Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 06-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer Klantvriendelijk.

Coolblue is voor mij 'de' internetwinkel waar ik als eerste ga kijken en kopen. Ze zijn zeer klantvriendelijk en geven hele goed service. Ze denken mee en hebben veel geduld! Ze hebben een groot assortiment. Oordoppen heb ik altijd bij me aan de sleutelhanger in een handig opbergkoker. Ze vallen niet op als ik ze in heb en ze houden precies zoveel geluid tegen als nodig is.

Hadi 06-08-2018 Via de website gekocht

vlot en deskundig

vanwege de prijs gekozen voor de miele wasmachine die volgens kieskeurig voor ons de meeste oplossingen bood. Door coolbleu door twee vriendelijke jongens op een deskundige manier geplaatst en ons voorzien van handige tips. Niets dan lof voor de organisatie van coolbleu. De wasmachine doet het ook flitsend.

Katja 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, met name 'aftersale'.

Supergoede service. Als een product intact is, dan is er natuurlijk niets aan de hand, echter, als een product kapot is (wat kan gebeuren) dan geeft Coolblue een absolute goede service. Geen gedoe of twijfelen aan de klant maar meteen handelen om het recht te zetten. Top!

Hilde Beau 06-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ruim aanbod met soms toch de laagste prijs. Tevreden met mijn aankoop. Had wel graag een papieren factuur in de doos gevonden ;-) Voor de rest: Top!

mieke 06-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue is er echt voor de klant

klantvriendelijk service is uitstekend als je hulp nodig hebt leggen ze alles netjes uit hebben alle tijd voor je ga zo door

Sjakie & Co 06-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Aanbod en informatie over producten is zeer goed. Bestel en betaalproces is eenvoudig. Levering is zeer snel.

JM 06-08-2018 Via de website gekocht

Enorm aanbod, goede prijzen ... zoals het hoort!

Gewoonweg heel goede site zoals het hoort.
Tips en keuze van Coolblue zijn ook heel praktisch.
De naverkoopdienst is ook dik in orde.

Eisma 05-08-2018 Via de website gekocht

vlotte correcte levering

Makkelijk bestellen. Snelle levering. Achteraf goede service . (Lade kapot gegaan. Binnen een week nieuwe geleverd)

Henk 05-08-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor iedere online winkel.

Het hele zoek, bestel en aankoop proces klopt van begin tot eind. Het steeds vragen om een beoordeling had wat mij betreft niet gehoeven.

W. de Ceuninck 05-08-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Zaterdag 28 juli online een wasdroger bij Coolblue besteld. Volgens de site zouden we dan maandag 30 juli worden gebeld om een afspraak te maken voor levering binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd.
Dinsdag 31 juli in de middag hebben we zelf maar gebeld. De wasdroger zou vrijdag 3 augustus geleverd worden.
Op donderdag 2 augustus ontvangen we een e-mail dat ze vrijdag tussen 8.00 en 9.30 uur zouden komen.
Vrijdag om 9.30 uur niemand geweest. Gebeld naar Post.nl Extra@Home en toen kregen we de mededeling: de wagen was vol en er kan niet meer vandaag geleverd worden. Op de vraag waarom we daarover niet geïnformeerd zijn, kregen we geen antwoord. Dinsdag 7 augustus zou de nieuwe levering kunnen.
Nou dacht het niet. Met veel pijn en moeite zou de droger dan zaterdag 4 augustus geleverd kunnen worden. Direct hierna Coolblue zelf gebeld om een klacht in te dienen. Die is genoteerd, maar daar hebben we nog niets over gehoord.
Zaterdag is de droger naar tevredenheid geleverd, geplaatst en aangesloten door iemand van Exchange.
Conclusie: Coolblue haalt de eigen termijnen voor levering totaal niet en mag zijn partner Post.nl Extra@Home wel eens aanspreken op de (niet) verstrekte informatie en (niet) geleverde service.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste meneer/mevrouw De Ceuninck,

Bedankt voor het schrijven van jouw review, Het is heel jammer om te lezen dat de levering van jouw wasdroger met de extra dienst niet binnen de verwachte levertijd heeft plaatsgevonden. Dit is absoluut niet de service die je van Coolblue mag verwachten.

Gelukkig hebben de bezorgers uiteindelijk het product geleverd en aangesloten. Dit neemt niet weg dat het onnodig lang heeft geduurd voordat jij gebruik kon maken van de splinternieuwe wasdroger. We willen graag voor jou controleren of de vertraging ook bij de koerier is aangekaart en of de alle betrokken collega's de juiste oplossingen hebben aangeboden.

Graag ontvangen wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zullen zo snel mogelijk op jouw e-mail antwoorden. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt rondom de bestelling en de service, dan zien wij dit graag terug in jouw reactie.

Huub 05-08-2018 Via de website gekocht

Tablet snel geleverd in prima verpakking

Artikelen zijn goed te vinden en de informatie is goed en volledig. Coolblue biedt een Pprima prijs voor zijn artikelen.

John Van Doren 05-08-2018 Via de website gekocht

levering en klantvriendelijk optimaal!!!

de site is zeer gebruiksvriendelijk, prijs/kwaliteit is zeer oke, de levering en installatie was super, een pluim voor deze twee mensen die voor de levering gezorgd hebben

R. Smets 05-08-2018 Via de website gekocht

Goed produkt! Prima service!

Wij bestelden een ventilator bij Coolblue in de late namiddag en de volgende dag 9u werd hij al geleverd.Wij zijn héél tevreden over zowel het produkt als over de snelle levering.( Het werd die dag 35 graden!!) Bedankt, Coolblue! 👍

Roosr 05-08-2018 Via de website gekocht

Handige info, snelle levering

Op de site vind je veel keuzes en kan je met wat hulp bij het juiste artikel uitkomen. De levering is snel en producten worden zorgvuldig verpakt.

Suus 05-08-2018 Via de website gekocht

Al meerdere keren bij Coolblue besteld. Altijd vlot, en goede communicatie over de levering. Toen ik een vaatwasser had besteld werd die keurig geïnstalleerd en de jongens namen zelfs het verpakkingsmateriaal weer mee. Had ik dus binnen een kwartier een werkend apparaat, zonder gedoe. Echt top!

Frans 05-08-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Uitmuntende omschrijving van artikelen, geleverde snelheid, duidelijke webinformatie.
Kortom: AANBEVELING.

M. 05-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Super snelle service! Je ontvangt veel mailtjes met informatie over de verzending / bezorging.
Product werkt prima, geen klachten!

Henk van Berlo 05-08-2018 Via de website gekocht

Ze waren er heel blij mee.

Ik heb in het verleden een computer gekocht maar die kregen wij niet aangesloten, ben er mee terug geweest en kreeg meteen mijn geld terug. dat vind ik top.

Quinton 05-08-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod en een correcte levering.

De webshop heeft een zeer ruim aanbod tegen juiste prijzen. Als je voor het vermelde tijd iets besteld staat de postbode de dag erna aan de deur met het pakketje.

Rosiers Hendrik 05-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte organisatie en blij onthaal

Eerlijk gezegd is daar weinig aan toe te voegen,
Het was de 1e maal dat ik bij Cool Blue iets kocht, en zeker niets de laatste keer.
Winkel in Lochristi is heel gezellig, en mooi ingericht.

Prima 05-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

RUIME KEUZE EN PRIMA VERZORGDE WEBSITE
goed ingedeeld.
iK HEB DE KLANTENSERVICE EEN KEER GEBELD, BEN PRIMA GEHOLPEN EN HET PROBLEEM IS OPGELOST.

Leonard 04-08-2018 Via de website gekocht

De service is perfect/snel

Ik ben blij met mijn nieuwe scheerapparaat. De Coolblue keuze genomen......!
Ik heb een Philips gekozen. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Ruud 04-08-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

Mijn ervaring met Coolblue blijft nog steeds positief. Het geen ze beloven qua leveren komen ze na. Tevens vind ik de site overzichtelijk met veel producten met de daarbij behorende informatie.

Coolblue 04-08-2018 Via de website gekocht

Alles is perfect verlopen,
Van bestellen tot aan bezorgen aan toe.
Zal zeker weer van Coolblue bestellen \,
Je bestelling is de volgende dag in huis al is het zondag

Valckx 04-08-2018 Via de website gekocht

prima service

Mijn bestelling is vlekkeloos verlopen. Ik was laat met het bestellen van een verjaardagscadeau, maar deze werd de volgende dag al geleverd.

Erwin 04-08-2018 Via de website gekocht

Super Service

Makkelijk bestellen en duidelijke uitleg op de site. Besteld en betalen met diverse mogelijkheden om te betalen en de andere dag in huis op zondag.

Hans 04-08-2018 Via de website gekocht

perfecte en supersnelle service

heel handig, makkelijk en betrouwbaar
goede en super snelle service

Lajla 04-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zelf een electrischevkoelbox gekocht. De volgende dag bezorgd, maar was toch te groot Nasr ons zin. Omdat we over 2 dagen op vakantie zouden gaan, gebeld wat ik het beste kon doen om een kleinere mast te bestellen. Telefoniste heeft mijn oude bestelling gestorneerd en gelijk mijn nieuwe bestelling geplaatst. Deze heb ik gelijk betaald. De volgende dag zou de kleinere koelbox worden geleverd, echter vertraging mij het sorteerprogramma. Levering nu een dag later... Maarheeze zouden die nacht al op vakantie gaan. Wat balen! Nog gekeken om op te halen bij een Coolblue winkel, echter nergens op voorraad.
Helaas dachten wij. Tot om 20 uur savonds een busje stopte en hij toch nog afgeleverd werd!!
Precies op tijd. Heel blij mee, BEDANKT!!

Lukas 04-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Alsof je thuis komt bij vrienden

Alles is goed geregeld. Vriendelijk en deskundig personeel, overzichtelijke winkels, redelijke prijzen, en in het geval er iets mis blijkt, wordt het snel opgelost, en er wordt naderhand gevalideerd dat de oplossing naar wens was. Helemaal super! Het is een winkel waar je met een glimlach naar binnen loopt en met een nog grotere glimlach weer naar buiten. :D

Kat 04-08-2018 Via de website gekocht

FLUTBEDRIJF!!!

Sinds maandag wacht ik op een bestelling, zou woensdag geleverd worden, uur afgesproken net voor levering mail: te druk! Verschoven naar donderdag. Gebeld, want dan ben ik niet thuis, ok mevrouw, we leveren zaterdag, geen probleem. Vanaf 7 u kan u uw track & trace volgen, u hoeft geen ganse dag thuis te blijven. Zaterdag: geen mail, track & trace: leveren tussen 7.30 u en 22.00 u. Ja watte?! Mail: oh mevrouw, tot mijn grote verbazing zie ik dat uw bestelling en een verkeerd sorteercentrum is terecht gekomen! IS ER DAN NIEMAND DIE ZIJN JOB NAAR BEHOREN KAN UITvOEREN???? Niet voor niks dat er zoveel wachtenden voor mij zijn. Tevreden klanten?? Denk het niet! Dikke elllende.

Linda 04-08-2018 Via de website gekocht

goed snel gemakkelijk

Ik vind het ook heel erg prettig dat er veel reviews van andere klanten over de producten zijn, dat maakt het kiezen een stuk gemakkelijker

tijn 04-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue heeft naar mijn mening een goede service, producten met goede kwaliteit, leuke aanbiedingen en ze zijn gewoon lit af.

Robert 04-08-2018 Via de website gekocht

Cool bleu is een Topper!!!!

Cool bleu is een top zaak goede service als het op garantie aankomt altijd goed geholpen ik heb dat in het verleden ervaren in en woord een geweldig bedrijf !!!!

Sandie 04-08-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid en voorraad genoeg korecte weergave van de artikelen die zijn aangeboden plus een snelle levering zoals aangegeven op de website .

Jacqueline 04-08-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke service

Ruime shop alles overzichtelijk en vriendelijk personeel die je wanneer je binnenkort vriendelijk begroeten en je netjes te woord staan.

Herbert Huisman 04-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service wasmachine van Coolbleu

Uitstekende service van de bezorgers. Goede uitleg. Duidelijk te volgen wanneer ze zouden komen. Snel bezorgd!!

walf 04-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service, letterlijk met een glimlach

We hebben online onze keuze gemaakt en die in de winkel opgehaald. De zeer vriendelijke verkoper gaf goed advies en nam alle tijd om de gekochte laptop en accessoires uit te leggen

iemand 03-08-2018 Via de website gekocht

Veel beter dan de MediaMarkt.

Een echte aanrader. Alles klopt, zoals het hoort als je een bestelling plaatst. Als er wat misgaat, dan zijn de medewerkers prima bereikbaar en uiterst behulpzaam. Naar mijn mening een veel beter online shop dan de MediaMarkt.

Rob 03-08-2018 Via de website gekocht

Slechte servece

Bestellen bij deze winkel ging altijd goed. Op 03-08 een kapotte inductieplaat ontvangen . Glas kookplaat kapot, gelijk gebeld. Dat gaat allemaal goed. Maar, ..... je moet hem eerst terug sturen voordat je of een nieuwe of je geld terug krijgt. Dat duurt min. 3 werkdagen, tenzij je opnieuw besteld en betaald.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Rob,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. In jouw bericht heb jij aangegeven dat wij een kapotte kookplaat hebben geleverd. Dat is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Je hebt het defect product meteen aan ons doorgegeven. Wij hebben jou de optie gegeven om dit product te retourneren zodat wij jou van een nieuwe kookplaat kunnen voorzien. Dit betekent inderdaad dat er enkele dagen overheen gaan voordat wij een nieuwe kookplaat kunnen versturen. Helaas is een directe omruiling op locatie voor dit type product niet mogelijk.

Het spijt ons dat wij jou niet een alternatieve oplossing kunnen aanbieden. Natuurlijk hopen wij dat je ondertussen een nieuwe kookplaat hebt ontvangen. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, neem direct weer contact met ons op.

tevreden klant 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, doen wat ze beloven

Was echt de volgende dag in huis en alle grappige toevoegingen zoals wachtservice... echt heel leuk gedaan.

M 03-08-2018 Via de website gekocht

Wat een snelheid

Duidelijke webshop
Makkelijk te bestellen
Als je wil de volgende dag al in huis.
Mail bevestiging met tijdstip van aflevering. Een telefoontje dat ze onderweg zijn.
En keurige heren die alles netjes geplaatst hebben en uitleg gaven.

Familie Vercauteren 03-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Van website ( aanbod- gebruiksvriendelijk, correcte en eenvoudige info etc.), de communicatie na aankoop tot levering van hun mensen, op en top professioneel!

Lut 03-08-2018 Via de website gekocht

Telkens weer een tevreden klant

Gebruiksvriendelijke site met heel veel informatie die je helpt bij je keuze. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook een ruime keus aan tweedekansonderwijs-toestellen.
De volgende dag aan huis geleverd in een doos die een glimlach op je gezicht tovert.

J.Rensema 03-08-2018 Via de website gekocht

Erg goede service.

Goede en nette winkels met vriendelijk personeel, koffie staat altijd klaar mocht het wat druk zijn. Het mooie is dat je zowel in de winkel als online kunt bestellen en het zelf kan halen of laten bezorgen.

Hemmes 03-08-2018 Via de website gekocht

Top leverancier

Overzichtelijke website, goede producten, concurrerende prijzen, duidelijke productinformatie, snelle levering,, uitstekende service. Bovendien goede follow up.
En..... .. Telefonisch bereikbaar.

Jan Frankson 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke medewerkers!

Ik koop al bijna twee jaar al mijn elektronica bij Cool Blue. De vriendelijke medewerkers met kennis van zaken haalden mij over. Tot nu toe altijd korte wachttijden aan de telefoon. Er was één keer iets mis met mijn bestelling en behalve het feit dat ik snel mijn geld terug kreeg kreeg ik óók een cadeaubon erbij. Ik haal mijn bestellingen altijd op in vestiging den Haag en ik krijg altijd een kopje koffie aangeboden. Er hangt een frisse sfeer van gemotiveerde medewerkers.

Lindsey 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Dit was mijn eerste aankoop bij coolblue en ik moet zeggen dat ik er super tevreden over ben. De website is heel handig en super aangenaam om te gebruiken. Het diploma voor het succesvol aanmaken van een account en de wachttherapie die coolblue je aanbiedt na de bestelling maken het aankopen en wachten toch net een beetje plezanter. Ik ben superenthousiast over de website en de service die coolblue aanbiedt. Bestellen voor 23:59 en de volgende dag in huis - hoe zalig is dit?!

De klantenservice (in mijn geval via facebook) was ook echt top! Zelfs nadat ik had ondervonden dat het probleem gewoon aan mijn computer lag en er dus helemaal niks mis was met de headset bleef Nymphe van coolblue even vriendelijk en enthousiast. Zelden heb ik zo’n snelle en vriendelijke reactie gekregen en dat terwijl ik toch 70% van mijn aankopen online doe.

Conclusie: coolblue is een echte aanrader en ik zal hier zeker en vast nog bestellen.

Hester 03-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service van begin tot eind!

Wist al wat ik nodig had (SSD schijf) dus hoefde niet te zoeken. Bij de productspecificaties stond echter wel belangrijke informatie/waarschuwing over ontbreken kabel,van belang voor installatie, dat was fijn. Over de levering wordt je stapsgewijs geinformeerd, inclusief opties voor alternatieve bezorging als je onverhoopt niet thuis bent. Ook heel fijn want er was haast bij. Verder wordt er vriendelijk en met humor gecommuniceerd, wat het hele bestelproces plezierig maakt. Klantvriendelijkheid op topniveau is een verademing tussen al het onpersoonlijke contact wat je vaak met online leveranciers hebt. Een absolute aanrader en voor mij zeker een reden om terug te komen!

Sjoerd 03-08-2018 Via de website gekocht

Superservice!

Duidelijke website met goede productinformatie. Tips en informatie lopende het proces. De levering wordt van tevoren aangegeven binnen een uur bandbreedte dus geen hele dag of dagdeel thuis zitten wachten. Super.

V lieshout 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Hele vriendelijke mensen aan de telefoon die wel weten waar ze over praten
en een hele snelle levering