Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Koert 30-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Mijn aankopen doe ik eigenlijk grotendeels bij Cool Blue zodat ik weet wanneer er iets mis is ik een goede service kan verwachten.

Huib van Burik 30-10-2017 Via de website gekocht

Soms blij soms minder

Verkeerde voorlichting gekregen over een bepaalde smartphone. Als ik dan een andere nieuwe wil bestellen moet ik eerst een aantal dagen wachten op de terugbetaling van het geretourneerde toestel, voordat ik een andere kan bestellen. Terwijl ik al meerdere malen kenbaar heb gemaakt dat ik het toestel voor mijn werk dagelijks nodig heb.

Enrica 30-10-2017 Via de website gekocht

Voor ons alleen nog maar Coolblue

Duidelijke website, snelle levering, en nette bezorgers, al met al een hele positieve ervaring.
Maar dat wisten we al, we hebben in het verleden vaker bij Coolblue besteld

Stefanie 30-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en goed geleverd

Ik vind dat je makkelijk kan zoeken en de specificaties door kan geven voor de laptop die je zoekt. Beter dan op andere sites. Hierdoor was het snel duidelijk uit welke modellen ik keuze had en kon ik snel bestellen. De volgende dag werd het pakketje al bezorgd en de doos met grappige gebruiksaanwijzing deed me glimlachen. Prima service.

M.Weers 30-10-2017 Via de website gekocht

slechte service met opsturen van pakket

hebben bewust voor cool blue gekozen omdat de pakketservice de volgende dag zou zijn . Echter alles behalve na veel bellen en uitleggen werd het pakket pas twee dagen later aan het einde vd dag bezorgd. De verrassing was dus in het water gevallen . Kiezen volgende keer dus voor een ander bedrijf

Officiele reactie van Coolblue 30-10-2017

Beste M. Weers,

Wat onwijs naar om te zien dat we onze belofte niet waar hebben kunnen maken. Het is natuurlijk niet de bedoeling om je zo lang te laten wachten op je pakketje. We willen je dan ook op het hart drukken dat dit meer uitzondering is dan regel. Bij dezen dan ook onze excuses voor het ongemak. Mochten we verder nog iets anders voor je kunnen betekenen, horen we dat graag.

Don 30-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue's partner Dynalogic is ronduit dramatisch.

Coolblue is normaliter een correct en service gericht bedrijf, maar de afgelopen 2 orders zijn werkelijk totaal verprutst. 1 was een pre order, reeds geplaatst ion augustus 2016. Kon niet meer geleverd worden. Andere winkels hadden hier echter geen problemen mee. Gevoel blijft hangen dat Coolblue hier gewoon over m'n preorder heen heeft gekeken. Wel een cadeaubon gehad van 20,- maar had liever die preorder op tijd gehad. De terugbetaling van de order zou binnen 3 werkdagen gebeuren. Nu ongeveer 1,5 week verder maar geen geld terug.

Vervolgens een andere preorder, dacht nu juist: Bestel hem wat later, dan zit ie in elk geval in de recente orders. Dat klopte wel maar vervolgens krijg je met Dynalogic te maken... Die na wat over en weer te mailen zelf maar besluit om jouw order te annuleren! Ohja, wel eerst nog 3 verschillende berichten sturen over wanneer ze het pakket komen afleveren.
En als logistiek partner van Coolblue doodleuk zegt je niet te kunnen helpen met de planning van de bezorging van je pakket... Dan snap je volgens mij echt je vak niet.

Met Coolblue gebeld, uitleg gegeven en gezegd dat ik door dat gedoe inderdaad die order niet meer hoef want ben dan een week verder voordat ik het heb en dan haal ik het sneller in de winkel. Uiteraard veel begrip en de werknemer zou zsm het geld terugstorten en kijken waar de terugbetaling van de preorder van augustus 2016 bleef. Vervolgens een mail van een andere Coolblue-er die zegt dat het mijn wens is geweest de order te annuleren en dat hij dat gaat doorgeven aan de vervoerder dat het geannuleerd is (Wat de vervoerder Dynalogic zelf dus al had gedaan) en na retour ontvangst van het pakket binnen 3 werkdagen tot uitkering van de betaling word overgegaan. Hoop dat dat inderdaad gaat lukken.

Op dit moment dus even geen aanbeveling. Coolblue mag eerst weer de zaakjes op orde hebben zoals ze normaliter functioneren.

Officiele reactie van Coolblue 30-10-2017

Beste Don,

Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat je laatste twee bestelling zo treurig zijn verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet wat je van ons mag verwachten. Het klinkt alsof je wel heel veel pech hebt gehad bij beide pre-orders, waarvoor dan ook onze excuses. Ik hoop dat alles nu wel goed is afgehandeld, anders kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Verder, hoop ik dat je ons toekomst toch nog een keer weet te vinden, opdat we kunnen bewijzen dat bestellen bij ons heel leuk kan zijn.

Anja 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Buiten het feit dat het een gebruiksvriendelijke website is vind ik het persoonlijk erg fijn dat je vanaf het plaatsen tot de aflevering van de bestelling op de hoogte gehouden wordt. Van de ontvangst bevestiging tot aan 10 minuten voor levering het telefoontje van een medewerker dat ze er bijna zijn. Top Service en kan het iedereen aan bevelen om bij Cool Blue te bestellen.

Mirjam Tillie 30-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Makkelijke Te vinden, duidelijke zoekactie, makkelijke en duidelijke bestelinformatie. Bij vragen tel. Me op site waar je ook snel en duidelijk geholpen wordt.

Henk 30-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijkheid snelle levering en binnen de tijdsnorm eerder ook een artikel gekocht bij coolblue en de service was ook goed

jam bruinsma 30-10-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

overzichtelijk daarom kan je de juiste keuze maken.
het is makkelijk zo te bestellen dan hoef je de deur niet uit, zeker niet als je slecht ter been bent.en de service IIS geweldig

Peter 30-10-2017 Via de website gekocht

Een zeer snelle levering, een goede prijs

Een goed toegankelijke en complete site met een breed assortiment. 23 uur besteld en de volgende dag om 15.30 uur afgeleverd! Hoe fijn is dat 😊

Lotte 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service

Snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden van het proces via de mail. Pakket was netjes verpakt. Kortom goede service!

Bart 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en prefect servers

Goede uitleg over het product.
De soundbar zelf is uitstekend mooi en vol geluid, makkelijk te installeren echt een aanrader.
Ik zou zeggen koop er zelf maar een!

Petra 29-10-2017 Via de website gekocht

Net als op de reclame

Drie keurige vrolijke beleefde mannen. Voelde me echt een klant. Ze hebben alles gedaan om mij te vreden te stellen. Keurig op tijd ook! Dikke pluim

Sven 29-10-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf dat producten zeer snel lieverd!

De avond daarvoor besteld en de volgende ochtend in huis. Geweldig bedrijf! Product en bedrijf voldoet aan verwachting

Assasins Creed Origins 29-10-2017 Via de website gekocht

Super service voor levering van games

Super service, in fantastische staat in de ochtend afgeleverd! Fijn dat deze pakketten ook in de brievenbus kunnen.

JP Wagenaar 29-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Service is top en vlot in de winkel.

De winkel is makkelijk te berijken, en de medewerkers terzake kundig en eerlijk voor de corrante producten.

Herman 29-10-2017 Via de website gekocht

prima vlotte levering

goede selectie kunnen maken en 's-avonds om 22.00 uur besteld. de volgende dag keurig afgeleverd.
Goed product, goede prijs.

van rumst gilbert 29-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik bestel reeds een aantal jaren produkten bij coolblue en ben daar zeer tevreden over. Ze doen wat ze beloven en tegenstelling met andere webwinkels. De levering gebeurt steeds zoals vermeld op de webpagina en de faktuur en meldingen in mijn e-mail post zijn heel duidelijk opgesteld. Ik raad iedereen aan gebruik te maken van deze webwinkel.
Gilbert van rumst

HvH 29-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze

Goede adviezen bij het zoeken naar een passende oplossing naar aanleiding van mijn vraag over home cinema sets. Je kunt merken dat het personeel weet weer je over praat

Resi 29-10-2017 Via de website gekocht

Speerpunt klantenservice

Top klantenservice! Staan je vriendelijk en deskundig te woord, er wordt naar oplossingen gezocht. Soms zelfs een attent kaartje als de situatie daartoe gelegenheid biedt. Website is goed toegankelijk, voldoende filtermogelijkheden om zo gericht mogelijk te zoeken. Eigen account waarin al je bestellingen EN facturen terug te vinden zijn. Dus nooit meer een factuur kwijtraken.
Soms is Coolblue iets duurder dan de con-collega verkoper maar door de uitstekende service is de keuze voor Coolblue gerechtvaardigd!

Rachel 29-10-2017 Via de website gekocht

Het wii spel konden we bestellen en op de dag van de release kregen we het binnen. Super leuk en gemakkelijk!

Rogier 29-10-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Overzichtelijke website, bezorging stipt op tijd met aankondiging vooraf. Sterke bezorgers die een wasmachine no time geïnstalleerd hebben bij mij op de tweede verdieping. Bestelde apparaten werken naar behoren!

Sylvain 29-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig zoals gebruikelijk

Coolblue blijft voor mij nummer 1!
Altijd bereikbaar. Vriendelijke klantenservice. Goede aftersales service.

Ans 29-10-2017 Via de website gekocht

Top winkel, koop er bijna alles

Al jaren mijn favoriete Online shop. Nog nooit problemen gehad. Altijd volgende dag geleverd.

Dennis 29-10-2017 Via de website gekocht

Slechte zaak

Slechte zaak die niet aan hun eigen voorwaarden houden

Ze zeggen voor 15:00 besteld zelfde dag in huis daar betaald je dan extra voor. Heb ik gedaan krijg ik later een e-mail dat het de bestelling de volgende dag word, omdat mijn betaling na 15:00 was ontvangen. Terwijl op hun site daar niks over vermeld staat over de betaling voor 15:00. En er word verder niks ondernomen om het als nog te leveren. Ik besteld er nooit meer wat. Als hun niet eens aan hun eigen voorwaarden kunnen houden. Hoe moet ik dan als klant op hun vertrouwen.

Officiele reactie van Coolblue 29-10-2017

Goedendag Dennis,

Wat onwijs vervelend om te lezen dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het leveren van jouw bestelling, dat is natuurlijk niet iets wat je van Coolblue mag verwachten. We begrijpen heel goed dat je baalt dat je bestelling waar je extra voor hebt betaald om het dezelfde avond nog te mogen ontvangen, niet in ontvangst heb mogen nemen. Als je ons via een van onze social media kanalen een privé bericht stuurt met daarin jouw ordernummer, kunnen we met je meekijken voor een passende oplossing.

Groeten,

Roderick 29-10-2017 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en bekwaam.

Mijn wasmachine werd binnen het afgesproken tijdsvak van 2 uur geleverd. De heren waren snel en vriendelijk. Binnen 10min was de nieuwe wasmachine geïnstalleerd, op testprogramma gezet en de oude wasmachine meegenomen. Het is nogal krap bij mij maar dat was helemaal geen probleem, ze waren zo klaar.

de Boer 29-10-2017 Via de website gekocht

hele snelle levering

Ik heb mijn koffiemachine zondagmiddag besteld en had hem maandagmorgen al in huis.
Ik kreeg via de mail al informatie toegestuurd over de koffiemachine. Ik kon lezen hoever mijn bestelling was en hoe laat ik hem.kon verwachten.
k ben heel erg tevreden over coolblue.

Monika 29-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Coolblue is een goede webshop,vriendelijk,
Duidelijk
En ze hebben ook een goede keuze maker ,voor een product,
En goede uitleg,van een product

Hans 29-10-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Prima service, vriendelijke personeel. Bij reparatie hebben ze alle tijd voor je en dat komt als klant heel prettig over.
Heel fijn, dat je een product dat je niet bevalt meteen kosteloos kunt retourneren.

Hugo 29-10-2017 Via de website gekocht

Echt zorgvuldig, dus ook echt tevreden!

Cool-blue Ze hebben alles, site is duidelijk en er wordt accuraat en snel geleverd.
Voor buren al eerder de Giga Trio-telefoonset via Coolblue gekocht en ook die zijn zeer tevreden. Nu wij dus ook!

rita 29-10-2017 Via de website gekocht

nog nooit zo vlug bestelling gekregen en zeer mooie prijs

alles was prima in orde de site de bestelling
alsook de levering prima
de site was zeer goed prima.

milan 29-10-2017 Via de website gekocht

ik hou van coolblue

ik vindt coolblue overduidelijk de beste webshop van nederland de service is zo goed snel, De levering is altijd optijd. Gewoon top

JGr 29-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Wasmachine 's avonds om 22.30 uur besteld en de volgende morgen om 9.30 uur afgeleverd op eerste verdiepeing en aangesloten. Nu ook weer met wasdroger. De volgende morgen op afgesproken tijd afgeleverd en op de eerste verdieping geplaatst en aangesloten. Er wordt een uitgebreide instructie gegeven door vriendelijke bezorgers.

E.C.M. van den Heuvel 29-10-2017 Via de website gekocht

De service is prima!

Als plots je printer het niet meer doet en je hebt z.s.m. een andere nodig, dan ga je gewoon naar de website van Cool Blue en bekijk de diverse mogelijkheden. Klik het apparaat aan wat voor jou voldoet en bestel het. De volgende dag wordt de nieuwe printer netjes thuis bezorgd en je kunt weer vooruit! Een goede service daar draait alles om en is belangrijk voor de consument.......!

Monique 29-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig aanbod en super goede service!

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering en tot service!
Veel keuze en leuk dat de tips bij je gekozen product worden aangegeven. Soms heb je geen idee wat er nog meer te krijgen is. Dus erg handig!

dirk 29-10-2017 Via de website gekocht

prima service, afspraken werden volledig nagekomen

Eerdere prima ervaring met Cool Blue, prijs/kwaliteit verhouding, ruim assortiment en duidelijke product beschrijvingen.

Dilyne 29-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering van onze droger en geplaatst oude droger meegenomen vriendelijk personeel. Alles keurig geregeld prima service

S. de Boer 29-10-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig in gebruik, informatie is betrouwbaar & snel

De gegeven informatie was precies wat ik wilde weten om mijn afweging te maken. De service was snel en betrouwbaar en opvolging uiterst correct. Niets aan toe te voegen, ga zo door!

Hendrik 29-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het klopte allemaal; vooraf duidelijke informatie en een juiste tijd van levering.
Ook de prijs zat heel dicht in de buurt van de goedkoopste. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste aankoop bij Coolblue

Enveloppenland.nl 29-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en een hoog serviceniveau!

Overzichtelijke webshop, goede prijzen en een snelle levering. Een half uur voor levering nog even een berichtje dat men onderweg was. Top!

Seregmo 29-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs

Besteld op donderdag avond 20.00 en vrijdag avond om 20.30 werd hij geleverd. Netjes op de hoogte gehouden van bestellingsvoortgang

Wendy 29-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Bestelgemak, snelle levering, duidelijke communicatie betreffende de Levertijd en super vriendelijke bezorgers zelfs nog laat op de avond

Wilma 29-10-2017 Via de website gekocht

Bezorging zeer vriendelijk en op tijd.

Coolblue is een hele fijne website. Het is zo handig dat het product de volgende dag in huis is. Je wordt goed geïnformeerd over de bezorgtijd en men komt ook op de aangegeven tijd. De bezorging stelt zich netjes voor. Een aanrader.

Esthet 29-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goed verpakt

Keuzetool op de site is erg handig. Coolblue verpakt de artikelen in mooie coolblue doos. Leuke opdruk. Super snelle levering.

Kruimelzuiger. 29-10-2017 Via de website gekocht

Servicegericht

Ik heb een bestelling geplaatst op de website. Toen ik dit product bezichtigde stond er genoeg informatie. Nadat ik dit product heb besteld ontvangde ik het product super snel helaas was ik niet thuis en is het bij de buren geleverd ik heb een mailtje gehad met daarin het huisnummer waar de pakketje is geleverd super attent en professioneel. Thanks CoolBlue !

Gert Mons 29-10-2017 Via de website gekocht

factuur niet ontvangen

Bij de verzendbevestiging van order 25327484 zou volgens de email een bijlage moeten zitten met mijn factuur. Er zat echter geen bijlage bij deze mail; daardoor heb ik geen factuur en die heb ik wel nodig voor eventuele toekomstige garantie zaken.

Officiele reactie van Coolblue 29-10-2017

Goedendag Gert,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er bij jouw verzendbevestiging geen factuur als bijlage zat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben de factuur nogmaals naar je mailadres toegestuurd. Mocht je deze niet hebben ontvangen, kan je ons dan een seintje geven op een van onze social media kanalen?

HD 29-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

's avonds om 23u een wasdroger besteld op de overzichtelijke site. Meteen bevestiging met duidelijke informatie over procedure en de bezorgtijd (tussen 10 en 11 ipv de gebruikelijke halve of hele dag). Een kwartier voor bezorgen gebeld met de vraag of ze de wasdroger vast buiten uit zouden pakken. Heel aardige bezorgers sluiten aan & leggen uit hoe die werkt. Fantastisch!

jet 29-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

na een groot vochtprobleem in huis ga je op zoek naar een goede oplossing.we hebben gekozen voor een Qlima D520 vanwege de duidelijke omschrijving van het apparaat en wat ik verwachten mag.Kan nu al zeggen dat de verwachting uitkomt.Het apparaat is netjes geleverd dus voor mij is het topservice.

Sander 29-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle gratis bezorging. Niks op aan te merken. Binnen een dag na bestelling op juiste adres bezorgd. Niet veel om over op te merken dus.