Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jvk_001 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en supersnel!

Ik heb al vaker spullen besteld via Coolblue, echter de laatste keer bij de aankoop van een accespoint bleek het toestel niet te werken. Simpel een retourformulier afgedrukt wat ik toegestuurd kreeg per mail. Gratis terug kunnen sturen en binnen 2 dagen nieuw toestel terug wat wel werkte. Geweldige service!
Verder is de levering sowieso supersnel, voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis.
Ga zo door Coolblue! 👌🏻👌🏻👌🏻

Sara82 21-09-2017 Via de website gekocht

Attente service en super snel in huis!

Super blij met het bestelproces. Ik had de sms service ingesteld en kreeg meteen toen hij beschikbaar was een sms. Na een vraagje via de whatsapp kreeg ik na aankoop ook nog een attent kaartje in de bus. Top ervaring dus!

Bme 21-09-2017 Via de website gekocht

Hele snelle bezorging

Makkelijk te vinden wat je zoekt tegen scherpe prijzen. Veel artikelen. Snelle bezorging. Wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

Eva 21-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel!

Ik bestel vaak bij Coolblue. Goede informatie op de site, producten in overvloed, goede prijzen en snelle levering. Gewoon top.

Olaf 21-09-2017 Via de website gekocht

Top service en seer klantvriendelijk

Recentelijk een nieuwe wasmachine aangeschaft bij CoolBlue. Ruime keuze, goed advies en concurrerende prijzen. De bezorging en aansluiting werd zeer snel en professioneel uitgevoerd terwijl er toch voldoende tijd werd genomen om de werking uit te leggen. De oude machine werd zonder problemen afgevoerd. Ik ben enorm tevreden.

Jeffrey 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van een top bedrijf met humor

Het os een super leuk bedrijf.
Als je een bestelling plaatst krijg je te zien bestelling afgerond
Beter dan vierkant en nog meer grappige dingen
En je kan er voor bijna alles terecht

heij 21-09-2017 Via de website gekocht

super slecht

onbetrouwbaar,alles met een smile? een lachertje,zes verschillende levertijden,op 1dag,ik koop er nooit meer iets,u bent gewaarschuwd!,,,,,,

Officiele reactie van Coolblue 22-09-2017

Beste Heij,

Bedankt voor je feedback. We vinden het bijzonder vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. We werken elke dag keihard om alles conform afspraak af te leveren, maar helaas kan het gebeuren dat het niet helemaal loopt zoals gepland. Dit is natuurlijk ontzettend spijtig. Om deze reden gaan we graag met je verder kijken naar wat er precies is misgegaan om alsnog met een passende oplossing te kunnen komen. Zou je per e-mail het ordernummer van de bestelling kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. In ieder geval excuses voor het ongemak.

Johannes van Coolblue

Emmy 21-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal blij!

Wasautomaat kapot, dus mandaagmiddag nieuwe besteld. Er kwam maar geen bevestigingsbericht met track and tracecode.. Wat heerlijk dat je dan tot 23:00 uur kunt bellen en een aardige jongeman aan de lijn krijgt die het voor je uitzoekt. Er was een Microsoftstoring, vandaar.....afgelopen dinsdagmorgen was alsog het bericht binnen en we werden van te voren gebeld hoelaat de machine werd afgeleverd. Dat klopte op de minuut. De machine is geinstalleerd, aangezet voor een eerste wasje om eventuele viezigheid weg te spoelen en de oude werd meegenomen. Super service!

Diane 21-09-2017 Via de website gekocht

Levertijd viel enorm tegen wasmachine pas week binnen

Gekozen voor CoolBlue omdat het door de reclame lijkt/leek dat ze snel leveren (volgende dag)Pas bij daadwerkelijke bestelling van was machine bleek al dat dit als je kiest voor installatie niet waar is (een tot drie dagen BEWEREN ZE) Helaas had ik de wasmachine pas een week na bestelling binnen. Product prima maar de levering was niks

Officiele reactie van Coolblue 22-09-2017

Hoi Diane,

Bedankt voor je feedback. Erg jammer om te zien dat de informatie bij extra services niet bij je terecht is gekomen. Het klopt inderdaad dat de levering in het geval van een niet standaard installatie door een speciale koeriersdienst wordt gedaan. Die moeten de installatie dan binnen 3 werkdagen in orde maken. Meer hierover kun je op de volgende pagina teruglezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html Zo te horen is het echter niet bij jou gelukt om de installatie op tijd te doen. Zou je het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct mee naar een passende compensatie. In ieder geval excuses voor het ongemak.

Edwin van Dijk 21-09-2017 Via de website gekocht

weer keurig op tijd

Doordat alles simpel en duidelijk is op de website kan iedereen hier iets bestellen. Ook de filmpjes hebben een toegevoegde waarde. De levering was op tijd en goed verpakt.

Laura 21-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Veel keuze, goede prijzen en wat een snelle levering! 's Avonds besteld en de volgende middag al binnen!

Jan 21-09-2017 Via de website gekocht

Mijn allereerste bestelling bij Coolblue

Ben altijd wat nerveus om op deze manier spullen te bestellen, maar vond het geweldig hoe ik te woord werd gestaan en geholpen. Zal niet de laatste keer zijn dat ik daar wat bestel.

J.F.Weijers 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Prima toegankelijke website en eventuele probleempjes worden net zo correct
afgehandeld alsj de aankoop. Snelle toegankelijkheid van de (deskundige)
klantenservice.

Rein Schotsman 21-09-2017 Via de website gekocht

Snel goed betrouwbaar

Snel,goed en betrouwbaar, Goede kwaliteit voor een nette prijs, Goede service zeer snelle levering,
Heel tevreden

Kayra 21-09-2017 Via de website gekocht

top!

Betrouwbare website, makkelijk bestellen en snel aan huis geleverd. Product mooi ingepakt en beschermd tijdens vervoer.

Sander 21-09-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

Duidelijk shop ruime keuze en super snelle levering. En wat ik zelf super vind je bent opzoek naar een product en als er een 2de kansje is laten ze dit gelijk zien.

Bas 21-09-2017 Via de website gekocht

Super fijn winkelen

Overzichtelijk, klantvriendelijk, snel en gemakkelijk in gebruik. Zou er elke dag wel wat willen kopen!

Brenda 21-09-2017 Via de website gekocht

Nooit meer een andere dan CoolBlue, geweldig!

Stap voor stap word je op de hoogte gehouden van bestelstatus, snelle bezorgservice. Wijzigingen snel doorgevoerd.

Fiona 21-09-2017 Via de website gekocht

Fijn hulpmiddel voor mijn stofzuiger

Ik heb een Stofzuiger (Hetty van Numatic) waar ik geen hulpmiddel bij had om laminaat goed te zuigen. Dit hulpmiddel er nu bij gekocht. Ben er blij mee.

Yrla 21-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vind coolblue een hele goeie (online)winkel. Ze zijn zeer klantvriendelijk en snelle service. Ze hebben gevoel voor humor en dat maakt het ook wel leuk.

Christine Theys 21-09-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een antwoordapparaat om met plezier te beluisteren

De antwoorden aan de telefoon zijn uiterst correct, vriendelijk en aangenaam. En de perfecte teksten aan het antwoordapparaat lijken een detail maar het is meer dan prettig om eindelijk eens een aangename en efficiënte boodschappen te krijgen.

Willy J 21-09-2017 Via de website gekocht

Probleemloos winkelen en snel keurig bezorgd.

Bij Coolblue durf ik gerust te bestellen. Nooit vervelende verrassingen. Ze doen wat ze beloven en de zending wordt keurig verzorgd volgens afspraak.

Skullcandy Grind BT 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Een duidelijke en informatieve webshop. Goede prijzen, goed assortiment en snelle levering. Wat wil een mens nog meer?

bert 21-09-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

inderdaad geweldige service

zeer vriendelijk personeel en heel erg hulpvaardig.ik kom dan ook heel erg graag bij coolblue .ik verheu mij alweer op mijn volgende aankoop

peter 21-09-2017 Via de website gekocht

Super kwaliteit, service en prijs

Coolblue heeft altijd goed service, de levering is altijd op tijd, je wordt op de hoogte gehouden en ze zijn altijd bereikbaar (op normale tijden). Coolblue gaat voor kwaliteit en heeft vaak ook nog de goedkoopste of bijna goedkoopte prijs.

Matthijs 21-09-2017 Via de website gekocht

Niet de goedkoopste wel de beste.

Al diverse apparaten hier gekocht.
Altijd nagekomen wat er beloofd wordt.
Levering op tijd, correct personeel.

Het k 21-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering.

Goede ervaringen. Leveren volgens afspraak. Duidelijke website. Scherpe prijzen. De volgende keer kijk ik het eerst bij Cool Bluetooth.

Guido van der Spek 21-09-2017 Via de website gekocht

Klantbeleving 2.0

Coolblue loopt echt een paar stappen voor als het gaat om de ultieme koopbeleving. Informatie vooraf is top, spullen worden voorspelbaar (en dus betrouwbaar) geleverd en als er iets niet klopt of werkt zoals je dacht, is het retourproces uiterst eenvoudig. Je voelt je welkom bij elk contact, de medewerkers zijn goed geinformeerd en hun ambitie om het jou naar de zin te maken is echt en geen kunstje. Top!

Jaap 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Overzichtelijk en makkelijk bestellen.
Snelle levering en Zeer tevreden met mijn bestelling!
Ga zo door!

Jennifer 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Super snelle levering en goed verpakt.. niet zo'n megadoos voor een klein artikel wat veel leveranciers wel doen.

Dion Brughuis 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik koos voor deze shop om de Rockbox Chunk (speaker) te kopen. Deze kocht ik vanwege de unieke kwaliteit voor de prijs, na hem op vakantie bij een ander gehoord te hebben. Vervolgens, een jaar later (inmiddels drie weken geleden) raakte de speaker defect en kon niet meer opladen. Zonder problemen kon deze geretourneerd worden en zou naar de reparateur gaan.

Na twee weken kreeg ik de melding dat hij nog niet gemaakt was, maar ze er wel mee bezig waren. Een week later kreeg ik de melding dat deze werd opgestuurd. Eenmaal in huis, zat deze in een andere verpakking met van die ronde plastic stickers er nog op. Ik dacht; "klopt dit wel?" en belde de klantenservice. Na een leuk wachttafereel krijg ik van de medewerker te horen dat ze mij inderdaad een nieuwe hebben opgestuurd. Zonder kosten! En dat terwijl ik de speaker dus al een jaar had.

Dat noem ik nog eens service; niet moeilijk doen ondanks de wettelijke garantietijd en gewoon zonder gezeur of gezever een nieuwe opsturen. Unieke service, zeer tevreden en bij mijn volgende aankopen zal ik zeer zeker eerst Coolblue afspeuren.

Judith 21-09-2017 Via de website gekocht

Mooie tas!

Hele leuk tas. Mooi ruim. Binnenin zit een laptopvak, pennenvakjes, vakje met rits en nog drie kleine vakjes op het laptopvak zodat je alles goed kan opbergen. De rugzak is erg ruim en kan dus lekker veel mee.

Pkarelse 21-09-2017 Via de website gekocht

Bestelling zoals beloofd

Goede afhandeling, op tijd geleverd en zonder problemen.

Coolblue heeft een uitgebreid sortiment en levert snel.

M. Roosendaal 21-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering. de website zit prima in elkaar. De filters zorgen ervoor dat je de juiste keuze kunt maken.

dick 21-09-2017 Via de website gekocht

Lekker snel in huis

Zelfs bij een bestelling op zaterdag wordt het product, zoals beloofd, de volgende (zondag) bezorgd!

Ger 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Overzichtelijke site met goede selectie mogelijkheden. Daardoor snel een keuze kunnen maken. Levering verliep conform toezegging. Machine was snel aangesloten, test programma gestart, oude machine afgevoerd en we konden weer wassen!

Nathalie de Vries 21-09-2017 Via de website gekocht

De service is top!! Nou de wasmachine nog??

Helaas heb ik vandaag de 3e wasmachine in 5 dagen ontvangen. De eerste op zaterdag geleverd (Samsung Eco bubble) had een elektronica defect, de 2e machine op maandag geleverd had een storing tijdens het centrifugeren, de 3e op woensdag geleverd hopen we van dat het een goede is. Inmiddels dus 3 x te maken gehad met de top bezorgers van Coolblue. Daarnaast ook contact met de klantenservice waarvan 1x telefonisch en 1x via Whatsapp. Beide keren super te woord gestaan en direct oplossingsgericht snelle afspraken kunnen maken. Asn de service van Coolblue ligt het niet. Zij hebben echt hun best gedaan en goede service geleverd.

Marita 21-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Altijd supersnelle bezorging en als het niet goed is dan breng ik het gewoon terug (ik woon vrij dicht in de buurt van de Cool Blue winkel). Altijd aardig personeel en dat laatste geldt ook voor de bezorgers.

Herfstmeisje76 21-09-2017 Via de website gekocht

Beloofde dag geleverd !

Zondagavond bestelling 23.00 uur en gewoon echt op maandagochtend 11.00 in de bus. Zeer fijn en aangenaam verrast.

Luc C 21-09-2017 Via de website gekocht

Cool blue doet wat het belooft.

Zaterdag besteld en zoals belooft zondag geleverd. Verder een uitgebreide keuze van diverse merken en prijzen naar ieders beurs. Dikke aanrader en bedankt voor de uitstekende service.

Jan Michielse 20-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. alles geheel naar wens prima afwikkeling.

Zeer positieve ervaring met bestellen betalen en nette vlotte levering. Aan te bevelen winkel. Voor herhaling vatbaar.

Tiny 20-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Altijd als ik naar een product zoek kom ik bij coolblue uit. Ze zijn scherp geprijst, hebben een duidelijke overzichtelijke site met filterfunctie, specificaties zijn duidelijk. Waardoor de keuze gauw gemaakt is. Ze zijn betrouwbaar en je hebt het de volgende dag in huis. Je wordt voldoende geïnformeerd via de mail. De tips zijn erg handig. Wordt duidelijk veel zorg aan besteed.

RM59 20-09-2017 Via de website gekocht

Degelijke produktinformatie op site, volop keuze uit extra uitbreidingen, inzichtelijke vergelijking met alternatieven.

Serge de Ru 20-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel; service en communicatie uitmuntend!

Het gemak van het bestellen en de informatievoorziening in het proces tot en met de levering is mijns inziens perfect. De levering verliep zeer soepel en snel. De installatie is vakkundig uitgevoerd als ook de informatie overdracht. Voor het officiële levering tijd window dat was aangegeven in de mail waren de installateurs al weer weg!

IB 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede service met humor

Redelijke prijzen. Een goede service. Klantvriendelijk geholpen. En als je goed kijkt overal wel leuke opmerkingen.

Robin 20-09-2017 Via de website gekocht

Ik kom graag op de koffie

Snelle levering in een mooie verpakking maar ik miste de persoonlijke boodschap bij de levering van mijn gloednieuwe koffiemachine. ('BV Wij komen graag een keer bij je op de koffie')Ook word ik op social media nog steeds bestookt met jullie push ads om een nieuwe nespressomachine aan te schaffen. Aan 1 heb ik echt genoeg 😀. Succes!

Hey Robin,

Leuk dat je een nieuw koffiezetapparaat bij ons hebt gekocht. Ik kan me voorstellen dat je nu wel weet hoe jouw apparaat eruit ziet en dat je hem dus niet steeds op het net wilt zien. Ons advies is om je cookies dan weg te gooien. Deze zorgen er namelijk voor dat de reclame terug blijft komen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat betreft bij je op de koffie komen, zien we de uitnodiging graag tegemoet ;). Geniet van een heleboel lekkere kopjes en hopelijk tot snel.

SG 20-09-2017 Via de website gekocht

bezorging

de koffers zouden maandagavond bezorgd worden. Het is nu woensdag en ze zijn er nog steeds niet. En dan krijgen we maandagavond een mailtje "wat vervelend voor je "en morgen komen ze ". Dinsdagavond: geen koffers... Het is nu woensdag: geen koffers. Kortom: slechte service.
Kortom: levert een hoop gedoe op met mailtjes sturen om je al betaalde spullen te krijgen

Hey SG,

Vervelend om te horen dat je pakket nog steeds niet geleverd is. Als het om koffers gaat, kunnen wij ons voorstellen dat de tijd nu wel begint te dringen. Wij lossen dit heel graag voor je op en willen je dus vragen om via één van onze andere kanalen contact met ons op te nemen. Wij lossen het dan meteen voor je op. We hopen snel van je te horen.

Jolanda 20-09-2017 Via de website gekocht

echt een super service

De levering ging allemaal volgens afspraak. Het is alleen jammer dat je zelf geen dagdeel kan afspreken
Zo ben je altijd afhankelijk van een vrije dag, omdat je het tijdstip pas op de leveringsdag door krijgt. En moet je vaak langer wachten dan anders misschien nodig is. Verder ben ik zeker zeer tevreden.

Birgit Freidinger 20-09-2017 Via de website gekocht

slechte service

ik heb een week geleden een wasmachine besteld en heb ze nog niet in huis ( vandaag besteld-morgen in huis) alleen omdat ik een trekschakelaar heb moet een monteur deze aansluiten.
Ik heb coolblue gebeld en het voorstel gedaan dat ze de opdracht annuleren en mij de zelfde wasmachine de volgende dag leveren ( sluit ik hem zelf aan) maar dit gaat niet , volgens de medewerker moet ik de tweede wasmachine dan ook eerst betalen. Ik vind het een heel slechte service wanneer de klanten( was van 5 personen) minimaal een week op een wasmachine moeten wachten

Hey Birgit,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te lezen dat het zo lang heeft geduurd voor de wasmachine bij jou thuis stond. Op het moment dat jij kiest voor het aansluiten op een trekschakelaar, komt er inderdaad een monteur langs. De reden hiervoor, is dat niet al onze normale bezorgers bijvoorbeeld een achtergrond in elektronica hebben. Zij kunnen hem dus wel voor je aansluiten, maar dat is niet hun specialisme. Wij vinden het belangrijk dat alles in één keer goed gaat en daarom hebben wij daar dus aparte mensen voor in dienst. Op de website kan je ook lezen dat het drie werkdagen duurt voor de installatie gebeurt. Wij willen je dus om iets meer geduld vragen, voor je het weet ben je weer lekker aan het wassen. Geniet heel erg van de rest van je avond en hopelijk tot snel.

Bart 20-09-2017 Via de website gekocht

coolblue doet het weer!!

prima verwerking van de aankoop en communicatie!! Stelt weinig of nooit teleur. Probleempjes worden ook vlot en correct aangepakt.