Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vanputten 11-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en makkelijk

Gratis zondagbezorging zodat ik mijn bestelling nog voor mijn vakantie in huis had. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden over wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

Assortiment met bijna alleen maar kwaliteitsproducten en veel keuze.

Naar mijn mening de beste webshop van Nederland, al vele malen naar tevredenheid besteld.

vanoudenhovedirk 11-08-2015 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk

correct

eerste bestelling was in orde

het was mijn eerste aankoop en alles is goed verlopen

Andy vermote 10-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en betaald. Wordt gratis bezorgd.

Snel antwoord bij vragen.

Je vind er zo goed als alles in het assortiment.

Snelle service en snelle levering. Prijs zit ook op het minimum.

Alles goed verlopen snelle service en simpel winkelen online. Samenwerking met bpost laat wat te wensen over maar heb begrip voor de laattijdige levering door derden.

Ronny De Witte 10-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, registratie eenvoudig, zoekfunctie werkt prima

Vrijdag besteld, zaterdagmorgen gratis geleverd. Update via GSM en mail van verzendstatus.

Groot assortiment

Eenvoudig en snel

Snelle en gratis thuislevering. Geen probleem om goederen terug te nemen die dan toch tegenvallen. Ruim assortiment.

dientje49 10-08-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk en snel

heel goed

veel keuze

dat alles goed is

heel fijn en goed

Tina955 10-08-2015 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk in gebruik. Het is enkel niet handig dat als je iets koopt dat eigenlijk samenhoort in een pakket dat niet automatisch tot een pakket samenvoegt. Ook staan deze niet overal duidelijk gelinked met de andere producten.

Ik ben snel en goed verder geholpen door de klantenservice van coolblue! Ik zag pas achteraf dat bij aankoop van mijn gsm je deze in pakket kon aankopen met een geheugenkaart. Dit werd heel snel inorde gebracht! Enkel alleen al om deze goede service beveel ik jullie aan bij vrienden en familie. Er zijn veel andere (online)shops die van jullie kunnen leren. TOP! Doe zo verder!

Het assortiment is goed en uitgebreid, maar misschien mag er nog net iets meer aanbod zijn en meer pakketten of een automatische korting die er af gaat van een bepaald bedrag dat je aankomt (zoals de pakketkortingen, maar die niet overal op toepasbaar zijn).

100% !!!
Ik bestelde mijn product om 23h35 en het werd zoals genoteerd op de site nog de dag nadien geleverd! Dit terwijl ik dezelfde gsm ergens anders bestelde, met voorwaarde van 3 werkdagen levering, maar na een week was deze er nog niet. Jullie daarentegen hebben woord gehouden! Maar vooral de goede klantenservice is een grote meerwaarde en heel belangrijk. Hier kunnen nog veel (web)shops iets van leren! Ik beveel jullie volledig aan aan familie en vrienden! Als het goed is mag, nee moet het ook gezegd worden!

Jullie klantendienst is TOP! Een echte meerwaarde! Doe zo verder!

skibum867 10-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, handige indeling en geen nutteloze links.

Handige ' follow up ' e-mails met nuttige accesoire links voor je gekochte product.

Ruime bereikbaarheidstijden van de klantenservice!

Ruim product aanbod

Er zijn veel aanbieders maar Coolblue zet een heldere website neer die gemakkelijk te navigeren is en maakt online shoppen een prettige ervaring.

wiske95 10-08-2015 Via de website gekocht

Uitgebreide zoek opties zodat ik makkelijk en precies kon zoeken. Ik kwam gelijk bij producten die ik wou en nodig was en hoefde niet zelf dingen uit te zoeken.

Service was goed. ik heb s'avonds laat besteld en had het de volgende middag al in huis. En dat op een zaterdag.

Ik heb een niveau 5 laptoptas gekocht. Hier was maar 1 soort van in twee kleuren. Dit viel mij erg tegen. Maar geen enkele ander site gaf niveau's aan. De prijs viel ook erg mee.

Ik heb zeker gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs met snelle serivce. Ik zou het zeker aanbevelen.

Het assortiment vond ik een klein beetje tegenvallen in de niveau 5. De andere niveau's hadden meer keus en aanbod. Er was een grote prijsrange. Dus voor elk budget wat wils. Service was erg snel wat zeker een voordeel is. De gratis retourzending is ook een voordeel.

Jurgen 73 10-08-2015 Via de website gekocht

zeer gebruiksvriendelijk

Onmiddellijk bevestiging van je reservatie ,opvolging van je bestelling via mail en de dag erop is de bestelling ter plaatse :-)

Veel keuzemogelijkheden

Plezant en makkelijk,gebruiksvriendelijk

Niets aan op te merken...

Ruttert 10-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en een aankoop doen is erg eenvoudig.

Fijn om een postNL tracker te hebben, je weet precies wanneer je pakket bezorgd wordt. Ook is er betaald voor een avondbezorging bij postNL wat erg praktisch is als je overdag niet beschikbaar is door bijvoorbeeld werk of school.

Erg veel keuze en bijna alles is op voorraad.

Niets te klagen, komen na wat er beloofd wordt.

Veel producten die snel leverbaar zijn waarbij je precies weet wanneer het aankomt. Makkelijk zelf te regelen wanneer er bezorgd wordt zelfs in de avonduren of in een fysieke winkel.

MAvanAken 10-08-2015 Via de website gekocht

Wendbaar, niet te zwaar en precies die onderdelen die je nodig hebt voor alle plekjes in het huishouden.

Makkelijk en altijd snel!

Moeilijk kiezen, maak juist gekozen.

Ruime aanbod, goede prijz en uitstekende service.

Ik was op zoek naar een handige stofzuiger om zo gemakkelijk mogelijk de kattenharen te verwijderen. Op basis van voorgaande ervaringen met Coolblue, was het de eerste plek waar ik op zoek ging voor een oplossing en die vond ik, net als voorgaande keren.

zilverdael 10-08-2015 Via de website gekocht

De website spreekt voor zich, de manier om contact op te nemen is goed. Snel reactie op vragen.

Op de bestelling geen op of aanmerkingen, echter op de levering des te meer. Dat ging echt NIET goed. .. Ten eerste kwam er een mail dat het product was ingepakt met een track and trace mogelijkheid Helaas ontbrak het pakkernummer, dus kon ik daar niks mee. Ten tweede zou ik de dag voor levering voor 10 uur in de avond gebeld worden om een aflevermoment af te spreken. Dit is niet gebeurd. Bij navraag bij Coolblue bleek dit normaal (zet dat dan niet op je site en in je mail). Vervolgens werd het dus de hele dag thuiszitten wachten op levering. Toen deze levering kwam werd de nieuwe wasmachine naar boven gedragen en op water, afvoer en stroom aangesloten en aangezet. In de handleiding staat dat dit niet handig is! De machine moet eerst waterpas gesteld worden, dat deden de heren niet, dus kon ik alsnog zelf met gereedschappen aan de gang om dit te doen. Dat had ik niet verwacht van installatieservice. En als klap op de vuurpijl blijkt dat de extra bijgekochte garantie niet is geleverd (ik had deze digitaal verwacht, maar blijkt een extra doos bij de levering te zijn). Al met al een bijzonder slechte leveringservaring.

Gewoon goed, ruime keus en mogelijkheden

Ondanks de beroerde levering is het een prima winkel. En ik neem aan dat de aflevering slechts een incident was.

Coolblue is een winkel waar men goed te werk gaat. Ze moeten echter dringend opzoek naar een andere bezorgdienst voor hun witgoed, want deze is echt slecht.

Goestave 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke website. Op een eenvoudige wijze het juiste product type gevonden. Daarnaast kunnen producten simpel en overzichtelijk met elkaar worden vergeleken om tot de juiste keuze te komen.

Zeer snelle bezorging. + goede communicatie over waar de bestelling zich in het verzendproces bevind.

Ruime keuze. Veel artikelen worden op vergelijkbare website niet aangeboden.

Zeer tevreden.
Zeer snelle bezorging. Prima prijs/kwaliteit verhoudingen.

Ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue. Ik had mijn bestelling razendsnel in huis en werd goed op de hoogte gehouden van de status van verzending. Tevens is de website van Coolblue overzichtelijk en kunnen producten op een eenvoudige wijze met elkaar worden vergeleken. Top!

larsvanpoucke 10-08-2015 Via de website gekocht

Voor 23u59 besteld, volgende dag in huis.

Zeer uitgebreid

Snelle levering, pro en contra per product op de site. Staan klanten toe reviews te schrijven over producten. Uitgebreid assortiment

chabo2909 10-08-2015 Via de website gekocht

6,2

Eenvoudige website. Heel snelle levering

De koffer werd geleverd in de verkeerde kleur. Ik heb een mail hieromtrent gestuurd naar coolblue. Men belooft een antwoord binnen de 4 uur.... maar ik heb geen antwoord gekregen

Een foutieve kleur leveren kan toch niet. Het was duidelijk dat er op de verpakking een andere kleur vermeld stond dan op de bestelbon. Iedereen die een beetje controle uitoefent moet zoiets opmerken voor de verzending.

De snelheid van de service is prima, doch het product werd geleverd in de verkeerde kleur. Retourneren brengt heel wat werk en tijdverlies met zich mee. Dus hou ik het product maar, alhoewel ik nu met een koffer zit die een ander kleur heeft dan mijn overige koffers. Niet aangenaam.

els reynaert 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Zeer vriendlijke mensen

Alles wat je maar dank vinden

Super winkel

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. oude wasmachine meegenomen en alles aangesloten.

Anja27 10-08-2015 Via de website gekocht

Super service, vrijdag voor 18.00 uur besteld en zaterdag om 9.00 uur in huis. Gratis bezorgd en aangesloten 👍🏻

Haridjano 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer goed

Zeer goed

Breed assortiment

Ik zal coolblue zeker aanbevelen

Ik was verbaast over het brede assortiment,lage prijzen en zeer snelle service.Om half 23:30 uur bestelling geplaatst en volgende ochtend om 10 uur werd het al bezorgd.In een woord TOP

guidomoors1 10-08-2015 Via de website gekocht

je keuze is snel en gemakkelijk te maken

de dag na je bestelling word het pakket al geleverd, zelfs op zondag noem ik dat superservice

ruime keuze

als ik ervan kan genieten mogen mijn vrienden en familie dat ook

heel simpel namelijk "s"uper en "s"nelle en "s"ervice

Edithheer 10-08-2015 Via de website gekocht

Alles is gemakkelijk te vinden

Ik kon kiezen welke dag te leveren

Veel keuze

Het is gemakkelijk om iets te vinden en te betalen

Het is voordelig en je hebt het wanneer je het wilt hebbeb

Huberte 10-08-2015 Via de website gekocht

Snel en thuis geleverd !

Goede opvolging van de bestelling, correcte levering.

Kan altijd nog meer, maar zeker al goed genoeg !!

Heb ik al meermaals gedaan !

Printer al meer dan een jaar, koelkast enkele dagen. Heel makkelijk om thuis je keuze te maken uit een ruim assortiment. Alles wordt netjes en gratis thuis geleverd, wat kun je nog meer wensen !

ronaldcop 10-08-2015 Via de website gekocht

Product is lang niet te koop geweest in België. Coolblue is één van de eersten die opnieuw kan leveren. En dat, zoals steeds, de volgende dag. Fijn zaken doen.

NamelessFunk 10-08-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen altijd!

Goede service,nog nooit klachten gehad!

Groot assortiment, maar kan nog uitgebreider (meer accessoires,toestellen,...)...

Zeker de moeite waard. Makkelijk om product te vinden,bestellen en te ontvangen!

Veel keuze en telkens een goede prijs! Gratis verzenden is een enorm pluspunt! Sommige zaken zouden sneller in voorraad kunnen zijn...

Romantikus 10-08-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken is het besteld

Bij garantie wordt totaal niet moeilijk gedaan

Ruime keuze met uitgebreide specificaties

rene10011968 10-08-2015 Via de website gekocht

kan van je luie stoel bestellen

wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

riume keus

makkelijk en duidelijk

duidelijk site makkelijk met betalen via bank en wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en afwikkeling

L-otte 10-08-2015 Via de website gekocht

Ik heb 's avonds vlak voor twaalven mijn laptop besteld en de volgende ochtend was het al binnen. Super!

Snelle en goede service.

De service is erg snel.

umans 10-08-2015 Via de website gekocht

Heldere website met goede zoekfunctie. Eenvoudig betalingsproces.

Levering volgens afspraak.

Voldoende aanbod om een afgewogen keuze te kunnen maken.

Zo hoort een webwinkel te functioneren!

Zeer positieve ervaring!

Marcus66 10-08-2015 Via de website gekocht

Snelle levering (s 'avonds besteld de volgende morgen in huis), goed op de hoogte gehouden via mail en sms. In het verleden een kapotte smartphone geleverd gekregen en dat is zeer goed opgelost.

Het assortiment is ruim voldoende.

Doordat Coolblue over het algemeen niet duurder is dan andere webshops en door de snelle levering en goede service wil ik Coolblue zeker aanbevelen.

Michel-Saskia 10-08-2015 Via de website gekocht

makkelijk en snel en netjes op tijd

wasmachine naar 2 hoog gebracht en oude mee terug

wat ik nodig heb

snelle levering en alles gemonteerd en op tijd

konden zelf dag uitkiezen en goede levering netjes op tijd en geinstalleerd

Quaghebeur Luc 10-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke betaling, geen ingewikkelde procedures en richtlijnen

Zoals beloofd, levering daags nadien, zelfs tijdens week-end dagen en bovendien gratis.

Ruim voldoende, en voor ieder wat wils.

In zeer hoge mate, gezien ikzelf deze side aan bevolen ben, en vastgesteld heb dat alles vlot verloopt en dat de gemakkelijk is.

Goed = gratis levering, en daags nadien ook tijdens week-end dagen. Om ruil mogelijkheden, evenals terug zenden.

Jeffreybogaart 10-08-2015 Via de website gekocht

Het bestellen ging heel gemakkelijk, had al een account bij CoolBlue en was zo door het proces heen.

De service is top, na het bestellen kreeg ik een bevestigingsmail. Niet veel later kreeg ik een sms dat m'n pakketje werd ingepakt en dat ik verder op de hoogte werd gehouden via email. Zodra het pakketje verzonden was kreeg ik nog een mailtje. En op de dag van levering nog een mailtje dat het pakketje onderweg was met de optie het te volgen. Top top top!

pascale4 10-08-2015 Via de website gekocht

super toestel, zeer gemakkelijk te instaleren

levering de dag nadien !

super toestel, heel snelle levering!

mila2801 10-08-2015 Via de website gekocht

je moet je niet verplaatsen en het is heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen

Alles is perfect verlopen zoals belooft

ik denk dat er niet veel is dat niet terug te vinden is op deze site

Omdat ikzelf zeer tevreden ben

Als alles in orde is kan een mens niets slecht bevinden

sfea 10-08-2015 Via de website gekocht

zeer goed overzicht en veel keuze

besteld en volgende dag in huis met de mogelijkheid om je bestelling te volgen

zeer veel keuze , alles wat je zoekt hebben ze of toch bijna alles

waarom niet , de kwaliteit en de prijzen zitten goed en dienst na verkoop is perfect dus als je iets koopt kijk eerst eens bij cool blue

alles is goed naar mijn ondervinding ,

puckvandijk 10-08-2015 Via de website gekocht

goed aangegeven wat er op voorraad is en de prijs

heel goed

van alles wat

snelle afwerking van de order en bezorging

Guyke1212 10-08-2015 Via de website gekocht

Wordt aan huis geleverd zelfs op zaterdag en zondag

Enorm snelle en correcte afhandeling van de geleverde goederen

Nog nooit problemen gehad met leveringen. Steeds correct

Alleen goede punten online kijken of het aanwezig bestellen betalen en de dag erna aan huis geleverd. Wat wil een mens nog meer.

Korathes 10-08-2015 Via de website gekocht

tot 23u59 kunnen bestellen om toch de volgende dag te krijgen, heel wat shops kunnen hieraan een voorbeeld nemen

Al een paar jaar klant bij Coolblue, zou niet meteen een beter alternatief kunnen vinden, altijd alles op tijd, goed verpakt, zoals beloofd! een shop naar men hart

tverduijn 10-08-2015 Via de website gekocht

via site een keuze gemaakt, daarna e mail voor nadere informatie. Deze werd zeer snel en naar mijn mening correct gegeven

groot assortiment GSM smartphones waaruit makkelijk te kiezen was, goed vindt ik dat bij het verdere verloop keuze mogelijkheden worden gegeven voor eventuele accesoires

Alles ging voortreffelijk ook bezorgen op afgesproken tijd

marjoleinvanes 10-08-2015 Via de website gekocht

Goede service, creatieve doos waarin de producten verpakt worden, goed op de hoogte gehouden worden van verzending etc.

sergeH 10-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke bestelprocedure

ruime keuze

Na een defecte HDD (dank u windows 10 upgrade...) een nieuwe (nu SSD) aangekocht. Prijzen vergeleken bij de concurrentie, Cool blue kwam als goedkoopste uit! Men vorige ervaringen met coolblue waren allen positief. Met deze bestelling hebben ze bij mij echt wel gescoord : SSD-schijf online besteld op vrijdagavond (22u), geleverd door postbode op zaterdagochtend (9u). En een Harddisk heb je altijd "direct" nodig, dus euforie !!

an1975 10-08-2015 Via de website gekocht

vanuit je zetel en op minder dan 1 min besteld

na 24 u bij je thuis, een perfecte levering

heel tevreden heb reeds aanbevolen

niets aan toe te voegen doe zo verder

koen peeters 10-08-2015 Via de website gekocht

Alles is goed verlopen, echter een kleine opmerking : op de webshop werd er 50,00 EUR cash back aangekondigd, ik kan echter niet achterhalen wat er bedoeld wordt of hoe ik aan die 50,00 Eur cash back kan geraken.

Renseman07 10-08-2015 Via de website gekocht

Goede vriendelijke service, ik had een paar dagen gekeden een medewerker van coolblue aan de telefoon , en was heel vriendelijk en duidelijk ! Dat is voor mij een + punt en voor jullie ook !!

Er is heel veel keuze ! En en is hetzelfde met de prijs van het produkt !

Ik heb tot hier toe alleen maar positieve beoordelingen te melden ! Goede sevice en.vriendelijk , online is het ook vlot en veilig verlopen !

lizedenboef 10-08-2015 In de winkel gekocht
rotterdam

zeer deskundig personeel en kwalitatief goede producten

zeer deskundig personeel en kwalitatief goede producten

Paulus1969 10-08-2015 Via de website gekocht

Bestelling ging eenvoudig, levering was snel en op tijd. Keurig verpakt.

Ronny gorts 10-08-2015 Via de website gekocht

alles ging vlot geen onverwachte opstakels.

Gewoon naar een iets goedkoper toestel gezocht , en voldoende keus

geen opmerking

eerste maal iets bij coolblue gekocht, en alle sperfect gelopen, zoals vele mensen reeds in een review hadden nbeschreven. Wel, een telefoontje om kwart na zes s'morgens, was wel effe wakker worden.Wasmachine naar eerste verdiep gebracht, op draaitrap, maar perfect gedaan en verpakking werd meegenomen.

A-Booth 10-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk winkelen

word goed en duidelijk op de hoogte gehouden

zeer breed

als het goed bij mij werkt dan ook bij een ander

ik vind het een prima winkel

heksebie 10-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

snelle levering

ruime keuze

tot op heden steeds correcte en super snelle levering !

Duidelijke informatie op website. Bestelling online verloopt vlot. Steeds een correcte en snelle levering.

Nieuw-Kleurrijk 10-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudige website, makkelijk producten vindbaar

snelle levering

genoeg keuze

gemakkelijk en snel producten in huis

Koop niet heel vaak via internet. Is zeer goed bevallen. Ruime keuze en snelle levering.

Marc Arthur 10-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie zetel kan je via de PC bestellen. Geen verplaatsing, geen wachten in de winkel!

Prima informatie via website en vlekkeloze afhandeling van de bestelling

Ruime keuze met duidelijke productomschrijving

Absoluut aanbevelen! Al vele malen perfecte service gehad, en ik wil mijn succeservaring ook aan anderen aanbevelen

Prima en vlotte service; ruime keuze en makkelijk aan te duiden in de website. Vlotte afhandeling van de koop. Goede informatie over het verloop van de bestelling en de levering.