Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Acmlm5480 28-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen en betalen snel, via iDeal. Ook andere betaalmogelijkheden; helaas alleen achteraf betalen via creditcard.

Snelle levering (zelfs op zondag), retourneren zeer eenvoudig

Ruime keuze aan producten, bijna altijd alles op voorraad

Zie bovenstaande motivatie

yvon pijl 28-04-2016 Via de website gekocht

heel gemakkelijk via internet besteld ideal betaald en verder wordt het allemaal geregeld

ze kwamen het met twee man brengen en naar boven gebracht en de oude machine meegenomen

een groot assortiment maar we wisten al welk merk en type nr. we wilde hebben

ik ben helemaal tevreden met cool blue alles is gedaan volgens onze wens geweldig

ga zeker meer bestellen via cool blue

Miranda 28-04-2016 Via de website gekocht

ruime aanbod en snelle levering

snelle levering en voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis super

AvG 28-04-2016 Via de website gekocht

Bestelling die via Dynalogic bezorgd worden is een drama.

Coolblue gaat goed tot dat er wat fout gaat met de levering via Dynalogic. Heb je de pech dat Dynalogic er een puinhoop van maakt hoef je van de service van Coolblue niets te verwachten. Tot 3 keer toe weet Dynalogic een sorteerfout te maken waardoor product niet op de afgesproken datum geleverd wordt. Dan neem je contact op met Coolblue als opdrachtgever van Dynalogic. Hoe meer medewerkers je aan de lijn krijgt en even zoveel toezeggingen, al dan niet in overleg met de supervisor Bob, als klant trek je aan het kortste eind. Nog nooit meegemaakt, maar in dit geval is de service van Coolblue ronduit slecht. Ook al ben je vaste klant, de service is ver te zoeken

Niets mis mee, ruime keuze. Maar daar heb je niets aan als er niet geleverd wordt volgens afspraak.

Medewerkers doen toezeggingen die ze niet waar kunnen maken. Het is niet mogelijk een eerder gesproken medewerker weer aan de lijn te krijgen. Bob, de supervisor, die krijg je als klant al helemaal niet te pakken. Status updates van een klacht krijg je niet, moet je zelf achteraan.

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2016

Beste,

Wat enorm vervelend dat de levering op deze manier is gegaan. Zeker omdat u al een aantal keren aan de bel heeft getrokken en als hier dan niks mee gedaan wordt dan kunnen wij ons voorstellen dat dit geen fijn gevoel is. Zeker als u zelf er achteraan moet.

Wel willen bekijken wat hier nog aan kunnen doen voor u, om u wellicht toch een beter gevoel te kunnen geven. Heeft u daarvoor misschien het ordernummer voor ons? Dan kijken we graag even met u mee.

Met vriendelijke groeten,

AvG 29-04-2016

En wederom de standaard copy/past tekst van Coolblue. Oh wat zijn we goed. Je moet je klant helpen als deze een klacht meld. Dit is mosterd na de maaltijd.

Galaxie 02-05-2016

Dynalogic sucks! Tot twee keer toe een beschadigde wasmachine geleverd gekregen, de tweede nog erger dan de eerste. De deuken aan de achterkant waren niet enkel optisch maar hadden effect op het centrifugeren omdat de trommel tegen de deuk aankwam en een hels kabaal maakte. Ook beschadigden de bezorgers de cv ketel naast de wasmachineaansluiting met hun gereedschap en duwden bijna een kast om. Wm ook heel slordig bevestigd; slang niet netjes weggewerkt chter machine maar stak in alle richtingen uit. Durf bijna geen nieuwe wm meer te bestellen bij Coolblue - ondanks goeie retour en bestelservice- uit vrees voor weer een logistiek drama van Dynalogic.

wil burger 28-04-2016 Via de website gekocht

Leveren en plaatsen binnen 1 dag. Machine aangesloten getest en oude machine meegenomen. Erg vriendelijke bezorgers

Service uitmuntend. Van start bestelling tot einde goede informatie dus prima

Felix 28-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht website en het gemak met het zoeken naar een bepaald product

Telefonisch heel goed te bereiken zonder wachttijden. Goede communicatie. Klantvriendelijk

Voor eelk wat wils

Ruim assortiment aan producten, goedkoper dan o.a. Multi-Mediamarkt. Niks geen poespas. What you want is what you get!

Sasha Bodegom 28-04-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Ze maken waar wat ze beloven. Tevens word je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Mijn gewenste kleur was tijdelijk niet voorradig. Door middel van een mail werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer het horloge weer leverbaar was. Dat was al binnen 3 dagen!

Annette 28-04-2016 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk

niet echt nodig gehad, maar de site is zo opgebouwd dat het service gericht overkomnt

geloof wel dat jullie aan de vraag van de klant voldoen

zit er gelikt uit

Ja, ik werd er door mijn collega op attent gebracht dat het product bij BCC € 20 goedkoper was. Maar toen had ik net al de aankoop gedaan.

Rober 28-04-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk

zoals verwacht

Uitgebreid

geen klachten

neen

Aad 28-04-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen ook echt in huis.

Ga zeker meer gebruik maken van Coolblue

luc 28-04-2016 Via de website gekocht

Van achter de pc alle gegevens ingeven en zeker als je al klant bent wordt het nog gemakkelijker...alles is reeds ingevuld.

Kan niet beter!!
Bestelling ingeven, alles wordt opgevolgd, de dag nadien aan huis geleverd, proper en stevig verpakt.

Betrouwbaar; snel; voor herhaling vatbaar!

Jean 28-04-2016 Via de website gekocht

Niets is gemakkelijker dan iets te bestellen en te laten leveren. Bij Cool Blue gaat alles eens zo vlot.

Probleem? Geen probleem! Alles wordt opgelost.

Ruime keuze, prima prijs/kwaliteitverhouding.

Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader om bij Cool blue te bestellen.

Jos Jeuken 28-04-2016 Via de website gekocht

Goed berijkbaar

Verkoper is niet al te goed op de hoogte van het gekochte apparaat

stvnbt 28-04-2016 Via de website gekocht

Overzicht, overzichtelijkheid en overzichtelijk!

Bij ieder actie die je doet krijg je wel een duidelijke reactie of mail terug!

Ze hebben echt veel.

Gewoon goed!

tiptoll 28-04-2016 Via de website gekocht

onzettend snelle levertijd. zondagavond besteld, maandagochtend voor 11:00 uur bezorgd. Vind ik top. Nog niet kennis hoeven maken met verdere service, nog nooit iets geretourneerd of klachten gehad.

divers aanbod van de gangbare producten, ruime keuze. Volgens mij niet een premium prijs t.o.v. andere soortgelijke webshops.

helder aanbod, veel info (reviews+specs), vergelijkingsmogelijkheden, overzichtelijk en to the point bestelproces en razendsnel het fysieke product in je huis.

AdiaanRoode 28-04-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk je bestelling te plaatsen
Gemakkelijk betalen

Goede info over je bestelling via email

Wat ik zocht had men op voorraad

Aanbevelingswaardig voor al mijn kennissen

Otto 28-04-2016 Via de website gekocht

Er was veel keus in bezorgen of ophalen bij een drop of point. Erg handig als je alle bij werkt.

De keuze is reuze :-)

Linda 28-04-2016 Via de website gekocht

Supermakkelijk toch. Besteld uit de zetel. Duidelijk stappenproces.

Veel keuze en duidelijke omschrijving van de produkten.

Ben echt supertevreden en dan is mond aan mond reclame echt wel van toepassing.

Rita 27-04-2016 Via de website gekocht

Rustig kiezen

Snelle levering en vriendelijke bezorgers

Ruben 27-04-2016 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk bestellen, snelle levering

Snelle en professionele reactie via de livechat

Groot assortiment, helaas niet alles te vinden

Verdouw 27-04-2016 Via de website gekocht

Goed te woord gestaan ,de nodige informatie van het product En vriendelijk behulpzaam

Zoals boven beschreven

Voldoende keuze in wat ik zocht

Geeft een gevoel van vertrouwen ,vriendelijk behulpzaam Of heb ik het zo getroffen met die persoon bestelling binnen een dag binnen top

Karel 27-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede info

Meeste artikelen in voorraad.

John 27-04-2016 Via de website gekocht

Producten zijn makkelijk te vinden en het bestellen is in een paar stappen gedaan.

Het proces ziet er goed uit maar ik heb er geen ervaring want alles is naar wens.

In principe is alles leverbaar dus een zeer uitgebreid assortiment.

De webwinkel is duidelijk en overzichtelijk. De producten zijn makkelijk te vinden en een groot assortiment.

De prijs is niet altijd de beste die ik op internet kan vinden. Misschien wat meer vergelijken met de concurrenten.

Marc Van Melkebeke 27-04-2016 Via de website gekocht

Je kan van thuis bekijken op de website wat je nodig hebt en daarna gewoon bestellen.

Prima service en levering, zelfs levering op zondag.
Je bestelt bv. op zaterdag en op zondag wordt het al geleverd.

Ruime keuze in verschillende categorieën, bv.smartphones, laptops, maar ook alles voor de tuin, klusjes,...

Je hebt veel keuze die je kan bekijken via de website, prima service en levering.

Veel keuze, prima service en snelle levering. Fantastisch!!!

lvr 27-04-2016 Via de website gekocht

goede site

snelle levering

van alles en nog wat

prima

jean 27-04-2016 Via de website gekocht

kan van thuis uit , ieder moment van de dag , de winkel bekijken op mijn PC

Als ik iets bestel kan ik het s'anderdags al gebruiken.

zeer ruim

coolbleu is dik OK

david 27-04-2016 Via de website gekocht

een aankoop gedaan, ging prima

een aankoop gedaan, ging prima

ik heb een uitbreiding van een spel gekocht, er was op andere webwinkels meer keuze

een aankoop gedaan, ging prima. bestellen, betalen en levering allemaal zonder problemen

Henk C 27-04-2016 Via de website gekocht

Zeer prettig datje ook makkelijk terug kunt om iets te veranderen in je besteĺling

Waar ik prettig winkel mag iedereen weten

Eric Lombaert 27-04-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Snelheid

Kan altijd meer zijn

Snelheid en eenvoud

Het Paarse Huisje 27-04-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site, alles makkelijk te vinden.

Ik bestelde zondag en maandagmiddag had ik mijn product al in huis en is alles geïnstalleerd door de chauffeurs en oude zooi meegenomen 😃

Coolblue overtreft al mijn verwachtingen voor wat betreft service, snelheid en klantgerichtheid.

Ashray 27-04-2016 Via de website gekocht

De website is zeer gebruiksvriendelijk

Hele snelle levering en een snelle en goeie klantenservice

Ze hebben er veel maar soms missen ze iets dat je graag zou willen

Het is een topwinkel door de goeie klantvriendelijkheid

Mertens Joe 27-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke en gemakkelijke catalogus.

Komt de beloofde leveringstijd stipt na.

W Beerendonk 27-04-2016 Via de website gekocht

Veel aanbod, en dito reviews.

Snelle levering, ook op zondag.

Zeer uitgebreid assortiment.

Beer kan bijna niet!TP-link

M wolters 26-04-2016 Via de website gekocht

Mooie en duidelijke webschop

Binnen 12 uur geleverd

Ruim assortiment

Goede klanten service producten goed verpakt tijdens verzending.

Werbri 26-04-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, eenvoudig bestellen en veilig betalen.

Snelle levering binnen 24 uur, zelfs op zondag. Coolblue maken waar wat ze beloven.

Zeer uitgebreide keuze.

Zeer betrouwbare webwinkel. Zeker aan te raden.

Rolf 26-04-2016 Via de website gekocht

5,8

Snelle levering, dus bij vervanging van kapotte koelkast een logische keus. Snelheid levering is echter niet heel trefzeker door samenwerking met Dynalogic.

Snelle reactie van klantenservice, ook in het weekend. Echter niet slagvaardig door onbereikbaarheid Dynalogic in het weekend.

Breed assortiment.

Eerder betere ervaringen, maar dit keer was naar de dichtstbijzijnde witgoedhandel echt beter geweest gezien de tijd en energie die we eraan hebben besteed, nog los van de hoeveelheid weggegooid eten.

Onze oude koelkast hield ermee op. Omdat Coolblue precies de koelkast hadden die we wilden en er de dag erop al geleverd kon worden, hoefden we geen voorzieningen te treffen om onze boodschappen te redden. De volgende dag kwam koeriersdienst Dynalogic echter niet opdagen met onze koelkast. Omdat het zaterdag was, bleek ook de klantenservice van de transporteur niet bereikbaar. Die van Coolblue wel, maar ook die konden niets doen. Al met al de hele dag thuisgezeten met een koelkast en vriesvak vol langszaam opwarmende boodschappen. Pas op maandag kwam er reactie van Dynalogic. De koelkast was niet in de bus gezet, dus stond nog in het magazijn. Nu zou hij op dinsdagavond komen (3 dagen te laat). Boodschappen waren natuurlijk al bedorven. Al met al was er geen probleem geweest als we gewoon naar de witgoedzaak in de buurt waren gereden en daar de een koelkast hadden gehaald. Nu gekozen voor gemak en een lagere prijs, maar dit heeft ons uiteindelijk een hoop tijd, energie en geld gekost.

Officiele reactie van Coolblue 26-04-2016

Goedemiddag Rolf,

Wat gigantisch vervelend dat dit op deze manier gelopen is. Drie dagen is écht te lang, zeker als je allemaal boodschappen hebt, die daardoor bederven. Heb je misschien een ordernummer voor ons? Op die manier kunnen we kijken of we nog iets voor je kunnen doen. We kunnen wel bij deze melden dat we bezig zijn met een eigen bezorgservice, waardoor we alles zelf in de hand hebben en dit niet meer zou moeten gebeuren. Hier heb je natuurlijk op dit moment niets aan, maar voor dit is misschien wel fijn om voor de toekomst te weten. Mocht je meer vragen hebben, dan horen we het graag van je.

Frank van Buren 26-04-2016 Via de website gekocht

snel en duidelijk

Garmin Camper functioneert uitstekend, maar de extra aangekochte thuislader is waardeloos geeft steeds de foutmelding "gebruik de kabel die meegeleverd is"

prijs is als elders, maar wel een snelle correcte levering

ik heb zo mijn twijfels maar blijf positief

helaas ben ik niet in de gelegenheid om het binnen 14 dagen terug te sturen, daar ik de niet functionerende thuislader elders heb laten liggen en het mij dan meer kost dan de aanschafprijs van de thuisoplader

blancquaert freddy 26-04-2016 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen thuis zonder problemen

wat gezegd word gebeurd

ik mis een boeken en strip afdeling

gemakkelijk en correct

neen

Stefan 26-04-2016 Via de website gekocht

Super zoek en vergelijkfunctie

Snelle service en maken beloftes waar

Ruim assortiment

Een winkel die de klant hoog in het vaandel heeft staan. Beveel ik zeker aan.

Han Bezuijen 26-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site met voldoende voorlichting!

Vandaag besteld, morgen zelfs op zondag thuis!

Ruim voldoende.

Alles verloopt soepel.

Ga zo door!

Sophia 26-04-2016 Via de website gekocht

2,5

Vreselijk gedoe met coolblue. 8 dagen geleden besteld, levering zaterdag. Kwamen zaterdag maar 1 item paste niet door de deur, helaas hebben ze alle 5 de andere items meteen weer meegenomen. Geen reactie op wanneer het opnieuw geleverd kon worden. Zelf maar contact opgenomen met de bezorgservice, ook weer geen respons van Coolblue met uitleg. Ze zouden maandag (volgens coolblue), nogmaals leveren, want zondag kon voor een mij onbekende reden niet. Maandag; niets gehoord. Voor vandaag (dinsdag) stond de levering opnieuw gepland, waar ik vrij voor heb moeten nemen. Krijg een uur geleden te horen dat de geplande levering niet geleverd kan worden door een 'sorteerfout'. Nog steeds geen spullen dus. Nu alles terug gevraagd van Coolblue, ook dit duurt schijnbaar nog weken. VRESELIJK. Nooit meer coolblue.

Heb gedurende de hele bestelling geen nuttige antwoorden gekregen. Heb zelf alles moeten regelen, heb alleen maar onbegrip terug gekregen, geen oplossingen, en ook geen producten. AFSCHUWELIJK.

Online is het assortiment goed, niet dat ze de spullen kunnen leveren helaas.

Allerslechtste online shop ervaring die ik ooit gehad heb! Nog nooit zo slecht geholpen, en zit nu nog steeds zonder spullen!!!

BESTEL NOOIT BIJ COOLBLUE

Officiele reactie van Coolblue 26-04-2016

Hoi Sophia,

Zoals we ook op Facebook hebben aangegeven: dit is écht niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit mag natuurlijk nooit op deze manier gebeuren. We zijn hier mee bezig middels een postonderzoek wat is gestart zodat we kunnen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen voor je. We hebben via dit postonderzoek doorgegeven dat je bestelling geannuleerd moet worden. Mochten we op dit moment nog iets anders kunnen doen voor je, dan horen we het natuurlijk graag van je.

Dieter 26-04-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, Veel keuze, scherpe prijzen.

Snelle levering. Hulp via chat, telefoon zeker een pluspunt

Ruime keuze van allerlei toestellen.

Marcel 26-04-2016 Via de website gekocht

Super met die zoek functie.

Top 23:45 besteld en de volgende morgen thuis geweldig.

Voor iedere prijs klassen iets te vinden.

Brecht 26-04-2016 Via de website gekocht

Zeer eenvoudige website

Vlotte service, snelle levering

Ruim assortiment en grote stock

Eenvoudig en correcte afhandleing

Dobby 26-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken op (deel-) typenummers of features, en vergelijken.

Klantenservice is extreem goed bereikbaar, extreem goede openingstijden, bestellen tot 24:00 is de volgende kalenderdag leveren tot op de juiste plek.

Erwin 26-04-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk winkelen vanaf de pc met voldoende info.

Goede levering z'n afhandeling van de koop, tevens ook goed en correcte afhandeling als men het wil terugsturen om welke reden ook.

Kevin 25-04-2016 Via de website gekocht

Site is duidelijk en simpel om door te navigeren.

Super klantvriendelijke medewerkers.

Bijna altijd alles op voorraad.

Beste online shop die ik ken.

Alles voor een glimlach ;)

J Poldervaart 25-04-2016 Via de website gekocht

Het assortiment was duidelijk gerangschikt en duidelijk geprijst.
De info was in een oogopslag de zien en extra info makkelijk voorhanden.

vrijdagavond om 20.30 uur besteld en volgende ochtend om 9.30 al geleverd.

van hetgeen ik zocht hadden ze een ruime keus

Duidelijke info, ruime keus en snelle levering

Andre 25-04-2016 Via de website gekocht

makkelijke website met goede zoekfunctie

super snelle levering!

Uitgebreide keuze

Lianne 25-04-2016 Via de website gekocht

Alles is duidelijk

Snel en goed

Veel keus

Ik ben alleen maar positief