Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tijmen 30-09-2017 Via de website gekocht

Van klantenservice maken ze een sport!

Perfect geholpen met de aankoop van mijn nieuwe LG Ultrawide monitor. Ik had het verkeerde bezorgadres ingevuld en om 5 voor 12 's avonds(!) hebben ze dit nog aangepast. 's Ochtends stuurden ze een whatsappje of alles oké was verlopen en de dag daarna kreeg ik een persoonlijk kaartje in de brievenbus, om mij veel plezier te wensen met mijn nieuwe monitor. Ik ben groot fan van Coolblue en dit is wat ze onderscheidt van bijvoorbeeld Bol.com.

Yvonne van der Geest 30-09-2017 Via de website gekocht

Super service. Zeer vriendelijke mannen. ??????????

Nooit eerder iets besteld via Coolbleu maar zeker voor herhaling vatbaar. Waanzinnig snel in huis en super vriendelijk personeel en prima service. Klantenservice gebeld want ik had nog een klein vraagje. Ik heb in een deuk om het trompetje. 🤣🤣 Blij met mijn nieuwe wasmachine en blij met CoolBleu. Toppers!!

R. Blondeau 30-09-2017 Via de website gekocht

Super service en betrouwbaar

Als ik iets nodig heb weet ik dat ik bij Coolblue aan het goede adres ben. Ze hebben een groot assortiment en een uitstekende service. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding en zijn super vriendelijk.

Kira 30-09-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

De service van Coolblue shops is uitmuntend. Behulpzaam, klantgericht, heldere communicatie... Het is zo fijn. Als een product bij Coolblue beschikbaar is, dan koop ik het bij hen. Een van de beste webshops, zoniet de beste webshop in Europa.

Lidia 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en netjes!

We hadden een nieuwe wasmachine nodig. Met een gezin met 2 jonge kinderen draait hij bijna dagelijks. Woensdagavond een erg mooie en grote wasmachine besteld bij Cool blue. Ik kreeg meteen bericht dat ze hem de volgende dag al kwamen brengen. Dit is geweldig, want dan hoef ik niet veel wassen te missen en dan heb ik het weekend weer wat vrij! De volgende ochtend heb ik de Track & Trace goed in de gaten gehouden en een kwartier voor ze kwamen belde de bezorger mij op om te zeggen dat hij er zo aan kwam. Zo konden wij mooi een pad maken tussen het speelgoed door. De jongens hebben de wasmachine op de plek gezet en aan gezet voor de schoonmaak! Ze namen onze oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal mee terug! Wat een super service!

Patrick 30-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue is overzichtelijk, je kan makkelijk items met elkaar vergelijken. De prijzen zijn altijd Jo to date. Ruime keus, snelle levering.

Eric 30-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

We zijn zeer goed op de hoogte gehouden van de actualiteit van mijn bestelling.Zeeeer snelle levering.Dit is vertrouwd kopen.

Nellie 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik vind de artikelen lekker goed koop en alles is zo snel geleverd ... Toppie :) Ik zal zeker bij jullie blijven bestellen, zo dat ik niet hoef te gaan sjouwen ...

Peter W 29-09-2017 Via de website gekocht

Een webshop zoals het hoort

Zoals gebruikelijk makkelijk bestellen in de uitgebreide webshop en daarna snelle levering. Wat wil je nog meer ?

Petra 29-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en het product was goedkoper dan via een andere site.2x een S awitch besteld en de volgende dag al in huis

????? 29-09-2017 Via de website gekocht

prima apparaat en vlotte levering

veel keus en goede overzichtelijke site. alles via afspraak vlot geregeld. Een aanrader voor iedereen. Goed en degelijk verpakt. Keuzemenu van de site ook overzichtelijk. Hoeft niet lang te zoeken

marcor2270 29-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service

In ear oordopjes gekocht. Ging in bestelprocedure wat mis....binnen het uur een reactie op mijn vraag en alles goed gekomen.

Handige Harry 29-09-2017 Via de website gekocht

Ze maken het leuk

De website helpt heel goed met het oriënteren in het grote aan od wasmachines. We hadden ook haast want de oude was stuk en de wasmand liep over.
Coolblue geeft weinig keuze in de bezorging, ze hebben hun eigen planning en daar moet je je naar voegen. Maar ze houden je fantastisch op de hoogte en ze komen hun afspraken exact en heel vriendelijk na

Joyce Wevers 29-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

++ zeer veel keus, de beschrijvingen en de reviews bij de producten, de mogelijkheid om klantenservice te bellen, de prijs
(-) niet altijd voldoende of juiste gegevens bij de produkten

Juliet 29-09-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete winkel

Ik koop vaak dingen bij coolblue en ik doe dat voornamelijk vanwege de klantenservice. Ik heb ooit wel eens meegemaakt dat er iets geleverd was wat stuk was (fabrieksfout) en het werd gelijk omgeruild én ik kreeg een handgeschreven kaartje met excuses. Zo vriendelijk. Ook wel eens gebruik moeten maken van de garantie en daar doen ze gewoon niet moeilijk over. Geen debatten of lastige vragen. Het wordt gewoon goed opgelost.

Vd Berg 29-09-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Iets mis gegaan met wasmachine plaatsen zou binnen 24 uur antwoord krijgen van de service dienst niet dus , email gestuurd word volgens de site binnen een uur beantwoord staat er ook niet , echt service van niks

Officiele reactie van Coolblue 29-09-2017

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Erg vervelend om te horen dat je onze service op deze manier hebt ervaren. We gaan graag meekijken naar een passende oplossing. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer kunnen sturen met een korte beschrijving van wat er mis is gegaan? Dan kijken we direct mee.

Sandra Schrijver 29-09-2017 Via de website gekocht

150 %. Inzet voor de klanten

Heb geen moment getwijfeld waar ik ga bestellen. Jullie bedrijf gaat echt voor de tevredenheid van de klant. Nu wasmachine besteld volgende dag in huis. Keurig naar boven gebracht aangesloten en uitgelegd. . Heb de afgelopen maanden al aardig wat gekocht bij Cool blue. Heel erg tevreden ook gebruik van de app maakt het simpeler. Overzicht van al mijn aankopen overzichtelijk

Manon 29-09-2017 Via de website gekocht

Ik had een probleem met mn betaling, de coolblue site gaf een foutmelding, maar het geld was weg. Toen heb ik gebeld en is het allemaal goed gekomen :)

Cyclefix 29-09-2017 Via de website gekocht

Top levering

Prima site, goede prijs, snelle levering kan t iedereen aanbevelen. Staat alleen pakketje op de doos, het is toch echt wel een pakket.

goede service 29-09-2017 Via de website gekocht

goed geholpen aan de telefoon

fijne medewerkers ze doen altijd hun best je te helpen. hebben de tijd voor je. al diverse malen gebruik van gemaakt

Menno 29-09-2017 Via de website gekocht

Meer dan Service. de Nieuwe standaard

Naast wasmachine installeren op 2 hoog deden de heren ook een koelkast naar beneden tillen als additionele service.

Stephanie 29-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Fijne vergelijkingsmogelijkheden en makkelijk zoeken naar een geschikt product. De reviews hebben me ook erg geholpen. Enige nadeel is dat de droger niet de volgende dag al werd geleverd omdat levering door een externe partner werd uitgevoerd die die snelle levering niet biedt. Ik deed het juist voor de snelle levering dus dat is dan jammer. Uiteindelijk wel goed en vriendelijk geleverd en gemonteerd door PostNL extra @home

Lisette 29-09-2017 Via de website gekocht

komt afspraken perfect na!

De website is erg toegankelijk, de levering was keurig op het afgesproken tijdstip. Wasmachine is aangesloten en doet het perfect.

Erik 29-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle levering

Coolblue heeft overzichtelijke website en tweede kans artikelen. Daarnaast snelle levering zelfs op zondag. Alle meerdere bestelling met tevredenheid gedaan.

Heddie 29-09-2017 Via de website gekocht

snele levering

Gemakkelijke site en goede begeleiding via de site tot afgifte pakket. goed geregeld allemaal toppie

Max 29-09-2017 Via de website gekocht

Perfect

Niks op aan te merken, optijd en goed. Duidelijke site werkende track en trace. Goede afbeeldingen en precies het artikel zoals op de website.

Lodevicus 29-09-2017 Via de website gekocht

monitor

Website is duidelijk en makkelijk te bedienen. De bezorging is vlot en zeer netjes
De retourmogelijkheid is prima geregeld maar in dit geval niet nodig Kortom zeer tevreden

Dennis 29-09-2017 Via de website gekocht

Alles perfect snelle levering en goede service alleen hebben ze de koelkast niet waterpas gezet vandaar de 9 verder alles prima !!!

Michaela 29-09-2017 Via de website gekocht

prima service, vóór en ná ook na aankoop

Wasmachine en droger aangeschaft; telefonisch was er voldoende informatie te krijgen. Apparaten netjes geleverd door aardige mensen en door hun geinstalleerd. Ook daarna een duidelijk antwoord gekregen op een vraag over ingebruikneming. Dit was niet de eerste keer dat we bij Coolblue kochten en zeker niet de laatste keer.

Sophie & Jack 29-09-2017 Via de website gekocht

professionele service!

Opnieuw hebben wij gekozen voor Coolblue, omdat dit bedrijf, vanaf het moment van onze zoektocht naar een bij ons passend en geschikt product, tot en met de levering, ons professioneel heeft bijgestaan. Coolblue geeft duidelijke informatie mbt. de vergelijkingen van diverse merken en dit heeft gezorgd, dat wij onze keuze in product zonder twijfel hebben kunnen maken.
In het gehele proces is Coolblue aanwezig, waardoor wij het gevoel van werkelijke service en betrokkenheid ervaren.
Coolblue is voor ons de -web- winkel die vertrouwd voelt

Janet 29-09-2017 Via de website gekocht

Helaas, op het laatst verdween toch mijn glimlach.

We hebben na dat onze Miele bovenlader het na 15 jaar opgaf voor een AEG L8FB86ES gekozen bij Coolbleu. Het was onze 4e Miele bovenlader en we hebben bewust een ander merk gekozen om eens te ervaren of er inderdaad geen betere is dan Miele.

Eerst via internet gekeken wat de diverse winkels aanboden en wat hun leveringvoorwaarden waren.
Het bezorgen en mee retour nemen van zowel de nieuwe als de oude machine vonden wij een belangrijk punt. We hebben uiteindelijk voor Coolbleu gekozen ondanks dat zij duurder waren dan de anderen 639 euro tegenover 749 euro bij Coolbleu. De actie van 75 euro cashback verkleinde het verschil tot 45 euro. De belofte, de nieuwe machine wordt thuisgebracht en aangesloten en de oude wordt mee retour genomen gaf de doorslag, is een prettige service vonden wij.
Alles verliep netjes, besteld per telefoon communicatie verliep verder via mail en internet heel goed.
De volgende dag zou de nieuwe machine bezorgd worden, is heel snel vergeleken met de andere winkels.
De bezorging was via internet tot op de minuut te volgen, PERFECT!
De oude machine hadden we afgekoppeld leeg laten lopen en met de waterstofzuiger leeggezogen en toen met veel moeite op de overloop gezet zodat de nieuwe in de badkamer op zijn plaats gezet kon worden.
Tot zover ging het goed, het was wat lastig de nieuwe machine boven te krijgen omdat deze ca.10 cm breder was dan onze oude maar dit hebben de heren netjes gedaan.
Het probleem kwam toen de oude machine mee moest. Toen de nieuwe stond en de oude meegenomen zou worden gaf ik de heren een envelop met een bedankje want ze zouden goede service leveren door de oude mee retour te nemen, dacht ik want dit was toch afgesproken.
Helaas toen de heren er achter kwamen dat de Miele een stuk zwaarder was dan de nieuwe AEG kwamen er diverse bezwaren voor de dag, de machine was te zwaar, er zou teveel water inzitten en de heren waren niet verzekerd voor als ze schade zouden maken, kortom de oude machine bleef staan op een overloopje van 2 bij 2,5 meter met 5 opengaande deuren. Daar stonden we dan we kregen het advies de machine maar uit elkaar te slopen en in onderdelen naar beneden te brengen de heren vertrokken met de fooi opzak. We zijn ruim 2 uur bezig geweest en waren gesloopt net als de machine om de zooi beneden te krijgen, dit was niet wat er afgesproken was!! Ik geef toe dat Coolbleu hier niet schuldig aan is maar wel voor verantwoordelijk, de bezorger is Dynalogic, die huurt dan weer mensen in die de bezorging regelen en deze zijn kennelijk niet verzekerd voor schade en ik vermoed ook niet voor arbeidsongeschiktheid.
Ik raad mensen die een nieuwe machine kopen en toevallig ook een oude Miele mee retour willen geven toch nog even goed rekening te houden dat het wel eens kan gebeuren dat ze met de oude blijven zitten. Mensen die niet zo jong of sterk zijn, alleenstaande vrouwen of mensen met twee linker handen kunnen beter geen machine kopen die door Dynalogic bezorgd wordt. Beter ook geen nieuwe Miele kopen want het kan wel eens gebeuren dat hij niet verder komt dan de drempel van de buitendeur.
Het is jammer, het leek allemaal zo goed afgesproken maar helaas toch een smet op het blazoen van Coolbleu. Mijn man heeft ze nog gebeld ze boden aan om de stukken op te komen halen maar het was zaterdagmiddag dat betekende tenminste heel het weekend met een wasmachine op de overloop zitten de slaapkamers niet in of uit kunnen was geen optie, de tegemoetkoming van 20 euro was ook een dooddoener want de service waar we op gerekend hadden heeft met de fooi 65 euro gekost omdat ze wat duurder waren en we hebben niet gekregen wat we afgesproken hadden, jammer.
Bezorgen ging goed, het volgen via internet was perfect, de AEG wasmachine is stil, handig in gebruik en lijkt, heb hem nog maar enkele dagen in gebruik, een aanrader. Dus zou ik Coolbleu aanraden, ja ik geef ze het voordeel van de twijfel, zou ik AEG aanraden JA.

Officiele reactie van Coolblue 29-09-2017

Beste Janet,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Laten we vooropstellen dat dit absoluut niet de bedoeling is. Oude machines dien mee teruggenomen te worden, dus wij zouden graag willen vernemen bij welke order dit precies is gebeurt. Zou je het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we direct mee. We verder elke dag keihard om alle leveringen conform afspraak af te leveren, hiervoor zijn wij in witgoed producten helaas nog deels afhankelijk van andere partijen, maar er wordt hard aan de weg getimmerd om dit volledig in eigen hand te krijgen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Groeten,

karin 29-09-2017 Via de website gekocht

Rick en super Rick

Ik ben blij met Coolblue. Ze maken hun slogan waar, alles voor een glimlach. De site (ook mobiel) is heel gebruikersvriendelijk. De service is ook super. "XXXX en superXXXX" hebben de nieuwe wasmachine netjes tot aan de zolder bezorgd, aangesloten en het oude apparaat weer meegenomen. Ze waren iets te laat, maar belden daar netjes over. Ze hadden zelfs nog een attentie voor de kids die thuis waren.

marie-louise janssen 29-09-2017 Via de website gekocht

Service en product zeer goed.

Ben zeer tevreden over mijn aankoop en de levering ervan.Was laat met bestellen ,lukte niet helemaal via internet .Klantenservice gebeld in de laatste min.van de tijd.Zeer correct te woord gestaan en de medewerker deed alle moeite om me als nog te helpen. Super!!Vervolgens toch de bestelling via internet gedaan ,keurig de dag erna (zondag) geleverd.Kortom....Chapeau...een welverdiende 10.

Tonny vW 28-09-2017 Via de website gekocht

Zondagmiddag besteld, maandagochtend geleverd. Lekker snel en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat en welke bezorger komt leveren. Top!

holly-go-lightly 28-09-2017 Via de website gekocht

Simply no room for improvement!

- betrouwbaar
- heel snel
- efficiënt
- competitieve prijzen
- brede assortiment / keus
- klantvriendelijk

Brian 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Op zaterdagavond een HDMI-Displayportkabel besteld omdat de vorige defect was gegaan. En netjes volgens afspraak op zondag geleverd (transportkosten 0,00)
Prima kwaliteit kabel en werkt perfect.

Lars 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Bestellen en levering waren erg goed. Helaas hadden de bezorgers weinig trek om in een smalle doorgang de wasmachine aan te sluiten. Onder een losstaand keukenblad was hun argument dat ze niet onder kastjes mochten werken, erg jammer...

Jacob van den berg 28-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling

Altijd vlot en goede traject weergave hoever de bestelling is al weer enkele jaren klant van Coolblue met diverse artikelen altijd goed😊

Ronald Boomsma 28-09-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach...

Coolblue heeft opnieuw een glimlach op mijn gezicht weten te krijgen door hun leuke, creatieve en vooral geestige, maar zeker ook professionele behulpzaamheid die ze me hebben geboden bij de aanschaf van mijn product.

Jan K 28-09-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Omdat ik opzoek was naar een wasmachine kwam ik bij Coolblue.nl vanwege hun service. Wasmachine op de plek zetten (dat is bij ons op zolder), aansluiten en kapotte machine weer meenemen. Dit alles werdt uitstekende en met een lach door de beide heren gedaan. Perfect geregeld!

Offenberg/Horneman 28-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering

Duidelijke omschrijving produkt en grote keuze. Gemakkelijk betaal comfort. Goede feedback. Erg vertrouwd.

Peter 28-09-2017 Via de website gekocht

afleveren ondermaats tot twee keer toe niet geleverd

Heb gekozen voor cool blue van wegen de prijzen en dat er snel geleverd kon worden
Bleek allemaal niet zo te zijn
Afleveren zal cool blue moeten verbeteren

Officiele reactie van Coolblue 28-09-2017

Hey Peter,

Wat onwijs jammer dat je niet zo te spreken bent over ons. Uit jouw bericht maken we op dat er met het leveren iets niet goed gegaan is. Hiervoor onze excuses. Mocht je dit nog toe willen lichten, dan mag je een e-mail sturen met jouw ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan zullen wij gaan kijken hoe dit beter kan.

Groet,

Martin 28-09-2017 Via de website gekocht

Goed en supersnel!!

Vlak voor 12 uur 's-nachts rugzak besteld en hup volgende dag al bezorgd. Ik vind dat super. Website is ook heel makkelijk in gebruik.

A.J. 28-09-2017 Via de website gekocht

Klantenservice 100%

ik heb nu meerdere artikelen bij Coolblue gekocht en daardoor de bezorgdienst ontmoet en een paar keer telefonisch contact met de klantenservice gehad. Al die contacten verliepen naar behoren, 100% tevreden.

L.W de Roode 28-09-2017 Via de website gekocht

top bedrijf

dit is echt een bedrijf naar mijn hart, service echt klasse.
zelfs de levertijd kan iets aan gedaan worden echt top

JanV 28-09-2017 Via de website gekocht

Kan op de service niets aanmerken. Top!

Uitgebreid rondgekeken en gebruik gemaakt van reviews. Goed overzicht en dan tot keuze komen. Ideaal.

M Monsee 28-09-2017 Via de website gekocht

Wesite makkelijk in gebruik, snelle levering, alles netjes verpakt!
Betaling gaat ook heel snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik ben zeer tevreden.

Herman 28-09-2017 Via de website gekocht

De beste webshop die ik ken

Voortreffelijke productinformatie op de website. Vergelijkingsmogelijkheden tussen de verschillende modellen. Vlotte bestelprocedure. Snelle en correcte levering.

Inge 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Via coolblue o.a. een broodmachine gekocht. Per produkt staat er een uitgebreide omschrijving op de website. Ook de mogelijkheid om via verschillende kanalen info te vragen is erg prettig. Je krijgt ook snel reactie op je vraag. Verzending is snel en alles is netjes verpakt. Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel!

Rene 28-09-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo snel een machine wissel gezien

Eenvoudig te bestellen. Snelle en correcte levering. Zeer up to date.
Binnen 15 min was de oude machine weg en stond de nieuwe op zijn plek te draaien.