Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geenhuisvrouw 13-11-2016 Via de website gekocht

Zanussi condensdroger

Ik heb voor deze webwinkel gekozen, omdat deze er ten eerste uitnodigend uitziet. In Maart heb ik al een iPhone aangeschaft via Coolblue, verlopen zonder problemen! Dus de kans was groot dan ik wederom bij Coolblue een aankoop zou doen.

Ditmaal een droger. De prijs was ook lager dan bij andere webshops.
Op maandag de bestelling geplaatst voor een levering van afgelopen vrijdag. In de nacht van donderdag op vrijdag, netjes een SMS gekregen met het verwachte tijdsvak. In de ochtend een meer gespecificeerde tijd gekregen.

Een half uur van tevoren nog een belletje gekregen met de geschatte tijd. 3 jongemannen (netjes voorgesteld!) hebben de droger geplaatst en aangesloten en gekeken of hij het wel deed! Wat ook heel fijn is, je hebt geen omkijken naar het verpakkingsmateriaal.

De volgende keer zou ik hier zo weer bestellen!

Pluspunten

• Uitnodigende website
  • Goede reviews
  • Fijne medewerkers
  • De juiste prijzen

Minpunten

• Geen bestelupdate, je moet inloggen hiervoor.

Linda 13-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Zeer tevreden over Coolblue! Mega snelle bezorging met een uiterste besteltijd van 23.59. In de communicatie uitingen die je ontvangt omtrent je bestelling krijg je een lach op je gezicht :) Dat doen ze echt heel goed!

Pluspunten

• Voor 23.59 besteld, volgende dag in huis!
  • Goede communicatie

Elsteck 13-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en levert supersnel

Heldere website met to the point informatie. Er wordt supersnel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Goede informatie

Minpunten

• Qua prijs meestal de adviesprijs

Anouk 13-11-2016 Via de website gekocht

Goed overzicht en snel!

De coolblue website is altijd heel overzichtelijk, goede productinformatie en levering uit voorraad is altijd snel! Ook de klantenservice is zeer behulpzaam bij vragen of je product.

Pluspunten

• Goede productinformatie
  • Overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Behulpzame klantenservice

E.J. 13-11-2016 Via de website gekocht

super

Snelle service, al diverse keren naar alle tevredenheid besteld bij coolblue. Dat schept vertrouwen. Duidelijke site.

Jos 13-11-2016 Via de website gekocht

bosch boormachine

prima service, snelle afhandeling.
besteld artikel komt in prima staat en verpakt aan.
track en trace uitstekend.

jacqwess 13-11-2016 Via de website gekocht

Honderd procent tevreden

Duidelijke productomschrijving, goed product waar ik heel blij mee ben (precies wat ik nodig had ) en vooral uitstekende service. Bezorgers waarschuwden me dat de koelkast een micro- beschadiginkje had en vroegen of ik dat wel accepteerde. Dat deed ik. Kreeg ik 5% korting. Netjes. Bedrag werd ook meteen teruggestort. Verder ook alles keurig afgewikkeld. Dit was mijn 1e ervaring met Coolblue, maar ik zal er zeker terugkomen.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Service

De Witgoed Dokter 13-11-2016 Via de website gekocht

Prima Service en aanbod

Was opzoek naar een niet al te dure en snel leverbare laptop. Uitgekomen door kennissen bij Coolblue en moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben. De bezorging daarentegen is een apart verhaal waar Coolblue niets aan kan doen. Bezorging wordt uitgevoerd door PostNL maar die presteren het om het zowel het afleveradres en de postcode handmatig te veranderen waardoor het pakket in ieder geval nooit bij mij was aangekomen als ik de track en tracé niet had gevolgd. Nu door snel handelen de boel kunnen herstellen en doorgegeven aan Coolblue die direct handelend heeft opgetreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima Klantenservice

Minpunten

• Bezorging door PostNL

Marcel 13-11-2016 Via de website gekocht

Tis bijna saai

En weer geen reden om te klagen.
Superbezorgers deze keer. Nu heb ik de gehele Coolblue ervaring doorstaan. Bestellen, en deze keer een wasmachine die door de eigen bezorgdiensten geleverd werd. Kortom, ben je een azijnpisser, en wil je graag klagen, bestel dan niet bij Coolblue.

Anita 13-11-2016 Via de website gekocht

Niet 100 % maar 200 % TOP

Hoe vervelend is het als je wasmachine kapot is en je dan ook nog een paar dagen moet wachten op een nieuwe. Ik heb de nieuwe machine 's avonds om half elf besteld en de dag erna werd hij afgeleverd. Ik kreeg 's morgens een sms dat de machine tussen 13.00 en 16.00 uur geleverd werd. Kon heel goede volgen via track en tracé. En een half uur tevoren kreeg ik sms met de tijd dat de machine geleverd werd.
Daarna zonder problemen de machine naar boven gebracht, geïnstalleerd en de kapotte machine meegebracht. Helemaal top!

Pluspunten

• Snelheid
  • Service
  • Levering

Sjaak 13-11-2016 In de winkel gekocht
groningen via online winkel

snelle service

Online goed kunnen vergelijken en hierbij was de prijs/kwaliteit bij mij de doorslag en natuurlijk de volgende dag in huis of gelijk ophalen.
waar je dan wordt geholpen door vriendelijk personeel en als ze wat minder over een onderwerp weten de juiste man/vrouw er bij halen top.

Pluspunten

• Service
  • snelle levering
  • prijs/kwaliteit

Mjan 13-11-2016 Via de website gekocht

tweedekanslaptop

Ik heb eerst nog even gebeld waarom deze laptop een tweedekansproduct was. Dat konden ze keurig voor mij opzoeken. Hij heeft een nieuw scherm, en is inderdaad als nieuw,. Dus ik ben er erg blij mee.
Verder snelle levering en helemaal ok.

Danielle 13-11-2016 Via de website gekocht

Supper geholpen

Onze wasmachine was voor de 2e keer kapot. Hij was nog wel maken maar dat zou net zoveel kosten als een nieuwe. Op de site bij Coolblue gekeken. jeetje wat een keuze. Dus de telefoon gepakt en echt heel goed geholpen. Een mooie deal voor een wasmachine en een nieuwe droger Top

Pluspunten

• Groot asortiment
  • Mooie deals
  • goede service aan de telefoon

Minpunten

• Groot asortiment zoveel te kiezen

Sabrina 13-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering van mijn bestelling

Nette en snelle levering van mijn bestelling en een hele goede service. Bestel geregeld bij deze shop en ben altijd tevreden.

hans 13-11-2016 Via de website gekocht

usb stick

snelle levering, goed product.
verpakt in bubbeltjes folie, brievenbus post.
Dus geen pakketpost , milieuvriendelijk

Pluspunten

• levering
  • verpakking

Paul 13-11-2016 Via de website gekocht

Paul

Coolblue is :
Uiterst betrouwbaar
Klantgericht, ik ken niet EEN andere die zo klantgericht is.
Ingesteld op het verlenen van service, zelfs meer dan waar andere zelfs prijswinnaars een enorm starre houding aannemen.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste maar die paar euro die zij duurder zijn zijn ze dubbel waard mochten zich problemen voordoen.

Pluspunten

• SNEL
  • UITERST BETROUWBAAR
  • Enorm SERVICE GERICHT
  • Beter dan andere priswinnende bij problemen

Minpunten

• Geen gevonden

Ria 13-11-2016 Via de website gekocht

Super fijne wasdroogcombinatie

Een overzichtelijke site, duidelijke omschrijving bij de artikelen. Vanavond besteld, ook de volgende dag door twee medewerkers bezorgd en op zijn plaats gezet. Snelle service

Leo 13-11-2016 Via de website gekocht

koel,vriescombinatie

prima service, fijne bezorgers, vlotte afwerking, goede bezorginfo via sms en mail, dit is mijn tweede bestelling en die bevalt zo goed dat ik het aan iedereen vertel hoe goed en vlot alles gaat, ze pakken het buiten uit zodat je geen rommel binnen hebt , nemen oude witgoed artikelen mee terug, prima bedrijf!!

MM 12-11-2016 Via de website gekocht

Super service!

Zeer snelle levering en uitstekende service. Het geleverde product bleek niet goed af te sluiten. S' avonds een vriendelijke medewerker van de klantenservice aan de lijn die mij mededeelde dat er een nieuw exemplaar de volgende dag opgehaald kon worden in de winkel of thuisgestuurd zou worden.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Vriendelijk personeel

Remco 12-11-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Snel en goed geholpen

Ik wilde graag persoonlijk de klantgerichtheid ervaren waar ik al veel over gehoord had. Ik werd niet teleurgesteld, prettige ontvangst, kundig en snel geholpen

Pluspunten

• Snelheid
  • Vakkundigheid
  • Duidelijkheid

Minpunten

• parkeren lastig

Henny 12-11-2016 Via de website gekocht

Zij doen wat ze beloven

Had tot voor een paar weken geleden geen koopervaring(en) met Coolblue. Heb daar nu de laatste 2 weken 2 afzonderlijke bestellingen gedaan. De 2e bestelling op basis van de positieve ervaring van de 1e bestelling. Moet dan ook vaststellen dat de hoge waarderingsscore die deze webwinkel krijgt niet zo maar uit de lucht komt vallen. Beide producten zijn keurig op tijd (binnen het door hen aangegeven tijdvak ) afgeleverd en ook aan de aflevering was niets aan te merken. Vriendelijke medewerkers wie niets teveel was.

Pluspunten

• Coolblue is prijsgunstig
  • Komen beloften na
  • Vriendelijke medewerkers
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Tot nu toe geen

paula 12-11-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

Alleen maar goede ervaringen. Snelle service, goed track&trace, beste prijzen, aflevering zonder problemen.

Wadfeder 12-11-2016 Via de website gekocht

Huis weer schoon.

Had een nieuwe stofzuiger nodig, 's avonds een nieuwe stofzuiger online besteld en de volgende dag in huis. Prima gegaan.
" Dat is snel, lijkt Coolblue wel"

Pluspunten

• Snelle levering
  • Degelijk

A.A. van der Vlies 12-11-2016 Via de website gekocht

Lekker vlot!

Ik kon het door mij gezochte artikel snel vinden op de cool blue site, bestellen en betalen was een eitje en inderdaad de volgende ochtend werd het pakketje bezorgd!
Primadeluxe Reeds!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig

Marnic 12-11-2016 Via de website gekocht

Kan niet beter !

Snelheid,prijs,fysisch bereikbaar indien noodzalelijk bij eventuele leveringsproblemen, kan echt niet beter.

Paula 12-11-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Ik heb voor het eerst een artikel bij Coolblue besteld: een wasdroogcombinatie. Ik kwam bij Coolblue uit vanwege de voordelige prijs, maar nu weet ik dat de service minstens net zo goed is. Ik kon zelf een bezorgdag uitkiezen en werd netjes per mail op de hoogte gehouden. Op de dag zelf kreeg ik een half uur voor aflevering een berichtje en ook de chauffeur belde dat hij onderweg was. Op de aangegeven tijd stonden er twee vriendelijke chauffeurs op de stoep die mijn wasmachine binnen no time hadden uitgepakt en aangesloten. Ik werd echt blij van de goede service. Coolblue heeft er een klant bij!

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Goed geprijsd

Abdullah 12-11-2016 Via de website gekocht

top service

14:45 een bestelling geplaats de zelfde dag rond 21:00 ontvangen. goede klantenservice en zeer vriendelijke bezorgers, heb meerdere malen bij coolbleu besteld en nooit problemen ondervonden. niet altijd de goedkoopste maar wel de beste service dat mag namelijk ook wat kosten.

Pluspunten

• snel
  • klantenservice
  • correspondentie

Leonora Bloemzaad 12-11-2016 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment, snelle levering. en humor

Op zoek naar een CrockPot slowcooker. Al googlend bij Coolblue terecht gekomen. Uitgebreid assortiment. Informatieve Site. Goede prijs. Dus besteld. Per omgaande bevestigingsbericht , met info hoe en wanneer geleverd.
Snelle levering.
Kostte mij alleen wel een koekje. Volgens de verpakking het buren-tarief voor ontvangst :)
Alleen de site in en uitloggen ging niet correct. Aardige medewerkers klantenservice.

• makkelijke site

Minpunten

• in en uitloggen

John 12-11-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Duidelijke shop met alle gegevens van de producten. Gemakkelijke vergelijkingstool.
Handige 7 daagse bezorgdienst

Pluspunten

• Shop
  • Bezorgen

mkme 12-11-2016 Via de website gekocht

Cool assortiment op een gebruikers vriendelijke site

Duidelijk overzichtelijke site met ruime keuze mogelijkheden goed geprijsd en heb je hulp nodig altijd een vriendelijke medewerker die je van dienst wil en kan zijn !

Pluspunten

• Snelle levering
  • No nonsense
  • ook telefonisch goed te bereiken

lucas 12-11-2016 Via de website gekocht

prima

prima levering netjes op tijd .
bezorgd op de 2e etage zonder moeite.
netjes de oude machine weer meegenomen.
zeker aan te bevelen.

Roel 12-11-2016 Via de website gekocht

Playstation 4 Pro

Wat geweldig als je overdag werkt en geen tijd hebt om zo'n waanzinnige spelcomputer te gaan kopen op de dag dat hij uitkwam. Dit ga ik vaker doen. Coolblue, jullie zijn fantastisch! Wat een gaaf beeld in 4K!! Ik ben weer super gelukkig!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pre-order is prima geregeld

Aad 12-11-2016 Via de website gekocht

Snel en berouwbaar

Ik heb nu diverse keren on line iets gekocht bij Coolblue en alle keren was de bestelling er keurig op tijd. Een keer werd er zelfs op zondag afgeleverd. Heb een keer telefonisch contact gehad vanwege een vraag en ben ook deze keer vriendelijk en adequaat geholpen. Ook de kwaliteit van de producten is steeds conform de beschrijvingen. Van mij een hele dikke pluim voor COOLBLUE

Pluspunten

• website overzichtelijk
  • er wordt wargemaakt wat er beloofd wordt
  • zeer prettigbedrijf

Jamie 12-11-2016 Via de website gekocht

Jamie

Coolblue heeft echt een leuke jonge uitstraling met veel originele details. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen: goede communicatie, goede levering en goede producten. Uitgebreide informatie en veel reviews op de website. Ga zo door!

Pluspunten

• Uitgebreide productinformatie
  • Uitstraling/communicatie

cindy 12-11-2016 Via de website gekocht

geweldige klantenservice en levering

duidelijke site en als je toch vragen hebt kan je (bv) via facebook bij hun terecht, snelle reactie en goede informatie.
de levering was nog beter, veel keuze uit leveringstijden en ze komen met 2 voor de levering, brengen alles mooi naar boven en nemen oude apparaat en het inpakmateriaal terug mee, de jongens zijn nog super vriendelijk ook !

Pluspunten

• levering met 2 personen
  • nemen oude apparaat en inpakmateriaal terug mee
  • leveren op aangegeven datum en tijdstip
  • vriendelijke en behulpzame jongens bij levering
  • makkelijk en snel contact bij vragen

Dordstedame 12-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: scherpe prijs, snelle levering

Via verschillende websites georienteerd op een nieuwe telefoon. We kwamen uit bij een toestel dat scherp geprijsd door Coolblue werd aangeboden. Het toestel online besteld en 20 uur later al thuis bezorgd. Helemaal prima!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

luc 12-11-2016 Via de website gekocht

aankoop via website coolblu

snelle service / prima klantvriendelijkheid / soepele opstelling / prima prijs / kwaliteitverhouding = aan te bevelen voor iedereen

Roger 12-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van een Epson Beamer

Veel info gelezen omtrent de bestelde projector EPSON EB-W31 en verschillende koopsites bezocht. Toch heb ik omwille van de eenvoudige manier van kiezen en vergelijken voor Coolblue gekozen en was ontzettend aangenaam verrast door de snelheid van leveren.

Pluspunten

• keuze en vergelijkingsmogelijkheden
  • snelheid levering

Neijenhuis 12-11-2016 Via de website gekocht

ZEER FIJNE WINKEL EN TOP SERVICE

CoolBlue is echt nog een (online) winkel die service hoog in het vaandel heeft staan. Vriendelijk personeel, snel antwoorden op vragen en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• snelle levering
  • klant en service vriendelijkheid

helena 12-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en klantvriendelijk

Goed advies bij producten die helpen om een keuze te maken. Overzichtelijke site met veel zoekcriteria die je kunt instellen om snel bij het gewenste product te komen.

David Le Jeune 12-11-2016 Via de website gekocht

David Le Jeune

Een overzichtelijke website met een ruim aanbod aan een correcte prijs. Betalen gaat vlot via de site en het aangekochte product werd snel geleverd. Pluspunt is zeker de keuze waar of wanneer men het komt leveren.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • snelle levering

V. Steinfelder 12-11-2016 Via de website gekocht

Wat je ook zoekt, je vindt het hier! 24/7 jouw/mijn winkel

Coolblue alleen de naam is al gaaf. Noem iets en ze hebben het. Van tandenborstel tot afwasmachine. Van een GoPro tot een thuis bioscoop. Zoek, vergelijk en wordt overtuigt. De klandizie, de makkelijke en perfecte site. Bij de klantenservice staat er altijd iemand voor je klaar. Voor 23:59 besteld morgen in huis. Als je zeker van je product/keuze wilt zijn dan moet je bij Coolblue zijn. Ik koop nergens anders meer!

Met vriendelijke groeten,
Viktor Steinfelder

Pluspunten

• Voor 23:59 bestellen morgen in huis
  • Product kennis
  • Bereikbaarheid
  • Aflever mogelijkheden

Wilma 12-11-2016 Via de website gekocht

Wilma

Op woensdagmiddag op internet een wasmachine besteld en op donderdagmorgen om 10 uur draaide de 1e was!! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en de jongens van de bezorging zijn vriendelijk, behulpzaam en vrolijk 😀 , ook als ze naar de 3e verdieping moeten. Top!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede communicatie
  • Vriendelijke bezorgers

Gijs 12-11-2016 Via de website gekocht

Prettig webshop met een zeer goede service.

Een webshop die zich onderscheid in haar goede service, complete assortiment en goede bestel proces. Een product retourneren is ook zeer gemakkelijk: online aanmelden, gratis versturen en met 2 dagen staat het geld op je rekening.

Heb je een vraagje voor de klantenservice? Ik zou hem stellen via WhatsApp.

Pluspunten

• Zeer goede klantenservice.
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Niet de goedkoopste webwinkel

Emil 12-11-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik vind Coolblue een bijzonder fijne winkel. Ze hebben uitzonderlijk veel producten en ze hebben zelfs een aantal fysieke winkels! Ik vind ze erg vriendelijk en de klantenservice is heel goed. Over producten retourneren doen ze niet moeilijk. Ze reageren snel, vriendelijk en adequaat op een retourverzoek en bieden goede oplossingen. Al met al een goede winkel die zeer is aan te raden!

Pluspunten

• Duidelijke en uitgebreide productomschrijvingen.
  • Meerdere fysieke winkels
  • Een fantastische klantenservice
  • Veel opties voor een snelle levering van producten
  • Retourneren van producten gaat makkelijk en snel

Minpunten

• De winkels liggen voornamelijk in de randstad
  • Daardoor moet je vanuit het oosten ver reizen
  • Verder kan ik eigenlijk geen minpunten bedenken

Marlies 12-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Op zoek naar een wasmachine, kwam ik op de site van Coolblue terecht. Duidelijk verhaal, duidelijke prijs (niet dat er nog allemaal kosten bijkomen nadat je het product in het mandje hebt gedaan), zeer snelle levering. Tijdslot van levering ook maar een uur, dus je hoeft er niet de hele dag voor thuis te blijven. Wasmachine is naar boven gebracht en geïnstalleerd, oude weer meegenomen inclusief doos en andere zooi. Ook zeer tevreden met de nieuwe wasmachine.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Geen verborgen kosten
  • Snelle levering

Hardy V 12-11-2016 Via de website gekocht

Super winkel die soms wel een beetje duurder is

Coolblue is een superwinkel op het gebied van leveren van service maar is soms (ook niet altijd) op prijs gebied iets duurder dan zijn concurrenten. Maar als je op zoek bent naar service, deskundigheid, snelle levering en goede website en bereid bent daar (soms) iets extra's voor te betalen (zoals ik) dan kun je bijna geen betere webshop/winkel dan Coolblue vinden

Pluspunten

• Deskunigheid medewerkers
  • Zondag levering
  • Mooie en duidelijke Website
  • Goed aftersales afdeling
  • Betaling met Paypal of Creditcard zonder toeslag

Minpunten

• Soms iets duurder dan de concurentie

Elly Louman 12-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine levering top service.

Wasmachine van Aeg besteld. Keurig mail dag van te voren over tijdstip levering. Voor 8.00 uur de volgende dag een mail met een nog exactere tijdstip zodat je niet een halve dag vrij hoeft te nemen. Een telefoontje we zijn er binnen 8 minuten ook nog. Hoe mooi wil je het hebben. Wasmachine aangesloten en zelfs aangezet op eerste reinigings progamma. De mannen die hem afleverden waren 2 heel gezellige mannen genaamd Abdelatif en Maurice. Niks was te veel voor ze. Zelfs toen ze hoorde dat ik jarig was hebben ze een verjaardagskaart van Coolblue gestuurd .Dit soort mannen verdienen een lekker kopje koffie en fooi voor onderweg. Tip voor Coolblue, goeie koffiebekers voor onderweg want ze gunnen zich de tijd niet om pauze te nemen.Bedankt !!!Elly.

Pluspunten

• Service
  • Personeel
  • Exacte aflevertijd
  • Extra 3 pakken Ariel wasmachine capsules

Judith 12-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Aanschaf Asus laptop

Op internet zocht ik naar een laptop. Ik kwam uit bij CoolBlue die een mooie aanbieding had. Na de orientatie op internet ben ik naar de winkel gegaan. Daar heb ik overlegd of ik de juiste keuze maakte voor de wensen die ik heb. Ik werd geduldig geholpen en samen hebben wij een aantal laptops vergeleken. Vriendelijk personeel en prima service.

Pluspunten

• Fijn dat er naast een webshop ook een winkel is

Dhr.Tax 12-11-2016 Via de website gekocht

Dhr.Tax

goed en overzichtelijke site, en snelle levering , helaas geen aanbevelende leverancier aangezien deze nog nooit volgens tijdvenster heeft kunnen leveren.