Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Meer M 18-05-2019

Super aankoop bij Coolblue!
Mijn ervaring is dat ze heel betrouwbaar zijn, doen wat ze beloven. Een organisatie met Super Service, en 'Tuut tuut- snel' ....! top jongens! 😃 👍🏻

nieuwegeinse 18-05-2019

Omdat ik eerder een goede ervaring had met Coolblue heb ik alleen op hen website gekeken. Aan de hand van hun uitgebreide omschrijvingen heb ik een toetsenbord en muis besteld. Goede prijs/kwaliteit en prompte levering.

Nadyne 18-05-2019

De informatie over de producten is uitgebreid en volledig, het aanbod is voldoende groot. De levering en installatie verlopen vlekkeloos door zeer vriendelijke mannen. Kortom, een aanrader.

Diablo 18-05-2019

Ik vind dat je als consument bij aanbiedingen nergens kan vinden tot wanneer de aanbieding geldt, ook de klantenservice weet dat niet. Als je dan een dag later wilt bestellen en de prijs is omhoog, doen ze niets meer aan de prijs, zelfs niet als je er twee wilt kopen. Ja, na de klantenservice aan de lijn te hebben gehad, die zegt dat je dan het artikel had moeten reserveren, dan krijg je het nog wel voor de aanbiedingsprijs! Raar want ook dat staat helemaal nergens op de website vermeld..........ze doen toch alles voor een glimlach? Tja, dat meisje aan de telefoon riedelt een aangeleerd tekstje af en that’s it! En O ja, klanten worden nooit teruggebeld........nee, zo hoor je ook nooit de negatieve geluiden!
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Diablo,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Vervelend dat je net naast een mooie prijs hebt gegrepen. Helaas zijn onze prijzen dynamisch en veranderen met de markt mee.

Van te voren weten wij niet wanneer er een prijs wijzigt. Daarnaast zijn we geen prijsvechter en "onderhandelen" niet op het moment je meerdere producten aanschaft.

Edwin 18-05-2019

Goede duidelijke webshop. makkelijk te vergelijken.
Bij levering hoef je zelf het verpakkingsmateriaal niet weg te gooien en nemen ze ook je oude te vervangen product mee.

W Kruissen 18-05-2019

Volgende dag geleverd, sms en belletje van te voren. Keurige jongens en binnen 10 minuten was de machine geïnstalleerd en draaide ! Oude machine weer meegenomen. Top

Christel 18-05-2019

Coolblue is steeds erg correct in alle aspecten van het 'online' shoppen ! Regelmatig via deze site gekocht en steeds tevreden geweest !

Albert van Bentem 18-05-2019

Altijd een feest om bij Coolblue te winkelen. Groot assortiment, juiste prijzen, snelle levering. Duidelijke website en bestelprocedure. Geen gezeur bij eventuele problemen of wanneer je je zending wenst te retourneren. Echt een webwinkel met goede service!

peter E 18-05-2019

snelle en goede afhandeling bestelling en zeer vriendelijke aflevering door het personeel
inderdaad een echte glimlach !

Arie 17-05-2019

Coolblue heeft een goed uitgedacht checksysteem om bij de juiste vaatwasser uit te komen. Snelle levering, geen verpakking, vriendelijke medewerkers en binnen 24 uur weer een schone vaatwas.

Roos 17-05-2019

Ik heb mijn smart gekocht in Groningen. Opnieuw was ik zeer tevreden over de hulp, geduld en deskundigheid. Geholpen door een jongedame die de tijd nam om mij alles uit te leggen en mijn smart te installeren. Coolblue zou ik zeker aanbevelen.

Nathalie 17-05-2019

Naast een zeer uitgebreid assortiment beschikt Coolblue over een ruime variatie aan filtermogelijkheden. Hierdoor vind je razendsnel het product waar je naar op zoek bent. Weet je niet zeker of jouw keuze de juiste is? Dan helpt Coolblue je met hun "Coolblue's keuze".
Daarnaast onderscheidt Coolblue zich door een super klantvriendelijk bestelproces, snelle levering en ook ruim voldoende aandacht voor nazorg nadat je het artikel hebt ontvangen. Topwebshop! Van Coolblue krijg ik altijd een glimlach!

Goedele 17-05-2019

Heel gemakkelijke site. Heel veel keuze aan een eerlijke prijs. Snelle levering, in de avond besteld en de volgende morgen al geleverd. Super !

Henk de Gussem 17-05-2019

De service is Beregoed, jullie komen de afspraken die jullie maken na, de glimlach is zeer juist op zijn plaats. Ik zal nog jaren klant blijven bij Coolblue. Gewoon beregoed!

Andrea 17-05-2019

Duidelijke site, veel info en keuzehulp. Via mail en sms wordt je goed op de hoogte gehouden over de bezorging van je product. Bezorgers zijn correct en erg vriendelijk, oude apparaten worden zonder problemen mee terug genomen.

Anita Corte-Degen 17-05-2019

Telefonisch om advies gevraagd nadat onze all in one printer van Epson het ''loodje had gelegd''. Vriendelijke jongedame is naar aanleiding van mijn ''eisenpakket'' binnen het assortiment van Coolblue op zoek gegaan naar een soortgelijke printer qua afdrukkwaliteit en gebruiksgemak. Geduldig en zorgvuldig uitleg over div. printers gekregen en 'n goede keuze kunnen maken ! Levering was nog dezelfde avond (kleine extra kostenpost) op de aangegeven bezorgtijd.

José Dukker 17-05-2019

Coolblue levert inderdaad met een glimlach. De jongens, die mijn nieuwe koelkast kwamen leveren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze plaatsten deze koelkast op de juiste plek en namen netjes mijn oude apparaten mee retour. En dat alles keurig in de aangegeven tijd op tijd geleverd met een telefoontje vooraf dat ze met een half uurtje er zouden zijn en inderdaad. Keurig op tijd. EN ALLES MET EEN GLIMLACH! TOP JONGENS!

Spaans 17-05-2019

Fantastische service. Bezorging precies zoals afgesproken. Echt een aanbeveling

Patrick 17-05-2019

Prima productinformatie, goed bestelproces, snelle en punctuele levering door keurig personeel.

Ria 17-05-2019

Duidelijke omschrijving van producten, ruime keus. Vanwege uitverkochte producten en geen mogelijkheid om producten te vergelijken in 1 bestand geen 10. Levering is altijd volgens afspraak, zelfs dezelfde avond nog als je iets meer betaalt.

Roy 17-05-2019

Ik wou een nieuwe laptop aanschaffen met specifieke doeleinden. Coolblue heeft mij goed geholpen bij mijn keuze dmv messenger live chat. Daarnaast super vriendelijk en snelle levering. Producten waren goed ingepakt en beschermd.

C.J. Dekker 16-05-2019

Levering via eigen vervoersdienst, er wordt inderdaad vooraf gebeld, het apparaat geïnstalleerd met korte, duidelijke uitleg. Het oude apparaat wordt meegenomen.

Tazelaar 16-05-2019

Ik kan helemaal niets negatiefs bedenken. Zeer snelle levering. Oude grasmaaier retour. Lage prijs. Zeer prettige bezorgers. Zeer informatieve site. Zeer groot assortiment. En het product (PowerPlus grasmaaier) voldoet volkomen aan de verwachtingen. Coolblue anytime.

Marijn 16-05-2019

Ik heb al meermaals iets gekocht bij Coolblue.nl. Afgelopen weekend ben ik ook voor het eerst in de winkel in Utrecht geweest. Ik ben erg enthousiast, vriendelijk en goed geholpen.

Jill 16-05-2019

Onlangs besteld bij Coolblue wegens het goede aanbod en aanbiedingen. Website is heel gebruikersvriendelijk en bestellen gaat gemakkelijk. Bestelling was de volgende dag al in huis (en gratis verzending)! Voordat ik het product in huis had kreeg ik via mail instructies hoe het product te gebruiken is, super handig! Tevens nog contact gehad met de klantenservice vanwege het willen toevoegen van een verzekering omdat dit via de website niet lukte. De medewerker heeft mij daar meteen mee geholpen via de chat en zo was het snel gefixt. Kreeg een dag later nog een kaartje van die medewerker waarbij hij mij veel plezier wenste met de aankoop en een opmerking die refereerde naar ons gesprek via de chat. Super persoonlijk en tevens grappig, echt leuk vond ik dat! Kort samengevat: Coolblue is een super winkel die het totale proces (van oriëntatie tot service ná aankoop) snapt, dat merk je wel. Dikke bonuspunten en daarom is deze webshop/winkel zeker aan te raden!

Leo 16-05-2019

Ik ben 70 jaar en niet zo goed op de hoogte van de moderne technologie. Mijn eerste bezoek aan Cool Bleu schetste mijn verbazing. De wijze waarop ik werd ontvangen, en de manier waarop ik werd geinformeerd over het product dat ik kwam kopen was geweldig. Ook de service nadat ik het product had aangeschaft was fenomenaal. Van mij krijgt Cool Bleu een dikke tien

Raoul 16-05-2019

Geen flauwekul en praatjes. Alles wat je zoekt en tegen de goede prijs. Bovendien snel in huis.

Kuiper 16-05-2019

Coolblue is een goede webshop, snelle levering en betrouwbare service. Tevens kun je alles over je gewenste artikel vinden in de uitgebreide productomschrijving.

Dianne 16-05-2019

Ja volledig tevreden, product op tijd geleverd en goed geïnformeerd door Coolblue.

R. Maatman 16-05-2019

Top! Goeie service. Aardige jongens die alles regelen. Wasmachine geplaatst, aangesloten en aangezet. Oude meegenomen. En....je hoeft maar een uurtje thuis te zijn.

Ashley 16-05-2019

Betaald voor bezorging in de ochtend en krijg s’ochtends vroeg een bericht dat ze om 14:45 komen Voor niets vrij genomen alles moeten cancellen en verder geen meedenken over oplossing Bedankt Coolblue
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Ashley,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Natuurlijk balen als je een tijd afspreekt en wij komen niet. Dit hoort niet.
Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Want voor een dienst die wij niet nakomen hoef je natuurlijk niet te betalen.

AV 16-05-2019

Prima service, handige website, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

René Nelissen 15-05-2019

Overzichtelijke site, en een top service van zeer correcte en vriendelijke bezorgers. Gewoon geweldig!!

Jos 15-05-2019

Het loopt gewoon allemaal als een trein. Bestellen, betalen en levering. Tegen meestal hele concurrerende prijzen.

J. Mulder 15-05-2019

Mooie duidelijke website, ruim aanbod en goed prijs/kwaliteit.
Bij problemen keurige hulp! Gewoon een aanrader.

Tamara 15-05-2019

Snelle bezorging, goede prijs en super service! Ze hebben ruime keuze en een duidelijk overzichtelijke website.
Zeer tevreden!!

Karel 15-05-2019

Goede snelle levering, product goed verpakt geleverde kwam overeen met omschrijving met goede uitleg via filmpje.

Femke 15-05-2019

Ruime keuze, handige optie om producten naast elkaar te vergelijken, maar met stip op 1: goede service! Goed bereikbaar voor vragen, duidelijkheid over de levering en klantvriendelijke bezorgers die de tijd voor me hebben genomen om onze wasmachine te plaatsen en uitleg te geven.

Agnieszka 15-05-2019

Echt vriendelijke en behulpzame medewerkers van de klantservice. Een goede product voor een goede prijs. Snele bezorging op de volgende dag. Ik ben echt super blij mee met de gekozen product en met de contact met klantservice.

Ivka 15-05-2019

Goede, duidelijke website. Goede service. Ze maken online winkelen tot een feestje.

Loes 15-05-2019

Supersnelle levertijd en gratis bezorging. Veel keus in artikelen en duidelijke website.

Sita 15-05-2019

De levering is zoals gemeld, voor 23.59 besteld morgen in huis, bij navraag aan een medewerker ook op heel korte termijn antwoord

Elina 15-05-2019

Super service. Telefoon online gereserveerd en daarna naar de winkel gegaan om hem op te halen. Binnen 1 minuut was alles afgehandeld.

Aldy 15-05-2019

Coolblue is súper handig! Snel met leveren en afhandelen. Èn super fijn van de 3 berichten die je krijgt: een mail met een afleverdatum, een sms met een tijdsbestek van 1 uur afkeveringstijd èn kwartier ervoor word je gebeld dat ze eraan komen!!!! Niet hoeven te wachten van bv tussen 7:30 uur en 20.00 uur. TOP!!!!

Francis 15-05-2019

Cool Blue is altijd mijn eerste keuze als ik online iets wil kopen. Ze hebben een zeer ruim aanbod aan zeer goede prijzen.
En daarboven op hebben ze ook nog eens een fantastische klantendienst!
De leveringen verloren ook altijd zeer vlot, of het nu"iets kleins" is via de post, of een grote koelkast, of diepvries die ze zelf leveren, 2 super vriendelijke mannen, niets was teveel gevraagd.
Kortom, cool Blue is gewoon top!

Thornball 15-05-2019

Kan het aanschaffen van een nieuwe wasmachine een feestje zijn? Ja! Zeker bij Coolblue.
Vanaf het uitzoeken op de website tot de aflevering en installatie van de machine is alles super professioneel georganiseerd. De site is helder en het productaanbod heel groot. Toch is het makkelijk zoeken, en biedt de site een vergelijk-optie tussen de potentiële modellen. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, en van het moment van afleveren. Bij ons kwamen er twee keurige en enthousiaste bezorgers. Ze hebben de wasmachine naar boven gebracht, geïnstalleerd en proefgedraaid. De oude machine hebben ze meegenomen. En dit alles in een tijdsbestek van 16 uur!
Wat wil je nog meer..........?!

Tim 14-05-2019

Alle producten zijn snel en makkelijk op de website te vergelijken. Bestelling is snel geplaatst en betaald. ik heb om 23u50 besteld/betaald en de volgende morgen om 10u30 had ik mijn bestelling al aan de deur aangekregen.

Bas 14-05-2019

Goede en tijdige levering en bij vragen kreeg ik meteen een antwoord. CoolBlue is echt Cool en Blue is mijn lievelingskleur :-)

Jan Willem van Holst 14-05-2019

Prettige website (met name productinfo en vergelijkingsmogelijkheden) en perfecte levering (inclusief informatievoorziening)

Jos 14-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over het product alsook de zichtbare beschikbaarheid .
Snelle levering met vervoerder die zijn verplichtingen wat de het leveringstijdstip aangaat goed na komt.