Trykat 27-11-2020

Ik was verrast dat mijn pakje de dag nadien al geleverd werd. Het pakje was heel goed verpakt.

Sean 27-11-2020

Een zeer snelle service waarbij de organisatie zeer flexibel is als het aankomt op retournering en levering. Heel blij met mijn aankoop en de service!

Lynn 27-11-2020

Op zondag 22 november bestelde ik een smartphone Samsung bij cool blue. Deze ging dinsdag geleverd worden op het adres dat ik aangegeven had. Dinsdag heb ik geen pakketje ontvangen. Ik wachte even af omdat ik wist dat het een drukke periode is voor de post en de mensen van de koeriersdiensten, dus ik wachte nog af tot vrijdag. Vrijdag 26 november nog steeds geen pakketje. Ik ben dan beginnen zoeken in mijn mails of ik niets ontvangen had ivm bezorging.. Niets. Ik ontdekte de tool track & trace in een mail en klikte hierop. Bleek dat mijn pakketje dinsdag was toegekomen in het postpunt. Jammer genoeg heeft cool blue mij hier niet van op de hoogte gebracht. Ik had nochtans voor de optie thuis levering gekozen.

Herman 27-11-2020

correcte en vlotte levering zoals beloofd,
vandaag besteld, s'anderendaags geleverd

Nancy Simons 27-11-2020

super service, snelle bezorging en uit ervaring weten we dat er een goede service is na aankoop.

Marc Vermeulen 27-11-2020

Ik vond het absoluut niet kunnen plots mijn pakje zelf te moeten gaan afhalen in een of ander afhaalpunt terwijl ik besteld had onder conditie gratis thuis geleverd. Zelfs al was de kans hiervoor door Bpost aangekondigd, de verantwoordelijkheid blijft bij Coolblue en hadden ze op voorhand de keuze moeten maken om een andere koerier te gebruiken.
De dame aan de telefoon heeft me ook snel afgewimpeld zonder een oplossing aan te reiken.
Denk niet dat ik hier ooit nog bestel!

Patrick 26-11-2020

Omschrijving van de producten is eerlijk en overzichtelijk. Men weet wat men koopt.
Doe zo voort !

Bram 26-11-2020

Betrouwbaar, nooit echt problemen mee gehad. Vriendelijk ontwerp van website.

Denise Verest 26-11-2020

Een leuke ervaring shoppen bij coolblue .Aan de telefoon of in de shop is het personeel super vriendelijk, zeer behulpzaam en niet verlegen om een zeer goede uitleg te geven over de aankoop.
Ik raad iedereen aan om te shoppen in de winkel of online bij coolblue .

Danny 26-11-2020

Maandag besteld en zoal afgesproken dag nadien geleverd. Alles was netjes ingepakt. En werd geleverd door de coolbluefiets. Een pluim voor de bezorger die zeer vriendelijk was en correct wat de coronaregels betreft.

HV 26-11-2020

Goeie omschrijving, eerlijke reviews, correcte prijs en op tijd geleverd, ok in deze drukke tijden.

HV 26-11-2020

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Snelle levering.
De iPad is net zoals beschreven.
Zeer tevreden met mijn aankoop

JL 26-11-2020

Duidelijke site. Gebruiksvriendelijk. Makkelijk om verschillende producten te vergelijken.
Levering was goed. Sms ontvangen, vroeg in de ochtend met verwachte levertijd.
Wij hebben echter zelf de wasmachine tot op de eerste verdieping moeten dragen. Deze optie was tijdens de Black Friday week spijtig genoeg niet beschikbaar. Maar voor de rest tevreden over product en levering.

Ludo 26-11-2020

Een zeer gebruiksvriendelijke site en de service was top , tot aan huis geleverd en zelfs tot op zijn plaats gebracht in huis . Meer dan we hadden kunnen verwachten . Echt top

Etienne 26-11-2020

Zeer snelle en verzorgde levering! Vandaag besteld en 's anderdaags reeds geleverd in deze zeer drukke pakjestijd! Voorbeeldig! Bedankt!

Peggyvr 26-11-2020

Eerste keer bij cool blue besteld. Dik tevreden hoor. Ondanks de moeilijke tijden houden ze zich effectief aan hun. Vandaag bestellen morgen in huis. Nu kan ik verder lekker genieten van mijn verse koffie.

Wendy 26-11-2020

Duidelijke website. Snelle afrondiing bestelling en direct kunnen afhalen.
Goede heldere foto's en geen verrassingen bij ophalen van de bestelling.
Coolblue is een aanrader om online te shoppen.

An 26-11-2020

Grote keuze, mooie prijs/kwaliteit, voldoende uitleg en interessante reviews. Snelle levering aan huis.

Bram Braet 26-11-2020

Zeer divers aanbod. duidelijk programma om te filteren zodat je zeer gericht een keuze kan maken.
Snelle levertijd, ook in piekperiodes zoals met black friday.

Zeer tevreden over de bestelling!

Eugenieke 26-11-2020

Product precies zoals beschreven. Mooie prijs en heel snelle levering! Ik ben super tevreden met mijn nieuwe IPhone.

s 26-11-2020

Zeer snelle levering. Heel gemakkelijk om te volgen en je wordt fantastisch goed op de hoogte gehouden

Maarten 26-11-2020

Wij bestelden een stofzuiger. Deze werd geleverd de dag nadien zoals beloofd. Goede service en duidelijk!

Cindy 26-11-2020

Zaterdagavond een stofzuiger besteld en zondagvoormiddag reeds geleverd,ondanks het grote aantal bestellingen die nu online gebeuren 😊👍

Zoë 26-11-2020

Ik heb nogmaals bij Coolblue besteld. Ik ben altijd zeer tevreden over de levering en kwaliteit van deze producten! Een echte aanrader.

Emma 26-11-2020

Ik had een handmixer nodig, doordat coolblue de mogelijkheid geeft om je pakketje de volgende dag al in ontvangst te kunnen nemen koos ik voor hen, de site is zeer duidelijk, en ze hebben er goede deals. ook de aanwezigheid van Coolblue's keuze kan het keuzeproces wat makkelijker maken. de volgende dag had ik mijn pakketje al en ik ben zeer tevreden van mijn aankoop