel omdat hij niet deed wat ik ervan verwachtte misschien omdat er iets mis mee was.

LVC 19-05-2022

Duidelijke website, snelle levering, gemakkelijk betalen, concurrentiële prijs.