Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sjaak 06-03-2017 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk

Ik was opzoek naar een goedkope laptop. Met een aantal muisklikken had ik snel gevonden wat ik zocht. Website is overzichtelijk en goed te vergelijken.

FDA 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering, duidelijke communicatie

Hele duidelijke website, scherpe prijs, snelle levering, duidelijke communicatie! Voldoende product informatie.

Rebecca 06-03-2017 Via de website gekocht

Precies op tijd!

Op het laatste nippertje bedachten we ons dat we voor het feestje nog een koffiezetapparaat nodig hadden. Eerdere ervaringen met Coolblue waren zeer positief, dus gekozen om het apparaat via hen aan te schaffen. We hadden het apparaat de volgende dag al nodig en volgens de planning moest het ook lukken. Het feestje begon om 15u en om 15u10 werd het koffiezetapparaat afgeleverd! Precies op tijd! Met dank aan de snelle service van Coolblue (en natuurlijk ook aan de postbezorger).

Irene 06-03-2017 Via de website gekocht

TOP KLASSE!

's Avonds rond 22.45 uur de bestelling geplaatst (camera, lenzen, tas, extra batterijen) en de volgende dag vóór 11.00 uur was het al in huis! Echt geweldig!
De wachttijdtherapie is echt geinig!!

Daisy 06-03-2017 Via de website gekocht

Tweedekans router

Wat fijn dat jullie tweedekans producten aanbieden tegen een betere prijs. De router deed het perfect echter kleine tip: reset de router voordat deze weer verzonden word dat had mij een hoop frustratie gescheeld.

C. van Gestel 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle en goede service, bestelling goed te volgen en de aangegeven bezorgtijden klopte precies. Keurig verzorgd pakket.

Marco 06-03-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, goed advies, snelle levering.

Op zoek naast een Smart TV uitgekomen bij Cool Blue vanwege de ruime keuze. Telefonisch goed advies gekregen en de levering was snel. (volgende dag)

L.Vahl 06-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Duidelijke site met voldoende uitleg over de apparatuur die je zoekt, redelijke prijzen en een zeer vlotte afhandeling en bezorging.
Ik ben er zeer tevreden over.

FE 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle serivce

Makkelijk te bestellen via de website,duidelijkheid over wanneer ze komen ,ruime keuze in producten!

yvonne 06-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service

vandaag besteld morgen in huis binnen no time krijg je bericht en je nota volgende dag bellen ze nog op dat ze onderweg zijn oude nemen gelijk mee

ruud 06-03-2017 Via de website gekocht

info en levering

duidelijk en direct info over het artikel snelle levering zonder kosten . overzichtelijke web winkel (website) makkelijk zoeken redelijk aanbod van merken / producten in alle prijs categorie.

J.M.E. Peters 06-03-2017 Via de website gekocht

Prima levering van 2 uiterst vriendelijke jongens

Wij hadden nog nooit bij Coolblue een bestelling gedaan dus het was voor ons best spannend, temeer daar wij aan deze cultuur niet echt gewend zijn.
Een uitstekende levering van zeer vriendelijke jongens.
Vrijdagavond om 18.30 uur besteld zaterdag ochtend om 08.30 afgeleverd en aangesloten. TOP

L.G. 06-03-2017 Via de website gekocht

Dit is een overzichtelijke shop met een ruim assortiment, de levering was zoals beloofd de dag na bestellen in huis en alles was netjes verpakt. Het is een hele fijne winkel.

Adrie 06-03-2017 Via de website gekocht

super snelle levering .

goede info vooraf, snelle levering en concurrerende prijzen .
en snelle antwoorden via Wattsapp.!
daarom beveel ik deze winkel aan .

Wica 06-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede service.

Snelle levering en een goede service. Ik had iets niet goed gedaan met een printer aansluiten. Het servicenummer gebeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Een dikke pluim voor de Coolblue medewerkers.

Henk van den Brink 06-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte bezorging

Besteldienst mbv GPS te volgen. Op Internet gezien dat de wagen de straat inreed. Met twee man de wasmachine naar tweede etage en de oude retour. Top gedaan!

Bennie Benjamins 06-03-2017 Via de website gekocht

Heel slecht, bizar

Op zondag vaatwasser besteld, maandag mail binnen dat ik 1 cent te weinig betaald had en dat er geen afspraak gemaakt en geleverd kon worden. Gebeld met servicenummer en medewerker gaf aan dat toch 1 cent betaald moest worden...bizar werd een beetje boos en na overleg werd mij de 1 cent weggescholden en zou er binnen 1 werkdag gebeld worden over levering en plaatsing extern bedrijf. Volgende dag dus geen telefoon en track en tracé van dit bedrijf werkte ook niet. Volgende dag weer gebeld met Cool Blue, excuses weer, ik zou direct gebeld worden. In de middag nog geen telefoon en track en tracé werkte nog niet. Weer gebeld en aangegeven dat ik de orde wilde annuleren, was goed en ik zou binnen 2 werkdagen mijn geld weer terug zien. Laat in de middag gebeld door het externe bedrijf dat ze een afspraak wilden maken voor levering. Hij was niet op de hoogte van de annulering???

Vrijdagavond een mail van Cool Blue met de vraag hoe de vaatwasser beviel en dat ze ook accessoires konden leveren!!! Nee, nee, weer gebeld en weer excuses dat ze dit niet tegen konden houden, intussen nog geen geld binnen.
Vanmiddag weer mail Cool Blue of ik mee wilde doen voor review vaatwasser en ik hierbij euro 100,- verdienen. Weer gebeld met Cool en Blue en weer excuses, konden ze weer niet tegen houden en mijn vraag waar mijn geld bleef werd ook negatief beantwoord, het lag bij collega's en was nog niet overgemaakt en ik moest toch wel rekenen op 3 werkdagen!

Wat een bedrijf!!!! Bizar voor woorden en nu nog niets geregeld, verwacht nu een reactie leiding binnen Cool Blue. Hoop dat ze dit lezen.

Officiele reactie van Coolblue 07-03-2017

Beste Bennie,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om de review te schrijven. We begrijpen heel goed dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven, want alles is misgegaan wat mis kon gaan. Het is zeker niet de bedoeling geweest om u zo lang te laten wachten en al helemaal niet dat u contact met ons op moest nemen, terwijl wij u hebben beloof u te contacteren. We willen u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Dit is niet wat u van ons mag verwachten.
We willen het graag verder onderzoeken, alleen hebben we hiervoor wel het ordernummer nodig. Zou u deze naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Martine 06-03-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke keuze op site. Behulpzame medewerkers in winkel. Stipte levering. Correcte producten. Alles naar wens.

Valentina Manera 06-03-2017 Via de website gekocht

Excellent service!

The product was in perfect conditions and with all the needed instructions.Delivered quickly and between the expected time range, perfect service...highly recommended!

Ron 06-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en zeer snelle levering, kwaliteit en prima verpakt, zal zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Masena Invest B.V. te Barendrecht 06-03-2017 Via de website gekocht

Service is echt goed!!

Onze printer werkte niet goed. Wij hebben 'm opgestuurd naar CoolBlue en werden keurig op de hoogte gehouden van de status. Toen de printer na twee weken niet terug was van de reparatie, zoals beloofd, kregen we een nieuwe printer bezorgd. Dat noemen wij: service!!

Marie-Jose 06-03-2017 Via de website gekocht

te laat

Ik heb een iphone hoesje besteld met de gedachte, vandaag besteld morgen in huis.
Mijn hoesje was vrijdag avond kapot gegaan, dus ik wilde snel een nieuwe. Nu wordt hij pas vandaag bezorgd (hopen bij de buren want vandaag ben ik niet thuis). Nu is mijn iphone, zonder hoesje gister gevallen en mijn scherm is nu kapot. Ik weet dat dat mijn eigen schuld is, maar als ik wist dat ik mijn hoesje vandaag pas zou krijgen, had ik hem gewoon in de stad gehaald en had ik het hoesje zaterdag wel al gehad.

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2017

Hoi Marie-Jose,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat jouw gloednieuwe iPhone hoes te laat is bezorgd. Dit is natuurlijk niet wat je van de service van Coolblue mag verwachten. We streven ernaar om de, voor 23:59 besteld - volgende dag in huis slogan, na te leven echter zijn we ook grotendeels afhankelijk van de bezorgdienst. Hier willen we natuurlijk niet achter schuilen omdat wij zeker verantwoordelijk zijn. We willen deze ongelukkige situatie graag voor je verzachten. Zou je jouw ordernummer en e-mailadres kunnen mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Zodoende kunnen we de gegevens gebruiken om onze processen te verbeteren voor in de toekomst en sturen we je wat leuks op om je te troosten. We zien je reactie graag tegemoet.

Groetjes,

Marcel 06-03-2017 Via de website gekocht

Goed productaanbod, goede prijs en topservice

Cooblue heeft een goed productaanbod met duidelijke informatie over het product op de website. Het bestelproces is eenvoudig en de mogelijkheid je product in een winkel op te halen is fijn. De service is ook erg goed. Bij een laptop van mijn dochter die niet naar verwachting werkte, kon ik hem omruilen voor een ander, maar ik mocht er ook voor kiezen de koop ongedaan te maken.

Hester 06-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Overzichtelijke website, veel keuze, goede concurende prijzen, snelle en nette levering, goede aftersales

Dominieki 06-03-2017 In de winkel gekocht

Teleurstelling na aankoop Wacom Tablet

Daags nadat ik een Wacom Intuos Pro Special Edition Tablet M gekocht had voor 279€ moest ik vaststellen dat deze tablet plots 269€ stond. Identiek als deze dat ik gekocht had . Ik weet dat jullie een goede service hebben, maar dit had ik echt niet verwacht. Jammer dat ik dit moest vaststellen , bij een andere leverancier kon ik dit nog aanvaarden, maar niet bij jullie eigenste webwinkel.

Martine 06-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld!

De wasmachine die we zochten was voor een goede prijs te koop bij Coolblue. Fijn dat we zelf voor een leverdag konden kiezen (niet persé "vandaag besteld morgen in huis") en dat de wasmachine tot op de plek van bestemming werd afgeleverd, aangesloten en werd uitgelegd. En dat de oude werd meegenomen!
Enige minpunt: communicatie over het exacte moment van leveren op de dag zelf, die was anders dan aangekondigd in de bestellingsbevestiging.

Harry 06-03-2017 Via de website gekocht

correcte levering

levering correct en op de juiste datum alleen jammer dat er geen tijdblok aangegeven werd.
misschien iets voor de toekomst

Alison 06-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Ik kwam via via bij Coolblue terecht in mijn zoektocht naar wireless headphones. De site is goed overzichtelijk en makkelijk navigeerbaar. Al snel vond ik wat ik zocht en het bestelproces ging super snel en makkelijk. Er stond dat het product geleverd zou worden de volgende dag en dat was ook zeker het geval (in tegenstelling tot sommige andere online winkels die dit beweren en niet waarmaken). Prima service en zeker voor herhaling vatbaar!

cornelis 06-03-2017 Via de website gekocht

Alles klopt; infomatie, levering en product!

Coolblue gekozen omdat ze een mooi assortiment spullen verkopen tegen een redelijke prijs en de website heel veel informatie geeft. Ze maken het nog waar ook!

Jaap 06-03-2017 Via de website gekocht

Home office studenten, goedkoop, supersnel en eenvoudig

Ik had even mijn twijfels omdat het te mooi leek om waar te zijn. 50 Euro goedkoper dan bij andere aanbieders. Na dit soort recensies gelezen te hebben dan toch besloten tot aankoop over te gaan.

Na betaling direct de activatie code code ontvangen voor het professional pakket (studenten pakket was niet voorradig). Werkt perfect. Simpel, goedkoop en supersnel (behalve de installatie van het pakket, dat duurt even maar ligt bij Microsoft)

Een aanrader!

M. Langenhuysen 06-03-2017 Via de website gekocht

Klantenservice levert zeer goed werk

Ging iets fout in de betaling. Direct klantenservice gebeld en het probleem werd snel en professioneel opgelost.

tikus 06-03-2017 Via de website gekocht

Doen echt niet moeilijjk

IPhone besteld en de volgende dag al in huis,blijkt dat Cool blue een dag later bij dit toestel een waardebon geeft twv 20Euro,contact opgenomen met Coolblue en ze doen alles voor een glimlach(ik kreeg toch ook een waardebon).@dagen later loopt de telefoon vast,opgestuurd naar Coolblue en 3dagen later weer een gloednieuwe telefoon in huis.Echt een top bedijf waar ik in iedergeval graag wat bestel

Wasmachine 06-03-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Klant vriendelijk en goede service .Aardige bezorgers die ook goed uitleg gaven over het product .ze moesten 3 trappen op met een zware wasmachine en weer naar beneden met de oude👍👍👍👍👍👍

Theo 06-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering. Goed verpakt.Goedkoop

Voor 22 uur besteld de volgende dag in huis om 12 uur. DECT telefoons van Gigaset. Trio uitvoering nergens goedkoper.

Cathelijne 06-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, fijn keuze bezorgtijdvak.

Overzichtelijke specificaties bij producten, prettig om ook direct reviews te kunnen lezen. Zou het prettig vinden om bij 'vergelijken' na een of twee selecties een andere ook m.b.v. een zoekopdracht naar type product te kunnen toevoegen.
Keuzes voor aflevering, bezorgmomenten en snelheid erg handig en fijn.

Eliza 06-03-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Een goede site waar goede informatie over de producten te vinden is. Ook de service is top. Volgende dag geleverd, voor je aangesloten en het oude wordt mee terug genomen. Ook thuis krijg je goede uitleg over het product.

Marco 06-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Mijn Motorola X Play vertoonde al enige tijd kuren... de SD kaart werd soms zonder duidelijke reden afgekoppeld zonder dat deze daar klaar voor was, waardoor er een aantal SD kaartjes kapot zijn gegaan. Het toestel is twee maal ter reparatie teruggegaan maar het euvel kon niet verholpen worden. Na de derde keer mocht ik een nieuw toestel uitzoeken van dezelfde waarde, ik ben meer dan tevreden met deze service.

Remco 06-03-2017 Via de website gekocht

Goede service schappelijke prijzen

Coolblue heeft de besten klantenservice die ik dusver waar dan ook ben tegengekomen. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar zijn ook zelden meer dan een paar euro duurder. Ook de garantie en retour procedures zijn erg klantvriendelijk.

Cees-Jan Maats 06-03-2017 Via de website gekocht

Hier bestel ik voortaan alles!

Snelle levering. Top service. Ook bij mankementen wat kan gebeuren denken ze goed met je mee. Ze weten hoe belangrijk klanten zijn. En zo voel je je ook.

Angélique 06-03-2017 Via de website gekocht

Professioneel!

Komt zeer professioneel en betrouwbaar over. De site is prettig en klantvriendelijk. Wat de site uitstraalt kwam tijdens de levering tot uiting: snel, vriendelijk en professioneel.

Linn 05-03-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en prettig

Al veel over Coolblue gehoord. Nooit eerder zelf hier gekocht tot nu; rugzak voor mijn zoon zijn 9e verjaardag! Kan niet anders zeggen dan een voortreffelijke eerste indruk; snel, persoonlijk en duidelijk. Leuk die extraatjes verwerkt in mail en doos; 'tip' wat inderdaad een glimlach opleverde. 'beste buur' als flap op de doos; geniaal!

Anny Gielen 05-03-2017 Via de website gekocht

snel en goed geleverd.

Zeer bertouwbaar en ultra snelle levering. Bestelde producten worden razendsnel geleverd,dat is voor vele klanten een groot pluspunt voor Coolblue.

Hubert C. 05-03-2017 Via de website gekocht

Werkelijk top

Noch bij Mediamarkt noch bij Van den Borre was deze printer in stock. De levertermijn was enkele dagen. Bij Coolblue werd de printer 's anderendaags reeds geleverd.

Evelien 05-03-2017 Via de website gekocht

2 Werkdagen na betaling werd pakket bezorgd. Levering was compleet. Baal van het feit dat er een witte kabel werd geleverd bij een zwarte mobiel met zwarte oplader. Vandaar de 7.

Jets 05-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering! Prachtig product.Mooier dan de foto!

Eerste keer dat ik iets bestelde. Donderdagavond rond 22 uur en volgende dag op kunnen halen. Top service! De laptoptas is heel mooi. Nog mooier dan ik verwacht had.

Ervin 05-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service dit maakt of je bij een winkel besteld of niet. Ook het retourneren van producten gaat heel goed de afhandeling dan.

Daniëlle 05-03-2017 Via de website gekocht

Hele goede snelle service

Toevallig voor 15u besteld dus kon het verbazingwekkend de zelfde avond laten bezorgen voor maar 9,95. Ik kreeg een mailtje met tracking code en ik kreeg 20 min voor bestelling een smsje hoelaat de bestelling zou komen. heerlijk zon snelle en duidelijke service!

Jacob 05-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede bereikbaarheid ook na de koop.

Reeds meerdere aankopen hier gedaan. Bij problemen met mijn handy zeer netjes geholpen en oplossen van het probleem.

Monique 05-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website!

Duidelijke website, makkelijk zoeken, goede prijs-kwaliteit verhouding (meestal (1 van) de goedkoopste!)

Tom's Zonnetuin 05-03-2017 Via de website gekocht

Komen voor 100 % de gemaakte afspraken na

Heldere duidelijke omschrijving van het gehele traject van bestellen tot aflevering. Keurige en veilige verpakking. Cijfer 10