Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Kelly 22-09-2020

Ik vind Coolblue een hele fijne webshop om te shoppen. Ze zijn altijd scherp geprijsd en heel klantvriendelijk. Daarnaast hebben zij een hele snelle levering. Ik bestelde zaterdagmiddag een screenprotector en deze werd de dag erna op de zondag al geleverd.

Aldert Hazenberg 22-09-2020

Gebruiksvriendelijk, gemakkelijk surfen, eenvoudig zoeken en plezierig om op rond te neuzen.

Anne 22-09-2020

Slechte service

Wij hebben in juni een wasmachine besteld, met extra betaling om de machine aan te sluiten op de gewenste plek. Hierbij is per ongeluk de muur beschadigd door de monteur.
Helaas weigert Coolblue na 3 maanden mailcontact de schade te vergoeden, terwijl ze op dag 1 wel toegezegd hebben dit te doen. Je betaalt dus extra voor een service + je draait uiteindelijk zelf op voor de schade die zij daarbij maken a 350 euro.
Een vreemde gang van zaken. Slechte service die ik eerder niet gewend was van Coolblue!

Nico 22-09-2020

Super webshop, enkel goede ervaringen! Goede website, service en verzending/bezorging! Veel verschillende (dure) producten gekocht, geen moment spijt gehad van Cool Blue!

Frans 22-09-2020

Heerlijk helder en uiterst correct en vriendelijk met concurrerende prijzen.

m 22-09-2020

prima scherm, goede en snelle bezorging.

fam mm 22-09-2020

Duidelijke webshop met alle informatie. Beloofde levertijd wordt ook nagekomen; via track en trace de bezorgtijd ook te volgen

wim 22-09-2020

snelle levering, heldere informatie en betrouwbaar in afhandeling, van de producten die ik tot op heden via cool blue heb aangeschaft heeft men grote kennis van zaken. Klantenservice is snel, vriendelijk en to-the-point

Ineke 22-09-2020

Hele prettige en complete website. Bij vragen ook nog deskundig advies en snel geholpen. De levering was buitengewoon goed en je weet precies wanneer iets geleverd wordt. Echt helemaal top!

Hans 22-09-2020

Op Coolblue kun je gemakkelijk verschillende producten vergelijken, waardoor je beter begrijpt wat de kleine verschillen tussen producten zijn. Verder een goede prijs en snelle levering.

Sebas 22-09-2020

Super goede service. Snelle levering en je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling.

Bart Van Hecke 22-09-2020

Zeer vlotte levering met duidelijke aanwijzingen ivm het moment van levering

Edith Mahieu 22-09-2020

Ze kunnen zeker concurreren met andere webshops qua prijs. Er is een grote voorraad en levering de volgende dag ... wat wil een mens nog meer ...

Evie 22-09-2020

Veel keuze, veel recensies, duidelijk overzicht, correcte prijs en een super snelle levering.

Anoniem 22-09-2020

Goede service en een snelle levering. Elke keer weer dik tevreden!
Vooral de wacht therapie vind ik grappig!

Jean-Pierre 21-09-2020

Hartelijk ontvangst
Duidelijke aanduiding waar en hoe je moet gaan
Zeer vlotte bediening
Zeer vlotte afhandeling
Zeer vlotte betaling
Zeer vriendelijk
Van harte bedankt , ik kom zeker terug en beveel U aan bij familie en vrienden
Bedankt.

Tim 21-09-2020

Heb een bestelling gedaan waarbij aangegeven werd vandaag besteld morgen bezorgd . Smiddags alles afgehandeld en betaald . Later opdrachtbevestiging ontvangen met vermelding dat hij de volgende dag bezorgd zou worden . Mooi , is kado voor morgen . De volgende morgen gekeken naar track en trace en daar werd aangegeven dat het pas na het weekend bezorgd zou worden door post nl . Dus te laat voor verjaardag en al betaald . Klantenservice gebeld en die geeft aan sorry , ja dat gebeurt af en toe en daar kunnen we niets aan doen . Daar sta je dan . Je kunt niets meer ! Weg verjaardagskado en plezier . Behoorlijk teleurgesteld.

Croezen 21-09-2020

Coolblue heeft mij gered. Verjaardag kado voor mijn vrouw was nergens in de winkels te vinden. Bij coolblue gevonden en besteld. Volgende dag (zelfs op zaterdag) was het kado bij ons binnen. Dank je wel Coolbleu voor de snelle service.

Danny 21-09-2020

Super iphone se gekocht bij coolblue snelle reactie voor ophaling en goede service aan en in de winkel tijdens de corona maatregelingen top en tot binnen kort

Jesper 21-09-2020

Prima service en snelle afhandeling. Precies datgene wat we altijd van coolblue gewend zijn. Het is en blijft een topwinkel en raad hem dan ook iedereen van harte aan.
Bij de aankoop van onze nespresso kregen we zelfnog een goede aanbieding voor de desbetreffende cups die er in gaan, altijd mooi meegenomen

van Osch 21-09-2020

Zeer klantvriendelijk en mocht er iets aan de hand zijn, wordt dit fantastisch opgelost.

Lau 21-09-2020

Vind het een fijne betrouwbare webshop, en ook toen ik in mn peaketje wat miste (wat natuurlijk kan voorkomen) ben ik goed geholpen

Jelle 21-09-2020

Snel geregeld en een goede communicatie. Goede service en terugkoppeling. Ook duidelijke en toegankelijke website

Robbert 21-09-2020

Prima verwerking van de bestelling, direct een bevestiging ontvangen, een dag voor de levering al de eerste info over de levering, ‘s-ochtends een tijdspad en uiteindelijk een telefoontje 30 minuten voor levering. En uiteindelijk keurig de levering, op 3 hoog (met de lift) en neergezet waar we wilde. Zeer professioneel

Lut 21-09-2020

Snelle correcte en vriendelijke bediening. Oud toestel meegenomen en verpakking. Aldus geen afval meer

Fred 21-09-2020

De coronaregels werden in de winkel strikt nageleefd.. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam

Barbara 21-09-2020

Een fijne winkel, Rotterdam Oostplein. Ze zorgen voor een veilige omgeving voor medewerker en klant nu we in het Corona tijdperk zitten. En ondanks dat er maar weinig mensen tegelijk naar binnen mogen nemen ze alle tijd voor je om samen het best passende product te vinden.

Smurf0001 21-09-2020

Duidelijke omschrijvingen op website en goede hulp bij keuze. Snelle manier van bestellen. Goed product ontvangen.

Roemer 21-09-2020

CoolBlue biedt altijd de beste service in mijn ogen. Van slimme technieken op de website tot de service van de medewerkers.

Greet 21-09-2020

Product is zeer goed en is zoals beschrijving op de site.was ook ZEER snel geleverd alles liep zeer correct.ik zal zeker aan andere concumenten zeggen

Evert Wensink 21-09-2020

De webcam die ik wilde was niet leverbaar. Ik kreeg keurig een mailtje met de mededeling dat hij er weer was. Ik heb besteld en de volgende dag kwam de webcam. Vergaderen maar!

mutti 21-09-2020

het is gemakkelijk bestellen, snelle levering. Nadeel is wel dat er totaal niks van gebruiksaanwijzing zat. Er kntbrak ook een kabel, er zat 2x dezelfde in

Leon 21-09-2020

Altijd snel en correct geleverd; soms (bij wasmachines) gaat de service tot en met het installeren. Prima!

Roel 21-09-2020

De waardebon van CoolBlue bleek een schot in de roos als geschenk via de post. Vrijdagochtend besteld, zaterdag bezorgd. De ontvanger kiest doorgaans ook voor CoolBlue vanwege de service en het ruime aanbod. Ook dit keer kwam de waardebon daarom van pas om een Google Chromecast van aan te schaffen. Kortom een win-win situatie dus om een CoolBlue waardebon cadeau te doen!

Michael Wilkinson 21-09-2020

Op Coolblue kan ik snel de items vinden die ik nodig heb, als ze bij de winkel op voorraad zijn is reserveren eenvoudig, en hoef ik niet vooruit te betalen. Als dingen bezorgd moeten worden, word je goed op de hoogte gehouden van wanneer de bestelling verwacht wordt. Ook als je iets moet retourneren is dat makkelijk, en krijg je goede service.

Sharon 21-09-2020

Ik bestel telkens op Coolblue voornamelijk voor de snelle levering. Er is een groot assortiment en je krijgt ook gewoon je garantie. En de klantendienst is gewoonweg super. Deze keer was ik wel niet zo tevreden over PostNl daar ze het pakje gewoon over ons hekje gegooid hebben (zonder eens eerst aan te bellen) en er zit wel een dure smartphone in het pakje. Het kon evengoed kapot zijn. Misschien toch bij de verpakking wat luchtkussentjes voorzien?

Inge 21-09-2020

Super goede en snelle service van Coolblue gehad bij het bestellen van onze Nespresso machine!

Dennis 21-09-2020

Gewoon goede webshop, ruime keuze en je weet zeker de volgende dag in huis. Eén kapotte monitor van de drie en wilde snel deze vervangen. Heb gelijk me andere oude monitor ook vervangen dus gelijk twee nieuwe gekocht, een goede aanbieding.

Sarah 21-09-2020

Ik heb al een aantal keren besteld bij Coolblue. Soms goedkope producten, maar ook wat duurdere producten. Ik heb nooit problemen gehad en altijd alles netjes op afgesproken data ontvangen.
Ik vind ook dat de Coolblue leuke, extra aandacht besteed aan content etc. Dit zorgt ervoor dat ik bij voorkeur bestel bij Coolblue.

Kim 21-09-2020

Mijn voorkeur om producten te bestellen die te maken hebben met electronica, ICT, digitaal...
Geweldige service! Snelle en uitstekende levering!
Door de keuzehulp van Coolblue heb ik ook een keuze gemaakt waar ik heel blij mee ben. Website is ook zeer duidelijk en je kan makkelijk door de filters een product zoeken die je zoekt.

Jim 21-09-2020

Topwinkel, tot nu toe alles perfect gegaan met zowel bestellen als het leveren.
Ook met retouren van artikelen word er niet moeilijk gedaan.
Kortom een echte topwinkel.

Joke 21-09-2020

Ik kies bewust voor coolblue voor de geweldige klantenservice. De supersnelle levering is mooi meegenomen.

Mattijs 21-09-2020

Uitstekende service, heren kwamen wat vroeger dan gepland, maar voor ik het wist stond mijn nieuwe vaatwasser binnen en was de oude met hen mee.

M 21-09-2020

Gebruiksvriendelijk website en een snelle levering. Ook de aanduiding van de aankomst is goed geregeld.

Lia 21-09-2020

Geweldige site met goede info en vergelijkingsmogelijkheid voor verschillende apparaten! Heel snelle levering.

Lut Verheijen 21-09-2020

Coolblue is niet alleen een naam het is een bedrijf wat je kunt vertrouwen in verband met de beloftes wat ze doen. Coolblue is een prijszetter en geen prijsvolger. We hebben onze laptop gevonden aan de correcte prijs-kwaliteit TOP!!!
Ze hebben een heel duidelijke website waar je steeds zal vinden wat je nodig hebt.....wat wil je nog meer hebben wij zijn een tevreden klant als dat niet duidelijk genoeg is!!!

L 21-09-2020

Ik ben altijd erg tevreden over de levering van Coolblue, normaal ben ik altijd voorzichtig met vooruit betalen. Maar bij coolblue nooit omdat ik altijd vrijwel zeker weet dat je het product geleverd krijgt.

Daan 21-09-2020

Top service! Snelle levering en altijd behulpzaam. Goed producten aanbod, soms iets duurder dan alternatieven maar het extra geld meer dan waard door de garantie dat je geholpen worden als er iets mis is.

Shannon 21-09-2020

Heel blij met mijn stoom apparaat van Black&Decker die de volgende dag meteen in huis was. Ik kan niet anders zeggen dat dat ik een zeer tevreden klant ben van Coolblue. Echt een top service!

Roza 21-09-2020

Overzichtelijke webshop. Betaalbevestiging direct per mail, informatie over de bestelling per mail zeer duidelijk. En de bezorging binnen 24uur bezorgd. Tot nog toe geen nare ervaringen gehad met deze online winkel. Super!!!!