Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerald 13-01-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Had een hoesje besteld die bij uitpakken niet zo leuk leek dan ik had verwacht. Deze werd in de winkel zonder problemen geruild tegen een ander hoesje. Ik ben dus werkelijk waar met een glimlach de winkel uitgelopen. Verder zo.

Van Pelt 13-01-2017 Via de website gekocht

Beleving ipv aankoop

Gewoonweg schitterend!

Van het begin tot einde van de bestelling enorm moeten lachen op de wijze hoe de bestelling wordt uitgevoerd... De wachttherapie, de teksten op de doos, et cetera maakt het kopen van iets 'simpels' als een printer tot een schitterende belevenis!
Verder keurig geleverd en een prima printer!
Ik kan Coolblue van harte aanbevelen :-)

Pluspunten

• Website
  • Proces van aankoop tot levering

Hoi 13-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon heel goed

MacBook besteld - duidelijke productomschrijving zodat je eenvoudig kunt vergelijken. Bij de bestelling ging er drie keer iets mis met de betaling, dit bleek aan een storing bij mijn bank te liggen. Maar het contact met CoolBlue hierover en over de bestelling was heel goed, snel en persoonlijk! Bestelling netjes op tijd (supersnel) en geweldig goed ingepakt - uiterst tevreden. Alweer!

Pluspunten

• Snelle en goede levering
  • Goed, snel en persoonlijk contact
  • Combipakket (tas, muis, Office) met 10% korting
  • Goede productomschrijving en vergelijking

Hilde 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Geweldige en snelle service! Top!
's Avonds om 19.30 besteld, de volgende ochtend om 10.30 geleverd. (oude machine meegenomen, nieuwe aangesloten). Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijk personeel
  • Doen wat ze beloven!

Zaal 13-01-2017 Via de website gekocht

Echt een fijne webshop

Site is super overzichtelijk, gemakkelijk alles te vinden, heel uitgebreid assortiment. Medewerkers erg vriendelijk en denken mee voor oplossingen bij problemen.

Pluspunten

• Snelle levering, zelfs op zondag
  • Klantvriendelijk
  • Zeer ruim assortiment
  • Goede verpakking (leuk herbruikbaar)

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Jeroen 13-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over aankoop Stofzuiger

Betrouwbaar, een compleet aanbod, snelle levering en zeer gunstige prijzen.
Het aanbod wordt steeds breder en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Daarnaast zijn er verschillende winkels in NL te bezoeken.

Gerco 12-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, je kunt er van op aan.

Een goede service, zelfs in de drukke week voor de kerst gelde, 's middags besteld en de andere dag in huis. Daar waren we heel blij mee, prima service!

A. 12-01-2017 Via de website gekocht

de Hr

snelle levering, duidelijke communicatie zeer goede en snelle reacties via de mail eigenlijk heb ik alleen maar pluspunten

Baas 12-01-2017 Via de website gekocht

Baas

Al vaker wat gekocht. Gaat altijd goed. Dingen bezorgd zoals beloofd. Veel keus. Handige tips. Makkelijke site

Jan 12-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, hoe houden ze dat vol

heel goede vergelijking te maken op de site, vanuit de klant gedacht. Zelfs de bezorgers waren blij dat ze em mochten brengen.

Pluspunten

• snelle reactie
  • goede vergelijking te maken op de site
  • vanuit de klant gedacht

Spirosss 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ze zijn lekker duidelijk in de specs van het product, tweedekansjes vind ik een leuk concept.
Er wordt snel geleverd en je krijgt een goede prijs.

Isabella 12-01-2017 Via de website gekocht

gewoon goed

goede omschrijving van de goederen. perfecte naleving van levering en updates van leveringen. Geen klachten alleen maar positieve ervaringen

NV 12-01-2017 Via de website gekocht

Alweer tevreden!

Vaker besteld bij Coolblue. Levering ook deze keer snel en in orde. Deze keer de klantenservice niet nodig gehad, maar als je die nodig hebt zijn ze goed bereikbaar vriendelijk en is een probleem met 1 telefoontje opgelost.

Pluspunten

• Vlotte levering
  • goede klantenservice

Ed 12-01-2017 Via de website gekocht

Topservice

Bestelde wasmachine werd vlg dag al bezorgd en zelfs op zolder geplaatst en aangesloten!! We werden ook nog zelfs netjes een half uur voor aankomst gebeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

wilmien 12-01-2017 Via de website gekocht

dat is snel!

onvoorstelbaar snel bezorgd en keurig ingepakt. kon niet beter.
verder weinig aan toe te voegen. helemaal top.

Pluspunten

• snelheid

Siggy 12-01-2017 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig

Bestelling na een werkdag al in huis. Het bestellen zelf gaat heel eenvoudig, de site is heel overzichtelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig

+tevreden klant 12-01-2017 Via de website gekocht

Senseo plus cafe is super .

Ben zeer tevreden over de bestelde artikelen goede prijs kwaliteit mijn buurvrouw heb ik al overtuigd ze heeft hetzelfde besteld en is ook overtuigd met de goede kwaliteit. Cool blue is top.

Danny de Hoon 12-01-2017 Via de website gekocht

Binnen 12 uur weer wassen!

Wasmachine kapot op zondag. Snel onderzoek leverde de kennis dat reparatie niet mogelijk was. Daarom zondagavond een nieuwe besteld bij coolblue. Levering op maandagochtend 8:00! Oude machine vanaf zolder afgevoerd, nieuwe naar boven en draaiend opgeleverd. Werkelijk fantastische service in zeer korte tijd.

Pluspunten

• Snelle levering op maandag
  • Superservice

Bob Lewerissa 12-01-2017 Via de website gekocht

Van tevreden klant naar teleurstelling

Op de website van deze webshop stond een interessante aanbieding van een philips tv. In de product omschrijving staat dat het om een android tv ging. Dus besteld , betaald en de volgende dag geleverd. Prima en zeer tevreden, totdat ik na een paar dagen later constateerde dat het niet om een android TV platform ging maar om een smart tv. Na contact met Cool Blue bleek het idd om een fout te gaan. Wat gaan we hier aan doen vroeg ik. ( iig de opdracht geven dat te laten wijzigen op hun website was mijn verzoek). Als tegemoetkoming kon ik de tv laten omruilen voor een duurdere MET android TV platform maar dan zouden wij 100 euro moeten bij betalen en cool blue deed korting van 100 euro. ( eigenlijk betaal ik mijn eigen korting) vervolgens vroeg of deze tv qua specs hetzelfde waren. Ja was het antwoord alleen wat hele kleine dingen. Zodat ik hem vertrouwde en zij oke maak maar een retour opdracht en een verzoek tot betaling van 100 extra voor de levering van een sony tv met android platform. Achteraf gezien ben ik me meer gaan verdiepen in dit sony toestel en bleek er toch aardig wat specs die afwijken van de huidige gekochte philips. Gevolg wederom contact gezocht met verzoek voor annulering en voor een alternatieve oplossing. Dit was een tegoedbon van 20 euro geworden. Tegenbod gedaan voor apple tv van 180 euro om daarmee een appstore achtig functionaliteit te krijgen op de philips tv werd niet akkoord bevonden. zelfs niet als wij 90 euro en Cool blue zou 90 euro daar in tegemoet te komen. heen en weer discussie's via facebook enz enz. Zo zat dat ik 'maar' de voucher geaccepteerd heb. 'alles met een glimlach' zoals de Cool blue slogan vermeld. en het mooiste van alles is dat de foutieve informatie na 3 dagen nog steeds er staat . en mij review tekst over het product niet gepost wordt omdat ik netje s vermeld dat het niet om een Android platform tv gaat........ZEER MISLEIDEND. Voor de goede orde het gaat hier niet om een geldkwestie maar een principe kwestie. Afgescheept dus. Bedrijf heeft totaal geen oplossende bereidheid getoond dan het aanbieden van een wat ouder op voorraad staande tv die niet verkoopt aangezien de philips tv veel nieuwer is.

Pluspunten

• Philips product prima
  • bestelling betaling levering prima

Minpunten

• geen oplossing bij foutieve productomschrijving

Officiele reactie van Coolblue 13-01-2017

Beste meneer Lewerissa,

We vinden het uiterst vervelend om te moeten zien dat uw ervaring met ons zo negatief is gebleken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet wat u van ons kunt verwachten. Het kan inderdaad voorkomen dat er een fout staat op de website, maar de bedoeling is dat we dat wel gelijk rechtzetten. Helaas kunnen we uit uw bericht niet alle benodigde informatie afleiden, maar mocht u toch met vragen of onduidelijkheden zitten dan vernemen we dat natuurlijk graag.

M. Voortman 12-01-2017 Via de website gekocht

topservice

De reden dat ik bij Coolblue heb gekozen was natuurlijk de prijs. Het was de eerste keer dat ik er iets besteld had. Een wasmachine van LG was het product dat ik besteld heb. Geheel volgens afspraak is het product afgeleverd. Op tijd besteld dus de volgende dag precies binnen de afgesproken tijd afgeleverd. ' s Ochtends via de mail een tijdplan ontvangen en na bevestiging via sms en zelfs een telefoontje 10 minuten voor aflevering strikt op tijd! De chauffeurs waren zeer vriendelijk en beleefd. Zij verstaan hun werk en worden er niet warm of koud van om een wasmachine netjes naar zolder te brengen. Al met al topservice wat coolblue betreft.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit
  • gratis bezorging
  • afleveringstijd bekend en stipt op tijd
  • uiterst bekwaam en beleefd personeel

Thomas 12-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede webshop

Een tas besteld, volgende dag in huis. Gratis levering.
Verder een goede service. De producten zijn vaak goedkoop, maar met een paar euro verschil toch duurder dan een concurrent. Hier krijg je allerlei andere pluspunten voor terug. Coolblue beschikt ook over een groot assortiment.

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Groot assortiment
  • Goede prijzen

w mols 12-01-2017 Via de website gekocht

cadeaubon

had cadeaubon laten verlopen, deze werd niet meer uitgekeerd , dit vind ik waardeloos !
Koop voorlopig niets meer bij dit bedrijf.

Officiele reactie van Coolblue 12-01-2017

Beste meneer/mevrouw Mols,

Bedankt voor uw review. Als wij het goed begrijpen, heeft u een cadeaubon gekocht en is deze verlopen, klopt dit? Zowel op onze website, bij de bonnen, als op de bon zelf, kunt u de voorwaarden hiervoor vinden. Daar staat namelijk op dat de bonnen die u koopt, een jaar lang geldig zijn en in één keer uitgegeven dienen te worden. Om die reden, is het voor ons ook niet mogelijk om de geldigheidsduur te verlengen. Ondanks het feit dat wij het jammer zouden vinden dat u, om deze reden, geen aankopen meer zou willen doen, staat dat u natuurlijk volledig vrij. Als wij hier toch nog iets in kunnen betekenen, kunt u dit natuurlijk altijd aan ons laten weten via geenglimlach@coolblue.nl, wij gaan dan meteen voor u aan de slag. Voor nu, wensen wij u nog een hele fijne avond toe.

NH Hol 12-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service, top!

Voor mijn broer zijn verjaardag een MacBook Pro gekocht, deze waren in alle Coolblue winkels uitverkocht, Coolblue gaf ons de mogelijkheid om de MacBook Pro dezelfde avond al in huis te hebben en deze kans hebben we aangenomen. Dezelfde avond werd de MacBook Pro keurig netjes afgeleverd volgens afspraak!

Pluspunten

• Goede Service
  • Goed personeel

Geoffrey 12-01-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, veel informatie, snelle levering

Ik winkel graag online bij Coolblue. Het aanbod is goed, en scherp geprijsd. Verder is er veel productinformatie beschikbaar, kun je items met elkaar vergelijken en staat in klare taal de plussen en minnen van een artikel vermeld. Verder kun je de ervaringen van anderen met een bepaald artikel nalezen.
Onlangs heb ik een wasmachine voor mijn moeder gekocht via Coolblue; Via de site kon ik snel een keuze maken. Dit werkt voor mij veel beter dan een megastore met drammerige verkopers zonder kennis van zaken. Bordjes lezen kan ik zelf ook wel, dus een winkel voegt voor mij niks toe. Voeg daarbij de gratis snelle levering en installatie (in de winkel vaak meerprijs, wat weer uitonderhandeld moet worden), dan is Coolblue dus gewoon heel sterk in haar aanbod. En hoewel ze nog nooit op de website van Coolblue heeft gekeken, is mijn moeder nu ook fan! ;-)

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Plussen en minnen door Coolblue helder opgesomd
  • Snelle levering
  • Lage verzendkosten (meestal gratis)
  • Leuk sfeertje op de site, no nonsense

Minpunten

• Voor digibeten misschien niet de eerste optie

Joost van Lingen 12-01-2017 Via de website gekocht

Beste Webshop van NL

Ook als je de klantenservice avonds laat belt, wordt je keurig te woord gestaan en wordt het direct geregeld.

Pluspunten

• Snel
  • zeer goede klantenservice
  • Goede producten
  • nette prijzen

MEK 12-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon iemand die zijn afspraken nakomt op alle gebied.

Als ik weer iets ga bestellen, ga ik eerst hier naar toe. Vooral ook omdat hun service en garantie 100% is.

Johan 12-01-2017 Via de website gekocht

geweldig apparaat!

Pas de Bose Soundlink mini aangeschaft, goed geluid, lekkere diepe bassen! Geweldig apparaatje en van een goed merk!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Mooi geluid

Andre 12-01-2017 Via de website gekocht

Andre

Goede services en doen wat ze beloven. Vandaag besteld volgende dag in huis. Netjes verpakt.
Het geheel is goed verzorgt. van mij krijgen ze een 10.

Pluspunten

• snelle service
  • Alles goed verpakt

Minpunten

• Niets kunnen bedenken

Marouscha 12-01-2017 Via de website gekocht

Cadeaubon besteld, binnen 24 uur binnen (bezorgd op maandag). Kreeg er een gratis cadeaudoosje bij. Je moet beetje creatief inzicht hebben om deze in elkaar te vouwen, maar lukt het echt niet is er een instructievideo beschikbaar. Top service!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Ine van de Pas 12-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit charge 2

Ik had hem zo, fijne levering, wat ze beloven doen ze .
Overal was hij uit verkocht , toen bij cool blue bestel, volgende dag thuis, precies de tijd die ze doorgaven , ik kom vaker terug, zeker weten.TOPPIE

Pluspunten

• Snelle levering

Ron 12-01-2017 Via de website gekocht

Klantbeleving

CoolBlue is hèt voorbeeld van een uitstekende internetwinkel. Werkelijk alles klopt qua informatie over product, zoekproces, hulp bij aankoop, bestelproces etc. En dat op een zeer sympathieke klantvriendelijke manier. En dat hoeft niets extra's te kosten, CoolBlue is goedkoop en heeft goede aanbiedingen. Kon ik alles maar bij CoolBlue kopen!

Pluspunten

• toegangkelijkheid website
  • keuze
  • track & trace
  • vriendelijke en leuke communicatie

Minpunten

• niet alles is te koop bij CoolBlue

Ep 12-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

Het is een professionele shop met veel producten. Levering is snel en service vriendelijk en oplossingsgericht 👌🏽

Pluspunten

• Snelle levering
  • Voorkeur qua tijden

Daphne 12-01-2017 Via de website gekocht

supersnelle bezorging

ik vind het erg fijn dat de bezorging zo snel is + coolblue maakt er een aankoopfeestje van door leuke mails. retourneren is ook nooit een probleem, al met al bestel ik zeer regelmatig bij hen.

Rene K. 12-01-2017 Via de website gekocht

Philips kleuren tv

Keurig op tijd geleverd 14 dagen bedenktijd (heb de doos al weggegooid op de 2e dag) haarscherp beeld op mijn TV kortom super blij en dat alles voor een zeer redelijke prijs als ik weer wat nodig heb bestel ik dit zeker weer bij CB.

Pluspunten

• Zie boven

Minpunten

• heb ik niet kunnen ontdekken

Jenny 12-01-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

ik heb online besteld op zondagavond, en had het pakket de volgende dag al binnen. Omdat ik niet altijd thuis ben, zou het fijn zijn als je bij de bestelling al kan aangeven wanneer je het pakket kan ontvangen.

Alex 12-01-2017

Snel en goed

Snelle levering- meteen de volgende dag alles binnen en in orde, vind het fijn dat er altijd heel veel reviews op de site staan.

Henk Boering 12-01-2017 Via de website gekocht

Bijzonder en snel

Goede dienstverlening, snelle levering en op een bijzondere marketing. ( kleine en grappige teksten wat als vernieuwend wordt ervaren. Gewoon leuk.

Pluspunten

• Informatie tijdens bestelling en levering
  • snelle levering

Fred 12-01-2017 Via de website gekocht

Top leverancier

Zeer uitgebreid aanbod met gedegen informatie. Ook de keuze van Coolblue bij een poduktrange is top. Supersnelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Goede en betrouwbare informatie

Abba 12-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden over koelkast Miele edt/cs

Ik ben tot nu toe tevreden over de koelkast. Jullie service was uitstekend. het bezorgen en plaatsen van de koelkast was prima in orde. In de toekomst zal ik ook zeker een vaatwasser en afzuigkap aanschaffen bij jullie. Bedankt voor de goede service.

Dinca 12-01-2017 Via de website gekocht

Topwinkel

Droogkast gekocht via de website , gemakkelijk en overzichtelijk , vragen worden snel en duidelijk beantwoord en ook de transportfirma houd je constant op de hoogte via mail , sms en telefonisch, zodat je perfect weet hoe laat je bestelling aankomt .

Pluspunten

• Service
  • Levering

Conny Thomson 12-01-2017 Via de website gekocht

Super snel

Ik heb al een aantal keren iets bij Coolblue besteld en ben zeer tevreden. De levering is snel en alles is goed verpakt. Meestal krijg je ruim op tijd te horen wanneer je pakket bezorgd gaat worden. Ze beschikken over een ruim assortiment en het personeel is kundig en heel vriendelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke communicatie
  • Goed verpakt
  • Ruim assortiment
  • Vriendelijk personeel

Menno 11-01-2017 Via de website gekocht

Professionele set om perfect de belichting mee te regelen!

Heel duidelijk overzicht tussen het brede aanbod van studiolampen. Heel prettig dat prijs en productinformatie direct zichtbaar is bij het vergelijken. Bestelling was een dag later binnen en ik heb het opgehaald bij een pakket ophaalpunt omdat we overdag niet thuis waren. Supersnel en goed verpakt!

Pluspunten

• zeer complete set
  • lampen zijn per stuk te bedienen

Minpunten

• handleiding ontbreekt

Wieger Haverkamp 11-01-2017 Via de website gekocht

goede service

Het bedrijf is heel duidelijk over levering en alles werd ook op tijd geleverd; een heldere communicatie dus.
Wij hadden een keukenmachine besteld en bij het uitpakken bleek een onderdeel defect te zijn. Omdat we de machine direct nodig hadden voor het deeg van de oliebollen besloten we telefonisch contact op te nemen om te vragen of we de machine nu wel konden gebruiken of dat we het hele apparaat terug moesten sturen werden we direct gerustgesteld. We mochten het apparaat gewoon gebruiken/testen i.v.m. de 14 dagen bedenktijd en we zouden dezelfde dag nog horen of het hele apparaat of alleen het defecte onderdeel teruggestuurd moest worden. Ook dat bericht volgde volgens afspraak.
We hebben na gebruik geconstateerd dat we het apparaat niet vonden passen bij onze wensen en we hebben toen besloten het om te ruilen voor een iets zwaarder en duurder apparaat. Ook dit ging via een leien dakje. In korte tijd hadden we een apparaat in huis dat beter aan onze verwachtingen voldeed.
Logistiek en communicatief doet deze winkel het heel erg goed. We kunnen de winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• heldere communicatie
  • klantgericht
  • snelle levering
  • snelle afhandeling

Miriam 11-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, snelle levering

De webshop is erg overzichtelijk. Ook de Coolblue keuze optie is gemakkelijk bij het nemen van beslissingen. Ze hebben mooie aanbiedingen.

Pluspunten

• Overzichtelijke webshop
  • Mooie aanbiedingen
  • Snelle levering
  • Coolblue keuze

Rood 11-01-2017 Via de website gekocht

Super

Duidelijke site. Zaterdag besteld en zondag in huis zoals beloofd. Prima
Service bij problemen weet ik niet. Heb ik niet nodig gehad!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site

Alco 11-01-2017 Via de website gekocht

Cadeaubon niet in delen in te leveren.

Voor het nieuwe strijkijzer van 34 eu heb ik een cadeaubon a 50 gebruikt.

Vervolgens heb ik een monitor besteld, wilde de bon weer gebruiken voor de 16 eu, maar dit kon niet omdat je bedrag in 1 keer moet gebruiken schijnt.

Hierbij had ik nooit gedacht dat coolblue als policy heeft dat je alleen het volledige bedrag kan besteden en de cadeaubon niet kan splitsen. En heb dit dus daarom ook niet gecontroleerd omdat ik fijne service gewendt was.

Zelfs na contact met de klantenservice was men niet bereid om de bon van order te wisselen voor een (oude) trouwe klant!

Officiele reactie van Coolblue 11-01-2017

Beste meneer Alco,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u niet de volledige cadeaubon direct heeft ingewisseld. Het klopt dat het niet mogelijk is om de cadeaubon in delen in te leveren. U kunt de waardebon eenmaal gebruiken. Dit wordt ook duidelijk aangegeven op de website. U kunt de voorwaarden terugvinden op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/1576/informatie-over/je-cadeaubon-of-voucher-inwisselen.html. Als u verder nog vragen heeft, kunt u een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl

Alco 13-01-2017

Beste,

Hierbij krijg ik als ict er toch echt het idee dat jullie omzet & techniek gemak voor jullie belangrijker vinden dan service voor de klant.

Erg jammer!

Alco Wingelaar

Maria 11-01-2017 In de winkel gekocht

coolblue

Goede website met duidelijke uitleg, door prijsvergelijk zijn zij duidelijk goedkoper dan in de winkel.
Snelle service door zeer behulpzame mensen.
Ben zeer tevreden.

Loveforanangel 11-01-2017 Via de website gekocht

Om naar uit te kijken

Door zijn eenvoud, grote keus en kwaliteit-kwantiteit een shop om op zoek te gaan naar een leuk geschenk . De snelle levering en service geen de mogelijkheid om bij een late uitnodiging nog tijdig een fijn presentje mee te kunnen nemen zonder te stressen. Klasse

Pluspunten

• grote keuze
  • snelle levering en service

Richard 11-01-2017 Via de website gekocht

3 x hetzelfde wasmachine besteld, 3 x niet geleverd

We hebben al 5x andere producten besteld en uiterst tevreden. Daarom nu weer voor deze website gekozen. Wasmachine miele wmv960wpsw1 twin dos 2e kans besteld. 1e x melding dat hij niet te vinden was.verbazing was groot dat hij weer op de website bleef staan. Daarom wederom besteld.. Tot 2x toe..zodra hij uit ons mandje ging kwam hij weer in de verkoop. Niemand die contact met ons opnam. Zelf 7 x gebeld.

Pluspunten

• Normaliter snelle levering

Minpunten

• Is het product er niet: geen contact opgenomen
  • Trage terugstorting geld

Officiele reactie van Coolblue 11-01-2017

Beste Richard.

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de bestelling van het Tweedekansje niet goed is afgerond. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We zijn zelf ook verbaasd over het feit dat het Tweedekansje nog op de website stond en vinden het erg vreemd dat u niet op de hoogte bent gesteld. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl

Jessica 11-01-2017 Via de website gekocht

Fijne (web)shop

Alles aan mijn ervaring met coolblue was heel prettig. De website is heel fijn in gebruik en er staan grappige icoontjes op de doos. Bovendien was het product waar het om ging goedkoper dan in andere webshops.

Pluspunten

• Leuke bezorgdoos