Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

EvB 15-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Gemakkelijke bestelling via de website en vevolgens een super snelle service en levering binnen 24 uur. Heel blij mee!

Pluspunten

• Goede informatie via de website
  • Snelle levering

Bert 15-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, met duidelijke informatie. Snelle levering, precies volgens de verstrekte informatie.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Prima prijs

Tom 15-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Snelle levering en goede service! Een betrouwbare webwinkel die voldoet aan de verwachtingen.
Tevens tips voor het gebruik van mijn product.

Pluspunten

• snelle levering
  • eenvoudige betaling
  • goede service

Nic 15-01-2017 Via de website gekocht

Gigaset C620A Duo

Op zondagmiddag besteld en de volgende dag reeds keurig afgeleverd. Product was goed verpakt en voldoet uitstekend aan de verwachtingen.

van der Veen 15-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Wat een weelde om 's avonds je bestelling te doen en de volgende dag staat 7-hoog een nieuwe wasmachine, aangesloten en al, te draaien. Oude machine gaat met de bezorgers mee dus ik heb geen gedoe!

Pluspunten

• Service
  • Service
  • Service

emmanuel 15-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Site is heel gebruiksvriendelijk. Je kan aangeven wat voor jezelf belangrijk is aan een product en zo selecteert de site de producten die het best bij je passen. Levering is zeer snel en ook de nakijk of je handelaar bent gaat vlot. Je moet niet meerdere winkels bezoeken om een goed product te vinden en de levering is aan huis. Zo verlies je geen tijd. Verpakking van product is ook goed in orde om beschadiging te voorkomen. Eenmaal product in huis is het ook zoals beschreven op de website. prima in orde. Top!

Cool blue 15-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering, avond en zo-bezorging, geen verzendkosten, goede email-respons bestelling.
Aflevering pakket wordt tijdig aangegeven.

Gunstige prijs, 10€ goedkoedkoper dan "hoesjes. Nl".

Martin 15-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue kwam zijn belofte na, want inderdaad de dag erop al in huis. Ik wist op basis van een test van de consumentenbond welke stofzuiger in wilde en heb het bedrijf geselecteerd op de prijs.

RCKM 15-01-2017 Via de website gekocht

Top

Coolblue stelt nooit teleur. Goede service, snelle levering, prettige ervaring all over. Volgende keer gewoon weer via deze weg.

Martine Gryson 15-01-2017 Via de website gekocht

Super betrouwbaar!

Heel tevreden over aanbod, service en vandaag besteld...morgen ten laatste overmorgen in huis!...zeker een aanrader!!! 👍

Leonneke 15-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Motorola 4G

In 'fysieke' winkel geweest. Zeer prettige en professionele ontvangst. Perfect geholpen. 1 accessoire niet op voorraad, anders een 10 !!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Professioneel

J. van Dam 15-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue review

Veelzijdige internet winkel met snelle levertijd, goede en duidelijke communicatie.
Diverse nternet sites hebben een link naar weer een ander bedrijf die de gekochte goederen uiteindelijk leveren. Coolblue heeft dat naar mijn weten niet. Dat maakt aankopen, evt terug sturen in mijn beleving makkelijker.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelle levering
  • Herkenbaarheid Coolblue

Eilko 15-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop

Mijn ervaringen met Coolblue zijn heel goed.
Heb er pas nog een supermooie ACER desktop besteld die tot volle tevredenheid draait.
Coolblue heeft een prima helpdesk.
Na het installeren van de PC kreeg ik via een pop-up een foutmelding.
Dit per mail gemeld aan Coolblue.
Binnen een uur kreeg ik het juiste antwoord. Het bleek dat er een overbodige
driver actief was, die via start - configuratiescherm - software verwijderen heel gemakkelijk
verwijderd kon worden.
Kortom: alle lof voor Coolblue en hun helpdesk

Pluspunten

• snelle levering
  • prima producten
  • goede, actief meedenkende Helpdesk

margaritha 15-01-2017 Via de website gekocht

super, overzichtelijk en snel

ik heb goede keuze kunnen maken door het grote assortiment en overzichtelijke vergelijking, en de bezorg/ophaal mogelijkheden zijn ook zeer goed

Pluspunten

• veel keuze
  • snel geregeld
  • betaalgemak

dierickx 15-01-2017 Via de website gekocht

geweldig

uitstekend asortiment waarom voor deze zaak gekozen , omdat ik hier al eerder een mobiele telf had gekocht snelle levering en doen ook niet moeilijk bij terugzending

Wim 15-01-2017 Via de website gekocht

Aflevering

Leuk dat ze je nieuwe machine installeren en aansluiten, maar als ze dan de borging van de trommel niet loshalen is wel heel erg slordig! Wasmachine stuiterde alle kanten op bij centrifugeren. En dat voor mensen die niets anders doen.

Officiele reactie van Coolblue 15-01-2017

Beste meneer Wim,

We vinden het uiterst vervelend om te moeten vernemen dat het aansluiten van de wasmachine zo verkeerd is uitgepakt. Dit is natuurlijk niet de service die u van ons kunt verwachten, graag zouden wij wille weten of de wasmachine onderhand goed geïnstalleerd is. Zo niet kunt u gerust contact met ons opnemen.

Veerle 15-01-2017 Via de website gekocht

Service zónder moeilijk doen, mét glimlach

Toen ik voor het eerst wat bij Coolblue bestelde werd ik meteen vrolijk van de website met humor (zoals de optie 'wachttherapie' als je je product hebt besteld en even moet wachten op de levering). Het product wat ik thuis kreeg voldeed niet aan de verwachting, en zonder moeilijk doen kon ik het omruilen voor een andere. De service in de winkel was prettig, als er problemen zijn is het bedrijf goed te bereiken en aan humor ontbreekt het niet, wat enorm bijdraagt aan 'winkelen met een glimlach'. Ik zou de winkel absoluut aanbevelen.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle reactie bij klachten
  • Humor
  • Fijne website
  • Snelle levering

Sjoerd68 15-01-2017 Via de website gekocht

Simpel en snel

Vandaag besteld, morgen in huis, maakt Coolblue.nl helemaal waar. Daarnaast is de website gemakkelijk in gebruik en is een bestelling zo geplaatst en betaald. Topbedrijf!!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle bezorging

A.R. 15-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke site met veel relevante productinformatie + een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ook wordt er fijn gecommuniceerd en heel snel geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel informatie
  • Prijs-kwaliteit

Francis 15-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service met een glimlach

Coolblue doet zijn stinkende best om je als klant een glimlach te ontlokken en dat lukt ze prima. Van hun verpakking tot een grappige YouTubekanaal met wachtmuziekjes. En natuurlijk met hun perfecte service en supersnelle levering met eigen bezorgdienst. Top!

Pluspunten

• Snel
  • Goede productinformatie
  • Groot assortiment
  • Perfecte service

Harrie Arnhem 15-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Makkelijke site om te bestellen. Maar men overtreft de klantverwachting door 100% de afspraken na te komen. Bezorgproces ging precies zoals afgesproken en chauffeurs waren zeer servicegericht en daarboven ook nog heel deskundig.

Pluspunten

• Komt afspraken na
  • Doen een stap meer dan verwacht

Fred 15-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Als elk bedrijf toch zo zou werken...

Ze hebben heel goed nagedacht over elke stap van het proces, alles klopt gewoon. Ik had een laptop gekocht in van de fysieke winkels. Eenmaal thuis bleek er een vervelend rateltje in de ventilator te zitten. Ik wist niet of er iets kapot was of dat het bij de laptop hoorde. Volgende dag gebeld: "geen enkel probleem, kom er maar mee terug". "Maar wat als er niets kapot is, ik heb hem in de fysieke winkel gekocht, dus geen bedenktermijn van 14 dagen". "Maakt niet uit, bij ons heb je altijd 14 dagen bedenktijd, en ik reserveer vast een nieuwe voor u zodat u deze morgen kunt ophalen!". Terug naar de winkel: je wordt opgehaald als je aan de beurt bent en krijgt een kopje koffie terwijl je wacht. Daarna stelt de medewerker zich netjes voor en toont alle begrip. Het bleek toch in elke laptop van dat type te zitten, maar geen probleem: geld terug, wat 2 dagen later al op mijn rekening stond! Topservice! Altijd eerst naar Coolblue voordat ik ergens anders naar toe ga.

Pluspunten

• Altijd meedenken met klant
  • Zeer vriendelijk
  • Alles kan

Irma 15-01-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel/website

Artikelen op de website zijn goed omschreven, kleuren zoals vermeld op de website zijn ook werkelijk hoe ze zijn geleverd. Snelle levering !

Pluspunten

• snelle levering
  • product is hetzelfde zoals omschreven
  • kleur klopt
  • prijs/kwaliteit

Ineke van Spronsen 15-01-2017 Via de website gekocht

uitstekend bedrijf

Uitstekende uitleg/vergelijk producten. Wordt aangegeven wanneer product niet leverbaar is. Artikelen keurig verpakt en de andere dag geleverd. Top bedrijf Dus een 10.

Benelux 15-01-2017 Via de website gekocht

Concurerende prijzen en een snelle levering

Coolblue heeft meestal de beste prijs en zorgt er dan bovendien nog voor dat het snel thuis geleverd word

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Minpunten

• Nog niets gevonden

hans 15-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte cover

Coolblue staat voor vakmanschap, service en klantvriendelijkheid. De supersnelle levering en zeer veilige verpakking zijn tevens pluspunten. Best shop on internet

Pluspunten

• sterke cover
  • goede bescherming

Eduard 14-01-2017 Via de website gekocht

Goed apparaat, snelle levering.

Duidelijke website, en supersnelle levering.
Ik wist al van te voren wat ik wilde kopen. Ik heb even wat rondgekeken op internet en de prijzen van de verschillende webshops ontliepen elkaar niet veel. Ik heb goede ervaringen met Coolblue.nl dus heb ik hier wederom besteld.

Dave de Bie 14-01-2017 Via de website gekocht

Prettig verrast

Het bedrijf heeft humor en een zeer aardige manier van communicatie.

Ik was blij verrast met de super snelle levering, voor middernacht besteld de volgende ochtend in de bus.

Pluspunten

• leuke envelloppe in de bus
  • leuke email communicatie
  • duidelijke site
  • bestel gemak
  • account aanmaak gemak

Minpunten

• absoluut geen minpunten

Victor 14-01-2017 Via de website gekocht

Blij met Coolblue !

Altijd goed en deze keer ook. 's Avonds besteld, volgende dag geleverd, goed verpakt, goede beschrijving, goede communicatie, goede prijs.

Frans 14-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop van de Philips Senseo Melkopschuimer CA6500/60

S'avonds heel laat besteld, denkende dat deze bestelling na 2 dagen zou binnenkomen kwam deze de volgende dag al onbeschadigd binnen. Ik sta al steeds versteld dat een webshop dit kan doen! ben over het algemeen tevreden met de snelle behandeling van de order en verzending.

Pluspunten

• Maakt goede dichte schuim aan
  • Eenvoudig en snel te reinigen

Minpunten

• Een iets langer snoertje mag wel
  • markering in beker onduidelijk

Karin 14-01-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Coolblue is een makkelijke website en alles is duidelijk te vinden. Snelle service en je wordt goed geïnformeerd over bezorging.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede info over levering

Renders werner 14-01-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden!!!!

Ik ben helemaal niet tevreden!!! Ik heb 4dagen geleden een telefoon besteld en hij is nog steeds niet aangekomen!! Als ik mijn bestelling volg zou hij geleverd zijn maar ik heb dus niks ontvangen!!! Wel 200€ betaald, en er is ook niks bij de buren geleverd!!! Ik ben dus niet tevreden en zou hier graag ofwel mijn bestelling ofwel mijn 200€ terug zien!!!!

Frank 14-01-2017 Via de website gekocht

Kan eigenlijk niet beter

Altijd fijn shoppen bij Coolblue, makkelijk en snel zoeken in het uitgebreide assortiment en veel info en reviews om tot de juiste keuze te komen. En zoals altijd een supersnelle levering, indien gewenst zelfs op zondag.

Pluspunten

• uitgebreide, snelle site
  • razendsnelle levering
  • aangename communicatie

Gerlinde Floree 14-01-2017 Via de website gekocht

Van begin tot einde alles oké. Niet te overtreffen.

De webshop is heel overzichtelijk. Vind direct wat je nodig hebt. Zeer aan te bevelen. DOEN zou ik zeggen. Zeer aangenaam dat men je oud toestel + de verpakking van de levering terug meeneemt.

h.t.b. 14-01-2017 Via de website gekocht

webshop

Een zeer prettige webshop. Als je meerdere artikelen in de winkelwagen plaatst om later te kunnen vergelijken en een defenitieve keuze te kunnen maken. Blijft de winkelwagen langere tijd actief, zodat niet na 1 of 2 dagen alles weer opnieuw moet doorzoeken. Dat vind ik zeer prettig. en de belofte dat het de volgende dag bezorgt wordt klopt ook echt.

M Velden 14-01-2017 Via de website gekocht

Super chille winkel

Coolblue is mijn eerste keus met online shoppen geworden, Afgelopen jaar 5 verschillende dingen besteld (telefoon, koffer, power bank, koptelefoon, combi-magnetron) nooit een enkel probleem mee gehad. Fijne duidelijke website, goed assortiment, goede prijs en snelle levering.
Daarbij een goed gevoel voor humor, wat het bedrijf karakter geeft.
Enige nadeel is dat ze hun assortiment niet uitbreiden naar bijvoorbeeld boeken en multimedia, zodat ik ook daarvoor bij hen terecht kan.

Pluspunten

• Assortiment
  • Kwaliteit
  • Levering
  • Duidelijk

Minpunten

• Verkopen geen boeken of multimedia

Paula 14-01-2017 In de winkel gekocht

Laptop voor Opleiding

Aardig personeel dat kunnen jouw vragen antwoorden en adviseren. Ik kom zeker terug. Online ook prettige dienst.

Roelof Jansen 14-01-2017 Via de website gekocht

complete winkel

Deze shop maakt in alle opzichten het internet shoppen waar !!Grote klasse ! Had binnen een uur advies van hun . Laptop s,avonds besteld en de volgende morgen al in huis .Via mail werd alles zeer netjes begeleid ! Kortom : NIKS DAN LOF

Pluspunten

• Service
  • Contact
  • Aanbevelingen

Minpunten

• Absoluut GEEN

Ricardo 14-01-2017 Via de website gekocht

Mooie,goeie webshop

Ik had eerst nog nooitgehoord van Coolblue maar nu haal ik alleen maar mijn spullen bij Coolblue.
Het zijn allemaal stuk voor stuk goeie artikelen.

Heel blij mee!!

Coolblue jullie zijn toppers!!

Pluspunten

• Gratis verzending
  • Altijd goeie artikelen

M. Jongebloet 14-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, de volgende dag in huis is ook echt de volgende dag in huis, de tweedekansjes ik vindt Coolblue een prettige (internet) winkelervaring.

Franky Coghe 14-01-2017 Via de website gekocht

Powerbank Trust Urban 10000 mAh

Zeer degelijk product, goede capaciteit, prijs/kwaliteit is oké, ontlaadt niet vlug...
Voor de broekzak misschien iets te groot maar dan kan je het ergens elders opbergen.

Pluspunten

• Prijs- kwaliteit
  • Ontlaadt niet vlug
  • Opladen van twee apparaten tegelijkertijd

Minpunten

• Grootte

wtn 14-01-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd door de website werd mijn pakket (netjes verpakt) de volgende dag geleverd. De Website was overzichtelijk en ik hadden mijn product gemakkelijk gevonden.

Pluspunten

• Snelle levering zoals beloofd

Joelle 14-01-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Als er één bedrijf is wat prat gaat op een goede klantenservice, dan is het Coolblue. Bestellen via de website is een feestje, zeker met het oog op bezorging de volgende dag. Nu snap ik dat een telefoonabonnement wellicht wat meer gedoe is, maar ik wacht inmiddels al een week. Bij een andere aanbieder had ik dat misschien verwacht, maar hier niet.
Drie dagen na het plaatsen van de bestelling eens gebeld Hoe het ervoor stond. Een supervriendelijke jongen van coolblue stond me te woord. Hij kon niet zien hoe het zat, maar "ze" waren ongetwijfeld bezig met m'n bestelling. Ok prima. Volgende dag krijg ik een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Hè, hoezo? Een dag later eenmaal dat er een nieuwe order is aangemaakt. Dan eindelijk belletje over bezorgtijd. Netjes op tijd belt de bezorger dat hij de ingang van mijn flat niet kan vinden. Aanwijzingen gegeven. 25 minuten later en 6 vergeefse belletjes naar de zorgen leveren niks op. Hij is verdwenen. Klantenservice van Coolblue gebeld. Weer alleraardigste dame aan de telefoon die me echter niet kan helpen. Ik moet de bezorger maar weerustig bellen. Ik ben echt teleurgesteld! En bovendien heb ik mijn bestelling nog steeds niet na een week. Het was zo dichtbij.....

Pluspunten

• Fijne site
  • Aardige medewerkers

Minpunten

• Beloofde bezorgtermijn werd niet gehaald

Officiele reactie van Coolblue 14-01-2017

Beste meneer/ mevrouw Joelle,

Bedankt voor uw bericht en de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u, na een week, nog steeds geen duidelijkheid heeft gekregen omtrent uw abonnement. Dit is uiteraard niet de bedoeling en niet wat u mag verwachten van de service van Coolblue. We willen dit ook graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer naar ons toe te mailen? U kunt dit mailen naar: geenglimlach@coolblue.nl. Zodoende pakken wij dit direct op en kijken we met u mee naar de mogelijkheden. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Alper 14-01-2017 Via de website gekocht

Dit is de plek waar je moet shoppen!

Mooie website, snelle service. Goede verpakking van product. Duidelijke uitleg van product specificaties en informatie over de bestelprocedure. Wat wil je nog meer?

Mariska Brinkhuis 14-01-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Makkelijk besteld , zelfde dag al verzonden , keurig verpakt .. zeer tevreden en zeker aan te raden om hier te bestellen

eric 14-01-2017 Via de website gekocht

Beschermhoes 6S

Mijn telefoon viel van de trap. Wonder boven wonder nog heel echter beschermhoes die erop zat kapot. Gelijk Coolblue gekeken en volgende dag een nieuwe (dezelfde) in huis. Uitstekend, snel het mag alleen wat goedkoper

Petra 14-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service, zoals beloofd

De printer besteld, betaling was makkelijk, en ik kreeg gelijk bericht hoe laat de volgende dag de printer zou aankomen. Alles prima verlopen!

Pluspunten

• snel besteld
  • volgende dag geleverd

Minpunten

• niks!

Fred 14-01-2017 Via de website gekocht

Het begrip "De klant is Koning" krijgt een nieuwe dimensie

Coolblue snapt het helemaal als het gaat over klantvriendelijkheid. Top service met een vleugje humor. Ook op de website wordt je vriendelijk behandeld.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede website
  • Klantvriendelijk

Jacques 14-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue met topservice

Groot assortiment, overzichtelijke site, makkelijk bestel en betaal proces, informatie om je zending te volgen.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • simpel bestelproces
  • gemakkelijk betalen
  • Duidelijke bestelling volgen

Leen 14-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant van CoolBlue.

Ik wou een draadloze hoofdtelefoon om te sporten en heb op verschillende websites gezocht. Toen ik gevonden had welke ik wou, heb ik de prijzen vergeleken en bij CoolBlue was hij het goedkoopst.
Aangezien mijn vader al verschillende keren bij CoolBlue had besteld en toch iedere keer heel tevreden was, heb ik mijn hoofdtelefoon daar besteld (samen met nog een product). De dag nadien had ik mijn bestelling. Alles was in perfecte staat en veilig ingepakt. Dus een snelle perfecte levering en een voordelige prijs.
Zeer tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • producten goed ingepakt
  • veel keuze
  • voordelige prijs
  • goede producten