Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sebastiaan Gent 04-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te registreren, snel aankoop/betaling proces

Snelle levering. (Zelfs op zondag)

Legitiem bedrijf, geen problemen mee gehad.

Gemakkelijk te registreren, snel aankoop/betaling proces Snelle levering. (Zelfs op zondag) Groot assortiment (Ik zocht een monitor en ipv gewoon 25" 29" 34" hadden ze ook oudere, nieuwe, verschillende modellen. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar is het niet.) Legitiem bedrijf, geen problemen mee gehad.

kobakai72 04-08-2015 Via de website gekocht

Vlug besteld, veel betalings/leveringsmogelijkheden. Leveren op zondag is zeker een gemak!

Vlot antwoord bij problemen. Volgende dag gratis leveren, ook op zondag, is zeker een meerwaarde!

Groot aanbod, maar daarom niet altijd de meest goedkope.

Zie bovenstaande punten

Volgende dag gratis geleverd zoals beloofd (had die ook redelijk dringend nodig). Alles goed verpakt en ondertussen in gebruik zonder klachten.

zanten.m.van 04-08-2015 Via de website gekocht

website overzichtelijk met vergelijken en sorteren, website gemakkelijk te vinden via google. Betalen via bankcontact is eenvoudig.

levering erg snel. keuzehulp met productvergelijking is overzichtelijke

voor dit product was assortiment voldoende.

ruime keuze wordt overzichtelijk gepresenteerd. Correcte bezorging en SMS-berichten over status van de bestelling.

Overzichtelijke keuze op website, concurrerende prijzen. Geen verborgen kosten. Grappige berichtjes over status bestelling!

Bea.Smartphone 04-08-2015 Via de website gekocht

We hebben op vrijdag verschillende sites met elkaar vergeleken en hebben ook in winkels vergelijking gemaakt en CoolBlue bleek op dat moment het voordeligste te zijn

Zoals beloofd vrijdagavond besteld zaterdag voormiddag geleverd

Er waren verschillende smartphones om uit te kiezen en deze leek mij voor wat ik nodig heb meer dan voldoende. Dus prijs kwaliteit zeer goed.

Heb alleen maar positieve ervaringen

Ruime keuze, goede prijs kwaliteit, snel geleverd, deze site is zeker een aanrader

esje1 04-08-2015 Via de website gekocht

Er wordt op zondag bezorgd, helemaal top

Supersnelle levering, dus echt de volgende dag

MAS. 04-08-2015 Via de website gekocht

De site(s) zijn goed overzichtelijk en het aanbod is ruim voldoende. Kan makkelijk vinden wat ik zoek.

Het blijft fijn dat als je op zaterdagmiddag om 17.00 uur ondekt dat je nog iets nodig heb , het dan op zondag bezorgt word !

Alle CoolBlue sites bij elkaar geven een groot assortiment en ook de sites opzich hebben een ruime keuze

De prijzen zouden misschien soms iets scherper kunnen zijn maar het 7 dagen in de week(gratis) bezorgen maakt dat dan toch weer ruimschoots goed

Misschien sommige onderdelen een iets breder assortiment( maar ik weet het is bijna onmogelijk om alle merken/types te verkopen) +++++ 7 dagen bezorgen

Hilde Vanbergen 04-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen gebeurt op 1-2-3.

Levring was snel en op tijd.

Ruime keuze, meerdere merken.

Prijzen zijn identiek of lager dan concurrenten, maar snelheid van levering is TOP!

Geen opmerkingen.

m.vd.steeg 04-08-2015 Via de website gekocht

Het zoeken van printers kan iets eenvoudiger. Zoeken op functies vind ik persoonlijk belangrijker dan enkel zoeken op merk.

Het plaatsen van de bestelling is super! Klikken, betalen met iDeal en klaar..

Om 23:52 besteld, volgende middag geleverd! Ondanks dat we niet thuis waren netjes afgeleverd bij de buren en keurig een melding van de bezorgdienst in de brievenbus over waar het pakket is afgeleverd.

Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en voldoende vergelijkmogelijkheden.

groot assortiment, scherpe prijze, prima check-out en supersnelle levering :)

De webshop ervaring van Coolblue is prima. Erg prettige en snelle check-out en super snelle levering. Al meerdere malen gemerkt dat voor 00:00 besteld ook echt de volgende dag is geleverd!

PM89 04-08-2015 Via de website gekocht

Website was duidelijk, ik kon sorteren op de relevante eigenschap van het product en het hele proces verliep zoals ik zou verwachten.

Geen verzendkosten, bezorging was erg snel en nota bene op zondag (zaterdag voor 23.59 besteld, zondag tussen 13.00-15.00 bezorgd). Enige kleine puntje van kritiek is dat CoolBlue iets minder informatie zou kunnen sturen (enkele mails over dat de bestelling was verwerkt en zelfs een sms) en in de communicatie misschien iets minder "populistisch" zou kunnen zijn.

Deze bestelling ging volledig naar wens. Echter geen 10, omdat ik verder geen ervaring heb met de winkel en ik de winkel daarom nog niet volledig zou aanbevelen.

JurjenO 04-08-2015 Via de website gekocht

Het is overzichtelijk en goed verzorgt en alles ging soepel vanaf het begin tot het einde daarom ook een 9.

De service was heel goed omdat je makkelijk een andere dag kan aanvinken wanneer jij er bent en nog een super snelle service ook en houden ze je op te hoogte wanneer en hoe laat het pakket ongeveer aan komt.

De prijs klasse vindt ik dat die ongeveer het zelfde is Dan bij andere winkels maar er is wel genoeg om uit te kunnen kiezen.

Ik zou het aan iedereen die iets gaat bestellen online aanbevelen want ze hebben super service en helpen je met alles waar je vragen over hebt en is het ook nog eens overzichtelijk.

Ik vindt dat er een hele goede service is wel online als in de Winkel en ze bezorgen maar wanneer je wilt alleen de prijs klasse ligt ongeveer hetzelfde als op andere webshops ook vindt ik heel goed dat ze vandaag besteld morgen in huis hebben want dat is wel handig.

peedewee 04-08-2015 Via de website gekocht

Bijzonder toegankelijke en overzichtelijke website met prettige bestelprocedure en leveringsinformatie en levering binnen 24 uur.

Enorm groot aanbod met duidelijke productinformatie en voor zover ik kon zien eerlijke (review)informatie

Gehele selectie-, bestel- en leveringsproces liep gesmeerd.

Optimale wijze van webshoppen!

HugoBabs 04-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestel procedure!

1 cijfer verkeerd in paspoortnummer had tot gevolg het weer meenemen van het product bij aflevering. ( zou ook ter plekke geregeld /aangepast kunnen worden? ) Daarna 4 x gebeld om te verifiëren of de aflevering opnieuw zou gebeuren. Geen mail response, product is uiteindelijk 2 dagen later afgeleverd.

Genoeg keus

Ondanks de omslachtige retourzending tevreden met het resultaat/product

geen bijzonderheden

seschipper 04-08-2015 Via de website gekocht

Ideaal om 1 dag na bestelling je product thuis geleverd te krijgen.

Prima assortiment, voldoende keus en prijs is normaal.

Als dat ter sprake komt

Is hierboven gemotiveerd.

dwjvandijk 04-08-2015 Via de website gekocht

Besteld op zaterdag en zondag al in huis! TOP!

Zeer goed! Helaas was de bezorger later dan was aangegeven maar dat kan gebeuren!

Genoeg Keuzes!

Wim_J 04-08-2015 Via de website gekocht

Je vind er snel wat je zoekt, website performant en snel...

Top service. Nog nooit problemen gehad en leveringen zijn steeds in perfecte conditie en snel geleverd.

Ik ben soms ook nog verwonderd als blijkt dat ze een product aanbieden, terwijl je zou denken:'Nee dit gaan ze waarschijnlijk niet hebben"
(Een 9/10 want ze hebben nog niet alles ;) )

Ze zijn mss niet de goedkoopste, maar daartegenover staat een TOP!-service.

Alles staat al boven... Coolblue, Thumbs up!

josknook 04-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website,heel overzichtelijk.

Goede en snelle levering,wasmachine aangesloten en oude machine meegenomen.

Goede en ruime keuze.

Ik zou zeker aanraden aan andere mensen omdat het perfect afgehandeld is.

2 aankopen in korte tijd, diepvries en wasmachine beide op tijd geleverd en beide goede producten.coolblue is echt een aanrader.

Piet050 04-08-2015 Via de website gekocht

Zondag bezorgd is zo makelijk

Je krijgt duidelijke mails waar je paket verblijft

Snelle levering en prima spul

cedricva 04-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk om producten terug te vinden op website, te bestellen en leveringsvoorwaarden te bepalen

Haarfijn op gevraagde tijdstip afgeleverd. Goed verpakt & beschermd.

Teveel keuze voor twijfelaars ;-)

a.bosma 04-08-2015 Via de website gekocht

snel besteld. snel geleverd

voorbeeldige service. levering gratis de dag na de bestelling. uitstekende informatie over leveringsproces.

ruime keuze van apparaten. In ons geval dect telefoon. Prijzen zijn scherp concurrerend.

zie boven.

zeer tevreden over keuze/assortiment, levering en info.

kartner 04-08-2015 Via de website gekocht

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd, is toch goed?

Alles is netjes verpakt, en je word op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevind.

Er is op het gebied van cartridges voldoende keus.En ook in XL inhoud.

Deze bestelling was voor mijn zwager die varende is, en bij mij in de buurt was met het schip, en dus was een vlugge levering gewenst, omdat een schip nu eenmaal maar een of twee dagen ergens is, en dan weer verder gaat.Dus, als hij ooit een woning betrekt aan land, zal hij ook zeker bij Coolblue bestellingen doen.

Ik heb hier niets aan toe te voegen.

Lesja 04-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijk - gemakkelijk - klikken en bestellen

Levering 1 dag later, op een ander adres, super gemakkelijk

Voldoende om online uitgebreid te kunnen shoppen.

Absoluut. Geen enkele opmerking

Zie beoordelingen per onderdeel.

Sixivan 04-08-2015 Via de website gekocht

Het is gemakkelijk om bij Cool Blue iets te bestellen en het is in een mum van tijd geleverd.

De service van Cool Blue en de mededelingen via email zijn zeer goed.

Wat je ook zoekt, je vindt steeds wel hetgeen je wilt hebben.

Ik raad mijn vrienden en collega's aan om voor Cool Blue te kiezen.

Heb tot nu toe een goede ervaring met Cool Blue.

de zjef 04-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met gemak van bestellen en betalen.

Correcte informatie en levering van de producten.

Ruime keuze.

Overzichtelijke webwinkel waar je gemakkelijk je keuze kunt maken en zonder problemen je aankoop kunt vastleggen en betalen.

Positief: Overzichtelijke webwinkel met concurrentiële prijzen en correcte afhandeling en levering. Negatief: Tot nu toe nihil.

Gutie 04-08-2015 Via de website gekocht

Veel keus en door midddel van de filters zie je gauw genoeg of er iets van je gading bij zit

Ruim aanbod

Betrouwbaar, snel, niet moeilijk over retouren

yvesquintens 04-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit de US via de site een pakje verstuurd als cadeau aan iemand in BE, snel besteld en perfect afgeleverd.

Besteld om 22u45 en daags nadien geleverd!

Zeer uitgebreid.

Al mijn bestellingen zijn steeds correct verwerkt geweest aan een scherpe prijs.

Een topwinkel!

Maggymay 04-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk kan gemakkelijk selecteren en filteren wat ik niet wil.

Snelle Service

Uitgebreid assortiment

Zeer gebruiksvriendelijk. Ook geen punt om iets te retourneren.

Website is gemakkelijk in gebruik en op basis van review van anderen, kun je ook nog eens de plussen en minnen van het product beoordelen, en besluiten of je het wel of niet gaat aanschaffen. Gemakkelijk om iets weer te retourneren als het ondanks aankoop toch niet bevalt.

Yannickvigne 04-08-2015 Via de website gekocht

Zeer goed, had een probleem met de betaling en stuurde een mail naar de klanteservice en binnen de 2uur had ik al een antwoord en hebben ze het probleem opgelost, super!!

Enorm groot, voor elk wat wils

Goed van prijs prima service en vlg dag je product in huis

Zeer goede kwaliteit maar ook de prijs is zeer schappelijk. Een perfecte combinatie

05vlinder 03-08-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijk gemaksvriendelijke website

Vanuit je luie stoel, een stofzuiger bestellen en de service is, dat je ook nog een dagdeel aan kunt geven, wanneer het je uitkomt, zelfs in de avond en ook nog gratis

Je kunt eigenljk alles vinden wat je wilt

Duidelijke website, met veel gemak, ruime keuze, ruime tijden in bezorging, al met al een goed bedrijf

Is niet van toepassing

Donyahakim 03-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen via de website is eenvoudig. Bovendien is de website goed 'ingericht' en voorziet het van nuttige informatie (bijvoorbeeld de plus- en minpunten) die je helpen met het kiezen.

Kiezen, betalen en de volgende dag al thuis. Geweldige service en geweldige humor van Coolblue!

Je kunt alles vinden bij Coolblue en de prijzen zijn altijd scherp!

Zie hiervoor de eerder aangekaarte motivaties.

annie marie 03-08-2015 Via de website gekocht

6,5

problemen bij betaling!!!!! twee ovens aangerekend! dit kan niet door de beugel

bij de bestelling had ik problemen bij de betaling die een foutmelding gaf. Nadat ik herbegonnen was lukte het wel met als resultaat dat er nu TWEE OVENS WERDEN AANGEREKEND! Ik heb onmiddellijk telefonisch contact genomen en men heeft mij een mail teruggestuurd met de bevestiging dat er maar een over werd aangerekend. Bij nazicht van mijn rekening zijn er wel degelijk TWEE OVENS AANGEREKEND; dit kan niet door de beugel!

annie marie 03-08-2015 Via de website gekocht

werd thuis afgeleverd de dag nadien op het afgesproken uur

problemen bij betaling kunnen niet door de beugel!

Bij de bestelling van een inbouwoven, kon ik eerst de betaling niet uitvoeren, waarna het wel ging en er TWEE OVENS WERDEN AANGEREKEND! IK HEB DIREKT GEBELD EN MEN GING HET DIREKT AANPASSEN; bij nazicht van mijn rekening vandaag zijn er wel twee ovens aangerekend, en werd het bedrag nog niet teruggestort!

PeterLo 03-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te kiezen en ruim assortiment. Tot de laatste minuut van de dag besteld en de dag nadien geleverd.

Zeer snel en correct.

Ruim assortiment hebben van alles op stock of indien niet snel in stock

Voor het gemak en snelheid is deze winkel best aan te raden.

Tot op heden heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad bij deze winkel.

Abves 03-08-2015 Via de website gekocht

Kan volgens mij niet simpeler, gereageerd op artikel via Marktplaats hierop ben ik benaderd met hap klare formulieren invullen en je krijgt een mail met bevestiging en een betalingscode, geld overmaken en klaar.
Zelfde dag nog bevestiging van ontvangst en een mail met track en trace codes.
Pakketje volgende dag in huis.

Super snelle service

Zeer uitgebreid

Kan niets negatiefs bedenken, dus waarom niet.

Alles is prima verlopen, kan verder geen onduidelijke zaken vinden dus, vanaf mijn kant een prima zaak

tonnij van der wegen 03-08-2015 Via de website gekocht

gewoon

is goed

kijk even vermoedelijk bebben ze het en hooef je niet naar een winkel in een adere plaats

het is goed

Fam.Jonckers 03-08-2015 Via de website gekocht

Donderdag besteld, vrijdag keurig afgeleverd door een team vriendelijke mensen...

Wij hadden een nieuwe wasmachine besteld, de afleveringsdienst haalde voorzichtig de droogkast van de oude wasmachine en verwijderde de oude wasmachine, plaatste de nieuwe, sloot water en elektriciteit aan en draaide een testprogramma op de nieuwe machine.Alles gratis en met de glimlach :-)

Bij Coolblue.be vind je werkelijk ALLES. Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het, en wat leuk is, meestal voorradig zodat je er zeker van bent dat het gekochte artikel de dag na je bestelling bij u thuis staat.

Snelle levering, vriendelijke mensen en zéker niet de duurste!

Aan iedereen aan te bevelen, koop er zelf eens iets en je zal ook iedereen motiveren om bij Coolblue langs te gaan, daar ben ik zeker van :-)

TineDB 03-08-2015 Via de website gekocht

's Avonds laat nog besteld en de volgende dag al in huis. Veel keuze tussen verschillende producten, makkelijk te vinden wat je wilt dankzij de filters. Prima service, prima website, prima aanbod.

T-Maz 03-08-2015 Via de website gekocht

Niks op aan te merken.

Zeer duidelijke meldingen van tijdstip van levering.
Vriendelijk en op tijd aan deur geleverd.

Hier en daar ontbrak wel informatie van sommige producten om een volledige vergelijking te kunnen maken.

Het gemak, de prijs en snelheid zijn belangrijke elementen die bij deze ook zeer goed nagestreefd worden.

Trudie1 03-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, makkelijk bestelproces. Diverse winkels maar je hebt maar 1 winkelwagen. goede telefonische bereikbaarheid

snelle levering; eenvoudig ruilen, je mag het artikel eerst uitproberen.

voldoende keuze. Prijs wellicht iets hoger dan andere internetwinkels maar de servcice maakt dat zeker goed

Winkel waar je alles kunt vinden,. breed assortiment

hurbie50 03-08-2015 Via de website gekocht

heel gemakelijk bestelen

servic gooed ben blij met coolblu

ik vind fijn veel asortimente

nou aan al mij koleegas en familie

heele fijne medewerkers altijd vriendelijk

oksore 03-08-2015 Via de website gekocht

alles goed afgebeeld en beschreven.

echt alles in het assortiment

alles perfect alleen ging het met de vervoerder niet helemaal goed 5 uur na het track en trace tijd pas geleverd

bali130905 03-08-2015 Via de website gekocht

Na al een tv en een navigatie te hebben besteld nu een stofzuiger. We kijken naar de beste koop en prijs en bestellen deze.
Andere dag kosteloos bezorgd. Daar ga je de deur toch niet meer voor uit.

zoals reeds gezegd, kosteloze bezorging de andere dag. dat is nog eens service !

alle best verkochte apparaten in een oogopslag. verder zoeken is niet meer nodig.

nogmaals gemak dient de mens. ik zou het iedereen aanbevelen. en als je dan toch het apparaat live wilt beoordelen dan ga je naar de coolblue winkel.
enkel jammer dat deze niet zo bij ons in de buurt is...

Jammer was dat de bezorging niet op de afgesproken tijd plaats vond, maar daar kan Coolblue niets aan doen. Dat is de fout van de bezorger. Verder krijg je zeer snel advies als je deze per email aanvraagt. Ook zo'n superservice .!

JurgenDW 03-08-2015 Via de website gekocht

Van eender waar (in dit geval op vakantie) eender wanneer (22:45) rustig shoppen en bestellen. Nog geen twee dagen later is je aankoop aangekomen. Wat nog meer??

Alles loopt gegarandeerd vlot. Na de laatste klik is het uitkijken naar de levering.

Snel, duidelijk, perfect georganiseerd. En de continu updates per mail en sms houden je op de hoogte.

1164949-609-6 03-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie
stoel makkelijker kan niet

Prima goeie ervaring met Coolbleu

Breed assortiment

In grote mate goeie service

Heb tot nog toe paar keer bij Coolbleu besteld en alle lof, dus zal dit zeker doorvertellen.

stormnl 03-08-2015 Via de website gekocht

webwinkel van routercenter.nl werkt uitstekend, is overzichtelijk en geeft snel een goed zoek resultaat

levering vond niet plaats op zondag, ondanks bevestiging en time slot, gevolgd door incorrecte melding om 22.00 dat wel getracht is te leveren. Toezegging van klantenservice dat maandag levering zou plaatsvinden evt bij buren. dat is niet gebeurt. nu hopelijk woensdag 96 uur na bestelling

veel keuze

niet geloven dat levering op zondag mogelijk is. kies voor levering 's avonds

winkel deugt maar de partij die levert laat veel te veel steken vallen

DIANNE00 03-08-2015 Via de website gekocht

Ideaal om producten voor af te vergelijken

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je order

Ze hadden wat ik zocht

Zeker een aanrader

karo.simonyan 03-08-2015 Via de website gekocht

Beste service ooit!
Savonds bestellen morgen thuis, het mooiste van al is da kleine producten in de brievenbus geleverd worden, je hoeft niet speciaal thuis te zijn!

KAN natuurlijk altijd beter

100%

-service -levering -aanbod -kwaliteit -prijs valt mee

luckyboyluk 03-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig op te zoeken en te bestellen

in de late namiddag besteld,smiddags geleverd.sms gekregen dat het klaar stond en mail gehad dat het ging geleverd worden.

genoeg keuze te maken maar het mocht toch misschien ietsje meer zijn

eenvoudig en snel geleverd,je wordt op de hoogte gehouden van je leveing

zoals ik al gemeld heb,zeer snel en eenvoudig te bestellen

Nadia clwwoluwe 03-08-2015 Via de website gekocht

De site is zeer gebruiksvriendelijk en ook de informatie is in begrijpelijke taal opgesteld. Je hoeft geen technisch genie te zijn om het te begrijpen

De service is meer dan ok. Alleen is het niet echt duidelijk dat er een deel van de bestelling niet in voorraad is en later zal nageleverd worden.

Voor zover ik kan beoordelen is dit zeer volledig met voldoende keuze en opties

De bestelling is vlot en correct afgehandeld. Is zeker ok

Seyma 03-08-2015 In de winkel gekocht
Antwerpen

Het is zo gemakkelijk om iets te bestellen via het internet. Ook wanneer je niet veel tijd hebt, is er een snelle bediening als je eventjes belt en je product opzij laat zetten.

Snelle en goede service. Ze houden je ook op de hoogte van de gang van zaken, zoals wanneer je iets binnenbrengt dat onder garantie valt.

OK, maar mag best uitgebreider.

Je kunt met een gerust hart kopen bij Coolblue. De bediening nadien is op en top.

Dit is niet het eerste product dat ik bij Coolblue heb gekocht. Ik ben al een aantal jaar klant bij Coolblue en ben zeer tevreden, zowel dankzij de klantvriendelijkheid als de snelle service.

lore.maricau 03-08-2015 Via de website gekocht

alles heel duidelijk!

antwoorden snel op vragen!

hele ruime keuze!

Vind de winkel dik in orde, ook vooral met de snelle levering!