Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneloes 21-08-2015 Via de website gekocht

Het is een overzichtelijke website, fijn ook dat producten die extra gekocht kunnen worden erbij gepubliceerd worden. en ook het bestelproces ging duidelijk en snel

ruim assortiment, met leuke aanbiedingen. Ik heb alles naar wens kunnen vinden. ook fijn dat er geen bezorgingskosten gerekend worden, zo sta je niet voor verrassingen.

Ik kom zeker nog eens terug

Hoekmeij 21-08-2015 Via de website gekocht

Snel gebeld om een afspraak te maken. Kon gelukkig ook 's avonds. Bezorger kwam keurig binnen tijdsvenster.

Ze hadden de IPhone die we wilden met het extra geheugen.

Vriendelijk, stipt en een scherpe prijs. Top dus!

Sun x 21-08-2015 Via de website gekocht

In een paar muisklikken bestellen en de volgende dag in huis.

Heel veel keuze.

muis2010 21-08-2015 Via de website gekocht

alles verliep prima

alles pikobello

ok

super

alles verliep naar wens ;-)

ivo 21-08-2015 Via de website gekocht

lekker handig en overzichtelijk

zeer snelle en correcte service

zeer uitgebreid

Gidi Cremers 21-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Alle info aanwezig

Super snelle en correcte levering

Vind er alles wat je moet hebben en aan een
goede prijs

Marleen 21-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Je wordt op de hoogte gehouden van waar de bestelling zich bevindt

Prima, uitgebreid assortiment

Alles goed op orde, diverse verschillende zaken besteld, altijd mooi op tijd. In het geval dat er een product niet in voorraad was werd ik d.m.v. Email op de hoogte gesteld op het moment dat het weer wel aanwezig was.

Wilibi 21-08-2015 Via de website gekocht

Uitgebreid aanbod met duidelijke beschrijving van de getoonde producten. De bestelling wordt thuis of in een afhaalpunt naar keuze 's anderendaags besteld.

Vóór middernacht besteld en 's anderendaags al geleverd, wat kan men nog meer wensen?

Heel uitgebreid, ook gerenommeerde merken zijn in het assortiment opgenomen.

Absoluut aan te bevelen. Dat je niet noodzakelijk thuis moet blijven tot een koerier of de postbode aanbelt is een enorm pluspunt.

Je hebt hier werkelijk alles: enorme keuze met duidelijke beschrijving van de producten, scherpe prijzen, gemakkelijk bestelproces en ultrasnelle levering.

Michiel 21-08-2015 Via de website gekocht

Binnen 24uur in huis

Via Marktplaats mijn tweede kansje snel telefonisch vastgelegd

Voldoende keuze

peter.billiet 21-08-2015 Via de website gekocht

Een zalige koopervaring. Nog geen ervaring met hersteldienst.

Ik ben hyper tevreden over coolblue over de ganse koopervaring, bestelervaring, levering. Ik vind de video's top om je te helpen kiezen. De prijs zijn goed te noemen, niet altijd de beste.... Ooit was Media Markt goedkoper. Alleen heb ik de hersteldienst nog niet kunnen testen omdat er nog nooit iets is stukgegaan. Tot nu toe ben ik een zeer tevreden klant...met bijna 15 bestellingen voor bijna 5.000 €

MichielA 21-08-2015 Via de website gekocht

Alles goed en snel te vinden, goede extra producten in beeld, maar niet te opdringerig.

Je ziet direct wat je evt extra kan kopen, maar totaal niet opdringerig, als je snel door wilt omdat je weet wat je wil -> Geen probleem/geen last.

Assortiment is uitgebreider dan je zou mogen verwachten, praktisch alle modellen en keuzes waren er, en toch niet te veel.

Moneta 21-08-2015 Via de website gekocht

Handige website met gemakkelijke userinterface

's Avonds besteld, de dag erna reeds in huis

Breed assortiment en variatie

Snel, betrouwbaar open 24/24

Open 24/24, snelle service, gratis verzending

K Brinkhof 21-08-2015 Via de website gekocht

Zo besteld en de volgende dag al in huis

Wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling. Zowel via mail als sms.

Ruime keuze uit de verschillende artikelen

manon 21-08-2015 Via de website gekocht

alles prima te vinden op trefwoord

handig dat de winkel ook in de buurt is ( Groningen)

veel keuze

JmZ1981 21-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen kan in enkele muisklikken.

Ik werd op de hoogte gehouden van elke stap in her bestelproces.

Cindy Kumpen 21-08-2015 Via de website gekocht

De website is heel handig om op je gemakje alle producten te bekijken. Niet zoals in de winkel waar een opdringerige verkoper naast je staat. De beoordelingen van anderen volg ik ook in het maken van mijn keuze...

Levertijden zijn prima in orde !

Zeer uitgebreid... Je kan zowel zoeken op prijs als op specifieke eigenschappen en zo ben ik tot een toestel gekomen dat voor mij qua prijs-kwaliteit ideaal is... Niet teveel betalen voor onnodige snufjes dus...

Het is mijn standaardwinkel geworden voor de aankoop van gsm of telefoon.

Alles loopt gewoon goed: betaling, levering, kwaliteit... Niks om over te klagen ! :-)

Ingrid 21-08-2015 Via de website gekocht

Fijne webshop. Makkelijk producten bestellen.

Duidelijk service, je wordt van elke onderdeel van het proces erg goed op de hoogte gehouden.

M E te D 21-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

geen klachten

electronicacool 21-08-2015 Via de website gekocht

kiezen online en oeps besteld

Alles duidelijk vermeld

grote keuze en goede prijs

wat is beloofd wordt gedaan

BELOOFDE LEVERING OP BELOOFDE MOMENT GELEVERD.

laelia 21-08-2015 Via de website gekocht

je hebt vlug besteld en betaald en het pakket is zonder schade thuis besteld in mum van tijd nooit gedacht dat het er zo vlug zouzijn

tja geen problemen geweest vlugger pakket thuis dan verwacht

tja kan altijd beter

Heb er een goede indruk dus zal ik zeker aan de mensen rondom me het zeggen

Ben gewoon tevreden van men eerste indruk

bergfietser1 21-08-2015 Via de website gekocht

5,5

beloofde levering op zondag werd niet waargemaakt, product pas op dinsdag geleverd

Marten Bosch 21-08-2015 Via de website gekocht

Historie bestellingen makkelijk terug te vinden om producten opnieuw te kunnen bestellen.

Heldere communicatie over verloop bestelling.

Praktisch alles is te vinden.

Bij Coolblue bestel je met een glimlach!

MK86 21-08-2015 Via de website gekocht

Een account is niet noodzakelijk maar is makkelijk aangemaakt. Je hoeft hiervoor niet twee keer je gegevens in te vullen zoals bij sommige andere bedrijven wel moet.

Snelle levering.

Ruim assortiment telefoonhoesjes. Verschilde prijzen en kwaliteiten.

Goed.

opa.71 21-08-2015 Via de website gekocht

je hoeft de deur niet uit, uitgebreid aanbod

verzending is mega snel, je wordt op de hoogte gehouden van betalings-ontvangst en verzending

ik heb niet het gehele assortiment bekeken.
Voor wat ik gekocht heb was het assortiment uitstekend

heb ik bij de vorige vragen al beschreven.

ik heb een opmerking aan Coolblue; doorgaan zo, dit is een prima formule.

Jan B 21-08-2015 Via de website gekocht

Goede site met goede filtermogelijkheden. Hierdoor kun je snel zien welke producten voor jouw het meeste geschik zijn.

Pas tijdens een bestelling een foutje gemaakt. Terugsturen was geen enkel probleem

Het mooie is dat Cool Blue vele sites heeft. Zo kun snel zoeken op een product maar in 1 bestelling dus ook producten van verschillende catagorien kopen.

Eigenlijk wilde ik een 10 kiezen, maar het kan natuurlijk altijd beter.

Top winkel

JO250660 21-08-2015 Via de website gekocht

je hoeft je niet te verplaatsen en je hebt een mooi overzicht van de producten

tot hier toe alles op tijd en netjes thuis bezorgd

ik had voldoende keuze

zie commentaar hierboven

edmonline 21-08-2015 Via de website gekocht

geen aanmerkingen,

ik kreeg als laatste de email; is ingepakt binnen, waarin stond dat ik nog een bevesitiging kreeg waarneer deze verzonden was , maar deze had ik alvorens al gekregen, dus de volgoorde waarin de mail binnenkwamen is verwarrend, ook al kwamen deze kort na elkaar ,keek ik enkel naar de laatste mail..en werd ik verrast toen smorgens het pakje in me bus lag zonder ik nog een verzend bev kreeg.

breed, nieuw ,maar soms zoek je ook wat ouder, om iets te vervangen zonder alles nieuw te moeten kopen, bv oudere pc onderdelen die passen bij je set-up, of keuken machines die passen bij de rest van je style, maarja je kan niet alles hebben.

ik zou graag de gouden tip geven waardoor jullie nog beter worden dan jullie al zijn en die prijs winnen, maar kan enkel positief zijn bij het vertellen over deze site aan mijn collega's

9, als cijfer dat is bijna perfect vanuit mijn ogen, op een email misverstand en persoonlijke smaak qua assortiment Maar, ja er is een maar, het blijft internet dus hup een extra tapblad je product naam in google search , en daar verschijnen de prijzen bij bol.com en conrad ect , bv i7 4770K kost bij conrad 379 hier 392,95 deze zoekgewoonte is zeer gebruikelijk, en mensen kiezen snel voor de goedkoopste prijs ongeacht de service en website lay out, sommige producten bieden jullie voordeliger aan maar andere duurder. ik kwam hier omdat jullie mijn gekozen product als 1 van de voordeligere sites aanbieden in hoeverre het mogelijk is om altijd de goedkoopste te zijn en dit ook rendabel te houden is weet ik niet maar het is natuurlijk wel een marketing troef die bv van den Borre ook graag uitspeelt met wij betalen het verschil terug , (webwinkels uitgesloten) er word hier ook niet gewerkt met een voucher systeem vanaf een bepaalde uitgave, hierop wil ik gelijk dieper ingaan qua klanten binding, want er is geen uitnodiging gedaan naar mij om nog eens terug te komen, zoals het lokken met een voucher , of kortings- formule. de laatste (juiste) mail informeert mij over de verzending vragen en retourneren, maar aan retourneren denk ik niet graag ik hoop dat het product goed is ... beter lijkt mij, we zien u graag terug , (link met de feestdagen, kerst ect,) zodra je later aan de feest dag herinnerd word, denk je misschien wel eens bij coolblue voor iets leuks rondkijken.. en na deze vriendelijke uitnodigende hint, kan het nog gaan over retourneren ect. want stel ik was niet ingegaan op deze beoordeling schrijven dan was onze afsluiting matig, gericht op het pakje, daar kunt u ook een tekst plaatsen met we zien u graag terug , of bv leuke sleutelhanger van Coolblue of sticker ,(basic gift items ,kan ook exclusiever) niet dat u bij elk pakje dit moet doen maar vanaf bepaalde prijzen denk ik dat extra aandacht voor klanten binding een groot pluspunt is , ook zeker naar de omgeving toe van de klanten, want hoe Meer uw logo overal gezien word, des te toegankelijker nieuwe klanten zijn tot uw service, nou, ik ga nu maar eens afsluiten, maar mocht u mijn mening interessant vinden, dan wil ik hier gerust dieper en breder op ingaan gezien marketing en verkoop een passie is van mij. Mvg Ewald

Marco 21-08-2015 Via de website gekocht

Bericht op marktplaats lezen, en even een mail sturen. Dat was alles. Hoe makkelijk.

De volgende dag al in huis, zelfs bij een TweedeKansje!

Betül Dinc 21-08-2015 Via de website gekocht

Het product wat ik zocht had ik zo gevonden.

Uitstekende service. Ik miste bij mijn bestelling en voucher voor de Walibi. Ik had de bestelling bewust bij coolblue gedaan voor de voucher. En wat bleek, in trof deze niet aan in de verpakking. Ik hou er niet van om te zeuren, schrijf liever de gehele organisatie af en sluit daarmee het hoofdstuk. Maar dit keer dacht ik hey, zo'n flyer kan er makkelijk uitvallen of is men gewoon vergeten. Op facebook een berichtje achtergelaten en de volgende dag kreeg ik een superlief kaartje met de voucher. Dit bond ik echt zo super tof! Bedankt coolblue..

nightbe 21-08-2015 Via de website gekocht

gewoon vergelijken op de website. Duidelijke uitleg met voor en nadelen van elk product. Snelle verzending en waar jij het zelf wil (bvba werk)

ik had een vraag ivm de lader die ik kocht en kreeg per kerende een zorgvuldig antwoord

ruime keuze van producten die aan een redelijke prijs beschikbaar zijn.

is gewoon er makkelijk en als je vragen hebt krijg je sneller antwoord dan in bvba mediamarkt

zoals reeds gezegd : ruime keuze aan een redelijke prijs en een degelijke uitleg met voor en nadelen van elk product zodat je een keuze kan maken wat best bij je past.

Backerij 20-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Duidelijk

(nog) geen product niet kunnen vinden.

Betrouwbaar

Doet wat het beloofd

joke 20-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk, makkelijk te bestellen.

Snelle service

Veel sortering waaruit men kan kiezen

Makkelijk winkelen en betaalbaar

nee

PRDt 20-08-2015 Via de website gekocht

Heldere stappen. Prijsopbouw duidelijk. Website goed toegankelijk.

Mogelijkheid om zelf een afleverdag te kiezen. Zeer goede informatie via email over de voortgang. Keurig op de gevraagde dag afgeleverd. Winkelpersoneel zeer behulpzaam, goede adviezen gevend.

Hoewel ik niet alles wat ik nodig heb altijd bij Coolblue aantref, kan ik toch stellen dat het assortiment goed is.

Als de prijs van het aan te schaffen product acceptabel is, dan is Coolblue een goede en betrouwbare winkel/website.

Ik heb bij Coolblue ervaring met kopen in de winkel (Rotterdam), via de website en via Marktplaats (refurbished; wordt dan telefonisch afgehandeld). In alle gevallen meer dan goed en klantvriendelijk geholpen.

Jorien 20-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, overzichtelijk. Informatie goed te vinden.

Zware spullen (wasmachine) worden gratis thuis geleverd en gemonteerd.

Veel mogelijkheden/soorten/merken.

Motiveer je beoordeling

Perfecte winkel/webshop

Kees 20-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat makkelijk. Je hoeft gelukkig geen account aan te maken voordat je bestelt. Gewoon lekker simpel!

Goede en duidelijke informatie over de bezorging en wat er toegezegd wordt, wordt nagekomen.

Het bestelgemak en de duidelijke leveringstermijnen zijn een pré.

bertjan1968 20-08-2015 Via de website gekocht

De site doet wat die moet doen en er wordt snel geleverd

Heel veel hoofdtelefoons die netjes in prijs gesorteerd zijn. Ik wilde een bepaald budget aan mijn hoofdtelefoon besteden en vond 15 keuzes

Nooit gedoe gehad met Cool Blue. Betrouwbaar en snel. Veel artikelen leverbaar en overzichtelijk aangeboden op het scherm van je mobiel.

Wvanscharenburg 20-08-2015 In de winkel gekocht
Europalaan, Utrecht

Soepel brstelbaar op de site

Breed, breder, bluest

Vanwege de prijs, én de service, én de vlotte levering: van harte aanbevolen!

Margreet 20-08-2015 Via de website gekocht

Hier en daar mag het zoekproces iets makkelijker lopen, maar ik kan altijd vinden wat ik nodig heb.

Ik had een poosje terug wat problemen met de geleverde koelkast. Na zeer vriendelijke contact met de klantenservice werd ik snel geholpen en het probleem opgelost. De volgende dag kreeg ik zelfs een handgeschreven kaartje met excuses bij de post. Zoiets is gewoon leuk!

Ik zou nog graag (Engelse) boeken zien, dan hoef ik niet meer bij bol.com te bestellen...

De prijzen zijn fijn, de service is super, alles snel in huis, top winkel!

Anu 20-08-2015 Via de website gekocht

Dag erna in huis, super!

Supersnelle verzending, waar je goed van op de hoogte wordt gehouden. Daarnaast veel keuze uit afleverpunten.

Ze hadden precies wat ik zocht.

Eerste keer dat ik hier iets bestelde, hele fijne ervaring geweest.

Hp laserjet printer 20-08-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle afhandeling

Snel besteld en zeer snel geleverd.

glenn.veekens 20-08-2015 Via de website gekocht

mooi overzicht, extra's handig aan te klikken

grote keuze uit allerlei producten, makkelijk te vergelijken

zelf een verkeerd postadres doorgegeven. nog steeds aan het wachten op mijn toestel, kon een paar dagen duren.

Walter 3 20-08-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk en eenvoudig voorgesteld hoe te bestellen

Prima service ondanks 1 stuk niet in voorraad, perfecte en vriendelijk tewoordstelling via telefoon voor nalevering

Groot assortiment, veel keuze voldeed perfect aan onze verwachting

Veel keuze, voordeligere prijs, goede service en snelle levering, kortom beter kan niet niet

Gemakkelijk online te bestellen, veel keuze, goede prijs en snelle levering , goede service

Luc VG 20-08-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig het maken van een bestelling en perfecte opvolging.

Weergave componenten met technische data zijn perfect

Wat ik zocht was beschikbaar

Heb ervaring met andere e-winkels maar minder goede resultaten.

De snelle levertermijn en stock voorraad is zeker een pluspunt. De gratis levering is zeker mooi meegenomen. Heel goede verpakking en geen enkele schade te zien .Zonder woorden , super bedrijf

Fien 20-08-2015 Via de website gekocht

Heldere website. Vond meteen wat ik zocht en bestelprocedure uitstekend.

Geen klachten. Bestelling prima op tijd. Veel keuze in levertijd.
Retourprocedure lijkt me prima. Geen gebruik van gemaakt, was niet nodig.

Prijs - kwaliteit verhouding van product is prima. Mooie aanbieding. Alles gevonden en voldoende keuze.

Prima, ik kende de winkel niet. Ga zeker vaker shoppen bij coolblue als ik wat nodig heb!!

nee

pudje69 20-08-2015 Via de website gekocht

Veel keus, veel uitleg. Er waren nog enkele dingen onduidelijk over het produkt, en via mail had ik zeer snel een antwoord. Het is heel makkelijk producten vergelijken.

Simpele betaling. Snel geleverd, en opvolging van de status

Ruime keuze van verschillende merken

Niks negatiefs aan te merken. Dus waarom niet?

Ruime keuze. Veel merken waardoor vergelijken simpel is. Goede klantendienst met snel anwoord ivm vragen over het product.

Linda Korver 20-08-2015 Via de website gekocht

Hele duidelijke website, alles is makkelijk te vinden.

Super service!

Te veel om uit te kiezen haha

Super winkel, ga er zeker vaker wat bestellen

Ik vond het super handig dat ik op de hoogte werd gehouden via de mail, wanneer mijn pakketje werd ingepakt en wanneer verzonden

Linda Helmond 20-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen op de website en de volgende dag afhalen en betalen bij de winkel van Coolblue in Eindhoven.

Een medewerker van de Coolblue-winkel heeft zelfs nog geholpen mijn bestelling in de auto te zetten. Top!

Precies wat ik zocht tegen de beste prijs.

Snel bestellen en een goede service zonder poespas.

Duidelijke werkwijze. Bestellen, ophalen/bezorgen en betalen. De luchtige en enigszins humoristische wijze waarop bijvoorbeeld de Algemene Voorwaarden en 'wachttips' worden omschreven gaven mij een goed gevoel. Slogan is absoluut treffend!

VAutar 20-08-2015 Via de website gekocht

Hele duidelijke website. Overzichtelijk en snel gevonden wat ik zocht. Bestellen is een eitje bij CoolBlue. Via de computer of telefoon.

Retourproces verloopt goed. Behandeling via mail supersnel en ook erg duidelijk en vriendelijk geholpen.

Helaas niet alles wat ik zoek heeft CoolBlue, wat wel jammer is.

Enige nadeel is de melding dat je mail krijg met verzendbevestiging is niet op de tijd die vermeld wordt. Verder helemaal geen opmerkingen.

Eddy J. 20-08-2015 Via de website gekocht

Gewoon thuis kiezen en vergelijken en dan bestellen.

Eerst in winkel info gaan vragen. Toestel was niet binnen maar enkele dagen later kreeg ik bericht dat het weer in voorraad was.

Ongeveer alles valt hier te bestellen.

Linda Helmond 20-08-2015 Via de website gekocht

Producten zijn goed vindbaar op de site. Mijn bestelling stond op het aangegeven moment klaar in de Coolblue- winkel in Eindhoven.

Een medewerker van Coolblue hielp mij zelfs de bestelling nog in de auto te zetten. Top!

Precies wat ik zocht en tegen de laagste prijs.

Snelle service en levering zonder poespas.