Deze score is berekend op basis van 1789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michel 25-06-2019

Coolblue is een top winkel met een extreem grote variëteit aan artikelen.
Producten zijn scherp geprijsd en de service is geweldig.
Online zit er een hele soepele flow in het proces waardoor producten zoeken en bestellen heel gemakkelijk gaat

Linda Arts 25-06-2019

Op zatermiddag een ventilator besteld ivm t warme weer,zondagmiddag geleverd conform de track&trace,product voldoet aan de verwachting,prima service!

Nicole 25-06-2019

Zeer snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel (bezorgers!).
Bezorging zelfs op zondag! Geweldig toch!
Kan Cool Blue als beste webwinkel aanbevelen!
Goede communicatie via mail!

Ebbers 24-06-2019

Voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis is een optimale service die coolblue biedt.
Daarnaast is de site overzichtelijk ingedeeld en kun je door de voorselectie die coolblue zelf al maakt snel een goede keus maken voor een product.

Mevr Verheijen 24-06-2019

een goede betrouwbare shop vriendelijk personeel en zeer behulpzaam ze krijgen van mij een dikke 10+ ben blij met mijn wasmachine ze hebben zelfs de droger weer boven op mijn wasmachine gezet

Den Haag 24-06-2019

Voldoende keuze en duidelijke rubrieken om te filteren, zodat je bij “jouw” product uitkomt. Reviews om te checken hoe anderen het product ervaren. Helder bestelproces. De stappen na je bestelling “wat gaan we doen?” is informatief. Levering conform afspraak. Gewoon zorgeloos bestellen!

Agnes 24-06-2019

Duidelijke site, snelle levering. Leuke details bijv. na je bestelling, met de diverse mogelijkheden om het wachten ‘draaglijker’ te maken, top!

Leni 24-06-2019

De duidelijke wijze van werken, nakomen van de afspraken, de goede en duidelijke uitleg zorgt ervoor dat ik zeker meer artikelen bij coolblue zal bestellen

cpa 24-06-2019

goede en duidelijke website , zeer lage prijzen en snelle levering , kortom je hoeft niet verder te zoeken naar een goedkoper adres.

Marij, 58 jaar. 24-06-2019

Coolblue heeft een uitstekend werkende website met een ruime keuze en bruikbare informatie. En ze leveren super snel! Mijn oude strijkijzer ging kapot en de volgende dag kon ik dankzij het nieuwe strijkijzer weer verder gaan met de was.

Hans 24-06-2019

Ik had best een hoge pet op van Coolbleu. Maar Om een airco ( BlueBuilt AC14010 ) binnen een week met 200 euro te verhogen ( van 549 naar 749 ) vind ik niet kunnen. Had dit niet van deze webwinkel verwacht.

Beste Hans,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk balen als de prijs van een product stijgt. Dit heeft echt te maken met vraag en aanbod.

Martine Vanden Broeck 24-06-2019

een tamelijk ruim aanbod, je weet ook wel dat het aanbod niet eindeloos kan zijn, over het algemeen goede kwaliteit van de producten. (toeval? ben niet tevreden over mijn laatste aankoop...) gebruiksvriendelijke web site, veilig betalen. snelle levering (al hoeft dat niet echt voor mij, ik kan wachten) ook ruim aanbod afhaalpunten. Bij levering in de winkel, ZEER vriendelijke service.

Karin 24-06-2019

Duidelijke site met veel informatie, snelle levering en als er een keer iets is is, wordt dat snel opgelost

Valerie 24-06-2019

Correctie/verduidelijking vorige beoordeling: de diameter van het kookoppervlak van de BBQ Smokey Joe is 34 cm, maar de website van Coolblue vermeldt 37 cm, wat niet klopt want 37cm is de buitenafmeting van het toestel, inclusief deksel.
Ik gaf dit reeds 2x schriftelijk door aan Coolblue...

Beste Valerie,

Wat ontzettend vervelend dat de omschrijving op onze website niet klopt. Dit hoort natuurlijk niet. Je hebt dit al doorgegeven aan ons en ligt bij het team van deze product groep.

Wik 24-06-2019

Zeer tevreden over de service en snelle levering en vriendelijk bezorgers. Zelfs op de zondagen worden de producten geleverd, soms zelfs op de fiets.

Erik 24-06-2019

Hele goede website en je wordt goed op de hoogte gebracht dmv een mail over de status van je bestelling. De bezorgers waren gemotiveerde werknemers en stelden zich bij aankomst al netjes voor klasse!!!!

Annette Blom 24-06-2019

Super service, s’avonds een nieuwe wasmachine besteld de volgende middag bezorgd. Nieuwe machine naar boven en de oude machine naar beneden in een mum van tijd. Keurig aangesloten en aangezet. Echt aardige jongens/mannen.

Valerie 24-06-2019

Productafmeting klopt niet op de website, al 2x doorgegeven, klopt nog niet... eerlijk is eerlijk,
toch? De afmeting van het kookoppervlak van de Weber BBQ Smokey Joe is niet 34cm en niet 37cm zoals Coolblue letterlijk vermeldt. Die 37cm is de buitenafmeting, deksel inbegrepen.
Jammer dat men dat niet (wil?) aanpassen in de productspecificatie, dit is niet onbelangrijk.

Ook is de prijs voor deze Smokey Joe Premium 20% goedkoper dan alle andere websites, maar ik kreeg tot twee keer toe een BBQ met stukjes email die er af waren op de rand van de kuip zodat het metaal zichtbaar was en direct kan roesten.
Vermoedelijk gaat het om een hele serie met dit probleem, vandaar de lagere prijs.
Levering en retourafhandeling verliepen wel bijzonder vlot, net als de terugbetaling (ik kocht deze bbq uiteindelijk ergens anders, iets duurder maar zonder schade)

JJR Hicks 24-06-2019

Snelle levering en uitstekende service als er iets mis is met het product. Zijn niet altijd de goedkoopste maar dat krijg je dubben en dwars terug via de service.

Coen 24-06-2019

Apparaat met goede prijs en simpel bestelproces. Levering op de geplande minuut door Coolblue. Vrolijke bezorger maakte de bestelling compleet. Wat een service !

F j Blom 24-06-2019

Prima zaak zolang er geen problemen voor doen, dan komt Coolblue met service en oplossingen die ver onder de maat zijn. Zeer slechte service, vreemde voorstellen. Voor mij geen Coolblue meer

Beste meneer/mevrouw Blom,

Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Wij willen graag leren van onze fouten, helaas vertel je niet wat je wel van ons verwacht had.

Erno 24-06-2019

Levertijden zijn loze belofte. Spullen 3 dagen te laat terwijl gewoon op voorraad. Niks zaterdag, niet zondag, ook niet maandag, maar misschien op dinsdag. Had beter naar een winkel kunnen gaan! Nu moet ik er ook nog voor thuisblijven van mijn werk!

Beste Erno,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling er zolang over gedaan heeft, dit hoort natuurlijk niet en dat spijt ons.

Gelukkig heb je alles ondertussen mogen ontvangen.

Catharina 23-06-2019

De website is duidelijk. Je voelt je echt klant en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden waar je bestelling is. Paar maanden terug werd er een wasdroger gebracht van een andere bekende firma. De bezorgers hadden duidelijk haast. Nog in de verpakking onder de carport gezet, snel een krabbel en wegwezen. Wilde nog wat vragen maar ze spraken nauwelijks Nederlands , vond ik erg jammer. Bij coolblue werdt de verpakking meegenomen en er was een vriendelijk gesprek. Voelde me klant, super!

Zoe 23-06-2019

Ze leveren snel, over retourneren doen ze niet moeilijk, ze bieden een goede prijs aan en ze zijn echt vriendelijk als je de customer service een keer moet spreken

Marielouise van Zoest 23-06-2019

Bij coolbleu heb ik de ervaring dat alles 100% goed verloopt, het bestellen, betalen, leveren en ook de telefonische ondersteuning bij installatie van de soundbar. De jbl 3.1 soundbar is makkelijk te installeren en het geluid is top echt zijn geld waard.

Frank 23-06-2019

Personeel is vriendelijk. De gevraagde informatie bij de laptop was helaas niet correct. De vraag of al een virusscanner geinstalleerd was werd ontkennend beantwoord. Later bleek dat Mcafee wel degelijk op de laptop geinstalleerd was.

Joan 23-06-2019

Prima site, duidelijk en overzichtelijk. Prima service( wij wisten niet precies wat voor computer wij voor thuis nodig hadden, maar de klantenservice heeft ons prima geholpen om een goede keus te maken

A.(Albert) Koppeschaar. 23-06-2019

Op zijn kortst en in 1 woord gezegd is het bij Cool Bleu gewoon "GEWELDIG" !!!!!

Luc 23-06-2019

prijstechnisch was de winkel goed en de bestelling werd vlug en correct afgeleverd .

R Brugman 23-06-2019

snelle service,en gaat er iets mis wordt er oplossingsgericht met de klant mee gedacht erg fijn

Meisel 23-06-2019

Prima service, snelle levering en vriendelijke en welwillende klantenservice. Kortom, je wordt er blij van en dat is precies wat je toch wilt nietwaar?

S. Artun 23-06-2019

Zeer goede producten, het is betrouwbaar en werken heel goed, snelle levering en uitstekende service.

Gerie Broek 23-06-2019

Overzichtelijke website wat helpt om een goede keuze te maken.
Zeer makkelijke betaalwijze en supersnelle levering van mijn bestelde product.

Leny 23-06-2019

Goede website, super klantvriendelijk, geduldig aan de telefoon en meedenkend, uitstekende service en snelle levering.

R.s 23-06-2019

Makkelijk en duidelijk en een snelle levering (mits op voorraad is) en gemakkelijk betalen via ideal

2MenVision 23-06-2019

Coolbleu is voor iedereen toegankelijk en breidt hun service uit met de installatie service.
Vriendelijk en correct .
Meerdere producten besteld en er is nooit iets misgegaan

l vd haak 23-06-2019

veel artikelen,prima klantenservice, redelijke prijzen.
als een artikel niet voldoet kan je het terug sturen.
iets kapot stuur het op en wordt gerepareerd zo niet nieuw artikel.
snelle levering.

Peter E. 22-06-2019

Overzichtelijk, prima prijzen, ruim assortiment, betaalgemak via de site werkt uitstekend!

Janine 22-06-2019

Je koopt een apparaat wat €60,- duurder is dan bij andere online winkel. Dit doe je omdat coolblue zo goed bekend staat uiteindelijk krijg je niets geleverd!! Heb gisteravond tot 23.40 uur zitten wachten en krijg je dan mail om opnieuw afspraak in te plannen ook dat doe je en vervolgens niets!! Half uur in de wacht aan de telefoon app gestuurd geen reactie. Waardeloos!!@

Beste Janine,

Wat ontzettend vervelend dat je jouw product elders voor een andere prijs hebt zien staan. Wij gaan inderdaad niet mee in de prijzen van onze concurrenten. Je mag wel een uitstekende service van ons verwachten.

Helaas hebben wij daar ook steken laten vallen, dat spijt ons.

Leon 22-06-2019

Prima service, snelle levering en precies op de beloofde tijd. Op de site goed advies

Roy Wessels 22-06-2019

Goede website,makkelijk te bestellen en de keuze vrijheid van bezorging zowel overdags als s’vonds wel tegen betaling maar dat neemt voor het plaatsen naar de zolder al weg zonder beschadigingen in gang en overloop tevens keurige,fatsoenlijke bezorgers/monteurs Echt een aanrader COOLBLUE.

Onno 22-06-2019

Opvallende goede service, vriendelijke mensen aan de telefoon, goede uitvoerige productomschrijving en snelle levering.

R.A. 22-06-2019

Heb al een paar keer wat besteld bij Coolblue.
Ben hier erg over te spreken.
Ruim assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levertijd, vlotte levering, klantgerichte chauffeurs die het product komen brengen.

Silke 22-06-2019

Ruim aanbod van producten, steeds correcte informatie, snelle en goede levering, prima service en prima prijs-kwaliteitsverhouding bij de producten.

Jimno 22-06-2019

Snelle levering, nette bezorgers, zelfs op Zondag...
Vakkundige uitleg en installatie!!

nanda 22-06-2019

Als er staat dat als je voor 23.59 uur bestelt, je het de volgende dag in huis hebt en je dan een mail krijgt dat het pas de dag daarna komt vind ik dat stom.

Beste Nanda,

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling één dag vertraging heeft opgelopen. Dit hoort natuurlijk niet. Wij proberen dit natuurlijk zoveel mogelijk te beperken.

Het spijt ons. Veel plezier met je bestelling.

Bas 22-06-2019

Tops:
Overzichtelijke website
Vriendelijke meedenkende mensen
Snelle levering met tijdspanne van een uur waarbinnen ze bij je langs komen

Tips:
De betaling via iDeal ging iets mis het bedrag werd wel afgeschreven maar volgend Coolblue (nog) niet
Toen moest ik bellen en vertelde een vriendelijke dame dat dit wel vaker voorkwam en als ik een uurtje wachten het meestal verwerkt werd
Dut bleek ook zo te zijn
Maar met een bedrag van 1200 euro geeft je dit geen prettig gevoel

Algemeen genomen is Coolblue een zeer klantvriendelijk bedrijf
Ik heb (nog) geen ervaring in de After Sales maar daarbeneden ik eel een goed gevoel over

Alfred 21-06-2019

De wasmachine werd op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd, en de oude werd meegenomen.

marleo 21-06-2019

Zeer snelle levering en altijd goed verpakt. Verder toe nu toe nog geen negatieve punten ervaren

TP 21-06-2019

In vind de service met één woord heel slecht. Ik heb zelden zo’n waardeloze en onbetrouwbare 'service' gehad als bij mijn aankoop van een computer bij Coolblue. Het woord ‘service’ vind ik hier ongepast en misplaatst. Ik kocht een computer en twee kabels omdat ze aangaven dat dit de volgende dag zou worden geleverd. Zo kon ik mijn gemaakte plannen voortzetten. De volgende dag werden de kabels geleverd, maar géén computer. Beide zouden samen worden geleverd! De status van de bestelling (van beide producten) gaf foutief aan ‘werd bezorgd’. Ik informeerde de klantenservice die het zou gaan uitzoeken (tweede verloren dag). Dat duurde erg lang en dus belde ik Coolblue. Volgens de track en trace link van BPost voor de computer, zou die nog worden klaargemaakt door de afzender, maar de medewerkster van Coolblue beweerde doodleuk dat de computer vast zat in het sorteercentrum van BPost. Ik had duidelijk het gevoel dat ze de schuld door naar BPost wilden schuiven, terwijl alleen Coolblue verantwoordelijk is. Service is toch niet zich achter anderen te verschuilen? Toen ik mijn order aanklikte was de gekochte computer ineens ‘nooit meer beschikbaar’. Ik had het idee dat ze iets verkochten dat ze niet (meer) hadden en dat zonder het gewoon toe te geven, waar op zich natuurlijk niets mis mee was geweest. Daarna moest ik van Coolblue een pakketkwijt -verklaring invullen en retourneren. Die verklaring ademde iets vreemds uit; ik kreeg het gevoel dat ik niet vertrouwd werd. Waarom Kunnen ze niet gewoon eerlijk zijn naar de klant en hun fout erkennen? Dat zou ik ‘service’ noemen. Weer een dag later zeggen ze dat de bestelde computer niet meer leverbaar is (dat gevoel had ik natuurlijk al langer) en stellen ze voor een andere computer te bestellen of kan ik het geld terugkrijgen. Ik zoek een duurdere computer uit (met vergelijkbare karakteristieken van wat ik al kocht) en vroeg of er een tegemoetkoming van de kant van Coolblue kon zijn voor het lange wachten en de plannen die ik moest veranderen. Weer een dag later blijkt dat vreemd genoeg niet te kunnen. Klant is koning maar dit gevoel krijg ik niet bij Coolblue! Ik eiste per direct het geld terug zodat ik elders die computer kan kopen, die bij Coolblue nooit meer beschikbaar was. Dit terugbetalen kon 3 tot 5 werkdagen duren (ging uiteindelijk wonderbaarlijk snel). Op basis van deze ervaring denk ik dat ieder alternatief betere service zal verlenen en heb ik inmiddels mijn mening over de ‘alles voor een Coolblue glimlach’. Een glimlach heeft voor mij een andere betekenis. In de toekomst zal ik me niet snel meer tot een aankoop bij Coolblue zal laten verleiden.