Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elke 10-04-2019

Zeer vriendelijke dienstverlening. Volledige en leuke website. Zeer snelle levering met opties. Super content!

Monic 09-04-2019

Overzichtelijke website. Een bedrijf dat zich richt op de service naar de klant. Keer op keer wordt dit bewezen. Een goede communicatie voor wbt de levering van je bestelde artikel. Ruim op tijd krijg je een tijdsbestek door van een uur waarop het bezorgd gaat worden zo dat je niet heel de dag hoeft te wachten op het bezorg moment!

Huub 09-04-2019

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Vrijdag wasmachine stuk, site van Coolblue bezocht, nieuw besteld en zondag geleverd en aangesloten en gelijk oude wasmachine meegenomen toppie en ook nog prijs kwaliteit verhouding top.

M 09-04-2019

Duidelijke site, goede aankoopinformatie en snelle levering.
Ook prima verzendinformatie

Znr 09-04-2019

Het aanbod is groot en de uitleg bij de artikelen is duidelijk en uitgebreid om een goede keuze te kunnen maken
Verder is de levering snel en goed verzorgt.

Dirk 09-04-2019

Helder contact! Heb een Haier wasmachine gekocht en had nooit van het merk gehoord. Na het lezen van de omschrijving en verschillende reviews was ik om!
En omdat ik wat laat bestelde was de bezorg rit van de volgende dag vol. Toen een week opgeschoven en alles ging perfect!

Harry 08-04-2019

Degelijk scheerapparaat gekocht. De informatie op de website was helder en voldoende. De aflevering is perfect gegaan en op de afgesproken tijd.

dhr Meesters 08-04-2019

Makkelijk bestelproces, excellente bezorgproces - tijdsindicatie van slechts 1 uur, telefoontje een kwartier van tevoren en vervolgens een hulpvaardig team dat de wasmachine plaatste. Ook de link voor de cash back maakte het terugvragen gemakkelijk - heb dit wel eens anders meegemaakt.

Annmie 08-04-2019

Gewéldige service! Uiterst hulpvaardig, professioneel en met leuke knipogen onderweg. Mijn wasmachine werd binnen 24u geleverd, naar boven gedragen, aangesloten en geproefdraaid. De jongens gingen pas weg toen ik helemaal geen vragen meer had. Heerlijk, om op zo'n service te kunnen rekenen!

annie 08-04-2019

Zeer overzichtelijke productaanbiedingen en duidelijke,gedetailleerde beschrijvingen.De service is professioneel en het personeel aangenaam,vriendelijk en correct. Al verschillende artikels gekocht via coolblue de laatste twee jaar en altijd is de levering perfect in orde en tot hiertoe n ik zeer tevreden over de producten zelf.Volgens mij is coolblue een aanrader;

France 08-04-2019

Fantastisch! Regelmatige update over je bestelde pakket. Tot 15 min voor levering krijg je updates. Je kan dus je dag perfect plannen ipv uren te wachten en hopen dat er snel geleverd wordt zodat je eindelijk naar de wc kan 😂

Janine 08-04-2019

Wat een slecht bedrijf. Ik zit nu al 1.5 maand in de ellende met een keuken half uit elkaar en het is nog steeds niet opgelost. Geen enkele afdeling blijkt met elkaar te communiceren!! ik heb een koelkast besteld en die past niet. ze hebben hem half ingebouwd en ik zou de volgende dag terug gebeld worden met een oplossing. Nu 5 weken verder. drie keer thuis gezeten en vrij genomen voor niks. Ik heb ook al contact met management team (al blijkt dit de backoffice te zijn) maar ook die komen al hun afspraken niet na. Er wordt n iet gereageerd op mails of terug gebeld. Ik ben ten einde raad. Ik ben zwanger, zit hier dagelijks over te bellen of te mailen. Ik ervaar extreme stress en heb een keuken uit elkaar. wat een ellende, wat een ..... bedrijf!!!!!
Officiele reactie van Coolblue 09-04-2019

Beste Janine,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt en dit verdient geen schoonheidsprijs. Gelukkig is alles opgepakt en gaan wij zorgen voor een correcte oplossing.

Nancy 07-04-2019

Het personeel is heel vriendelijk, de levering was heel correct en snel, de site is overzichtelijk, een heel goede ervaring met cool blue. Deze winkel is zeker een aanrader.

Johanna 07-04-2019

Keuze genoeg . Snel bestel proces. Snel leverproces. Je weet precies wanneer ze komen bezorgen.
Aardige bezorgers. Stellen zichzelf ook even aan de klant voor. Geven uitleg over het product en de garantie. Hebben de was/droogcombinatie getest.Zal zeker altijd eerst kijken bij coolblue of ze het product hebben als ik naar iets op zoek ben.

Els Kroese 07-04-2019

Redelijke prijs, gratis levering en levering keurig op tijd. Goed verpakt en compleet.

Walter 07-04-2019

Zeer goede en correcte levering. Steeds de mogelijkheid om vrijblijvend in hun winkels informatie over hun producten te verkrijgen, waarna men rustig thuis een bestelling online kan plaatsen. Goede ondersteuning en afhandeling van garantie.

André 07-04-2019

Coolblue wint het op prijs/service van de andere webshop aanbieders. Overzichtelijke keuzemogelijkheden, goede productomschrijving wat uiteindelijk mijn keuze heeft doen maken.

De graaf 07-04-2019

Duidelijke website met een Super snelle levering van onze Amerikaanse koelkast! Ik had m 22:30 besteld en de volgende dag stond hij al om 10:00 in de keuken! Vriendelijke en vakkundige bezorgers die mij duidelijk uitleg hebben gegeven.

Frits 07-04-2019

Groot assortiment, uitgebreide informatie, gemakkelijke bestelling en betaling, supersnelle levering inclusief aansluiting en meename van de oude apparaten. Goede en regelmatige informatie over de leveringstermijn. Bezorging was precies als aangekondigd. Aardig en hulpvaardig personeel.

Karinenfelix 07-04-2019

Prima service, veel keuzemogelijkheden fijn dat je kunt kiezen voor pakje gemak. Zeker niet de laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Ingrid Vandijck 06-04-2019

Coolblue vraagt mijn mening over mijn aankoop die nog niet eens geleverd werd... Na 10 dagen en verschillende telefoontjes enkel een poging tot levering van een zwaar beschadigd toestel. Coolblue komt allesbehalve zijn eigen beloftes na en verschuilt zich achter PostNL met een klantenservice de naam onwaardig.
Laatste aankoop ooit voor gans de familie...

Kiki 06-04-2019

Uitstekende service👍. Bezorgtijd tot op het uur bekend, een half uur van tevoren ontvang je een sms en een kwartier van tevoren bellen ze je. 2 vriendelijke heren hebben de koelkast neer gezet en een korte uitleg gegeven!

jos 06-04-2019

Coolblue kun je vertrouwen. Wat ze zeggen komen ze na. Bezorging snel en correct.Vriendelijk mensen. Ik betaal liever iets meer voor een goede service. Soms iets meer moet ik zeggen.

Ria/Jan 06-04-2019

Op tijd en bezorgd door keurige vaklui in HHwrd volgende bestelling weer Cool Blue, wasmachine Miele is een goede keus op naar de Mieledroger. Cool Blue aanbevolen bij familie en kennisssen.

Peter 06-04-2019

Gekeken voor een karcher. Verschillende sites bekeken. Uiteindelijk voor Coolblue gekozen.
23,30 uur besteld. Volgende dag om 15,00 uur bezorgd.

Odi 05-04-2019

Snelle en correcte verzending met goede tracking, goed verpakt, vriendelijk.

Roets Eric 05-04-2019

Ik kies voor deze winkel, omdat je er op een professionele en zeer vriendelijke manier, met bovendien een goede kennis van zaken wordt geholpen.
de gemaakte afspraken, het tijdstip van levering enz worden perfect nageleefd.
Zeker de moeite waard.

Ton 05-04-2019

Zeker correcte en snelle levering. Prima instalateurs, zeker kun dig en erg vriendelijk

Buckfast 05-04-2019

Super store met super artikelen. Uitstekende service en vriendelijke medewerkers.

Hans Kuijlaars 05-04-2019

Op vrijdag om 9 uur wist ik dat onze vorige wasmachine aan vervanging toe was. Om half tien bestelde ik bij Coolblue een nieuwe wasmachine. Op zaterdag om 9 uur stond de nieuwe machine op zijn plaats en de oude was afgevoerd.

Leo Witkamp 05-04-2019

Goede communicatie over levering. Komen afspraken goed na. Proactief : sturen mail tbv cashback aanvraag.

els 05-04-2019

CoolBlue heb ik als een prima, prettige shop ervaren.
Voor het artikel had ik echter al een keuze gemaakt nadat ik de nodige info bij kieskeurig gehaald had en de aanbeveling van kieskeurig was -- CoolBlue!

marianne van Lieshout 05-04-2019

Doen wat beloofd wordt. Goede service, vriendelijk/behulpzaam personeel. Denken met je mee.

Whorneman 05-04-2019

Top levering! Super communicatie! En goede zorg met betrekking tot informatie snelheid en kunde!

FT de Willigen 05-04-2019

Service staat hoog in hun vaandel geven na aankoop ook zéér snelle en goede nazorg

Monique 05-04-2019

Supersnel keurig geleverde wasdroger tegen concurrerende prijs. Top, helemaal bij mee!

Dominique 04-04-2019

Goede service, goede producten, bezorging is top en klantencontact met coolblue is altijd goed! Je kan voor vanalles bij coolblue terecht en helpen je overal bij met een glimlach.

Julia 04-04-2019

Mooi product ontvangen. Correcte en snelle levering.
Ik ben kieskeurig maar gerust gesteld want alles verloopt correct.
Zeker niet twijfelen.

Niels 04-04-2019

De uiteindelijk geleverde droger is prima.
De informatie op de website over een tweedekans droger bleek niet te kloppen, waardoor het plaatsen van een nieuwe bestelling nodig was. Tijdens de bezorging hebben de bezorgers een flinke kras achter gelaten op onze wasmachine.

Beste Niels,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Fijn dat de droger geleverd is, balen dat er een kras op de wasmachine is achter gelaten. Dit hoort natuurlijk niet.

Graag ontvangen wij van jou een foto + order nummer + korte uitleg per e-mail. geenglimlach@coolblue.nl

Wij willen dit graag netjes voor je oplossen.

Beste Niels,

Wij willen dit graag netjes voor je oplossen.

Helen 04-04-2019

Coolblue heeft een prettige overzichtelijke website. Een bestelling wordt snel geleverd en het ontvangen van een sms met precieze bezorgtijd is heel fijn. Leuk dat Coolblue het pakketje met de fiets komt brengen.

Greetje dijkhuis 04-04-2019

Website duidelijk/helder
Wasautomaat voldoet aan verwachting
Bezorging super
Wasautomaat aan te bevelen
Erg tevreden

Elise de Geest 04-04-2019

Coolblue doet wat het beloofd; goede service en klantvriendelijk! Altijd open naar de klant.

Jack 04-04-2019

Makkelijk bestellen, je weet dat het goed zit, makkelijk weer terug sturen als het nodig is.

Margot 03-04-2019

Al eerder iets besteld. Steeds tevreden.
Snelle levering en concurrerende prijs.
Elektrische apparatuur wordt ter plaatse geïnstalleerd en gecontroleerd voor gebruik.

B.Blankenzee 03-04-2019

Een delonghi koffie machine net twee maanden uit de garantie gaat defect wat wij niet fijn vonden,ter reparatie aangeboden bij Coolblue,die hebben hem ter reparatie aan geboden bij delonghi,deze wilde hem repareren voor €120,00 dat vonden we erg veel geld,Cool blue heeft onderhandelt enheeft voor ons de reparatie betaald.
DAT IS SERVICE. bedankt Coolblue,

Chris van der Kaaden 03-04-2019

De door mij bestelde muis was na 2 dagen gebruik als defect. Snel en direct afgehandeld door Coolblue. Zinsnede uit de mail "je hoeft de defecte muis niet terug te sturen, dat vinden wij de moeite niet waard". Dat is een voorbeeld van klanten bedienen zoals je zelf bediend wilt worden. Qua service en communicatie staat Coolblue voor mij eenzaam aan de top.

Misere 03-04-2019

Coolblue levert dan wel snel hun apparaten, maar als er iets mis is dan kun je kruipen om het gemaakt te krijgen, terwijl je dan ook nog recht op garantie hebt. Schandalig toch. Ze praten zich steeds met een ander smoesje eruit. Ik ben dit zo zat geworden dat ik besloten heb om een nieuwe wasmachine bij een andere winkel te kopen. Voor mij nooit meer iets van Coolblu en al helemaal geen LG product meer.
Ik kan niemand deze winkel aanbevelen.

Beste Misere,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de garantie afwikkeling niet volgens jouw verwachting is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet.

Garantie staat vast en daar zouden geen smoesjes op van toepassing mogen zijn, tenzij het defect is ontstaan door onjuist gebruik. Ondertussen heb je elders een andere machine gekocht.

Piet 03-04-2019

Ik heb deze aankoop via de webpagina gedaan. Even de reacties doorlezen en de keuze gemaakt. Onvoorstelbaar dat je op zondagavond voor 23.00 uur een bestelling plaatst die dan de volgende morgen wordt afgeleverd. ZONDER vrachtkosten. Zo'n sterk punt van Coolblue. Maar ik ben ook diverse keren in de winkel geweest, in mijn situatie, in Utrecht. Ook daar voelde ik me klant. Coolblue blijf zo doorgaan!

Jeroen 03-04-2019

Ik kwam er op de site niet uit, maar vervolgens uiterst vriendelijk geholpen door de klantenservice. Had een tv besteld incl installatie, helaas koppelen ze dan niet de afstandsbediening van KPN aan de tv. Dat had ik wel verwacht. Dit per mail gemeld en (ondanks dat het niet tot de service hoort) helft van de aansluitkosten retour gekregen. Bezorger belde ook keurig van te voren om te vertellen hoe laat hij er zou zijn. Heeft de oude tv keurig voor mijn vader in de kelderbox gezet, terwijl dit ook echt niet bij de service is inbegrepen. Misschien niet de goedkoopste, maar wel een uitermate goede service .

John Andri 02-04-2019

Perfecte snelle levering en een goede service. Ook bij retourzendingen word je heel goed en vriendelijk geholpen.