Sofie 23-02-2023

Perfect in orde, heel goede kwaliteit en supersnelle levering!
Altijd een heel fijne ervaring met Coolblue ❤️

Heidi 22-02-2023

handige site, vergelijkbare producten worden getoond en beste koop aangeduid
volledige info en veelal ook video's

KitchenAid staafmixer 22-02-2023

Zeer goed verpakt, product is naar wens, werkt prima zeer tevreden van Kitchen Aid.
Snelle levering.

Oli4ho 21-02-2023

Afgesproken leveringsdatum niet gerespecteerd en laat dat niet de reden zijn waarom ik (duurder) heb besteld bij Coolblue. Ook product toegestuurd zonder omdoos waardoor het al beschadigd was bij aankomst.

Ruben 21-02-2023

Voor de eerste maal 2de kans geprobeerd, was exact zoals in de beschrijving stond. Enkel de zakjes met schroeven was open. Alles was nog volledig in orde.

Jerome 20-02-2023

Niets op aan te merken. Snel, eenvoudig en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

willy 20-02-2023

Duidelijke uitleg van product in de webshop, s'anderdaags zonder probleem geleverd

Paul 20-02-2023

De chaufeur en zijn compagnon waren stipt op tijd na hun telefoontje ,heel vriendelijk en beleefd ,ze waren zelfs bereid mij te helpen met het pakket te dragen naar de plaats van plaatsing ,
Ze gaven ook heel duidelijk uitleg over de t volgen stappen na levering ,echt top 😉

Ward 20-02-2023

Goeie prijs, snelle afhandeling en de mogelijkheid om te laten leveren via een bpost pakjesautomaat. Uit ervaring weet ik ook dat terugsturen geen probleem is, mocht dit nodig zijn.

Dirk 20-02-2023

Een grote winkel waar je vele producten kunt bekijken. Het afhalen van mijn bestelling ging zeer vlot.

Patrik 20-02-2023

Coolblue heeft correcte prijzen. De levering gebeurt zeer snel en correct. De overzichtelijke website zorgt ervoor dat je de nodige producten steeds goed terugvindt.

Niet vertrouwbaar 20-02-2023

Ik heb een oplader kabel gekocht. De kabel was niet van Samsung, maar van een Chinese fabrikant. Er was geen originele verpakking. Ik vertrouw CoolBlue niet meer.

Laura 19-02-2023

Snelle, correcte levering met werkelijk steeds een glimlach!
Prijzen zijn ook correct en indien het ergens anders goedkoper is, is de betrouwbaarheid de overtuigende factor.

Timo Verbrugghe 19-02-2023

De aankoop ging zeer snel met ophaling in de winkel de volgende dag. Had een fitnessmat asap nodig en kon het al de volgende dag om 9u ophalen in de winkel, hoewel het normaal niet in voorraad was!

Roger 19-02-2023

Niet altijd de goedkoopste maar zeer goede service ook als er iets tegenzit.

Ad 17-02-2023

Zeer snelle levering. Ik heb een waardebon cadeau gekregen en het was zeer makkelijk om die in te zetten!

benny vander beeken 17-02-2023

Perfect. Toestel ,woensdag 15 februari om 17.00 uur besteld,en donderdag 16 februari om 08.10 uuur voor de deur geleverd werkelijk TOP

KURT 17-02-2023

Heel uitgebreid gamma, prijs/kwaliteit in orde, levering heel vlot. Een aanrader.

Erik 17-02-2023

Het materiaal is schadeloos aangekomen en op het tijdstip dat voor mij het beste paste . Prijs is ook de beste die ik heb gevonden .

Familie Adriaans 16-02-2023

Wij zijn heel erg tevreden over de levering. De bezorgers hebben het gebracht in de woning naar dd plek die wij wilden en zijn pas gegaan toen alles in orde bleek. Alles werd netjes gecontroleerd en ze legden netjes uit als het product niet goed blijkt te zijn dat we het gratis binnen 30 dagen gratis terug kunnen sturen. Hele vriendelijke bezorgers.

Ingrid Neefs 16-02-2023

Super gemakkelijk om iets te vinden op de website, bestellen en de dag erna door een vriendelijke koerier per fiets thuis bezorgd ! Beste webshop waar ik tot nu toe gekocht heb.

Julie 16-02-2023

Altijd correct ik afhandeling van producten, goede service en na service.
Vriendelijk personeel in de winkels.

David B 16-02-2023

Vaste klant. Ik Coolblue en nog steeds tevreden. Je krijgt wat je besteld voor de correcte prijs.

Luc 16-02-2023

Weeral goed bediend door COOLBLEU.Wat ik besteld had was perfect.En daarboven ook nog buiten gegaan met een nieuw bandje voor mijn vrouw haar iWatch.

Rosita 16-02-2023

Super snelle levering ! Profesionele uitleg en aansluiting van het toetsel !!!