Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hgs 17-10-2010

geweldig,wat een service, s,avonds bestellen en de volgende morgen in huis.daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.
dit was voor mij de eerste keer bij coolblue maar niet de laatste. toppie.

javantoor 14-10-2010

Fantastische klantenservice. Zoveel voor, tijdens, als na de verkoop uitstekende service. Professionele kennis. Goede winkel.

Papa103 14-10-2010

---------- Update 14-10-2010 ----------

Inmiddels heb ik een iets andere mening bij mijn eerdere beoordeling van het serviceniveau van digicamshop. Het management heeft conctact met mij opgenomen en uitleg en excuses gemaakt voor de slechte telefonische bereikbaarheid. Het was een ongelukkige toevalstreffer die ik net trof. Ik wilde dan toch mijn mening bijstellen. Een pluim voor de after sales.

---------- Review 01-10-2010 ----------

De telefonische bereikbaarheid is werkelijk bedroevend. Ik hang bij elkaar 1 uur in de wacht!
De beloofde snelle levering wordt niet nagekomen. Ook bij eerdere bestellingen gemerkt. Als er meerdere artikelen besteld worden is er altijd wel iets kleins dat niet op voorraad is. Vervolgens krijg je een mail of je de bestelling dan wilt splitsen of niet waardoor je zo een paar dagen verder bent. Levertijd is eerder een week dan de beloofde 1 dag.

binkie1960 12-10-2010

een perfecte internetwinkel,
deze dag besteld,
en de dag daarna binnen,
netjes verpakt,
kan niet beter.

anoniem1977 11-10-2010

Super snelle levering van een laptop die al weken niet leverbaar was bij it's en radio modern, een tientjes duurder, maar dan heb je hem wel :-)
aftersales nog niet nodig gehad.

Frank Melotte 11-10-2010

Ik ben zo langzamerhand een vaste klant van mp3shop.nl. Ik ben erg onder de indruk van de snelle levering van de mp3's en sinds kort heb ik ook heel goede ervaring met de after sales.
Toen een mp3-speler kapot ging, kreeg ik heel snel door dat deze helaas niet meer gerepareerd kan worden of vervangen. Ik kreeg zonder enige discussie het oorspronkelijke aankoopbedrag als tegoed! Een en ander was binnen drie werkdagen geregeld.
(gekocht: iRiver (2x), Sansa (2x))

atijssen 11-10-2010

super snelle levering en zeer goed koop, tegenover andere shops.

Alexander55 11-10-2010

Het assortiment is duidelijk gepresenteerd, een keuze kon goed worden gemaakt. Levering was snel en zonder problemen. Hier wil ik best nog eens bestellen.

dreistein 09-10-2010

Voorraadstatus op website klopt, dit in tegenstelling tot vele andere sites (even bellen voor afhalen en je weet het). Levering inderdaad de volgende dag. Website zeer compleet en volledig...

Bauke Zeilstra 07-10-2010

Paar keer hier een bestelling geplaatst. Gaat snel, makkelijk en efficient. Perfecte afgeleverd binnen 24 uur. Ook bij andere **shops nooit problemen gehad. Perfect!

DiJoVer 06-10-2010

Ik heb ze niet hoeven bereiken en heb ook geen gebruik hoeven te maken van de after sales. Maar gezien de wijze van bestelling, snelle/zorgvuldige verzending en duidelijkheid van de website, heb ik een zeer goede indruk gekregen qua betrouwbaarheid. Ook het produkt voldoen aan alle verwachtingen conform hun beschrijving en alles zat erbij wat erbij moest zitten.

fberssel 06-10-2010

Nog net voor 10 uur besteld en de volgende in huis.Zo hoort het, gewoon perfect. 100 punten.

WesO 05-10-2010

Extreem veel productinformatie. Helder en eenvoudig bestellen. Goed en snel bereikbare telefonische helpdesk en snelle levering met track and trace. Met veel vertrouwen iets besteld, snelle levering!

jvgoinga 05-10-2010

Erg accuraat. Levering was zoals toegezegd binnen 24 uur, met tussendoor een update via SMS dat de bestelling was ingepakt. Dit alles voor een stevig concurrerende prijs, namelijk de bijna laatste- maar dan rekent Laptopshop geen handlings- en verzendkosten.

kabco 05-10-2010

's ochtends om 11 uur besteld, de volgende dag werd het bestelde geleverd. geen rit naar rotterdam geen wachten in de winkel, prima zo!

jolanda de ruijter 05-10-2010

Super snelle levering. Rond zessen in avond de bestelling geplaatst. Even later bevestiging. Rond tienen email dat bestelling ingepakt was. Wat schetste mijn verbazing toen ik dat bericht ook nog eens via een sms-je kreeg!! Dat heb ik nog niet eerder bij een webshop mee gemaakt. De stofzuiger werd ook keurig de volgende dag geleverd.

bossie230 05-10-2010

Heb onlangs een laptop besteld, volgende dag opgehaald. Verliep allemaal perfect. Bij de aanschaf van de laptop had ik een verzekering afgesloten, waarbij je de eerste 2 maanden direct betaald (daarna wordt dat per maand worden afgeschreven). Wanneer deze verzekering binnen 14 dagen zou worden opzegt, zou je dit geld teruggestort krijgen. Ik heb deze verzekering de volgende dag direct telefonisch opgezegt en kreeg een dag later netjes een bevestigingsbrief hiervan. Ik wacht echter nu al sins 26 augustus op de terugboeking van het geld, heb al meerdere malen gebeld naar het servicecenter. Deze beloven elke keer dat ze er achter gaan, of al zijn, en dat ik wordt teruggebeld. Ik ben nu sinds het eerste gesprek 1,5 week verder en heb van hun nog steeds geen bericht terug gehad. Ik weet niet of ik met zo'n slechte aftersale service hier nog terugkom.

Walter1016 01-10-2010

Ik ben tevreden, omdat het artikel zeer snel geleverd werd.

hiekea 29-09-2010

Na ontvangst bleek dat de babyfoon niet goed werkte. Eerst is geprobeerd dit telefonisch op te lossen door een heel vriendelijke medewerker. Al snel bleek dat dit niet zou lukken en is direct informatie voor het terugsturen verstrekt. Al een paar dagen na het retour zenden hadden we een nieuwe, goedwerkende babyfoon in huis. Hulde voor de snelle en correcte service.

57frank 28-09-2010

Duidelijke website en een bijzonder snelle en volledige afhandeling van de bestelling.

wii-gebruiker 28-09-2010

Duidelijke website, intuitieve indeling, juiste informatie bij product, snel besteld, snel geleverd.

Justin Time 28-09-2010

Ik heb deze printer op donderdagmiddag om 16.30 uur besteld. Volgende dag, zoals beloofd, om 14.30 uur bezorgd. En geen bezorgkosten. Incl. prima track and trace-systeem. Ben erg tevreden en kan het iedereen aanraden.

nattie22 27-09-2010

Voor 22.00 uur besteld de volgende dag voor 12.00 uur in huis, ging helaas niet op. Ik moest nog een dag extra wachten, maar dat mocht de pret niet drukken.
De rest was prima afgehandeld!

Lenie60 27-09-2010

Snelle service en netjes verpakt.

hpostma 27-09-2010

Gewoon prima, kiezen, bestellen en ontvangen. Precies wat je van ze verwacht. Alles netjes in een doos en geleverd volgens de voorwaarden en de afgesproken levertijd.

reinhold 25-09-2010

Aanvankelijk had ik een verkeerde keus gemaakt voor een navigatiesysteem.In de vestiging in Groningen hebben ze mij perfect geholpen een systeem te kiezen waarmee ik uit de voeten,fiets en auto kan.Prima service.Omruiling was helemaal geen probleem.Geweldig.

Ties169 24-09-2010

Bestel al mijn elektronica bij coolblue. beste webwinkel ooit. Gratis verzending en je wordt perfect op de hoogte gehouden!

Douze 24-09-2010

Hele snelle levering & in prima staat ontvangen

Robje54 21-09-2010

mooie website, alles goed te vinden, snelle levering zoals men beloofd

huubve 21-09-2010

Gewoon een probleemloze, snelle bestelling en levering.

CJO 21-09-2010

Prettig en snel geregeld.

kbox 21-09-2010

5,3
Product is geheel naar wens. Service echter iets minder. Bestelling werd dag te laat geleverd en werd ongevraagd bij buurvrouw afgeleverd (die moest tekenen voor ontvangst). Heb hier klacht over ingediend, heb hier nooit iets van teruggehoord.

be87 21-09-2010

's avonds om 21.00 uur computer besteld, volgende dag keurig netjes geleverd. Ben erg tevreden over computerstore.

lweijland 21-09-2010

Prettige duidelijke website. Ik heb ze eenmaal geprobeerd te bellen en heb na een tijdje wachten opgehangen. De info later op de website toch gevonden. Verder alles super, ontzettende snelle levering.

Koffie_leut 21-09-2010

Zeer duidelijke website en concurrerende prijs, levering stond op de beloofde datum voor afhalen klaar.

Wraith 21-09-2010

Via de website besteld. Duidelijke informatie. Bericht na aankomst artikel. Bereikbaarheid openbaar vervoer goed maar parkeren minder.

Lasertrial 21-09-2010

Deze printer had ik 's middags besteld. Bevestiging van de bestelling volgde al snel. 's Avonds rond 23.00 uur kon was al te zien dat de bestelling uitgeleverd werd, en de volgende dag werd ie, zoals beloofd op de website, bezorgd.
Hele snelle en nette service, zonder verzendkosten.

Coen 21-09-2010

Kort en goed: een uitstekend bedrijf.

Laptopshop.nl maakt deel uit van Coolblue en heeft een groot aantal andere shops. Vóór 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Werkte super. Verzendkosten zijn er niet.

Ik kreeg mijn bestelling dan ook snel in huis. Om 21.00 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur afgeleverd. Helaas had ik het verkeerde product besteld. Stom, en eigen schuld.

Daar kwam echter de service van Coolblue om de hoek. De netbook gewoon terugsturen naar het antwoordnummer. Kost helemaal niets. Vervolgen werd de juiste netbook, wederom zonder verzendkosten aan mij afgestuurd.

Laptopshop.nl / Coolblue.nl kan bij mij dus niet meer stuk. Ik zal voortaan bij alles wat ik koop, zeker eerst op hun sites kijken.

M. Roovers 21-09-2010

Echt een super-service door printershop.nl. Ik heb de printer op 2 september rond 12.00 uur besteld en betaald via iDeal. Dezelfde avond om 17.30 uur kreeg ik een sms èn een e-mail van printershop/coolblue dat de printer was ingepakt en klaar voor levering. Op 3 september 's ochtends om 11.00 uur werd de printer bij mij afgeleverd! Daar kan geen winkel tegenop!
Het printen zelf werkt prima, de overige mogelijkheden moet ik nog wat uitzoeken, review volgt.

hansvanrooij 20-09-2010

Vlak voor de vakantie bedachten we ineens dat een lekker bakkie onderweg een goed idee is. Brandertje had ik al, alleen nog een espresso apparaatje. Die vond ik eenvoudig op Koffiecenter.nl. 's avonds besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Netjes een mailtje ontvangen dat de levering één dag langer duurde i.v.m. oponthoud bij TNT. Geen probleem. Dag voor de vakantie binnen. Eenmaal onderweg op vakantie bleek dat in de koffiehouder een gat zat (productiefout). Met ducktape maakten we het gat voorlopig weer dicht. Thuis aangekomen een mailtje gestuurd. De volgende dag! had ik al een compleet nieuwe Bialetti Moka Express!!! Geweldig! Ik zal in de toekomst zeker meer producten kopen bij Koffiecenter.nl

Fonzie06 19-09-2010

Overzichtelijke site, ruim assortiment en duidelijke productspecificaties. Supersnelle levering - dinsdag 21.00 besteld, volgende dag geleverd. Goede follow-up van de status van de bestelling. Prima!

pelican 17-09-2010

Je kunt het samenvatten: snelle keurige levering.
Wat aangeboden wordt op de website is wat je krijgt.
zo hoort het.

L.B-R. 17-09-2010

6,8
Belofte maakt schuld.
De case besteld voor 22.00 uur.
Bericht dat de case pas 2 dagen later wordt besteld.

El Dudo 16-09-2010

Mooie website, goede voorraad en scherpe prijzen. Alles keurig op tijd geleverd, wel een wat gammel en beschadigd doosje met weinig beschermingsmateriaal van binnen.

Mets 16-09-2010

Ik heb la meerdere producten aangeschaft bij deze zaak. Ik vind het echt geweldig! Op de dag van verzenden kreeg ik zelfs een sms met de melding dat mijn laptop onderweg was. Daarnaast werkt de site gewoon goed en is het betalen helder en duideijk beschreven.

koevke 15-09-2010

Goede, snelle afhandeling. Prima.

acid 15-09-2010

Duidelijk en servicegericht.
Na bestelling meteen een orderbevestiging, later op de avond een sms met verstuurgegevens, daarna nog een e-mail met track en trace nummer en bevestiging dat het scheerapparaat is opgehaald door koerier.
Volgende dag als afgesproken in mijn bezit.
Bij deze winkel wil ik in de toekomst nogmaals bestellen!!!

Huib 2010 15-09-2010

eenvoudige bestelling (met toegesneden suggesties voor aanvullende items direct in één besteling opgenomen). Eenvoudige betaling en goede informatie over orderbestiging en orderafhandeling. Snel thuis bezorgd zonder extra kosten. Betrouwbare indruk, mede door hoge rating op vergelijkende sites.

Holsteinski 14-09-2010

Bij saturn geprobeerd multi media speler te kopen ging niet lukken konden hem wel bestellen mar beweerden geen datum van levering te kunnen afspreken omdat het apparaat slecht te verkrijgen zou zijn.
Op internet gezocht en gevonden bij de MP3 shop en binnen 3 dagen geleverd super echt top

Rita74 14-09-2010

Onze senseo had het begeven. aangezien wij hier dagelijks meermalen gebruik van maken, was ik op zoek naar een nieuw senseo apparaat, bij een webshop welke een apparaat op voorraad had en de volgende dag ook uitleverde.
Ik had 's avonds tegen 21 uur een senseoapparaat besteld, online betaald en de volgende dag in huis !!! Snelle levering, netjes verpakt en kreeg er nog een gratis padhouder bij ! Ze maken waar wat ze op de site beloven. Prima webshop, zou ik de volgende x zeker weer bestellen.

Hebben overigens geen ervaring met de aftersales bij Koffiecenter, maar hopen dat zo te houden :)