Deze score is berekend op basis van 1695 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F. Javier Orellana 03-12-2016 Via de website gekocht

Makkie shoppen

Via de website alles makkelijk te bestellen. Service 100% perfect en razendsnel levering. Prijs/kwaliteit top.

Ralph 03-12-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel.

Iedere keer wanneer wij prijsvergelijkingen doen, komen wij toch weer bik Coolblue terecht.
Niet dat het altijd de goedkoopste site is, maar de betrouwbaarheid is ook iets waard.

In 1 week 3 telefoons besteld en alles keurig de volgende dag in huis, zelfs 1 op zondag.

Dikke pluim voor Coolblue.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Goede service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.
  • Nog geen betere webwinkel kunnen vinden. :-)

Alette 03-12-2016 Via de website gekocht

2 mobieltjes

Op zich goed geholpen aan telefoon, vriendelijke mensen en genoeg emails om status te weten, maar er moeten 2 mobieltjes geleverd worden, eerste afspraak werd afgezegd en moest opnieuw, voor andere mobiel moesten we hele middag thuis blijven, komt man met mobieltje in huis doet de pin het niet (voor 0,01 controle) en gaat hij weer met mobieltje weg..... Moeten we weer opnieuw. Dus bij beide mobieltjes, ging aflevering niet vlekkeloos en we hebben beide nog niet..... Dat is dan wel weer jammer!

Marc de Jong 03-12-2016 Via de website gekocht

Marc de jong

Goede service snelle levering en een hele goede prijs en tijden worden gehouden ook de levering is perfect met aansluiting

Nele 03-12-2016 Via de website gekocht

Correct, snel, perfect!

Heel correcte beschrijving van het artikel. Ook minpunten worden gepubliceerd. Zo krijg je toch wel een duidelijk beeld. Levering zoals beschreven:'s anderdaags was het product bij ons thuis. Netjes verpakt,niets op aan te merken!

J kam 03-12-2016 Via de website gekocht

Super winkel

Coolblue heeft een groot assortiment, als je zoekt naar elektronica/software etc hebben ze bijna alles wel.

De service van Coolblue blijft altijd geweldig

Pluspunten

• Zeer goede klantenservice
  • Overzichtelijke Webshop
  • Duidelijke overeenkomsten
  • Snelle levering
  • Levering op zondag

Dirk 03-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine

complete goede benadering van a tot z tijdens de aankoop en levering. over service weet ik natuurlijk niet aangezien ik dit nog niet nodig heb gehad.

Anja 03-12-2016 Via de website gekocht

Al verschillende producten gekocht bij Coolbleu. Zijn hier zeer tevreden over. De medewerkers aan de telefoon zijn behulpzaam en denken met je mee. De bezorging is vlot, en de bezorgers werken zorgvuldig en netjes. Voor ons een shop waar wij in de toekomst gebruik van zullen maken, en aanbevelen bij iedereen.

Christiaan 02-12-2016 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle service

Als er een stekker aanzit (of zou kunnen zitten) kun je het vinden bij Cool Blue. Goede product info en razendsnelle service, ook op zondag.

KJP 02-12-2016 Via de website gekocht

Razend snel in huis ook in drukke tijden, Super!

Geen extra verzendkosten en toch supersnel in huis. Helemaal fantastisch! Twee voor twaalf 's nachts besteld de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Geen verzendkosten

Nicole van den Dolder 02-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gevonden.

Makkelijke site om te vergelijken en veel aanbod van merken. Overzichtelijke bestelsite. Ook werd duidelijk vermeld wanneer de wasmachine geleverd zou worden.
Wasmachien werd op de dag van bezorging aangekondigd door een telefoontje. Verpakkingsmateriaal bleef keurig in de vrachtwagen en de wasmachine werd ook aangesloten en direct ingesteld op een wasprogramma zodat de trommel schoon zou zijn voor de eerste was.
De mannen van Coolblue waren beleefd en samen hebben we een vragenlijst door genomen ontrent de levering.

Pluspunten

• simpele en duidelijke bedienings display.
  • veel programma's en centifugeert goed droog.

wil 02-12-2016 Via de website gekocht

levering volgende dag heel belangrijk

levering de volgende dag is heel belangrijk geven ook aan via bezorger wanneer je het kan verwachten ,fijn dat je bij de volgende bestelling 5,00 euro korting krijgt
ben nu tevreden maar weet niet hoe dit in de toekomst is als de stofzuiger in de garantietijd stuk zou gaan dan weet ik niet hoe dan de service is daarom nog geen 10

vierhout 02-12-2016 Via de website gekocht

heel veel artikelen

snelle levering duidelijke internet site voor ieders portemonnee is er keuzen voor wat je ook zoekt ze leveren wat je bestelt en ook binnen de levertijd die ze beloven

Zoë Buyle 02-12-2016 Via de website gekocht

Razendsnelle service

Enkele maanden geleden apple oortjes ontvangen, direct geleverd maar was een productiefoutje aan. Mailtje gestuurd en direct terug mogen zenden. Een dag later had ik al nieuwe oortjes in de brievenbus. Onlangs om 23u besteld, volgende dag zat mijn bestelling tussen de kranten en brieven in de post.

Pluspunten

• Zoals het hoort
  • Razendsnelle service
  • Betrouwbaar

Marita Zuurhout 02-12-2016 Via de website gekocht

Kopen bij CoolBlue is een klein feestje...

Ik heb nu al een aantal producten gekocht bij CoolBlue en zodra ik op de site kom word ik al vrolijk van het lezen van de oneliners. Dat maakt ook dat je nieuwsgierig wordt en verder kijkt. De producten die ik heb aangeschaft zijn makkelijk te vinden. De omschrijving van de producten is goed en de betaling is zonder problemen. Ook de levering is goed. Dus... ik ben blij met CoolBlue!

Pluspunten

• website
  • producten
  • levering

Rein 02-12-2016 Via de website gekocht

Correcte service !

Website overzichtelijk, makkelijk produkten vergelijken, uitgebreide garantie op toestellen, vriendelijke medewerkers. Vervangende printer gekocht voor toestel dat stuk was maar nog in garantie : de volgende dag was hij al thuis geleverd. Prima service !

Pluspunten

• vriendelijkheid personeel
  • keuze toestellen
  • makkelijk vergelijken
  • uitgebreide garantie

Minpunten

• vergelijking toestellen niet volledig

Marcus 02-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Zoals altijd snelle afhandeling en 's anderendaags geleverd zoals voorzien. Overzichtelijke site en genoeg keuze.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vormgeving
  • Geheugen

Minpunten

• Opladen en luisteren niet mogelijk met oortjes

Ana 02-12-2016 Via de website gekocht

Teleurstelling opgelost!

Ik kan niet beginnen om te omschrijven hoe goed de klantenservice is. Ik heb toevallig net een probleem gehad met een verzending die nooit was aangekomen. Ik besloot even te bellen naar cool Blue en tot mijn verbazing om 10 voor 11 savonds werdt ik binnen 2 min geholpen. Het pakketje was redelijk speciaal want het was een kado die ik die avond om 12 uur aan mijn vriend wou geven voor zijn verjaardag. Helaas kon dit niet meer en lag het probleem aan post nl dus ik bedankte de medewerker voor zijn moeite om te kijken waar mijn pakketje was. Helaas was ik de volgende dag (gisteren) niet thuis en had het pakketje gemist dus vandaag zou ik hem eindelijk moeten ontvangen. Teleurgesteld maar "alles voor een glimlach" beloven jullie echt! Ik kreeg een keurige email van een van jullie medewerkers met spijt dat ik zo lang moet wachten op mijn pakketje en dus heb ik een borrel aangeboden gekregen als troost voor mijn vriend ! Betere klantenservice bestaat niet en ookal heb ik mijn product nog niet in huis tot vanavond pas, heb ik toch een glimlach en weet dat ik belangrijk voor jullie ben als consument en daarom blijf ik een tevreden klant en blijven jullie in mijn opinie beste winkel van Nederland. Heel goed opgelost en nogmaals bedankt !!!!!!!

• Snelle service
  • Klantvriendelijk
  • Goedkoop

Michel 02-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en de laagste prijs.

De oven was makkelijk te vinden op de website; het bleek de laagste prijs te zijn en met een extra 70 Euro wordt hij door een vakman geplaatst.

MK 02-12-2016 Via de website gekocht

Out of the box

Had al eerder iets bij cool blue gekocht omdat het de eerste website is die mij laat lachen.
En als de doos eenmaal binnen is begint de pret pas echt. Je zou haast vergeten dat het om de inhoud gaat. Die klopt...heb je immers zelf voor gekozen. Ik kom zeker bij jullie terug!

Frans de Wit 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue also for you

Ik vind het makkelijk en snel bestellen bij dit bedrijf ook de response is goed En de bezorging is gratis én meestal de dag er na al!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Meestal nog goedkoper ook

Minpunten

• achteraf korting als je net besteld heb
  • Assortiment is soms beperkt

Audrey 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is TOP!!!

Als trouwe klant heb ik vol vertrouwen opnieuw een aankoop gedaan bij Coolblue. Deze keer maar liefst twee tablets als Sinterklaaskado's voor mijn beide jongens. Als op de website vermeld is het mooie pakket de volgende dag bezorgd. Coolblue geeft goede service, uitgebreide informatie, topkwaliteit, garantie, makkelijk en snel bereikbaar en is daarom bijzonder betrouwbaar. Een aanrader voor iedereen, zowel voor aankopen in de winkel als via de website.

Pluspunten

• Goede snelle service
  • Ruim assortiment en goede kwaliteitsproducten
  • Betrouwbaar
  • Gratis bezorging en eventuele installatie

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken

J.W.M. de Vries 02-12-2016 Via de website gekocht

Vertrouwd en veilig

Overzichtelijke site om wat voor soort product ook te kopen. Snelle levering. Word voldoende op de hoogte gehouden ivm levering.

Pluspunten

• Goede producten.
  • snelle levering.
  • Vertrouwde website.
  • Vriendelijke medewerkers.

A. van der Meide 02-12-2016 Via de website gekocht

Gekocht

Overzichtelijke website met uitvoerige product omschrijving. Heb een MK520 draadloze toetsenboord en muis besteld Snelle levering.

Marion 02-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en camera

Levering wasmachine was top.
Chauffeur belde idd een kwartier van te voren op dat ze onder weg waren.

Oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe wasmachine werd keurig uitgepakt en geïnstalleerd. Daarna keurige uitleg en hebben ze de wasmachine aangzet.
Zodat de wasmachine schoongespoeld is. Super.

Erg vriendelijk personeel.

Tijdje later de Nikei Extreem X6 besteld.
Een dag later geleverd. Top

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede voorlichting
  • Vriendelijk personeel

Sven 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue.nl

1 van de weinige shops die je goed op de hoogte houden van waar je pakje uit hangt.

Helaas konden ze de volgende dag niet leveren, wel meteen de volgende ochtend een bericht dat het pakje niet kwam.
Dus geen teleurstelling dat je er op rekent en het komt niet.
Hun 14 dagen retour regel, no questions asked, "daarom" is ook een reden is voor mij waarom ik daar besteld heb.

Pluspunten

• Lever informatie
  • Retour binnen 14 dagen

Harry Lippens 02-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue stays cool

Super winkel! Na 1 keer iets te hebben besteld op deze site kom ik telkens terug naar hier als ze het product hebben dat ik zoek. Ook bij twijfel hebben ze uitstekende filmpjes waarbij ze de voor- en nadelen van het product opsommen zodat je weet welk product aan jouw eisen voldoet.
Een aanrader!

Pluspunten

• Gemak
  • Uitleg

Jim 02-12-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser gekocht en laten inbouwen

Goede en snelle levering en netjes ingebouwd in onze keuken. En de prijs was ook goed. Ook contact gehad via de telefoon met klantenservice en super geholpen.

• Netjes ingebouwd

Rian 02-12-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden

Erg tevreden over Coolbleu. Snelle en nette bezorging. Bestellen op de site ging ook heel soepel. Ga zeker vaker hier bestellen!

Wanda 02-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Goede (en vriendelijke) service, snelle levering. Helaas gaat er bij Coolblue ook wel eens iets mis, maar problemen zijn er om op te lossen. En dat doen ze!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle bezorging
  • Bieden oplossingen bij problemen
  • Vriendelijke en kundige klantenservice
  • Fijne winkels

Minpunten

• Die zijn er niet

Paul 02-12-2016 Via de website gekocht

Paul

Heel goede service en goede prijs qualiteit voor de rest niets anders dan lof ik kan deze winkel hart aandelen

Pluspunten

• Super service

Karin 02-12-2016 Via de website gekocht

Karin

Overzichtelijk ,snelle levering.
Ruim aanbod en geen verzendkosten.
Kan je ophalen in een winkel in de buurt.

Pluspunten

• Snelle service

Hans 02-12-2016 Via de website gekocht

altijd snelle en correcte levering

Voor middernacht besteld, de volgende dag al bezorgd. Tot nu toe elke keer waar gebleken. Hele snelle services en nog lage prijzen ook. TOP

Pluspunten

• snel
  • concurrerend geprijsd

Meindert 02-12-2016 Via de website gekocht

Koffie

Het was een kwestie van betalen en de volgende dag in huis ! Helemaal blij mee ik maak volgende keer zo weer gebruik van deze site

Pluspunten

• Goed te volgen door track en trace
  • Mooi op tijd

Dupont Electro 02-12-2016 Via de website gekocht

Smarphones voor onze medewerkers

Er is een ruim aanbod van smartphones, vlotte en correcte levering.
Artikelen niet beschadigd !
Een betrouwbare webwinkel.
Doe zo verder :-)

HALFORD 02-12-2016 Via de website gekocht

coolblue rocks!

Coolblue doet wat ze beloven! Dit is zeker niet het geval bij andere webshops :=))
De dienst na-verkoop verdient ook een dikke pluim en draagt zeker bij tot de klanttevredenheid.

Pluspunten

• service
  • uitgebreide keuze
  • doen wat ze beloven
  • dienst na-verkoop is zeer efficiënt

Petra 02-12-2016 Via de website gekocht

Petra

Goede en snelle service. Er ging even iets mis met de betaling, maar dit werd snel opgelost.
Mooie iPhone. Dik tevreden.

Peter 02-12-2016 Via de website gekocht

Levering wasmachine naar zolder

Voor het daadwerkelijke moment van levering ( je kunt zelf een dag kiezen) wordt er heel duidelijk met je gecommuniceerd over het tijdstip waarop ze die dag komen.
Je krijgt eerst een email waarop het tijdvak staat wanneer ze komen ( was bij mij een tijdvak van een uur) vervolgens een sms een paar uur van te voren en dan als laatste nog een belletje van de chauffeur een half uur van te voren,echt heel goed!
De oude wasmachine werd meegenomen, de nieuwe uitgepakt en geïnstalleerd, klaar is kees. Echt keurige service en vriendelijk personeel. Ook de kleine smalle trap naar de zolder werd zonder morren genomen.
Mijn eerste ervaring met Coolblue is zeker een hele goede

Pluspunten

• Goeie website
  • Info over leveringtijdstip
  • Vriendelijk personeel

Martin 02-12-2016 Via de website gekocht

FitBit

2 FitBits besteld. Goede prijs, snelle levering. Goede servicemogelijkheden. Zou de volgende keer weer bij Cool Blue bestellen.

patrick 02-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, wel summier verpakt

Na het bestellen op maandagavond kon ik mijn nieuwe tablet op dinsdag bij de Primira ophalen.
Dit was echt perfect, zoals altijd. Echter horde ik als dat het doosje waar de tablet in zat bootste tegen de buitenverpakking. Bij openen van de verpakking bleek inderdaad dat er slecht 1 luchtkussen in de doos zat om de tablet te beschermen. Ik vond dat toch summier voor zo'n kwetsbaar product.
Voor het overige is alles in orde.

Pluspunten

• snelle levering
  • scherpe prijzen

Minpunten

• bescherming in verpakking

Vicky 02-12-2016 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Het is een zeer uitgebreid gamma, voor ieder smaak en budget zijn er artikels. Zeer tevreden over de werking en hun klantgerichtheid.

Leentje is 02-12-2016 Via de website gekocht

Koffie

Had voor 5 December bij coolblue al wat besteld, zodoende heb ik ook daar mijn dolce gusto gekocht.
Een nette en vlotte afhandeling van het bestelde, zonder moeilijk gedoe.
In de toekomst zal ik beslist weer bij coolblue bestellen

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

M.K 02-12-2016 Via de website gekocht

M.K

Prijs oké goede site met veel artikelen makkelijk te overzien en veel informatie na bestelling duidelijke aangegeven over het thuis bezorgen

Pluspunten

• Goede site
  • Volledige info na bestelling

Philo 01-12-2016 Via de website gekocht

prima webshop

De levering is, ook in sinterklaastijd, zeer snel. De informatie die ik niet op de site vond en via de helpdesk vroeg, kreeg ik snel van een zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster.

Jan 01-12-2016 Via de website gekocht

Post nl had mijn pakketje kwijt gemaakt en coolblue heeft er voor gezorgd dat ik een nieuw im kreeg. Dit werd een dag later alweer bezorgd. coolblue zou het verder afhandelen met post nl

Pluspunten

• Snel
  • Service

Zoran 01-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling Access Point

De shop is gestructureerd, duidelijk en ondubbelzinnig opgezet. Producten, omschrijvingen, specificaties en reviews zijn goed terug te vinden. Als je twijfelt, kan je de hulp van een medewerker inroepen. Deze medewerker wist mij perfect verder te helpen. De levering verloopt vlekkeloos, snel en volgens afspraak. Grote klasse, keep up the good work!!!

Pluspunten

• goed vindbaar
  • gestructureerd
  • goede backup van medewerkers
  • snelle levering
  • alles volgens afspraak

Dick 01-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Prima winkel en service

Prima winkel met snelle levering (mits op voorraad). Tevens goede adviezen gekregen over de gekochte goederen.

Pluspunten

• Goede service
  • Kennis van zaken

Roland 01-12-2016 Via de website gekocht

Ssd harde schijf laptop

Qua informatie niks te klagen, alles kun je terugvinden bij het product en uitleg kan ook nog via een filmpje bekeken worden. Sowieso is de service altijd top, dat heb ik al eerder ervaren bij een andere bestelling. Mijn laptopje heeft weer een upgrade gekregen en kan er weer even tegenaan.

Pluspunten

• Service
  • Voorlichting
  • Snelheid
  • Makkelijk

a.reijntjes 01-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en goed

Duidelijke site. Mogelijkheden om producten te vergelijken. Groot aanbod van producten. makkelijk zoeken in de winkel. Snelle levering. Betaalgemak.

Franck 01-12-2016 Via de website gekocht

Voordeligst en supersnel

Site is duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk alles te vinden en snelle pagina opbouw. Bestelproces is intuïtief en snel. Ruime betaalmogelijkheden. Supersnelle levering. 's Avonds besteld de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Voordeligst
  • Snelle levering