Mathieu Verhaeghe 12-06-2019

Al jaar en dag bestel ik bij Coolblue, ze zijn niet altijd de goedkoopste maar de zekerheid op mijn geld terug na 30 dagen indien iets niet bevalt, en geen gezeik er rond, samen met perfecte compensaties/opvolging als er problemen zijn, zorgen dat ik soms gewoon bij Coolblue bestel voor de service alleen al. Super winkel! Ze mogen wel eens een fysieke winkel openen in West-Vlaanderen :D

Pieter 08-06-2019

Om te shoppen bij Coolblue moet je geen computerdeskundige zijn. Je wordt geholpen van bij de start(keuze van uw product), tot de betaling en de levering. Alles kan zeer nauwgezet gevolgd worden waar je aangekochte product zich bevind. Snelle koop, gemakkelijk betalingsmogelijkheden, kortom geen problemen om bij Coolblue te winkelen.

An Van Besouw 06-06-2019

Ik was op zoek naar een fietsnavigatie maar heb weinig tijd voor te gaan shoppen en zo kwam ik op de site van Coolblue terrecht . Alles was zoals beloofd , de juiste informatie en levertijd was perfect . Ook hebben we van promotie kunnen genieten dus prijs / kwaliteit was super . Nu kunnen we in ons klein beetje vrije tijd genieten van een zalig fietstochtje . Dank jullie wel voor de super service .

Frank 05-06-2019

Ik ben zeer tevreden! Duidelijk website, juiste prijs en snelle levering! Meer moet dat volgens mij niet zijn he! :-D

Fientje 05-06-2019

Ik heb de eerste keer bij Cool Blue besteld en ben uiterst tevreden over de service. Vooral hun snelle levering vind ik een pluspunt. Alles is ook zeer goed verpakt en het product (britta filterkan) voldeed exact aan de omschrijving. Ik ben dus een zeer tevreden klant ik kan jullie Cool Blue zeker aanraden

Ilse 03-06-2019

Snelle en correcte service/levering. Komen.afspraken zeer goed na. Kan mee met prijzen tov andere leveranciers. Ben ZÉÉR tevreden!

Johny 02-06-2019

Altijd snelle levering .Als er een probleem is word dit snel en naar tevredenheid opgelost.

Elianthe De Ridder 01-06-2019

Altijd correcte levering. Goede service. Bij terug zenden onmiddellijk je geld terug. Top

Dirk Van Praet 31-05-2019

De webshop is echt een aanrader. Heel duidelijk info over de gekozen produkten. De personen die de wasmachine leverden waren heel vriendelijk en hebben zonder problemen de machine geinstalleerd en getest. En degelijke uitleg gegeven. Echt een pluim voor de medewerkers van COOLBLUE.

Jakke 30-05-2019

GSM werd geleverd met de fiets door super vriendelijke besteller die dan ook nog recubel spullen en oude batterijen meenem. Vlotte bestelling, betaling en afhandeling van mijn bestelling. Aanrader.

piet dourée 30-05-2019

Coolblue is voor mij een (zeer) oude bekende. Bij elke aankoop nooit probleem gekend, ongeacht het "artikel". De beloftes in de website te lezen worden steeds waargemaakt. Bij een vraag in de winkel meerdere keren juiste en verstaanbare uitleg gekregen. Leveringen zijn perfect op elk vlak.

richard van trichtveldt 30-05-2019

ik ben zeer tevreden over het aanbod en de prijs van deze . zeker tevreden over de snelheid van de levering , zeker een aan rader aan vrienden en familie

Hendrik van Hout 26-05-2019

altijd bingo bij Coolblue, ;-) goede prijzen grote keuze , kijken eerst op coolblue hoeven dan niet verder te zoeken !

Anita 25-05-2019

We zijn steeds zeer tevreden met onze aankopen bij Coolblue. Snelle levering, groot aanbod en de juiste prijzen. Zeer vriendelijk personeel in de winkels en bezorgers aan huis. Prima service.
Aanrader !!!

Maggy 25-05-2019

Eerste keer bij Google besteld en zeer tevreden. De levering is zoals je ze ziet op reclame. Super vriendelijke boys, levering met een lach, zeer verzorgd en stipt op tijd, Proficiat voor deze 2 heren.

M Caere 25-05-2019

De schop van coolblue ,dat is kwaliteit kopen ,je kan er kopen in vertrouwen.
De webshop is eenvoudig, goed lees baar ,goede uitleg ,voor bleed wasmachien of droog kast ,of indien je twijfed bel of schat met een medewerken en stel je vragen ze zijn er voor U te helpen .
Eens je de keuze heb gemaakt, bestel je met gemak en ook betalen is op een veilige manier.
Wat de levering betrefd is die uitstekend, goed verzorgd en op tijd ,je kan zelf je bestelling volgen op smartphones, en dit doen ze allemaal met een reuzen glimlach voor de klanten .

Vera 24-05-2019

Prima service en een goede prijs! Coolblue heeft bovendien een zeer uitgebreid aanbod.
Ik kan Coolblue ten stelligste aanbevelen!

Jone 24-05-2019

Duidelijke en betrouwbare webshop met kwaliteitsproducten en een snelle levering, duidelijke uitleg bij de producten en correcte prijzen. Goede opvolging via mail.

Van de Velde Louis 24-05-2019

Ik beveel Coolblue aan zeer veel keuze en goed op geleid personneel met kennis van zaken.
Wel een beetje ontevreden over levering door Bpost hadden pakje in brieven bus gestopt en kreeg het er met moeite uit.Nochtans ik was thuis en hebben niet aan gebeld.

Kevin 23-05-2019

Ik ben zeer tevreden van mijn product , het heeft heel mooi beeldscherm en is gebruiksvriendelijk. De volgende dag was het al aangekomen.

Olivier 21-05-2019

Komen garantieverplichtingen niet na!!
Een Wolfgarten grasmaaier gekocht bij Coolblue voor privé gebruik. Deze grasmaaier is tijdens de garantieperiode stukgegaan (misschien 10 keer gebruikt!!) Binnengegeven bij Coolblue voor herstelling. Ze weigeren deze grasmaaier te herstellen omdat de grasmaaier beweerdelijk "door onheil van buitenaf" was stukgegaan, vrij vertaald lag ik volgens Coolblue aan de basis van het defect. Ik vroeg naar de nodige bewijzen hiervoor. Konden ze niet leveren...
Ik vroeg mijn defecte grasmaaier terug. Diende ik daarvoor 40 euro te betalen!!! (aankoopprijs nieuwe grasmaaier was circa 200 tot 250 euro)
Ik laat evenwel weten dat ik op dat voorstel inga. Ik laat Coolblue tevens weten dat ik de grasmaaier zelf reeds had nagekeken vooraleer binnen te geven bij Coolblue en dat ik foto's had gemaakt van het defect en de oorzaak. Hun uitleg strookte niet met mijn vaststellingen. Kreeg ik plotseling mijn grasmaaier niet meer terug! Uiteindelijk een andere medewerker vast gekregen en die stelde dat zijn collega mijn aanvraag voor teruggave nooit had verwerkt waardoor mijn grasmaaier was vernietigd (fout van Coolblue uiteraard). Uiteraard vond Coolbue dat ze mij ondanks hun fout niet schadeloos dienden te stellen en kreeg ik geen nieuwe grasmaaier....

Ik koop professioneel voor circa 5000 tot 10000 euro per jaar aan goederen aan via online websites. Slechts 1 website die momenteel op de zwarte lijst staat. Proficiat Coolblue!

Levi Grouls 21-05-2019

Producten zijn altijd zoals vermeld op de website. Over de leveringen en costumerservice kan ik echt niets negatiefs zeggen. Dit gebeurd allemaal zoals ik persoonlijk vind dat het zou moeten. Defecte producten die nog in garantie zijn worden goed afgehandeld.

Kortom: Je gaat er geen spijt van hebben als je iets aankoopt via coolblue

Sonia 21-05-2019

Het is spijtig dat mijn eerste bestelling zo is gelopen gewoon de leveringsdatum verandert zonder dat aan de klant mede te delen en dan zelfs durven beweren dat ik het zo ingegeven had en op de bevestingsmail stond de juiste datum aan de telefoon klantendienst niet geholpen moest er mij maar bij neerleggen kreeg ik als antwoord wel geholpen in de winkel te Wilrijk super vriendelijk klantendienst webshop zeker niet

Marc 21-05-2019

Ruim aanbod, goede prijs kwaliteit, super service, correcte afhandeling, geen gedoe indien een defect aan geleverd artikel. Steeds correcte, verzorgde levering.

Nadyne 18-05-2019

De informatie over de producten is uitgebreid en volledig, het aanbod is voldoende groot. De levering en installatie verlopen vlekkeloos door zeer vriendelijke mannen. Kortom, een aanrader.