Deze score is berekend op basis van 3630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra 21-08-2017 Via de website gekocht

Heel veel keus en snelle levering

Al meerdere keren wat via de site gekocht, van kaasschaaf tot wasmachine. Groot aanbod en veel productinfo op de site dus erg goed te vergelijken en juiste keuze te maken. Via Whatsapp snel en goed geholpen bij keuze wasdroger. Wordt supersnel geleverd per post of vrachtwagen(tje). Dan sms/telefonisch contact over exacte aankomsttijd. Ik ben heel erg tevreden.

Jose 21-08-2017 Via de website gekocht

Heel fijn geholpen!!

Als je wasmachine stuk gaat is dat altijd op een moment dat het niet uitkomt, we hadden gehoord van kennissen over de snelle levering van cool bleu. Avonds besteld en de andere morgen geleverd! super nette mannen heel vriendelijk en ze namen de oude machine mee, heel erg tevreden.

Jeroen Bos 21-08-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis klopt niet

Dit jaar al voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij Coolblue voor levering de volgende dag. De eerste keer zelfs met bijbetaling om het product op een bepaald tijdstip geleverd te krijgen. Bleek er een fout in de planning gemaakt te zijn en was er geen mogelijkheid meer om het die dag geleverd te krijgen.
Bij de tweede bestelling 's ochtends een mailtje dat de levering in de winkel niet compleet was en mijn bestelde product er dus niet bij zat.
Ondanks dat alles wel snel gecommuniceerd word, voor mij geen Coolblue meer omdat ze hun belofte van vandaag besteld, morgen geleverd niet nakomen.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2017

Beste Jeroen,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je nu tot twee maal toe problemen hebt gehad met de levering van je bestelling. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent en dat je hier flink van baalt. Hoewel er wel eens iets mis kan lopen, is het niet de bedoeling dat je je pakket niet zoals beloofd de volgende dag in huis hebt. Wij doen hard ons best om ervoor te zorgen dat jij je pakket, zoals het hoort, de volgende dag in huis hebt. Je feedback over deze twee bestellingen nemen wij mee zodat wij er hopelijk voor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review achter te laten en hopen dat je ons in de toekomst wellicht weer eens een kans wilt geven.

Groeten,

Henk 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed en lekker snel

Goed redelijk geprijsd en snel
Zelfs alleen een SD kaartje voor fototoestel de volgende ochtend al in huis
Geen verzendkosten
Top

Frank R. 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed, voordelig en prima afgeleverd

De kwaliteit van onze nieuwe all-in-one printer is uitstekend en klopt met de beschrijving. De prijs was vergelijkenderwijs erg goedkoop. Er zat ook al gelijk inkt bij. Dat stond niet in de omschrijving en is dus extra service. Ook de inktcartridges die we apart bijbestelden waren prima. All-in-one en inkt vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen al afgeleverd. Onze dank en complimenten!

ManonB 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service!

Alles is zoals beloofd: volgende wasmachine in huis en draait. Goede actuele info via mail en sms, telefoontje als ze bijna voor de deur staan. Super vriendelijke bezorgers die extra tips geven over wassen en onderhoud. Meer dan tevreden, super fijne ervaring.

Mi 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en in eigen stijl geregeld

De coolblue communicatie bracht bij mij een glimlach op het gezicht. Leuk om via coolblue te hebben geshopt. Product werd de volgende dag geleverd en zoals verwacht.

VDB 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede bezorging

Rugzak was precies wat ik ervan verwachtte en de bezorger was vriendelijk en op tijd.
De tas was iets duurder dan elders, maar de service maakt dit meer dan goed.

Cees 21-08-2017 Via de website gekocht

snel en een goede prijs

een snelle en makkelijke manier om te bestellen tegen een goede prijs. Daarnaast wordt de bestelling snel en correct geleverd

Harry 21-08-2017 Via de website gekocht

Service prima

Heb e-reader gekocht vanwege prijs/kwaliteit. Bestel en betaalproces prima. Levering volgende dag is niet waargemaakt. Post.nl?????

Alex 21-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en bezorging is uitstekend

Coolblue staat mij voor service en correcte bezorging. Tevens zijn de artikel echt zo als op de site. Ook vind ik ontzettend sterk dat 'daarom' ook een legale reden is voor retournering. Tot slot zijn prijs en kwaliteit in goede verhouding.

y.bos 21-08-2017 Via de website gekocht

toppers

ik kreeg deze tip van mn collega over de vriendelijke service en die was ook top.
dus ik ben zeer tevreden. ook alle informatie die ik daarin meekreeg en de oude machine die ze meenamen . en nieuwe wasmachine is ook goed .

H. A. 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue heeft een goede service, dat houdt in dat het product een dag na bestelling geleverd wordt en dat de klant via mail goed geinformeerd wordt over de status van de levering.
Echter mag er best iets meer korting gegeven worden gezien de lagere prijzen van de concurrenten.

Annemieke 21-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Duidelijke internetshop, snel, helder en uitstekende service. Heb al eerder besteld, een koelkast, dat was toen ook uitstekend. En het klopt, voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis. Superblij!

G.Brakel 21-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige wasmachine deze LG .

Ik heb de wasmachine via de website gekocht. Alleen de aflevering was niet naar behoren ze hebben het wel geinstaleert en aangesloten maar vergeten de bij geleverde ontkalker te plaatsen en de beschermhoezen onder de wasmachine weg te halen .Ook deden ze moeilijk om de oude wasmachine mee te nemen en moet ik nu zelf de magneetontkalker plaatsen?
Tot zover mijn beoordeling . Ondanks een goede machine

Hella 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies en prettige service

Op zoek naar een methode om het wifi-signaal te versterken, heb ik na prettig adviesgesprek met Coolblue een powerline adapter aangeschaft. De adapter was eenvoudig te installeren en werkt prima.

Marla 21-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, aardige gasten!

Coolblue, supersnel, goede service, duidelijke klantvriendelijke e-mails. Er gebeurde precies wat vantevoren gemaild was, sms je met levertijd en aardige bezorgers.

Jos 21-08-2017 Via de website gekocht

Ereader

Snel geregeld, makkelijk bestellen en inderdaad volgende dag in huis. Ook keurig tussen de afgesproken tijden.

Louis 21-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte timing

Top service.
Je bestelt en vijf minuten laten krijg je reeds de verzendbevestiging.
Alles perfect op tijd geleverd en zoals steeds goed verpakt.

Toon 20-08-2017 Via de website gekocht

Bose QuietComfort 35 hoofdtelefoon

Ben zeer tevreden over de Bose QuietComfort 35 wireless hoofdtelefoon, hij is prijzig maar zeker de moeite waard. Ook de snelheid van Coolblue wat betreft levering was verrassend goed. Wel moet ik opmerken dat een bluetooth verbinding met een PC of mobiel prima werkt maar wanneer je er van wegloopt het na +/- 3 meter de verbinding al snel verbroken wordt. De noisecanceling werkt verder perfect, en kan via de gratis android app aangestuurd worden. Het luisteren naar muziek is van een hoge kwaliteit en dus voor mij een perfecte aankoop...

Ad Claassen 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering én geweldige service.

Coolblue heeft zeer deskundige en klantvriendelijke medewerkers. Mijn ervaring is geweldig. Tot tweemaal toe heb ik, binnen de garantieperiode, een door mij gekochte PC voor reparatie terug gestuurd. Na de eerste reparatie bleek er nog een probleem te zijn en was míjn vertrouwen in het apparaat tot het nulpunt gedaald. Omdat voor míjn standpunt begrip werd getoond, heb ik het volledige aankoopbedrag terug ontvangen en hiervoor (met bijbetaling) een veel uitgebreider apparaat kunnen aanschaffen.
Alle lof voor zoveel klantvriendelijkheid.
Ad

Bart 20-08-2017 Via de website gekocht

Kortingen

Reclame gaf aan op alle rugzakken 25% kortingen aan en kocht ene rugzak en bleek dat niet op alle rugzakken kortingen is.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2017

Beste Bart,

Bedankt voor je review. Wat naar om te lezen dat onze actie met betrekking tot de rugzakken zo is tegen gevallen. Het is zo dat wij, wanneer je doorklikt naar de actie, deze specificeren en aangeven op welke exemplaren precies er korting geldig is. We vinden het onwijs jammer dat er op de rugzak die jij op het oog had, geen korting zat. We hopen dat jij desalniettemin heel erg blij bent met je nieuwe rugzak en hopen dat je deze met veel plezier gebruikt.

Groeten,

Stephan 20-08-2017 Via de website gekocht

Top services

Super nette bezorgers die niet alleen het product af kwamen leveren maar hier ook nog eens de juiste uitleg bij gaven 👍

Walter 20-08-2017 Via de website gekocht

leuke bezorgers,

omdat de website makkelijk te vinden is op internet, snelle resultaten bij zoeken, duidelijk en met opties om je keuze compleet te maken.

Carina 20-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Top site, heel overzichtelijk en vindt de min en plus heel handig om te zien wat jezelf belangrijk vindt en dus handig voor het bepalen van je keuze.

Seth 20-08-2017 Via de website gekocht

Leverings planning top

De tijd van levering wordt op een uur nauwkeurig aangegeven (voor 2u 's nachts in ons geval). Dat maakt het makkelijker om op zo'n dag nog wat anders te leveren.

Ook de plaatsing/aansluiten waren geheel verzorgd.

Jack van 't Westeinde 20-08-2017 Via de website gekocht

Heel erg bedankt!

Niemand haalt een 10, maar Coolblue komt wel heel erg dichtbij!
Erg goed aangeven van wanneer de bezorging plaatsvindt.
Een dag ervoor krijg je een mailtje met een bezorgtijdstip, wat sowieso geen 4 uur is zoals bij de meeste andere Witgoed leveranciers. Ook de SMS service 30 minuten ervoor is goed te noemen. Erna wordt je ook nog eens gebeld, ongeveer 10 minuten van tevoren dat de bezorger onderweg is. Dat is echt netjes te noemen.
Het product is trouwens goed geleverd, met de deur netjes omgedraaid. Ik ben net verhuisd en zal zeker nog een aantal zaken bij Coolblue gaan bestellen.
Groetjes, ....

I Mook 20-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Het is een over overzichtelijke site.
De prijs vindt ik goed
De service is goed
En een klantvriendelijk persoon aan de telefoon

Naresh 20-08-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen

Om 22:00 uur 's avonds op besteld en zou vrijdag tussen 17:00 en 19:00 worden bezorgd......al om twee uur bezorgd.
Top!
En duidelijke omschrijving:
Speciaal en alleen voor iPad 2017

Richard 20-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en je kan op ze rekenen

Nadat ik een verkeerde bestelling geplaatst had, was een telefoon genoeg om dit ongedaan te maken. Binnen twee dagen had ik mijn geld terug gestort.

Anja 20-08-2017 Via de website gekocht

Redelijke service

Er is genoeg keus bij Coolblue en de prijzen zijn redelijk. Alleen de bezorgservice laat zeer te wensen over. Het is bij ons goed fout gegaan en de communicatie tussen de klantenservice, de bezorgservice en ons als klant is ronduit slecht. De wasmachine werd niet op de afgesproken tijd bezorgd maar op een moment dat wij er niet waren. Na heen en weer gebel en gemail werd ook de tweede afspraak pas 's nachts bekend gemaakt (wij slapen dan) en om half 8 's morgens stonden de bezorgers na een telefoontje om 7.15 uur voor de deur. niet handig

Monique van Boxmeer 20-08-2017 Via de website gekocht

Prima

Alles was en is top keurige aflevering apparaten zijn top keurig optijd geleverd nette jongens prima allemaal

Paul 20-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wasmachine besteld. Volgende dag levering binnen de gestelde termijnen voldoende info per mail gehad, voor en na de leveringen, ook nog Tips over het gebruik van het toestel. Verpakking en oud toestel opgeladen, topservice, zeer tevreden.

Alexander van den Berg 20-08-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk prima servicr

Uitsekend . helder en duidelijk .goede service en snelle afhandeling . Ik zou Coolbleu bij iedereen aanraden

Jos 20-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelle levering

"s middag de koelkast besteld en de volgende morgen om kwart over negen bezorgd!
Het telefoontje "we zijn er met een kwartiertje" werd zeer op prijs gesteld.

Jeannette Bos 20-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Kan alleen maar zeggen , in een woord geweldige service. Je word goed op de hoogte gehouden per mail ,en een kwartier voor tijd bellen ze je dat ze er aan komen. Vriendelijke bezorgers die alles goed uitleggen ! Dikke 10 !

Rachel 20-08-2017 Via de website gekocht

Snel en vriendelijke correcte medewerkers

We hebben al verschillende spullen via Coolblue besteld. Van een wasmachine tot een rugzak voor school. Alles was er de volgende dag. Bij de aflevering van de wasmachine kwamen er hele vriendelijke heren die alles netjes aansloten en uittesten. Ook hebben ze de oude wasmachine meegenomen. Het was best zwaar 2 trappen op en af maar geen onvertogen woord. Dat hebben we wel eens bij een andere leverancier anders meegemaakt. Top geregeld bij Coolblue!

Jimmy.Soeredjsing.Ramcharan. 20-08-2017 Via de website gekocht

Top klasse!

Altijd goed vooral zondag levering! Wanneer je iets snel nodig hebt! Ik had snel een zware geschut boormachine nodig!

John 20-08-2017 Via de website gekocht

Meer dan prima bezorg en aansluitservice

Wij hebben bij Coolblue een AEG wasmachine plus droger gekocht. Levering de werkdag erop ging prima, we werden goed op de hoogte gehouden qua tijdstip. Alleraardigste jongens, geen gemopper omdat hier de machinerie op zolder staat. Alles werd keurig geinstalleerd en uitgelegd. Dit hebben we in het verleden wel eens anders meegemaakt. Oude spulletjes gingen weer retour evenals eventueel verpakkingsmateriaal.
Qua vriendelijkheid en opgewektheid van de bezorgers, daar kunnen vele andere bedrijven iets van leren.

Kim 20-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Erg fijne service! Je wordt goed op de hoogte gehouden over waar je product is en hoelaat die komt.. En de verpakkingen van de producten, geweldig😂

Peter 20-08-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel met super service

Coolblue is een fijne webshop die zich vooral nog kan onderscheiden van de rest door zijn goede service.

Giorgio 20-08-2017 Via de website gekocht

Super service ene dag besteld volgende dag in huis.
Via de track en trace kon je de levertijd nauwkeurig bijhouden.
De bezorging was ook top .
Nog goede uitleg over de koelkast
Dus zeker voor herhaling vatbaar! !

Hennie 20-08-2017 Via de website gekocht

Dik in orde !

Bestellen gaat super gemakkelijk bij Coolblue, bezorging op afgesproken dag.
Alles netjes aangesloten, geïnstalleerd en opgeruimd.
Verpakkingsmateriaal en oude machine mee terug, perfect !
Eén klein minpuntje, je kunt niet aangeven welk dagdeel jouw voorkeur heeft.

Monique 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goed

De bestelling is snel afgeleverd. Goede producten, goed advies en overzichtelijke website. Veel betalingsmogelijkheden. Top!

Jan 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Prettige site en makkelijk bestellen, je hebt het gevoel dat de klant centraal staat. Veel informatie over de te verkopen artikelen.

Wim 19-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Super blij met CoolBlue!

Een 10 geef ik uit principe nooit, mijn cijfer had daarom eigenlijk een 9,5 moeten zijn. Coolblue is echt 'cool' en snel met 100% oplossingen bij problemen. Toppers!

Erik 19-08-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en betrouwbaar!

Inmiddels een wasmachine, koelkast, tv en muurbeugel via Coolblue gekocht en dit naar volle tevredenheid! Geen klachten dus en zeker aan te raden!

Gemmie 19-08-2017 Via de website gekocht

ik ben hartstikke tevreden super levering??

Snelle levering,op tijd geleverd .goed personeel! Bij de aflevering.
Net aangesloten nieuwe wasmachine.

Willianne van Beek 19-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Via het thuiswinkel keurmerk had ik een cadeaubon gewonnen.
Ik was onder de indruk van de snelle levering zonder bezorgkosten.
Ga zeker nog een keer gebruik maken van deze shop!

Paulien Benschop 19-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Op de camping ging de kabel van mijn I-Pad kapot om 9 uur In de avond. Direct via Coolblue een nieuwe kabel besteld en de volgende morgen was de kabel al bezorgd bij de receptie van de camping. Fantastisch, wat een snelheid en service !!