Dami 08-05-2023

Een kwartier voor de aankomst vd bestelling kreeg ik plots bericht dat de bestelling niet doorging wegens een serienummer fout. De volgende dag wetd correct geleverd.

Tom D. 08-05-2023

groot aanbod - heel gestructureerd en netjes - strakke procedures - goede prijzen

MAGGIE 08-05-2023

Het was de eerste keer dat ik iets bij Coolblue bestelde. Alles is zeer vlot verlopen, omdat we even niet thuis waren is het pakje bij de buren afgegeven, de chauffeur vermeldde erbij dat het niet nodig was dat de buren ons verwittigden, want hij deed dat zelf met een mailtje. Schattig detail: in de mail stond: afhaalkosten: 1 koekje ;-)

LACA 08-05-2023

De levering was OK.
De enige negatieve opmerking gaat over de verpakking, t.w.: "Waarom is het nodig om een toestel dat in een kartonnen doos verpakt is met die door in een nog veel grotere doos te plaatsen om het zo bij mij af te leveren?"

GG 08-05-2023

Goede prijzen en snelle levering. Goede uitleg en filmpjes te vinden over het gebruik van het product.

Jeronimo 07-05-2023

Vlotte levering, goede communicatie - niet te veel maar zeker niet te weinig - en geleverd met een echte glimlach.

anne 07-05-2023

niet iedereen is tevreden over jullie service! ik in ieder geval niet. door een fout in jullie systeem is mijn bestelling geannuleerd wegens een fout met de betaling! na contact met de klantenservice blijkt dat u mijn betaling wel had ontvangen. maar intussen was mijn bestelling wel geannuleerd. Na contact met de klantenservice kan hieraan door jullie niets veranderd worden. Ik kan mijn bestelling opnieuw plaatsen en opnieuw betalen 1100€! en het betaalde bedrag van deze morgen krijg ik ten laatste over 5dgn terug ter compensatie ontvang ik een voucher van 10€ Er kan altijd iets fout gaan maar neem dan jullie verantwoordelijkheid! Laat de klant gedupeerde klant dan achteraf betalen of zorg dat u het betaalde bedrag instant terug stort of geef een leuke compensatie! 10€ op een bedrag van 1100€ dit is echt lachwekkend! dit was dan helaas ook mijn allerlaatste bestelling bij jullie!

Edwin 07-05-2023

Zoals altijd snelle levering en altijd goede service in geval van garantie.
Uitgebreid gamma, goed advies en correcte prijzen.

Beste online tech webwinkel van België en Nederland.

Anoniem 07-05-2023

Duidelijke productomschrijving op de website. Hele snelle en correcte levering.

Roby 06-05-2023

Artikel online besteld met afhaling in de winkel. Zeer snel geholpen, vriendelijke medewerker en snel terug buiten met het artikel. Zeker een aanrader!

Tom De Decker 06-05-2023

Altijd vriendelijke ontvangst in shop en communicatie op site. Als er al iets misloopt ook steeds onmiddellijk geholpen

J.G. 06-05-2023

Makkelijk te bestellen (overzichtelijke webshop) en zeer tevreden over de levering. We werden goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering. Super handig, dan hoef je niet de hele dag thuis te wachten.

SB 05-05-2023

Altijd tevreden klant hier, vlotte website en vooral ook goede leverdienst. Product werd mooi op tijd afgeleverd op het afgesproken tijdstip.

Jozef 04-05-2023

Coolblue is top. Tot mijn laatste bestelling. Er ging iets fout. 4 reiskoffers besteld. 4 pakjes geleverd. Echter het 4de pakje was een koffiezet. Ik probeer via verschillende kanalen Coolblue ervan op de hoogte te brengen. Meerdere mails, overbeztte lijnen van de klantendienst, maar geen reactie.

Ivon 04-05-2023

Vooral de snelle levering heeft mij verbaasd. Het duurt bij andere webshops wel soms langer.
Product dik in orde.

CARINE DE WIT 04-05-2023

Ik was op zoek naar kookpannen zonder PFAS
Heb een aantal winkels bezocht maar vond een erg mooi pakket van 3 pannen aan een heel interessante prijs.
Snelle levering.

Guy 04-05-2023

Goede prijs/ kwaliteit, snel en correct geleverd. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Leyssens Don 04-05-2023

Altijd snelle en correcte levering. Als je vragen hebt of een product zoekt helpen ze je altijd

Marius 01-05-2023

Goede prijzen, vriendelijke medewerkers en een applicatie waar je gemakkelijk producten kunt vergelijken.

Smet Josiane 01-05-2023

Mijn juist keuze gevonden, vlug bestelling per post gekregen, printer kunnen vlug kunnen installeren

Wouter 30-04-2023

Mannen die zijn komen installeren, supervriendelijk en heel duidelijke uitleg. Echt 2 topgasten waren dat.

Olivier 30-04-2023

Uitstekende prijspositionering, uitmuntende leversnelheid en de beste dienst na verkoop op de markt!

Isa 30-04-2023

Hi,
1) Super vlotte levering
2) Duidelijke informatie omtrent het product
3) mooie website, waar je alle nodige info snel terugvindt
4) mailtje om te vragen hoe het product je bevalt
5) mailtje met link naar de hulppaginas om product te installeren

Kris 29-04-2023

Behulpzaam personeel, altijd even vriendelijk.
Refurbished iPhone gekocht. Helemaal in orde (ja, ook de batterij!) aan een heel redelijke prijs.

Mickey 29-04-2023

Snelle en goede service. Tablet laten leveren bij krantenwinkel omdat ik in een appartement woon en niet thuis zou zijn. Zo had ik de dag nadien mijn tablet thuis samen met een staander die was aangeraden door coolbleu en hij is super. Door de vele mogelijkheden kan ik die ook in de keuken en auto gebruiken. Super ervaring dus mij kunnen ze als vaste klant beschouwen.