Vanherreweghe Luc 29-09-2020

Ik ben héél tevreden van jullie daar alles héél vlot verlopen is en jullie mijn pakje de volgende dag reeds bij mij thuis lieten afleveren, dus zeer goeie service en ook een goede prijs/kwaliteit verhouding en ik zal zeker in de toekomst nog bij jullie bestellen. Dank jullie wel

Mien 29-09-2020

Altijd de beste prijs, perfecte dienst na verkoop. Gratis levering is ook een pluspunt. Ook fijn dat de grotere toestellen thuis geplaatst worden.

Cindy 29-09-2020

Veel keuze. Juiste, correcte en laagste prijs.
Veel en goede filters om het zoeken te vergemakkelijken.
Supersnelle levering, zelfs op zondag.

Yvan Rooseleer 29-09-2020

De webshop van Coolblue is de beste die ik ken. Elke keer dat ik iets wil bestellen word ik zeer goed ondersteund: relevante informatie, eenvoudige navigatie, simpele afwikkeling.

Ina 29-09-2020

Snelle levering en het bedrag van een foute bestelling werd snel terugbetaald. Perfecte service.

Chris 29-09-2020

Mijn bestelling zit voor de 2de keer op rij vast bij Bpost.
vorige keer bijna 14 dagen moeten wachten voor we het product hadden. Ik dacht ja kan gebeuren.
Nu moest mijn product zondag worden geleverd, ik dacht hier kan niet veel mee misgaan. levering voor zien tussen 16 en 18u. Om 19u een melding dat de chauffeur er niet geraakt wegens omstandigheden.
Het is dinsdag en niemand weet wanneer het gaat aankomen.
naar de klantendienst gebeld Bpost wijst naar Coolblue en Coolblue zegt ja meneer daar kunnen wij niet veel aan doen dat ligt aan Bpost,als je het pakket binnen 2 werkdagen nog niet hebt bel dan eens terug.

Zhinaluna 28-09-2020

Het is een fijne website om dingen te zoeken en met elkaar te vergelijken. De reviews maken het makkelijk om een keuze te maken. De levering is vaak snel. De service van het leveren en de grote apparaten plaatsen en uitpakken is wel veranderd. Soms moet je grote apparaten zelf nog uitpakken en zit je met veel extra rommel. Bij sommige grote apparaten kan je deze service erbij nemen ( lees kopen). Mocht er iets in orde zijn of iets kapot gaan dan is coolblue echt super. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het terugsturen en de afhandeling ( reparatie of vervanging) . Tot nu toe hebben wij altijd het apparaat snel terug gekregen in goede staat of is er een nieuw apparaat gestuurd, echt super!

Jozef Garcia 28-09-2020

Ik ben zeer tevreden-Levering zeer goed - je word 15 minuten van tevoren op de hoogte gebracht als ze komen-ik kom hier al van in het begin -Aanrader!!!!

Coolblue Wilrijk 28-09-2020

Ik kan online een nieuw product reserveren (zonder vooraf te betalen), en de volgende werkdag gaan halen en betalen in de fysieke winkel. Heel handig! Bedankt!

Brecht 28-09-2020

Eenvoudig om bestelling te plaatsen.
Supersnelle levering. Alles volgens afspraak!

Steven 28-09-2020

Duidelijke website en een vlotte levering. Zoals men mag verwachten. Ik keer als tevreden klant terug. Ook na aankoop duidelijke communicatie over het verdere verloop van de bestelling. Je krijgt een mail bij verzending van je bestelling die je dan online kan volgen.

Tom 28-09-2020

Eenvoudig aankoopproces. Snelle levering. Product beantwoord aan de omschrijving.

Dirk Lefebvre 28-09-2020

Beter kan niet. Vlug en veilig geleverd. Mijn koopwaar was heel goed en in een aangepaste kartonnen doos van milieuvriendelijke kwaliteit gestoken

Benny 28-09-2020

Alles wat je online besteld heb je super snel bij jouw thuis met de nodige expertise uitleg gegeven professioneel toestellen plaatsen en aansluiten gewoon top

L. Raes 28-09-2020

Ik vind op vlotte wijze op de website een specifiek type oplaadkabel voor smartphone. Na een online bestelling op een donderdag om 16u, ontvang ik 's anderendaags om 10u per fietskoerier de levering op kantoor. Als verantwoordelijke van een afdeling bespaart me dit een heel pak werkuren (verplaatsingstijd). Fijn samenwerken !

Rani 28-09-2020

Coolblue Is een bedrijf dat een uitstekende service biedt. De prijs-kwaliteit verhouding van de producten is goed, de website is zeer gebruiksvriendelijk en de levering gebeurt vlot.

Lut slock 28-09-2020

Probleemloze levering en goed advies in het product.
Miele stofzuiger werkt schitterend.

Sarah Cardon 27-09-2020

Altijd een snelle en correcte service bij Coolblue. Ik bestel hier veel elektronische toestellen en nog nooit problemen ervaren. Snelle levering, correcte service. En bij mijn wasmachine en droogkast werd alles naar boven gedragen, geïnstalleerd en werden mijn oude toestellen gratis mee genomen (en dus ook naar beneden gedragen). Supertevreden!

AJ 27-09-2020

Tevreden met de afhandeling van de bestelling en het ophalen in de winkel in Gent.
Wat wel tegenviel is de gratis actie van Norton virusscanner. Je moet hier al je rekeningnummer opgeven voor iets dat gratis is en zo direct in een automatische verlenging terecht komt.
Heb dan maar gekozen voor Bitdefender Free, die deze praktijk niet toepast.

Nadine 27-09-2020

Een betrouwbare webshop. Aangekochte producten worden correct en op tijd geleverd.

Bestelling te laat 27-09-2020

Mijn bestelling werd niet geleverd op de beloofde tijd dus niet binnen de 24 uur een volle dag TE LAAT zonder mij te verwittigen dus een ganse dag thuis gebleven voor niets

Padré Mufasa 27-09-2020

Service van keuze tot betaling : duidelijke website, efficiënte communicatie, vriendelijke verkopers.

Jan 26-09-2020

Duidelijke product omschrijving, geen verrassingen bij de bestelling, snelle en probleemloze levering, goed product

Marie 26-09-2020

Pakje werd snel geleverd volgens verwachting, zonder extra karton verspilling.

de langh jaco 26-09-2020

zeer goede website met heel goede en eerlijke uitleg over de producten , daarbij de levering van de producten op tijd zoals afgesproken top firma