Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Berry 06-01-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Wasdroger 2e kans besteld. Bleek er nog beter uit te zien dan op de foto. Defect was nml zo gefixt door de bezorgers (klepje pluizenfilter). Bestelling was binnen 14 uur bezorgd en netjes werkend op de plaats gezet. Alle verpakkingsmateriaal meegenomen. Super goed geregeld en dat op oudjaarsdag. Klasse!

Pluspunten

• Snelheid levering
  • Keurig werkend op de plaats gezet
  • Service

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing meegeleverd

William 06-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Wasmachine kapot, volgende dag (op oudjaarsdag) nieuwe in huis, aangesloten en wel. oude machine meegenomen. Top gedaan!

Grizzlybeer 06-01-2017 Via de website gekocht

Klantgerichtheid en gemak staan hier hoog in het vaandel

CoolBlue heeft ten eerste een heldere site waar het makkelijk zoeken is naar het product waarnaar de klant op zoek is. Voldoende filters, goed zichtbaar, goede vergelijkingsmogelijkheden. Voorts wordt je als klant prettig benaderd middels taal, eenvoudig bestelproces, maar ook door de klant nauw aangesloten te houden bij het vervolgtraject na het plaatsen van de bestelling. Je voelt je geen nummer en dat is fijn.

Pluspunten

• De klant is koning
  • Helder bestelproces
  • Prima info over verzendproces

John 06-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling Soundbar

Heel laat in de avond besteld maar keurig de volgende dag geleverd. Ook de keuze van de transporteur is perfect omdat deze je keurig inlicht wanneer je het pakket kunt ontvangen.

Pluspunten

• Eenvoudig bestellen
  • Keurige levering

Evelien 06-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Makkelijk te bestellen, fijn alle reviews die erbij staan. Besteld en aan kunnen geven welke dag ik de wasmachine bezorgd wilde hebben. We werden goed op de hoogte gehouden welke tijd ze ongeveer zouden komen met mailtjes, een sms en een telefoontje. Wasmachine werd boven gebracht, aangesloten en de oude wasmachine werd weer meegenomen. Top service!

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Goed op de hoogte qua levertijd
  • Wasmachine naar boven gebracht en aangesloten
  • Oude wasmachine weer meegenomen

mark 06-01-2017 Via de website gekocht

review coolblue

Snelle levering zoals aangegeven op de website. Keuze in waar je je pakket wil laten bezorgen. Goede condities voor retouren. Instructies voor retouren kunnen nog iets duidelijker (moet je wel of niet vooraf een retour melden via internet).

Louw 06-01-2017 Via de website gekocht

Top service! Een voorbeeld voor andere bedrijven

Duidelijkheid, geen gezeur en direct actie en vooral iemand die je enthousiast te woord staat aan de telefoon en de zaken voor je regelt!

Pluspunten

• Enthousiast
  • Snel en goed
  • Goede garantie service

willem 06-01-2017 Via de website gekocht

Miele Stofzuiger

Wij hebben voor Cool Bleu gekozen omdat de prijs het beste was en de bestelling makkelijk en snel gedaan kan worden en de volgende dag al geleverd kan worden .

Pluspunten

• simpel
  • snel
  • prijs

Minpunten

• weinig winkels

JvL 06-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Coolblue doet was het zegt, snelle levering en goede ondersteuning. Kortom top service! Product vrijdag laat besteld en de volgende dag om 14:00u al in huis.

johan12 06-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Coolblue is een professionele internetwinkel met een uitstekende service (snelheid, duidelijke info, communicatie en prijs). Ik zou zeker weer bestellingen plaatsen gelet het gemak.

Pluspunten

• service
  • prijs

Henk van Kessel 05-01-2017 Via de website gekocht

review

Ik wilde oordopjes aanschaffen voor onder de motorhelm.
Via de site een bericht gestuurd naar de deskundige met mijn vraagstelling.
Binnen het halfuur had ik een advies.
Bestelling werd,zoals ik al jaren gewend ben, correct en op tijd geleverd.
Prima service weer.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle, correcte levering

heracles 05-01-2017 Via de website gekocht

keurig

de site van coolblue is klantvriendelijk (duidelijk ) het artikel waar ik belangstelling voor had, was er in voldoende keuze en het artikel had vrij uitgebreide informatie, zodat ik als leek een aardig inzicht kreeg over snijmachines. 1tje besteld en het was er de volgende dag. handig was ook dat ik de tijd van aankomst kon zien op post.nl. in kort : toppie

Pluspunten

• snel
  • makkelijke site
  • uitgebreide artikel info

Minpunten

• doos van coolblue was veel groter dan het artikel

Marlien 05-01-2017 Via de website gekocht

Top

Ik heb bij Coolblue een wasmachine gekocht. Hij is binnengebracht. Aangesloten. De oude is meegenomen. Alle rommel is opgeruimd. Kortom
Fijn contact
Op tijd
Netjes
Correct
Vriendelijk
Top

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Op tijd
  • Goede communicatie

Jan 05-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laserprinter

's Avonds besteld, 's anderendaags 's middags geleverd. Daar kan ik zelf niet de deur voor uit. Bovendien is de prijs OK. Meer moet dat niet zijn.

Ron 05-01-2017 Via de website gekocht

Onvoorstelbaar

Op 30-12-2016 om 23:45 uur bestelde wij een nieuwe vaatwasmachine, Op 31-12-2016 om 09:50 uur werd deze al keurig afgeleverd. Verpakking en oude machine is door bezorgers mee retour genomen. De service en communicatie is geweldig. Via mail, sms, en telefoon geeft men precies aan hoe laat je het product kan verwachten. Wij zijn hierdoor aangenaam verrast, Zeer tevreden, goed gedaan Coolblue, ga zo door !!!

Pluspunten

• Prima service
  • Snelle levering

j.de Niet 05-01-2017 Via de website gekocht

dhr

prima overzichtelijke winkel/webwinkel.
snelle afwikkeling van betalen verzending en bezorging in huis.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • goed in prijs
  • super snelle levering

Minpunten

• 2e keus met beschadiging mag wel wat euro's af

Maarten 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering, blij met positief pakketje! Lachen om alles wat er op de doos staat. Ook de wachttherapie op de site werkt goed!

Pluspunten

• Snelle en volledige levering

Minpunten

• Ietsjes duurder dan een concurrent

Andre S 05-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

's Avonds om 22.30 besteld bij Coolblue en de dag erop volgend om 13.30 thuis geleverd! Goede verpakking en prima op de hoogte gehouden vwb de verzendstatus van de bestelling.

Pluspunten

• Supersnelle verzending
  • Uitstekende verpakking
  • Efficiënte communicatie

Dianne 05-01-2017 Via de website gekocht

Prettig hoesje... prettige levering...

De bestelling verliep perfect, vandaag besteld, de dag erna in huis. Helemaal top! Ik had al eerder bij Coolblue besteld dus ik was al bekend met hun snelle levering en was blij verrast dat het ook dit keer zo snel en soepel verliep.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed assortiment

Sandra 05-01-2017 Via de website gekocht

smaakt naar nog

gemakkelijk in gebruik, prima expresso en mooie schuimkraag op de latte en de cappuccino, deze smaken heerlijk.

Pluspunten

• onderhoud gemakkelijk
  • heerlijke schuimkraag van de melk
  • instelbaar voor grotere of kleinere kopjes

Minpunten

• waterreservoir mag iets groter

El 05-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Koop regelmatig bij coolblue.nl en ben altijd goed te spreken over de service. Altijd snel geleverd en vaak ook de goedkoopste. Prettige webwinkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke website

Petervd 05-01-2017 In de winkel gekocht
Antwerpen

Top service zoals gewoonlijk

Dit maal heb ik eens gekozen om mijn aankoop af te halen in de winkel in Antwerpen.Dit verliep zoals ik gewend ben bij Coolblue zonder enig probleem,thuis online besteld en een uurtje nadien had ik mijn gekozen product in handen,betalen in de winkel en mee naar huis zo simpel als iets,kortweg Coolblue blijft mijn nummer 1 in online shoppen,en dit voor het gemak in aankoop en de perfecte service in naverkoop.Kzou zeggen keep on going Coolblue !!

Simone 05-01-2017 Via de website gekocht

Van Coolblue word je blij!

Het lijkt alsof ze er alles aan doen om jou blij te maken met je aankoop. Hoe kan je digitaal toch een fijne ervaring krijgen? Dat lukt Coolblue. Ten eerste door gewoon te doen wat ze zeggen,meteen de volgende dag in huis en alles klopt. Maar ook door alle extras is bestellen bij Coolblue gewoon leuk :-)

Pluspunten

• op tijd
  • doen wat ze zeggen
  • doen hun best voor een leuke ervaring

de Klerckjes 05-01-2017 Via de website gekocht

Voor ieder persoon is er wel iets!!

Eenvoudig om een keuze uit te filteren. Zo kan je makkelijk op zoek naar het juiste product.
Bestellen, afrekenen en laten bezorgen, binnen 24u, heerlijk.

Pluspunten

• Eenvoudig zoeken
  • goede beschrijving

uutelst 05-01-2017 Via de website gekocht

Verdacht vaak op tijd geleverd, Cool........

In de laatste jaren regelmatig besteld bij deze webshop.
Producten hebben (meestal) een scherpe prijs echter niet altijd de laagste.
Hiertegenover staat wel een no-worries aankoop en een coulante afhandeling van problemen bij defecte apparatuur die ok ook al heb mogen ervaren.
Ook retourneren is geen probleem.
Gekoppeld aan een zeer goede telefonische bereikbaarheid is deze webshop voor een hoop spulletjes een echte n0-brainer

Pluspunten

• prijs is meestal ok
  • snelle levering en update van tracktrace
  • telefonisch bereikbaar tot laat in de avond
  • prima afhandeling van klachten

Minpunten

• gaan niet mee met prijzen van ande webshops

Karel 05-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Ik heb al enige ervaring met deze shop. En is altijd naar tevredenheid gegaan.
Door enkele tientallen aankopen van laptop tot telefoons en andere apparaten in het verleden,is er natuurlijk ook wel eens iets stuk gegaan.
Maar dit is altijd naar tevredenheid opgelost.
Zelfs werd mij door cool blue eens een nieuwe Samsung telefoon opgestuurd omdat ze de reparatie van Samsung te lang vonden duren.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snelle levertijd

Minpunten

• Nog niets kunnen vinden

Marie 05-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Heerlijk een winkel die zegt iets te leveren dat ook waar maakt! Alles keurig ontvangen en in een kleine doos alles bij elkaar!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Kleine verpakking
  • Op tijd

Luc 05-01-2017 Via de website gekocht

Reuze

Coolblue heeft mij tot nu toe nooit teleurgesteld. Meestal goede prijzen en een correcte en snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte afhandeling

Martin 05-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

inruil Asus

Een Asus gekochte, waar ik niet heel gelukkig van werd. Ik vond hem erg traag. Ondanks dat inruiltermijn van twee weken was verstreken, kon ik de Asus toch inleveren. Direct besloten toch maar een Apple Air 13 inch te kopen bij CoolBleu . Super laptop en ondanks de feestdagen een dag later toch al ontvangen.

Pluspunten

• coulant
  • duidelijk verhaal

Monyet Lancang 05-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue to the rescue

Na een wat vervelende ervaring met een andere leverancier was daar gelukkig Coolblue.
Product dat ik nodig had was op voorraad, gemakkelijk online besteld en keurig netjes binnen 24 uur bij mij thuis afgeleverd. Een cool deal bij Coolblue !

Pluspunten

• Niets als pluspunten

Minpunten

• Absoluut geen minpunten

Judith 05-01-2017 Via de website gekocht

prima product, snelle levering

Smartphone gekocht via de site van Coolblue. Goede prijs, prima product, snelle levering. Geen klachten dus.

Kim Swinkels 05-01-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik heb al meerdere malen een bestelling geplaatst bij Coolclue en ben tot op heden nog niet teleurgesteld. In het verleden een product gekocht wat niet aan mijn verwachting voldeed, werd netjes opgelost door het product om te ruilen. Ik kon hierbij ook het bedrag verrekenen met het nieuwe factuurbedrag zodat ik niet eerst op een terugbetaling hoefde te wachten. Ideaal! :)

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Vriendelijk personeel
  • Snelle levering
  • Levering op gekozen datum
  • Gebruiksvriendelijke website

Yolande 05-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik ben erg blij met Coolblue. Een duidelijke website, groot aanbod, gemakkelijke betalingsmogelijkheden, en zeer snelle levering. Kortom, ik vind alles super!

Pluspunten

• duidelijk
  • snel

Michel 05-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is cool

Coolblue houdt zich aan wat ze beloven. De sites zijn overzichtelijk en alles werkt simpel en snel.
En een heel groot assortiment.

Pluspunten

• duidelijk
  • overzichtelijk
  • snelle levering
  • groot assortiment

Cocky 05-01-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Fijne winkel,deskundig personeel

Aantal producten besteld en in de winkel opgehaald en aantal thuis laten bezorgen. Service is uitstekend en bestellingen altijd al volgende dag in huis. Webshop is erg duidelijk . Grote sortering en goed uitgelegd.

Pluspunten

• Service
  • Prijzen

Julie V 05-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue wasmachine

Ik heb voor Coolblue gekozen, omdat ze gratis de wasmachine aan zouden sluiten. En dat hebben ze zeker ook gedaan! Verder hebben ze tips gegeven voor onderhoud, een proefwas gedraaid en de oude wasmachine meegenomen. Ze gingen niet weg zonder zeker te weten dat ik geen vragen meer had en ook voor de levering was ik al erg blij met hun service. De enige reden dat ze geen 10 ontvangen is dat ze om 7:30 al voor de deur stonden. Maarja, dan kon ik wel meteen een was draaien in de ochtend.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Zeer vriendelijk

B 05-01-2017 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk & de beste prijs

Coolblue is de webshop die we het meest gebruiken. Goede overzichtelijke website waar je werkelijk alles kan vinden en makkelijk kan filteren tot je jouw ideale product hebt gevonden. Er wordt vrijwel altijd snel (en gratis) geleverd. Goede service!

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Beste prijzen
  • Snelle levering
  • Gratis bezorging

Charlotte 05-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is cool

Coolbue is snel en betrouwbaar en geeft goede informatie na de bestelling tot aan de levering. meer kan ik niet vertellen

Ronald 05-01-2017 Via de website gekocht

De standaard voor webshops

Bij Coolblue klopt het aan alle kanten. De shops zitten goed in elkaar, voorraadinformatie klopt, bezorgen gaat vlot en gratis en met de service zit het ook wel goed. Dat ze niet altijd de goedkoopste zijn neem ik voor lief.

Pluspunten

• Goed assortiment
  • Prima service
  • Prima shops
  • Snelle levering
  • Geen verzendkosten

Michael 05-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Mijn voorlaatste aankoop van een Apple-TV kan ik niet zo toelichten. Anders zou ik een verhaal uit mijn duim moeten zuigen.
Toen iemand mij de tip gaf om onze iPads met de TV te koppelen, heb ik via Google het woord Apple-TV ingetoetst en kwam meteen op de eerstgenoemde site van Coolblue uit. Toen ging alles minutensnel...
De bestelling was een fluitje van een cent. Dus uw tips waren voor mij niet toepasselijk.

Daar ik al eerder dergelijke sites nodig heb gehad gaat eigenlijk alles blindelings.
Misschien was het voor mij daarom eigenlijk niet nodig en praktisch een review bij U te plaatsen.

Daar ik al op hoge leeftijd ben, is deze manier van kopen erg interessant. Ik hoef niet meer de woning te verlaten om dit alles voor mekaar te krijgen. Wel vind ik de manier van klantenwerven en -houden bijzonder vriendelijk geworden. In mijn leven heb ik ook andere verkooptechnieken gekend.

Nogmaals, bedankt voor de nuttige tips. Kan deze wellicht een volgende keer goed gebruiken.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar

.. 05-01-2017 Via de website gekocht

Er ging helaas iets mis met de bestelling maar meteen en heel netjes opgelost! They really do care about their customers.

Pluspunten

• Goede service

mijn eerste aankoop 05-01-2017 Via de website gekocht

mijn eerste aankoop

Maandagavond voor het eerst op de website van Coolblue gekeken en direct wat besteld.
Coolblue heeft een mooie overzichtelijke website, veel informatie en een zeer eenvoudig bestelproces. Dinsdag volgens afspraak het product ontvangen. Netjes verpakt en onbeschadigd.

Pluspunten

• overzichtelijkheid website
  • snelheid

K.Middelkamp 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service, goede prijzen

Ik ben altijd zeer tevreden over de service van Coolblue. Aankopen kunnen op meerdere manieren betaald worden. Levering van producten is snel en kan ook op meerdere manieren. Retour zenden is geen probleem en snel geregeld. Prijs kwaliteit is goed. Assortiment is uitgebreid.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Betaling op meerdere manieren
  • Retour zenden makkelijk en snel
  • Levering snel en op meerdere manieren
  • Uitgebreid assortiment

J. van Eeden 05-01-2017 Via de website gekocht

Espressoapparaat

We bestelden een DeLonghi combi-koffiezetmachine (Espresso en filterkoffie). Jammer genoeg was die wat aan de (te) grote kant en hebben we hem geretourneerd. Dat was zeer eenvoudig en adequaat. Zou daarom Coolblue zeer aanbevelen

Pluspunten

• snelheid
  • eenoud van bstellen

inge 05-01-2017 Via de website gekocht

Bij de aankoop van een labelwriter verschillende sites bezocht en wel goedkopere gevonden, maar daar had ik twijfels bij de betrouwbaarheid ( afgaande op de reviews).
In het verleden nog besteld bij coolblue en ook nu weer tevreden.
Snelle afhandeling, snelle levering en prima product !

Heb ook genoten van de inpakdoos zelf met humor ;)

Pluspunten

• website
  • levering

Jo, Wetteren 05-01-2017 Via de website gekocht

aankoop ipad

Reeds verschillende bestellingen gedaan bij deze shop, nog nooit enig nadeel ervaren. Steeds correct zoals ze beloven, levering echt 's anderdaags en levering door B'post zodat je als je niet thuis bent op moment van levering vlakbij naar het afhaalpunt kunt.

Sylvana 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima perfect goed

Coolblue is gewoon perfect
Kan goede informatie over artikel vinden en bestelling word goed en netjes afgeleverd op opgegeven datum.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede site
  • goede beschrijving artikel

Marion 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

We hebben goede ervaringen met het kopen bij Cool Blue. Altijd goede service en snelle levering.
De handmixer van Philips voldoet aan alle verwachtingen, makkelijk in het gebruik.

Bram 05-01-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger besteld

Alles zoals bevestigd geregeld! Top service! Zelfs op oudjaar dag nog geleverd! Product zoals verwacht. Klasse!!

Pluspunten

• Snelle levering

Slavev 04-01-2017 Via de website gekocht

een tevreden klant

Ik woon in Gent en dat is niet ver van Lochristi. Als ik heb consultatie nodig voor me zal gemakkelijk winkel te bereiken.